Hmmm .. nah red me gelukkig prima in de regen
dat dus!pmpone schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:26:
Vanavond 20:10 een race bij RacingLeague
YouTube: YouTube
Wil je ook eens meedoen, schroom niet
[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2022 22:28 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Gegroet! Lukas
Je hebt mijn one hundred and eeeeeeeighty wel heel mooi in beeldAlfa Novanta schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:25:
[YouTube: ACC RacingLeague RAIN RACE @ Zandvoort 🇳🇱 60min 🥳🥳]
spoiler:goeie pitsstops daarentegen .. work in progress
[...]
dat dus!
Gegroet! Lukas
Wel goed om te zien dat je constant 75 tot 80 fps haalt Klaas.
Ik had even vr te leen met een 3080ti maar ik kreeg dat niet stabiel de framerate kakte gewoon in naar 45 bij veel autos (aantal zichtbare auto's stond ingesteld op 10 of 15 denk ik)
1:06:25.
Klein foutje, net iets meer rotatie op de boot dan normaal en kon alleen nog een hele mooie slowmotion halve pirouette maken
Gegroet! Lukas
ZekersssMTFDarkEagle schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:15:
Je hebt mijn one hundred and eeeeeeeighty wel heel mooi in beeld
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
tja .. er zit ook niet heel veel detail meer in beeld, het is een vrij blurry soup to be honnestpmpone schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:35:
Wat is de timestamp
Wel goed om te zien dat je constant 75 tot 80 fps haalt Klaas.
Ik had even vr te leen met een 3080ti maar ik kreeg dat niet stabiel de framerate kakte gewoon in naar 45 bij veel autos (aantal zichtbare auto's stond ingesteld op 10 of 15 denk ik)
maar ik zal nog weer eens gaan knutselen met de settings. Mensen zeggen dat FSR toch zou moeten kunnen maar sinds 1.8.nogwat was ik er weer vanaf gestapt omdat het bij mij toch niet meer leek te werken en performance kostte.
Mooi ontweken welAlfa Novanta schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:57:
[...]
Zekersssmooie pirouette !! Ik moest snel kiezen welke kant ik erlangs zou .. had nog heel nasty kunnen zijn. Lange tijd hield je het gaatje rond de 3+ seconden, moest nog aardig doorrijden om dichterbij te komen. Hoe kwam je aan die +25s penalty ?
Kon alleen nog de rem inhouden om "rechtuit" te gaan nog om zo voorspelbaar mogelijk te zijn.
25 seconden is/was de succes ballast.
Gegroet! Lukas
owjah .. gelukkig heb ik daar geen last vanMTFDarkEagle schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:01:
25 seconden is/was de succes ballast.
Moejje ook nie naar de tweee gaan in de pitlane suffertAlfa Novanta schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:06:
[...]
owjah .. gelukkig heb ik daar geen last van
Gegroet! Lukas
Ja en dan ook nog eens 70 rijden....MTFDarkEagle schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:10:
[...]
Moejje ook nie naar de tweee gaan in de pitlane suffert
Ja het gemis aan detail in vr is wat voor mij de bottleneck blijft, ik blijf de immersie gaaf vinden, maar er is altijd een maar
- te weinig detail (zie het dashboard niet scherp bijvoorbeeld)
- fps drops (schommelt tussen 80 en 45)
Dus ik blijf nog even volhouden op mijn single screen.
Omg daar staat mijn oepsie in bocht 1 goed in beeld. Zelfs als videoimage van de video waarbij ik @pmpone meenam de grindbak in. Na een top kwalificatie verkeek ik mij op hoe vroeg nr1 remde voor bocht 1, die probeerde ik te ontwijken en nam toen nummer 4 mee. Wel een top herstel race van @pmpone om alsnog derde te worden.Alfa Novanta schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:25:
[YouTube: ACC RacingLeague RAIN RACE @ Zandvoort 🇳🇱 60min 🥳🥳]
spoiler:goeie pitsstops daarentegen .. work in progress
[...]
dat dus!
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Dat was wel een mooi "Hello Mozes!" momentje voor mijGAEvakYD schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:15:
[...]
Omg daar staat mijn oepsie in bocht 1 goed in beeld. Zelfs als videoimage van de video waarbij ik @pmpone meenam de grindbak in. Na een top kwalificatie verkeek ik mij op hoe vroeg nr1 remde voor bocht 1, die probeerde ik te ontwijken en nam toen nummer 4 mee. Wel een top herstel race van @pmpone om alsnog derde te worden.
Gegroet! Lukas
Niks aan de hand natuurlijk, offline race dus gewoon opnieuw gestart
Voor zover ik weet biedt ACC maar twee soorten start. Beide rollend. Een volledige formation lap of alleen de laatste paar bochten.Beempje schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:59:
Hey guys, beginnervraag waarschijnlijk, maar ik kwam gisteren iets tegen dat ik niet begreep: Ik deed een offline race, maar ipv al rijdend naar de start te gaan voordat het licht op groen ging, ging direct het licht op groen terwijl iedereen nog stilstond achter de grid. Dus moest ik overhaast starten en wegrijden, maar toen was drie man me al gepasseerd.
Niks aan de hand natuurlijk, offline race dus gewoon opnieuw gestartMaar ik begrijp niet zo goed waarom dit gebeurde. Kan iemand dit uitleggen? Bugje, of een specifieke regel oid?
Dit.daan040 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Voor zover ik weet biedt ACC maar twee soorten start. Beide rollend. Een volledige formation lap of alleen de laatste paar bochten.
