Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:10:
Dit verhaal speelt toch voor RDR1? Dat is de jonge john marston in de bende ?
Klopt inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

En je vind het er washed-out uitzien?
Ja enorm. Ik vind het gras er bijvoorbeeld niet mooi groen uitzien. Zie overigens dat hier best veel over geklaagd wordt. Ook in dit topic. Het is allemaal super flets.

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 27-10-2018 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:10:
Dit verhaal speelt toch voor RDR1? Dat is de jonge john marston in de bende ?
Jup. Een prequel meer en toch heet het RDR2 ipv RDR0 oid. Daarom speel ik nu eerst RDR2 uit op mijn PS4 pro alvorens ik RDR 360 versie op de xbox one opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Ik hoop wel van harte dat het online gedeelte goed zal zijn en dat mensen dit lang zullen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:34
Ben ook erg benieuwd naar het online gedeelte hier is nog niks over bekend he? Ben benieuwd of ze dat ook groots aan gaan pakken want het zou echt episch kunnen worden.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 08:52
Iemand enig idee omtrent waypoints plaatsen op je kaart? Normaal kon ik die plaatsen en zag ik op mn hud een rode lijn welke ik moet volgen. Nu kan ik geen waypoint meer plaatsen met "x" op de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Eindelijk freeroamen. Die warhorse mogen ze nog even houden van mij, heb geen zin meer in die verhaallijn nu. Vandaag lekker rondrijden, wat jagen en plantjes plukken. En de good guy uithangen.

Wat het grafische gedeelte betreft ben ik gewoon heel tevreden. Het ziet er strak en sfeervol uit. Geen last van overdreven HDR hier, de kleuren zijn mooi maar ingetogen. Ik heb OLED en de instelling op de aanbevolen instellingen staan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37
FirePuma142 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

De ronduit clunky besturing en de gedwongen lineariteit verstoren die beleving juist enorm.

Bijvoorbeeld: Paard gaan kopen, moet ik eerst zadel van oude paard en daarna op te verkopen paard plaatsen. Knopje drukken, trage animatie, traag lopen, knopje drukken, trage animatie. Ondertussen zeurt je reisgenoot aan je kop of het niet sneller kan. Like, WTF Rockstar. Make up your mind.

Maar ook, je kan niet rennen in het kamp, kan niet galopperen in de stad, wagen kan niet sneller. Je wordt heel erg beperkt in je bewegingsvrijheid. En dan die taakjes... Poets dit, eet dan, slaap zus, draag dit, doe wat aan, doe wat uit, dat wordt heel snel heel vervelend vrees ik. Zeker omdat het vaak gedwongen tergend langzaam gaat.
Dan raden wij van WC eend de game "call of duty" aan. Daarin kun je erg hard rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 14:22
Ik heb nog geen antwoord gekregen van Rockstar games, maar ik kan de companion app nu wel downloaden en gebruiken op mijn Xiaomi Mi A1. Misschien dat anderen nu ook de optie hebben deze te gebruiken.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-09 09:10
YdieresiS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:45:
Ik heb nog geen antwoord gekregen van Rockstar games, maar ik kan de companion app nu wel downloaden en gebruiken op mijn Xiaomi Mi A1. Misschien dat anderen nu ook de optie hebben deze te gebruiken.
Mijn Lenovo P2 helaas nog niet :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:40:
[...]

Dan raden wij van WC eend de game "call of duty" aan. Daarin kun je erg hard rennen.
Haha, je kent de uitdrukking van wc eend niet denk ik 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
Wat een game, wat een sfeer _/-\o_ . En het ziet er fantastisch uit op een XBX icm met een Oled.

Alleen, érg overweldigend dus daarom een vraagje mbt je kamp en met name Pearson. Ik begrijp dat je o.a. moet jagen voor je kamp. Goed, maar je kunt dus bv. maar 1 hert per keer afleveren? En waar moet ik het hert afgeven? Ik neem dus aan bij Pearson, moet dat dan gevild zijn of niet? En dat kan ook niet snacht's?

Sorry voor de noob vraag, maar zou iemand het even beknopt kunnen uitleggen hoe die kamp mechanics werken? Jagen, hout verzamelen e.d. Ik zou je zéér dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
ik las een tip; als je een treasure hunt quest hebt, meteen doen, levert $3500 op.

