[PC] Assetto Corsa Competizione

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04-2024
@Ben-i Ik speelde ook veel ACC en speel liever AC, tussen beidde vond ik al een verschil in FFB zitten en wel in het voordeel van AC, voor mij voelt ACC erg vaag en gedempt aan op mijn T300. In Rf2 daarentegen voelt de T300 goed gedetailleerd en in balans kwa FFB, ook race 07 (WTCC sim) doet de T300 erg goed en gedetailleerd.

Ook AC gaat kwa FBB prima, maar wat ik in AC uitvreet met gooi en smijt werk, kan ik in Rf2 maar beter niet doen, dan voel je in Rf2 dat je banden gaan glijden of grip verliezen, wat ik in ACC of AC niet zou voelen. Zelfs Raceroom doet het beter dan ACC in mijn beleving, al voelt het in Raceroom minder sterk als in Rf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-05 20:53
Dat heb ik ook wel gelezen ja, ik heb de T300 ook eventjes getest bij de verkoper in AC en dat voelde direct prima, wellicht verwacht ik te veel van de ffb in acc maar ben nog steeds erg benieuwd welke setting mijn mede T300 eigenaren (als die er zijn) gebruiken en ACC.

[ Voor 3% gewijzigd door Ben-i op 10-01-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
profiler 65%

vering op 0 de rest op 100%

ingame

Gain 70%
min force 0
damper 0
dynamic 90%
road 0
frequentie 400hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:08

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

* Damic heeft ook een T300 maar weet begot de instellingen niet.
Edit: even de rig opgestart en foto's getrokken
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GFT4HdQ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HbcVbD4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mMGnuRw.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Damic op 10-01-2024 21:04 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
super, mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@Ben-i gewoon een beetje instellen naar wat je leuk vind. Ik vind geen minimum force nogal raar, in een wagen heb je ook minimum force.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Ja dat ffb is ook voor een groot deel persoonlijke voorkeur natuurlijk. Maar de t300 zou een "upgrade" moeten zijn tov van mijn t150 maar zo voelt dat nu niet echt haha. Maar dankzij de settings gedeeld hierboven kan ik hopenlijk wel het één en ander gaan uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Speel met je T300 ook RF2 eens of Race 07 The WTCC game en ook GTR van dezelfde serie, dan kom je tot de conclusie dat ACC een gedempte FFB heeft, waar je in voorgaande sims de grens aanvolet komen en nog kan corrigeren, gaat het bij ACC al fout omdat je te laat bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben-i
Malle-piet schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:08:
Speel met je T300 ook RF2 eens of Race 07 The WTCC game en ook GTR van dezelfde serie, dan kom je tot de conclusie dat ACC een gedempte FFB heeft, waar je in voorgaande sims de grens aanvolet komen en nog kan corrigeren, gaat het bij ACC al fout omdat je te laat bent.
Ja nou ik denk dat ik met mijn vorige t150 stuur met Lut bestand gewend was geraakt aan meer details maar minder kracht en dus verwachte dat de t300 evenveel details met meer kracht zou hebben, met of zonder Lut bestand. Alleen met standaard settting is hij veel te zwaar en detailloos en met Lut bestand voelt ie te hokkerig en te zwak. Maar met jou settings voelt het al een een stuk beter, niet te zwak en niet te zwaar maar helaas niet erg veel detail. Maar dat schijnt dus "normaal" te wezen in ACC.
De settings van @Damic voelen ook best licht (misschien omdat hij nog een oudere firmware 31 ipv 34 heeft??)

Ik heb toevallig net Assetto Corsa (ultimate) geïnstalleerd, om eens te proberen. maar moet alle instellingen nog even goed doorlopen en dat zijn er nogal wat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
@Ben-i ACC voelt in vergelijk met RF2 erg gedempt en dof met weinig detail, is idd voor mij iig een ACC dingetje. Net nog eens geprobeerd na wat rondes in RF2, dan voelt ACC onatuurlijk en gedemt aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Malle-piet op 12-01-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@Ben-i ha nieuwe firmware eens checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelofz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:04
Werving is niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door Ircghost op 25-01-2024 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

KhaZ

Alfa Romeo

Wat vinden jullie van de Red Bull Ring? Ik vind 'm leuk rijden! Lekkere flow, en de langzame bochten uitdagend om snelheid te behouden/winnen. Leuke baan voor dogfights.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:52
Ik was diep teleurgesteld, ik wilde graag de Nordschleife hebben :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gbroekhuis
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-04 13:45
powerboat schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:33:
Ik was diep teleurgesteld, ik wilde graag de Nordschleife hebben :(
Die komt in de lente. De Red Bull Ring was een verrassing die bij de GT2 pack mee is gekomen. Nog even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:52
gbroekhuis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:42:
[...]

