Ik heb mijn hart gevolgd, het verstand zei: iPhone XR! En een iPhone XS gekocht!DypFrys schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:49:
[...]
Ik had er even bij moeten zeggen dat ik de telefoon van m'n werkgever krijg en we krijgen een 8 of 8 + gratis. Voor de andere modellen moet ik wat bijbetalen. De 8 sla ik over want die lijkt teveel op m'n huidige 7 en het zal gaan tussen de XR en XS is mijn gevoel nu maar dat vind ik nog een lastige keuze. De XS moet ik kleine 300,- voor bijbetalen. De XR een paar tientjes....
De tip van de batterij is een goeie inderdaad maar ik ga de 7 niet houden.
Heeft de Xr alleen "sterk" glas aan de voorkant? Op de site van Apple:
Xs: "Buitengewone materialen. Het sterkste glas in een smartphone ooit. "
Xr: "Buitengewone materialen. Het sterkste schermglas in een smartphone ooit."
Zo zou je dat wel denken jacatchingfire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:25:
Heeft de Xr alleen "sterk" glas aan de voorkant? Op de site van Apple:

Haha, zo zit ik ook wel een beetje in elkaar en mijn hartje zegt ook "XS! XS!"RigolleM schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:44:
[...]
Ik heb mijn hart gevolgd, het verstand zei: iPhone XR! En een iPhone XS gekocht!
M'n hartje heeft het gewonnen. Ik heb heel snel XS aangeklikt en nu is het wachten
Pfff. ik twijfel ook nog behoorlijk... Ik zit nu nog op een iPhone 5SE en ik vraag me af of de "lage" pixeldensity als storend zal ervaren.
Aan de andere kant lijkt me de afmeting van het scherm van de X en Xs wat prettiger. (Al scheelt het niet heel veel)
XS vind ik te duur, maar ook de X vind ik nog behoorlijk aan de prijs. De 256gb kost nog steeds meer dan 1100,- en de XR 919,-
Ik denk dat ik de eerste reviews van de Xr moet afwachten. Vergeleken met de 5SE moet de Xr toch al een behoorlijke vooruitgang zijn.
Aan de andere kant lijkt me de afmeting van het scherm van de X en Xs wat prettiger. (Al scheelt het niet heel veel)
XS vind ik te duur, maar ook de X vind ik nog behoorlijk aan de prijs. De 256gb kost nog steeds meer dan 1100,- en de XR 919,-
Ik denk dat ik de eerste reviews van de Xr moet afwachten. Vergeleken met de 5SE moet de Xr toch al een behoorlijke vooruitgang zijn.
@Aeon Als het puur om de prijs gaat, zou ik ook de XR afwachten. Je hebt dan bijna alles wat de Xs(Max) heeft.
Klein detail het is ofwel een iPhone 5s of iPhone SE, de 5SE bestaat (nog) niet :-)
Klein detail het is ofwel een iPhone 5s of iPhone SE, de 5SE bestaat (nog) niet :-)
Je kan natuurlijk iCloud gaan gebruiken voor je foto's. Dan raakt je XS met 64GB niet vol door de foto's die je schiet, omdat je iPhone automatisch selecteert welke foto's lokaal worden opgeslagen en welke alleen in de cloud wanneer je iPhone voller wordt.DypFrys schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:22:
Help! Ik mag een nieuwe iPhone uitzoeken maar vind dit voor het eerst in jaren eigenlijk best wel lastig. Dit wordt m'n 5de iPhone op rij en in andere jaren was ik er zo uit maar Apple laat ineens features weg op betere en duurdere modellen. Er is niet persé 1 toestel het beste. Een 8 + is gratis en ik moet bijbetalen voor een XR, XS of XS Max. Het is met name de XR die mijn keuze nu lastig maakt en me niet blind richting een XS stuurt. Want één van de dingen waar ik mij nu aan begin te ergeren bij m'n iPhone 7 is de batterij duur. Nou lees ik tot mijn ongeloof dat niet de batterij van de XS (het duurste device) het langst mee gaat maar die van de goedkopere XR ......huh?! En ook de opslag is een dingetje. Ik heb nu 128 GB en dat is ruim voldoende want ik heb nog niet eens 50GB vol. Maar als ik dan de XS kies zou ik die eigenlijk met 128 GB willen want ik gok dat ik met een betere camera die 64GB wel vol krijg. Echter is de XS weer niet met 128 te krijgen maar de XR wel. Waarom niet een XS met 128gb??
3D touch is dan ook weer een ding. Ik gebruik het best vaak en snap gewoon echt niet hoe ze zoiets weg kunnen laten op een XR. Dat voelt gewoon als een achteruit gang. Maar het is nou ook weer niet zo belangrijk dat ik er 300,- meer voor wil betalen. Maar dit zit dan wel weer op de 8!
Apple...komop....
Dat gebruik ik inderdaad al en werkt perfect. Ik wist trouwens niet dat de telefoon zelf bepaald welke lokaal worden opgeslagen en welke niet. Ik zie namelijk wel dat oudere foto's niet gedownload worden als ik niet in een WiFi zone ben, deze staan dan dus niet lokaal maar wel in de cloud?Kartmans1 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:33:
[...]
Je kan natuurlijk iCloud gaan gebruiken voor je foto's. Dan raakt je XS met 64GB niet vol door de foto's die je schiet, omdat je iPhone automatisch selecteert welke foto's lokaal worden opgeslagen en welke alleen in de cloud wanneer je iPhone voller wordt.
Ik ga ook voor de XR.
Had verleden jaar al last van de X (PWM dimming)
Denk probeer toch de XS Max. Wellicht was vorig jaar toeval en had het niets met de PWM dimming te maken op de X.
Helaas met XS max weer last....
Hopen dat de XR geen PWM dimming gebruikt.
Tot aan nu zijn alle IPhones LCD schermen zonder PWM dimming.
Hier zie je goed het verschil tussen OLED met PWM dimming en LCD zonder.