Gegroet! Lukas
Klopt. De GT3 en GT4 auto's staan er om bekend i.r.l. slecht te starten, daarom doet ACC altijd een rollende start. Net zoals i.r.l. dus.daan040 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Voor zover ik weet biedt ACC maar twee soorten start. Beide rollend. Een volledige formation lap of alleen de laatste paar bochten.
apollo13
Maar dat was juist het ding, dit was geen rollende start. De game laadde de baan en grid, en de lichten gingen direct op groen. Terwijl iedereen nog stilstond en nog voordat ik ook maar de kans kreeg om m'n engine te starten. Dus moest ik zo snel als ik kon contact aan, engine start en direct vol gas. Nog voordat we uberhaupt over start/finish kwamen.daan040 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Ik heb zoiets ook heel af en toe bij online races. Lichten gaan dan al op groen ipv rollende start. Wat dan resulteert in enorm veel contact/crashes want niemand verwacht dit. Aangezien dit normaal niet hoort te gebeuren zal het wel eoa vage bug zijn die heel af en toe optreedt.Beempje schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:59:
Hey guys, beginnervraag waarschijnlijk, maar ik kwam gisteren iets tegen dat ik niet begreep: Ik deed een offline race, maar ipv al rijdend naar de start te gaan voordat het licht op groen ging, ging direct het licht op groen terwijl iedereen nog stilstond achter de grid. Dus moest ik overhaast starten en wegrijden, maar toen was drie man me al gepasseerd.
Niks aan de hand natuurlijk, offline race dus gewoon opnieuw gestartMaar ik begrijp niet zo goed waarom dit gebeurde. Kan iemand dit uitleggen? Bugje, of een specifieke regel oid?
Denk dat ik dit nu een keer of 3-4 heb gehad in meer dan een jaar, dus heel vaak gebeurt het gelukkig niet:)
Ah kijk aan, good to know. Ik vermoedde al zoiets, maar wist niet zeker of ik wellicht één of andere obscure regel gemist hadsverzijl schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:28:
[...]
Ik heb zoiets ook heel af en toe bij online races. Lichten gaan dan al op groen ipv rollende start. Wat dan resulteert in enorm veel contact/crashes want niemand verwacht dit. Aangezien dit normaal niet hoort te gebeuren zal het wel eoa vage bug zijn die heel af en toe optreedt.
Denk dat ik dit nu een keer of 3-4 heb gehad in meer dan een jaar, dus heel vaak gebeurt het gelukkig niet:)
Heb ik zelf nog nooit gehad/meegemaakt...
Gegroet! Lukas
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Ik heb de Tire Wear aan te staan.
Maar hoe kun je zien hoe je banden verslijten?
Ik heb dit wel eens vaker met een race game gehad dat je niet kunt zien hoe je banden verslijten.
Niet met de originele HUD, maar wel met Armamentario als third party(gratis) hud. Ook handig dat je dan kan zien hoeveel schade je exact hebt.Card Nox schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 01:21:
@Verwijderd, kun je enkel in de pit zien, niet real time tijdens het rijden.
Zie:
https://www.racedepartmen...o-corsa-competizione.254/
Zelf kan ik hem niet meer gebruiken omdat ik in VR rijdt en dan zijn deze overlays niet zichtbaar helaas.
TC:OFF
Nooit geprobeerd eigenlijk, toch wel minimaal TC 2 als ik rijd.
In de Supercup Porsche's heb je vrij weinig keuzesverzijl schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 00:00:
TC off:)
Nooit geprobeerd eigenlijk, toch wel minimaal TC 2 als ik rijd.
OT:
Wel weer héél jammer dat net tijdens de practice mijn provider besloot om in de storing modus te schieten, dus de race helaas moeten missen..
Gegroet! Lukas
Ja, maar dat is geen Gt3, maakt wel een groot verschilMTFDarkEagle schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:04:
[...]
In de Supercup Porsche's heb je vrij weinig keuze
[edit] duh, zie nu pas dat het een supercup race was. Dacht dat het eoa challenge was om zonder TC te rijden in GT3 race. My bad
[ Voor 18% gewijzigd door sverzijl op 10-05-2022 08:57 ]
Mogelijk omdat je niet hebt voldaan aan de driverswap of andere vereiste, zoals banden wisselen of bijtanken.Arvado schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:18:
Ik ben pas begonnen met ACC. Ben nog volop aan het oefenen tegen AI. Maar heb nu al 4x gehad dat ik aan het eind van een race ineens naar de pits "getelporteerd" wordt en dat er dsq achter me naam staat. Maar geen penalties. Iemand enig idee hoe dat kan?
Ja zat net te kijken en denk dat dat het is idd. Hij staat nog op easy (kan je niet halverwege een career aanpassen) en dan heb je geen fuel verbruik. Maar moet er dus toch een litertje bij laten kiepen.CalvinS schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:33:
[...]
Mogelijk omdat je niet hebt voldaan aan de driverswap of andere vereiste, zoals banden wisselen of bijtanken.
Als bijtanken verplicht is, moet je minimaal 1 (of 2, weet ik ff niet meer...) liter benzine bijtanken.Arvado schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Ja zat net te kijken en denk dat dat het is idd. Hij staat nog op easy (kan je niet halverwege een career aanpassen) en dan heb je geen fuel verbruik. Maar moet er dus toch een litertje bij laten kiepen.
Gegroet! Lukas
Wat betreft die career is het trouwens leuker/beter om gewoon een championship te spelen. Dan kun je meer customizen en ook tussen de races door de moeilijkheid aanpassen. De career biedt niet echt iets extra's, al zou je dat wel verwachten.Arvado schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Ja zat net te kijken en denk dat dat het is idd. Hij staat nog op easy (kan je niet halverwege een career aanpassen) en dan heb je geen fuel verbruik. Maar moet er dus toch een litertje bij laten kiepen.
Speel op een PC of console? Indien je op een PC speelt kan ik je aanraden om een race community te joinen. Dat heb ikzelf een paar maand geleden ook gedaan en daar leer je echt heel veel meer van. Er zijn meerdere Nederlandse ACC communities. Waar je ook prima mee kan rijden als pure beginner. Bijvoorbeeld IDC (Independent Driver Community):Arvado schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:36:
[...]
https://discord.gg/SZEUuMHz
Zondag is daar de eerste race van een nieuw kampioenschap. Dus je timing is goed.
