[PC] Assetto Corsa Competizione

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54
Past goed bij mij nieuwe Midnight Black gpu ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

En dinsdagavond gaan we weer zonder traction control knallen op de Nürburgring! :P

[YouTube: [Alfa Novanta LIVE] Let's try something else! Porsche 991.2 GT3 Cup @ Nürburgring 🇩🇪 LIVE onboard!!]

edit: helaas. slechts 5 man kwamen opdagen dus dat werd niks -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-08-2021 20:11 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWouter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-07 14:59
zonder TC, wordt dolle pret zeker.
1 keer eens met de Maserati GT4 gereden en...nuja, gereden, in elke remzone blokkeerde ik de remmen, maakt niet uit wat ik probeerde. Zonder TC is ook moeilijk maar vond ik iets makkelijker te bestieren.

Lijkt me wel leuk, zo'n race met allemaal dezelfde TC loze Porsches :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
GewoonWouter schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:26:
zonder TC, wordt dolle pret zeker.

Lijkt me wel leuk, zo'n race met allemaal dezelfde TC loze Porsches :D
Je kunt meedoen, dan moet je even naar de SRHI.eu Discord en schrijf je in op onderstaande link :
Round 3 of the SRHI Porsche Cup Summer Championship
https://beta.simracing.gp/events/8ow2zfX9eXWxc5AwsHdlt

Edit: helaas maar 5 man komen opdraven dus geen stream helaas -O- waarschijnlijk vanwege vakantie

[ Voor 40% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-08-2021 21:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-09 15:43
Hier ook maar ingeschreven voor de Beginners League van The Sim Grid. Ben benieuwd naar het niveau daar. Heb nu 1 keer een funrace gedaan bij Fastlane maar vond het niveau toch wel aardig pittig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Alfa Novanta schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:12:
[...]

Je kunt meedoen, dan moet je even naar de SRHI.eu Discord en schrijf je in op onderstaande link :
Round 3 of the SRHI Porsche Cup Summer Championship
https://beta.simracing.gp/events/8ow2zfX9eXWxc5AwsHdlt

Edit: helaas maar 5 man komen opdraven dus geen stream helaas -O- waarschijnlijk vanwege vakantie
Jup, volle bak vakantie helpt niet :) Vorige week zijn we met een paar een public server op gedoken (was mijn eerste public ACC server ooit), wonderwel een prima race gereden met leuke battles (nadat ik de eerste paar rondjes alle vuurpijlen de grindbak in zag vliegen...in de categorie " ik kan je binnendoor inhalen door 80 meter te laat te remmen" :) )

Voor de liefhebbers, in september start het volgende seizoen GT3 en GT4 kampioenschap op SRHI. Mocht je mee willen doen, even de discord joinen via link in signature.

GT3 zitten we al richting de 80 inschrijvingen dus dat worden 2 servers. GT4 momenteel 32 inschrijvingen en lopend, waarschijnlijk 1 server met een max rond de 40/50 dus wees er dan op tijd bij.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GewoonWouter
meedoen zit er even nog niet in. Ik ben bezig om onderdelen voor een pc bijeen te sprokkelen (GPU heb ik al gevonden) dus dat duurt nog een paar maanden. Ik heb al wel een PS4 met ACC maar het stapje op staat in de planning. Ik kijk daar al echt naar uit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Na de teleurstellende opkomst van vorige week, proberen we het morgen nog een keer!
En het is k*tweer dus dat moet goed komen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Alfa Novanta schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:10:
Na de teleurstellende opkomst van vorige week, proberen we het morgen nog een keer!

[YouTube: [Alfa Novanta LIVE] Let's try something else! Porsche 991.2 GT3 Cup @ Nürburgring 🇩🇪 LIVE onboard!!]
Hoe/waar kunnen we de server vinden Alfa?

apollo13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17

Orphu

(Space)nerd

@apollo13 @Alfa Novanta
Hierzo, https://beta.simracing.gp/events/-dx6VYGFWdN0kgUOz6hvL :)

[ Voor 4% gewijzigd door Orphu op 16-08-2021 21:04 ]

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Er zijn nog 4 sloten vrij dus hoe meer zielen hoe meer vreugde :)

:w @Orphu

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-08-2021 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Alfa Novanta schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:10:

Leuke race gereden op Snetterton vanavond... jaja.. Snetterton.. geen Nürburgring, foutje van de admin :+

Nog nooit op Snetterton gereden dus in 15 minuten de baan moeten leren.. van de 8 deelnemers prompt achteraan gekwalificeerd 5,5s achter de nummer 1...maar gaandeweg ging het steeds beter dus toch nog een mooi resultaat bijeen gereden.. en een podium *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Hoe krijg je een podium voor elkaar wanneer je achteraan startte? Reedt iedereen zichzelf van de baan :)

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feLD9JRXnE6rj07BtV59vvmi9RQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6JMWA6UAEnKMHkYqqQHxJenQ.jpg?f=user_large

gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Als ik Championship start, dan staat mijn auto 2x op de grid.
Ik zie dan 2x mijn auto met mijn nummer alleen 2 verschillende namen.