Zie vanaf 03:10
YouTube: iPhone Xs Max - iPhone Xs — In-Depth Review and Comparisons \[4K]
Denk probeer toch de XS Max. Wellicht was vorig jaar toeval en had het niets met de PWM dimming te maken op de X.
Ik vraag me oprecht af in hoeverre de PWM de oorzaak is van je klachten. Een stukje onderbouwing:EdvanAl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:50:
Ik ga ook voor de XR.
“We measured the PWM frequency at 240 Hz, which is relatively low. Equally, the amplitude curve is so shallow that it should not cause problems for even those who are PWM sensitive.”
- notebookcheck
Of je bent natuurlijk “extreem” gevoelig, maar normaliter moet dit zelfs voor mensen die er gevoelig voor zijn geen klachten opleveren.
Ik merk het vrij snel.WouterL schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:05:
[...]
Ik vraag me oprecht af in hoeverre de PWM de oorzaak is van je klachten. Een stukje onderbouwing:
“We measured the PWM frequency at 240 Hz, which is relatively low. Equally, the amplitude curve is so shallow that it should not cause problems for even those who are PWM sensitive.”
- notebookcheck
Of je bent natuurlijk “extreem” gevoelig, maar normaliter moet dit zelfs voor mensen die er gevoelig voor zijn geen klachten opleveren.
Ik verzin het niet.
Ben overigens niet de enige. Hier 70 pagina's vol
https://forums.macrumors....e-using-iphone-x.2085427/
Vindt het heel jammer want de Max is een topding
Ik snap wat je bedoelt, maar het kijken naar telefoonschermpjes, OLED of LCD brengen hoe dan ook oogklachten met zich mee. Veel van de klachten beschreven passen dan ook bij 'gewoon' gebruik van een smartphone. (of computer, laptop, tablet ed)EdvanAl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:18:
[...]
Ik merk het vrij snel.
Ik verzin het niet.
Ja begrijp ik.WouterL schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:20:
[...]
Ik snap wat je bedoelt, maar het kijken naar telefoonschermpjes, OLED of LCD brengen hoe dan ook oogklachten met zich mee. Veel van de klachten beschreven passen dan ook bij 'gewoon' gebruik van een smartphone. (of computer, laptop, tablet ed)
Nu al 3 dagen op de 8 plus en geen issues.
Ik kon mijn ogen moeilijk focussen op tekst, voor mijn gevoel 'versprong' het beeld elke keer in de zin dat me ogen links rechts links rechts gingen. Klinkt heel vaag, maar ik kan het moeilijk beschrijven. LCD kijkt voor mij veel rustiger. Kreeg jij alleen hoofdpijn?EdvanAl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:18:
[...]
Ik merk het vrij snel.
Ik verzin het niet.
Ja en licht duizelig.noslen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:09:
[...]
Ik kon mijn ogen moeilijk focussen op tekst, voor mijn gevoel 'versprong' het beeld elke keer in de zin dat me ogen links rechts links rechts gingen. Klinkt heel vaag, maar ik kan het moeilijk beschrijven. LCD kijkt voor mij veel rustiger. Kreeg jij alleen hoofdpijn?
Neu, had er ook last van (X en XS Max).WouterL schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:20:
[...]
Ik snap wat je bedoelt, maar het kijken naar telefoonschermpjes, OLED of LCD brengen hoe dan ook oogklachten met zich mee. Veel van de klachten beschreven passen dan ook bij 'gewoon' gebruik van een smartphone. (of computer, laptop, tablet ed)
Dimming is gewoon ruk, voor sommigen.
Misschien een gekke vraag, maar wat is jouw reden om vanaf de 8 plus naar een XR te gaan? Aangezien je dan maar 1 cameralens hebt en een beeldscherm met een lagere resolutie.EdvanAl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:33:
[...]
Ja begrijp ik.
Nu al 3 dagen op de 8 plus en geen issues.
Ik twijfel nog tussen deze twee iPhones (en misschien ga ik wel voor een normale 8 aangezien die een stuk handzamer is
Ik film heel veel (hobby) met telefoons.Bram22 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
Misschien een gekke vraag, maar wat is jouw reden om vanaf de 8 plus naar een XR te gaan? Aangezien je dan maar 1 cameralens hebt en een beeldscherm met een lagere resolutie.
Ik twijfel nog tussen deze twee iPhones (en misschien ga ik wel voor een normale 8 aangezien die een stuk handzamer is)
En eindelijk nemen de XR en XS(max) stereo op.
De 8 plus en ouder is mono opname bij filmen.
En dat verschil hoor je echt bij afspelen op de TV
De XR heeft toch ook gewoon 326 PPI en voor mij prima.
Zelfs mijn ipad pro 10.5 met 264 PPI is gewoon super scherp.
En niet vergeten dat de hoge PPI oled schermen niet 1 op 1 zijn te vergelijken met een PPI van een LCD scherm i.v.m. de diamond matrix pentile die gebruikt worden voor de OLED schermen in o.a. de X(S) MAX
En wellicht toch geen zin meer in de grote bezels op de 8 plus..
[ Voor 4% gewijzigd door EdvanAl op 08-10-2018 18:27 ]
Wanneer zijn de eerste reviews van de Xr te verwachten?
Week 43 bij de bekende youtubers.Jean-Bob schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:33:
zie topic startJean-Bob schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:33:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Staat daar toch niet?
Zal wel op dinsdag 23 zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 08-10-2018 20:29 ]
rond die data zullen snel de 1e reviews uitkomen
[ Voor 17% gewijzigd door Hackus op 08-10-2018 20:33 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oude foto's zal de telefoon alleen op de icloud opslaan, en de thumbnails lokaal. Als het goed is wordt dan de foto gedownload wanneer je deze aanklikt (ook via 4g). Als je nog veel ruimte over hebt zet de telefoon alle foto's lokaal. Raakt de telefoon vol, dan wordt dit dus steeds meer verwijderd en alleen in de cloud gezet, ipv lokaal en in de cloud.DypFrys schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:48:
[...]
