Volgens mij ben je niet eens verplicht om zo'n kar te stelen van die basis. Er stond gewoon één geparkeerd in valentine. Check eens je map normaal zou je meerdere opties moeten hebbenNavuri schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
Iemand een strategie voor Pouring Forth Oil 1/2? Ik krijg het niet voor elkaar om de oliewagen te pakken. De missie eindigde al 13 keer in een vroegtijdige dood van mijn character. Alle filmpjes die ik ervan heb gezien gaan totaal anders qua bezetting in het kamp. Het lijkt wel alsof mijn game de bewaking verdubbelt na iedere dood.
Het rare voor mij was dit ik die wagens wilde ophalen en doordat ik net buiten de stad per ongeluk een man koud maakte en ik moest vluchten uit het gebied verdween de missie en moest ik me weer melden in het kamp. Dit heb ik gedaan en toen werd er alleen gevraagd hoe is het met de wagens en toen ik aangaf dat het nog niet was gelukt werd er gezegd o maakt niet uit wij hebben ze al opgehaald en de missie ging toen verderNavuri schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
Iemand een strategie voor Pouring Forth Oil 1/2? Ik krijg het niet voor elkaar om de oliewagen te pakken. De missie eindigde al 13 keer in een vroegtijdige dood van mijn character. Alle filmpjes die ik ervan heb gezien gaan totaal anders qua bezetting in het kamp. Het lijkt wel alsof mijn game de bewaking verdubbelt na iedere dood.

Je kamp upgraden is wel aan te raden, bijv. gereedschap (leather working tools) zijn handig zodat er een grotere satchel e.d. gemaakt kan worden. En je krijgt o.a. (beperkte) fast travel, die ik overigens (nog) niet gebruikt heb, vind zelf rijden tot nu toe ook leuk genoeg. En zo zijn er nog wat meer voordelen.Rody schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:26:
[...]
Verder is het gewoon veel looten tijdens exploring en verkopen bij de Fence en ik koop/doneer helemaal niets voor het kamp.
Hij neemt je mee op reisMarshalty schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:54:
[...]
Mijn Knol luistert naar Gers Paardoel.
Ik ging 's nachts. Was te laat voor "van te voren kapen". Even met verrekijker kijken of hij stil staat en onbemand. Een schot lossen en de paarden vliegen met kar het erf af en verderop kun je het dan mooi kapen door er vanaf jouw paard direct op te springen.Navuri schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
edit:
Stiekem roven was geen optie voor mij, want er was wel bewaking
[ Voor 5% gewijzigd door Honnes op 01-11-2018 14:46 ]
Ik ga vandaag verder aan mijn satchel upgrades bij Pearson. Het opleuken van het kamp is bij mij een beetje op de 2e plaats gekomen. Wel erg veel werkPowder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:31:
[...]
Je kamp upgraden is wel aan te raden, bijv. gereedschap (leather working tools) zijn handig zodat er een grotere satchel e.d. gemaakt kan worden. En je krijgt o.a. (beperkte) fast travel, die ik overigens (nog) niet gebruikt heb, vind zelf rijden tot nu toe ook leuk genoeg. En zo zijn er nog wat meer voordelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wilde hem eerst niet bestellen omdat ik teveel spellen heb liggen die ik nog moet spelen.
Was vanmiddag wat filmpjes aan het kijken en kon het niet laten. Morgen komt die binnen.
Was vanmiddag wat filmpjes aan het kijken en kon het niet laten. Morgen komt die binnen.
Als ik het in het menu en de checklist goed gezien heb, dan hoef je voor 100% completion niet alle dieren etc. te 'collecten'. Heb ik dit correct gezien? Dat vond ik namelijk erg vreemd... Dat je niet alle random events oid. moet doen dat is logisch, maar zoiets concreets als die dierenlijst daarvan verbaast het me dat die dus niet 100% vol hoeft voor de 100% completion.
fookin mad fer it
Gewoon niet doen had geen zin om voor loopjongen te spelen dus ze hebben hem zelf uiteindelijk gehaald. Dat ze het uitzoeken.Navuri schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik had precies hetzelfde, hij was niet zo blij dat ik het “vergeten” was te doen, en of ik nog wel wilde helpenFlagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:55:
[...]
Gewoon niet doen had geen zin om voor loopjongen te spelen dus ze hebben hem zelf uiteindelijk gehaald. Dat ze het uitzoeken.
Zielepiet is die vent
Lichtpuntje...
Och, gelukkig heb je niet zoveel tijd om te spelen.... Echt seri-fucking-eus 45 uur in amper een week ????uchiha tijntje schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:46:
[...]
Ik ga vandaag verder aan mijn satchel upgrades bij Pearson. Het opleuken van het kamp is bij mij een beetje op de 2e plaats gekomen. Wel erg veel werkWel wil ik alle trinkets etc, vrijspelen bij de Fence.
Ik zag in een of ander filmpje dat je bij een kampvuurtje ook je eigen ammo kan craften. Explosive ammo en zo. Om eerlijk te zijn, heb ik helemaal geen zin in die onzin. Om er bv op uit te trekken om bloemetjes te plukken. Ik speel ook nog met mijn standaard wapens. Wapens oppakken lukt me op een of andere manier niet.
Als ik bv die bounty hunters afschiet en hun loot, dan zie ik wel hun geweer liggen, maar krijg geen optie om die gun op te pakken. De ammo wordt daarentegen wel automatisch opgepakt.
