Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:07
Motabeatz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Speel je hem op de Pro of de Xbox One X?

Ik speel hem zelf op de Pro maar ik vind hem op mijn LG OLED C7 best wazig. Lees op reddit dat meer mensen er last van hebben op de Pro. Twijfel om hem misschien toch voor de Xbox One X te halen of op een update van Rockstar te wachten.
Xbox One X

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

flugelisoke schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:58:
Iemand een idee waar je een paardenborstel haalt? Ben in het eerste kamp nog maar.
Die krijg je vanzelf kadoo, tot die tijd gewoon aaien en suikerklontjes voeren xD
Gunner schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:08:
Weet iemand hoe ik van een bounty afkom? :+
Die kan je afkopen bij den evelopje op de map

[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-10-2018 21:14 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:08:
Moet je die kogels nu telkens kopen of kun je het ook laten maken?
Je kan ook lichamen looten, gelukkig kosten die kogels verder ook geen drol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:02:
[...]

Haha ja is lastig he, ga jij het veranderen?

Met het oog op online waar lijkt me geen aim assist zal zijn, hou ik het liever zo, maar vraag me wel af of ik t spel zo niet te moeilijk voor mezelf maak.

Shooters speel ik altijd op de pc dus dit is sowieso een hele omschakeling.

Heb jij ook de C7? ziet er hier ook sick uit inderdaad, echt dikke graphics. :)

Chapter 1 is inderdaad erg sloom, al zit het wel goed in elkaar ik ben echt onder de indruk van de sfeer, heel pakkend.
Ik heb 'm nu op lock on wide gezet, toch iets beter zo.

Ik heb een B7, maar das in principe hetzelfde panel.

Op dit moment dig ik dat trage wel eigenlijk. Niet verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 23:57
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:45:
Misschien kijk ik met mijn neus maar ik zag een fijne tip hier nog niet. Als je geen zin hebt om steeds te sturen tijdens paardje rijden. Zet de cinematic camera aan (back op Xbox). Dan hoef je alleen maar B in te houden en rij je met mooie beelden naar je waypoint.
Sterker nog, eenmaal je aan het galloperen bent hoef je B zelfs niet meer in te drukken. Dan is het gewoon genieten van de mooie beelden. Alleen oppassen dat je niet overvallen wordt door bounty hunters of andere gangs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fuck it.. ik geef het op, inloggen op de app met een PSN account kan blijkbaar niet >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Damn kom in botsing met een koets. Gevolg paard overleden. En nog wel die van de pre order. Ben ik die nu kwijt of is die weer in de stables? Anders echt balen dit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:47
To easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:18:
Damn kom in botsing met een koets. Gevolg paard overleden. En nog wel die van de pre order. Ben ik die nu kwijt of is die weer in de stables? Anders echt balen dit haha.
volgens mij is die echt dood nu en zul je een nieuw paard moeten kopen of vangen.
Wel kun je in de winkel in de stad een revival kit kopen voor je paard, zodat als je dat nog eens overkomt je hem direct kunt reviven, maar ik denk niet dat dat nu nog kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
robinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:20:
[...]
volgens mij is die echt dood nu en zul je een nieuw paard moeten kopen of vangen.
Wel kun je in de winkel in de stad een revival kit kopen voor je paard, zodat als je dat nog eens overkomt je hem direct kunt reviven, maar ik denk niet dat dat nu nog kan,
Ja zo n kit heb ik maar hoe werkt of selecteer je die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als ik via de companion app will inloggen krijg ik geen formulier, blijft zwart. Laatste iPad, app en iOS zijn up to date. Werkt het bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
418O2 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:24:
Als ik via de companion app will inloggen krijg ik geen formulier, blijft zwart. Laatste iPad, app en iOS zijn up to date. Werkt het bij anderen wel?
Ja werkt hier foutloos, erg mooie aanvulling op de game, en wat me verbaast is dat de map updates bijna realtime zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
To easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Ja zo n kit heb ik maar hoe werkt of selecteer je die ?
op deze manier:
YouTube: Red Dead Redemption 2: How to Revive Your Horse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
robinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:25:
[...]

Ja werkt hier foutloos, erg mooie aanvulling op de game, en wat me verbaast is dat de map updates bijna realtime zijn.
Ik krijg helaas de melding "RDR2: Companion is niet compatibel met dit apparaat" op mijn iPad. Nog nooit meegemaakt met apps.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
alexander1685 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:27:
[...]

Ik krijg helaas de melding "RDR2: Companion is niet compatibel met dit apparaat" op mijn iPad. Nog nooit meegemaakt met apps.
Wat voor iPad heb je / welke iOS?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mmm heb dat flesje maar geen revive knop erbij staan zoals in het filmpje. Ik probeer nog ff. Anders al snel de pre order bonus kwijt haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
HKLM_ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Wat voor iPad heb je / welke iOS?
Model A1458 en iOs-versie 10.3.3.

Edit: iPad 4e generatie volgens de Apple-site.

[ Voor 11% gewijzigd door Meister Sachs op 26-10-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:38
Al veel gelezen over de controls en tja... Moet het er wel een beetje mee eens zijn. Wil je op je paard stappen in een stadje en staat er perongeluk iemand dichtbij je.... Val je die van achteren aan met als gevolg weer een bounty aan je ass.
Ook het schieten is soms een drama (en dan vooral om te beginnen met schieten)
Maar op de controls na.... Wauw wat een game. De traagheid hoort bij de setting. Geen moeite mee. De omgeving is waanzinnig mooi op de xbox x in combi met oled.
Heerlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Nu online
alexander1685 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:30:
[...]