Dat gebruik ik inderdaad al en werkt perfect. Ik wist trouwens niet dat de telefoon zelf bepaald welke lokaal worden opgeslagen en welke niet. Ik zie namelijk wel dat oudere foto's niet gedownload worden als ik niet in een WiFi zone ben, deze staan dan dus niet lokaal maar wel in de cloud?
Foto's wel inderdaad maar ik ben in de war met filmpjes. Die worden niet gedownload als ze in de cloud staan en ik alleen 4G heb. Weet eigenlijk niet of dat in te stellen is want soms is dat wel irritant.Kartmans1 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:39:
[...]
Oude foto's zal de telefoon alleen op de icloud opslaan, en de thumbnails lokaal. Als het goed is wordt dan de foto gedownload wanneer je deze aanklikt (ook via 4g). Als je nog veel ruimte over hebt zet de telefoon alle foto's lokaal. Raakt de telefoon vol, dan wordt dit dus steeds meer verwijderd en alleen in de cloud gezet, ipv lokaal en in de cloud.
Instellingen - foto's - Mobiele data > zet deze aan en zet ook Onbeperkte updates aanDypFrys schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:45:
[...]
Foto's wel inderdaad maar ik ben in de war met filmpjes. Die worden niet gedownload als ze in de cloud staan en ik alleen 4G heb. Weet eigenlijk niet of dat in te stellen is want soms is dat wel irritant.
Ik heb het idee dat niet heel veel mensen hier warmlopen voor de XR. Komt dat door we hier toch een beetje specs-geil zijn?
Ik ben wel van plan te pre-orderen. Vooral het iets grotere scherm t.o.v. de XS en de batterijduur zijn voor mij belangrijke plus punten. De voordeligere prijs is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Ik ga denk ik voor de zwarte 64GB. Zijn er nog meer Tweakers die voor de reviews uit gaan pre-orderen?
Ik ben wel van plan te pre-orderen. Vooral het iets grotere scherm t.o.v. de XS en de batterijduur zijn voor mij belangrijke plus punten. De voordeligere prijs is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Ik ga denk ik voor de zwarte 64GB. Zijn er nog meer Tweakers die voor de reviews uit gaan pre-orderen?
Mits ik de xs en xs max heb, ga ik ook de xr preorderen.XoiN schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:23:
Ik heb het idee dat niet heel veel mensen hier warmlopen voor de XR. Komt dat door we hier toch een beetje specs-geil zijn?
Om even mee te spelen en daarna gaat hij naar mijn vader. Ik ga voor de rode 128gb.
De screenprotectors zijn al onderweg via amazon.
Ik denk niet dat het specs geil is, maar meer een teleurstelling dat de XR een beetje een afgedankte XS is. Voor 859,- mag er anno 2018 wel een oled scherm in zitten natuurlijk, geen force touch, geen 2e camera, etc. Voor net iets meer heb je ook een X namelijk. Die heeft bovengenoemde wel allemaal.XoiN schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:23:
Dan kan je zeggen, die heeft geen A12, maar snelheid heeft de A11 chip evengoed wel.
Nou ja, iets meer... De X kost nog altijd 999 euro, da's 140 euro meer dan de Xr. Goedkoper dan 999 euro kan alleen bij vage toko's, dat moet je ook maar net willen.
Voor mij is juist het LCD scherm ipv een Oled scherm de reden dat ik voor een XR kies.Romius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Ik denk niet dat het specs geil is, maar meer een teleurstelling dat de XR een beetje een afgedankte XS is. Voor 859,- mag er anno 2018 wel een oled scherm in zitten natuurlijk, geen force touch, geen 2e camera, etc. Voor net iets meer heb je ook een X namelijk. Die heeft bovengenoemde wel allemaal.
Dan kan je zeggen, die heeft geen A12, maar snelheid heeft de A11 chip evengoed wel.
Ik flip helemaal van die PWM dimming op die Oled schermen.
Overigens (heb er velen geprobeerd met Oled zoals de XS Max en Note 8 en S9 plus) vind ik het verschil tussen Oled en een goede LCD allerminst overdonderend. Dat is mijn mening dan.
Uiteraard zijn er verschillen maar het is alles behalve een dag en nacht verschil
[ Voor 4% gewijzigd door EdvanAl op 15-10-2018 13:49 ]
Zelfde.als hierboven. Met als aanvulling dat ik de kleuren van iPad Pro/iPhone 8+ mooier vind dan OLED.
Jammer dat Apple niet gewoon iPhone 8+ ppi gebruik maar in de praktijk moet blijken of je dat echt gaat zien.
Jammer dat Apple niet gewoon iPhone 8+ ppi gebruik maar in de praktijk moet blijken of je dat echt gaat zien.
Je gaat het niet zien, want menselijk oog > 300 ppi zie je niet en zelfs op een iPad met 265 ppi zie je het bijna niet.Jammer dat Apple niet gewoon iPhone 8+ ppi gebruik maar in de praktijk moet blijken of je dat echt gaat zien.
Enige wat een issue kan zijn voor sommigen is het upscalen naar 1080p in video weergave.
Upscalen?RigolleM schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:34:
[...]
Je gaat het niet zien, want menselijk oog > 300 ppi zie je niet en zelfs op een iPad met 265 ppi zie je het bijna niet.
Enige wat een issue kan zijn voor sommigen is het upscalen naar 1080p in video weergave.
Het scherm van de XR is niets eens 1080.
Dus wat moet er dan Upscalen als je 1080 content afspeelt op de XR?
Toch maar eens kijken wanneer ik m'n iPhone 6 kan gaan vervangen voor een Xr. Lijkt me een briljant toestel. Lekker belangrijk of 'ie full HD (1080p) support of niet.. (schijnbaar niet). Maar ik wil 'm.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Verkeerde termologie gebruiktEdvanAl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:02:
[...]
