Denk wel een mooie switch! Qua ruimte ongeveer gelijk misschien soms de hoge zit wat prettiger. Als je geen hybride zoekt denk ik en de B58 wil is dit vooralsnog een fantastische motor. In de 50e krijg je ook de B58 met hybride erbij, dat is wellicht ook nog optie voor een (X)5 serie. Wel iets minder sportief dan een 3 serie natuurlijk.MaZo schreef op maandag 15 december 2025 @ 09:21:
Ik denk er aan m'n bijna 4 jaar oude X3 M40i in te gaan ruilen een nieuwe M340i Touring. Nu hoorde ik gisteren dat er een nieuwe versie van de B58 is die het vermogen doet stijgen naar 392 ps / 540 Nm. Ook zijn er wat andere (minimale) aanpassingen gedaan door BMW voor de LCI II. Het model is al enige tijd uit, maar wellicht een mooi moment om de stap te maken voordat ook deze motor verleden tijd is.
Mijn vrouw rijd een mini clubman, nu bijna 80k erop dus zitten te kijken naar iets anders. Ik vind de X5 erg fijn maar soms ook erg groot, dus zat te denken aan een neue klasse iX3, geen idee hoe ‘sportief’ dat is.
>> Signature?
:strip_exif()/f/image/QFqWqr5vyvq7ubQHfJXDnxWi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Un79pVdLln8hPLV39ipLTEbq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h4nWDwoOReiwKsfEYfRewYRW.jpg?f=fotoalbum_large)