Qua geld heb ik ook maar iets van 150$. Heb wel die gouden staaf te pakken die vlak bij je kamp ligt, maar de glitch van saven/loaden werkte bij mij gistermiddag niet meer. Als ik terug kwam bij het loot boxje, dan stond die nog open zonder dat er wat inlag. Sloot ik het boxje en deed hem dan weer open dan lag dat krantje er weer in die in in eerste instantie nog niet eens had opgepakt.
XBL: MRE Inc
Navuri schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
spoiler:
Achterkant van het hek 10 meter voor het eind van de linkerhoek, eerst overheen spieken of er geen bewaker staat.
Achter de kar bukken, kijken tot de bewaker die boven op het balkon staat wegloopt en zonder issue naar buiten karren ;-)
Achter de kar bukken, kijken tot de bewaker die boven op het balkon staat wegloopt en zonder issue naar buiten karren ;-)
[ Voor 1% gewijzigd door Chaoss op 01-11-2018 16:45 ]
Warhammer en PC games en lego
precies, dat werkte bij mij ook.. dan terrein af en rechts af onder de brug door en klaar...Arnevld schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:08:
[...]
Achterkant van het hek 10 meter voor het eind van de linkerhoek, eerst overheen spieken of er geen bewaker staat.
Mijn warhorse heet Blacky.Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:22:
Ik heb momenteel drie paarden, een bruine, witte & zwarte, deze heten: Browny, Witty & Blacky
De bruine: peerd.
En de witte Arabier: sneeuwwitje.
Zou eigenlijk de bruine moeten renamen. Kan dat eigenlijk?
Jazeker, je kan je paarden renamen bij de stable.Joosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:21:
[...]
Mijn warhorse heet Blacky.
http://bfy.tw/KeKSJoosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:21:
sorry
[ Voor 17% gewijzigd door SlideR NL op 01-11-2018 16:23 ]
Ah kijk aan.JessetjeNL schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:22:
[...]
Jazeker, je kan je paarden renamen bij de stable.
Kan ook Blacky, Brownie en Snowy doen.
Of Black Beauty, Jolly Jumper.
Of la Chouffe, Palm en Wieckse Witte
Ik heb een grotere stal nodig denk ik
Of een poosje wachten. Ik ben weggegaan omdat ik dacht dat ik te vroeg was en die missie niet in mijn eentje kon spelen of er nog iets voor nodig had of iets dergelijks. Toen ik die missie weer vergeten was kwam ik de oliewagen ineens toevallig ergens tegen toen hij een huis aan het bevoorraden was. Zonder bewaking en snel erop springen en er vandoor gaan was al genoeg om van de driver af te komen.Arnevld schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat ik mijn volgende paard Phorsche ga noemenJoosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:31:
[...]
Ah kijk aan.
Of la Chouffe, Palm en Wieckse Witte![]()
In de komende DLC over 4 jaar is Testahorsa roodspijkerhoofd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat ik mijn volgende paard Phorsche ga noemenEn daarna Testahorsa. Jammer dat je het paard dan niet rood kan schilderen
Etuuuuuh!
Zie steeds mensen zeggen hoe lang ze bezig zijn met de game.. Maar waar the F..CK zie je dat dan op de PS4????
I real life noem ik alle huisdieren Storm. Dus in het spel ookJoosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:31:
[...]
Ah kijk aan.
Of la Chouffe, Palm en Wieckse Witte![]()
Blijkbaar kan dit niet voor PS4 gebruikers klikk1978 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:36:
Zie steeds mensen zeggen hoe lang ze bezig zijn met de game.. Maar waar the F..CK zie je dat dan op de PS4????
Naja ik merkte wel met die Arabische.. Hij is wit in de sneeuw. Eenmaal terug bij het kamp was het net een zebraspijkerhoofd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat ik mijn volgende paard Phorsche ga noemenEn daarna Testahorsa. Jammer dat je het paard dan niet rood kan schilderen

Niet. Anders dan zelf je uren bijhoudenk1978 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:36:
Dat doe ik dus bewust niet, wil het niet eens wetenJoosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:39:
[...]
Niet. Anders dan zelf je uren bijhouden

Ik heb pas twee sessies erop zitten van 5 uur elk. Valt nog mee of naja tegen dus want ja werken, slapen en eten moet niet alleen Arthur doen maar ik ookJuhrat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:45:
[...]
Dat doe ik dus bewust niet, wil het niet eens weten

Ik heb het gevoel dat ik best vaak eet, maar ik blijf ondergewicht houden. Mijn paard was dat heel even, maar nu wel weer goed. Letten jullie daar nog op?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je bedoelt persoonlijk of in de game?ArthurMorgan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:59:
Ik heb het gevoel dat ik best vaak eet, maar ik blijf ondergewicht houden. Mijn paard was dat heel even, maar nu wel weer goed. Letten jullie daar nog op?
Ik heb hier nog geen enkele keer (in de game) melding van gehad..?
Je krijgt er ook geen melding van, maar je kan het zien bij je player stats. Voor zwel jezelf als je paard.
Ik eet ook elke ochtend en avond als het even kan uit de stew in het kamp, en onderweg kaan ik ook nog wel eens ff wat naar binnen
. Maar ook hier chronisch ondergewicht.
Ik eet ook elke ochtend en avond als het even kan uit de stew in het kamp, en onderweg kaan ik ook nog wel eens ff wat naar binnen
haha ingame, nee als je in het pauze menu bij de player kijkt kun je dat direct zien. En bij het paard ook, bij een van de subdingetjes, dacht tweede of derde van boven bij het paard..ourplayground schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:00:
[...]
Je bedoelt persoonlijk of in de game?