1
2
3
4
5
6
7
8
| Team IDC 15-05-2022 Kyalami 70 minutes 22-05-2022 Imola 60 minutes 29-05-2022 Spa Francorchamps 90 minutes 12-06-2022 Oulton park 45 minutes 26-06-2022 Silverstone 60 minutes 03-07-2022 Monza 75 minutes |
PC versie idd. Thanks goeie tip!GAEvakYD schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:03:
[...]
Speel op een PC of console? Indien je op een PC speelt kan ik je aanraden om een race community te joinen. Dat heb ikzelf een paar maand geleden ook gedaan en daar leer je echt heel veel meer van. Er zijn meerdere Nederlandse ACC communities. Waar je ook prima mee kan rijden als pure beginner. Bijvoorbeeld IDC (Independent Driver Community):
https://discord.gg/SZEUuMHz
Zondag is daar de eerste race van een nieuw kampioenschap. Dus je timing is goed.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Team IDC 15-05-2022 Kyalami 70 minutes 22-05-2022 Imola 60 minutes 29-05-2022 Spa Francorchamps 90 minutes 12-06-2022 Oulton park 45 minutes 26-06-2022 Silverstone 60 minutes 03-07-2022 Monza 75 minutes
Ik ga er even naar kijken, echter zondags heb ik altijd weinig tijd dus dat lukt denk ik niet. Maar ga even kijken.
Check. Geen probleem om gewoon te joinen om tips en tricks te delen. Tevens bespreken we daar ook andere klassen/leagues waar we meerijden op andere dagen.Arvado schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:45:
[...]
PC versie idd. Thanks goeie tip!![]()
Ik ga er even naar kijken, echter zondags heb ik altijd weinig tijd dus dat lukt denk ik niet. Maar ga even kijken.
Porsche 992 GT3 Cup inderdaad, dus vandaar geen TCsverzijl schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:54:
[...]
Ja, maar dat is geen Gt3, maakt wel een groot verschilDe supercup is goed te doen, daar mis ik de TC niet echt.
[edit] duh, zie nu pas dat het een supercup race was. Dacht dat het eoa challenge was om zonder TC te rijden in GT3 race. My bad
maar ik vond 'm nog lastig genoeg hoor!
Dan toch maar eens een PC proberen. Kon voor weinig een i5 7400 met een GTX 1050 2GB overnemen. Daar draaide het wel op, maar dan met lage settings. Maar verder geen issues. Kon op 60 fps spelen zonder framedrops. Wat een heerlijke game zeg...zelfs met die lage settings. Maar ja het oog wil ook wat...dus de videokaart toch maar een upgrade gegeven. Zit nu op high settings met een Radeon RX 570 8GB. Online rond de 70 fps en offline rond de 60 fps....ik ben tevreden zo. Het ziet er fantastisch uit...en samen met mijn CSL Elite geniet ik er echt van.
GT7 is leuk om alles vrij te spelen en te tunen, maar ACC is toch echt qua gameplay fantastisch.
Het word nog mooier als je gaar league racen. Alle niveaus zijn welkom bij https://www.racingleague.net/
Misschien dat er zelfs nog spots zijn in de driver training ;-)
Don't trust an atom, they make up everything.
Daar zit helaas een druk gezin in de weg. Ik ben meer een casual racer. Wanneer ik tijd heb ga ik er eens lekker voor zitten. Dat strookt vaak niet met dat soort evenementen jammer genoeg.Sporedd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:12:
Welkom!
Het word nog mooier als je gaar league racen. Alle niveaus zijn welkom bij https://www.racingleague.net/
Misschien dat er zelfs nog spots zijn in de driver training ;-)
Moet zeggen dat het league racen wel echt cool is, je hebt wat contact met een vaste groep mensen en het racen is (vaak) cleaner en meer mensen met dezelfde pace dan random servers al heb je daar soms ook echt wel clean races maar het verschil in pace is soms wel erg groot.
League races zijn over het algemeen inderdaad veel cleaner (ben je iemand die iedereen eraf beukt doe je de volgende race dan ook echt niet meer mee). Niveau ook vaak wel erg hoog.Card Nox schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:58:
Moet zeggen dat het league racen wel echt cool is, je hebt wat contact met een vaste groep mensen en het racen is (vaak) cleaner en meer mensen met dezelfde pace dan random servers al heb je daar soms ook echt wel clean races maar het verschil in pace is soms wel erg groot.
Maar toch heb ik ook vaak veel plezier in public lobbies. Ik kan meestal wel een quali tijd neerzetten in de top 3 en start vervolgens helemaal achteraan om te zien hoever ik naar voren kan komen in de (meestal) 20-25 min race. Meestal stokt het bij plek 3-4, maar af en toe toch een last to first.
De eerste lap is het vooral ontwijken van crashes die anderen veroorzaken en win je vaak al een plek of 5-10. Daarna begint de echte race pas met het jagen op de rest die lap 1 hebben overleefd
Enige jammere is dat er eigenlijk maar een paar tracks echt veel gereden worden in public lobbies (Spa, Nurburgring, Imola en Monza, daarna houdt het wel een beetje op). Een track als Oulton Park zal je biijv. nooit zien, terwijl dit toch ook een leuke track is kwam ik laatst achter in een league race)
Ik doe af en toe een public als oefening voor een league race, met wisselend succes.
Kwa niveau, dat is verschillend. Bij SSRI hebben we 4 groepen verdeeld over 2 tiers (ik gok ~70a80 man totaal?). Dus 2 servers en elke server heeft 2 groepen die gelijktijdig rijden. De snelle jongens in tier 1 zijn top notch en profi e-sport rijders, de langzaamste in tier 2 zitten dan meerdere seconden per lap van die tijd af. Maw, zijn altijd wel mensen met ongeveer dezelfde pace als jou om leuk mee te battlen.