Die komt in de lente. De Red Bull Ring was een verrassing die bij de GT2 pack mee is gekomen. Nog even geduld ;)
Dat had ik niet door -O- , maar ik kan niet wachten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:44
powerboat schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:07:
[...]

Ik zou toch maar wachten en neem je tijd nu. Rondje daar duurt wel even voor je klaar bent :9

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:17

backupdevice

Boeh!

powerboat schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:07:
[...]

De track kan je wel met AC1 rijden op LFM. Ziet er gaaf uit :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huugje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:14
En ook rFactor 2, iracing en Automobilista 2 hebben de Nordschleife, dus feitelijk keuze genoeg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:46
Ik heb de nieuwe DLC maar aangeschaft en even een half uurs race gereden in de Maserati op de Red Bull Ring. Rijdt erg lekker, maar… ik blijf me bij deze game ergeren aan die Safety Rating. Rondjes lang rijden tussen AI met inhaalacties van 20 naar 12, elk rondje groen en dan komt er eindelijk een puntje bij, besluit de AI mij van achteren aan te tikken en het puntje gaat er meteen weer vanaf. Grrrrrr… :(

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:11
@PatrickC, klinkt logisch als je net het puntje hebt verdiend dan gaat het er ook direct weer af met een contact. Je ziet de safety rating als een heel getal maar wordt als komma getal berekend. Als je dan net 95.0 hebt en een tikje krijgt zak je direct naar 94.9. Weet niet hoe er gerond wordt dus bovenstaande is slechts een voorbeeld. Als je al lang 95 hebt (bv 95.8) en hebt dan contact dan blijft het 95 (bv 95.7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Card Nox schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:46:
@PatrickC, klinkt logisch als je net het puntje hebt verdiend dan gaat het er ook direct weer af met een contact. Je ziet de safety rating als een heel getal maar wordt als komma getal berekend. Als je dan net 95.0 hebt en een tikje krijgt zak je direct naar 94.9. Weet niet hoe er gerond wordt dus bovenstaande is slechts een voorbeeld. Als je al lang 95 hebt (bv 95.8) en krijhebt dan contact dan blijft het 95 (bv 95.7).
Hoeveel rondjes / hoe lang moet je dan veilig tussen de AI rijden om er een puntje bij te krijgen? Is het normaal dat als je dat een half uur doet, er maar één schamel puntje bij komt? Verder vind ik het niet terecht dat je bestraft wordt als de AI achterop je rijdt.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@PatrickC, geen idee. Ik maak me daar niet zo druk om (wellicht ook omdat ik altijd op 99 zit).

Mbt schuld of niet, dat kan de game niet beoordelen vandaar krijgen beide een boete. Volgens mij zit er wel verschil in de impact dus een klein tikje wordt lichter bestraft dan compleet misremmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
De AI minder agressief (50) zetten helpt, dan kort achterop rijden en net iets eerder remmen, soms later en harder remmen zodat de AI jou weer inhaald tijdens remmen. Een goed circuit uitkiezen die je goed kent, het gaat niet om inhalen maar vooral met je tegenstander spelen en vrij blijven van crashes of aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:39
Je kan ook de rating uitzetten als je tegen ai rijd, of wil je juist je rating opkrikken voor het online gedeelte? Ik heb de rating eigenlijk altijd op ‘online only’ staan.

[ Voor 8% gewijzigd door mithrandirrr op 27-01-2024 18:34 ]

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik speel ACC niet zo veel, omdat ik lang een systeem had met maar een GTX 1070 en 3440x1440 resolutie en ook in VR. Speelde met name rF2 en AMS2. Heb nu sinds 2 maanden een nieuw systeem met RTX 4080 en Ryzen 7 7800X3D en daar draait ACC natuurlijk erg goed op. Mijn Safety Rating is dus nog maar 74, dus die wil ik graag wat opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-05 13:57
Als je 'te veilig' 2 seconden achter iemand rijdt, zal je er weinig punten bij krijgen. Ben je close met iemand aan het racen, gaat het veel harder. In een 20 minuten race moet je wel van 75 naar 80 kunnen komen, als het mee zit.
Ik zit vrij standaard op 99, maar als ik een tijdje in public lobbies rijdt, kan het zomaar 85 worden met een beetje pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Arfalas schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:23:
Als je 'te veilig' 2 seconden achter iemand rijdt, zal je er weinig punten bij krijgen. Ben je close met iemand aan het racen, gaat het veel harder. In een 20 minuten race moet je wel van 75 naar 80 kunnen komen, als het mee zit.
Ik zit vrij standaard op 99, maar als ik een tijdje in public lobbies rijdt, kan het zomaar 85 worden met een beetje pech.
Vreemd… zit bijna constant op de bumper van de auto voor mij, in iedere geval steeds dik binnen een halve seconde… ging in een half uur van 72 naar 73, met wel de straf die ik kreeg omdat de AI mij van achteren raakte, dus was normaal 74 geweest. In de safety rating grafiek in mijn stats is ook alles groen… zeker elk rondje met 0.1 omhoog of zo…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
ah ja, in dat geval moet je even volhouden

Hij pakt ook een gemiddelde van -weet ik veel- tig races. Dus als jij 10 races geleden flink ben gecrasht, kan dat de rating ook nog steeds beïnvloeden. Valt die race op een gegeven moment buiten de berekening, dan kan het ineens omhoog schieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
PatrickC schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:13:
[...]