Ik heb hier nog geen enkele keer (in de game) melding van gehad..?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja hier hetzelfde. Ik eet in de ochtend, middag en avond maar blijf underweight. Paard is wel fit maar Arthur krijg ik maar niet op perfect. Maar ik heb er verder niet zoveel last van dus ik besteed er geen verdere aandacht aan.ArthurMorgan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:59:
Ik heb een vraag. Het gaat over een kleinere side mission in Valentine uit chapter 2.
spoiler: Doc
Tilly attendeerde me erop dat er in de doctor's office van Valentine nogal illegale dingen gaande zijn. Kreeg ik dus een task en bespiedde ik die deur en dergelijke. Toen overviel ik die dokter en was ik in die backroom terecht gekomen. Ik verklootte dat echter en toen ging ik een eerdere autosafe openen om het opnieuw te proberen. Nu triggert die task niet meer. Komt deze nog terug of is het na één kans verkeken?
Net even snel gecheckt... ondervoed... dan let ik er ook niet echt op en eet alleen om mijn “core” weer goed te krijgen..D. Ninjai schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:06:
[...]
Ja hier hetzelfde. Ik eet in de ochtend, middag en avond maar blijf underweight. Paard is wel fit maar Arthur krijg ik maar niet op perfect. Maar ik heb er verder niet zoveel last van dus ik besteed er geen verdere aandacht aan.
Je moet naar zijn tafel gaan (in je eigen kamp) en daar aangeven dat je wilt doneren. Let wel op dat je vooral om te craften de 3 sterren huiden dient te doneren. Deze zijn daarna zichtbaar via het craft gedeelteMrManuel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:21:
Gisteren eindelijk weer eens verder gegaan met spelen.
Een badguy van een rijdende trein afgegooid zo een ravijn in. Heerlijk!
Een nieuw paard gekregen en gepimpt. En heerlijk wat ruzie gemaakt. Merk wel dat ik sneller iemand dood maak dan spaar als ik de keuze krijg.
[...]
Hoe precies geef ik deze? Heb gisteren op tig veschillende plekken de huid gedropd maar hij riep er niks over.
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 01-11-2018 18:07 ]
Hoe zit het nu u eigenlijk met het saven van kledingstukken? Ik had gisteravond een toffe hoed gevonden, gewisseld met die van mij en toen gesaved. Start ik daarnet het spel: weg hoed.
Ik vraag me af of het nog verschil maakt met deuren intrappen eigenlijk, kom nu nog wel eens een deur tegen waar ik nutteloos tegen aan trap, misschien als je wat zwaarder bent dat ie wel open gaat, zou me niks verbazen met deze game iig.D. Ninjai schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:06:
[...]
Ja hier hetzelfde. Ik eet in de ochtend, middag en avond maar blijf underweight. Paard is wel fit maar Arthur krijg ik maar niet op perfect. Maar ik heb er verder niet zoveel last van dus ik besteed er geen verdere aandacht aan.
Ik ben ook chronisch ondervoed iig.
@Yonix je paard zoekt al je hoeden op als je ze verliest en bewaard ze voor je, fijn beest.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 01-11-2018 18:11 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nou, ik ben al even opnieuw begonnen. Had er nogal een death streak opzitten en dacht "dit gaat m'n game niet verkloten!"
En toch... met open mond en ogen de views aanschouwen, ook al zie ik ze nu voor de tigste keer.
Nog steeds nieuwe dingetjes tegenkomen.
Nog steeds verrast worden door dingen zoals op iemand's terrein komen in de holst van de nacht, de hond doen blaffen, en dan licht zien aangaan in het huis. WOW.
Wat wildlife verkennen met de binocs, zie je ze echt een 'eigen wil' hebben precies. Vogels die ook echt in formatie vliegen. Beesten die echt in roedel jagen. Een panther die echt gewoon vol voor de nek gaat en niet wat zit te cat slappen.
Ik kan niet wachten op de PC versie, verondersteld dat die een vergelijkbare sprong in details zal maken als GTA V op current gen consoles vs PC. Het opvliegende/rondvliegende vuil en en oude kranten in GTA V en 'dichtere' foliage dragen echt wel bij aan de sfeer.
En toch... met open mond en ogen de views aanschouwen, ook al zie ik ze nu voor de tigste keer.
Nog steeds nieuwe dingetjes tegenkomen.
Nog steeds verrast worden door dingen zoals op iemand's terrein komen in de holst van de nacht, de hond doen blaffen, en dan licht zien aangaan in het huis. WOW.
Wat wildlife verkennen met de binocs, zie je ze echt een 'eigen wil' hebben precies. Vogels die ook echt in formatie vliegen. Beesten die echt in roedel jagen. Een panther die echt gewoon vol voor de nek gaat en niet wat zit te cat slappen.
Ik kan niet wachten op de PC versie, verondersteld dat die een vergelijkbare sprong in details zal maken als GTA V op current gen consoles vs PC. Het opvliegende/rondvliegende vuil en en oude kranten in GTA V en 'dichtere' foliage dragen echt wel bij aan de sfeer.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Uhmz? Hoe trap je een deur in dan ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je voor een dichte deur staat dan voelt ie ff aan de deurklink of tie open is, als je dan op rondje (of was het nou vierkantje..) nou ja 1 van de 2 iig, drukt dan doet ie een stapje terug en trapt ie tegen de deur. Heeft bij mij alleen nooit tot resultaat geleid. Vandaar dat lichaamsgewicht misschien kan helpen.-SaveMe- schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:27:
Uhmz? Hoe trap je een deur in dan ?
Wat dat underweight betreft, velen hebben hier last van schijnbaar, ikzelf ook.
Wel iets gelezen over een 'fix' maar zelf nog niet getest, maar ga het proberen zodra ik tijd heb.
