XBOX One. Anders morgen maar ophalen bij coolblue oid.Tim01 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:48:
[...]
Ps4 of Xbox?
Voor de PS4 moet je dan een aparte US PSN aanmaken en dan zou het gewoon moeten werken. Op je NL account werkt dit niet. Bij Amazon moet je ook even een aparte account aanmaken met een US adres
Je blaast hoog van de toren maar ik ben toch écht geen beginner als het op Engelstalige feiten aankomt. Ik werk nu al 8 jaar lang met voornamelijk Engels als voertaal, ik lees boeken (15 tot 20 per jaar) alleen maar in het Engels, en als single 30er heb ik veel tijd voor Netflix. "Darkie" komt zeker in die tijd echt niet vaak voor, of jij het nou zegt of nietcorset schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:49:
[...]
lol.. "Ik heb films gezien! dus ik weet alles van die tijd!"
Darkie, Nigger, Blackie, waren allemaal termen. Die zelfs tegenwoordig nog gebruikt worden. Maar gelukkig hebben we een expert!
Ik weet niet, gewoon geleerd tijdens geschiedenis + engels, had ik geen andere media voor nodig.
Nee, het is zeker geen regelmatig gebruikt woord. Het klonk voor mij vooral als een politiek correcte 2018 woordkeuze waar ik een schurfthekel aan heb. De immersie in het spel werd er gewoon minder van.
Want jij vond die eerste 30 minuten een 10/10? Dan ben jij wel heel erg makkelijk. Ik vind het echt een drama.jori040 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:49:
[...]
Sorry maar als je dit een 5/10 geeft dan ben je niet in staat om een game te beoordelen.
Joh je mag geen kritiek meer hebben tegenwoordig? Moet je maar "omdat iedereen het zegt" klakkeloos en meningloos met de rest van de menigte meegaan en oeehh en aahhhh roepen dat het spel zo "realistisch" is?TJ89 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:46:
[...]
Joh, dat zijn van mensen die zeiken om het zeiken. Wel weer stereotiep: van al die positieve kritieken (MC: 97!) gaat het de laatste pagina's hoofdzakelijk om de negatieve kanten. Het is maar wat je wilt belichten... stelletje azijnzeikers.
Realistisch.
Realistisch.
Serieus. Gaat dát het argument zijn? Realistisch? Dat je 4 kogels in iemand's borst moet schieten voordat ze stoppen met rennen? Realistisch.
Het IS geen realistisch spel, het is uitermate braafjes, politiek correct, lieflijk, ziet er mooi uit, heeft idiote controls, de main character loopt te traag, paarden zijn te traag, en dat is allemaal "realistisch".
Jullie fanbois zoeken de meest rare uitweggetjes om je aankoop te valideren
De eerste 30 minuten waren kut. Simpel. Zoals ik het zie zijn de eerste paar uur idem-dito. Zo traag als dikke stront sorry dikke stroop, maar wel mooi. Behalve de gezichten van characters dan. Die ogen plastic.
Ik heb RDR1 gespeeld en ik vond die game vanaf het begin geweldig. Deze game valt zwaar tegen in het begin.
[ Voor 46% gewijzigd door Blue-eagle op 26-10-2018 14:06 ]
Was zwarte piet dan misschien beter geweest ?Blue-eagle schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Je blaast hoog van de toren maar ik ben toch écht geen beginner als het op Engelstalige feiten aankomt. Ik werk nu al 8 jaar lang met voornamelijk Engels als voertaal, ik lees boeken (15 tot 20 per jaar) alleen maar in het Engels, en als single 30er heb ik veel tijd voor Netflix. "Darkie" komt zeker in die tijd echt niet vaak voor, of jij het nou zegt of niet
Nee, het is zeker geen regelmatig gebruikt woord. Het klonk voor mij vooral als een politiek correcte 2018 woordkeuze waar ik een schurfthekel aan heb. De immersie in het spel werd er gewoon minder van.
Ik had ook dat issue maar moest ook langs de bouwmarkt waar toevallig een mediamarkt is. Dus ik heb alsnog de disc gekocht. Al geeft @Tim01 hierboven ook weer een goede uitleg.niek87 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:45:
[...]
werkte dit? Als ik wil betalen geeft hij aan dat ik vanuit nederland niet kan kopen. Nu wil ik best wijzigen naar US bijvoorbeeld, maar wel met de zekerheid dat de code werkt?!
De reacties die ik inderdaad al verwachtte met betrekking tot de traagheid. Het spel is inderdaad traag en voor sommige missies moet je ook een paar minuten paardrijden, je kan niet even ergens naar toe scheuren.
Jagen idem dito: zie je eindelijk een beest, ben je in de buurt komt er ineens een paard voorbij gegallopeerd, weg dier. Kan je weer overnieuw beginnen en weer 10 minuten tracken. Heerlijk.
Controls zijn niet altijd even fijn, zoals Blue-eagle al eerder zei, de interactieknop wijzigt iedere keer maar daar is mee te leven.
Jagen idem dito: zie je eindelijk een beest, ben je in de buurt komt er ineens een paard voorbij gegallopeerd, weg dier. Kan je weer overnieuw beginnen en weer 10 minuten tracken. Heerlijk.
Controls zijn niet altijd even fijn, zoals Blue-eagle al eerder zei, de interactieknop wijzigt iedere keer maar daar is mee te leven.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zijn die mannen met witte kappen dan ook politiek correct? 
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Wat ik zeg: misschien wordt het nog beter. Maar als de KKK ook "darkies" gaat roepen dan wil ik m'n geld terug.mortael schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:04:
Zijn die mannen met witte kappen dan ook politiek correct?