Vreemd… zit bijna constant op de bumper van de auto voor mij, in iedere geval steeds dik binnen een halve seconde… ging in een half uur van 72 naar 73, met wel de straf die ik kreeg omdat de AI mij van achteren raakte, dus was normaal 74 geweest. In de safety rating grafiek in mijn stats is ook alles groen… zeker elk rondje met 0.1 omhoog of zo…
Maar ook ernaast gaan rijden of uitremmen en de AI er weer langs laten helpt veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:32
Race van 20 minuten op Spa met AI op 80/85. Achteraan beginnen en gewoon AI inhalen, voorbij laten.. continue er dicht op rijden. Hark je zo de 99 SR binnen.

AI niet te hoog of te laag zetten, want dan remmen ze te vroeg of rijden ze je los. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Dank voor de tips! Ga er mee aan de slag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Je hoeft dus absoluut niet te winnen. Juist niet zelfs. Gewoon continue in het verkeer rijden en zo dicht mogelijk bumper op bumper.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:11

Superkiwi

Hoi doei

Rivanov schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:24:
Je hoeft dus absoluut niet te winnen. Juist niet zelfs.
Dat vind ik het mooie aan ACC.
Toen ik nog veel GT Sport speelde ging elke race om winnen. Ik moest winnen.
Sinds ik ACC speel is heel die drang om te winnen verdwenen, omdat een gevecht om een plek, ook al is het in de middenmoot, vele malen leuker is.

Noot: ik doel op de single player modus.
Niet alleen is de AI in ACC vele malen beter, ook de opzet van de races in een kampioenschap of carrière modus zit veel beter in elkaar.
De online modus heb ik in ACC nog steeds niet aangeraakt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:10
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:55:
[...]

De online modus heb ik in ACC nog steeds niet aangeraakt.
Bij mij is het eigenlijk precies andersom. De single player mode in ACC heb ik alleen gespeeld voor de (in de meeste lobbies verplichte) track medals en hoge SA, en daarna alleen maar online. Meestal in open lobbies (en dan vaak achteraan beginnen en dan in de top 3 zien te belanden, erg leuk), maar ook bij een aantal leagues.

De Nissan rijdt nu ook lekker sinds de laatste update. Ik ben er op de Red Bull Ring na een uurtje rijden al sneller mee dan de Ferrari 296 waar ik toch al weer een aardig tijdje mee rijd. Ook wat makkelijker om GT2's mee in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinS
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-04 10:26
sverzijl schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:57:
[...]

Bij mij is het eigenlijk precies andersom. De single player mode in ACC heb ik alleen gespeeld voor de (in de meeste lobbies verplichte) track medals en hoge SA, en daarna alleen maar online. Meestal in open lobbies (en dan vaak achteraan beginnen en dan in de top 3 zien te belanden, erg leuk), maar ook bij een aantal leagues.

De Nissan rijdt nu ook lekker sinds de laatste update. Ik ben er op de Red Bull Ring na een uurtje rijden al sneller mee dan de Ferrari 296 waar ik toch al weer een aardig tijdje mee rijd. Ook wat makkelijker om GT2's mee in te halen.
Gisteren een 12h enduro gedaan, waar twee Nissans op de grid stonden. Ze waren vrij competitief er mee. Ze gaf zelf ook aan dat de Nissan nog nooit zo stabiel is geweest. Kan niet wachten dat iedereen opeens de Nissan gaat rijden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
CalvinS schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:02:
[...]

Gisteren een 12h enduro gedaan, waar twee Nissans op de grid stonden. Ze waren vrij competitief er mee. Ze gaf zelf ook aan dat de Nissan nog nooit zo stabiel is geweest. Kan niet wachten dat iedereen opeens de Nissan gaat rijden :O
Alles beter dan al maanden de Mclaren ;) Zelfs de Bentley kan weer goed meedoen vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Lexus schijnt ook op vele fronten een update te hebben gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinS
sverzijl schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:27:
[...]