* 'fix', Zelf kamp opslaan, iets eten totdat je zo'n succes geluidje hoort, kamp afbreken en repeat.
Wel iets gelezen over een 'fix' maar zelf nog niet getest, maar ga het proberen zodra ik tijd heb.
* 'fix', Zelf kamp opslaan, iets eten totdat je zo'n succes geluidje hoort, kamp afbreken en repeat.
Thanks! Ga ik eens proberen. Wat ook werkt is gewoon een raam in slaanFlagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:34:
[...]
Als je voor een dichte deur staat dan voelt ie ff aan de deurklink of tie open is, als je dan op rondje (of was het nou vierkantje..) nou ja 1 van de 2 iig, drukt dan doet ie een stapje terug en trapt ie tegen de deur. Heeft bij mij alleen nooit tot resultaat geleid. Vandaar dat lichaamsgewicht misschien kan helpen.
En misschien ook wel slot kapot schieten? (niet geprobeerd)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Voor diegenen die zich druk maken om hun gewicht in het spel, onder- of overgewicht is niet per se een nadeel. Met ondergewicht ben je sneller en heb je meer stamina (loopt minder snel terug) ten koste van je health. Bij overgewicht is dit net andersom, je bent wat langzamer en eerder uitgeput maar je kunt iets meer hebben qua damage. Als je op normaal gewicht zit is dit in balans.
Waar kun je eigenlijk je gewicht checken?Jorick schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:03:
Voor diegenen die zich druk maken om hun gewicht in het spel, onder- of overgewicht is niet per se een nadeel. Met ondergewicht ben je sneller en heb je meer stamina (loopt minder snel terug) ten koste van je health. Bij overgewicht is dit net andersom, je bent wat langzamer en eerder uitgeput maar je kunt iets meer hebben qua damage. Als je op normaal gewicht zit is dit in balans.
Menu > Player > Arthur zijn z'n stats te vinden.RedHat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:08:
[...]
Waar kun je eigenlijk je gewicht checken?
Ik wil nu het spel starten, maar hij blijft maar laden in het laadscherm. Hij start niet. Iemand ook hetzelfde gehad ?
https://www.google.nl/amp...ack_screen_with_spinning/
Ik moet het spel opnieuw installeren ojee..
https://www.google.nl/amp...ack_screen_with_spinning/
Ik moet het spel opnieuw installeren ojee..
[ Voor 42% gewijzigd door Farabi op 01-11-2018 19:47 ]
Wel grappig om te zien dat iedereen zo zijn eigen ervaring heeft. Bij mij sloegen de paarden op hol nadat ik een schot had gelost. De oliekar reed zo het kamp uit en ik kon er zo opspringen na een paar honderd meter.Honnes schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:45:
[...]
Ik ging 's nachts. Was te laat voor "van te voren kapen". Even met verrekijker kijken of hij stil staat en onbemand. Een schot lossen en de paarden vliegen met kar het erf af en verderop kun je het dan mooi kapen door er vanaf jouw paard direct op te springen.
edit:
Mijn paardje heet Roach, zoals elk paard van elke gamer moet heten haha, ik heb wel de Dutch warmblood uiteraard.Joosie200 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:21:
[...]
Mijn warhorse heet Blacky.
Warhammer en PC games en lego
Lekker glitch circus en op hol geslagen ai.theduke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:50:
Iemand dit meegemaakt
[YouTube: Red Dead Redemption 2 Horse glitch]
Voor de mensen waarmee de goldbar glitch niet werkte. Las verschillende manieren maar wat voor mij uiteindelijk werkte ;
Auto save uit
Naar de sherrif gaan
Saven
Kist openen
Gouden staaf geselecteerd hebben
Oppakken
Tijdens de animatie dat hij bukt saven
Load
30x gouden staven oppakken
Ik las andere manieren waarin stond dat je erbij moest staan maar toen kreeg ik telkens maar 2.
Auto save uit
Naar de sherrif gaan
Saven
Kist openen
Oppakken
Load
Ik las andere manieren waarin stond dat je erbij moest staan maar toen kreeg ik telkens maar 2.
Begrijp niet dat mensen dit tijdens hun eerste playthrough doen.Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:04:
Voor de mensen waarmee de goldbar glitch niet werkte. Las verschillende manieren maar wat voor mij uiteindelijk werkte ;
Auto save uit
Naar de sherrif gaan
Saven
Kist openen
Oppakken
Load
Nee idd snap ik ook niet. Ik kom met paar gold bars van schatten en gewoon veel looten al om in het geld eigenlijk. Paar guns leuk geupgrade en het camp is helemaal klaar.bram1984 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:09:
[...]
Begrijp niet dat mensen dit tijdens hun eerste playthrough doen.
Mijn warhorse heet Horse McHorseface.Arnevld schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:55:
[...]
Mijn paardje heet Roach, zoals elk paard van elke gamer moet heten haha, ik heb wel de Dutch warmblood uiteraard.
Ik vind het ideaal. Geen "zorgen" meer om geldbram1984 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:09:
[...]
Begrijp niet dat mensen dit tijdens hun eerste playthrough doen.
Ieder z'n eigen manier van spelen uiteindelijk.
Geloof je dit zelf ook?RedHat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:44:
Wel kans dat R* je save game disabled.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kan, maar zou niet weten waarom ze dat zouden doen. Je hebt alleeneen voordeel in een single player game.RedHat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:44:
PSN ID Binloading_nl
Aardige BBQ. Genoeg te eten iigtheduke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:50:
Iemand dit meegemaakt
[YouTube: Red Dead Redemption 2 Horse glitch]
PSN ID Binloading_nl
Ik dacht dat Jolly Jumper wel vaak genoemd zou worden maar integendeel de meest kunstzinnige creaties
Ach. Zien we dan wel weer. Zie mezelf dit nog wel een tijd doen.RedHat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:44:
/offtopic ; holy cow. Long time RedHat!
HiReefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:56:
[...]
Ach. Zien we dan wel weer. Zie mezelf dit nog wel een tijd doen.
/offtopic ; holy cow. Long time RedHat!
Nouja, R* doet dat toch ook bij normale cheats? Dat had ik in ieder geval ergens gelezen.
Wel een bugje bevonden bij een missie, waarbij je een dude kon laten gaan of laten stikken. Dat laatste deed ik, ineens spawnde alle dode mensen ineens weer en die zweefde een stukje boven de grond. Die deden niets voor de rest, bleven gewoon hangen. Paar seconde later (gelukkig) mission failed, anders had ik niet verder gekund. Zit nu op 33% completion
[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 01-11-2018 22:09 ]
Zonde van je tijd, je komt nooit echt geld tekort, tenzij je aan het begin van de game alle upgrades meteen wil hebben... Maar dan begrijp je helemaal niks van het spel imnsho.Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:04:
Auto save uit
Naar de sherrif gaan
Saven
Kist openen
Oppakken
Load
Ik ben over de pijpleiding komen wandelen, je kan daar ongemerkt op klimmen. Binnen de omheining naar beneden, korte sprint en de bewakers op weg naar buiten overreden3style schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:51:
[...]
Wel grappig om te zien dat iedereen zo zijn eigen ervaring heeft. Bij mij sloegen de paarden op hol nadat ik een schot had gelost. De oliekar reed zo het kamp uit en ik kon er zo opspringen na een paar honderd meter.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Goede tip ik ben daar nuOogje schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:54:
[...]
Ik ben over de pijpleiding komen wandelen, je kan daar ongemerkt op klimmen. Binnen de omheining naar beneden, korte sprint en de bewakers op weg naar buiten overreden
Cloud ☁️
Hoezo begrijp ik dan niets van het spel?Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:45:
[...]
Zonde van je tijd, je komt nooit echt geld tekort, tenzij je aan het begin van de game alle upgrades meteen wil hebben... Maar dan begrijp je helemaal niks van het spel imnsho.
"Moet" je dit op een bepaalde manier spelen dan? Het enige verschil nu is dat ik me niet druk hoef te maken over geld.
Maar merk al dat het schijnbaar een taboe is hier om gebruik te maken van een dergelijke glitch. Het is maar waar je je druk over kunt maken zeg.
Het is natuurlijk al 100 keer gezegd, maar wat een detail in deze game.
Ik ging net een keer door het dagboek heen lezen, en tot mijn verbazing zag ik zelfs een schets staan van de kat die ik eerder die dag even geaaid had. Geweldig zulke details.
Ik ging net een keer door het dagboek heen lezen, en tot mijn verbazing zag ik zelfs een schets staan van de kat die ik eerder die dag even geaaid had. Geweldig zulke details.
Doet hij dat automatisch ? Ik kan me herinneren datAtmosfeer schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:26:
Het is natuurlijk al 100 keer gezegd, maar wat een detail in deze game.
spoiler:
Arthur een schets maakte in zijn boekje.bij het eerste lijk onder de brug bij Valentine
Vandaag kwam ik
spoiler:
Maar ik kon met geen mogelijkheid zelf een schets in mijn boekje maken.langs lijk nummer 2 met wederom een tekst op een rots
Overigens vandaag maar eens via links onder naar de lokatie van de Arabian gereden. Ook een mooie route. Vind het zelf zo ongelooflijk mooi als een weggetje een kabbelend beekje kruist en je dan met je paard zo door dat water rijdt, opspattend water en al....
Maar goed, ik hoor nu ook bij de kuch elite kuch die zich eigenaar van een Arabian mag noemen. Moet hem haar alleen nog een naam geven. Mijn Arabian is een vrouwtje waar mijn War horse een mannetje was. Hoe vaak ik dat : You're alright BOOOOOY wel niet heb gehoord
Ik hoefde overigens alleen maar het linker pookje naar achter te houden om deze te temmen en af en toe heb ik eens op X gedrukt om het paard te kalmeren. Viel er halverwege ook nog eens vanaf omdat ze tegen een rotsblok aan het springen was
Overigens lijkt die Warhorst een reus te zijn vergeleken met de Arabian.
[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 01-11-2018 23:50 ]
XBL: MRE Inc
Is al vaker langsgekomen in dit topic;Powder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]
Je kunt bv. een gold bar ook gelijk doneren aan kamp, en met opbrengst direct tools / upgrades aanschaffen, je hoeft niet per se eerst naar de Fence.
Iets anders dan: ik krijg het maar niet voor elkaar de Arabian te pakken te krijgen. Ben gisteren meer dan 4 uur bezig geweest in de besneeuwde bergen met het vinden/temmen van dit dier. Ik weet waar hij moet lopen, had hem in eerste instantie vrij snel gevonden. Gevangen met lasso, dat gaat makkelijk, en erop geklommen om te temmen. Maar paard loopt tegen steile rots op en ik flikker eraf. Paar pogingen gedaan en toen raakte paard uit zicht, en niet meer te vinden. Toen gebied verlaten en kamp opgeslagen, geslapen en toen weer op zoek. Paard nergens meer te vinden. Toen kwam ik in gevecht met wolven en legde het loodje. Toen ik respawnde stond Arabian vlak naast mij. Weer lasso eromheen en geprobeerd te temmen, maar mislukte weer en raakte paard uit zicht. Nog lang gezocht, gebied verlaten en teruggekomen, geslapen, nogmaals dood gegaan in de hoop dat paard weer naast mij zou staan bij respawnen, maar niets. Kan beest niet meer vinden. Iemand nog tips?