Over de game zelf, een game draait om gameplay wat je uitvoert dmv controls. De controls zijn niet om over naar huis te schrijven. Het ontgaat me dat alle reviews zo'n beetje op 100% staan terwijl je over dit onderdeel relatief weinig hebt gehoord.

Zelf vind ik de manier hoe alles "natuurlijk" op elkaar aansluit fantastisch, de "traagheid" heb ik geen moeite mee omdat ik een in film aan het spelen ben, dat stuit af en toe wel een op control-block, waar je echt moeilijk moet gaan zitten doen met allerlei verschillende knoppen om wat voor elkaar te krijgen, die per situatie ook nog eens verschillend is. Wellicht went het na verloop van tijd, maar ik vind het op dit moment geen 10 of 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:34
Vindt de controls wel prima alleen het richten nogal kut, Mja dat is altijd met rockstar games dus dat had ik al verw8.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
DutchOwnage schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:01:
Wat een game, wat een sfeer _/-\o_ . En het ziet er fantastisch uit op een XBX icm met een Oled.

Alleen, érg overweldigend dus daarom een vraagje mbt je kamp en met name Pearson. Ik begrijp dat je o.a. moet jagen voor je kamp. Goed, maar je kunt dus bv. maar 1 hert per keer afleveren? En waar moet ik het hert afgeven? Ik neem dus aan bij Pearson, moet dat dan gevild zijn of niet? En dat kan ook niet snacht's?

Sorry voor de noob vraag, maar zou iemand het even beknopt kunnen uitleggen hoe die kamp mechanics werken? Jagen, hout verzamelen e.d. Ik zou je zéér dankbaar zijn.
Heb net bij Pearson een gevild kalkoen en ongevild konijn afgegeven. Je kunt het eerst villen en dan het kaskas geven en de huid verkopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:22:
[...]

Amper wat te doen? Spelen wij 2 verschillende games?
Als jij het jagen en kletsen met npc's genoeg vindt dan zou dat eerder aan het snelle tevreden zijn van je kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thx :)

Ben maar even wat guides aan het lezen mbt het kamp e.d. Wat ik ook ga doen voortaan is om niet te vergeten m'n bandana op te zetten als ik ook maar iets van een criminele activiteit denk te gaan ondernemen.

Die bounty hunters ineen groep van een mannetje of 7 zijn namelijk best irritant. Heb nog maar heel weinig $$ om m'n bounty af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Controls heb ik ook moeite mee, met name dat weapon wheel, waar je dan weer op een andere knop moet drukken om bij die andere items te komen of in de inventory van je paard etc. Ik vind het niet intuïtief. Maargoed, ik ben geen consolegamer, heb alleen Skyrim en Assassins Creed Origins op de One X gespeeld. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

Wat al een beetje hielp was rennen met 1x drukken aanzetten en uitzetten, echter werkt dat alleen on foot.

Er zitten nog tig andere layouts voor de controls in om te kiezen, maar ik heb daar geen overzicht wat wat nou precies doet en geen zin om alles 1 voor 1 te testen welke layout beter bevalt.

Wat ik ook lastig vind is dat voor nagenoeg alles een knop langer ingedrukt moet houden. Bv bij looten, iemand oppakken etc etc. Is er een layout waarbij je gewoon 1x op de betreffende button kan duwen ipv een seconde vast moet houden? :)

Verder wel een dijk van een game, al vond ik het begin een beetje tegenvallen. Misschien ook omdat ik in de veronderstelling was dat
spoiler:
die overval wat gruwelijk mis zou gaan waardoor je gang op de vlucht moest slaan daadwerkelijk gespeeld zou worden bij de start en dat was jammer genoeg niet het geval.

Desalniettemin zodra je eenmaal een beetje aan de gang bent erg tof allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:32:
[...]

Dan ben je vast groot fan van de snelle maatschappij waar wij in leven.Het lijkt wel of mensen geen geduld meer hebben om een game als deze te spelen.
Sorry, maar wat een onzin reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Als jij het jagen en kletsen met npc's genoeg vindt dan zou dat eerder aan het snelle tevreden zijn van je kunnen liggen.
Ben jij wel fan van de GTA serie ? Daar ben je denk voor 75% van de game aan het racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
werkenslaap schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Sorry, maar wat een onzin reactie.
Het ding is gewoon dat het me opvalt dat mensen snel door deze game willen gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik verplaats mezelf gewoon zo veel mogelijk in de persoon van Arthur (is ook mijn echte naam, maar dat terzijde :9 )

Je moet zien te overleven als een outlaw, zo probeer ik ook te spelen. Tevens, het is eind 19e eeuw mensen, je loopt niet ff een Mac of Burger King binnen op iedere hoek van de straat. Je zal zelf je kostje bij elkaar moeten zien te rapen.