Upscalen?
Het scherm van de XR is niets eens 1080.
Dus wat moet er dan Upscalen als je 1080 content afspeelt op de XR?

Veel gaan het verschil tussen een OLED en LCD niet merken. Dit is de iPhone voor de meeste mensen.Romius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Ik denk niet dat het specs geil is, maar meer een teleurstelling dat de XR een beetje een afgedankte XS is. Voor 859,- mag er anno 2018 wel een oled scherm in zitten natuurlijk, geen force touch, geen 2e camera, etc. Voor net iets meer heb je ook een X namelijk. Die heeft bovengenoemde wel allemaal.
Ik had de XR in eerste instantie ook op het oog als vervanger van mijn 5 (je leest het goed, niet eens een 5SXoiN schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:23:

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Een 8 is een prima toestel.Ruud2001 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:16:
[...]
Ik had de XR in eerste instantie ook op het oog als vervanger van mijn 5 (je leest het goed, niet eens een 5S), maar ik vind het jammer dat ie groter is dan de XS. Heb geen grote handen, en m'n toestel is inmiddels echt aan vervanging toe. Het gaat sowieso een iPhone worden, dus shortlist is inmiddels teruggebracht naar de 8, X of XS. De SE had ik nog op het lijstje staan, maar wil weer een toestel waarmee ik jaren vooruit kan.
Het enige nadeel is dat het een oud design is en een kleiner scherm heeft.
Qua specificaties is het gewoon een kleine X met een iets mindere camera. Daarmee zit je wel nog enkele jaren safe.
Hallo allemaal.
Aanstaande vrijdag wil ik een iPhone XR met 128 gb gaan bestellen, direct bij Apple. In het verleden heb ik mijn iPhones altijd via de provider besteld (Vodafone) en leverde dat rondom de releases veel hectiek/onduidelijkheid en wachttijden op. Heeft iemand ervaring met het bestellen rechtstreeks bij Apple en zijn er tips om een zo kort mogelijke levertijd te verkrijgen?
Alvast bedankt.
Aanstaande vrijdag wil ik een iPhone XR met 128 gb gaan bestellen, direct bij Apple. In het verleden heb ik mijn iPhones altijd via de provider besteld (Vodafone) en leverde dat rondom de releases veel hectiek/onduidelijkheid en wachttijden op. Heeft iemand ervaring met het bestellen rechtstreeks bij Apple en zijn er tips om een zo kort mogelijke levertijd te verkrijgen?
Alvast bedankt.
Er zit dan een behoorlijke verschil in je budget! (iPhone SE / 8 vs XS)Ruud2001 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:16:
[...]
Ik had de XR in eerste instantie ook op het oog als vervanger van mijn 5 (je leest het goed, niet eens een 5S), maar ik vind het jammer dat ie groter is dan de XS. Heb geen grote handen, en m'n toestel is inmiddels echt aan vervanging toe. Het gaat sowieso een iPhone worden, dus shortlist is inmiddels teruggebracht naar de 8, X of XS. De SE had ik nog op het lijstje staan, maar wil weer een toestel waarmee ik jaren vooruit kan.
Ik twijfel tussen de X en de Xr. Ik vind de X nog te duur eigenlijk, maar ik kom van een SE. Ik vraag me ook af of de Xr niet te groot gaat worden. (Dan "moet" ik wel voor de X) Ik wacht de eerste reviews even af en ik wil em even in het echt zien voordat ik bestel.
No pre-order for me...
Via de Apple store app, zet het toestel die je wil hebben in je favorieten en dan om 9:00 uur reken je m gelijk af. Successvennie11 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:17:
Hallo allemaal.
Alvast bedankt.
Yep, ik ben bewust van het enorme prijsverschil tussen de verschillende versies, maar als ik kijk naar hoelang mijn iPhone 5 al meegaat, wil ik best overwegen om voor de XS te gaan. Zoals eerder gezegd stond de XR ook nog op mijn watchlist, maar nu de behuizing groter blijkt te zijn dan de XS valt die definitief af. Ik moet echt eens goed naar de features van de X(S) vs de 8 kijken om te bepalen of ik het prijsverschil acceptabel vind.Aeon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:45:
[...]
Er zit dan een behoorlijke verschil in je budget! (iPhone SE / 8 vs XS)
Ik twijfel tussen de X en de Xr. Ik vind de X nog te duur eigenlijk, maar ik kom van een SE. Ik vraag me ook af of de Xr niet te groot gaat worden. (Dan "moet" ik wel voor de X) Ik wacht de eerste reviews even af en ik wil em even in het echt zien voordat ik bestel.
No pre-order for me...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Vrijdag ook pre-orderen maar twijfel tussen de Red en de Black. Vind een rode wel eens leuk...heb altijd de space grey versies. De zwarte is minder opvallend en een veilige keus.
Zijn er hier ook mensen die voor de rode gaan?
Jep, ik heb nog een iPhone 5S die op sterven na dood is. Langer wachten kan echt niet meer.XoiN schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:23:
Voor mij gaat het waarschijnlijk de zwarte 128GB worden.
Ik overweeg ook de rode versie. Heb altijd space grey gehad, maar vind rood er mooi uit zien.Rico schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:09:
Vrijdag ook pre-orderen maar twijfel tussen de Red en de Black. Vind een rode wel eens leuk...heb altijd de space grey versies. De zwarte is minder opvallend en een veilige keus.
Zo ook mijn huidige 5s die het met iOS 12 nog verrassend redelijk doet, al heeft de accu zijn beste tijd nu echt gehad.
Ga toch voor de rode versie. Keer wat anders dan zwart en hopelijk wat minder vingervlek gevoelig op de achterkant.