Zoals RBH omschreef; je hoeft niet de lasso te gebruiken; je kan er heenlopen en het paard onderweg kalmeren. Zodra je ernaast staat, kanjej erop klimmen. Scheelt je een (gevaarlijke) achtervolging door de bergen.
Quote mezelf:
Marcade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 01:32:
[...]Eerste keren werd ik er ook afgegooid; ik bewoog de pook alleen naar links/rechts als het paard aan het draaien was; dat was dus verkeerd. Ik had toen nog niet door dat je de linkerpook volledig naar beneden moet drukken (op een klok: 6 uur). En vanuit daar naar links/rechts moet sturen. Gaat paard naar links, stuur je naar 4 uur; gaat paard naar rechts, stuur je naar 8 uur. Zodra die niet cirkelt, terug naar 6 uur.
Toen was het paard vrij snel getemd. Blijf daarna zitten en geef hem continue complimentjes met L3 (pook indrukken) terwijl je er langzaam op rijd, totdat je je paarden-relatie level 1 hebt gehaald. (kostte me maar ~5 minuten ofzo) Dan pas afstappen en zadel overzetten. Anders loop je risico dat die er alsnog vandoor gaat.
Dat was ook hoe ik mijn paard moest noemenArnevld schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:55:
[...]
Mijn paardje heet Roach, zoals elk paard van elke gamer moet heten haha, ik heb wel de Dutch warmblood uiteraard.
Ligt er wel heb hem net gevonden. Vrij makkelijk te vinden want er zijn maar 3 gebouwen met een bureau in dat hele gebeuren dacht ik.Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:40:
[...]
Dat stadje ken ik ja. Ben er onlangs ook op zoek geweest n.a.v een tip maar ik kon nergens wat vinden.
Wilde mijn paarden Adolf, Eva en Blondi noemen. Maar Adolf was profanity. Geen fan van de man maar wist ff zo snel niets. Snap het wel maar lijkt me niet dat er nergens op de wereld niemand leeft die Adolf heet.
[ Voor 22% gewijzigd door mike30 op 02-11-2018 04:47 ]
Ik heb gebruik gemaakt van de glitch en mn maatje die het eigenlijk ook wilde maar te laat was zit me nu steeds te jennen als cheater.Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:25:
[...]
Hoezo begrijp ik dan niets van het spel?
"Moet" je dit op een bepaalde manier spelen dan? Het enige verschil nu is dat ik me niet druk hoef te maken over geld.
Maar merk al dat het schijnbaar een taboe is hier om gebruik te maken van een dergelijke glitch. Het is maar waar je je druk over kunt maken zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 02-11-2018 06:38 ]
In Duitsland is die voornaam echt wettelijk verboden geweest tot 2007.mike30 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 03:06:
[...]
Adolf was profanity. Geen fan van de man maar wist ff zo snel niets. Snap het wel maar lijkt me niet dat er nergens op de wereld niemand leeft die Adolf heet.
[ Voor 22% gewijzigd door Dennisdn op 02-11-2018 06:43 ]
Mijn zwarte paard heet Odessa, naar het paard van een vriendin van me. Zodra ik de arabian horse heb, gaat die Arabesk heten, naar het paard van Blutch in de Blauwbloezen 😉
Ben echt verknocht aan RDR2. Heb zelfs als in reallife vogels wegvliegen ik mn deadeye wil activeren hahaha
Ben echt verknocht aan RDR2. Heb zelfs als in reallife vogels wegvliegen ik mn deadeye wil activeren hahaha
[ Voor 23% gewijzigd door Mauz1978 op 02-11-2018 07:51 ]
Something under the bed is drooling
Om de een of andere reden zat ik continu zonder geld (chapter 3 nu). Zoveel kocht ik geeneens. En begon het gewoon irritant te vinden om een bounty niet te kunnen betalen of een coach/trein ticket te kunnen kopen.Dennisdn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 06:37:
[...]
Ik heb gebruik gemaakt van de glitch en mn maatje die het eigenlijk ook wilde maar te laat was zit me nu steeds te jennen als cheater.Maar in de praktijk heb je er niet eens heel veel aan. Geld heb je genoeg als je de missies een beetje doorloopt. En je kan wel je kamp upgraden, maar je moet nog steeds op jacht naar beesten om uiteindelijk ook je spullen te kunnen upgraden. En ok, ik heb wat eerder een pompshotgun gekocht en een sneller paard omdat ik te lui ben naar een goede te zoeken. En het is wel lekker om 1000 dollar aan het kamp te geven zodat je er even vanaf bent. Maar dan heb je alle voordelen wel gehad.
Nu had ik toevallig net een missie gedaan voordat ik de glitch kreeg waarmee ik ong. 750 dollar had verdiend. Voorlopig genoeg om normaal verder te kunnen komen. Maar dit vond ik gewoon nog makkelijker
Als ik me niet vergis “moet” je niks aan je kamp doneren, als je namelijk iets wil upgraden en het kamp heeft niet voldoende centen, dan gast het resterende bedrag van jou rekening af. Zo heb ik na het vinden van een aantal goudstaven, van mijn eigen rekening, het kamp verder geüpgrade.Dennisdn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 06:37:
[...]
