EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Zover ik weet is de proef met mobiel inchecken (Android) niet langer mogelijk (correct me if i'm wrong), maar ze gaven wel aan dat ze hier wel degelijk naar gaan kijken zodra er een mogelijkheid is om een OV-chipkaart met een iPhone (in Wallet) te koppelen.
OV-chip mobiel op dit moment inderdaad alleen beschikbaar voor Android-toestellen. In Nederland heeft Apple de NFC-technologie voor iPhones nog niet vrijgegeven. We ontwikkelen OV-chip mobiel stapje voor stapje. Natuurlijk willen we dat iPhone-gebruikers in de toekomst ook met OV-chip mobiel kunnen reizen. Zodra Apple de technologie vrijgeeft, gaan wij ermee aan de slag.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
denk dat het percentage ING klanten dat zometeen Apple Pay gaat gebruiken wel eens heel dicht tegen de 10% kan gaan liggen.
Maar met de teasers van vandaag worden natuurlijk de echte tech nerds goed bediend!
[ Voor 38% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 17:32 ]
Wie beweert er iets anders danGeert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:31:
Men is hier toch wel op de hoogte van 't feit dat er honderdduizenden (of paar miljoen?) ING klanten mét iPhone het werkelijk geen moer interesseert, dat hele Apple Pay??
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik vraag me nu oprecht af of je alleen dit topic hebt aangeklikt om te kunnen zeggen dat je geen Apple fan bent of omdat je nog iets inhoudelijks te melden hebt?Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:31:
Men is hier toch wel op de hoogte van 't feit dat er honderdduizenden (of paar miljoen?) ING klanten mét iPhone het werkelijk geen moer interesseert, dat hele Apple Pay??
denk dat het percentage ING klanten dat zometeen Apple Pay gaat gebruiken wel eens heel dicht tegen de 10% kan gaan liggen.
Maar met de teasers van vandaag worden natuurlijk de echte tech nerds goed bediend!
per aspera ad astra
ik ben geen Apple fan. Moet niks van dat spul hebben.LAD93 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:34:
[...]
Ik vraag me nu oprecht af of je alleen dit topic hebt aangeklikt om te kunnen zeggen dat je geen Apple fan bent of omdat je nog iets inhoudelijks te melden hebt?
inhoudelijk? wijs mij eens naar écht inhoudelijke posts in dit topic van de afgelopen 24 uur
Sure, dat eerste punt werd me wel duidelijk uit je eerdere post. En met inhoudelijk bedoel ik posts die daadwerkelijk over het onderwerp gaan op een zinvollere manier dan te melden dat het (volgens jou) een groot gedeelte van de ING gebruikers niks kan schelen dat ING Apple Pay (binnenkort) vrijgeeft. Blijf dan lekker in je bubbel van niet-Apple topics.Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:37:
[...]
ik ben geen Apple fan. Moet niks van dat spul hebben.
inhoudelijk? wijs mij eens naar écht inhoudelijke posts in dit topic van de afgelopen 24 uur

per aspera ad astra
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Verwijderd
Yes, it’s comingtcviper schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:40:
Zojuist is een ING app update live gezet in de appstore met een wel heel duidelijke hint: "In this version we fixed some bugsand go!" hehe, nu word het interessant

Die smilie! Volgens mij heeft er gewoon een tweaker deze versie ge-update heeft. Die nu stiekem deze hele discussie aan volgen is en zich helemaal dubbel lacht.... toch? We zijn toch het enige platform waar we over Apple pay pratentcviper schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:40:
Zojuist is een ING app update live gezet in de appstore met een wel heel duidelijke hint: "In this version we fixed some bugsand go!" hehe, nu word het interessant
Haha, ja lekker toch, heerlijk dit. Leuk om zo met zijn allen op iets te verheugengrote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:47:
[...]