Alles beter dan al maanden de Mclaren ;) Zelfs de Bentley kan weer goed meedoen vooraan.
Ben anderhalf tot twee jaar de Bentley trouw gebleven, maar is sinds vorig jaar niet meer competitief genoeg meer op vele tracks. Dit seizoen in een league waar ik rij, voor een een andere auto gekozen, brengen ze opeens er weer nieuw leven in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWouter
  • Laatst online: 28-04 14:46
CalvinS schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:58:
[...]

Ben anderhalf tot twee jaar de Bentley trouw gebleven, maar is sinds vorig jaar niet meer competitief genoeg meer op vele tracks. Dit seizoen in een league waar ik rij, voor een een andere auto gekozen, brengen ze opeens er weer nieuw leven in 8)7
Ik ken het gevoel. Laatste 2 seizoenen in de Lexus gereden maar sinds 1.9 werd het duidelijk dat ie niet meer zo heel erg goed meekon. Sinds januari overgestapt naar de Macca (gelijk maar overeenkomstig stuurtje gekocht :P ).
En nu is heeft de Lexus weer wat TLC gekregen van Kunos :*) ...had ik dat eerder geweten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:52
Linkje van de wijzigingen die achterhaald zijn van de 1.9.6 update. Waaronder de BOP aanpassingen waardoor de Bentley, Nissan, en Lexus opeens beter meekomen. Dacht dat iedereen deze al wel kende maar gezien de gesprekken blijkbaar nog niet.

https://jonatan.net/n/196.html

Toch ook wel boeiend dat alle andere autos toch net iets anders lijken te rijden dan voor de update. Ik rij bijna dagelijks in een meerdere communities en ik hoorde meerdere mijn gevoel bevestigen. Dat het lijkt alsof er iets met de vering/dampers etc is aangepast. Staat niet in de link hierboven, maar kan zijn dat Kunos dat in de physics gefixt heeft.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46
Complete DLC package is nu op PSN voor 24,99 te krijgen. Lijkt me een goede deal.
  • American Track Pack
  • Challengers Pack
  • British GT Pack
  • Intercontinental GT Pack
  • 2023 GT World Challenge
  • GT4 Pack
  • 2020 GT World Challenge Pack
Alleen het recente GT2 pack dus niet.

Op de UK PSN store voor 19,99 GBP, dat is nog wat minder, €23,40 met de huidige wisselkoers.

Er staat alleen bij dat dit voor PS5 is. Volgens mij is deze DLC ook werkend op de PS4 versie maar dat is dus niet helemaal duidelijk.

Edit: Wat ik kan vinden is dat alles wat voor het Challengers pack is uitgekomen ook PS4 compatible is.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-02-2024 17:03 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinS
Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:01:
Complete DLC package is nu op PSN voor 24,99 te krijgen. Lijkt me een goede deal.
  • American Track Pack
  • Challengers Pack
  • British GT Pack
  • Intercontinental GT Pack
  • 2023 GT World Challenge
  • GT4 Pack
  • 2020 GT World Challenge Pack
Alleen het recente GT2 pack dus niet.

Op de UK PSN store voor 19,99 GBP, dat is nog wat minder, €23,40 met de huidige wisselkoers.

Er staat alleen bij dat dit voor PS5 is. Volgens mij is deze DLC ook werkend op de PS4 versie maar dat is dus niet helemaal duidelijk.

Edit: Wat ik kan vinden is dat alles wat voor het Challengers pack is uitgekomen ook PS4 compatible is.
Zo ver ik weet, krijgt de PS4-versie al heel lang geen updates meer. Dus mocht je geen PS5 hebben, ACC lekker links laten liggen. Slechts alleen de new-gen krijgt updates, weliswaar iets later dan PC.
€25 voor al die packs is een no-brainer; gelijk doen! Toen ze individueel gereleased werden waren ze zo'n €12 per pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik speel ACC op PS4 en dat gaat prima. Ik speel alleen singleplayer dus het deert me niet zo dat er geen updates meer komen.

Even opgezocht, de DLC is tot aan het Challenger pack uitgekomen voor PS4. De rest is PS5 only. Rest de vraag of je dan ook de PS4 versies krijgt als je deze DLC koopt. Ik denk dat ik dat maar gok, die PS5 komt er toch wel een keer :)

• Maikel2603
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-03-2024
Vraagje, ik kan er niets over vinden. Van de ene op de andere dag kan ik alleen nog maar online racen in races waarin de auto’s elkaar niet kunnen aanraken, niet kunnen botsen. Ik rij dus door de andere auto’s heen. Ik krijg niet uitgevonden waarom dat is en ik raak behoorlijk gefrustreerd want dat is niet hoe ik racen wil. Wie weet wat er mis gaat?