Model A1458 en iOs-versie 10.3.3.
Wazig dat zou een iPad 2/3/4 kunnen zijn maar ik kom niet helemaal uit de compatibel lijst die ze geven bij de app in iOS. Lijkt mij dat deze er nog wel bij moet zitten aangezien de iPad mini 2 ook nog ondersteund is.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
HKLM_ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:33:
[...]

Wazig dat zou een iPad 2/3/4 kunnen zijn maar ik kom niet helemaal uit de compatibel lijst die ze geven bij de app in iOS. Lijkt mij dat deze er nog wel bij moet zitten aangezien de iPad mini 2 ook nog ondersteund is.
Ja, probeer morgen nog wel een keer. Zou wel leuk zijn als het wel zou werken, toch een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

alexander1685 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:34:
[...]

Ja, probeer morgen nog wel een keer. Zou wel leuk zijn als het wel zou werken, toch een leuke toevoeging.
Op mijn iPad 4 werkt het ook niet. Ben bang dat je gewoon minimaal iOS 11 nodig hebt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Oke heb het al. Je kunt je pre order paard gewoon weer free selecteren in de stables. Je moet alleen wel opnieuw bonden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Op mijn iPad 4 werkt het ook niet. Ben bang dat je gewoon minimaal iOS 11 nodig hebt.
Dat is wel balen zeg.

Las trouwens op deze site https://www.gottabemobile...ion-2-app-iphone-android/ dat de app 'slechts' iOS 8 vereist.

[ Voor 24% gewijzigd door Meister Sachs op 26-10-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSURLSession
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 22:58
To easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:37:
Oke heb het al. Je kunt je pre order paard gewoon weer free selecteren in de stables. Je moet alleen wel opnieuw bonden helaas
Ik heb mijn code ingevuld in mijn PSN account, maar ik zie nog niets van de pre-order exra's. Moest ik nog iets doen?

Edit: Ik moest ze nog downloaden naar mijn PS4. Dom :F

[ Voor 8% gewijzigd door NSURLSession op 26-10-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

Begint sowieso wel een langzaam beestje te worden, maar goed nog steeds belachelijk dat ze zo'n simpele app niet op oudere iOS versies ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Begint sowieso wel een langzaam beestje te worden, maar goed nog steeds belachelijk dat ze zo'n simpele app niet op oudere iOS versies ondersteunen.
Ja, die van mij is inderdaad niet de snelste. Maar toch draait ie sommige games nog wel redelijk. Dan moet zo'n app toch ook goed te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

alexander1685 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

Ja, die van mij is inderdaad niet de snelste. Maar toch draait ie sommige games nog wel redelijk. Dan moet zo'n app toch ook goed te doen zijn?
Misschien vraagt Apple geld per iOS versie en vinden ze het aantal gebruikers die nog iOS <11 gebruiken te weinig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Puur uurtjes gespeeld nu, op een normale PS4. Maar ik moet zeggen dat ik dit echt gewaagd vind, maar buitengewoon geslaagd. Op graphics gebied worden de punten waar je "kritiek" op kunt hebben overbluft door scenery eromheen, op gameplay gebied wordt eigenlijk alles wat je niet (normaal gesproken) in een sandbox game wilt zo perfect neergezet dat het voor mij bijna onrealistisch voelt op deze generatie. Ik heb nog nooit een tegenovergesteld gevoel van plaatsvervangende schaamte gehad, maar voel bij deze game wel een soort van "unreal" gevoel dat dit mogelijk is.

Je kunt in de game zien dat er zoveel passie en oog voor detail in zit, dat zelfs de basisdingen die ik persoonlijk niet heel goed vind (clunky controls, iets te veel controls) eigenlijk compleet naar de achtergrond vervaagd terwijl dat vaak de basisdingen van gameplay zijn.

Ik ben echt flabbergasted, dat in mijn opinie bepaalde basisdingen (voor mij dan) niet optimaal zijn maar dat dat voor mij nog geen tiende van mijn game-ervaring afsnoept. Ik ben echt onder de indruk. Nog nooit geweest van een game. Mijn rode hoedje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Dat klopt niet op mijn ipad air 2 staat nog 10.3.3 en daar doet die het prima op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
RedHat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:49:

Je kunt in de game zien dat er zoveel passie en oog voor detail in zit,
Absoluut mee eens, het detail level is geweldig als je daar op gaat letten, bijvoorbeeld vanavond liep ik van een hoge berg over een grint pad naar beneden. Op een gegeven moment begon ik te rennen en hoorde ik het grint naar beneden rollen, dus ik stop kijk achterom en waar ik gelopen had zag ik het grind naar beneden rollen door het rennen, en zo zitten er veel meer voorbeelden in.

Of bijvoorbeeld het verschil tussen de paarden, een racepaard gedraagt zich veel zenuwachtiger dan zo'n standaard paard en dat merk je in de besturing op een hele goede manier.

En al die weer invloeden, de tijd van de dag, hetbis allemaal zo mooi uitgevoerd dat het inderdaad onwerkelijk overkomt, of je nu in de mist rijd of in de verte een regenboog in de regen verderop ziet, het is gewoon allemaal aanwezig.