@Blue-eagle
Ja die eerste 30 minuten trokken mij er meteen in.Verder heb ik geen moeite met die traagheid.
Ja die eerste 30 minuten trokken mij er meteen in.Verder heb ik geen moeite met die traagheid.
Aah shit ik dacht dat ik sommige dingen verkeerd had begrepen ofz maar goed om te lezen dat het niet aan mij ligt.The_Worst schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:04:
Super irritant verder inderdaad.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt mij dat ze dat makkelijk kunnen fixen met een patch.Donstil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:15:
[...]
Aah shit ik dacht dat ik sommige dingen verkeerd had begrepen ofz maar goed om te lezen dat het niet aan mij ligt.
Super irritant verder inderdaad.
TIP:Je kan net als bij GTA5 missies ook opnieuw doen voor een goud score.
[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 26-10-2018 14:29 ]
Ik ben nu bij chapter twee, de controls vallen me wat tegen, traag en soms is het lopen ook gaar.
Blackie tandpasta was dus fake news? Lol!Blue-eagle schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Je blaast hoog van de toren maar ik ben toch écht geen beginner als het op Engelstalige feiten aankomt. Ik werk nu al 8 jaar lang met voornamelijk Engels als voertaal, ik lees boeken (15 tot 20 per jaar) alleen maar in het Engels, en als single 30er heb ik veel tijd voor Netflix. "Darkie" komt zeker in die tijd echt niet vaak voor, of jij het nou zegt of niet
[...]
Want jij vond die eerste 30 minuten een 10/10? Dan ben jij wel heel erg makkelijk. Ik vind het echt een drama.
[...]
Joh je mag geen kritiek meer hebben tegenwoordig? Moet je maar "omdat iedereen het zegt" klakkeloos en meningloos met de rest van de menigte meegaan en oeehh en aahhhh roepen dat het spel zo "realistisch" is?
Realistisch.
Realistisch.
Serieus. Gaat dát het argument zijn? Realistisch? Dat je 4 kogels in iemand's borst moet schieten voordat ze stoppen met rennen? Realistisch.
Het IS geen realistisch spel, het is uitermate braafjes, politiek correct, lieflijk, ziet er mooi uit, heeft idiote controls, de main character loopt te traag, paarden zijn te traag, en dat is allemaal "realistisch".
Jullie fanbois zoeken de meest rare uitweggetjes om je aankoop te valideren
De eerste 30 minuten waren kut. Simpel. Zoals ik het zie zijn de eerste paar uur idem-dito. Zo traag als dikke stront sorry dikke stroop, maar wel mooi. Behalve de gezichten van characters dan. Die ogen plastic.
Ik heb RDR1 gespeeld en ik vond die game vanaf het begin geweldig. Deze game valt zwaar tegen in het begin.
En natuurlijk mag je kritiek hebben, maar dan wel subjectief en niet roepen dat jou mening een feit is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
https://www.dictionary.com/browse/darkiecorset schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Blackie tandpasta was dus fake news? Lol!
En natuurlijk mag je kritiek hebben, maar dan wel subjectief en niet roepen dat jou mening een feit is.
Wikipedia: List of ethnic slurs
Volgens dit heb jij dus gewoon gelijk
[ Voor 11% gewijzigd door Adlermann op 26-10-2018 14:45 ]
Even offtopic, maar ik dacht dat mijn Adblocker niet meer werkte. Maar het blijkt dat 90% van die website gewoon een advertentie is. Verschrikkelijk zeg.Adlermann schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
https://www.dictionary.com/browse/darkie
Wikipedia: List of ethnic slurs
Volgens dit heb jij dus gewoon gelijk
Ik moet helaas nog even op DHL wachten, maar dan wordt er tenminste nog wel gewerkt vandaag! Ben zeer benieuwd.
Verwijderd
Inhoudelijke discussie over realistisch gebruik van woorden in het tijdvak van het spel is prima. De discussie hierover lijkt echter wel uit te draaien op welles/nietes en vooral dreigt er een te hoog off-topic/slow chat niveau bereikt te worden door one-liners en andere reacties op de discussie. Daarom graag een punt erachter en verder met rechtstreekse, inhoudelijke discussie over het spel. (DM is een prima middel om met 1 andere gebruiker verder in gesprek te gaan desgewenst.)
En vergeet niet dat we een slowchat topic hebben voor alle enthousiaste berichten over PostNL, DHL en andere bezorgdiensten.
Het grote Red-Dead-Redemption-2 slowchat topic
En vergeet niet dat we een slowchat topic hebben voor alle enthousiaste berichten over PostNL, DHL en andere bezorgdiensten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 14:54 ]
Met een Xiaomi Pocophone zegt ie ook dat het een incompatible apparaat is, net als een Nexus 5.YdieresiS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:46:
Nu toch maar de stoute schoenen aangedaan en bij Rockstar NL en RockstarGames gevraagd waarom bepaalde devices niet compatibel zijn met de companion app. Ook het sideloaden via de bekende site voor Android apk's werkt niet. Ik krijg dan de melding dat ik de app waarschijnlijk niet gekocht heb. Ik snap dus niet waarom mijn toestel de app niet zou kunnen draaien en ik heb dus maar aan Rockstar gevraagd wat de vereisten zijn voor een toestel om de app te kunnen draaien. Als ik uitsluitsel krijg dan laat ik dat weten, dan kan de rest hier ook zijn voordeel mee doen.
Gelukkig heb ik nog een Ipad.