Maar aan de andere kant. Ik heb ook veel plezier er zo aan
Dan lijkt LFM mij het meest geschikt voor jou. Een soort systeem net zoals iRacing of GT7. Op basis van je niveau/punten, word je gematcht met mensen van jou niveau.Vircos schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:46:
[...]
Daar zit helaas een druk gezin in de weg. Ik ben meer een casual racer. Wanneer ik tijd heb ga ik er eens lekker voor zitten. Dat strookt vaak niet met dat soort evenementen jammer genoeg.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is uiteindelijk het enige dat telt.Vircos schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:09:
Maar aan de andere kant. Ik heb ook veel plezier er zo aan
Goede tip, zit zelf ook op LFM en dat is idd wat vrijblijvender en toch met mensen met dezelfde pace/skills.CalvinS schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:22:
[...]
Dan lijkt LFM mij het meest geschikt voor jou. Een soort systeem net zoals iRacing of GT7. Op basis van je niveau/punten, word je gematcht met mensen van jou niveau.
Lange tijd ACC niet meer aangeraakt gezien ik het destijds nauwelijks werkend kreeg in VR (Valve Index, I9900k @ 5ghz, 2080TI) Met de komst van LFM en DLSS support ben ik toch terug ah overwegen om het nog een kans te geven. Zijn er hier tweakers die het met vergelijkbare specs deftig werkend hebben gekregen? (stabiele fps met geen enorm grote visuele trade offs)
Niet vergelijkbaar systeem, maar ik rijd wel met veel plezier in VR met ACC.Elbaceever schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:47:
Hoi iedereen![]()
Lange tijd ACC niet meer aangeraakt gezien ik het destijds nauwelijks werkend kreeg in VR (Valve Index, I9900k @ 5ghz, 2080TI) Met de komst van LFM en DLSS support ben ik toch terug ah overwegen om het nog een kans te geven. Zijn er hier tweakers die het met vergelijkbare specs deftig werkend hebben gekregen? (stabiele fps met geen enorm grote visuele trade offs)
Mijn configuratie is:
Amd 5800 CPU
32Gb 3600 DDR4 ram
AMD 6900CPU
Wel heb ik de graphics iets moeten terugschroeven, maar zeer acceptabel. Ik heb ook een tijdje gereden met een 3080 GPU en dat ging ook dikke prima.
Ps, je kan ACC default via SteamVR draaien met een paar optimalisaties. Maar er zijn ook heel veel rijders die gebruik maken van de OpenXR mod.
https://www.assettocorsa....2-settings-summary.70883/
https://www.assettocorsa....ads/openxr-for-wmr.70825/
We kunnen met gemak een heel forum volpraten over ACC en VR racing en alle instellingen. Maar met die twee URL's hierboven kom je een heel eind.
Ik zag dat we nu eindelijk FOV sliders hebben dus daar moet ik eens mee gaan spelen; mijn huidige FOV is volgens mij niet optimaal (volgens de calculator moet die naar ongeveer 45 graden)
Na enige tijd kreeg ik het weer een beetje onder de knie en ging het wel weer lekker
Een special event hotlap gedaan met de AMG GT3 op Imola:
[YouTube: Assetto Corsa Competizione Special event hotlap AMG GT3 Imola]
En voor het eerst een kijkje op Donnington genomen met, ook voor het eerst, een GT4 wagen (de BMW):
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2022 12:58 ]
Dit was wel een lekkere race;
Nice. Soms kun je inderdaad leuke potjes treffen op de publieke servers. Echter de bekende banen vermijd ik daar zoals Monza, Spa en Imola. Daar zitten enorme beukers op de servers die je SA ranking omlaag kunnen halen. Ik had vorige week iemand die ik inhaalde, en mij vervolgens in de volgende bocht bewust de banden in reed. En daarna bleef inbeuken terwijl ik klem stond. Snel 'Return to garage' gedaan, anders verprutst zo iemand je hele ranking.GaHard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 01:25:
Vandaag weer eens ACC gespeeld. Moest vandaag natuurlijk wel op Barcelona rijden. Paar vermakelijke races gehad in de public lobbies. Start ook meestal achteraan tenzij er een mooi groepje snellere rijders meedoen.
Dit was wel een lekkere race;
[YouTube: ACC Barcelona Ferrari 488 EVO Public Lobby]
Er zijn genoeg leuke leagues om mee te rijden met een vast schema. En dat aangevuld met LFM races voor als je gewoon adhoc zin hebt om te racen. Dat is in ieder geval mijn invulling en dat bevalt top.
Haha ja het is wel vaak hit or miss met public lobbies, soms letterlijkGAEvakYD schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:05:
[...]
Nice. Soms kun je inderdaad leuke potjes treffen op de publieke servers. Echter de bekende banen vermijd ik daar zoals Monza, Spa en Imola. Daar zitten enorme beukers op de servers die je SA ranking omlaag kunnen halen. Ik had vorige week iemand die ik inhaalde, en mij vervolgens in de volgende bocht bewust de banden in reed. En daarna bleef inbeuken terwijl ik klem stond. Snel 'Return to garage' gedaan, anders verprutst zo iemand je hele ranking.
Er zijn genoeg leuke leagues om mee te rijden met een vast schema. En dat aangevuld met LFM races voor als je gewoon adhoc zin hebt om te racen. Dat is in ieder geval mijn invulling en dat bevalt top.
Mijn SA maak ik me nooit zo druk om die zakt bij mij eigenlijk nooit onder de 90, ook niet in public lobbies op de banen die je noemt. Zo veel mogelijk voorin of achteraan starten helpt enorm daarbij, in het middenveld gebeurt vaak de meeste ellende de eerste 2 rondjes. En veel aan de binnenkant aanremmen in het begin, als er dan weer eens een zijn rempunt mist knallen ze er aan de buitenkant voorbij en heb je er hopelijk geen last van.