Probeer je te verplaatsen in de persoon en de tijdsgeest, lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 27-10-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

Errr-Tieee schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:32:
Iemand enig idee omtrent waypoints plaatsen op je kaart? Normaal kon ik die plaatsen en zag ik op mn hud een rode lijn welke ik moet volgen. Nu kan ik geen waypoint meer plaatsen met "x" op de map.
Dat kan nog steeds. Ik weet alleen niet welk knopje er nu voor wordt gebruikt.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het valt me op dat het een hele mooie game is nu doe ik normaal alleen gta en fifa. Maar de progressie qua gfx mbt de laatste gta is een verschil van dag en nacht. Nu zitten er natuurlijk wat jaartjes tussen. De overgang tussen spel en cinema is mooi gedaan.

Mijn normale ps4 is alleen wel aan het blazen als een malloot als je door de sneeuw rijdt en je bent met een dialoog bezig. Misschien een keer schoonmaken?

Al die potions etc is wel overweldigend in het begin hoop opslag ruimte maar goed dat wordt vanzelf wel duidelijk

Deze missies zijn om de basis controls onder de knie te krijgen dat hebben ze aardig gedaan ben daljk wel blij als ik uit de sneeuw ben en zelf een beetje kan gaan Lone rangeren

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Ben jij wel fan van de GTA serie ? Daar ben je denk voor 75% van de game aan het racen.
Dan heb jij GTA niet gespeeld of je bent je er geen fan van, GTA is zo divers als het maar kan zijn, auto's, vrachtwagens, militaire voertuigen, vliegtuigen, heli's, treinen die je kunt bestuderen. De diversiteit in npc's en de side missies. Maar RDR is ook super goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:40:
[...]

Ik heb aardig wat uren in Witcher games zitten, Divinity Original Sin, Diablo, Fallouts, noem maar op. Ik speel geen Call of Duty, geen enkele interesse in. Ik mag toch best kritiek hebben zonder dat dit soort gatekeeping de kop op steekt? Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Errr-Tieee Waypoints kan gewoon hoor. Dan verschijnt er een rood puntje op je map. Ik vind het wel lekker dat er geen lijn naar je bestemming te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Laatst online: 17-09 08:52
bram1984 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:44:
@Errr-Tieee Waypoints kan gewoon hoor. Dan verschijnt er een rood puntje op je map. Ik vind het wel lekker dat er geen lijn naar je bestemming te zien is.
Ja ik denk dat je een marker bedoeld die je met L3 neerzet? Maar waypoint is soms wel eens handig voor de kortste route en dan toch een lijntje op je HUD ziet. Begin vd game kon ik deze plaatsen met "x" Maar nu plaatst hij geen waypoint meer. Heb wel iets aangepast in settings maar daar kan ik niks mee aanpassen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Noob vraag. Hoe save ik de game? Zonder een kamer te huren.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Iemand een idee hoe je ingame die pre-order treasure map tevoorschijn haalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 09:30
Sneezzer schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:49:
Start select mission en save/load game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Het spel auto-saved best vaak maar in het start menu onder "Story"kun je handmatig saven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:27:
[...]

Het ding is gewoon dat het me opvalt dat mensen snel door deze game willen gaan.
Ik hoef er helemaal niet snel doorheen.. Zoals ik al zei, ik hou juist wel van games waarin het verhaal zich langzaam ontwikkelt. De setting is geweldig maar ik ben gewoon wat minder geïnteresseerd in een soort simulatie van het leven in het wilde westen. Hout sprokkelen, zadel optuigen, weer wat eten zoeken.. Whats next, twee keer per dag achter een struik gaan zitten?

Daarnaast vind ik de controls na een paar uur spelen ook contra intuïtief, wat de beleving ook nog niet echt ten goede komt.

Dus voor nu vind ik het voor 50% tof, en voor 50% wat minder boeiend en vrij langdradig. Mooi dat jij er wel helemaal weg van bent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezzer
Tim01 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:51:
[...]

