Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 47 Laatste
Acties:
  • 352.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisweb schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:20:
[...]

... sprak de man die zo ongeduldig was, dat hij een jailbreak gebruikte om zijn ING-app aan te passen, zodat hij alvast Apple Pay kon gebruiken. :+

Even heel eerlijk: je hebt zelf meegedaan met de hype.

Apple Pay is coming soon. Niet morgen. ING zal eerst nog wel een vooraankondiging doen. Als het net so snel gaat als bij de collega’s in Roemenië, kun je tot de tweede helft van het jaar wachten.
Denk het ook. Gaat echt nog wel een langere tijd duren, lekker uitmelken doen ze het bij ING. Of het slim is, is een tweede. Maar wij Tweakers zijn ook niet de doelgroep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinW schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:58:
[...]

Heb je dit topic wel gevolgd? Men gedraagt zich hier al weken als geile pubers...
Al langer dan een week. Als gamer zie ik dat dit net zo is wanneer nieuwe games uitkomen, of bijna uitkomen. De dagen voordat hij uitkomt. De hype is er, en dit is van naturen. Ik vindt de hoeveelheid hype niet raar aangezien ik hier al gewend aan bent met vele games (onder andere red dead redemption 2). Dus ik neem aan dat u geen gamer bent en dit dus niet eerder gezien hebt en daardoor een beetje overwelmt bent. Is te begrijpen.

Aan de andere kant, Apple pay is een betaalmethodie die al onze levens gaat aanpassen, positief, een geheel nieuwe methode om te betalen. Vandaar de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:19
Dennisweb schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:20:
[...]

... sprak de man die zo ongeduldig was, dat hij een jailbreak gebruikte om zijn ING-app aan te passen, zodat hij alvast Apple Pay kon gebruiken. :+

Even heel eerlijk: je hebt zelf meegedaan met de hype.

Apple Pay is coming soon. Niet morgen. ING zal eerst nog wel een vooraankondiging doen. Als het net so snel gaat als bij de collega’s in Roemenië, kun je tot de tweede helft van het jaar wachten.
Niet ongeduldig, gewoon interesse in hoe het in elkaar zat en of ik er meer info uit kon halen zodat ik het hier kon delen. Tuurlijk doe ik mee aan de hype, dat maakt het zo gezellig hier hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:26:
[...]

Denk het ook. Gaat echt nog wel een langere tijd duren, lekker uitmelken doen ze het bij ING. Of het slim is, is een tweede. Maar wij Tweakers zijn ook niet de doelgroep ;)
Inderdaad. Uitmelken doen ze zeker. Dat terwijl ze bij de Roemeense tak gewoon eerlijk antwoorden: “in de tweede helft van het jaar.” Dat is in ieder geval duidelijker dan ‘soon’.

Wat ING marketingtechnisch helemaal verkeerd heeft gedaan is eerst Apple Pay aankondigen, dan met alle klanten de privacy in de weer gaan, terwijl Apple Pay (het zoethoudertje) er nog niet is. Dus gaan de ongeduldige ontevreden klanten naar bunq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Al langer dan een week. Als gamer zie ik dat dit net zo is wanneer nieuwe games uitkomen, of bijna uitkomen. De dagen voordat hij uitkomt. De hype is er, en dit is van naturen. Ik vindt de hoeveelheid hype niet raar aangezien ik hier al gewend aan bent met vele games (onder andere red dead redemption 2). Dus ik neem aan dat u geen gamer bent en dit dus niet eerder gezien hebt en daardoor een beetje overwelmt bent. Is te begrijpen.

Aan de andere kant, Apple pay is een betaalmethodie die al onze levens gaat aanpassen, positief, een geheel nieuwe methode om te betalen. Vandaar de hype.
Dat is niet alleen bij gamers zo hoor. ;)
Zoals je het nu beschrijft klinkt het eigenlijk meer als een junk die z'n heroïneshot eindelijk weer krijgt, maar daar zit vast enige overlap in bij elke verslaving. :P Of het nou drugs, games, social media, technieuwtjes of whatever is.