Ik heb gebruik gemaakt van de glitch en mn maatje die het eigenlijk ook wilde maar te laat was zit me nu steeds te jennen als cheater.Maar in de praktijk heb je er niet eens heel veel aan. Geld heb je genoeg als je de missies een beetje doorloopt. En je kan wel je kamp upgraden, maar je moet nog steeds op jacht naar beesten om uiteindelijk ook je spullen te kunnen upgraden. En ok, ik heb wat eerder een pompshotgun gekocht en een sneller paard omdat ik te lui ben naar een goede te zoeken. En het is wel lekker om 1000 dollar aan het kamp te geven zodat je er even vanaf bent. Maar dan heb je alle voordelen wel gehad.
Vraagje! Zit in nu in chapter 2 bij de 4e main missie ofzo, en heb mijn eerste goldbar gevonden.
Waar kan ik die verkopen? Google zegt bij een Fence, maar die heb ik nog niet.
De Fence komt beschikbaar na een missie van Horsea bij Emerald Ranch. Dus komt vanzelf als je Horsea daar ziet staan dan weet je dat je daarna een Fence krijgt!Chefferson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:05:
Vraagje! Zit in nu in chapter 2 bij de 4e main missie ofzo, en heb mijn eerste goldbar gevonden.
Hoever is dat in de game? Wil niets gaan rushen om de goldbar te verpatsen.n2theb schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:07:
[...]
De Fence komt beschikbaar na een missie van Horsea bij Emerald Ranch. Dus komt vanzelf als je Horsea daar ziet staan dan weet je dat je daarna een Fence krijgt!
Ga je binnenkort wel zien. Gewoon aantal missies spelen, sowieso die van Horsea spelen, en dan krijg je het vanzelf.Chefferson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:07:
[...]
Hoever is dat in de game? Wil niets gaan rushen om de goldbar te verpatsen.
Niet heel erg ver, volgens mij chapter 2Chefferson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:07:
[...]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Nou wat mij opvalt, en ik jaag behoorlijk veel, bij missies doe ik alles looten (hier neem ik dan ook veel de tijd voor).Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:25:
[...]
Hoezo begrijp ik dan niets van het spel?
Ik heb altijd teveel geld, zo kan je veel dingen niet onbeperkt kopen. Al zou ik elke store in gaan en alles ''leeg kopen'' dan nog kost je dat amper geld.
Als ik dan bijv bij de achievements kijk dan moet ik iets van 2000-2500 dollar spenderen in shops, op het begin dacht ik: dat lukt nooit. Maar bij sommige missies krijg je in 1x zoveel geld, dat geld geen probleem vormt in dit spel.
Zo'n glitch is dan natuurlijk wel grappig, maar niet nodig in dit spel. Door simpelweg een beetje het spel te volgen heb je al een overvloed aan geld (al heb je maar een paar duizend, die krijg je heel moeilijk op, mede doordat het meeste gewoonweg centen werk is).
Persoonlijk maakt het mij helemaal niks uit natuurlijk of mensen een glitch gebruiken of niet voor veel geld, mijn punt is dus meer dat het in dit spel geen nut heeft.
Dit kan dan ook met mijn manier van spelen te maken hebben, ik vind het jagen echt grandioos, laatste dagen doe ik misschien maar 1 missie op een avond en de rest van de tijd ben ik aan het jagen/vissen en doe ik side missies zodra deze op mijn pad komen. Op deze manier heb ik een overvloed aan materials om te craften/koken en te doneren/verkopen.
Een kennis van mij heeft het spel al sinds gisteren uitgespeeld, beide op release begonnen en ik zit op 38% haha xd
Op internet kan je trouwens al de goldbar locaties vinden, hier heb ik persoonlijk nog niet naar gekeken (ook weer doordat ik een overvloed aan geld heb door het spel te spelen).
@greyfox1987 klopt in chapter 2 unlock je die, volgens mij staat hij bij (net buiten) Rhodes.
@HKLM_ en nu vissen vangen en beter voer craften
In de swamp vang je trouwens zeer leuke visjes (zolang je niet opgevreten wordt door een krokodil tijdens het vissen)
[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 02-11-2018 08:24 ]
Ik wil graag die schatkaarten gaan gebruiken/zoeken, maar dan zonder internet en hulp
Het is toch wel lastig om het te vinden! Ik ga mijn best doen haha. Man wat een details zijn het toch ook. Genieten hoor.
Ik ben nu halverwege Chapter 2 (veel side shit gedaan) maar ik merk wel dat mijn honour amper stijgt. En ik doe dus geen slechte dingen
Ik ben nu halverwege Chapter 2 (veel side shit gedaan) maar ik merk wel dat mijn honour amper stijgt. En ik doe dus geen slechte dingen
fookin mad fer it
In Emerald Rench heb ik deze ook nog niet, maar je kunt wel met de trein naar Saint Denise gaan daar is er wel een beschikbaar in het begin van het spel.Chefferson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:05:
Thanks for the tip! Vanavond maar eens een treinkaartje kopen dann0ss schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:44:
[...]
In Emerald Rench heb ik deze ook nog niet, maar je kunt wel met de trein naar Saint Denise gaan daar is er wel een beschikbaar in het begin van het spel.
Hoe krijg je die dan? Via een story mission? Ik zit nog in chapter 2, misschien komt ie dan nog.
Ik zag gisteren wel een visser langs een riviertje staan, dus ik denk: mooi, die gaan we even beroven om z'n hengel te jatten

Klaar voor de steroorlogen?
Het is een kamp missie die in chapter 2 voorkomt.Leedbek schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:56:
[...]
Hoe krijg je die dan? Via een story mission? Ik zit nog in chapter 2, misschien komt ie dan nog.