Uurtje gespeeld en ik kan al wel zeggen dat ik me hier dik mee ga vermaken, Vind het er mooi uitzien, erg sfeervol. Had soms het idee een film te kijken. En geluid is ook fantastisch, net als de muziek. Controls erg wennen, is ook gelijk veel om te leren, maar dat komt wel. Grootste minpuntje vind ik zelf dat de tekst allemaal rechts onderin staat, over wat je kan pakken enzo. Dat valt niet zo op en moet ik heel de tijd naar rechts onder kijken ...
Zondag ga ik opnieuw beginnen en er echt lekker voor zitten! Well done R*!
Zondag ga ik opnieuw beginnen en er echt lekker voor zitten! Well done R*!
GamiQ, de game notes app met game maps!
En hij is juist binnengekomen, dus mijn werk leg ik voor vandaag (en morgen) lekker neer. Ik heb de vorige game een aantal keer uitgespeeld en zal na het eerste hoofdstuk (of chapter) mijn ervaringen alvast delen.
Mensen die nog moeten wachten op de pakketbezorger. Sterkte!
Mensen die nog moeten wachten op de pakketbezorger. Sterkte!
Nou ja m'n paard stond net langs me te poepen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 26-10-2018 15:27 ]
Als je paard 3x achter elkaar hinnikt dan moet je hem ff kort in de bosjes parkeren ...jori040 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:26:
Nou ja m'n paard stond net langs me te poepen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hoe lang duurt het voordat je het eerste save point bereikt? Ik zou dat graag weten ivm met kids op bed leggen en nog andere dingen die ik moet doen. I wil niets skippen
Hoe werkt dead eye nou precies? Je drukt de rechterpook in, dan verschijnen er automatisch kruisjes? Als ik dan op schieten druk gebeurt er niks.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
NOOOO!!!
PS4 aangesloten, tijdens installen van disc 2 valt hij uit. Gaat nu niet meer aan! Stekker eruit en aanzetten levert op: Piepje en blauw lampje voor 1 a 2 sec, daarna niks.... PS kapot of kan er iets anders aan de hand zijn?

inmiddels een uur of 5 gespeeld. ik vind het echt een fantastische game, de details in de game zijn bizar goed uitgewerkt. Grafisch echt enorm goed voor een open world game, zo heb ik net een enorme tijd maar wat rondgereden en wat gejaagd in bossen in het maanlicht, echt zo mooi om die lichtinval en mistflarden door de bossen heen te zien dwarrelen. Echt indrukwekkend.
De sidemissies zijn tot nu toe afwisselend en leuk om te doen. Het spel is wel complex, de hoeveelheid controls die je moet onthouden zijn enorm en de diepgang van alles gaat behoorlijk ver (zoals het upgraden van je kamp tot het bijhouden van je relaties met anderen en zelfs de eet en rust momenten van je paard en jezelf en het onderhouden van je wapens en kleding, maar zelfs de invloed van bijvoorbeeld modder op de gezondheid van je paard of jezelf) Het gaat maar door.
De story telling is uitgebreid en van het niveau dat we van rockstar gewend zijn. Wel ben ik het eens met een aantal hier dat de proloog / tutorial wat te lang duurt. Het tempo van de game in het begin ligt wat trager dan nadat je chapter 2 bereikt waar je meer je eigen weg kunt gaan en de game in een stroomversnelling komt en je behoorlijk hard kunt rennen door het ingedrukt houden van X.
Wat betreft de controls. Ik vind het zelf geen probleem, ik zou het erg ongeloofwaardig vinden als de COD snelheid of tombraider snelheid erin zou zitten. Daarnaast heeft stamina een grote invloed en dat is allemaal verder te ontwikkelen door de game te spelen. De controls zijn min of meer hetzelfde als in GTA overigens.
Al met al, wat mij betreft een meesterwerk tot nu toe.
De sidemissies zijn tot nu toe afwisselend en leuk om te doen. Het spel is wel complex, de hoeveelheid controls die je moet onthouden zijn enorm en de diepgang van alles gaat behoorlijk ver (zoals het upgraden van je kamp tot het bijhouden van je relaties met anderen en zelfs de eet en rust momenten van je paard en jezelf en het onderhouden van je wapens en kleding, maar zelfs de invloed van bijvoorbeeld modder op de gezondheid van je paard of jezelf) Het gaat maar door.
De story telling is uitgebreid en van het niveau dat we van rockstar gewend zijn. Wel ben ik het eens met een aantal hier dat de proloog / tutorial wat te lang duurt. Het tempo van de game in het begin ligt wat trager dan nadat je chapter 2 bereikt waar je meer je eigen weg kunt gaan en de game in een stroomversnelling komt en je behoorlijk hard kunt rennen door het ingedrukt houden van X.
Wat betreft de controls. Ik vind het zelf geen probleem, ik zou het erg ongeloofwaardig vinden als de COD snelheid of tombraider snelheid erin zou zitten. Daarnaast heeft stamina een grote invloed en dat is allemaal verder te ontwikkelen door de game te spelen. De controls zijn min of meer hetzelfde als in GTA overigens.
Ik ben zelfs vandaag opnieuw begonnen omdat het qua controls soms best overweldigend is.Maakt verder niet uit want ik geniet echt van deze game.
