Hoi,
Ik als arme gemiddelde burger die geen fancy EV als leasewagen krijgt van hun royale werkgever zoals velen van jullie, toch een EV particulier gekocht. Goed onderzocht welke EV ondergewaardeerd is met goede batterij techniek.
Ik kwam bij de Opel Ampera, welke een top batterij heeft. Geen tweede hands flut BMW i3, of een Nissan leaf met verrote degraderende luchtgekoelde flut accu's.
Rectificatie: BMW i3 heeft inderdaad vloeistof gekoelde batterijen, bedoelde de Renault Zoe. BMW i3 was te duur voor mij...
Dus een Opel Ampera voor 15k gekocht met 70k kilometers. Poor mans EV rijden, kan er mee heen en terug naar mijn werk. Dus prima lijkt mij. Ik reed hiervoor in een poor mans porsche, een Nissan 350z. Tsja, ik kan niet alles hebben he als arme middenstands Nederlander. Hopelijk accepteren jullie mij.

In jullie hogere kringen.
Nu heb ik als arme normale persoon, niet manager lease auto persoon ook maar tweedehands een cheapie LOLO lader gekocht van 180 euro gekocht wat past bij mijn normale inkomen. (zo'n oude, maar wel met "chip", dat je kan verbinden met newmotion) Heb ook een pasje al gekregen van newmotion.
Het probleem is, ik wil het installeren. En ik wil de kap openen. Hoort hier een speciale tool voor? Of kan je dat met een schroevendraaier openen? Kan iemand mij informeren hoe ik deze kap kan openen? Heb al een klein stukje afgebroken met een platte schroevendraaier. Iemand tips?
[
Voor 7% gewijzigd door
Immutable op 24-11-2019 14:20
]