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:29
Maikel2603 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:25:
Vraagje, ik kan er niets over vinden. Van de ene op de andere dag kan ik alleen nog maar online racen in races waarin de auto’s elkaar niet kunnen aanraken, niet kunnen botsen. Ik rij dus door de andere auto’s heen. Ik krijg niet uitgevonden waarom dat is en ik raak behoorlijk gefrustreerd want dat is niet hoe ik racen wil. Wie weet wat er mis gaat?
Is een bug sinds de laatste update. Vermoed dat ze er wel mee bezig zijn.

• Maikel2603
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-03-2024
UnderAVoidSky schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:35:
[...]

Is een bug sinds de laatste update. Vermoed dat ze er wel mee bezig zijn.
Okay. Dank voor je snelle reactie. Ik vond het al erg vreemd. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dev0o
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RF2, FS2020(VR).

Is tie er dan eindelijk....... https://www.youtube.com/watch?v=QvKAll79fsk

of toch april's fool.....

[ Voor 28% gewijzigd door Dev0o op 15-03-2024 14:00 ]

i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:29
Als dat een april's fool is gaan ze zichzelf toch wat in de voeten schieten denk ik. Veel mensen kijken hier toch naar uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 14:40
Binnen 2 uurtjes word de Nord gereleased.....

Iemand hyped voor dat ??

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zekers, alleen vandaag geen tijd voor te gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 14:40
aaaah damn.
Ik alleen maar tijd vandaag want vanaf morgen ist weer werk week haha.
Maar het gaat de echte hel worden denk ik en er gaan zoveel meer mensen spelen nu.
Dus oppassen voor je SA deze paasvakantie

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Card Nox schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:33:
Zekers, alleen vandaag geen tijd voor te gamen :(
Haha hier hetzelfde. SSRI heeft vanavond en woensdag een speciale openingsrace hoervoor. Vandaag is gamen geen optie door familieverplichtingen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@GAEvakYD, yes woensdag kan ik helaas ook al niet... Nja, dan maar los oefenen voor de 24uurs 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lol. Alleen de 24h Layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40
ja dat viel te verwachten. GT3 gebruiken niet de touristen einfahrt :P

daarnaast heb je nog wel de verschillende layouts met wel/niet de Mercedes arena en wel/niet het onderste deel met Schumacher-S .. maar die opties zitten er ook niet in?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*nvm
Verkeerd gezien denk ik.

[ Voor 82% gewijzigd door Superkiwi op 01-04-2024 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Alfa Novanta schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:21:
[...]

ja dat viel te verwachten. GT3 gebruiken niet de touristen einfahrt :P

daarnaast heb je nog wel de verschillende layouts met wel/niet de Mercedes arena en wel/niet het onderste deel met Schumacher-S .. maar die opties zitten er ook niet in?
Nee. Enkel volledige GP track. Je hebt wel de shortcut rechtsaf voordat je de Nordschleife opdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8-bVlJHC3UArxpq7K6HVZ0EFDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KW1iQ7OS6GVi1M7Srp0DQRnl.jpg?f=fotoalbum_large

ACC EVO! Benieuwd wat het gaat zijn, ACC op basis van de AC2 engine?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Racing-Paradise schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:16:
[Afbeelding]

ACC EVO! Benieuwd wat het gaat zijn, ACC op basis van de AC2 engine?
Nee, het is de naam voor de opvolger van AC, dus dat wordt geen Assetto Corsa 2 (AC2), maar Assetto Corsa Evo (ACE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:31
"Evo" insinueert wel dat ze doorbouwen op iets. Dus eventueel de engine/basis van AC opgepoetst of de ACC game kopieren en een losse game maken niet gelieerd aan SRO. Beetje zoals LMU eigenlijk gewoon een kloon van RF2 als basis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ze noemen het bewust iets anders dan simpelweg AC 2 denk ik.
Geruchten zijn toch ook dat het niet zo moddable wordt als AC1? Zou echt zonde zijn. Denk dat er dan veel alsnog bij AC 1 blijven. Ook voor een tien (?) jaar oude game is het nog steeds een fantastische game door CSP en Pure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Unbreukable schreef op maandag 1 april 2024 @ 23:12:
"Evo" insinueert wel dat ze doorbouwen op iets. Dus eventueel de engine/basis van AC opgepoetst of de ACC game kopieren en een losse game maken niet gelieerd aan SRO. Beetje zoals LMU eigenlijk gewoon een kloon van RF2 als basis heeft.
ACC gebruikt de Unreal engine en ze hebben al aangegeven dat de nieuwe game weer een eigen engine zal hebben. Dat zal dan wel een “Evo” worden van de AC engine, want Sol/Pure en CSP hebben laten zien wat er mogelijke is met de oude AC engine.