Geheel nieuw zou ik het niet willen noemen trouwens.
Het is erg handig hoor en zou het zeker niet meer willen missen, vooral ook omdat je alles op één plek hebt en de apparaten werken met elkaar samen; maar in de core scheelt het niet extreem veel van een normale pinbetaling natuurlijk. Het is iets sneller en vooral een stuk makkelijker, maar om nou te zeggen dat het een grote doorbraak is die al onze levens ingrijpend gaat veranderen: ehhhh. :P Ik denk dat de hype hier op Tweakers voornamelijk is vanwege de gadgetfactor plus een stukje gebruiksgemak. En omdat sommigen van ons het al een tijdje hebben: early adopters. (En met ING komt er een nieuwe golf "early adopters". (MAAR DIE ZIJN NOG ALTIJD LATER DAN ONS!!1! ;))) Die zijn altijd knettergek. (En dat zeg ik terwijl ik het dus ook al maanden werkend heb :P)

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 11-06-2019 00:36 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 21:24
Bunq is gewoon te duur als basisrekening. De ing abn en rabo kosten 18€pj bunq 8€ pm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
WE GAAN SNEL LIVE! Vandaag is de dag, hopelijk :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8rGaQFQ.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door MelvinW op 11-06-2019 02:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
HET IS LIVE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinW schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 01:14:
WE GAAN SNEL LIVE! Vandaag is de dag, 100%!

[Afbeelding]
Waar heb je deze vandaan getoverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Nee, bij ING staat het nog niet aan, maar bij een aantal mensen is Apple Pay nu wel zichtbaar in de Wallet-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Bij mij helaas nog niet! Ik zie nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speck
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-12-2023
Nog niets, ook niet na opnieuw opstarten. Ik zie ook geen verandering in de .JSON file, is dat niet een vereiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze thread al een tijdje (heb gelachen om hoe de boel werd opgehyped), maar zie bij mij jammer genoeg nog niets in de Wallet/ING app verschijnen. Fingers crossed! 🤞🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Ik weet niet waarom sommige mensen het wel zien en sommige niet, ik heb nog maar bij 1 ander iemand het gezien (door hem ging ik zelf ook kijken). Ik zie het ook nog niet op al mijn toestellen. Mijn Xs Max geeft nog steeds configuratiefout.

Op mijn iPhone 7 komt dit gewoon tevoorschijn:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AOYOQX7.png

Zoals ik al zei, het is bij ING in de app nog NIET actief. Tot die tijd heb je er ook niks aan. Waarschijnlijk gaat het morgenochtend aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Ik weet inmiddels hoe het komt! Je moet je iOS-apparaat in Ontwikkelaars-modus hebben, dan werkt het plusje ook. Dit kun je doen met Xcode. Ik heb dit nu ook op mijn Xs Max gedaan, en daar zie ik het nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speck
  • Laatst online: 30-12-2023
MelvinW schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 02:04:
Ik weet inmiddels hoe het komt! Je moet je iOS-apparaat in Ontwikkelaars-modus hebben, dan werkt het plusje ook. Dit kun je doen met Xcode. Ik heb dit nu ook op mijn Xs Max gedaan, en daar zie ik het nu ook op.
Interessant dat de server dan een check zet voor developermodus. Zal Wallet dan een ander JSON file aanroepen van de server?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Speck schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 02:05:
[...]

Interessant dat de server dan een check zet voor developermodus. Zal Wallet dan een ander JSON file aanroepen van de server?
Jep, https://smp-device-conten...region/v2/config-alt.json om precies te zijn :) Dat is de nieuwe beta-config.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
....en ook Live in het ' Live' Profiel! Deze dus https://smp-device-conten...tic/region/v2/config.json

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9EkBQ08WGYmmyYryK3z5KTQJ/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 11-06-2019 03:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
En nu is het wachten op ING :) 1 ding is in ieder geval zeker, vandaag gaat het gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MelvinW schreef op Tuesday 11 June 2019 @ 03:08:
En nu is het wachten op ING :) 1 ding is in ieder geval zeker, vandaag gaat het gebeuren!
Zeker...ik kan op de iPad (op de iPhone werkt het vreemd genoeg nog niet) gewoon een kaart toevoegen en krijg dan ING als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mention
  • Laatst online: 24-01-2024
Zojuist ook een app update mogen ontvangen van Pathé dat zij nu Apple Pay accepteren in de app zelf.

Hopelijk gaat er vandaag iets gebeuren! Ik zie nu namelijk ook ING in de wallet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 16:00
Op de mac heb je nu ook Wallet & Apple Pay bij System Preferences

Wel is hij verdwenen op mijn iphone XS :'(

[ Voor 26% gewijzigd door hugo92 op 11-06-2019 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10:10
Ook de ticketswapp app heeft een update (SHIT GOES REAL!)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ksq6vi8.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Mention schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 03:33:
Zojuist ook een app update mogen ontvangen van Pathé dat zij nu Apple Pay accepteren in de app zelf.