Ik dacht eerst dat het aan het aantal deelnemers lag, maar zelfs lager brengen had geen effect.

Ik probeerde GT 2020 championship te starten met zelfs 14 man (eerste keer deed ik het met 24)
Ik lees nergens op internet hoe je dit kan oplossen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

@Pykow niet eerder dit probleem ergens gehoord. Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Orphu schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:43:
@Pykow niet eerder dit probleem ergens gehoord. Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd?
Oorzaak gevonden.

Start championship GT 2020 en kies voor sprint ipv all.
Hierna heb je het probleem.

Dus dan maar opnieuw eentje opzetten.
Wel jammer dat je geen eigen multiplayer server kunt hosten voor alleen met je maten te rijden zoals in f1.

Je hebt LAN of dedicate servers volgens mij

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 13:08
Pykow schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:01:
[...]
Wel jammer dat je geen eigen multiplayer server kunt hosten voor alleen met je maten te rijden zoals in f1.
Kan wel, maar is beetje gedoe.
Beste is om dit te gebruiken: https://www.racedepartmen...dicated-server-gui.32034/

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc Dieters
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11-2021
Met trots presenteren van wij Racingleague de Ferrari 488 Challenge met ACC.
Dit is een 5 race tellend kampioenschap. Races zijn als volgt opgebouwd:
- 20min FP
- 20min Q
- 45min R

Races bestaan uit een mix van day/nacht/regen/bewolkt/zon races.

Dit kampioenschap start op 16 September 2021

Details zijn hier te vinden:
https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=5

[ Voor 5% gewijzigd door Marc Dieters op 24-08-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Marc Dieters schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:52:
Met trots presenteren van wij Racingleague de Ferrari 488 Challenge met ACC.
Dit is een 5 race tellend kampioenschap. Races zijn als volgt opgebouwd:
- 20min FP
- 20min Q
- 45min R

Races bestaan uit een mix van day/nacht/regen/bewolkt/zon races.

Dit kampioenschap start op 16 September 2021

Details zijn hier te vinden:
https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=5
Start races om 19.30 GMT. Dit betekent 21.30 onze tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
LAPJENL70 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:13:
[...]

Start races om 19.30 GMT. Dit betekent 21.30 onze tijd?
Hey,

Nee gewoon 19.30 onze tijd. Er staat GMT+2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
Wie zin heeft in een uitdaging, vanavond is er een funrace bij Racingleague met de Maserati GT4 op Donington. Aanvang 19.30 uur.

Voor degene die de Maserati niet kennen, deze heeft geen TC en ABS. Deze dwingt je echt om netjes te rijden :)

Alle details (en registratie) is hier te vinden:
https://www.racingleague.net/Race/Details?rid=41&leagueId=10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Hier dan de link voor de livestream van AC21 https://youtu.be/5Rdo7XpqkRw

Nog 23 uur en 45 minuten wachten!

[ Voor 10% gewijzigd door Orphu op 26-08-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:32
Gisteren ACC gekocht voor de Xbox series X.

Wel even wennen aan deze game. Heb voornamelijk Forza gespeeld en F1 2020. Maar dit spel rijdt toch heel anders.

Zijn er nog goede sites voor setup's te vinden of goede tips?

Ik zie zoveel nieuwe instel mogelijkheden dat ik door de sliders het bos niet meer zie.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 10:11
De aggressive setups zijn prima in deze game!

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GewoonWouter
Yamy_Daffy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:28:
Gisteren ACC gekocht voor de Xbox series X.

Wel even wennen aan deze game. Heb voornamelijk Forza gespeeld en F1 2020. Maar dit spel rijdt toch heel anders.

Zijn er nog goede sites voor setup's te vinden of goede tips?

Ik zie zoveel nieuwe instel mogelijkheden dat ik door de sliders het bos niet meer zie.
Qua tips zou ik zeggen: Youtube is een goudmijn. Er zijn een paar youtubers die er uitspringen, maar als ik er 1 moet noemen die er voor mij uitspringt qua tips 'n tricks over de circuits: Zermatt. Hij deelt de tracks op en laat het vanuit verschillende hoeken zien, en geeft deftig uitleg.