[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 26-10-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-10 08:41
corset schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:20:
damn :( wachtwoord vergeten voor rock star social club.. en krijg geen PW Reset mail

Nvm.. is m'n PSN account en die kan je dus op de app niet kiezen om mee in te loggen >_>
Niet helemaal. Dit is je psn account gekoppeld aan rockstar social, aan diezelfde social kunnen ook je xbox en pc accounts/spellen gekoppeld zijn.

Het is dus een ander account ( Naja waarschijnlijk zelfde email adres) met een ander wachtwoord.

Kan ook nog dat je een verkeerde koppeling met rockstar social op je ps4 hebt. Om dat aan te passen moet je op je ps4 via de browser op rockstarsocial inloggen en daar dan opnieuw koppelen meen ik mij te herrineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Nu online
Iemand de al de Field Guide for RDR2 van Jotdown Inc geprobeerd ?

https://itunes.apple.com/...or-rdr2/id1439905676?mt=8

Cloud ☁️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
robinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:56:
[...]

Absoluut mee eens, het detail level is geweldig als je daar op gaat letten, bijvoorbeeld vanavond liep ik van een hoge berg over een grint pad naar beneden. Op een gegeven moment begon ik te rennen en hoorde ik het grint naar beneden rollen, dus ik stop kijk achterom en waar ik gelopen had zag ik het grind naar beneden rollen door het rennen, en zo zitten er veel meer voorbeelden in.

Of bijvoorbeeld het verschil tussen de paarden, een racepaard gedraagt zich veel zenuwachtiger dan zo'n standaard paard en dat merk je in de besturing op een hele goede manier.

En al die weer invloeden, de tijd van de dag, hetbis allemaal zo mooi uitgevoerd dat het inderdaad onwerkelijk overkomt, of je nu in de mist rijd of in de verte een regenboog in de regen verderop ziet, het is gewoon allemaal aanwezig.
Het is voor mij meer als ik een game speel (en ik volg het nieuws best wel en weet wat de ontwikkelingen zijn) dat ik kan relativeren hoe iets tot stand kan komen en hoe iets is opgebouwd en wat ik verwachten kan. Ik kan een game spelen die grafisch 100x mooier is als RDR2 zonder het gevoel te hebben dat ik naar iets kijk wat uitzonderlijk is.

Deze game is voor mij echt bijna niet te relativeren, en dat geeft mij een raar gevoel. Ik heb het gevoel dat ik naar E.T. kijk die op een stoel zit naast m'n bed. Ik kan niet relativeren hoe dit allemaal kan. Tuurlijk, ik snap dat er heel lang aan deze game is gewerkt, heel veel mensen bij betrokken zijn geweest, het budget bijna ontoereikend was, maar toch heb ik een bepaald 'raar' gevoel als ik deze game speel, alsof het onwerkelijk is. Een groter compliment kan ik eigenlijk niet geven.

De randomness en de reactie van de omgeving op randomness (moeilijk uit te leggen) heb ik echt nog nooit in deze vorm gezien. Als je dit op "coding"-niveau moet doen, voelt onmogelijk aan.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 26-10-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-10 20:35
Kun je ergens vinden hoeveel uur je de game al gespeeld hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
NSURLSession schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb mijn code ingevuld in mijn PSN account, maar ik zie nog niets van de pre-order exra's. Moest ik nog iets doen?

Edit: Ik moest ze nog downloaden naar mijn PS4. Dom :F
Bij missie 2 in je camp kun je een pre order outfit aantrekken. Dan bij de stables in het eerste stadje staat je pre order paard. Al die andere bonus dingen van geld en boosts zal ik nog niet weten waar te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb de proloog net afgerond en ik roep tijdens het spelen hardop hoe goed deze game is (terwijl ik alleen in de kamer zit). Wat een ge-wel-di-ge game zeg. Niet te geloven. Grafisch is het zo prachtig en de vorm van detail is, zoals het hierboven inderdaad al gezegd wordt, zo ongelofelijk hoog. Ik speel op een Xbox One S (na de eerste Xbox One de zwakste console) en zelfs daar ziet het er geniaal uit. Niet verwacht dat ik dit op deze generatie nog zo kon spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben ook erg onder de indruk tot nu toe. Nog wel steeds op het begin, maar het is gewoon vet. Het geluid is lekker. Alles in de omgeving reageert op je. De schaal. Echt next level dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Men die slomo gun kills zijn ook een gruwelijke toevoeging. Ik blijf me ook steeds verbazen zoals vele hier vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 18:09
Zo ik ga deze game lekker rustig aan spelen, heb nu net de prologue af. Eerste half uur was ik nog beetje bang dat het me te traag ze zijn etc maar ik zit er nu helemaal in en vindt het fantastisch. En nu gaat het pas echt beginnen.