Ik twijfel om hem te halen, ik heb zelf de normale PS4 en ik zag dat er behoorlijk wat frame drops zijn bij de normale ps4. Maar het spel lijkt me enorm gaaf
Wat ik gelezen heb zou ie na elke aan- of verkoop in een shop automatisch saven en ook na elke keer looten. Verder zou elke missie ook goed zijn voor een automatische save en via het Story menu zou je handmatig moeten kunnen saven. Heb het zelf nog niet getest overigens.MarcoM schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:30:
Hoe lang duurt het voordat je het eerste save point bereikt? Ik zou dat graag weten ivm met kids op bed leggen en nog andere dingen die ik moet doen. I wil niets skippen
Zal blij zijn als ik met die tutorial klaar ben, wil gaan free roamen en zo wat sidequests doen en wat aan lummelen. En hopelijk lijkt het online gedeelte op dat van GTA V, dan vermaak ik me ook wel.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je zult je verbazen hoeveel games op consoles framedrops hebben. Gewoon lekker spelen, ik merk er op de normale ps4 niets van (niet anders of erger dan andere ps4 games) en het ziet er prachtig uit.DonRoger schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:45:
Ik twijfel om hem te halen, ik heb zelf de normale PS4 en ik zag dat er behoorlijk wat frame drops zijn bij de normale ps4. Maar het spel lijkt me enorm gaaf
Dank, maar het is dus niet zo dat je de eerste 2 uur niet kunt saven?Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Wat ik gelezen heb zou ie na elke aan- of verkoop in een shop automatisch saven en ook na elke keer looten. Verder zou elke missie ook goed zijn voor een automatische save en via het Story menu zou je handmatig moeten kunnen saven. Heb het zelf nog niet getest overigens.
Zal blij zijn als ik met die tutorial klaar ben, wil gaan free roamen en zo wat sidequests doen en wat aan lummelen. En hopelijk lijkt het online gedeelte op dat van GTA V, dan vermaak ik me ook wel.
Welnee. Ik heb halverwege de proloog mijn PS4 botweg uitgezet. Vanochtend startte ik ‘m weer op en het spel hervatte gewoon waar ik gebleven was.MarcoM schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:49:
[...]
Dank, maar het is dus niet zo dat je de eerste 2 uur niet kunt saven?
Dat ga ik vanavond zien want ik heb na anderhalf uur vanochtend gewoon de XBO uitgezet, op hoop van zegenMarcoM schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:49:
[...]
Dank, maar het is dus niet zo dat je de eerste 2 uur niet kunt saven?
Maar het lijkt me dat je toch regelmatig automatische saves hebt gehad omdat je in de eerste twee uur verschillende missies hebt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gratis thema voor PS4: https://www.psx-sense.nl/...-voor-de-ps4-beschikbaar/
net de eerste 30minuten gespeeld. Het is een proloog, je doet wat simpele dingetjes als items oppakken, paard kalmeren en met je paard lopen.Blue-eagle schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
Want jij vond die eerste 30 minuten een 10/10? Dan ben jij wel heel erg makkelijk. Ik vind het echt een drama.
Als je de game op de proloog om je wat wegwijs te maken met de controls helemaal afbrandt ben je of gewoon simpel of gewoon zuur. Kijk mij eens een grote jongen zijn, omdat ik zo'n grote game helemaal afbrandt. Mensen betichten dat ze hoog van de toren blazen, maar jij bent de grootste blaaskaak hier. Bah, wat ben jij een aansteller zeg.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Lees nu ook op ERA dat HDR in de game heel weinig voorstelt. Wel jammer als dat inderdaad zo is, maar vooral vreemd. Ik kom net van FC5 en daar zit echt vette HDR in. Als Ubisoft het kan, dan R* helemaal, lijkt me.
@bram1984 hoe is de HDR in RDR2 ? (als je hem hebt)
In dit Reddit topic komen een heleboel 'oplossingen' voor het probleem naar voren. Hopelijk werkt er eentje voor je.SnakeDoc88 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:35:
NOOOO!!!PS4 aangesloten, tijdens installen van disc 2 valt hij uit. Gaat nu niet meer aan! Stekker eruit en aanzetten levert op: Piepje en blauw lampje voor 1 a 2 sec, daarna niks.... PS kapot of kan er iets anders aan de hand zijn?
Haal de HDMI kabel eens uit de console en probeer hem nogmaals op te starten.
Ik vind dit net zo'n grote onzin post. Je kunt toch in 30 minuten oordelen of de controls lekker zijn? Er zijn veel mensen die het niet top vinden werken.Hulleman schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:05:
[...]
net de eerste 30minuten gespeeld. Het is een proloog, je doet wat simpele dingetjes als items oppakken, paard kalmeren en met je paard lopen.
Als je de game op de proloog om je wat wegwijs te maken met de controls helemaal afbrandt ben je of gewoon simpel of gewoon zuur. Kijk mij eens een grote jongen zijn, omdat ik zo'n grote game helemaal afbrandt. Mensen betichten dat ze hoog van de toren blazen, maar jij bent de grootste blaaskaak hier. Bah, wat ben jij een aansteller zeg.
Dit is beetje hetzelfde gehalte als waar je tegen ageert...
Thanks, heb de meeste oplossingen (behalve een aantal uur wachten obviously) geprobeerd. Al gebeld met Bol en hij gaat retour. Gelukkig had ik er nog een gereserveerd bij MM voor als ik postnl zou missen. Nu op weg naar de MM voor poging 2...
Cas schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:20:
[...]
In dit Reddit topic komen een heleboel 'oplossingen' voor het probleem naar voren. Hopelijk werkt er eentje voor je.
Thanks, heb de meeste oplossingen (behalve een aantal uur wachten obviously) geprobeerd. Al gebeld met Bol en hij gaat retour. Gelukkig had ik er nog een gereserveerd bij MM voor als ik postnl zou missen. Nu op weg naar de MM voor plan BCas schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:20:
[...]