Het spel auto-saved best vaak maar in het start menu onder "Story"kun je handmatig saven
Onder story 8)7 daar had ik het niet gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:40:
[...]

Dan heb jij GTA niet gespeeld of je bent je er geen fan van, GTA is zo divers als het maar kan zijn, auto's, vrachtwagens, militaire voertuigen, vliegtuigen, heli's, treinen die je kunt bestuderen. De diversiteit in npc's en de side missies. Maar RDR is ook super goed.
idd in de voertuigen zit veel diversiteit.
Als je in de story mode zit dan ben je voor het grootste deel toch met voertuigen bezig[wat niet erg is] ?

De echte diversiteit zit hem in GTA Online in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
werkenslaap schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Ik hoef er helemaal niet snel doorheen.. Zoals ik al zei, ik hou juist wel van games waarin het verhaal zich langzaam ontwikkelt. De setting is geweldig maar ik ben gewoon wat minder geïnteresseerd in een soort simulatie van het leven in het wilde westen. Hout sprokkelen, zadel optuigen, weer wat eten zoeken.. Whats next, twee keer per dag achter een struik gaan zitten?

Daarnaast vind ik de controls na een paar uur spelen ook contra intuïtief, wat de beleving ook nog niet echt ten goede komt.

Dus voor nu vind ik het voor 50% tof, en voor 50% wat minder boeiend en vrij langdradig. Mooi dat jij er wel helemaal weg van bent!
Ik heb het kamp gelaten voor wat het is eerlijk gezegd, alleen als het spel er echt om vraagt om verder te gaan dan zal ik daar iets doen, dat micromanagement heb ik eerlijk gezegd echt geen zin in, het is de eerste 3x leuk, daarna wordt het al vrij snel vervelend.

Vooralsnog de focus op de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:25
Ik heb hiervoor Spiderman gespeeld en ligt het aan mij of is RDR2 grafisch een stapje terug? Of is dat de Spiderman fanboy in me die dat wil zien?
Vooral chapter 1 vond ik eigenlijk best tegenvallen. Vooral door de vele hoeveelheid mist voelde het allemaal wat flets aan. Chapter 2 is al beter dus hopelijk wordt het nog beter.

Speel trouwens op een base PS4 op een Panasonic plasma.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zet gewoon mijn console in restmode. Saven is zo 2011.

@Raem Ik vind RDR tot nu toe mooier maar dat komt voornamelijk door de natuur denk ik. Pro met OLED hier.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 27-10-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:35
Chapter 1 heeft mij idd ook niet overdondert van schoonheid. Die sneeuwstorm kwam me al snel de strot uit. Vanaf chapter 2 is het wel echt prachtig hoor.

Moet toch nog erg wennen aan de controls. Hoop dat door de tips van gamesradar dit wat sneller gaat. Grootste ergernis is toch wel het ingedrukt moeten houden van een knop voor een handeling.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Laatst online: 01-11-2024
Raem schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:00:
Ik heb hiervoor Spiderman gespeeld en ligt het aan mij of is RDR2 grafisch een stapje terug? Of is dat de Spiderman fanboy in me die dat wil zien?
Vooral chapter 1 vond ik eigenlijk best tegenvallen. Vooral door de vele hoeveelheid mist voelde het allemaal wat flets aan. Chapter 2 is al beter dus hopelijk wordt het nog beter.

De sfeer die ze neer weten te zetten doen ze goed, grafisch vond ik het een mixed bag in chapter één. Had veel sfeer maar andere punten leek het nog wel uit een PS2 tijdperk te komen, vooral bepaalde personages lijken recht uit GTA3 te komen >:)

Als je eenmaal in een wat 'groenere' omgeving komt gaat het pas los en zie je hoe prachtig het allemaal is in mijn ogen. Kleurgebruik, mist, variatie, level design.... dat gaat echt wel een paar tandjes verder dan Spiderman in mijn ogen ;)

Heb meer problemen om een beetje in de juiste flow te komen, het voelt qua besturing allemaal erg log, clunky en rommelig aan.... Vermaak me eerlijk gezegd beter met de laatste Assasins Creed dan dit 8)7

Wel een Rock* kwaaltje... duurt altijd ff voordat je het gaat waarderen gok ik.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
4 uur gespeeld en nog niks gedaan. Beetje crossen tussen het kamp en Valentine. Wat gejaagd en onbewust een missie gestart toen ik met iemand wou babbelen. Had er geen trek in maar maakt de wereld wel dynamisch.