Hopelijk gaat er vandaag iets gebeuren! Ik zie nu namelijk ook ING in de wallet staan.
En nu ook Coolblue:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xQkAL3p.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door MelvinW op 11-06-2019 04:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hugo92
WOHOOO HIJ is LIVE!!!!

APPLE PAY LOGO + ADD to wallet

https://ibb.co/92b1rS0

Heb hem zo juist op mijn apple watch toegevoegd :P

https://ibb.co/FDTdd8f

[ Voor 109% gewijzigd door hugo92 op 11-06-2019 04:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Eindelijk, het wachten en speculeren is over. Een mooie dag voor Apple-gebruikers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hugo92
En als laaaast op mijn iphone :)

https://ibb.co/6tkDNgV

[ Voor 37% gewijzigd door hugo92 op 11-06-2019 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hugo92 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 04:35:
WOHOOO HIJ is LIVE!!!!

APPLE PAY LOGO + ADD to wallet

https://ibb.co/92b1rS0

Heb hem zo juist op mijn apple watch toegevoegd :P

https://ibb.co/FDTdd8f
he he...eindelijk! **PREPARE FOR MELTDOWN OF THIS TOPIC** *O*

ook zojuist mijn ING pas toegevoegd aan mijn Wallet.
(wat overigens zeer snel een smooth ging!)

Kan eindelijk dit topic dicht! :P

En waarschijnlijk geloven de eerste mensen die zo wakker worden dit toch allemaal nog niet in eerste instantie :+ :+

bye bye Bunq

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 11-06-2019 05:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Inderdaad, vergeet niet om bunq op te zeggen als je dat alleen voor Apple Pay gebruikte. Zonde om €7,99 per maand te betalen terwijl het nu voor €1,55 kan hehe :) Als je een Android-toestel hebt liggen kun je ook een rekening openen zonder dat je naar het kantoor hoeft te gaan, kun je binnen no-time gebruik maken van Apple Pay bij ING!

[ Voor 20% gewijzigd door MelvinW op 11-06-2019 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 05:10:
[...]

Inderdaad, vergeet niet om bunq op te zeggen als je dat alleen voor Apple Pay gebruikte. Zonde om €7,99 per maand te betalen terwijl het nu voor €1,55 kan hehe :) Als je een Android-toestel hebt liggen kun je ook een rekening openen zonder dat je naar het kantoor hoeft te gaan, kun je binnen no-time gebruik maken van Apple Pay bij ING!
haha thanks voor de tip.

Ik zat in een Pack a €4,99. Maar daar net een weekje uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akkoustic
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10:54
Ik heb bunq zojuist verwijderd maar mijn plus icoon / apple pay optie is nu ook weg... hoe krijg ik de mogelijkheid weer om apple pay toe te voegen?

Edit: Ik heb de regio gezet naar Italie, apple pay geactiveerd op mn watch en iphone en vervolgens weer de regio naar Nederland gezet. Nu heb ik Apple Pay ING. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Akkoustic op 11-06-2019 05:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Akkoustic schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 05:15:
Ik heb bunq zojuist verwijderd maar mijn plus icoon / apple pay optie is nu ook weg... hoe krijg ik de mogelijkheid weer om apple pay toe te voegen?
Het kan een paar uur duren tot iOS het configuratiebestand ophaalt om Apple Pay in te schakelen voor de Nederlandse regio. Als je haast hebt kun je je regio even op Duitsland of een ander land waar Apple Pay al langer beschikbaar is zetten. Je kunt dan zonder problemen met de ING-app Apple Pay activeren en vervolgens je regio weer terugzetten op Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En het werkt :-)

Maar waarom perse vandaag? Wat is er zo speciaal aan 11 Juni?

[ Voor 67% gewijzigd door Vorkie op 11-06-2019 05:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 20:53
Ik krijg de volgende foutmelding:

Configuratie Apple Pay is mislukt
Fout bij het configureren van Apple Pay

Ik heb nog een Bunq pas er in staan, moet ik eerst verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
NickC schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 05:52:

wellicht door (vroege?) drukte nu ff tijdelijk wat opstartproblemen bij ING?