Ga morgen alleen sochtends sporten en voor de rest de hele dag achter de PlayStation zitten. Dit gevoel heb ik lang niet gehad met een game zelfs niet met God of war.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ik heb nu een uurtje of 2-3 gespeeld en heb net chapter 1 afgerons. het ziet er inderdaad goed uit. Al moet ik wel zeggen dat ik vind dat er te veel mist in zit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:54

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Kan ik hem spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Of mis ik dan veel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Aight! schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:38:
Kan ik hem spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Of mis ik dan veel?
Nogmaals, dit is een prequel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Ondertussen ook circa 2 uur in de game maar ik begin me steeds meer af te vragen of ik van deze game het einde ga halen. Inmiddels al 1 vastloper gehad maar buiten dat zit ik er nog totaal niet in, mede doordat de Gold Medals ronduit warrig zijn. We gaan het zien maar in tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier vind ik het op dit moment nog absoluut géén 10/10.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 10:29
Ik heb nu hoofdstuk 1 af
De controls voelen wel een beetje sloppy vind ik.
Ik heb RDR I niet gespeeld, dus kan de vergelijking daarmee niet maken. Bij GTA V was het wel iets beter voor zover ik me kan herinneren.
Ik moet ook toegeven dat ik het tot nu toe best saai vind allemaal.
Je voelt wel dat het iets speciaal is, maar ik heb nog niet dat magische gevoel dat ik bij GTA V had.

Ik heb er wel goede hoop in dat het beter gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:52
De mist in het begin is echt te heftig vind ik. Na shadow of the Tomb Raider zijn deze graphics wel een tegenvaller vind ik. Daarnaast speelt het heel erg clunky, het beweegt allemaal niet vlekkeloos. Vond ik ook al met GTA 5.

Ik vind de gesprekken op het paard slecht te volgen. Vaak weet ik niet wie nu spreekt omdat ik de stemmen moeilijk uit elkaar kan houden.

Vond rdr1 erg leuk, dus komt vast goed. Maar vooralsnog snap ik de extreem lovende reviews nog niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Paar uurtjes gespeeld.

Lekker sfeervol, interessante characters en een mooie wereld. Het eerste stuk in de sneeuw vond ik persoonlijk wat tegenvallen. Zodra ik de sneeuw verliet, opende de game zich voor mij pas echt.

Grafisch ziet het er prima uit, maar ik ga niet mee met de grote hype die dit de mooiste game ooit noemt. Ik vind voornamelijk de character models echt tegenvallen. De wereld ziet er prima uit, maar toch ook erg "ruw" op bepaalde plaatsen. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik 'm in 4K, op de PS4 pro (helaas geen X) en 65 inch LG E6 OLED speel. Maar ik had grafisch op toch nog wel iets meer gehoopt.

Over de gameplay/content zelf kan ik overigens kort over zijn, dat is echt top. Ik ga me hier nog wel een poosje mee amuseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Weet iemand hier waar je je overzicht met openstaande companion quests kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wie vindt het zonder HDR er beter uitzien? Ben ik de enige?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• To easy
giantgiantus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:51:
De mist in het begin is echt te heftig vind ik. Na shadow of the Tomb Raider zijn deze graphics wel een tegenvaller vind ik. Daarnaast speelt het heel erg clunky, het beweegt allemaal niet vlekkeloos. Vond ik ook al met GTA 5.

Ik vind de gesprekken op het paard slecht te volgen. Vaak weet ik niet wie nu spreekt omdat ik de stemmen moeilijk uit elkaar kan houden.

Vond rdr1 erg leuk, dus komt vast goed. Maar vooralsnog snap ik de extreem lovende reviews nog niet helemaal.
In het menu kan je even aanzetten dat er een naam voor de zin staat wie er spreekt. Ik vond het anders ook onduidelijk.

Wat is een double barreld long shotgun heerlijk zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Hamazaki schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:55:
Morgen ook even proberen. Want vooralsnog snap ik echt niet waarom de graphics zo opgehemeld worden. Ik vond shadow of Tomb Raider zoveel mooier. Vind het een enorme fletse boel.

Tv is Samsung ks7000.

[ Voor 8% gewijzigd door giantgiantus op 26-10-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
Hamazaki schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:55:
Ik wilde net deze vraag stellen. Ik heb een Samsung nu8000. Niet top of the line maar HDR zou wel een positief verschil moeten maken. Bij mij ziet alles er juist wat fietser uit, met name het groen van het gras etc.

Nog meer deze ervaring?

En welke tv heb je?

[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 26-10-2018 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
To easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

In het menu kan je even aanzetten dat er een naam voor de zin staat wie er spreekt. Ik vond het anders ook onduidelijk.

Wat is een double barreld long shotgun heerlijk zeg!
Je bent een held. Vond het namelijk echt jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FrankoNL schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

Ik wilde net deze vraag stellen. Ik heb een Samsung nu8000. Niet top of the line maar HDR zou wel een positief verschil moeten maken. Bij mij ziet alles er juist wat fietser uit, met name het groen van het gras etc.

Nog meer deze ervaring?

En welke tv heb je?
Een sony xe93. Een grote jongen dus in de HDR wereld. Maar vind het ook nog steeds tegenvallen tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Part 1 geeft echt geen goed beeld van de game. Vanaf part 2 wordt het veel leuker. En ik vind de graphics wel subliem. Ik geniet met volle teugen. Heerlijke game tot nu toe. Controls was wel even wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Je bent een held. Vond het namelijk echt jammer!
Tweede heldentip: Ook deze game heeft een 'sla alle onzin QTE tik heel vaak op 1 knop over' setting. Zit bij controls helemaal onderaan. Tap assist op hold zetten zorgt dat je van het gesodemieter af bent.

(Met dank aan @bram1984 die mij ooit op dit fenomeen wees in een ander topic :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:16:
Mijn Bol kopie (gisterenmiddag besteld) is ook gearriveerd en aan het installeren. Zo weer naar huis om disc twee erin te proppen en dan eens kijken wat de fuss is all about.