De ondersteuning van mods lijkt me essentieel, want anders blijft AC je grootste concurrent en daar verdienen ze weinig meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinS
Rivanov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 05:54:
Ze noemen het bewust iets anders dan simpelweg AC 2 denk ik.
Geruchten zijn toch ook dat het niet zo moddable wordt als AC1? Zou echt zonde zijn. Denk dat er dan veel alsnog bij AC 1 blijven. Ook voor een tien (?) jaar oude game is het nog steeds een fantastische game door CSP en Pure.
Ik gok dat ze een volwaardige simrace game willen maken - zonder de benodigde mods - die ook interessant is voor consoles. Aangezien Kunos de afgelopen jaren ACC op consoles behoorlijk hebben gepushed de afgelopen jaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Well hello there *O*

https://youtu.be/b7GtlVq4VG0?si=fq1cdgtzk8Uprfak

[ Voor 34% gewijzigd door backupdevice op 07-05-2024 11:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gratis ook nog. Netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:36

OFV

Ik zie dat dit topic niet echt leeft. Ik speel nu 2 jaar ACC op Xbox en overweeg de overstap naar een PC die ik alleen voor ACC zou aanschaffen. Reden: meer mogelijkheden en grotere community. Ik zou graag aansluiten bij (NL) ACC racers en meerijden in (besloten) races. Dat hoeft allemaal niet te fanatiek maar bijv. een vaste avond in de week met een groep lijkt me leuk.

Is er vanuit tweakers een groep mensen hiermee bezig? Communiceren zij ergens anders dan dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@OFV, ik heb jaren geleden ongeveer dezelfde stap gemaakt, alleen toen nog voor AC. Geen spijt van gehad.

Er zijn veel communities actief, beetje zoeken vind je er zo een paar: SSRI, SRH. Of kijken op LFM en/of Simgrid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
Je kan altijd aansluiten bij IRL:
https://discord.gg/rEMCHt8c

2 vaste raceavonden: donderdag en zondag meen ik (ik ben momenteel niet zo heel actief)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 14:35
OFV schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:43:
Ik zie dat dit topic niet echt leeft. Ik speel nu 2 jaar ACC op Xbox en overweeg de overstap naar een PC die ik alleen voor ACC zou aanschaffen. Reden: meer mogelijkheden en grotere community. Ik zou graag aansluiten bij (NL) ACC racers en meerijden in (besloten) races. Dat hoeft allemaal niet te fanatiek maar bijv. een vaste avond in de week met een groep lijkt me leuk.

Is er vanuit tweakers een groep mensen hiermee bezig? Communiceren zij ergens anders dan dit topic?
Ik zit in exact t zelfde schuitje. Heb een Logitech G923 en mijn huidige PC is dermate verouderd dat dit niet gaat werken ben ik bang. Nieuwe PC bouwen + over naar direct drive gaat me dus minstens 2.5K kosten ben ik bang. Om die reden blijf ik het maar uitstellen. Is jouw xbox rig PC volledig PC ready?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAEvakYD
OFV schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:43:

Kom inderdaad eens bij IRL kijken. Veel Nederlanders daar, actieve discord community en vast racedag op zondag.
https://www.racingleague.net

Als je meer info wenst, mag je mij altijd een DM sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbroekhuis
  • Laatst online: 30-04 13:45
En met AC Evo in aankomst denk ik dat je geen spijt gaat krijgen van een overstap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Vermaeson schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:40:
[...]

Ik zit in exact t zelfde schuitje. Heb een Logitech G923 en mijn huidige PC is dermate verouderd dat dit niet gaat werken ben ik bang. Nieuwe PC bouwen + over naar direct drive gaat me dus minstens 2.5K kosten ben ik bang. Om die reden blijf ik het maar uitstellen. Is jouw xbox rig PC volledig PC ready?
Ik zou als je het budget hebt echt overstappen naar een PC> Ik heb een tijdje ACC op een console gedaan, maar alleen al het verschil in FFB is een reden om geld te verbranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

backupdevice schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Ik zou als je het budget hebt echt overstappen naar een PC> Ik heb een tijdje ACC op een console gedaan, maar alleen al het verschil in FFB is een reden om geld te verbranden
Wat niet weet wat niet deert :+
Op de PS5 heb ik het idee dat de FFB met CSL Elite + Formula V2 aardig accuraat is. Tenminste, ik kan er goed mee overweg en voel volgens mij wat ik zou moeten voelen. Nooit op een ander platform dan Playstation geracet dus dit is voor mij 'hoe het hoort te voelen'.
Gelukkig ken ik niemand die op de pc speelt, anders was ik misschien ook al overstag gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
backupdevice schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Wat zou een okayisch CPU zijn voor single monitor 1440p? Ik zou enkel een nieuwe GPU kunnen kopen maar gezien t spel CPU heavy is verwacht ik niet ver te komen met een i5 6600K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Vermaeson schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:40:
[...]