Ik kom van een 6s en baal vooral van het grote scherm, maar ik neem het op de koop toe omdat ik gezien vanaf de 6s: FaceID, draadloos laden, water-dichtheid, truetone en tig keer snellere performance ervoor terug krijg. Dat er ook nog zaken als de eSim, betere camera's, sneller modem, bluetooth 5.0 en stereo geluid krijg is mooi meegenomen. Het ontbreken van 3D Touch zal me oxideren, dat gebruik ik nauwelijk, alleen soms in control center, en daar werkt long press ook, meen ik.Ik heb het idee dat niet heel veel mensen hier warmlopen voor de XR. Komt dat door we hier toch een beetje specs-geil zijn?
Qua kleur zit ik te twijfelen tussen wit en geel. Dit omdat ik best wel vaak ff niet weet waar ik mijn telefoon heb laten liggen en dan springt geel lekker in het oog.
Ook heb ik nu al zin om "Bananaphone" als ringtone in te stellen en iedereen helemaal gek te maken iedere keer als hij overgaat.
Maar wit zou wel iets stijlvoller zijn. En matchen met het bandje van mijn watch.
...toch maar wit, denk ik?
[ Voor 42% gewijzigd door Keypunchie op 18-10-2018 14:38 ]
Jammer dat front zwart is bij deze. Denk dat bij wit een witte voorkant misschien toch wel mooier was geweest.
Ga zelf voor zwart, 128GB
Lijkt erop dat je eindelijk je toestel hebt gevonden (LCD/OLED), gaafmatthijst schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:45:
Jammer dat front zwart is bij deze. Denk dat bij wit een witte voorkant misschien toch wel mooier was geweest.
Het is weer bijna September 2025 :)
Ik ga voor een rode of zwarte, ben nog aant twijfelen.
De screenprotectors zijn hier al binnen voor de XR
Hier alvast een paar hands-on filmpjes
YouTube: iPhone XR hands-on: An early look at Apple's colorful phones
YouTube: iPhone XR Early Look - All Colors
[ Voor 24% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2018 20:10 ]
Waar ik nog over zit te twijfelen, of ik AppleCare+ zal aanschaffen. Omdat de Xr zich erg leent voor caseless gebruik, wat ik dan ook van plan ben, zit een ongeluk in een klein hoekje*. Aan de andere kant... ik heb ook gekocht met een creditcard met 180 dagen ongevallen verzekering en ik heb nog een inboedelverzekering...
Je kunt het nog tot 60 dagen na aanschaf toevoegen, dus ik kan nog even over nadenken. Iemand sterke argumenten voor of tegen?
*Mijn huidige telefoon heeft precies de week voor het iPhone event een barst opgelopen doordat ik hem uit mijn handen liet glippen.
Je kunt het nog tot 60 dagen na aanschaf toevoegen, dus ik kan nog even over nadenken. Iemand sterke argumenten voor of tegen?
*Mijn huidige telefoon heeft precies de week voor het iPhone event een barst opgelopen doordat ik hem uit mijn handen liet glippen.
[ Voor 15% gewijzigd door Keypunchie op 19-10-2018 15:20 ]
Vanochtend om 8:45 al bij Amac kunnen bestellen. Ik ben benieuwd of hij inderdaad volgende week vrijdag al binnen is...
Op het werk hebben ze hem om 10:25 bij apple gereserveerd maar levering pas over 2 a 3 weken.
Gaat om een red 64GB
Gaat dus best hard.
Heb het idee dat zwart en rood populair zijn en dan vooral de 64GB versies.
Benieuwd of de XR nou een succes zal worden.
Gaat om een red 64GB
Gaat dus best hard.
Heb het idee dat zwart en rood populair zijn en dan vooral de 64GB versies.
Benieuwd of de XR nou een succes zal worden.
[ Voor 38% gewijzigd door Rico op 19-10-2018 21:01 ]
Hier nog een SE bezitter. Vorige week een nieuwe batterij gekocht en zelf geplaatst, maar lijkt een miskoop, na 1 week gebruiken nog 71% volgens de batterij app. Heb nu geen zin meer in gedoe om de batterij er opnieuw uit te halen en te retourneren.
Jullie raden het al... mijn oog is gevallen op de Xr!
Ik ga nog niet bestellen, maar de phone eerst eens gaan bekijken in een winkel. Van de kleinere SE komende, zal die 6.1 best groot uitvallen.
Ik ga nog niet bestellen, maar de phone eerst eens gaan bekijken in een winkel. Van de kleinere SE komende, zal die 6.1 best groot uitvallen.
Ik ook in bezit van een se, heb in januari een nieuwe se vanuit apple ivm de battery program ( gezwolle batterij) daarvoor sinds de release. Maar merk dat ik nu toch wel toe ben naar een maatje groter. En van deze is de batterij ook niet geweldig.. best smel op en is van 50% ineens naar 30% en doe je restart weer 50% Is de xr echt onderhand netzogroot met display als een plus variant? Zo ja nondeju hoe moet je die dan met 1 hand bedienen? Zal ik dan toch echt van de one hand control af moeten stappen??🤔Matey schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:15:
Hier nog een SE bezitter. Vorige week een nieuwe batterij gekocht en zelf geplaatst, maar lijkt een miskoop, na 1 week gebruiken nog 71% volgens de batterij app. Heb nu geen zin meer in gedoe om de batterij er opnieuw uit te halen en te retourneren.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldbullet op 20-10-2018 00:43 ]
AppleCare+ of buitenhuisdekkkingKeypunchie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:18:
Iemand sterke argumenten voor of tegen?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wat voor idioot ben je wanneer je een filmpje maakt over de verschillende kleuren en je vervolgens je hele filmpje gaat color graden en je nog geen goed beeld krijgt van de daadwerkelijke kleuren...Jaymone schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:52:
Hier alvast een paar hands-on filmpjes

YouTube: iPhone XR Impressions: All of the Colors! is beter (weet niet of ie al gepost is. Actie vanaf 03.30)
[ Voor 12% gewijzigd door MazeWing op 20-10-2018 11:13 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb mijn Xr 128 GB versie besteld, in het blauw! Lang getwijfeld of ik een zwarte, witte of blauwe zou nemen. Onder de streep dacht ik: t leven is te kort voor (weer) een saaie kleur, dus't werd blauw. (en doorzichtige Spigen hoes besteld).