@Flagg Klinkt goed. Speel je met free aim? Hoe voelt dat?
En voor zover de 2de sessie voor vandaag. :+

Ik speel met de laagste aim assist geloof ik. Is voor mij ook wel nodig. :P Al moet je wel iets omhoog want hij mikt op het lichaam.

Controls zijn niet voor mij gemaakt, iig niet mijn logica en intuïtie blijf te vaak verkeerde knoppen gebruiken. Als ik wil herladen blijf ik regelmatig zo'n stom sprongetje maken bijvoorbeeld. :o

Maar hoe ze het doen doen ze het ik heb nog geen enkel gevoel van herhaling gehad. Terwijl je toch steeds ergens naartoe moet om iets te doen. Om vervolgens terug te gaan.

Ik moet wel het verhaal een beetje gaan volgen nu want ik heb onderhand steeds minder feeling met waarom ik dingen aan het doen ben. Dus dat ga ik morgen maar weer doen. (Suuure.... :P )

Maar het spel is wel donders goed hoor en nog steeds geen enkele framedrop gehad. Fallout 4 bijvoorbeeld was een stuk erger. En als je ziet hoe dit eruit ziet. _/-\o_

Een ding krijgen ze nog steeds niet voor elkaar en dat is mensen realistisch uit een kopje laten drinken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat craften van items bij Pearson is wel irritant. Je moet 'perfect skins' hebben maar wat ik skin is bijna allemaal poor.

Iemand tips?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:18
Gunner schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:13:
Dat craften van items bij Pearson is wel irritant. Je moet 'perfect skins' hebben maar wat ik skin is bijna allemaal poor.

Iemand tips?
Killen met je pijl en boog geloof ik, niet het beest volpompen met lood.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HertogJack schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:19:
[...]

Killen met je pijl en boog geloof ik, niet het beest volpompen met lood.
Mjah dat zou je denken; alleen zelfs als ik met een lasso een beest vang en daarna dood, had ik laatst nog steeds een 'poor' skin.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
robinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:56:
[...]

Ook gaaf dat je dieren kreupel schiet als je ze in hun poot raakt. Bij andere games raak je een beest en rennen ze vrolijk weg. Hier niet. Tof om te zien dat je paard zenuwachtig wordt van n beer of ander groot roofdier. Ook nog nooit gezien dat als je een beest vilt je dan echt de huid eraf trekt, bij deze game wel :p

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
Hamazaki schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

Een sony xe93. Een grote jongen dus in de HDR wereld. Maar vind het ook nog steeds tegenvallen tot nu toe.
Ik lees op reddit ook al threads hierover. Daarnaast hadden ze op de ps4 pro wel wat beter hun best kunnen doen als het gaat om de checkerboarding. (Zie horizon). Het is echt een blurry mess.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De ene helft is briljant, de andere helft is Western Simulator 2018. Hout hakken, hooibalen sjouwen, really? En zo gebakken aan de cinematics dat je niet van je wagen af kan om langsrennende herten te schieten. Ik geef het nog een paar uur, maar het begint op een miskoop te lijken. En dat terwijl RDR1 een van mijn all time favorites is.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Cash verdienen valt me nog tegen, geschoten wild verkopen schiet niet op een konijn leverd 1,50 op en een hert 6,50 ofzo. Dat kun je dus beter als voedsel aan je kamp geven.

Heb nu wel die dude vrij gespeeld waar je gestolen spul kunt verkopen dus dat leverde wel wat op.

Eerste wat ik in de general store heb gekocht was haarspul (crease) want ik speel zonder hoed :P Kogels kopen hoeft inderdaad niet die pak je constant op.

Foutjes maken met de controller blijft irritant. Ik deed per abuis een negatieve opmerking tegen iemand en die gast begon op mij te schieten! Moest ik hem afmaken en had ik weer een bounty van $15,- Door dat soort geintjes lukt het mij ook niet om good guy te worden volgens mij zit ik nog steeds rond het nulpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 26-10-2018 23:29 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:27:
Cash verdienen valt me nog tegen, geschoten wild verkopen schiet niet op een konijn leverd 1,50 op en een hert 6,50 ofzo. Dat kun je dus beter als voedsel aan je kamp geven.

Heb nu wel die dude vrij gespeeld waar je gestolen spul kunt verkopen dus dat leverde wel wat op.

Eerste wat ik in de general store heb gekocht was haarspul (crease) want ik speel zonder hoed :P Kogels kopen hoeft inderdaad niet die pak je constant op.

Foutjes maken met de controller blijft irritant. Ik deed per abuis een negatieve opmerking tegen iemand en die gast begon op mij te schieten! Moest ik hem afmaken en had ik weer een bounty van $15,- Door dat soort geintjes lukt het mij ook niet om good guy te worden volgens mij zit ik nog steeds rond het nulpunt.
Lol. Ik bij een gunsmith.. Upgrade al mijn wapens voor zo’n $85,- (ik had bijna $200,-) schiet ik hem per ongeluk neer toen ik in gesprek wilde gaan.. Liep niet goed af ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

Chaoss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:27:

Ah mijn bounty's voor per ongelukjes zijn iets minder leuk, in 2 staten 300$ :').

Onweer :9~
Ben nu blijkbaar al 16% klaar met het verhaal, vind het echt een geweldig spel.