In dit Reddit topic komen een heleboel 'oplossingen' voor het probleem naar voren. Hopelijk werkt er eentje voor je.
Hoe zit het nou precies met “eten brengen naar het kamp”.
Ik heb twee konijnen en een hert gebracht naar de slager achtige tent maar als ik ze drop kom ik aan de rand van het kamp. Is dat voldoende? Moet ik ze daar nog vellen?
Ik heb twee konijnen en een hert gebracht naar de slager achtige tent maar als ik ze drop kom ik aan de rand van het kamp. Is dat voldoende? Moet ik ze daar nog vellen?
Je moet ze daar vellen en dan naar de slager brengen.Donstil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:35:
Hoe zit het nou precies met “eten brengen naar het kamp”.
Verwijderd
Kun je trouwens ook de subtitles in het Nederlands instellen of is dat niet mogelijk wanneer je dat zou willen op de Xbox gewoon om te zien hoe ze dat gedaan hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 16:45 ]
Je hoeft ze niet eens te vellen. Je moet naar de tafel van Pearson gaan en dan kiezen voor donate. Het laatste item is dan het volledige dier.schumi1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:40:
[...]
Je moet ze daar vellen en dan naar de slager brengen.
Ik vind het ontzettend knap dat Rockstar dit heeft gedurfd. De game is ontzettend traag, de controls zijn ingewikkeld, er zit heel veel diepgang in. Heel veel zaken om de gaten te houden, het health systeem, je wapenkwaliteit, je paard (honger, schoonheid, binding), je eigen rust, honger/dorst, je kamp, kastjes en lades stuk voor stuk openen, vele zijmissies en ook uitgebreid (zoals het jagen). Ik had dit zeker niet verwacht van zo'n "mainstream" titel en het commentaar had ik ook wel verwacht, het is namelijk nooit goed.
Ik vind het in ieder geval geweldig. Je moet inderdaad geduld hebben en het moet je liggen, maar ik geniet er met volle teugen van.
Ik vind het in ieder geval geweldig. Je moet inderdaad geduld hebben en het moet je liggen, maar ik geniet er met volle teugen van.
Tip: X tappen in een vast ritme, ipv bashen als je snel wilt rennen kost je geen staminarobinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:36:
inmiddels een uur of 5 gespeeld. ik vind het echt een fantastische game, de details in de game zijn bizar goed uitgewerkt. Grafisch echt enorm goed voor een open world game, zo heb ik net een enorme tijd maar wat rondgereden en wat gejaagd in bossen in het maanlicht, echt zo mooi om die lichtinval en mistflarden door de bossen heen te zien dwarrelen. Echt indrukwekkend.
PSN: MrMistral
Als een paar framedrops je al tegen houden een game te halen...DonRoger schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:45:
ja, dat valt dus enorm mee zodra je in chapter 2 aanbeland bent. Als je daar gewoon gaat rennen met kruisje ingedrukt dan rent die hoofdpersoon even snel als lara croft in tombraider als ze rent. In chapter 1 de proloog is alles gereguleerd en wordt stapje voor stapje alles toegevoegd, de snelheid in chapter 1 is geen graadmeter voor de rest van de game.Divak schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:44:
De game is ontzettend traag
Maar daar kom je dus pas achter als je de game hebt en dat je daadwerkelijk chapter 2 hebt bereikt (wat toch een aantal uur kost).
schumi1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:40:
[...]
Je moet ze daar vellen en dan naar de slager brengen.
Aah dan deed ik het toch fout. Ik ga nog eens kijken.The_Worst schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:44:
[...]
Je hoeft ze niet eens te vellen. Je moet naar de tafel van Pearson gaan en dan kiezen voor donate. Het laatste item is dan het volledige dier.
Zometeen ook maar eens aan de game beginnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In een dik pak sneeuw loop je nou eenmaal langzamer dan op een mooie grasmat.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Net aan t jagen. Schoot een hert een pijl in zn reet. Grappig dat ie dan zo kreupel is dat ze niet meer weg kunnen rennen en gaan liggen schreeuwen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Reactie boven je.Hamazaki schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:19:
@bram1984 hoe is de HDR in RDR2 ? (als je hem hebt)
Ah dat is wel goed om te horen erger me wel een beetje aan de traagheid eerste uur maar verder wel echt heel tof allemaal, en het schieten voelde meteen heel vet aan:)robinez schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:01:
[...]
ja, dat valt dus enorm mee zodra je in chapter 2 aanbeland bent. Als je daar gewoon gaat rennen met kruisje ingedrukt dan rent die hoofdpersoon even snel als lara croft in tombraider als ze rent. In chapter 1 de proloog is alles gereguleerd en wordt stapje voor stapje alles toegevoegd, de snelheid in chapter 1 is geen graadmeter voor de rest van de game.
Maar daar kom je dus pas achter als je de game hebt en dat je daadwerkelijk chapter 2 hebt bereikt (wat toch een aantal uur kost).
Playstation 5
Lijkt een beetje op de proloog van GTA5, die was ook redelijk out of sync met de rest, hier hopelijk dus ookStylze schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:34:
[...]
Ah dat is wel goed om te horen erger me wel een beetje aan de traagheid eerste uur maar verder wel echt heel tof allemaal, en het schieten voelde meteen heel vet aan:)
Ik heb de game nu zo'n uur of twee gespeeld en ik vind hem echt super leuk. Zeker die twee jaar wachten waard geweest. Ook ik moet wel even wennen aan de besturing, maar aangezien deze wel wat lijkt op die van GTA V, went het vanzelf denk ik. Heb vooral het idee dat ze iets teveel functies onder te veel knoppen hebben geplaatst. Wel valt me iets tegen qua verhaal. Doe ik even in een spoiler.
spoiler: spoiler
Ik had het interessanter gevonden als het Blackwater incident in de game zat. Het verhaal begint nu erna.
