Even een Ultra HD HDR video gemaakt van mijn race met OBS Studio.
Een paar jaar gelden kon ik niet in het spel komen qua genieten op de consoles en PC. Sinds gisteren speel ik het spel als nieuwe kans en nu kan ik er wel van genieten. Het spel is niet perfect, maar ze hebben toch heel wat moois neergezet op PC. Er hadden wat meer tracks in kunnen zitten wat mij betreft, maar je kan niet alles hebben. Ik mis mijn favoriete track Road America en nog wat andere tracks. Qua auto's zit het wel goed in dit spel want ik hou van GT auto's. Kortom: Ik ga wel van Assetto Corsa Competizione genieten.
Als tweede race game heb ik iRacing sinds kort, maar die is ook niet perfect. Nu kan ik twee race spellen wisselen en af en toe van beide genieten. Het is gewoon erg leuk om in beide race games te spelen. Ik speel beide met Xbox Series X controller omdat ik geen ruimte heb voor een pro setup met stoel en racestuur.
Het team van de Project CARS serie is nu ook bezig met een sim race spel te maken en ik hoop dat die goed wordt want die ga ik zeker ook checken. Ik houdt het nieuws van toekomstige race spellen goed in de gaten en abonneer mij op hun nieuwsbrief.
Tips voor mij qua toekomstige race spellen meer dan welkom.