Ook delen sommige youtubers hun setups, al hangt het ook van je rijstijl af natuurlijk. Ik rijdt ACC bijna een jaar nu maar de setup blijft voor mij ook iets van bomen en het bos. Buiten wat kleine afstellingen qua rijhoogte blijf ik er af.
Ik zou zeggen: gebruik de agressive set up en leer de auto's kennen. Als je er 1 hebt kan je aan setups beginnen denken.
Ik haal mijn snelste tijden in de Bentley (niet snel in vergelijking met heel erg veel mensen ;) ) en heb me overlaatst een set up pack gekocht op de website van Coach Dave Academy. Helpt me wel hier en daar - al is het ook geen mirakeloplossing. Je gaat er niet ineens 5 seconden sneller van rijden (althans ik toch niet :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

De standaard safe & aggressive setups zijn inderdaad goed, namelijk gebaseerd op de echte setups van de raceteams als ik het goed heb.

er zijn overigens ook veel youtubers die een eigen setup ontwikkeld hebben en deze delen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:31

jbbrans

Voor degenen op PC, ik had heel veel aan dit https://www.assettocorsa....s/app-acc-engineer.64963/ tooltje, om de setups te finetunen voor mijn rijstijl.
Ik ben niet snel, maar de auto is meer aan mijn rijstijl aangepast en ik kan iets meer mijn grens opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Voor de geïnteresseerden :)

Komende donderdag bij RacingLeague een fun event (om 19:30 NL tijd), met een compleet willekeurige bezetting van auto(categorie), condities, etc..
Bestaande uit 3 races, elk 20 minuten.

Inschrijving kan hier: https://www.racingleague....etails?rid=42&leagueId=10

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
jbbrans schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 22:01:
Voor degenen op PC, ik had heel veel aan dit https://www.assettocorsa....s/app-acc-engineer.64963/ tooltje, om de setups te finetunen voor mijn rijstijl.
Ik ben niet snel, maar de auto is meer aan mijn rijstijl aangepast en ik kan iets meer mijn grens opzoeken.
Ik heb de app gebruikt naar aanleiding van je tip en ik moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben. Je krijgt wat meer inzicht over wat de instellingen met het rijgedrag van je wagen doen en je voelt de wagen gaandeweg veel meer gebalanceerd worden waardoor je harder kan pushen :)

Thx voor de tip!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:31

jbbrans

mithrandirrr schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:27:
[...]

Ik heb de app gebruikt naar aanleiding van je tip en ik moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben. Je krijgt wat meer inzicht over wat de instellingen met het rijgedrag van je wagen doen en je voelt de wagen gaandeweg veel meer gebalanceerd worden waardoor je harder kan pushen :)

Thx voor de tip!
Ik was er eerst ook sceptisch over, maar het helpt goed.

Een paar tips.
Gebruik het tijdens een single player practice, want je bent een aantal rondes bezig.
Eerst een 4-5 rondes om de juiste bandenspanning te krijgen.
Daarna een paar keer 4-5 ronden om de juiste instellingen te doen.
Vergeet niet om de setup op te slaan.
Let op de wegdek en lucht temperatuur, in de (20 minuten) races zijn die meestal anders dan de standaard practice temperatuur.
Focus op 1 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Ik zal de app ook even gaan proberen in combinatie met de Coach Dave setup die ik heb. Die zijn doorgaans goed voor mijn rijstijl maar wie weet valt er wat te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:36
nieuws: Assetto Corsa Mobile voor iPhones en iPads kost 5 euro

Is dit nou het grote nieuws waar laatst naar geteased werd? Wat een teleurstelling zeg... Ik hoopte toch op z'n minst op een nieuwe DLC of zelfs een AC 2.0....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pyr0_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:01:

Is dit nou het grote nieuws waar laatst naar geteased werd? Wat een teleurstelling zeg... Ik hoopte toch op z'n minst naar een nieuwe DLC of zelfs een AC 2.0....
Geen idee maar meer dan genoeg filmpjes op youtube die het hebben over nieuwe DLC in Q1 met Amerikaanse circuits en mogelijk de GT2 series. Verder de BMW M4 GT3 die gratis wordt voor iedereen.

vanaf 3:45 ongeveer.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marc Dieters
Hallo,

Het nieuwe Racingleague GT3 Sezoen is er eindelijk !

Dit is niet zomaar een 'meer van hetzelfde' kampioenschap. Deze keer bestaat dit kampioenschap uit 2 onderdelen:
- Een Sprint Cup: deze rij je alleen, bestaat uit 8 races van 1 uur en begint 20 September 2021, 19:30 uur. Tevens wordt in dit kampioenschap gebruik gemaakt van rijder categorieen. AM en PRO. Details -> https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=7
- Een Endurance Cup: deze rij je als team, bestaat uit 3 races van 2 uur en 1 race van 2.4 uur (Spa). Details -> https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=8

Deze beide kampioenschap vormen samen het GT3 Season 3 kampioenschap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lnj-7buJoCQEimEwLJaZpjqUb-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lI6zm3ts8OjJmLjkMqRKLtnc.jpg?f=fotoalbum_large

Na 12 uur races zijn er 5 kampioenen:
- 1 overal GT3 kampioen (rijder)
- 1 overal GT3 sprint kampioen (rijder)
- 1 AM GT3 sprint kampioen (rijder)
- 1 PRO GT3 sprint kampioen (rijder)
- 1 Endurance kampioen (team)

Het is niet noodzakelijk om aan sprint en endurance mee te doen. Inschrijvingen lopen apart van beide. Tevens is het niet noodzakelijk om dezelfde auto voor sprint als endurance te kiezen.