Ik heb gewoon direct mijn ING pas kunnen toevoegen aan mijn Wallet en daarna mijn Bunq pas verwijderd in mijn Wallet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
NickC schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 05:52:

iOS vraagt een paar keer per dag de config voor Apple Pay opnieuw op. Waarschijnlijk is dat bij jou nog niet gebeurd en kan het nog enkele uren duren. Als je haast hebt kun je de regio tijdelijk op Duitsland zetten en vervolgens via de ING-app Apple Pay activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbkk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 13:04
Het werkt gewoon, toevoegen en bij je gegevens van de bant staat dat het is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05:57
Hier werkt het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:01
Yeah!!! Het werkt!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
even een fake bestelling gestart bij Coolblue.

Deze webwinkel accepteert nu ook Apple Pay hier in Nederland.

bol.com heeft vooralsnog geen Apple Pay betaalmogelijkheid.

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 11-06-2019 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zojuist m’n ING kaart toegevoegd aan m’n wallet! Overigens snap ik niet waarom je een kaart alleen aan je iPhone of Watch kunt toevoegen. Waarom niet aan beide?!

Edit: Gevonden (https://support.apple.com/nl-nl/HT204506) en toegevoegd aan m’n Watch!

[ Voor 21% gewijzigd door Dj-sannieboy op 11-06-2019 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:25:
Zojuist m’n ING kaart toegevoegd aan m’n wallet! Overigens snap ik niet waarom je een kaart alleen aan je iPhone of Watch kunt toevoegen. Waarom niet aan beide?!
Toevoegen aan je Watch doe je via de Wallet app.
Dus open de Wallet app op je iPhone en ga naar Wallet & Apple Pay. Daar kun je de pas toevoegen aan je Watch.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:27:
[...]

Toevoegen aan je Watch doe je via de Wallet app.
Dus open de Wallet app op je iPhone en ga naar Wallet & Apple Pay. Daar kun je de pas toevoegen aan je Watch.
Inmiddels al gevonden en het werkt! Straks op het werk gelijk maar even een espresso afrekenen met m’n Watch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dag kan niet meer stuk. Overigens: ik twijfel of ik mijn gezamenlijke rekening toevoeg aan Apple Pay, als de passen identiek ogen, dan ben ik bang dat het wat onduidelijk wordt over welke pas ik nu kies.

Iemand hier een mening over en wellicht inmiddels zijn gezamenlijke rekening wel heeft toegevoegd aan AP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteren nog tegoedt op m'n Bunq account gezet.. kan ik ook weer terugzetten en direct opzeggen. :)
Goeie timing want m'n Free Trial liep tot de 19e. Had al gehoopt dat ING vóór de 19e live zou gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
MelvinW schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 05:57:
[...]

iOS vraagt een paar keer per dag de config voor Apple Pay opnieuw op. Waarschijnlijk is dat bij jou nog niet gebeurd en kan het nog enkele uren duren. Als je haast hebt kun je de regio tijdelijk op Duitsland zetten en vervolgens via de ING-app Apple Pay activeren.
Thnx nu is het wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:36:
Gisteren nog tegoedt op m'n Bunq account gezet.. kan ik ook weer terugzetten en direct opzeggen. :)
Goeie timing want m'n Free Trial liep tot de 19e. Had al gehoopt dat ING vóór de 19e live zou gaan. ;)
ben nu al 20 minuten bezig met uitvogelen hoe ik mijn Bunq rekening in zijn geheel kan opzeggen. Ben er inmiddels achtergekomen dat dat alles behalve makkelijk is.
Heb via de Bunq app een chatbericht gestuurd naar Support met verzoek voor algehele opheffing van mijn rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:37:
[...]

ben nu al 20 minuten bezig met uitvogelen hoe ik mijn Bunq rekening in zijn geheel kan opzeggen. Ben er inmiddels achtergekomen dat dat alles behalve makkelijk is.
Heb via de Bunq app een chatbericht gestuurd naar Support met verzoek voor algehele opheffing van mijn rekening.
Dat moet inderdaad via Support. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:40:
[...]

Dat moet inderdaad via Support. :)
Die gaan het druk krijgen de komende dagen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NickC schreef op Tuesday 11 June 2019 @ 06:42:
[...]

Die gaan het druk krijgen de komende dagen 😂
Al die prutsers die alleen bunq hadden voor Apple Pay 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
ING werkt zojuist eerste betaling gedaan!