Op terugweg overvallen door wat bad guys en die schoten mijn paard dood! :( heb toen flink wat kogels door hun gejaagd maar uiteindelijk lag ik ook plat in het gras omdat ik te arrogant was om dekking te zoeken.

Het moment dat je voor het eerst de saloon binnen gaat en je de piano hoort O+

Straks weer verder met niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
offtopic:
editen ging ff fout

[ Voor 93% gewijzigd door D. Ninjai op 27-10-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
offtopic:
Ik deed quote ipv edit

[ Voor 57% gewijzigd door D. Ninjai op 27-10-2018 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040

Ik denk eerder dat dit 3 stappen vooruit is.
Vond Spider-Man leuk maar dit maakt ik alle opzichten net wat meer indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
De proloog duurt wat lang en is vrij beknellend. Maar daarna kun je lekker los.
Controls zijn clunky, maar dat is eigenlijk altijd op de console, als je pc gewend bent. Ik denk trouwens dat de belangrijkste handeling prima wennen met de knoppen (moet alleen erg wennen aan namen als l1 of rb).

Al met al, dikke voldoende na de proloog. En de proloog is gewoon een mooie appel waar je wel even doorheen moet bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gisterenavond dus per ongeluk de gunsmith neergeschoten.. Nu staat er een bounty op mijn hoofd en zijn de mensen in Valentine not amused met mijn aanwezigheid.. Wat is nu de beste tactiek om dit om te draaien? Ik kan met niemand een goed gesprek aangaan en terug naar het kamp met te we8nig dollars is oook weer zo wat.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:27:
[...]

Dan heb je het totaal niet begrepen. Het gaat er niet om dat de storyline wordt afgeraffeld en je er in max 25 uur doorheen blaast als een stoomlocomotief. Het gaat er om dat er bewust vertragende elementen zijn aangebracht die het handelings- en verplaatsingstempo voor een flink deel voor je invullen. Story zelf, conversaties, setting, muziek, graphics (op HDR na, die is heel erg mwah) zijn echt uitstekend. Rockstar dicteert het grootste gedeelte van het ritme en niet alleen dat, je krijgt ook een lijstje van mama Rockstar met taakjes om te vervullen. Die gedwongen lineariteit en herhaling op herhaling in een open world game vernaggelt in mijn geval enorm de immersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online

Lastig te zeggen, qua omgeving is RDR 2 echt een onwijs mooie game maar character models vind ik stukken minder dan van Spider-Man, maar goed ook beetje lastig te vergelijken de 2 ondanks dat ze beide een open wereld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Jup. Een prequel meer en toch heet het RDR2 ipv RDR0 oid. Daarom speel ik nu eerst RDR2 uit op mijn PS4 pro alvorens ik RDR 360 versie op de xbox one opstart.
Daarom wachten ze dus nog met de remastered edition. Slim :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
FirePuma142 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Dan heb je het totaal niet begrepen. Het gaat er niet om dat de storyline wordt afgeraffeld en je er in max 25 uur doorheen blaast als een stoomlocomotief. Het gaat er om dat er bewust vertragende elementen zijn aangebracht die het handelings- en verplaatsingstempo voor een flink deel voor je invullen. Story zelf, conversaties, setting, muziek, graphics (op HDR na, die is heel erg mwah) zijn echt uitstekend. Rockstar dicteert het grootste gedeelte van het ritme en niet alleen dat, je krijgt ook een lijstje van mama Rockstar met taakjes om te vervullen. Die gedwongen lineariteit en herhaling op herhaling in een open world game vernaggelt in mijn geval enorm de immersie.
Ik bedoel meer de mensen die het niet zoeken om te jagen en voor je kamp te zorgen.Als je al die kleine dingen die de game bied niet leuk vind dan blijft er niet zo veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb in mijn Reis (ik heb na aankomst kamp nog geen verhaal gedaan) nu twee schatkaarten en een Home Robbery opgepikt maar weet iemand hier hoe ik die kan starten?