Registraties zijn nu geopend !

Vragen ?
Stel ze op onze Discord; https://discord.gg/8WJgG92T4f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Eindelijk kan ik nu ook AC2 in VR spelen met mijn nieuwe 3080Ti, ben lekker onderweg in de carreer mode, maar loop nu tegen iets aan wat ik niet goed lijkt te kunnen fixen of vinden.

In de 1 hr endurance op Monza heb ik 2x een valid stop gemaakt, dus met rijders wissel etc. Maar nu ben ik met nog 11 minuten te gaan weer binnen geroepen omdat mijn max driver time erop zit na 5 min. Hoe kan dat dan? Ik heb maar 1 rijder staan in mijn selectie lijst, omdat ik in career mode natuurlijk alleen rijd, die kleurt groen als ik hem selecteer, maar het 3e stint vakje blijft na de stop ongebruik en dan vermoed ik dat ik de race DQ.

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7sem10
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-09 12:47
superduper schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:22:
Eindelijk kan ik nu ook AC2 in VR spelen met mijn nieuwe 3080Ti, ben lekker onderweg in de carreer mode, maar loop nu tegen iets aan wat ik niet goed lijkt te kunnen fixen of vinden.

In de 1 hr endurance op Monza heb ik 2x een valid stop gemaakt, dus met rijders wissel etc. Maar nu ben ik met nog 11 minuten te gaan weer binnen geroepen omdat mijn max driver time erop zit na 5 min. Hoe kan dat dan? Ik heb maar 1 rijder staan in mijn selectie lijst, omdat ik in career mode natuurlijk alleen rijd, die kleurt groen als ik hem selecteer, maar het 3e stint vakje blijft na de stop ongebruik en dan vermoed ik dat ik de race DQ.

Wat moet ik nu doen?
Ik speel geen career, maar iirc moest je aan het begin van de career voor 2 extra drivers namen invullen. Endurance moet namelijk met 3 personen. Als je niks hebt ingevuld wordt de 'naam' van de driver volgens mij 'undefined', maar er zouden dan nog steeds wel 3 drivers moeten zijn. In je hud moet je door dan met pijltjes rechts/links van driver kunnen wisselen voor je pitstop. Allicht heten jouw twee drivers hetzelfde als je niet actief namen hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

7sem10 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:54:
[...]

Ik speel geen career, maar iirc moest je aan het begin van de career voor 2 extra drivers namen invullen. Endurance moet namelijk met 3 personen. Als je niks hebt ingevuld wordt de 'naam' van de driver volgens mij 'undefined', maar er zouden dan nog steeds wel 3 drivers moeten zijn. In je hud moet je door dan met pijltjes rechts/links van driver kunnen wisselen voor je pitstop. Allicht heten jouw twee drivers hetzelfde als je niet actief namen hebt ingevuld.
Ik kan me niet herinneren dat ik meerdere driver namen heb ingevuld, en die zie ik ook niet als ik door de opties voor de driver swap heen scroll.

anyway, blijkbaar ben ik nu screwed en kan ik hem helemaal opnieuw beginnen? Carreer modus is toch om alles uit te leggen, laat ze dit dan ook even toelichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Mijn ervaring was hetzelfde bij garage 59. Er zijn maar twee rijders in dat team en de max driver time is te kort (2x 75min) voor een 3 uurs endurance.

Bij career wordt er gebruik gemaakt van de echte rijders van dat team. Waar je in singleplayer dus wel eigen rijders aanmaakt.

[ Voor 30% gewijzigd door Orphu op 07-09-2021 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Orphu schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:50:
Mijn ervaring was hetzelfde bij garage 59. Er zijn maar twee rijders in dat team en de max driver time is te kort (2x 75min) voor een 3 uurs endurance.

Bij career wordt er gebruik gemaakt van de echte rijders van dat team. Waar je in singleplayer dus wel eigen rijders aanmaakt.
Ik heb het gevonden, en het is echt heel suf: in het lijstje van pit stop requirements staat 2x mijn naam (met bijna max driving time) en 1x een zwart blokje met ongebruikte driving time. Als je je pit stop hud opent en door de drivers heen scrolt, kom je ook langs een zwart blokje (wat helemaal niet opvalt), als je hem daarom laat staan wordt er niks groen maar heb je blijkbaar wel de 'derde driver' geslecteerd, want na de pitstop gaat daar de tijd aflopen. In de rijderslijst staat dan ook 'no name'.