Leagues doe ik niet aan want ik kan nooit op vaste tijden rijden maar als ik zin heb om wat serieuzer te rijden doe ik ook weleens mee met LFM inderdaad. Dat platform en het niveau daar is echt top imo.
GaHard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:12:
[...]
Haha ja het is wel vaak hit or miss met public lobbies, soms letterlijk![]()
Jep..
Vorige week zo'n geval in een public race op Imola..
Kwam vlak voor de race in de server.. Leuk, last to first challenge
Bleek niet zo'n heel snel veld, kwam in 2 of 3 rondjes aan bij P2 (vanaf p20 of zo).
Die deed op het rechte stuk elke keer mij blokkeren, links/rechts sturende over de hele breedte van de baan. Gru-we-lijk irritant.
Eenmaal toch langszij gekomen na een betere exit werd ik in het gravel geduwd.
Binnen no time weer bij z'n bumper aangekomen natuurlijk, maar nu niet meer geprobeerd in te halen, maar gewoon op 0,2cm van z'n bumper te blijven plakken.
Uiteraard had hij geprobeerd te brakechecken..
Nogmaals aangekomen op het rechte stuk, hou ik mijn lijn en hij begon weer met slingeren.. Een slingering tegen de voorkant van mijn boot aan en spint..
Nog voordat hij stil stond was hij de server al uit.. *zucht*.
Viel me nog mee dat hij niet een rondje wachtte op "wraak" of zo...
Gegroet! Lukas
Kleine tap tegen zijn achterkantje de volgende keer....it's called karmaMTFDarkEagle schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:55:
[...]
Die deed op het rechte stuk elke keer mij blokkeren, links/rechts sturende over de hele breedte van de baan. Gru-we-lijk irritant.
Card Nox schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:58:
[...]
Kleine tap tegen zijn achterkantje de volgende keer....it's called karma
True
Deze keer hoefde ik er zelfs niets voor te doen
Gegroet! Lukas
Gruwelijk herkenbaar dit. En zo'n piepo die een rondje wacht op wraak heb ik ook al eens meegemaakt. Dan wens je toch een soort LFM report systeem vanuit de makers zelf, zodat die gasten na een paar van dat soort acties online niet meer welkom zijn.MTFDarkEagle schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:55:
[...]
Jep..
Vorige week zo'n geval in een public race op Imola..
Kwam vlak voor de race in de server.. Leuk, last to first challenge![]()
![]()
Bleek niet zo'n heel snel veld, kwam in 2 of 3 rondjes aan bij P2 (vanaf p20 of zo).
Binnen no time weer bij z'n bumper aangekomen natuurlijk, maar nu niet meer geprobeerd in te halen, maar gewoon op 0,2cm van z'n bumper te blijven plakken.![]()
Uiteraard had hij geprobeerd te brakechecken..Maar dat heeft bij mijn boot niet zo veel zin
Nogmaals aangekomen op het rechte stuk, hou ik mijn lijn en hij begon weer met slingeren.. Een slingering tegen de voorkant van mijn boot aan en spint..
Nog voordat hij stil stond was hij de server al uit.. *zucht*.
Viel me nog mee dat hij niet een rondje wachtte op "wraak" of zo...
Of twee weken geleden tijdens het free to play weekend. Toen trof ik op Brands hatch twee gasten die samen horizontaal op het rechte stuk gingen staan en iedereen probeer te beuken die eraan kwam.
Moet zeggen dat het me op Spa meevalt. Ben daar vorige week mee begonnen te trainen. Ik begin dan wel steevast achteraan omdat ik dat leuker vind. Leuker dan vanaf plek 2-3 starten terwijl degene voor me alleen maar 2:17's rijdt. Dat red ik toch niet (veel lager dan 2:18.6 kom ik niet bij 23-31 graden).GAEvakYD schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:05:
[...]
Nice. Soms kun je inderdaad leuke potjes treffen op de publieke servers. Echter de bekende banen vermijd ik daar zoals Monza, Spa en Imola. Daar zitten enorme beukers op de servers die je SA ranking omlaag kunnen halen. Ik had vorige week iemand die ik inhaalde, en mij vervolgens in de volgende bocht bewust de banden in reed. En daarna bleef inbeuken terwijl ik klem stond. Snel 'Return to garage' gedaan, anders verprutst zo iemand je hele ranking.
Zolang je niet buitenom in probeert te halen kom ik er tot nu toe vrijwel altijd zonder kleerscheuren uit (buitenom inhalen en de meesten houden er niet eens rekening mee dat er nog iemand naast ze zit).
M'n SA rating blijft rond de 98-99, dus af en toe een incidentje is dan ook niet erg.
Moet zeggen dat het er al een stuk beter uitziet op PS5 als ik deze beelden zo zie. Wel vooruitgang geboekt sinds de vorige versieSuperkiwi schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 10:40:
Donderdag de PS5 aangesloten en gisteren voor het eerst sinds ruim een jaar ACC weer eens opgestart.
Ik zag dat we nu eindelijk FOV sliders hebben dus daar moet ik eens mee gaan spelen; mijn huidige FOV is volgens mij niet optimaal (volgens de calculator moet die naar ongeveer 45 graden)
Na enige tijd kreeg ik het weer een beetje onder de knie en ging het wel weer lekker
Een special event hotlap gedaan met de AMG GT3 op Imola:
[YouTube: Assetto Corsa Competizione Special event hotlap AMG GT3 Imola]
Ik heb het ook eens ingesteld zoals de FOV calculator me voorstelde. Man man, ik werd er bijna misselijk van. Snel weer terug gegaan naar de default:)mijn huidige FOV is volgens mij niet optimaal (volgens de calculator moet die naar ongeveer 45 graden)
Ik kwam een tijdje geleden een filmpje tegen van een kerel (weet even niet meer wie, maar hij leek er verstand van te hebben) die juist afraadde om de default single screen FOV aan te passen bij ACC. Omdat de default de juiste was om het beste snelheid/afstand in te schatten. Als je dan iets wil veranderen, dan juist de positie van de camera ipv de FOV.sverzijl schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:24:
[...]