Ze staan wel in het Log maar kan er verder niets mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Ik bedoel meer de mensen die het niet zoeken om te jagen en voor je kamp te zorgen.Als je al die kleine dingen die de game bied niet leuk vind dan blijft er niet zo veel over.
Als er daarnaast niet zo veel over blijft, zou de storyline wel heel erg matig moeten zijn. En dat is ie niet, althans voor mij niet tot nu toe en volgens de reviews ook niet. Maar goed, de reviews waar de superlatieven tegen de plinten klotsen buitelen in een orgastische wervelstorm over elkaar heen dus die neem ik ook maar met een korreltje zout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:27

OMD

Vraagje en ik heb blijkbaar niet goed opgelet. Hoe verwijder ik dingen uit Mn satchel? Ik heb daar zooi in zitten waarvan die zegt, already learned maar ik heb geen discard optie.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
cheiktwo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:51:
Iemand een idee hoe je ingame die pre-order treasure map tevoorschijn haalt?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar? En die warhorse paard is dat die “run horse”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Really? Je denkt toch niet echt dat dat het enige is wat je naast missies kan doen toch?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

het zou je maar gebeuren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Really? Je denkt toch niet echt dat dat het enige is wat je naast missies kan doen toch?
Natuurlijk kun je meer doen maar dat zijn wel de hoofdlijnen. Dat jij uren naar het water kunt staren moet jezelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 23-09 14:23
Nog meer mensen die iedereen berooft en omlegt ? Ben benieuwd of dit grote gevolgen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha ja die is geinig. Ik had hem gisteren, gebeurd vlak bij het kamp ergens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:34:
[...]

Haha ja die is geinig. Ik had hem gisteren, gebeurd vlak bij het kamp ergens.
Dit is echt de meest gedeelde scene uit het spel :D Heb denk ik al wel 10 of 15 verschillende filmpjes hiervan gezien. Zelf moet ik hem nog tegenkomen. Als ik hem zie blijf ik eerst op een afstandje kijken en dan sla ik hem op om uit te zoeken of er meerdere mogelijkheden zijn. Of dat dit onder alle omstandigheden gebeurd.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Hoe kun je eigenlijk zien hoeveel uur je al gespeeld hebt? Kan het nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Laatst online: 22-09 18:25
Haha dit had ik ingame gisteren toevallig gezien... heel droog... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:44
Iemand ervaring met het volgende?

Ik ben nu al 2x een huid van een groot dier kwijt geraakt (buffalo en een beer). 1x door de huid in het kamp neer te leggen. Wanneer je dit doet legt hij de huid op een specifieke plek neer (animatie), 10 minute later was het weg en kon ik het nergens terug vinden. De andere keer achter op het paard in een dorpje. Ik wilde de huid verkopen maar de verkoper was er niet, de vraag kwam in beeld of ik de tijd wilde doorspoelen tot hij terug is. Deze optie geaccepteerd en vervolgens was de huid van mijn paard weg.

Zijn de huiden zo erg gewild dat ze gestolen zijn, kan ik ze ergens terug vinden of is dit een bug? Wellicht iemand met de zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik eigenlijk kleding (zoals een hoed) uit de tas van de paard vandaan halen. Onder welke knopje staat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:39:
Hoe kun je eigenlijk zien hoeveel uur je al gespeeld hebt? Kan het nergens terugvinden.
enige waar ik het kan vinden is in mijn xbox achievement categorie. (dus niet die van RS)

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2018 13:22 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:11:
Hoe kan ik eigenlijk kleding (zoals een hoed) uit de tas van de paard vandaan halen. Onder welke knopje staat het.
Op de Xbox je wapen wheel selecteren met lb en dan 1x rb en zie je rechts onder ongeveer je hoed staan om hem weer op te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16:52
To easy schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Op de Xbox je wapen wheel selecteren met lb en dan 1x rb en zie je rechts onder ongeveer je hoed staan om hem weer op te doen!
Ook als ik deze ben verloren naar een gevecht met iemand?

Ik heb al 3 vuist gevechten gehad, heerlijk die actie.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

RBN026 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Ook als ik deze ben verloren naar een gevecht met iemand?

Ik heb al 3 vuist gevechten gehad, heerlijk die actie.
Alleen als je in de buurt van paard bent.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Flagg schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:08:
[...]

Alleen als je in de buurt van paard bent.
En kleren dan? Ik kan daar alleen custom outfit liezen zonder verdere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

vosss schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

En kleren dan? Ik kan daar alleen custom outfit liezen zonder verdere opties.
Je moet eerst in je kamp een outfit kiezen om op je paard te bewaren als je dat gedaan hebt kan je daarna gewoon wisselen wanneer je wil.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Wat is dit een slechte game zeg. Het hele verhaal en de omgeving slaan echt nergens op.