Blijkt ook nog dat de Mediamarkt in Maastricht zondag 21% BTW weg ermee doet vanwege heropening, en dus kan ik als het goed is nog een tientje terug krijgen. Zo'n topspel voor 45€.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:36:
[...]

Ah mijn bounty's voor per ongelukjes zijn iets minder leuk, in 2 staten 300$ :').

Onweer :9~
Ben nu blijkbaar al 16% klaar met het verhaal, vind het echt een geweldig spel.

Blijkt ook nog dat de Mediamarkt in Maastricht zondag 21% BTW weg ermee doet vanwege heropening, en dus kan ik als het goed is nog een tientje terug krijgen. Zo'n topspel voor 45€.
Games zijn altijd uitgesloten van de btw actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Gunner schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:20:
[...]

Mjah dat zou je denken; alleen zelfs als ik met een lasso een beest vang en daarna dood, had ik laatst nog steeds een 'poor' skin.
Na het killen moet je snel verkopen, anders gaat het rotten en levert het ook minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 10:29
Tip: zet Look Sensitivity bijna op maximum
Toggle to Run zet ik ook aan

[ Voor 26% gewijzigd door Anton.net op 26-10-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

schumi1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:39:
[...]

Ah oja :+ Bedankt (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:39:
[...]

Geldt dat ook voor gameconsoles bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste chapter net klaar, inderdaad trage maar sfeervolle opening, ik heb er geen probleem mee. Wel klote that the controls zo afwijken van normale shooters. Sprinten met kruisje inplaats van r3 of kruipen met r3 inplaats van rondje, dat gaat weer uren duren voor ik daar gewend aan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Joosie200 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
hoe doe ik de spoiler plaatsen ?

[ Voor 93% gewijzigd door taker1987 op 27-10-2018 00:44 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Vrijwel heel de namiddag en avond bij een vriend zitten spelen en wat een topgame is het zeg! De controls zijn soms wat onhandig en het zijn ook heel veel dingen om te onthouden, maar ik denk dat naarmate je langer speelt je dit steeds meer onder de knie gaat krijgen en dat het dan helemaal goedkomt.

Ik vond de graphics er echt top uitzien; wat een landschap, vergezichten en detail qua interieur zeg. Gewoon een hele mooie open wereld game.

Hetgeen dat mij het meeste aansprak was toch de sfeer. De traagheid, de muziek, de scènes, alles straalt voor mij de westernsfeer uit en past zo goed. Het begin bijvoorbeeld is net alsof je The Hateful Eight aan het spelen bent. Dit vind ik echt geweldig gedaan. Echter, ik denk ook dat dit een game is die niet iedereen zal liggen en dat deze game, vergeleken met GTA V, dus eigenlijk voor een kleinere doelgroep is. Je moet dus voor jezelf ook heel goed beslissen of jij deze setting, de sfeer en de traagheid die daarbij past wel leuk gaat vinden. Daar bovenop komt dan bijvoorbeeld nog behoorlijk uitgebreide gameplay qua craften, jagen, een kamp onderhouden, een personage en paard onderhouden en weet ik veel wat niet nog meer.

Maar goed, kijk er nu al naar uit om morgen met mijn eigen gamesessie aan de gang te gaan. Guide en companion app erbij en gaan. (Denk dat die guide voor deze game nog heel goed van pas gaat komen gezien alle opties/mogelijkheden.)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Vanmiddag het spel op de PS4 Pro gespeeld, maar wat ben ik blij dat ik toch nog voor de One X versie ben gegaan. Ik vind het er scherper uit zien allemaal en ik merk eigenlijk vrij weinig frame drops tov de PS versie.

Ben tot nu toe optimistisch over RDR2. Vooral weer de kleine details die het hem doen. Ging net per ongeluk achter een paard staan en kreeg toch even een harde trap op mn face haha

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhaallijn is geweldig. Alleen daar buiten is het veel rijden en amper wat kunnen doen. Mis toch wel de sfeer van grote steden. Veel platteland is mooi om te zien maar als je dan in een klein dorpje aankomt dan is het toch wel gezelliger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:45

The_Worst

Unox

Gunner schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:13:

Iemand tips?
Beesten onderzoeken voordat je ze afschiet. Je krijgt dan al een beoordeling van het beest. In de beschrijving staat dan hoe je het beste het beest kan vangen. Dan het liefst (wellicht zelfs alleen maar) head- of neckshots. Elke kogel extra verminderd de kwaliteit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 19:11
Joosie200 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Tip: Even de grens over naar Duitsland. Daar hebben ze de bundel met de PS4 pro voor 389 euro bij de mediamarkt. In NL kost die 440 euro.

https://www.mediamarkt.de...n-4-konsolen-2483444.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
FirePuma142 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:26:
De ene helft is briljant, de andere helft is Western Simulator 2018. Hout hakken, hooibalen sjouwen, really? En zo gebakken aan de cinematics dat je niet van je wagen af kan om langsrennende herten te schieten. Ik geef het nog een paar uur, maar het begint op een miskoop te lijken. En dat terwijl RDR1 een van mijn all time favorites is.
Ik heb er na een paar uur spelen hetzelfde idee over. Het verhaal volgen is leuk en ga ik ook zeker doen, maar het is voor de andere 50% toch inderdaad een soort western simulator. En ik vind de gameplay soms wel erg sloom tot nu toe..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 09:57
Wow... Dat sim gehalte vind ik juist de hele beleving opkrikken!