Die smilie! Volgens mij heeft er gewoon een tweaker deze versie ge-update heeft. Die nu stiekem deze hele discussie aan volgen is en zich helemaal dubbel lacht.... toch? We zijn toch het enige platform waar we over Apple pay praten
deze versie bevat een guide hoe je apple pay moet gebruikentcviper schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:40:
Zojuist is een ING app update live gezet in de appstore met een wel heel duidelijke hint: "In this version we fixed some bugsand go!" hehe, nu wordt het interessant

Verwijderd
Hoe kom je hier aan? Nou dan hebben we het dus uiterlijk morgenochtend. Super!nitro schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:50:
[...]
deze versie bevat een guide hoe je apple pay moet gebruiken
[Afbeelding]
Maak er maar morgenochtend van, inderdaad. Vanavond gaat het niet gebeuren. Dat doe je de webcare toch niet aan?!Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Hoe kom je hier aan? Nou dan hebben we het dus uiterlijk morgenochtend. Super!
Verwijderd
Extra inzet personeel webcare. No problem lijkt me. En winkels zijn gesloten de meesteDennisweb schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:53:
[...]
Maak er maar morgenochtend van, inderdaad. Vanavond gaat het niet gebeuren. Dat doe je de webcare toch niet aan?!
“Elke ING medewerker heeft vooraf een cursus ‘klantenservice via Twitter’ gehad en zal vanavond vanaf 19:00 klaarzitten om assistentie te verlenen”Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Extra inzet personeel webcare. No problem lijkt me. En winkels zijn gesloten de meeste
per aspera ad astra
Paar jaar geleden was dat nog met de iBood boxen. Helemaal hyper zijn om iets stoms eigenlijktcviper schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:49:
[...]
Haha, ja lekker toch, heerlijk dit. Leuk om zo met zijn allen op iets te verheugen
Haalt toch het kleine jongetje in ons op
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bij mij zegt ie "Configuratie van Apple Pay is mislukt" Fout bij het configureren van Apple Pay.
Al weken.Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:12:
Krijgen jullie ook een foutmelding in de wallet app als je een kaart wilt toevoegen?
Bij mij zegt ie "Configuratie van Apple Pay is mislukt" Fout bij het configureren van Apple Pay.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ja, dat is totdat NL in de configuratie staat. Zolang dat niet het geval is, gaat het toevoegen fout.Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:12:
Krijgen jullie ook een foutmelding in de wallet app als je een kaart wilt toevoegen?
Had je wat anders verwacht dan?Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:12:
Elect a clown, expect a circus.
Welke ken jij nog meer dan die dit zo doen?Famous schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:09:
[...]
Lekker de hype aanwakkeren zo voor het Apple event. Krijgen ze weer lekker aandacht zonder iets te doen.
Beter kan bijna niet
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee want ik zie het plusteken om toe te voegen überhaupt nog niet.Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:12:
Dubbel klikken op de powerbutton? Dat voelt niet goed...nitro schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:50:
[...]
deze versie bevat een guide hoe je apple pay moet gebruiken
[Afbeelding]
Toch een knipoog..... ben nog steeds benieuwd.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
Breaking news. Morgen geen Apple Pay van ING helaas.
Jammer! [Afbeelding]
Verwijderd
Jawel! Daardoor Activeer je de iPhone voor apple Pay en kun je dus je betaling doengrote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:25:
[...]
Dubbel klikken op de powerbutton? Dat voelt niet goed...
Wat had je verwacht dat ze zou antwoorden dan? Iemand in een random tweet de 'scoop' geven. Didn't thinks so.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
Breaking news. Morgen geen Apple Pay van ING helaas.
Jammer! [Afbeelding]
We'll just have to wait and see.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is in ieder geval geen gebruikelijk ‘taal’ voor ING. Bekijk maar eens de versiegeschiedenis in de app store.
ing pasJDFS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:35:
[...]
VaultSkin, na een tip van iemand hier!
https://www.vaultskin.com/iphone-cases.html
@bing69 gelijk aangeschaft toen je de link stuurde, ik heb voor mijn appartementencomplex een pasje nodig om 3 (!) deuren te openen voordat ik überhaupt bij mijn voordeur ben en moet hiervoor steeds mijn Secrid portemonnee pakken. Dat is dus niet meer nodig door de VaultSkin. Enige pasjes die ik mee heb:
- Rijbewijs (ID)
- NS kaart (Business Card doordeweeks, privé kaart in het weekend / 's avonds)
- bunq pas
- Studentenkaart (voor de keren dat ik korting wil (Pathé), maar volgens mij kan die ook voor alleen 't weekend bewaard worden)
- Toegangspas appartement
credit kaart
ov kaart
ziekenhuis
anwb
kenteken
rijbewijs
museumkaart
briefje van 20
studentenkaart heb al een tijdje niet meer, ben net 6 maanden met pensioen!!