Nouja, het kan nog best een game breaker zijn inderdaad.Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Als een paar framedrops je al tegen houden een game te halen...
Ik had de standaard editie besteld maar hier zit een kaart en exclusive content bij. Dat was toch alleen bij de stanaard editie?
Volgens mij is dit al 80 keer voorbijgekomen, dus wat is hier precies de rede van dat deze weer gedropped wordt?bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:56:
Hier nog een mooie comparison.
[YouTube: Red Dead Redemption II | PS4 vs PS4 Pro vs ONE vs ONE X | 4K Graphics Comparison]
Framedrops op mijn Pro; nul. Nog nergens last van gehad. Bij elk nieuw gebied of bepaalde animatie sta ik weer versteld hoe dit eruit ziet. Petje af voor Rockstar.
Zo vanaf vanmorgen tot nu non stop gespeeld, im hooked 
Wat is volumetric Lightning goed in deze game. 'S ochtends wakker worden in je kamp en dan met het opkomende zonnetje door de bossen rijden, briljant. Maar ook hoe licht spiegeld op water, natte modder en mist. Genieten!
Na een dagje spelen ben ik redelijk aan de controls gewend. Wel irritant dat je in een stad snel een bounty oploopt, vervolgens loopt het met elk akkefietje op. Ik moest net $68 betalen en dat is gewoon een hoop geld!
Hie verdienen jullie je geld? Ik probeer good guy te spelen dus mensen overvallen doe ik liever niet. Ik heb nog geen geschoten wild verkocht, levert dat wat op?
Wat is volumetric Lightning goed in deze game. 'S ochtends wakker worden in je kamp en dan met het opkomende zonnetje door de bossen rijden, briljant. Maar ook hoe licht spiegeld op water, natte modder en mist. Genieten!
Na een dagje spelen ben ik redelijk aan de controls gewend. Wel irritant dat je in een stad snel een bounty oploopt, vervolgens loopt het met elk akkefietje op. Ik moest net $68 betalen en dat is gewoon een hoop geld!
Hie verdienen jullie je geld? Ik probeer good guy te spelen dus mensen overvallen doe ik liever niet. Ik heb nog geen geschoten wild verkocht, levert dat wat op?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik ben de game nog aan het installeren. Maar in RDR1 bracht bounty hunter spelen en lukraak willekeurige mensen helpen vaak wel wat op naast jagen en de beste opbrengst genereren door verkoop. Maar je hebt nu het kamp te onderhouden dus geen idee of dat een vertragende factor zal zijn.
Ok ik heb dit filmpje nog niet gezien. Sorry als deze al langsgekomen is.ScreamGT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:00:
[...]
Volgens mij is dit al 80 keer voorbijgekomen, dus wat is hier precies de rede van dat deze weer gedropped wordt?
Framedrops op mijn Pro; nul. Nog nergens last van gehad. Bij elk nieuw gebied of bepaalde animatie sta ik weer versteld hoe dit eruit ziet. Petje af voor Rockstar.
Heb even snel gezocht in het topic op ps4 vs ps4 want zo staat het in de video titel. Maar kan niks vinden behalve jouw post. Ik denk dat hij de digital foundry videos bedoeld. Tenzij mijn zoek skills bout zijn..bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:11:
[...]
Ok ik heb dit filmpje nog niet gezien. Sorry als deze al langsgekomen is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Speel jij op 4K of 1080p?ScreamGT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:00:
[...]
Volgens mij is dit al 80 keer voorbijgekomen, dus wat is hier precies de rede van dat deze weer gedropped wordt?
Oh wellv8power67 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:16:
[...]
Heb even snel gezocht in het topic op ps4 vs ps4 want zo staat het in de video titel. Maar kan niks vinden behalve jouw post. Ik denk dat hij de digital foundry videos bedoeld. Tenzij mijn zoek skills bout zijn..
Ziet er toch wel lekker uit op m'n OLED in 4K HDR. Blij dat ik voor de Xbox One X versie ben gegaan ipv PS4 Pro. 
Hoe hebben jullie de brightness staan? Game adviseert 300 voor OLED dus heb 'm daar op gezet.
Hoe hebben jullie de brightness staan? Game adviseert 300 voor OLED dus heb 'm daar op gezet.
[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2018 18:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
4K kan helemaal niet, upscale is geen native dus geen 4K. De zwaarste game pc's kunnen niet eens 4K aan laat staan een zwak afgeleide daarvan. Dat de massa gelooft in die marketing is tot daaraan toe maar van tweakers verwacht je toch anders. /offtopic /rant. Excuses.
voorlopig staat hij bij mij daar ook op, maar denk dat ik hem nog iets hoger ga zetten 350-400 of zo, vind ik zelf net wat prettiger denk ik.Rivanov schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:29:
Ziet er toch wel lekker uit op m'n OLED in 4K HDR. Blij dat ik voor de Xbox One X versie ben gegaan ipv PS4 Pro.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ah joh je weet wat hij bedoelt.Vincent Dave schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:34:
[...]
4K kan helemaal niet, upscale is geen native dus geen 4K. De zwaarste game pc's kunnen niet eens 4K aan laat staan een zwak afgeleide daarvan. Dat de massa gelooft in die marketing is tot daaraan toe maar van tweakers verwacht je toch anders. /offtopic /rant. Excuses.