Oke, ik lieg deze game is gewoon super vet !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
2 uurtjes SDR gespeeld, nu kan ik HDR meer waarderen. Ziet er natuurlijker uit.

Je moet wel de brigthness op 500 zetten in het menu. De aanbevolen gegevens slaan trouwens nergens op. Lcd 100 & oled 300 hdr brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 21:38
Sinds gisteravond ook begonnen aan RDR2 en wauw, wauw, wauw, wat een atmosferisch spel! :*)

Heb vanochtend aardig wat tijd besteed aan het samenstellen van mijn outfit, schoonmaken van mijn wapens, het verzorgen van mijn eerste thoroughbred en het jagen op een legendarisch beest. Heerlijk! :D Alles zit zo goed in elkaar en het (oog voor) detail is werkelijk waar adembenemend! Dit spel gaat mij heel wat uren plezier opleveren. 8)

Trouwens, ik speel het spel hier op een One X i.c.m. een Samsung QE55Q8F en moet zeggen dat het afstellen van de HDR best wel wat tijd heeft gekost. Hier staat hij nu op 280 in-game en dat ziet er best goed uit. Maar het lijkt wel alsof de game een grafische filter toepast; typerend voor deze engine (RAGE).

[YouTube: Red Dead Redemption 2 - The Horse Whisperer]
Oh, en het spel kent de nodige 'trial and error'. :')

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 27-10-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net in Valentine de saloon in gewandeld en meteen een good ol saloon fight. Vervolgens een gast opgejaagd die uiteindelijk aan de richel bleef hangen. Ik ondervroeg hem maar deed verder niks. Viel ie vanzelf te pletter en ik krijg bad rep _O-

Daarna wat gasten tegen gekomen die dachten mij te kunnen bedreigen. Dus meteen bandana voor gedaan en allebei overhoop geknald met dead eye. Per ongeluk ook hun paarden neergemaaid /3 :+ Maar die kun je dus niet skinnen of ik heb de ability nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:39:
[...]
Dit is echt de meest gedeelde scene uit het spel :D Heb denk ik al wel 10 of 15 verschillende filmpjes hiervan gezien. Zelf moet ik hem nog tegenkomen. Als ik hem zie blijf ik eerst op een afstandje kijken en dan sla ik hem op om uit te zoeken of er meerdere mogelijkheden zijn. Of dat dit onder alle omstandigheden gebeurd.
Achter het paard aan en meenemen naar camp. Best een goed paardje ;)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik heb hem toch al te koop gezet na een uurtje of 8 spelen.
de sfeer is subliem, en het ziet er allemaal monsterlijk goed uit, maar die brakke en slome controls verpesten gewoon heel de game voor mij.
ik ga geen storyline van 60u uitspelen met een cowboy die beweegt als een zwalpend schip...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:00
kowlier schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:41:
ik heb hem toch al te koop gezet na een uurtje of 8 spelen.
de sfeer is subliem, en het ziet er allemaal monsterlijk goed uit, maar die brakke en slome controls verpesten gewoon heel de game voor mij.
ik ga geen storyline van 60u uitspelen met een cowboy die beweest als een zwalpend schip...
Aansteller :+ controls zijn even wennen maar is verder niks mis mee.

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 27-10-2018 15:45 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, ik heb het geprobeerd, maar voor mij is het echt te sloom.
nuja, was te verwachten, heb nog nooit een rockstar game gespeeld en ervan genoten :\

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Toch jammer dat op mijn C7 oled het er beter uit ziet zonder HDR aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Grootste irritatie punt in een rockstar game:

Terwijl je midden in een actie zit, krijg je linksboven uitleg. Hoe moet ik dat nu volgen?

(Terugvinden in het menu daarbij gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Sinds vrijdagochtend aan het spelen. Prima game.