Zo heb ik hem wel goed kunnen uitrijden, niet gewonnen vanwege die suffe derde pitstop, maar ala.

Erg dom in die software, had wat beter uitgewerkt moeten worden; zet er dan 'no name' neer zodat je iig iets duidelijk kan selecteren. In VR is het navigeren door de menus al een uitdaging op zich...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Onlangs een leuke regenrace gereden op een public server, Laguna Seca. Hele veld gelapt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

Laguna is en blijft een heerlijk circuit! Wel lastig met regen maar je hebt je goed staande gehouden! Chapeau _/-\o_

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
MetalPool schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:42:
Laguna is en blijft een heerlijk circuit! Wel lastig met regen maar je hebt je goed staande gehouden! Chapeau _/-\o_

ja ging heerlijk .. eigenlijk geen momentjes gehad behalve T1 een beetje doorschieten maar dat kan geen kwaad. Niet eens een keer gespind :) .. dit was met de default wet setup trouwens. Er was geen tijd voor aanpassen/testen, maar hij reed prima!

Leuk circuit, zeker! maar ik mis de langere/snellere stukken .. het rechte stuk is vrij kort, je kunt niet echt even lekker "de benen strekken". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Alfa Novanta schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:05:
[...]
... het rechte stuk is vrij kort, je kunt niet echt even lekker "de benen strekken". :P
Daarom ben ik zo'n fan van o.a. Zolder en Zandvoort.. Constant ben je bezig en moet je scherp zijn.. Heerlijk *O*
Heerlijk over zo'n smal technisch baantje zwalken in de dikke Boot oOo

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Misschien ben ik daarom zo'n fan van Bathurst, de Nordschleife en Macau .. die tracks hebben het namelijk allemaal, technische bochtige stukken en de snellere stukken met snelle bochten en daardoor lagere downforce. Of ik ben gewoon een saddist :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Alfa Novanta schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:58:

Misschien ben ik daarom zo'n fan van Bathurst, de Nordschleife en Macau .. die tracks hebben het namelijk allemaal, technische bochtige stukken en de snellere stukken met snelle bochten en daardoor lagere downforce. Of ik ben gewoon een saddist :+
IK denk beide.

Brands Hatch is een van mijn favo circuits. Bijna geen moment rust en een foutje is zo gemaakt. Voor Zolder geld hetzelfde.
Maar als je in een goede flow komt zijn dit heerlijke circuits.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
dat ben ik helemaal met je eens .. als je lekker in je ritme komt met een stabiele setup dan komt je in een zone en kan je bijna eindeloos doorgaan :)

Zandvoort, Brands Hatch, Donington Park, Laguna Seca .. bochtig met fijne hoogteverschillen! O+

Zolder is wat vlakker maar qua ritme vergelijkbaar mits je die kut sausages niet raakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Alfa Novanta schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:46:
Zolder is wat vlakker maar qua ritme vergelijkbaar mits je die kut sausages niet raakt..
Die zijn met de Boot niet zo'n probleem :+
Da's wel mijn favoriete combo... Zolder met de Boot *O*
Altijd feest _/-\o_

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Boatley :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Ik ben een maandje of twee geleden overgestapt van de Boatly naar de Ferrari.
Pff, sommige circuits moet je opeens heel anders benaderen.

Zolder met zijn sausages, afblijven zegt de Ferrari!
Maar dat geld voor de meeste tracks met een beetje hoge kerbs, de Ferrari vindt die niet leuk.
Wat wel een groot voordeel is dat dit karretje heerlijk licht stuurt. Zeker als je ruim 6 maanden in de boatly hebt gereden, de naam zegt het al...lol

Ik ga ook in de Ferrari het Fastlane kampioenschap rijden, gewoon omdat het kan.
Zolang ik niet als laatste eindig ben ik al tevreden.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
apollo13 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:02:
Ik ben een maandje of twee geleden overgestapt van de Boatly naar de Ferrari.
Pff, sommige circuits moet je opeens heel anders benaderen.