Ik heb het ook eens ingesteld zoals de FOV calculator me voorstelde. Man man, ik werd er bijna misselijk van. Snel weer terug gegaan naar de default:)
Of hij gelijk heeft weet ik niet, maar hij wist het aardig te beargumenteren.
Filmpje gevonden (zie ook de eerste comment):
YouTube: How to Perfectly set your FOV in ACC , iRacing and Automobilista 2
Edit: deze gast heeft een hele toff setup trouwens!
Als ik met 200-250km/u op een recht stuk rij, mijn stuur loslaat en een klein tikje tegen mijn stuur geef zou deze gewoon weer terug moeten gaan naar een horizontale positie. Als ik dat tikje geef begint mijn stuur wild van links naar rechts te wobbelen met een spin tot gevolg. Dit is niet hoe het hoort.
Nu heb ik gisteren een filmpje van Aris gekeken waar hij dit probleem aanpakte door met de dynamic damper slider te spelen maar ook dit lost het probleem niet op.
Wat ik tot op heden geprobeerd heb:
-Vanmorgen de nieuwste drivers voor de CSL Elite en Formula V2 geinstalleerd;
-Gespeeld met de dynamic damper slider van 0 naar 200 en alles daartussen;
-Gespeeld met de gain slider (die zou hier geen invloed op moeten hebben lijkt me);
-Gespeeld met de steering lock slider;
-Gespeeld met de road effects slider.
-Een combinatie van bovenstaande.
Zonet eens de gain naar 100 geschoven en ik voel eindelijk wat brute krachten loskomen bij het insturen van de bochten, heerlijk!
Als dit nog maar een fractie is van wat de DD rijders voelen dan ben ik zwaar jaloers op jullie.
Ik had hetzelfde, of iets dat vergelijkbaar klinkt: zodra ik op een recht stuk mijn stuur los liet, dan begon mijn stuur van licht naar superheftig te oscilleren. Geprobeerd de natural damping hoger te zetten, maar dat gaf niet het gewenste resultaat.Superkiwi schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:18:
Wie oh wie heeft er een oplossing voor het 'wobbelen' van het stuur?
Als ik met 200-250km/u op een recht stuk rij, mijn stuur loslaat en een klein tikje tegen mijn stuur geef zou deze gewoon weer terug moeten gaan naar een horizontale positie. Als ik dat tikje geef begint mijn stuur wild van links naar rechts te wobbelen met een spin tot gevolg. Dit is niet hoe het hoort.
Nu heb ik gisteren een filmpje van Aris gekeken waar hij dit probleem aanpakte door met de dynamic damper slider te spelen maar ook dit lost het probleem niet op.
Wat ik tot op heden geprobeerd heb:
-Vanmorgen de nieuwste drivers voor de CSL Elite en Formula V2 geinstalleerd;
-Gespeeld met de dynamic damper slider van 0 naar 200 en alles daartussen;
-Gespeeld met de gain slider (die zou hier geen invloed op moeten hebben lijkt me);
-Gespeeld met de steering lock slider;
-Gespeeld met de road effects slider.
-Een combinatie van bovenstaande.
Wat bij mij (DD Pro) werkte was (*spiekt even in stuur settings*):
- NFR op ~ 22
- NIN op ~ 40
Weet niet in hoeverre je vergelijkbare settings hebt op jouw base though.
De damping staat op mn stuur op 20. Voor ingame gebruikt ik de Fanatec geadviseerde settings (zie https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settings). Ik denk ook niet dat dit een issue is dat je kunt verhelpen met ingame settings, maar dat je het op je stuur moet zoeken.
Ik heb uiteindelijk een topic gemaakt op het Fanatec forum (zie link hierboven) en ben daar goed geholpen door een regular.
Edit: zo te zien heb jij weer andere settings op jouw base. Anyway, mocht je het nog niet gedaan hebben, dan kun je eens de settings proberen die op dat forum staan. Wellicht dat dat iets brengt.
[ Voor 4% gewijzigd door Beempje op 24-05-2022 13:44 ]
Dit zou heel goed kunnen. Ik ga mijn gebruiksaanwijzing weer eens opzoeken want ik heb geen idee meer hoe ik in het tuningmenu van mijn stuur komIk denk ook niet dat dit een issue is dat je kunt verhelpen met ingame settings, maar dat je het op je stuur moet zoeken.
https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settings
Kan me niet zulke problemen herinneren die jij nu ervaart...
Gegroet! Lukas
Of ik het voorheen op de PS4 Pro ook had weet ik eigenlijk niet meer, misschien is het pas een issue sinds de PS5 upgrade.
Maar goed, we gaan er weer even mee aan de slag.
Bedankt heren!
Hiermee draai je VR native in Windows Mixed Reality en gebruik je geen Steam VR meer. Steam VR pakt aardig wat extra GB geheugen en kost flink wat performance.
Met een 3080, 5600X en Reverb G2 draai ik 90 FPS met veel settings op high of Epic. Resolution Scale 70% en VR Pixel Density 125%
Om dit te draaien moet je een dll in de juiste steamapps acc folder plaatsen (De bekende OpenVR folder) En de opencomposite switcher downloaden. Die laat je switchen tussen OpenXR VR of Steam VR.
Hier wat links voor wat meer info.
https://gitlab.com/znixian/OpenOVR/-/tree/openxr (check de readme door naar beneden te scrollen)
YouTube: ACC OpenXR WMR VR 4k Capture
Gebruik je de rest mode van de Playstation? Ik heb op Xbox (alleen bij ACC) dat als ik Quick Resume gebruik, de FFB ermee stopt. Elke keer als ik ACC wil spelen, moet ik zorgen dat het spel helemaal uit staat, dan opnieuw opstarten terwijl het stuur aan staat. Best irritant, maar het is wat het is.Edwinlzv schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:08:
Zijn er meer mensen die geen FFB hebben op de playstation? Mijn DDS pro geeft geen FFB meer terwijl die het bij andere spellen (F1 en GT7) wel doet.