Uitlevering staat nog steeds op 26e, dus heb goede hoop dat ik 'm dan ook heb.
Uitlevering staat nog steeds op 26e, dus heb goede hoop dat ik 'm dan ook heb.
Persoonlijk vind ik het altijd vreemd dat je een toestel besteld zonder het in het echt gezien te hebben.
Kan daar met mijn hoofd niet echt bij.
Heb in 3/4 vd gevallen mijn telefoon besteld zonder m in m’n handen te hebben gehad. Niet 1 x spijt gehad...
Dus is maar net hoe je t bekijkt...
Dus is maar net hoe je t bekijkt...
Anoniem: 1036995
Als je via Apple of andere website besteld heb je WKOA. Dus is de kleur niet goed en gebruik je hem 1 keer, kan je hem weer retour sturen. Dus snap het welMrkend54l schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:26:
Persoonlijk vind ik het altijd vreemd dat je een toestel besteld zonder het in het echt gezien te hebben.
Elk jaar bestel ik de iPhone zonder in handen gehad te hebben.Mrkend54l schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:26:
Elkaar jaar weer een ander kleur.
Heb eigenlijk nooit spijt gehad. De iPhone’s kan je vaak mooi combineren met de pakken die je aan hebt op kantoor. Vindt ik.
Ik twijfel nog of ik nou voor de Xs of Xr ga. Xr is wel aanlokkelijk vanwege de lage prijs. Ik ben geen OLED gewend (nu een 7), dus geen idee of ik de lagere resolutie ook echt ga merken.
Je hebt twee camera lenzen op de Xs, op de R maar eentje. Hoe ga je dat in de praktijk merken? We hebben een full frame DSLR, dus het heeft niet mijn hoogste prio, maar een telefoon heb je altijd bij je, dus tja, als je dan veel investeert in een telefoon wil ik wel dat je het ook kan zien aan de foto's.
Of toch die 250 extra neerleggen voor de Xs?
Je hebt twee camera lenzen op de Xs, op de R maar eentje. Hoe ga je dat in de praktijk merken? We hebben een full frame DSLR, dus het heeft niet mijn hoogste prio, maar een telefoon heb je altijd bij je, dus tja, als je dan veel investeert in een telefoon wil ik wel dat je het ook kan zien aan de foto's.
[quote]Jieve schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Elk jaar bestel ik de iPhone zonder in handen gehad te hebben.
Heb eigenlijk nooit spijt gehad. De iPhone’s kan je vaak mooi combineren met de pakken die je aan hebt op kantoor. Vindt ik.
[/quote
Wat een geweldig argument.
“Ja deze iPhone past wel perfect bij mijn maatpak”
[...]
Elk jaar bestel ik de iPhone zonder in handen gehad te hebben.
[/quote
Wat een geweldig argument.
“Ja deze iPhone past wel perfect bij mijn maatpak”
De XR heeft geen lagere resolutie dan je 7; hij heeft exact dezelfde resolutie (326ppi). De XS heeft een hogere resolutie en ja, dat zie je wel. Maar ikzelf vind 326ppi scherp genoeg. De extra lens is vooral handig voor tele - heeft mijn huidige Note 8 ook - en dat ga ik op zich wel missen.Alwayshappyz schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:02:
Ik twijfel nog of ik nou voor de Xs of Xr ga. Xr is wel aanlokkelijk vanwege de lage prijs. Ik ben geen OLED gewend (nu een 7), dus geen idee of ik de lagere resolutie ook echt ga merken.
Mijn argumenten voor de XR: Prijs, LCD (OLED is mooi maar brand in als je bv veel navigeert), iets groter dan de XS maar iets kleiner dan de XS Max. Verder dezelfde specs als de XS muv de extra camera.
Heeft de XR geen 3gb ram ipv 4gb in de XS max?Anteros schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Verder dezelfde specs als de XS muv de extra camera.
Ja dat klopt. De XR heeft 3GB ram; net zoveel als de X van vorig jaar.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zoals @MazeWing al zei, de XR heeft idd 3GB. De iPhone X schijnbaar wat RAM management issues te hebben dus ik ben benieuwd wat de XR doet. Hopelijk wat beter door iOS 12 en de betere FaceID algoritmes.
Ben toch aan het denken om over te stappen van een iPhone X naar iPhone XR. Snellere chip, betere hoofdcamera en beter batterijleven.
Enige minpunt voor mij minder scherm, meer mensen die twijfelen dit te doen?
Denk dat het een kwestie is van uitproberen. Pas dan kan je zeker weten of het scherm acceptabel is, incl de meer bezels.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:01:
Ben toch aan het denken om over te stappen van een iPhone X naar iPhone XR. Snellere chip, betere hoofdcamera en beter batterijleven.
Twijfel, twijfel, twijfel. Ik heb nu een 6s Plus, maar denk na over een ander toestel. Een Xs zal het zeker niet worden, vawege de prijs en de kwetsbaarheid. Ik kampeer veel en gebruik mijn telefoon ook om op de motor te navigeren. Ik heb niet speciaal een bouwvakkerstelefoon nodig, bij mijn huidige toestel gaat het ook goed. Maar even wachten op de eerste valtesten met de XR.
Maak ik me geen zorgen om. Ga hem toch op Coolblue bestellen vanwege goede service, dus zal wel aantal weken wachten worden eer die daar leverbaar wordt.Jaymone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:23:
[...]
Denk dat het een kwestie is van uitproberen. Pas dan kan je zeker weten of het scherm acceptabel is, incl de meer bezels.
Heb de tijd. Wel jammer dat de iPhone X nog maar €750 waard is de 64GB versie 2de hands.