Ik heb een Treq one, zal de computer mount dan nog toe moeten voegen. Ik blijf het uitstellen omdat ik vrees ruim over de 1000 euro heen te gaan, ook tweedehands.

Bedankt allen voor de tips en info. Ik ga het bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Vermaeson schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 18:05:
[...]

Wat zou een okayisch CPU zijn voor single monitor 1440p? Ik zou enkel een nieuwe GPU kunnen kopen maar gezien t spel CPU heavy is verwacht ik niet ver te komen met een i5 6600K.
Ik heb die proc en resolutie en ACC draait daar prima op met een 1070. Dus met een wat moderne GPU zal het zeker wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-05 09:15
Vermaeson schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 18:05:
[...]

Wellicht handig om te vermelden hoeveel je uit wil geven?
(of heb ik daar overheen gelezen? O-) )

[ Voor 5% gewijzigd door MTFDarkEagle op 14-10-2024 08:22 ]

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
MTFDarkEagle schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:22:
[...]

Wellicht handig om te vermelden hoeveel je uit wil geven?
(of heb ik daar overheen gelezen? O-) )
Nee klopt, maar met okayish bedoelde ik value for money. Ja de 7800X3D zal het beste zijn, maar krijg ik voor de helft van t geld ook de helft FPS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Vermaeson schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:45:
[...]

Nee klopt, maar met okayish bedoelde ik value for money. Ja de 7800X3D zal het beste zijn, maar krijg ik voor de helft van t geld ook de helft FPS?
ik heb en 7800x3d en een RtX4700 en draai locked op 144hz met 30+ auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:32
Barista schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:53:
Zojuist mijn eerste 1.50.x gereden op Monza. Best trots op... want ik stuur met de muis :D
PB verbetert op Monza. 1.48.x ! Nog steeds sturend met de muis. 1.46 is het doel. Om al die jongens en meisjes met hun 2000+ euro setups te verslaan met een muisje van 60 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Barista, 1.46 is wel serieus snel, denk niet dat dat lukt met een muis aangezien je de auto toch een stuk meer op de limit zult moeten rijden en dan heb je toch wel feedback van de auto nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barista
Card Nox schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:55:
@Barista, 1.46 is wel serieus snel, denk niet dat dat lukt met een muis aangezien je de auto toch een stuk meer op de limit zult moeten rijden en dan heb je toch wel feedback van de auto nodig.
Ach, die 1.48 duurde ook wel een tijdje.. nu ongeveer 240 uur in het spel. Je zou best gelijk kunnen hebben hoor maar time will tell :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Card Nox
Het 'vervelende' aan sneller worden is dat het geen lineaire lijn is maar meer een exponentiele lijn. Hoe dichter je bij de meest optimale tijd komt hoe lastiger het word. Als de meest optimale tijd een 1.46.0 is het stukje van 47 naar 46 vele malen lastiger dan dat van 49 naar 48. Ik heb volgens mij zo'n 1200u+ in ACC zitten (wat bizar als ik er zo over na denk) en zit meestal ~1 sec achter het WR (afhankelijk van de baan/auto/etc natuurlijk).

Maar veel succes, wil je wel eens zien racen met een muis, nog nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Ik kreeg monza tot mijn frustratie niet onder de 1m 50 op Xbox. (ongeveer 100 uur gok ik)

Heb nu 10 uur op pc gereden. Duidelijk beter werkende ffb met fanatec en nu al de 1m 49x gereden. Hoewel ik niet verwacht dat daar nog veel af zal gaan overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
OFV schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:35:
Ik kreeg monza tot mijn frustratie niet onder de 1m 50 op Xbox. (ongeveer 100 uur gok ik)

Heb nu 10 uur op pc gereden. Duidelijk beter werkende ffb met fanatec en nu al de 1m 49x gereden. Hoewel ik niet verwacht dat daar nog veel af zal gaan overigens.
Famous last words. :) Lekker blijven rijden en kilometers maken. Dan zal het je verbazen.

Kijk ook af en toe eens een YouTube replay van iemand in dezelfde auto op dezelfde baan. Dan zie vaak ook andere rempunten, lijnen etc. Dan schaaf je er zo weer wat tiendes vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Barista schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:26:
[...]

PB verbetert op Monza. 1.48.x ! Nog steeds sturend met de muis. 1.46 is het doel. Om al die jongens en meisjes met hun 2000+ euro setups te verslaan met een muisje van 60 euro. :+
Van 1:50 naar 1:48 is echter een stuk makkelijker dan van 1:48 naar 1:47 of zelfs 1:46.
Ik weet nog wel dat het me een behoorlijk aantal weken gekost heeft om van een”makkelijke” 1:47 naar 1:46 te komen. Die laatste paar tienden zijn het lastigst :)
Maar succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:26
Ik speel ACC sinds 2 weken, dus redelijk nieuw, maar probeer wel elke avond te spelen. Op Monza is 1:52 mijn record, maar meestal is het 1:53/1:54.