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31
Mooi, ook weer gelukt. Nu nog wachten tot het met mijn zakelijke rekening bij ING ook kan ;)

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Maar.. waar moeten we het nu de hele dag over gaan hebben? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JackSparrow schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:43:
[...]

of:

Al die prutsers die een Bunq rekening hadden met een waardeloze ''klantenservice'' (telefonisch bereikbaar? haha you gotta be kidding!) maar vooral lekker hipster kunnen voelen bij Bunq! 8)7 |:(

nee, ik vind het prima weg te gaan bij Bunq. En ja, met volle overtuiging; ik gebruikte Bunq puur en alleen voor Apple Pay ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-09 09:23
Voor de duidelijkheid, betalen in de winkel kan (na instellen wallet app met ING pas) nu simpelweg door je Watch tegen de terminal aan te houden? Voordat ik straks voor lul sta in de supermarkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rgerr schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:48:
Voor de duidelijkheid, betalen in de winkel kan (na instellen wallet app met ING pas) nu simpelweg door je Watch tegen de terminal aan te houden? Voordat ik straks voor lul sta in de supermarkt. ;)
je slaat 1 stapje over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:47:
[...]

of:

Al die prutsers die een Bunq rekening hadden met een waardeloze ''klantenservice'' (telefonisch bereikbaar? haha you gotta be kidding!) maar vooral lekker hipster kunnen voelen bij Bunq! 8)7 |:(

nee, ik vind het prima weg te gaan bij Bunq. En ja, met volle overtuiging; ik gebruikte Bunq puur en alleen voor Apple Pay ;)
Ik had ook alleen maar Bunq voor Apple Pay. Gelijk toen op de 1e dag geactiveerd.

Maar uiteindelijk gebruikte ik ook de Creditcard die er bij zat om bij sommige dingen betalingen te doen.

Ik wacht wel een paar dagen met opzeggen. Mijn premium loopt toch nog tot het einde van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:48:
[...]

je slaat 1 stapje over...
Betaling bevestigen op Watch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Rgerr schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:48:
Dubbelklikken op de Homebutton (dus niet de Crown, maar de knop eronder)
Daarmee activeer je Apple Pay op de Watch.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2019 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rgerr schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:50:
[...]

Betaling bevestigen op Watch?
ik wil deze vraag best beantwoorden...maar in de tijd dat ik dit bericht nu typ, had je zelf al minsten 30x je eigen antwoord kunnen vinden in dit topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rgerr
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:51:
[...]

ik wil deze vraag best beantwoorden...maar in de tijd dat ik dit bericht nu typ, had je zelf al minsten 30x je eigen antwoord kunnen vinden in dit topic ;)
Probeer de berichten stroom gaande te houden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Apple Pay instellingen binnen de ING Bankieren app.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ztLjeni.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FOEWOli.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rgerr schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:52:
[...]

Probeer de berichten stroom gaande te houden. :P
dan is t wachten zometeen op de 1ste ''Wat is Apple Pay precies?"' in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JackSparrow schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:43:
[...]

Klopt, ik was zo'n prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Straks maar ff bij het tankstation wat halen om te kijken of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Goed voor de economie vandaag. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geert1976 schreef op Tuesday 11 June 2019 @ 06:47:
[...]

of:

Tja...klantenservice is idd enorm verslechters sinds al die Apple Pay hipsters er massaal naartoe zijn gestroomd. >:)

Denk dat dat een win-win situatie is. De mensen die bij ING zaten hebben nu ook eindelijk Apple Pay en de bunq support krijgt het rustiger...en heeft dus weer tijd voor z'n echte klanten :z
NickC schreef op Tuesday 11 June 2019 @ 06:50:
[...]

Ik had ook alleen maar Bunq voor Apple Pay. Gelijk toen op de 1e dag geactiveerd.

Maar uiteindelijk gebruikte ik ook de Creditcard die er bij zat om bij sommige dingen betalingen te doen.

Ik wacht wel een paar dagen met opzeggen. Mijn premium loopt toch nog tot het einde van de maand.
Eh....ze hebben geen creditcard he, of wacht...die krijgen ze vanaf volgende week....jammer mensen die het verschil tussen een debit en credit card niet weten....ze zien mastercard staan..en schieten gelijk in de credit-stand :+

Gelukkig dan maar dat ING alleen Apple Pay doet met maestro. Overigens ook wel nice, je kunt er gewoon online mee betalen!