Ik zag gisteren wel een visser langs een riviertje staan, dus ik denk: mooi, die gaan we even beroven om z'n hengel te jattenKrijg ik alleen een paar cent, z'n hengel steekt ie in z'n zak en is vervolgens pleite toen ik hem alsnog voor z'n kop schoot
Kan je trouwens ergens zien hoever je bent in een chapter?
[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 02-11-2018 09:02 ]
Cloud ☁️
Hebben jullie de locaties van de serial killer al allemaal ontdekt?
Jagen is nog wel een dingetje voor mij. Of ik zit gewoon nog niet ver genoeg in de story (nog steeds in chapter 2 volgens mij), of ik snap het gewoon niet. Ik zie geen dieren op mijn map. Zodra ik ook maar in de buurt kom van wat dieren, dan rennen ze mijlenver weg. Als ik ze via de verrekijker track, dan zie ik geen spoor of iets. Als ik eagle eye activeer, dan zie ik ook niks. Ben ik ongeduldig en krijg ik de locaties later nog door?
Want als ik nu bij die upgrades in het kamp kijk en zie wat er allemaal benodigd is, dan zakt de moed me in de schoenen.
Want als ik nu bij die upgrades in het kamp kijk en zie wat er allemaal benodigd is, dan zakt de moed me in de schoenen.
Ver achteraan in chapter 2 zit die.Chefferson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:07:
[...]
Hoe activeer je je eagle eye als je jaagt? Voor jagen is dit namelijk beide thumbsticks tegelijk indrukken. Dit werkt doorgaans niet als je in een omgeving zit waar je zelf geen dieren ziet. Zie je echter wat dieren weg springen terwijl je in de buurt bent, dan kan je je eagle eye starten en met RB/R1 je spoor volgen. Gebukt volgen met pijl en boog werkt doorgaans erg goed.bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:
Jagen is nog wel een dingetje voor mij. Of ik zit gewoon nog niet ver genoeg in de story (nog steeds in chapter 2 volgens mij), of ik snap het gewoon niet. Ik zie geen dieren op mijn map. Zodra ik ook maar in de buurt kom van wat dieren, dan rennen ze mijlenver weg. Als ik ze via de verrekijker track, dan zie ik geen spoor of iets. Als ik eagle eye activeer, dan zie ik ook niks. Ben ik ongeduldig en krijg ik de locaties later nog door?
Ik wilde mijn paard Larry noemen, maar kreeg ook de profanity melding...mike30 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 03:06:
[...]
Wilde mijn paarden Adolf, Eva en Blondi noemen. Maar Adolf was profanity. Geen fan van de man maar wist ff zo snel niets. Snap het wel maar lijkt me niet dat er nergens op de wereld niemand leeft die Adolf heet.
En niet te veel stinken is ook een dingetje, ga eens in bad johourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:11:
[...]
Hoe activeer je je eagle eye als je jaagt? Voor jagen is dit namelijk beide thumbsticks tegelijk indrukken. Dit werkt doorgaans niet als je in een omgeving zit waar je zelf geen dieren ziet. Zie je echter wat dieren weg springen terwijl je in de buurt bent, dan kan je je eagle eye starten en met RB/R1 je spoor volgen. Gebukt volgen met pijl en boog werkt doorgaans erg goed.
Something under the bed is drooling
Lukt het helemaal niet? Ik ren gewoon met mijn paard achter beesten aan en gebruik den lasso of schiet ze dood.bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:
Cloud ☁️
Dieren zie je ook niet op je map, alleen de legendary locations als je deze gevonden hebt. Ook kun je op de map zien waar je welke dieren grofweg kunt vinden. De meeste dieren vindt je s'avonds toch kom je er overdag genoeg tegen.bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:
Als ik lui ben maar wel wat huiden wil hebben dan jaag ik op me paard, gewoon je pijl en boog meenemen en dan met je paard rennen en de dieren vanaf je paard schieten. zo moeilijk lijkt het me allemaal niet. Het wil nog wel eens voorkomen dat de dierne het bos inrennen en dan kun je beter niet met je paard er achter aan rennen. Hoe vaak ik wel niet tegen een boom ben geknald

Chapter 2 is ver genoeg om te jagen. Locaties op de map verschijnen zodra je dieren bestudeerd.bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:
Zodra je dieren ziet moet je ze besluipen zodat je ze met het juiste wapen kan doden met het liefst een headshot. Het juiste wapen weet je weer door ze eerst te bestuderen.
Eagle Eye werkt vaak pas als je dieren gezien hebt en dan kan je met eagle eye de dieren volgen. R1 en dan zie je het spoor ook buiten eagle eye om.
Het makkelijkst is om even te oefenen met de Whitetail Bucks of Deers. Zijn groot vallen daardoor makkelijk op.
Alleen vossen, konijnen en eekhoorns lukken mij nog niet. Die laatste 2 zitten nooit stil en om ze dan met pijl en boog te kunnen raken.
Vossen moet je met een varmint rifle neerschieten maar ik moet ze dan 3 keer raken voordat ze neergaan.
[ Voor 9% gewijzigd door The_Worst op 02-11-2018 09:18 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat mij opvalt met vissen is zodra ik een vis teruggooi dan gaat de honor omhoog. Ik heb dit nog niet getest door het non stop te doen, maar de keren dat ik een vis teruggooi dan gaat het direct +.DikkeBMW schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:29:
Ik wil graag die schatkaarten gaan gebruiken/zoeken, maar dan zonder internet en hulpHet is toch wel lastig om het te vinden! Ik ga mijn best doen haha. Man wat een details zijn het toch ook. Genieten hoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.