Ik heb zelf geen VR, maar ik weet wel dat de een van de laatste versies van de firmware voor de Rift veel problemen opleverden in diverse spellen waaronder ook ACC. Verder heeft Kunos ook een subforum gewijd aan VR en van wat ik heb begrepen is het wazige beeld 1 van de negatieve gevolgen van de keuze voor de Unreal 4 engine, de andere is natuurlijk de hoge eisen aan je GPU.Arfman schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:54:
Ik heb hulp nodig
Ik ben een fervent iRacer maar wilde ook ACC eens proberen. Maanden niet aangeraakt maar tijdje terug een nieuwe PC gebouwd (9700K, RTX2070 Super) dus wilde eens proberen hoe ACC ervoor stond. Ik gebruik ook een Oculus Rift CV1.
Probleem is dat het spel er niet uitziet in VR. Alles lijkt wazig, en als ik AA van Temporal afhaal en op FXAA of KTAA zet is het minder maar ziet her er niet meer uit. Daarnaast blijft het spel "vaag" bewegen, borden zijn niet scherp als je er langs rijdt, met name bij horizontale bewegingen. Ik wordt er zelfs een beetje misselijk van en dat heb ik bij nog geen enkel spel gehad.
Meer mensen die een Rift gebruiken en hun graphics settings willen delen?
Steam - PTR83