Bing
Ik doe of dit een verrassing is, maar heb me er nooit in verdiept. Zal er wel even aan moeten wennen. Voelt alsof ik de telefoon heel snel uit en aanzet.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:26:
[...]
Jawel! Daardoor Activeer je de iPhone voor apple Pay en kun je dus je betaling doen
Verwijderd
KloptMrJvG13 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:29:
Die knipoog in de update omschrijving zegt alles!
Het is in ieder geval geen gebruikelijk ‘taal’ voor ING. Bekijk maar eens de versiegeschiedenis in de app store.
Dennisweb schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:32:
Jongens, willen we niet een beetje te graag? Nee is nee. Dus dan wachten we nog even.
Verwijderd
Precies. Helaas komt het morgen dus nog niet.Dennisweb schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:32:
Jongens, willen we niet een beetje te graag? Nee is nee. Dus dan wachten we nog even.

Hehe, doe je username wat recht aan. Laten we hopen op iig meer inzicht.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Precies. Helaas komt het morgen dus nog niet.
Waar probeer je dit überhaupt?Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:12:
naast schoon drinkwater en onderdak is Apple Pay de 3e levensbehoefteDennisweb schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:32:
Jongens, willen we niet een beetje te graag?
/s
Verwijderd
Anders ik wel maar blijf het ondanks dat toch volgenVinnienerd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:41:
Bij ING moeten ze in een scheur liggen om dit topic, lijkt mij
Zegt wie? Ze gaan echt niet naar jou nu typen "ja morgen komt het", gewoon nu even geduldVerwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Precies. Helaas komt het morgen dus nog niet.
Het enige dat ik me bij jou afvraag is waarom je uberhaupt post in dit topic? Vooral omdat je toch niet van 'Apple' spul bent.Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:42:
[...]
naast schoon drinkwater en onderdak is Apple Pay de 3e levensbehoefte
/s
Verwijderd
Bij de iPhone X en XS moet je ook de volume knop indrukken... anders gaat die niet uit!grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:29:
[...]
Ik doe of dit een verrassing is, maar heb me er nooit in verdiept. Zal er wel even aan moeten wennen. Voelt alsof ik de telefoon heel snel uit en aanzet.
Verwijderd
Ga eens ergens anders zuur lopen doen of praat mee of hou het gewoon voor je. Als ik zo kijk zie ik allemaal zure reacties en allemaal omdat je Apple niks vind...Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:42:
[...]
naast schoon drinkwater en onderdak is Apple Pay de 3e levensbehoefte
/s
Zoek het dan ook niet op 🙌🏼
Ik vind jou nu een stuk zuurder, hij maakt gewoon een grapje.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Ga eens ergens anders zuur lopen doen of praat mee of hou het gewoon voor je. Als ik zo kijk zie ik allemaal zure reacties en allemaal omdat je Apple niks vind...
Zoek het dan ook niet op 🙌🏼
The devil is in the details.
Grappig hoe ieder z’n eigen gebruiken heeft.bing69 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:29:
[...]
ing pas
credit kaart
ov kaart
ziekenhuis
anwb
kenteken
rijbewijs
museumkaart
briefje van 20
studentenkaart heb al een tijdje niet meer, ben net 6 maanden met pensioen!!
Ik heb al jaren een wally van Distil Union om m’n telefoon met al m’n pasjes: ING + rijbewijs.
Meer heb ik niet nodig
Verwijderd
Excuses aan jou dan. Maar voor mij moest het ook even uit na voorgaande reacties en ook op andere forums. Soms moet iemand het dan maar zeggen 🤞🏽Hahn schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:49:
[...]
Ik vind jou nu een stuk zuurder, hij maakt gewoon een grapje.
Verwijderd
Hoezo vrijdag?THE_BASE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:00:
Het zou wel kunnen dat Apple Pay vanaf vrijdag in Nederland (en andere landen) beschikbaar is.
Ik noem maar een dag.
In elk geval een aankondiging naar een datum. Maar het zou net zo goed kunnen dat er met geen woord over gerept wordt, het is een WWDC.
Staat als het goed is al standaard geïnstalleerd op je iPhone/Ipad.
Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:07:
In de app "Wallet", dat lijkt mij ook de officiële methode om Apple pay te configureren.
[...]

Ja, dat snap ik.. maar heb daar verder geen mogelijkheden.
[ Voor 12% gewijzigd door Sam040 op 03-06-2019 19:13 ]
Het plusje om een kaart toe te voegen kwam bij mij pas tevoorschijn nadat ik een keer was geswitched van regio NL naar U.S. als je daarna terug switched naar NL blijft het plusje staan maar je kan nog steeds nietsSam040 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:09:
[...]
Ja, dat snap ik.. maar heb daar verder geen mogelijkheden.
R2D2 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:13:
[...]
Het plusje om een kaart toe te voegen kwam bij mij pas tevoorschijn nadat ik een keer was geswitched van regio NL naar U.S. als je daarna terug switched naar NL blijft het plusje staan maar je kan nog steeds niets

Dat was de “oplossing”, thanks
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hoe heb je Apple Cash card werkend gekregen?
Niet, als ik er op klik krijg ik een knop “configureer nu” maar als ik daar op klik een foutmelding. Even afwachten nog dus..TerrorSource schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:24:
[...]
Hoe heb je Apple Cash card werkend gekregen?
Bij boon. (prepaid virtual creditcard) gaat dat vanuit de app zelf. Ik verwacht dus dat in de ING app een instelling komt om je pinpas aan je wallet toe te voegen. En ook vanuit de ING app de Apple watch koppelen.Limitted schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:07:
In de app "Wallet", dat lijkt mij ook de officiële methode om Apple pay te configureren.
[...]
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
kwil niet flauw doen, ik hoop nog steeds straks natuurlijk
Ze hoeven alleen maar een .json bestand aan te passen.Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Het kan ook net zo zijn dat hij pas komt met ios 13 samen, ze moeten toch dat plusje in wallet aanzetten en misschien nog wel meer van toepassing in NL dat de ios13 regelt.
iOS 13 komt waarschijnlijk pas in September. Kan me niet voorstellen dat ze zo lang wachten.Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Het kan ook net zo zijn dat hij pas komt met ios 13 samen, ze moeten toch dat plusje in wallet aanzetten en misschien nog wel meer van toepassing in NL dat de ios13 regelt.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
En dan zouden ze het ook in 12.3.2 uit kunnen rollenDogPatch06 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:36:
[...]
Ze hoeven alleen maar een .json bestand aan te passen.
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Of topic maar toch even melden
Die anonieme e-mail forwarding ziet er veelbelovend uit!Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:42:
wel mooi hoe apple met privacy omgaat hoor ik ze net zeggen
Of topic maar toch even melden
nou gaat hem niet worden met apple pay, jammer. missc maar niet meer op letten en dan is het er zo
Sorry hoor, maar niets ten nadele van jou, maar zou je je zin nog eens na willen lezen en daarna willen typen in het Nederlands met interpunctie etc.?Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:52:
Daarom Apple, privacy, altijd al mijn 1ste argument, er gaat wel eens iets fout daarmee, maar het is toch wel de boventoon tov android, en ze noemen het nooit, maar iedereen weet het wel eigenlijk, dat je het afkoopt, daarom prijs iets hoger. maar ik kan het helemaal mis hebben en dat ze net zo sliks zijn als fb, maar dat denk ik niet.
nou gaat hem niet worden met apple pay, jammer. missc maar niet meer op letten en dan is het er zo
Waarom niet? Apple pay aankondiging zal tussen neus en lippen door gebeuren, in de US hebben ze het al eeuwen, dus niet interessant om groot aandacht aan te geven.Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:52:
Nee, er is geen iOS update nodig om Apple Pay live te zetten voor een land. Bovendien de ING app is er meer dan klaar voor.Mel33 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Zou het echt het enige zijn dat nodig is, ja ze zeggen het hier dus ik ga er ook vanuit dat het niet veel moeite meer is.
Ik wil mijn pas erin en klaar pff
Daar gaat waarschijnlijk ook weinig tot niks over komen, want de halve wereld heeft Apple Pay al lang.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:07:
Nog niks in WWDC over Apple Pay..