Dat komt door vraag en hoe mensen met hun aanbod reageren. Ikzelf vind dat het nog minimaal 800-850 moet opbrengen.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
Maak ik me geen zorgen om. Ga hem toch op Coolblue bestellen vanwege goede service, dus zal wel aantal weken wachten worden eer die daar leverbaar wordt.
Heb de tijd. Wel jammer dat de iPhone X nog maar €750 waard is de 64GB versie 2de hands.
Offtopic: de X is nieuw voor 950-1000 te krijgen, waarom zou je dan een 2e hands voor 800-850 kopen? Minder garantie, gebruikt, accu minder..
Je beseft wel dat wat je vindt op het randje van afzetterij valt? Je kunt een nieuwe iPhone X 64gb voor 860 euro krijgen bij een maandelijks opzegbaar abonnement en jij wilt 800-850 euro vragen voor een oude, gebruikte iPhone? En dan ook nog minimaal erbij zeggenJaymone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Dat komt door vraag en hoe mensen met hun aanbod reageren. Ikzelf vind dat het nog minimaal 800-850 moet opbrengen.

Dat je een minimale prijs wil is je goed recht, of je dat krijgt is maar de vraag. Bij afzetterij is er meer sprake van misleiding, of misbruik maken van schaarste.poffin schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
Je beseft wel dat wat je vindt op het randje van afzetterij valt? Je kunt een nieuwe iPhone X 64gb voor 860 euro krijgen bij een maandelijks opzegbaar abonnement en jij wilt 800-850 euro vragen voor een oude, gebruikte iPhone? En dan ook nog minimaal erbij zeggen
Het is de laatste tijd wel zo dat de prijzen van tweedehands iPhones zijn gezakt t.o.v 4/5 jaar geleden.
Ik zou altijd voor de zwarte gaan, die zijn later veel beter door te verkopen. Nu m'n zwarte 7 op Marktplaats gezet en binnen een uur stuk of 6/7 reacties. En als je rood wilt koop je toch een case? Je kan alle kleuren voor een paar euro krijgen op ebay en ali.Azmodann schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:51:
Ik ga voor een rode of zwarte, ben nog aant twijfelen.
€750 voor een X 64 GB is wel netjes hoor. Dat kreeg ik voor mijn X256 (als nieuw) toen ik naar de Max ging.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
Maak ik me geen zorgen om. Ga hem toch op Coolblue bestellen vanwege goede service, dus zal wel aantal weken wachten worden eer die daar leverbaar wordt.
Mm dan moet je voor paar tientjes die je er dan meer voor krijgt wel een jaar met een telefoon lopen die in een “kleur” is welke niet je eerste voorkeur had. Dat zou ik persoonlijk nooit doen.Justevo schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:03:
[...]
Ik zou altijd voor de zwarte gaan, die zijn later veel beter door te verkopen. Nu m'n zwarte 7 op Marktplaats gezet en binnen een uur stuk of 6/7 reacties. En als je rood wilt koop je toch een case? Je kan alle kleuren voor een paar euro krijgen op ebay en ali.
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 21-10-2018 16:14 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je nu nog, een in nieuwstaat (dus krasloos), iPhone X met 64Gb opslag kan verkopen voor 750 euro mag je heel erg blij zijn.
Let wel, iPhone X moet dan ook echt krasloos zijn.
Met (minimale, haarfijne) krasjes en ruim een half jaartje oud zit je wel rond de 650-675 euro.
Let wel, iPhone X moet dan ook echt krasloos zijn.
Met (minimale, haarfijne) krasjes en ruim een half jaartje oud zit je wel rond de 650-675 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2018 16:17 ]
Ik ben ook opzoeken naar een newe telefoon (huidige iphone 6). jesus wat een keuzen stress...
Normaal zal je zeggen een upgrade = iphone XR maar ik vind het te groot. (vergelijking tussen XR en Xs dan lijkt Xs een SE/kleintje). https://www.hotspot3d.com/
helaas is een XS te duur voor mij... dan maar een (discontinue) iphone X
PS ja, kleine hand
Normaal zal je zeggen een upgrade = iphone XR maar ik vind het te groot. (vergelijking tussen XR en Xs dan lijkt Xs een SE/kleintje). https://www.hotspot3d.com/
helaas is een XS te duur voor mij... dan maar een (discontinue) iphone X

PS ja, kleine hand
[ Voor 3% gewijzigd door icegodd op 21-10-2018 21:50 ]
Waarom zou je een iDevice eigenlijk in het echt willen zien, behalve wanneer je nog redelijk onbekend bent met Apple? Om te voelen of de iPhone lekker in de hand ligt?Mrkend54l schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:26:
Maar goed, ik wacht normaal gesproken voor de zekerheid de eerste technische reviews even af. Maar mijn huidige iPhone heeft zoveel mankementen dat direct aanschaffen voor mij onvermijdelijk was. Wachten leidt tot een langere levertijd, terwijl ik hem het liefst asap (hopelijk aankomende vrijdag) heb.
[quote]Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
€750 voor een X 64 GB is wel netjes hoor. Dat kreeg ik voor mijn X256 (als nieuw) toen ik naar de Max ging.
[...]
850,- voor die van mij, als nieuw X256
[...]
€750 voor een X 64 GB is wel netjes hoor. Dat kreeg ik voor mijn X256 (als nieuw) toen ik naar de Max ging.
[...]
850,- voor die van mij, als nieuw X256
Weet iemand of de kleur van de XR het zelfde is als de space gray kleur van de iPhone 8 en X? Op de site van Apple hebben ze het nu over Black en niet space gray. Zwart vind ik zelf geloof ik wel mooier.
Het scherm, de materialen en gewoon de grootte op zich.Luuuk schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:29:
[...]
Waarom zou je een iDevice eigenlijk in het echt willen zien, behalve wanneer je nog redelijk onbekend bent met Apple? Om te voelen of de iPhone lekker in de hand ligt?