[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 11-06-2019 07:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:14:
even een fake bestelling gestart bij Coolblue.

Deze webwinkel accepteert nu ook Apple Pay hier in Nederland.

bol.com heeft vooralsnog geen Apple Pay betaalmogelijkheid.
Volgens mn vriendin opent de Wehkamp app ook met een grote melding over Apple Pay.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
@JackSparrow

Zeer benieuwd wat er nog overblijft van Bunq nu alle Apple Pay hipsters hun Bunq rekening gaan opheffen.
Want dat er een enorm grote groep Bunq klanten een rekening hier hadden puur en alleen vanwege Apple Pay is uiteraard overduidelijk bekend.

En Bunq lijkt me geen filantropische instelling.
En geloof ook niet dat Bunq momenteel erg veel winst maakt (zacht uitgedrukt).

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 11-06-2019 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Wat een ochtend! Het pasje kan door midden hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Laatst online: 05-01 09:57
Gelukt met twee passen op iphne en apple watch. Gekke is dat ik alleen op de apple watch ook apple cash zie, maar dit wil ik weghebben. Staat al uitgevinkt op iphone maar op apple watch kan dat niet.
En op ipad werkt apple watch activeren met 2x home button niet? Wie heeft antwoord. Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:25
Waarom vandaag? Zou het dan toch vanwege de eerste wedstrijd op het WK Voetbal voor vrouwen zijn?

Nog even een nieuwsgierige vraag: hoe weet je iPhone dat je wil gaan betalen in een winkel?
Je hoeft alleen je vinger op touchID te leggen en hem bij de terminal te houden, betekent dit dat de NFC chip continu aan staat om te kijken of een terminal in de buurt is?
Is er een te verwachten batterij impact?

Bij mij doet hij het trouwens ook (iPhone 8 + Watch (2e generatie)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:10
Yeah doet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Poezenbeest
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik zit bij bunq om andere redenen dan Apple Pay, maar ik geef toe, Apple Pay was wel een lokkertje...

De melding dat Apple Pay niet te configureren is heeft inderdaad te maken met al bestaande Apple Pay passen. Ik heb echter vanuit de ING-app wel gewoon kunnen toevoegen, dus dat zou de omweg of choice kunnen zijn.

Ook het veranderen van de regio naar DE of BE kan werken, maar dan krijg je niet de ING te zien die je wil zien. Dus vanuit de app van ING lijkt de beste oplossing.

Overigens draai ik de PB van iOS, daar kan het ook aan liggen natuurlijk. Moet je maar geen beta draaien, of creatief zijn natuurlijk.

Verder iedereen veel plezier gewenst met Apple Pay! Handleidingen genoeg op het internet, zelfs videos als je wil. Moeilijk is het niet.

Pro-tip: Apple Pay activeren en autoriseren voordat je gaat betalen, dus niet eerst bij de lezer houden en dan autoriseren, maar eerst autoriseren en dan bij de lezer houden. Scheelt tijd en het staat zoveel slicker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:39
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:53:
Apple Pay instellingen binnen de ING Bankieren app.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hey, gelukt om toe te voegen. Straks gelijk even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:56
Ook toegevoegd!! Nice.

Zit met hetzelfde probleem als iemand anders hierboven. Heb nu 1 pas voor mijn rekening en 1 pas voor een gezamenlijke rekening die je dus nu alleen uit elkaar houdt door de laatste 2 cijfertjes. Jammer dat er niet een soort titel is mee te geven.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 00:40
Op de Apple watch ook de tereffnde kaart uitzetten in de wallet app in de watch app opnde iphone
Vizzie33 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:13:
Gelukt met twee passen op iphne en apple watch. Gekke is dat ik alleen op de apple watch ook apple cash zie, maar dit wil ik weghebben. Staat al uitgevinkt op iphone maar op apple watch kan dat niet.
En op ipad werkt apple watch activeren met 2x home button niet? Wie heeft antwoord. Alvast dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
Eindelijk! Ik wist niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik kan niet wachten straks iets te kopen op school.. 😂

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Vizzie33 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:13:
Watch app op iPhone > Wallet & Apple Pay:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RMSO4m8.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• _odb_
  • Laatst online: 25-08 20:10
Yes, eindelijk. Had ik toch gelijk met de datum uit de RTLZ-reclame 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bunq opzeggen doe ik nog niet, ik heb Bunq Promo, dat is gratis Premium tot 250,- uitgaven per maand.