Overigens is X gewoon native 4K hoor.
Frame drops zijn echt verschrikkelijk storend en halen je echt gigantisch uit de game.Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Ik had eerst een PS4 maar ik kon bijv. Monster Hunter echt niet spelen omdat die frame drops echt te vervelend waren. Dus ik snap het wel. Toen maar geupgrade naar een PS4 Pro, waar ik nu met RDR2 wel enorm blij mee ben. Heb tot dusver nog geen enkele (grote) drop gehad.
Ik ga niet alle 60 reacties terug lezen, maar wat een game jongens
Nu begonnen aan Chapter 2, helaas wel alle missies maar bronze. Zo veel te doen, en zo mooi!! Hier ga ik heel veel uren mee zoet zijn, wow!
Nu begonnen aan Chapter 2, helaas wel alle missies maar bronze. Zo veel te doen, en zo mooi!! Hier ga ik heel veel uren mee zoet zijn, wow!
fookin mad fer it
Iemand een idee waar je een paardenborstel haalt? Ben in het eerste kamp nog maar.
Cool, game heeft een audio preset voor de Sony headsets.
Ja de Xbox One X doet wel native 4K, maar ik doelde idd op geschaalde 4K of 1080p bij de PS4 Pro.Vincent Dave schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:34:
[...]
Ik neem aan dat jullie ook met free aim spelen? mikken als je op een paard zit is wel tricky zeg.
moet echt aan mn aim werken.
Wijst zich vanzelf, gewoon door spelen in de verhaallijn...flugelisoke schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:58:
Iemand een idee waar je een paardenborstel haalt? Ben in het eerste kamp nog maar.
Cogitationis poenam nemo patitur
damn
wachtwoord vergeten voor rock star social club.. en krijg geen PW Reset mail
Nvm.. is m'n PSN account en die kan je dus op de app niet kiezen om mee in te loggen >_>
Nvm.. is m'n PSN account en die kan je dus op de app niet kiezen om mee in te loggen >_>
[ Voor 38% gewijzigd door corset op 26-10-2018 20:21 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Graphics zijn echt INSANE! Dat stuk als je het eerste kamp verlaat in convoy en je de normale groene natuur in rijdt. Wauw wauw wauw. Wat een pracht in 4K!
Speel je hem op de Pro of de Xbox One X?Rivanov schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:26:
Graphics zijn echt INSANE! Dat stuk als je het eerste kamp verlaat in convoy en je de normale groene natuur in rijdt. Wauw wauw wauw. Wat een pracht in 4K!
Ik speel hem zelf op de Pro maar ik vind hem op mijn LG OLED C7 best wazig. Lees op reddit dat meer mensen er last van hebben op de Pro. Twijfel om hem misschien toch voor de Xbox One X te halen of op een update van Rockstar te wachten.
motabeatz.com
Ik ben nu ook begonnen aan chapter 2 en dit spel heeft alles wat een Western moet hebben. Wat een sfeer en muziek!
Controls is nog even wennen. Ik schoot per ongeluk iemand dood terwijl ik hem alleen wou bedreigen. Nu ben ik bang dat dit nog een staartje gaat krijgen
Controls is nog even wennen. Ik schoot per ongeluk iemand dood terwijl ik hem alleen wou bedreigen. Nu ben ik bang dat dit nog een staartje gaat krijgen
Game ziet er op de One X in combinatie met een LG 55C8 zeer goed uit, kan vergelijken met highend pc graphics. De cap op 30 fps kun je wel goed merken imo (ik speel normaal vooral op de pc @ > 100 fpsMotabeatz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Speel je hem op de Pro of de Xbox One X?
Ik speel hem zelf op de Pro maar ik vind hem op mijn LG OLED C7 best wazig. Lees op reddit dat meer mensen er last van hebben op de Pro. Twijfel om hem misschien toch voor de Xbox One X te halen of op een update van Rockstar te wachten.
Heb de licht settings in het begin overigens op 300 gezet, beeld is wel vrij fel nu in mijn (relatief) donkere kamer.
Ik begon perongeluk veel te vroeg te schieten in de eerste sceneD. Ninjai schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:38:
Ik ben nu ook begonnen aan chapter 2 en dit spel heeft alles wat een Western moet hebben. Wat een sfeer en muziek!
spoiler:
.
wolven
[ Voor 34% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2018 20:42 ]
Hier ook tot chapter 2 gedaan. Helaas is de vriendin nu thuis uit werk en die wil tv kijken..D. Ninjai schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:38:

Cloud ☁️
Ja volgens mij scaled het spel veel beter op de One X. Ik zit er alleen een beetje mee dat ik veel mensen ken die hem voor de PS hebben gehaald en daarmee later multiplayer kan spelen. Misschien kan ik hem voor de One X halen voor alleen de single player en later multiplayer op de PSTortelli schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:39:
[...]
Game ziet er op de One X in combinatie met een LG 55C8 zeer goed uit, kan vergelijken met highend pc graphics. De cap op 30 fps kun je wel goed merken imo (ik speel normaal vooral op de pc @ > 100 fps).
motabeatz.com
Multiplay ga ik toch niet doen, daarvoor heb ik BF5 o.a.
. Speel normaal alleen Forza op mijn One X, heb ooit Halo gekocht maar kan nog altijd niet wennen aan shooters met controller dus wacht gewoon tot die muis en tobo support er eindelijk is
.
[ Voor 61% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2018 20:46 ]
Verwijderd
Misschien kijk ik met mijn neus maar ik zag een fijne tip hier nog niet. Als je geen zin hebt om steeds te sturen tijdens paardje rijden. Zet de cinematic camera aan (back op Xbox). Dan hoef je alleen maar B in te houden en rij je met mooie beelden naar je waypoint.