Ik speel met een PS5 controller op de PC.

Wat is een ander redelijk simpel/makkelijk te onthouden track? Ik rij in een McLaren 720 GT3 EVO.

Volgens mij is zowel de auto als de track Monza vooral voor beginners. Tips/adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

c-nan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:23:
Ik speel ACC sinds 2 weken, dus redelijk nieuw, maar probeer wel elke avond te spelen. Op Monza is 1:52 mijn record, maar meestal is het 1:53/1:54.

Wat is een ander redelijk simpel/makkelijk te onthouden track? Ik rij in een McLaren 720 GT3 EVO.

Volgens mij is zowel de auto als de track Monza vooral voor beginners. Tips/adviezen?
Ik heb eindeloos rondjes gereden op Monza met de McLaren, R8 evo II en de Lamborghini. Dat zijn de auto's die bij me passen en waar ik aardige tijden mee kan rijden. Zandvoort vind ik ook een fijn en goed te onthouden circuit. Wat rauwer rijden als Monza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
c-nan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:23:

Na Monza is Spa Francorchamps wel de meeste bekende/populaire. Daar zijn ook altijd wel lobbies van te vinden in ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
Arfalas schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:21:
[...]

Na Monza is Spa Francorchamps wel de meeste bekende/populaire. Daar zijn ook altijd wel lobbies van te vinden in ACC
Denk dat je met Monza en Spa wel top #2 hebt qua populariteit. Maar eigenlijk vind ik de 3e track veel lastiger te bepalen... Ik rij zelf namelijk ook Nürburgring, Brands Hatch, Zolder en Zandvoort en ook hierin is rond populaire tijden (19.00/23.00) voldoende aanbod in.

Persoonlijk vind ik de populariteit van Spa lastig te verklaren, behalve dat iedereen deze tracks kent uit de F1. Maar ik rij veel liever een van bovengenoemde tracks dan Spa. Ook als je vaker een race wilt winnen als beginner, kun je beter Zolder of Zandvoort gaan leren dan Spa. Goed voor je moraal. ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Ik vind Spa een van de lekkerste banen om te racen, lekker lang, tricky stukjes, er is altijd overal nog wel wat tijd te vinden en lekker veel inhaal mogelijkheden. Daarnaast fijne hoogte verschillen en goede combi van lange rechte stukken, snelle bochten en langzame bochten. De auto moet alles kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:26
Arfalas schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:21:
[...]

Ik draai eigen servers, dus een server met de track die ik zelf wil vind ik wel :P

Zo even kijken naar Spa, Zolder en Zandvoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb alle DLCs maar er zijn banen bij waar ik nog nooit een meter heb gereden. Meestal rij ik op Monza, Spa, Nurburgring, Zolder. Zo nu en dan eens Barcelona, Hungaroring en Misano. Nordschleife ben ik na 3 bochten al de weg kwijt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Even een Ultra HD HDR video gemaakt van mijn race met OBS Studio.

Een paar jaar gelden kon ik niet in het spel komen qua genieten op de consoles en PC. Sinds gisteren speel ik het spel als nieuwe kans en nu kan ik er wel van genieten. Het spel is niet perfect, maar ze hebben toch heel wat moois neergezet op PC. Er hadden wat meer tracks in kunnen zitten wat mij betreft, maar je kan niet alles hebben. Ik mis mijn favoriete track Road America en nog wat andere tracks. Qua auto's zit het wel goed in dit spel want ik hou van GT auto's. Kortom: Ik ga wel van Assetto Corsa Competizione genieten.

Als tweede race game heb ik iRacing sinds kort, maar die is ook niet perfect. Nu kan ik twee race spellen wisselen en af en toe van beide genieten. Het is gewoon erg leuk om in beide race games te spelen. Ik speel beide met Xbox Series X controller omdat ik geen ruimte heb voor een pro setup met stoel en racestuur.

Het team van de Project CARS serie is nu ook bezig met een sim race spel te maken en ik hoop dat die goed wordt want die ga ik zeker ook checken. Ik houdt het nieuws van toekomstige race spellen goed in de gaten en abonneer mij op hun nieuwsbrief.

Tips voor mij qua toekomstige race spellen meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Le Mans Ultimate al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

OFV schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 10:55:
Le Mans Ultimate al geprobeerd?
Bedankt ik heb het spel nu in mijn Steam verlanglijst en ik ga mij er in verdiepen doormiddel van Google en YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:27
Is het toegestaan om hier ACC servers te noemen/promoten eigenlijk?

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is echt niet nodig om dit in alle topics te spammen

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 30-04-2025 09:52 ]

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste