Misschien is het een vraag die al eerder beantwoordt is, maar ik kan het helaas niet vinden. Ik heb thuis een ER-X hangen als router, daar aan een AP-lite voor WiFi en via de ER-X ook nog een verdwaalde Timemachine aangesloten. Nu wil ik boven, waar de AP-lite hangt, een switch plaatsen om daar een aantal poorten beschikbaar te hebben voor de pc’s. Er loopt 1 kabel naar boven, en de ER-X hangt beneden. Die kabel gaat nu via een poe injector naar de AP-Lite.
Mijn plan was om een nieuwe UniFi Flex Mini aan te schaffen en deze tussen de ERX en de lite te plaatsen. Helaas is er maar 1 stroom punt aanwezig, en poe leek me een goed alternatief. Is een ERX met standaard adapter sterk genoeg om een flex mini van stroom te voorzien via poe? Of werkt dat helemaal niet? De lite behoud gewoon zijn injector, het gaat nu puur om de Flex mini.
Mijn plan was om een nieuwe UniFi Flex Mini aan te schaffen en deze tussen de ERX en de lite te plaatsen. Helaas is er maar 1 stroom punt aanwezig, en poe leek me een goed alternatief. Is een ERX met standaard adapter sterk genoeg om een flex mini van stroom te voorzien via poe? Of werkt dat helemaal niet? De lite behoud gewoon zijn injector, het gaat nu puur om de Flex mini.