Het extra voordeel dat ik heb gemerkt: ZeroFX, hiermee heb ik al flink euro’s verspaard als ik met buitenlandse valuta’s wil betalen.

Daarnaast is het openen van een IBAN erg makkelijk om bv. Videoland twee weken gratis te gebruiken. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:21:
[...]

[Afbeelding]
Hier niet.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Laatst online: 05-01 09:57
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:21:
[...]

[Afbeelding]
Ik krijg apple cash daar niet weg en alles staat ook op nl. Apart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vizzie33 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:29:
[...]

Ik krijg apple cash daar niet weg en alles staat ook op nl. Apart toch?
Vreemd, hier wel zoals je ziet. Heb je de optie helemaal niet of kun je 'm simpelweg niet uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Je kunt passen niet sorteren? Heb nu vier passen en erg onhandig te zien welke pas welke rekening is.

Er moet altijd wat te zeuren zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:30:
[...]

[...]

Vreemd, hier wel zoals je ziet. Heb je de optie helemaal niet of kun je 'm simpelweg niet uitschakelen?
De optie is er niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

THE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:31:
Je kunt passen niet sorteren? Heb nu vier passen en erg onhandig te zien welke pas welke rekening is.

Er moet altijd wat te zeuren zijn. :)
je kan ze omhoog en omlaag schuiven

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:18
De webpagina is ondertussen ook aangepast
https://www.ing.nl/partic...doen/apple-pay/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 2 passen toegevoegd aan m'n Apple Watch.
Daarna 1 pas aan m'n telefoon toegevoegd.
Maar nu ik de tweede aan m'n telefoon wil toevoegen krijg ik een foutmelding :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En op je iPhone bij Instellingen > Wallet & Apple Pay? Staat het daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
In de winkel met je Apple Watch
  • Dubbelklik op het knopje aan de zijkant.
  • Hou het scherm van je Apple Watch een paar centimeter van het betaalapparaat met contactloos betalen.
  • Wacht tot je een tikje voelt, en klaar.
De eerste stap mogen ze wel wat duidelijker omschrijven. Want zo is het voor een 'leek' niet duidelijk of het om de Crown gaat of om de homebutton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DoD Cerberus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:32:
[...]

je kan ze omhoog en omlaag schuiven
Klopt. Maar vier oranje kaarten elke keer schuiven kost meer tijd dan je pas pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:34:
[...]

En op je iPhone bij Instellingen > Wallet & Apple Pay? Staat het daar wel?
Nope. Denk dat jij de uitzondering bent, want volgens mij is Cash nog niet uitgerold in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocirina
  • Registratie: Oktober 2013
Heeft een van jullie de kaart al kunnen toevoegen op een Mac? Ik probeerde dat zojuist, maar kreeg een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:33:
Heb net 2 passen toegevoegd aan m'n Apple Watch.
Daarna 1 pas aan m'n telefoon toegevoegd.
Maar nu ik de tweede aan m'n telefoon wil toevoegen krijg ik een foutmelding :s
Had ik ook, kwestie van een paar keer proberen. Ik kreeg in eerste instantie ook niets toegevoegd aan de watch maar na een keer of 5 proberen staat alles er in.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
R2D2 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:46:
[...]

Had ik ook, kwestie van een paar keer proberen. Ik kreeg in eerste instantie ook niets toegevoegd aan de watch maar na een keer of 5 proberen staat alles er in.
Precies dit inderdaad! Ik kon de eerste paar keer ook geen kaart toevoegen aan mijn Watch, maar is nu inmiddels werkende!

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 21:20
nu andere banken nog...ABN? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 12:47
Alleen zakelijk nog. Ben benieuwd of dat ook vandaag aangaat. Zakelijke pas gebruik ik het meest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ocirina schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:40:
Heeft een van jullie de kaart al kunnen toevoegen op een Mac? Ik probeerde dat zojuist, maar kreeg een foutmelding.
Nope.

Maar ik heb ook nog niet eens een Wallet bij Instellingen op m'n Mac ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:50:
[...]

Nope.

Maar ik heb ook nog niet eens een Wallet bij Instellingen op m'n Mac ;)
Heb je een Mac met TouchID? Alleen dan zie je een nieuwe optie in Systeemvoorkeuren.

Anders bevestig je je betaling met een iPhone of Watch.

Pagina: 1 ... 28 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.