Zolder met zijn sausages, afblijven zegt de Ferrari!
Maar dat geld voor de meeste tracks met een beetje hoge kerbs, de Ferrari vindt die niet leuk.
Wat wel een groot voordeel is dat dit karretje heerlijk licht stuurt. Zeker als je ruim 6 maanden in de boatly hebt gereden, de naam zegt het al...lol

Ik ga ook in de Ferrari het Fastlane kampioenschap rijden, gewoon omdat het kan.
Zolang ik niet als laatste eindig ben ik al tevreden.
dankjewel :+

dankzij jou en de 8 andere Ferrari rijders heb ik nu een Mercedes onder mijn kont :P

[ Voor 76% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-09-2021 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

De Ferrari is een fantastische auto die je lekker over het circuit heen gooit. Ik merkte zelf dat ik toch net wat sneller ben in een wat stabielere auto, of meer ervaring heb :P

Ik heb de Ferrari toch twee seizoenen gereden met veel plezier. Nu overgestapt op de Aston Martin V8 Vantage :) Met dinsdag de tweede Eerste race van het seizoen :D

Trouwens dankzij @Alfa Novanta de Ferrari leren rijden, nog bedankt kerel _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Orphu op 15-09-2021 00:16 ]

• Alfa Novanta
Orphu schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:15:
Trouwens dankzij @Alfa Novanta de Ferrari leren rijden, nog bedankt kerel _/-\o_
Huh is dat zo? :D wat dan?

De ACC 488 rijdt iig al een heel stuk makkelijker dan de AC versie, die liet continu de kont voorbij :+

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-09-2021 12:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
MTFDarkEagle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:27:
[...]

Daarom ben ik zo'n fan van o.a. Zolder en Zandvoort.. Constant ben je bezig en moet je scherp zijn.. Heerlijk *O*
Heerlijk over zo'n smal technisch baantje zwalken in de dikke Boot oOo
Dan hoort Oulton Park ook in dat rijtje thuis, gister start GT4 seizoen op deze baan, echt een perfecte track voor GT4 om exact de reden die je noemt. Eigenlijk geen rustmomenten, een uur lang volle concentratie altijd wagens dicht om je heen (voordeel van GT4) en af en toe banden/kerbs managen (geen verplichte pitstop, prima te doen zonder maar dan is het wel nodig om het kerb stuiteren een beetje te beperken)

[ Voor 3% gewijzigd door H-Alien op 15-09-2021 07:54 ]

www.simsport-racing.com

• MTFDarkEagle
H-Alien schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:52:
[...]

Dan hoort Oulton Park ook in dat rijtje thuis, gister start GT4 seizoen op deze baan, echt een perfecte track voor GT4 om exact de reden die je noemt. Eigenlijk geen rustmomenten, een uur lang volle concentratie en af en toe banden/kerbs managen (geen verplichte pitstop, prima te doen zonder maar dan is het wel nodig om het kerb stuiteren een beetje te beperken)
Ooooh ja Oulton Park inderdaad!!! Die hoort zéker in 't lijstje! oOo

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Pyr0_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:01:

Is dit nou het grote nieuws waar laatst naar geteased werd? Wat een teleurstelling zeg... Ik hoopte toch op z'n minst op een nieuwe DLC of zelfs een AC 2.0....
AC 2.0 staat volgens mij pas in 2023 gepland…

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:36
WiseGuy! schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:54:
[...]

AC 2.0 staat volgens mij pas in 2023 gepland…
Nog niets bekend, maar volgens dit youtube filmpje gaat er binnenkort wel wat meer bekend worden over een eventuele opvolger. En dat zal inderdaad waarschijnlijk op z'n vroegst 2023 worden.

En dat is niet erg, want ondertussen vermaak ik mij weer prima met ACC. Ik heb een tijdje alleen AMS2 gespeeld, maar na een tijdje werd ik er ziek van hoe onvoorspelbaar de wagens rijden in AMS2. Dat is te doen en te managen voor wat korte races en als je niet heel geeft om welke positie je eindigt. Maar tijdje terug weer ACC opgestart voor een 'serieuze sessie' (1+ uur) en toen viel het me na een tijdje op hoe véél beter ik de auto's onder controle had en dat ik veel constanter kan rijden. Daar haal ik toch veel meer voldoening uit dan de pracht en praal van AMS2 uiteindelijk. Wat dan gelijk weer het minpunt van ACC is, het is niet lelijk, maar AMS2 is wel écht veel mooier, toch menig maal zitten kwijlen op mijn 49" widescreen als de zon onderging/opkwam. Die immersie is ook wel wat waard.

Van de week ook maar eindelijk de GT4 wagens aangeschaft. Erg leuk om te rijden, stukje speelser maar toch vergeeflijker! Alleen heeft mijn SA er wel onder te lijden. :'( :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Nou, eindelijk de start van het nieuwe 2021/2022 SRHI GT3 kampioenschap !!

en ik ben al 4 dagen snipverkouden dus dat wordt leuk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Hoho de GT4 was vorige week al van start gegaan :) Succes vandaag!

www.simsport-racing.com

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:29:
Hoho de GT4 was vorige week al van start gegaan :)
Alfa Novanta schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:46:
Nou, eindelijk de start van het nieuwe 2021/2022 SRHI GT3 kampioenschap !!
O-)

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
Wie o wie weet wat er hier aan de hand is :

De laatste paar weken, heb ik dat ik tijdens het rijden in de game, de game heel soms uit zichzelf naar de main menu gaat.