Prima om hout te hakken voor je kamp.

Als je meer van snelle actie houdt dan is dit gewoon niet je type game.

Deze game neemt gewoon de tijd en daar heb ik wel het geduld en de waardering voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 09:57
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:29:
De verhaallijn is geweldig. Alleen daar buiten is het veel rijden en amper wat kunnen doen. Mis toch wel de sfeer van grote steden. Veel platteland is mooi om te zien maar als je dan in een klein dorpje aankomt dan is het toch wel gezelliger.
Amper wat te doen? Spelen wij 2 verschillende games?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier vind ik wel echt handige tips tussen staan. Ook vaak een antwoord op wat klachten en opmerkingen hier zo af en toe. Gaat over de beste/betere/andere settings die je kunt kiezen.

https://www.gamesradar.co...ad-redemption-2-settings/

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2018 07:24 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Motabeatz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 01:30:
Vanmiddag het spel op de PS4 Pro gespeeld, maar wat ben ik blij dat ik toch nog voor de One X versie ben gegaan. Ik vind het er scherper uit zien allemaal en ik merk eigenlijk vrij weinig frame drops tov de PS versie.

Ben tot nu toe optimistisch over RDR2. Vooral weer de kleine details die het hem doen. Ging net per ongeluk achter een paard staan en kreeg toch even een harde trap op mn face haha
Placebo denk ik. De Pro versie heeft namelijk minimale drops. Je merkt er vrijwel niks van.

Edit :p

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/2gvmyr9.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 27-10-2018 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
FirePuma142 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:26:
Gisteren ook nog een paar uur verder gegaan en ik ben er ook niet kapot van, ik heb de "wow" factor nog niet gehad.
De controls zijn gewoon echt vervelend, vooral bijvoorbeeld met interactie knop en je gun te voorschijn halen.
Ook het wapen wisselen is maar meh.

Opzich jammer want ook ik vond RDR1 echt super.

Nog even verder spelen, maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ik de game fysiek heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
flugelisoke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:19:
Wow... Dat sim gehalte vind ik juist de hele beleving opkrikken!

Prima om hout te hakken voor je kamp.

Als je meer van snelle actie houdt dan is dit gewoon niet je type game.

Deze game neemt gewoon de tijd en daar heb ik wel het geduld en de waardering voor.
Ik zit er gewoon nog niet helemaal lekker in denk ik, want ik zie echt wel hoe een top game dit is of gaat zijn. Opzich hou ik ook best van games die (qua verhaal) langzaam opbouwen, echter zaken als eerst hout moeten sprokkelen om een vuurtje te kunnen maken voegt, hoewel realistisch, voor mij in een game niet veel toe.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:36
werkenslaap schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:06:
[...]

Ik heb er na een paar uur spelen hetzelfde idee over. Het verhaal volgen is leuk en ga ik ook zeker doen, maar het is voor de andere 50% toch inderdaad een soort western simulator. En ik vind de gameplay soms wel erg sloom tot nu toe..
Dan ben je vast groot fan van de snelle maatschappij waar wij in leven.Het lijkt wel of mensen geen geduld meer hebben om een game als deze te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
iRob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:51:
[...]
Tip: Even de grens over naar Duitsland. Daar hebben ze de bundel met de PS4 pro voor 389 euro bij de mediamarkt. In NL kost die 440 euro.

https://www.mediamarkt.de...n-4-konsolen-2483444.html
Bedankt voor de tip maar de PS4 pro en RDR2 heb ik al. Zat meer te denken om mijn Xbox one naar een one X te upgraden voor een leuke deal ;)

Meer OT: ik snap dat mensen weinig zin hebben in een western De Sims. En het lijkt veel op GTA IV met je moet excersizen, bowlen, op tijd eten en zo. Maar ik had uit de reviews begrepen dat je het kamp ook links kunt laten liggen. En daarmee ook het jagen. Houd je over eten voor jezelf en je peerd scoren. Misschien wel te storend om continu te moeten doen. En in RDR1 kon je makkelijker zonder gedoe van dat alles de verhaalmissies doen.

Besturingswise... RDR1 was ook zo niet soepel en eigenlijk GTA in die zin net zo. Kennelijk wil Rockstar meer tijd vrijmaken om idiote details uit te werken dan om hun manier van besturen op de schop te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:17
Ik heb op de XBOX dat ik door een stadje loop (valatine bijvoorbeeld), dat ik niet kan doorlopen en dan draw te zien krijg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:11
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:45:
[...]

Bedankt voor de tip maar de PS4 pro en RDR2 heb ik al. Zat meer te denken om mijn Xbox one naar een one X te upgraden voor een leuke deal ;)

Meer OT: ik snap dat mensen weinig zin hebben in een western De Sims. En het lijkt veel op GTA IV met je moet excersizen, bowlen, op tijd eten en zo. Maar ik had uit de reviews begrepen dat je het kamp ook links kunt laten liggen. En daarmee ook het jagen. Houd je over eten voor jezelf en je peerd scoren. Misschien wel te storend om continu te moeten doen. En in RDR1 kon je makkelijker zonder gedoe van dat alles de verhaalmissies doen.