Dus dat zou je kunnen proberen? Even spel helemaal uit en dan weer opnieuw opstarten.
Niet vanwege het challenger pack maar vanwege de extra damper slider.
Dit zou de wobble op de rechte stukken moeten wegnemen/verminderen.
Verder loopt de game echt als een zonnetje hier.
Van de week de laatste race van de single player career gereden (2 uur op Catalunya) en heel de race een steady 4K/60 gehad. Ter vergelijking: op de PS4 Pro schommelde de game tijdens races tussen de 45-55fps met vooral tijdens AI pitstops significante drops.
De race zelf ging na een jaar geen ACC best wel goed (ik speel de career op hard); als eerste gekwalificeerd en een lange tijd met een seconde of 3-4 voorsprong vooraan gereden. Uiteraard tijd verloren in de pits omdat ik niet perfect in het rode vakje parkeerde maar het kostte me gelukkig geen plek.
En toen, een achterblijver.... ik wilde er waarschijnlijk té snel voorbij waardoor we elkaar raakten en ik rond ging én de motor uitviel. Gevolg: ingehaald door de nummer 1, 2 en 3 en wat lichte (10 seconden) schade. In de laatste stint de nummer 3 en 2 ingehaald, nummer 1 was ondertussen al 20 seconden los dus op een fraaie 2e plaats geëindigd.
Heb niet het hele filmpje gekeken, maar is het bevestigd dat deze setting ook naar consoles komt? Aangezien er meer opties en settings zijn die console niet heeft of krijgt.Superkiwi schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:44:
Ik zit te wachten op patch 1.8.
Zoals eerder gezegd in dit topic, zou je die wobble ook zonder die setting onder controle moeten kunnen krijgen, met de instellingen van je stuur zelf. Maar dat terzijde.
[ Voor 4% gewijzigd door Beempje op 29-05-2022 09:19 ]
Ik heb alleen 2 puntjes, waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Kan je de 'echte' spiegels uitzetten in de cockpit view? Ik gebruik alleen de virtuele achteruitkijkspiegel en de rest niet, scheelt toch weer wat fps als ik die uit kan zetten.
Ik gebruik Simhub en dat werkt op zich prima, alleen de positie (en wellicht ook andere zaken) update echt heel langzaam. Snelheid en alles is gewoon real-time, maar positie kan wel 10sec duren oid. Is dat een feature of een bug?
[ Voor 8% gewijzigd door sverzijl op 29-05-2022 12:20 ]
Positie vertraging is denk een een feature, dat zelfde zie je ook als je de in game positie weergave gebruikt. Duurt dan ook altijd even. Lijkt er bijna op alsof je weer langs een meetpunt op het circuit moet gaan voordat de nieuwe positie weer zichtbaar is, wat op zich voor de realiteit best logisch zou kunnen zijn.Aikon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:53:
Sinds het gratis weekend op Steam heb ik ACC ook aangeschaft, het is toch wel een erg goede sim
Ik gebruik Simhub en dat werkt op zich prima, alleen de positie (en wellicht ook andere zaken) update echt heel langzaam. Snelheid en alles is gewoon real-time, maar positie kan wel 10sec duren oid. Is dat een feature of een bug?
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
Wtf, lijkt wel een spooksverzijl schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:00:
Gisteren een race-je op public Spa lobby. Comfortabele voorsprong, beetje saai, was al bijna ingedommeld. Komt er in de laatste lap ineens vanuit het niets iemand met grote sprongen op me af en “wint” met 30 sec voorsprong.
[YouTube: Fast forward cheater in ACC.]
En dat is nou cheaten in een race game...sverzijl schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:00:
Gisteren een race-je op public Spa lobby. Comfortabele voorsprong, beetje saai, was al bijna ingedommeld. Komt er in de laatste lap ineens vanuit het niets iemand met grote sprongen op me af en “wint” met 30 sec voorsprong.
Vergeten te zeggen, maar in-game is de positie gewoon correct. Gebruikt niemand simhub hier?Himalaya schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:28:
[...]
Positie vertraging is denk een een feature, dat zelfde zie je ook als je de in game positie weergave gebruikt. Duurt dan ook altijd even. Lijkt er bijna op alsof je weer langs een meetpunt op het circuit moet gaan voordat de nieuwe positie weer zichtbaar is, wat op zich voor de realiteit best logisch zou kunnen zijn.
W.T.F.sverzijl schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:00:
Heb ik nog nooit gezien, wel kansloos dit. Wat is de lol hier dan van?
Misschien reed hij eerst "gewoon", ging het slecht, waarna hij uit frustratie cheat aanzette.
Is er iets van een report mogelijkheid o.i.d. in ACC?
In begin van de race deed hij dit niet, maar echt rijden kon hij ook niet (miste overal de apex, ging regelmatig van de baan).Arvado schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:34:
[...]
W.T.F.
Heb ik nog nooit gezien, wel kansloos dit. Wat is de lol hier dan van?![]()
Misschien reed hij eerst "gewoon", ging het slecht, waarna hij uit frustratie cheat aanzette.
Is er iets van een report mogelijkheid o.i.d. in ACC?
Report mogelijkheid voor ACC weet ik niet. Je kan vaak wel naar discord van betreffende server gaan om hem te laten bannen. Maar daar had ik nu even geen zin in.
Al ben ik wel benieuwd hoe ze dit doen en hoe we dat kunnen detecteren of dichtzetten, want als dit kan ben ik wel ongerust op dat er meer mogelijk is. Bijvoorbeeld bij pitstops een fast forward, waardoor je niet 30 maar 10 sec stil staat. Dat valt veel minder snel op en daarmee des te lelijker.
Nee dat snap ik, beetje te omslachtig.sverzijl schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:59:
[...]