Echt geen idee wat dat kan zijn, ik ben benieuwd of er meer zijn die dit ervaren.

Ik probeer ook wel te zoeken op google naar vergelijkbare situaties, maar ik vind dit nogal lastig te beschijven in het engels , en ik kan daardoor dus ook weinig zelf vinden.

ik zou graag willen uitzoeken wat daar dan de oorzaak van kan zijn, maar hoe doe ik dat ?

• apollo13
murky123 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:10:
Wie o wie weet wat er hier aan de hand is :

De laatste paar weken, heb ik dat ik tijdens het rijden in de game, de game heel soms uit zichzelf naar de main menu gaat.

Echt geen idee wat dat kan zijn, ik ben benieuwd of er meer zijn die dit ervaren.

Ik probeer ook wel te zoeken op google naar vergelijkbare situaties, maar ik vind dit nogal lastig te beschijven in het engels , en ik kan daardoor dus ook weinig zelf vinden.

ik zou graag willen uitzoeken wat daar dan de oorzaak van kan zijn, maar hoe doe ik dat ?
Heb je toevallig je muis in de buurt van je stuur liggen en hobbelt/schud je rig/tafel een beetje tijdens het racen?
Dat is mij dus ook een paar keer gebeurd, mijn muis ligt nu ergens anders tijdens het racen.

apollo13

• murky123
apollo13 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:58:
[...]

Heb je toevallig je muis in de buurt van je stuur liggen en hobbelt/schud je rig/tafel een beetje tijdens het racen?
Dat is mij dus ook een paar keer gebeurd, mijn muis ligt nu ergens anders tijdens het racen.
nee dat is het allemaal niet, ik probeer al dingen uit te sluiten.
eerst dacht ik dat het aan mijn streamdeck zou leggen, omdat je dan ook met toets combo's werkt
maar ik druk geen enkele knop in ik ben alleen maar aan het rijden/remmen/sturen/schakelen.

Wat ik op mijn rig heb zitten :
Fanatec CSL DD
Heusinkveld sprint pedalen
Streamdeck
Fanatec mclaren V2 stuur
KGL simracing Vocore USB screen.

software wat ik gebruik :
ACC
Simhub
Discord
streamdeck software

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Heb je niet een knop op je stuur per ongeluk gemapped voor het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Bedoel je het hoofd menu van acc ( wat je ziet als je de game start), of het pause menu wat je krijgt als je in een race op esc klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Sporedd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:36:
Bedoel je het hoofd menu van acc ( wat je ziet als je de game start), of het pause menu wat je krijgt als je in een race op esc klikt.
Hij zegt main menu maar dat is niet te mappen.
Ik ging er vanuit dat hij misschien het escape menu bedoelde :)

@murky123 Als het echt main menu is dan is het gewoon een rare bug. Ik zou de game herinstalleren om te kijken of dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Ja of de integrity check van steam utivoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Jup, klinkt als een bug. Anders even back to basics en alleen de echt noodzakelijke dingen inpluggen (stuur, pedalen).

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
And now for something completely different, vorig en dit seizoen best wat custom liveries in onze kampioenschappen. De lag is nog steeds ruk (vandaar alleen joinen tijdens practice) maar het blijft tof om al die liveries in de livestream of replay te zien.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

En we gaan zo starten met de Imola 12 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Orphu schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:07:
[...]

Hij zegt main menu maar dat is niet te mappen.
Ik ging er vanuit dat hij misschien het escape menu bedoelde :)

@murky123 Als het echt main menu is dan is het gewoon een rare bug. Ik zou de game herinstalleren om te kijken of dat het oplost.
nee, het is het pauze menu, dat menu wat je krijgt als je op escape drukt.

gebeurd online en offline, alleen online stopt het niet, omdat ACC je verplicht in online de auto stil te zetten voor je naar het menu kan " escapen"

ik vermoed dat electromagnetische interference is vanaf mijn direct drive wheelbase.
want het gebeurd heel erg random, en het gebeurd zonder en met de verschillende input devices aangesloten.

dus met of zonder streamdeck, vocore usb screen en extra set muis/tobo combo. dat maakt allemaal niet uit

en het gebeurd echt puur als ik input geef aan stuur en pedalen, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
In een ander topic hier heb ik ook mensen gelezen die last hebben met een DD en interferance,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyTeirEx8ltZFWk0vZeHhVHTjKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LrU8274uGL9oWfI4VfScU4Ho.jpg?f=user_large

nog niet getest, de tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Dadelijk 20:00 LIVE met FSLR ronde 1 van het ACC GT3 kampioenschap @ Kyalami :P

.. in een Mercedes, jawel :+

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-10-2021 09:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• apollo13
Ondergetekende deed ook mee met FSLR ronde 1 van het ACC GT3 kaioenschap @ Kyalami.
Pfff, 60 minuten is lang zeg, maar ik ben over de finish gekomen en niet als laatste.
Werd 26e van de 32, missie geslaagd....not last. :9