Besturingswise... RDR1 was ook zo niet soepel en eigenlijk GTA in die zin net zo. Kennelijk wil Rockstar meer tijd vrijmaken om idiote details uit te werken dan om hun manier van besturen op de schop te nemen ;)
https://www.mediamarkt.nl...za-horizon-4-1586567.html

Is nog af te halen in een aantal winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:45:
[...]

Maar als je al die kleine dingen laat liggen dan kan je toch nooit 100% in die wereld komen qua beleving ?
Dit is een action-adventure en geen third-person shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-10 18:25
Dat kamp is wat mij betreft in een intergraal onderdeel van het spel en kan je voor zover ik gezien heb niet links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Maar als je al die kleine dingen laat liggen dan kan je toch nooit 100% in die wereld komen qua beleving ?
Ben ik met je eens hoor. Voor mij voegt het ook veel toe aan de beleving. Op dit moment want alles is nog nieuw en leuk om uit te proberen. Vond ik ook bij GTA IV. Maar al snel liet ik al die zijdingen links liggen. En nu heeft RDR2 wel iets voor op GTA IV (die heb ik nl nooit uitgespeeld)want omwille van het verhaal zal ik deze game sowieso uitspelen als good en bad guy. Met witte en zwarte hoed, Westworld style :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Deze tips zijn wel nuttig bij deze game:

Ik twijfel of ik ga wachten op de eerste updates. Ik vind het hdr beeld zo washed-out. Kan me niet voorstellen dat Dit de bedoeling is. Het beeld is zo ongelooflijk veel lelijker dan bv shadow of the Tomb Raider of Assassins Creed.

[ Voor 33% gewijzigd door giantgiantus op 27-10-2018 09:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

De ronduit clunky besturing en de gedwongen lineariteit verstoren die beleving juist enorm.

Bijvoorbeeld: Paard gaan kopen, moet ik eerst zadel van oude paard en daarna op te verkopen paard plaatsen. Knopje drukken, trage animatie, traag lopen, knopje drukken, trage animatie. Ondertussen zeurt je reisgenoot aan je kop of het niet sneller kan. Like, WTF Rockstar. Make up your mind.

Maar ook, je kan niet rennen in het kamp, kan niet galopperen in de stad, wagen kan niet sneller. Je wordt heel erg beperkt in je bewegingsvrijheid. En dan die taakjes... Poets dit, eet dan, slaap zus, draag dit, doe wat aan, doe wat uit, dat wordt heel snel heel vervelend vrees ik. Zeker omdat het vaak gedwongen tergend langzaam gaat.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Ben ik met je eens hoor. Voor mij voegt het ook veel toe aan de beleving. Op dit moment want alles is nog nieuw en leuk om uit te proberen. Vond ik ook bij GTA IV. Maar al snel liet ik al die zijdingen links liggen. En nu heeft RDR2 wel iets voor op GTA IV (die heb ik nl nooit uitgespeeld)want omwille van het verhaal zal ik deze game sowieso uitspelen als good en bad guy. Met witte en zwarte hoed, Westworld style :7
Ik vind dat ze met deze game tov van GTA5 echt sprongen hebben gemaakt in alle opzichten.Wel besef ik me dat het voor Rockstar een risico geweest moet zijn om qua productie zo hoog in te zetten op een western setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
FirePuma142 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

De ronduit clunky besturing en de gedwongen lineariteit verstoren die beleving juist enorm.

Bijvoorbeeld: Paard gaan kopen, moet ik eerst zadel van oude paard en daarna op te verkopen paard plaatsen. Knopje drukken, trage animatie, traag lopen, knopje drukken, trage animatie. Ondertussen zeurt je reisgenoot aan je kop of het niet sneller kan. Like, WTF Rockstar. Make up your mind.

Maar ook, je kan niet rennen in het kamp, kan niet galopperen in de stad, wagen kan niet sneller. Je wordt heel erg beperkt in je bewegingsvrijheid. En dan die taakjes... Poets dit, eet dan, slaap zus, draag dit, doe wat aan, doe wat uit, dat wordt heel snel heel vervelend vrees ik. Zeker omdat het vaak gedwongen tergend langzaam gaat.
Nou dat alles zorgt voor mij voor een betere ervaring. ;)
Zelfs de clunky besturing waar ik eerst ook over klaagde is voor mij al geen belemmering meer.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 27-10-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
giantgiantus schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:02:
Deze tips zijn wel nuttig bij deze game:

Ik twijfel of ik ga wachten op de eerste updates. Ik vind het hdr beeld zo washed-out. Kan me niet voorstellen dat Dit de bedoeling is. Het beeld is zo ongelooflijk veel lelijker dan bv shadow of the Tomb Raider of Assassins Creed.
Speel je op PS4? Ik deel je mening namelijk absoluut niet op m'n Xbox One X aangesloten op de LG OLED in 4K HDR.

Misschien wel handig om erbij te vermelden op welke console je speelt als je zulke opmerkingen plaatst. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
jori040 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

Nou dat alles zorgt voor mij voor een betere ervaring. ;)
In de rest van je leven ook masochistische trekjes?😂

@Rivanov ik speel op xbox one x op een Samsung ks7000 en oled b7

[ Voor 12% gewijzigd door giantgiantus op 27-10-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit verhaal speelt toch voor RDR1? Dat is de jonge john marston in de bende ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:10:
[...]

Voor jou een vraag & voor mij een weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
giantgiantus schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:10:
[...]

En je vind het er washed-out uitzien?

Pagina: 1 ... 14 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.