Je kan vaak wel naar discord van betreffende server gaan om hem te laten bannen. Maar daar had ik nu even geen zin in.
Wellicht dat er nog iets voor komt.
Sowieso heb ik al eerder een soort speed-hack gezien. Daarbij rijdt de wagen gewoon 10-20-30km/u harder dan normaal. Nu valt dit wel op (iemand die je voorbij schiet met veel hogere snelheid op het rechte stuk dan je normaal mag verwachten). Maar als ze dit toepassen zodat je slechts een paar km/u harder gaat zal het bijna niemand opvallen natuurlijk.GAEvakYD schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:07:
Ach dit kan hij bij geen enkele league race doen en een beetje etteren op de publieke servers is de lol ook snel vanaf denk ik zo.
Al ben ik wel benieuwd hoe ze dit doen en hoe we dat kunnen detecteren of dichtzetten, want als dit kan ben ik wel ongerust op dat er meer mogelijk is. Bijvoorbeeld bij pitstops een fast forward, waardoor je niet 30 maar 10 sec stil staat. Dat valt veel minder snel op en daarmee des te lelijker.
Teruggevonden op mn kanaal :
Wanneer is meer snelheid op het rechte stuk cheaten en wanneer is dat gewoon skill/setup?
Zonder achterliggende data ga je daar niet snel/moeilijk achter komen denk ik.
Bovenstaande skipper op Spa is wel héél erg duidelijk een cheater natuurlijk.
Dit soort shit ga je eigenlijk alleen in public lobbies tegen komen.
In leagues gaat dit toch wel snel opvallen.
[ Voor 12% gewijzigd door MTFDarkEagle op 30-05-2022 13:48 ]
Gegroet! Lukas
Dat kan ook gewoon skill/setup zijn natuurlijk. Zo haal ik met mijn Spa setup waarmee ik de wagen makkelijk kan besturen maar net 260km/u aan op het einde van de Kemmel Straight. Zet ik de wings op 0-1 dan kom ik tot 266. Toevallig gisteren iemand die dat ook deed, maar dan wel rondjes 2:16.9-2:17.2 daarmee kon doen. Dat schuif ik onder de noemer talent. Ik kan het niet met zo'n setup, maar heb absoluut niet het idee dat hij aan het cheaten was.LAPJENL70 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:39:
Ik heb die indruk wel vaker dat er mensen zijn die een stuk meer snelheid hebben op de rechte stukken en een betere acceleratie. Maar die doen het dan op zo.n manier dat het niet extreem goed zichtbaar is. Mini cheaters.
Mee eens dat setup en rijderskwaliteiten er toe doen. Maar er zijn denk ik ook mensen die geen benul hebben van setups en de skills niet hebben maar toch voorin mee willen doen en dan toch gaan cheaten.sverzijl schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:58:
[...]
Dat kan ook gewoon skill/setup zijn natuurlijk. Zo haal ik met mijn Spa setup waarmee ik de wagen makkelijk kan besturen maar net 260km/u aan op het einde van de Kemmel Straight. Zet ik de wings op 0-1 dan kom ik tot 266. Toevallig gisteren iemand die dat ook deed, maar dan wel rondjes 2:16.9-2:17.2 daarmee kon doen. Dat schuif ik onder de noemer talent. Ik kan het niet met zo'n setup, maar heb absoluut niet het idee dat hij aan het cheaten was.
Ja, laten we hopen dat het niet teveel gaat worden.LAPJENL70 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:21:
[...]
Mee eens dat setup en rijderskwaliteiten er toe doen. Maar er zijn denk ik ook mensen die geen benul hebben van setups en de skills niet hebben maar toch voorin mee willen doen en dan toch gaan cheaten.
Superkiwi schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:44:
Ik zit te wachten op patch 1.8.
[YouTube: TL;DW - FFB damper setting in ACC v1.8]
Verder loopt de game echt als een zonnetje hier.
Van de week de laatste race van de single player career gereden (2 uur op Catalunya) en heel de race een steady 4K/60 gehad. Ter vergelijking: op de PS4 Pro schommelde de game tijdens races tussen de 45-55fps met vooral tijdens AI pitstops significante drops.
De race zelf ging na een jaar geen ACC best wel goed (ik speel de career op hard); als eerste gekwalificeerd en een lange tijd met een seconde of 3-4 voorsprong vooraan gereden. Uiteraard tijd verloren in de pits omdat ik niet perfect in het rode vakje parkeerde maar het kostte me gelukkig geen plek.
En toen, een achterblijver.... ik wilde er waarschijnlijk té snel voorbij waardoor we elkaar raakten en ik rond ging én de motor uitviel. Gevolg: ingehaald door de nummer 1, 2 en 3 en wat lichte (10 seconden) schade. In de laatste stint de nummer 3 en 2 ingehaald, nummer 1 was ondertussen al 20 seconden los dus op een fraaie 2e plaats geëindigd.
Vraag 1 is nee.Aikon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:53:
Sinds het gratis weekend op Steam heb ik ACC ook aangeschaft, het is toch wel een erg goede sim
Ik heb alleen 2 puntjes, waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Kan je de 'echte' spiegels uitzetten in de cockpit view? Ik gebruik alleen de virtuele achteruitkijkspiegel en de rest niet, scheelt toch weer wat fps als ik die uit kan zetten.
Vraag 2: Zelfs in game zelf update de positie vaak wat trager, dit kan mogelijk ook de reden zijn dat dit in simhub gebeurd.
Dat heet meestal met meer tractie uit de bocht komen waardoor je meer snelheid mee neemt..LAPJENL70 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:39:
Ik heb die indruk wel vaker dat er mensen zijn die een stuk meer snelheid hebben op de rechte stukken en een betere acceleratie. Maar die doen het dan op zo.n manier dat het niet extreem goed zichtbaar is. Mini cheaters.
Geen cheat gewoon betere drivers.
/f/image/r030rIk5jmmLCcf7nVLmp87A.png?f=fotoalbum_large)