The devil is in the details.
en daarbij, WWDC is een developer conference, niet een consumenten eventHahn schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:09:
[...]
Daar gaat waarschijnlijk ook weinig tot niks over komen, want de halve wereld heeft Apple Pay al lang.
Zoals verwacht. WWDC is voor ontwikkelaars.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:07:
Nog niks in WWDC over Apple Pay..
Check gewoon deze site.
Ja, want ik vertrouw alle Russische sites blind...MrJvG13 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:11:
[...]
Zoals verwacht. WWDC is voor ontwikkelaars.
Check gewoon deze site.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
die site checkt gewoon de json-files van apple met de settings voor Apple Pay. Geen reden om aan te nemen dat dit foutieve info zou zijnamphora schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:16:
[...]
Ja, want ik vertrouw alle Russische sites blind...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Mijn Russisch is niet zo best. Ik zie NL staan met daarachter iets Russisch en dan Maestro. Hoe kom ik erachter dat het ‘live’ is in NL?MrJvG13 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:11:
[...]
Zoals verwacht. WWDC is voor ontwikkelaars.
Check gewoon deze site.
per aspera ad astra
Zodra je pasjes kunt toevoegen in je Wallet....LAD93 schreef op Monday 3 June 2019 @ 21:19:
[...]
Mijn Russisch is niet zo best. Ik zie NL staan met daarachter iets Russisch en dan Maestro. Hoe kom ik erachter dat het ‘live’ is in NL?
ff naar engels switchen rechtsbovenLAD93 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Mijn Russisch is niet zo best. Ik zie NL staan met daarachter iets Russisch en dan Maestro. Hoe kom ik erachter dat het ‘live’ is in NL?
Bedankt.JackSparrow schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Zodra je pasjes kunt toevoegen in je Wallet....
per aspera ad astra
Er worden toch ook nieuwe iOS en watchOS aangekondigd, is ook voor comsumers toch?DaveFlash schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:10:
[...]
en daarbij, WWDC is een developer conference, niet een consumenten event
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
ja en nee, dit is voor de devs om er mee te pielen, in september is waarschijnlijk zoals gewoonlijk het iphone event, en dan licht apple natuurlijk de consumenten kant van de nieuwe os'en toeSlasher schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:21:
[...]
Er worden toch ook nieuwe iOS en watchOS aangekondigd, is ook voor comsumers toch?
Mja heb nog steeds goede hoop omdat ING zo "grappig" doet op Twitter. Zou een anti-climax zijn met al die flauwe reacties daar..Slasher schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:21:
[...]
Er worden toch ook nieuwe iOS en watchOS aangekondigd, is ook voor comsumers toch?
Mijn boefje is liev!
Helemaal mee eens hoor!JB schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Mja heb nog steeds goede hoop omdat ING zo "grappig" doet op Twitter. Zou een anti-climax zijn met al die flauwe reacties daar..
Sinds 1 mei helemaal geen update en dan spreken over “binnenkort”
Nop. De beta's worden aangekondigd zodat developers ermee aan de slag kunnen. Pas in het september event worden alle eindversies voor consumenten uitgebracht. Sowieso vond ik al die WWDC heisa al stevig want Apple Pay wordt al jaren niet meer via dit soort events aangekondigd, van veel landen wordt het gewoon met een persbericht afgedaan of zelfs stilletjes ineens ondersteund. De bank(en) in kwestie gaat/gaan natuurlijk flink uitpakken maar voor Apple is dit allemaal peanuts en niet de moeite van het noemen.Slasher schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:21:
youtube.com/@hisrep
En een schik dat ze vandaag op kantoor hebben gehadFamous schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:09:
[...]
Lekker de hype aanwakkeren zo voor het Apple event. Krijgen ze weer lekker aandacht zonder iets te doen.
Beter kan bijna niet
Ja maar echt, trollend naar huisFamous schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:26:
[...]
En een schik dat ze vandaag op kantoor hebben gehad
Welke update interval?Ocirina schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:28:
Er is wel wat gaande. ING heeft een vrij stabiel update interval. Ineens gaat het veel sneller (vaker).
Mijn boefje is liev!

Dit topic is gesloten.