Verder:
- Kamp doe ik niets mee. Is volgens mij compleet zinloos. Spullen haal ik wel in de stad.
- Donaties doe ik ook niet, gaat allemaal in eigen zak.
- Beslissingen volgens good guy mode
- Dual wield beschikbaar 8)
- Elite bear head }:O

Minpuntje:
Wel verwacht, maar jammer dat het ventje niet beweegt zoals in HZD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Gisteren om 10:00 uur opgepikt bij de Media Markt en zo'n beetje de hele dag gespeeld :)
Erg mooie game, maar ik moet zeggen dat ik het begin niet heel sterk vind en erg on-rails en langzaam. Pas na ruim 2 uur begint het een beetje als RDR te spelen, vind ik. De controls en de manier van wapens wisselen / meenemen vind ik overigens niet briljant. Ook de besturing is soms frustrerend: laat mij gewoon rennen waar ik wil rennen aub. Wat mij betreft hadden ze daar wel een stukje realisme mogen opofferen. Zo maar 'ns snel verder spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kwistnix op 27-10-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:57:

Terwijl je midden in een actie ziet, krijg je linksboven uitleg. Hoe moet ik dat nu volgen?

Dat hield mij in het begin ook uit de concentratie. Laat me lekker genieten van het spel, de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Heerlijke game! :)
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:57:

Terwijl je midden in een actie ziet, krijg je linksboven uitleg. Hoe moet ik dat nu volgen?

Ja, dit dus. Vaak gigantische verhalen terwijl je maar een paar seconden hebt om te beslissen :P

spoiler:
Je moet op een gegeven moment een pistool uit de handen schieten van een zoon die in een zwaar gelovige sekte is opgenomen... daar heb je 3 seconden voor terwijl er 5 regels tekst boven staan :')

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:17

Don Quijote

El Magnifico

Is er een soort van "easy" modus? Al die RPG elementen zoals het eten etc voegen wat mij betreft helemaal niks toe en ben ik liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
RBN026 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:54:
En waar schakel jij de HDR uit? Bij de Xbox settings zelf? Want in-game kan het niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

En waar schakel jij de HDR uit? Bij de Xbox settings zelf? Want in-game kan het niet.
Ingame, settings, display en HDR off. Laat even weten of dat er bij jou ook beter uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

In de settings van je televisie?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

kowlier schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:50:
mja, ik heb het geprobeerd, maar voor mij is het echt te sloom.
nuja, was te verwachten, heb nog nooit een rockstar game gespeeld en ervan genoten :\
Ik snap volkomen wat je bedoelt.. Het voelt bijzonder sloom aan maar opzich vind ik dat ook wel logisch gezien de setting van de game. Desalniettemin vind ik het wel irritant als je bijvoorbeeld in het kamp bent want daar kan je dus echt niet rennen.. Vrij vervelend.

Vermaak me overigens nog wel hoor! Spel draait ook erg goed op een Xbox One X moet ik zeggen, erg tevreden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
RBN026 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Ingame, settings, display en HDR off. Laat even weten of dat er bij jou ook beter uit ziet?
Oh, ik ging ervan uit dat het automatisch gaat in het geval de de tv HDR ondersteunt.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Die mening deel ik niet :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:42:
2 uurtjes SDR gespeeld, nu kan ik HDR meer waarderen. Ziet er natuurlijker uit.

Je moet wel de brigthness op 500 zetten in het menu. De aanbevolen gegevens slaan trouwens nergens op. Lcd 100 & oled 300 hdr brightness.
Ja, ik dacht al... ben ik nou gek? :o :+ Ik had hem op 350 staan ofzo, maar ik ga hem ook gewoon op 500 zetten zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:17

Don Quijote

El Magnifico

Dan moet je ofwel je TV, ofwel je console beter afstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Ja, ik dacht al... ben ik nou gek? :o :+ Ik had hem op 350 staan ofzo, maar ik ga hem ook gewoon op 500 zetten zo!
Heb hem net iets teruggedraaid. Op mijn LCD xe93 is de sweetspot 400. Oled moet wel 500 zijn denk ik ivm brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Oled C7 met HDR zorgt dat het veel minder fel is. Een beetje washed out, is behoorlijk bekend probleem volgens mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Ben die sneeuw wel zat.. hoelang duurt het nog na het jagen op herten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OLED brightness op 500? Zorgt dat niet voor grijze blacks en een washed screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:25:
OLED brightness op 500? Zorgt dat niet voor grijze blacks en een washed screen?
Misschien wel ietjes, maar beter dan dat je alles in het donker moet zoeken op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:01
Speciaal voor dit spel een Xbox one S gekocht. Ben een pc gamer en kon de meerprijs van de X niet verantwoorden.

Maar wat duurt dat installeren lang! 😳🙄😀

Never ever financial advice...

Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.