Maar goed, ik wacht normaal gesproken voor de zekerheid de eerste technische reviews even af. Maar mijn huidige iPhone heeft zoveel mankementen dat direct aanschaffen voor mij onvermijdelijk was. Wachten leidt tot een langere levertijd, terwijl ik hem het liefst asap (hopelijk aankomende vrijdag) heb.
Ik wil hem eerst eens in het echt zien voor ik hem aanschaf, laat staan dat ik hem koop voor er enkele reviews beschikbaar zijn.
Betreft een zwarte kleur en geen space grayXoiN schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:51:
Weet iemand of de kleur van de XR het zelfde is als de space gray kleur van de iPhone 8 en X? Op de site van Apple hebben ze het nu over Black en niet space gray. Zwart vind ik zelf geloof ik wel mooier.
XoiN schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:51:
ik zou hem ook graag caseless gaan gebruiken...169 / 24, is 7 euro per mnd...Keypunchie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:18:
Waar ik nog over zit te twijfelen, of ik AppleCare+ zal aanschaffen. Omdat de Xr zich erg leent voor caseless gebruik, wat ik dan ook van plan ben, zit een ongeluk in een klein hoekje*. Aan de andere kant... ik heb ook gekocht met een creditcard met 180 dagen ongevallen verzekering en ik heb nog een inboedelverzekering...
tenzij hij wordt gestolen ben je voor een extra 7 euro klaar. ik wacht denk ik nog even de valtest af van de XR
Ik vind dat altijd zo grappig; Valtesten.... In mijn ogen kunnen ze allemaal kapotvallen en bewijzen de valtesten vrij weinig. Het is maar net onder welke hoek de telefoon de grond raakt en wat de puntbelasting is. Je hebt geluk of niet. Ik zou iig die valtestresultaten nooit gebruiken voor mijn aankoopbeslissing.
daar heb je een punt...het is altijd zo zonde een hoesje er omheen..
ligt veel lekkerder in de hand...en ik blijf ook altijd een fan van de iPhone 3g en 5c..
ligt veel lekkerder in de hand...en ik blijf ook altijd een fan van de iPhone 3g en 5c..
Dat klopt wel, maar doe jij je nieuwe telefoon niet in een case? Dat kan natuurlijk, maar dan heb je wel kans dat er veel meer gebruikerssporen op zitten. Wat dan ook weer de restwaarde niet ten goede komt.Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
Mm dan moet je voor paar tientjes die je er dan meer voor krijgt wel een jaar met een telefoon lopen die in een “kleur” is welke niet je eerste voorkeur had. Dat zou ik persoonlijk nooit doen.
Ik heb er geen hoesje om idd en voor dat geld naar mijn mening dan ook hetzelfde.Justevo schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:10:
[...]
Dat klopt wel, maar doe jij je nieuwe telefoon niet in een case? Dat kan natuurlijk, maar dan heb je wel kans dat er veel meer gebruikerssporen op zitten. Wat dan ook weer de restwaarde niet ten goede komt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb er ook nooit een hoesje om en mijn iphone 6 van 4 jaar oud ziet er haast als nieuw uit. 5 kleine krasjes voorop.
Heb hem wel altijd in een sleeve als ik hem niet gebruik.
Heb het toestel normaal altijd in een brodit active houder in de auto en dan kan een hoesje ook niet.
Heb hem wel altijd in een sleeve als ik hem niet gebruik.
Heb het toestel normaal altijd in een brodit active houder in de auto en dan kan een hoesje ook niet.
Inmiddels wel vrij zeker dat ik voor de R ga ipv de S. Kom van de 7 af, dus dat OLED beter is ga ik toch niet merken. Wat de boer niet kent en zo. En die tweede camera ga ik niet missen, want heb toch een DSLR voor de plekken waar zoom nodig is. Geloof best dat OLED beter is (wil hier niet voor niets een OLED TV als volgende TV), maar het is me die 300 euro (400 zelfs, vergeleken met de Max) niet echt waard.
Alleen de kleur is nog even lastig. Vind ze allemaal wel wat hebben. Wit en Zwart sowieso niet. Ook al kan je die later doorverkopen (en hoesje ga ik er niet bij gebruiken). Ik verkoop ze toch eigenlijk nooit door. En wil wel eens een wat ander kleurtje. De andere opties trekken me allemaal wel eigenlijk. Lastig.
Alleen de kleur is nog even lastig. Vind ze allemaal wel wat hebben. Wit en Zwart sowieso niet. Ook al kan je die later doorverkopen (en hoesje ga ik er niet bij gebruiken). Ik verkoop ze toch eigenlijk nooit door. En wil wel eens een wat ander kleurtje. De andere opties trekken me allemaal wel eigenlijk. Lastig.
Leuk leesvoer: https://www.engadget.com/...-phil-schiller-interview/
Apple heeft het me lastig gemaakt afgelopen keynote:
Situatie als volgt:
Vriendin; iPhone 5, end of life, valt uit, loopt vast, toe aan vervanging.
Zelf; iPhone 8, sinds Maart 2018 in bezit, geweldig toestel!
Realiteit:
- iPhones uit de Xs serie, 1100+ voor een telefoon is gewoon een serieus bedrag!
- iPhone Xr, dat zou een goed alternatief zijn, maar komende van een iPhone 8 voelt het niet als een upgrade.
- iPhone 8, beste "bang for the buck", maar ook niet meer helemaal van deze tijd (qua uiterlijk dan).
Lastig, lastig, lastig!
Situatie als volgt:
Vriendin; iPhone 5, end of life, valt uit, loopt vast, toe aan vervanging.
Zelf; iPhone 8, sinds Maart 2018 in bezit, geweldig toestel!
Realiteit:
- iPhones uit de Xs serie, 1100+ voor een telefoon is gewoon een serieus bedrag!
- iPhone Xr, dat zou een goed alternatief zijn, maar komende van een iPhone 8 voelt het niet als een upgrade.
- iPhone 8, beste "bang for the buck", maar ook niet meer helemaal van deze tijd (qua uiterlijk dan).
Lastig, lastig, lastig!
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11