Misschien komt het omdat ik net een stuk RDR1 heb gespeeld maar ik heb echt nul last van controls. Alles werkt zoals verwacht behalve herladen. Daar snap ik nog niet van hoe je dat tijdens een firefight doet op jouw moment. (Dat sommige guns X en B gebruiken snap ik wel maar als je nog 3 kogels hebt in een carbinekrijg ik hem soms niet herladen).
Misschien komt het omdat ik net een stuk RDR1 heb gespeeld maar ik heb echt nul last van controls. Alles werkt zoals verwacht behalve herladen. Daar snap ik nog niet van hoe je dat tijdens een firefight doet op jouw moment. (Dat sommige guns X en B gebruiken snap ik wel maar als je nog 3 kogels hebt in een carbinekrijg ik hem soms niet herladen).
Als GTA speler heb ik om weinig last van de controls. Enige waar ik wel echt vanop keek was toen ik mijn wapen van de vloer moest pakken met lb en mijn hoed met x :-D
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Chapter 1 ging wat traag, maar daarna wordt het top! Ben wel van mening dat er erg veel kogels nodig zijn om iemand neer te schieten.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Die eerste gunfight net met free aim gedaan maar dat is toch echt volkomen kut zeg.Ambition88 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:09:
Ik neem aan dat jullie ook met free aim spelen? mikken als je op een paard zit is wel tricky zeg.moet echt aan mn aim werken.
Ziet er op mijn 65 inch OLED echt fantastisch uit hoor op de Pro. Ook de HDR is prima. Ik begrijp echt de kritieken niet en ik heb alleen nog maar een sneeuwstorm gezien.
Zijn er hier ook andere PS4 PRO gebruikers waarbij de tv aangeeft dat het spel niet gerenderd wordt naar 4K ?
Een 30 fps game wat dropt richting mid 20's is gewoon kut, een 60fps game wat dropt naar 55 is een ander verhaal en zal je wss minder merken.Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
30 fps is echt de bodem voor een spel imo en alles daaronder merk je gewoon dus ideaal houd een 30 fps game zijn goal ook vast.
Nuja hangt ook van persoon tot persoon af hoe hard je het merkt dus of je daar een game voor moet laten schieten, ideaal had ik bij RDR2 toch die rechte fixed 30fps graph gezien die zo goed al nooit van de 30 lijn afwijkt zoals bv in de Horizon analyse, zeker aangezien het spel zolang is uitgesteld geweest om ''goed'' te krijgen.
1080P!
Vraagje; hoe krijg je die special edition bonussen? Zoals het paard enzo.. deze kan ik namelijk nergens terugvinden.
Haha ja is lastig he, ga jij het veranderen?bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:53:
[...]
Die eerste gunfight net met free aim gedaan maar dat is toch echt volkomen kut zeg.
Ziet er op mijn 65 inch OLED echt fantastisch uit hoor op de Pro. Ook de HDR is prima. Ik begrijp echt de kritieken niet en ik heb alleen nog maar een sneeuwstorm gezien.
Met het oog op online waar lijkt me geen aim assist zal zijn, hou ik het liever zo, maar vraag me wel af of ik t spel zo niet te moeilijk voor mezelf maak.
Shooters speel ik altijd op de pc dus dit is sowieso een hele omschakeling.
Heb jij ook de C7? ziet er hier ook sick uit inderdaad, echt dikke graphics.
Chapter 1 is inderdaad erg sloom, al zit het wel goed in elkaar ik ben echt onder de indruk van de sfeer, heel pakkend.
[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 26-10-2018 21:04 ]
Goed richten op het hoofd! Als je op de body schiet dan klopt het inderdaad wel een beetje.Maurice_vB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:53:
Chapter 1 ging wat traag, maar daarna wordt het top! Ben wel van mening dat er erg veel kogels nodig zijn om iemand neer te schieten.
Wat vinden jullie?
[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 26-10-2018 21:03 ]
Cloud ☁️
Verwijderd
Dit spel beloont goed mikken. Ik mik alleen maar op headshots. Dat was bij RDR1 ook al de tactiek.Maurice_vB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:53:
Wat vinden jullie?
Dat werkt inderdaad beter, maar 3 kogels op de borst zouden toch ook al iets moeten doen lijkt meHKLM_ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:02:
[...]
Goed richten op het hoofd! Als je op de body schiet dan klopt het inderdaad wel een beetje.
Voorlopig maakt RDR2 de hype nog niet waar. De controls en vooral de inefficiëntie daar van (bijvoorbeeld, deurtje open, pak item A, pak item B, pak item C) halen mij er helemaal uit. Het trage tempo kan ik wel waarderen, maar tegelijkertijd begint de halve wereld aan je kop te zeuren als jij alle mogelijke loot wil verzamelen. Dat samengevoegd met de takenlijst die je moet onderhouden (die irritante belneef uit GTA4...) doet mij vermoeden dat het jammer genoeg wat grinderig gaat aanvoelen.
Prachtige muziek, op de One X ziet het er daverend mooi uit. Maar overall, mwah, mager zeventje. Hoop dat het meer wordt.
Prachtige muziek, op de One X ziet het er daverend mooi uit. Maar overall, mwah, mager zeventje. Hoop dat het meer wordt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
True op de knieen schieten werkt ookMaurice_vB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:04:
[...]
Dat werkt inderdaad beter, maar 3 kogels op de borst zouden toch ook al iets moeten doen lijkt me
Cloud ☁️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.