[ Voor 0% gewijzigd door apollo13 op 03-10-2021 21:52 . Reden: typo ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
apollo13 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:51:
Ondergetekende deed ook mee met FSLR ronde 1 van het ACC GT3 kaioenschap @ Kyalami.
Pfff, 60 minuten is lang zeg, maar ik ben over de finish gekomen en niet als laatste.
Werd 26e van de 32, missie geslaagd....not last. :9
Ben je nog voor mij gefinisht iig :+
iemand wilde dwars door mij heen rijden na de pitstop en dat is'm aardig gelukt ook :D .. ik had best wat schade (47s) en oververhitte bandjes dus ging een paar bochten verder weer rond en ging toen met vierkante banden weer rammelend en stuiterend verder.. en er zat geen gang meer in .. tot ik 'm nog een keer verloor en frontaal de vangrail in klapte. Toen was mijn race wel over.. DNF ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

En morgen maar weer es een Endurance doen .. een andere community, andere teamleden, andere auto :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• apollo13
Er gaan geruchten dat deze tracks worden toegevoegd aan ACC: Hockenheimring, Sebring, Road Atlanta en Watkins Glen.
Setups zijn gevonden op de website van Coach David Academy, in het ACC gedeelte.

Kunos, wanneer kan ik ze kopen? :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
apollo13 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:36:
Er gaan geruchten dat deze tracks worden toegevoegd aan ACC: Hockenheimring, Sebring, Road Atlanta en Watkins Glen.
Setups zijn gevonden op de website van Coach David Academy, in het ACC gedeelte.

Kunos, take my money! *O*

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Oof, dat wordt een heel leuke DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:37

CoronelHimself

Division Brabant

apollo13 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:36:

Op basis van wat staat de Hockenheimring erbij? De andere zijn waarschijnlijk onderdeel van GT America. En Watkins Glen en Sebring staan alleen op de 2021 kalender. Maar er zouden dan nog 4 circuits missen. Kan natuurlijk zijn dat Kunos daar nog geen versie van naar Dave zijn gestuurd.

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
en we mogen weer! 75 min Paul Ricard *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
Mijn hemel dat was een toffe race om te kijken. Vooral de strategie verschillen in de top 5 maken het een soort COTA herhaling.

Sem en Nard die duidelijk gingen voor alleen een splash en dash terwijl Dean wel voor nieuwe bandjes ging. Dean die daardoor de kop positie weggaf maar wel weer seconden per ronde inliep.

Compleet verschillende strategieën met uiteindelijk een halve seconde verschil na 75 minuten rijden, was tof om te zien :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

ow idd, zo te horen was het wel fun voorin met Sem en nr 2 binnen 0,5s ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWouter
Twee weken geleden is mijn oude pc gestorven. Ik had al de meeste zaken in huis voor een nieuwe pc, enkel het mobo en cpu ontbraken. Heb ik dan maar versneld moeten aankopen en in elkaar flansen.

Vandaag heb ik mijn simrig op de hobbykamer gezet en voor de eerste keer ACC gespeeld op de pc.
Valt me niet tegen. Grafisch een pak beter dan op de PS4 en ik was bijna onmiddellijk even snel (of traag naar gelang vanuit welk oogpunt men kijkt :D)

Valt me wel op dat het SA systeem op de pc veel sneller stijgt. Op de PS4 stijgt dit heel erg traag, en een uitzonderlijk contact met een andere wagen wordt onmiddellijk afgestraft terwijl ik de indruk heb dat het in de pc versie toch iets 'normaler' is.

Happy bunny hier ^^. Nu maar eens gaan uitkijken voor een simdash en eventueel een flagled :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

@GewoonWouter Welkom bij de PC community :) Hopelijk zul je snel wennen aan het racen op de PC en jezelf zien verbeteren.

Overigens vreemd dat je voor je gevoel op de PS4 langzamer safety rating opbouwde, Misschien rijdt je nu onbewust dichter bij andere auto's dan op de playstation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GewoonWouter
Orphu schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:53:
@GewoonWouter Welkom bij de PC community :) Hopelijk zul je snel wennen aan het racen op de PC en jezelf zien verbeteren.

Overigens vreemd dat je voor je gevoel op de PS4 langzamer safety rating opbouwde, Misschien rijdt je nu onbewust dichter bij andere auto's dan op de playstation?
Thanks, het wennen is al best ok, op mijn favoriete tracks Monza en Imola ben ik al een halve seconde sneller en soms nog meer. Waarschijnlijk deels omdat het visueel allemaal wat scherper is en het aantal FPS is ook serieus de hoogte in wat me ook niet onbelangrijk lijkt.

Qua SA valt het me toch op. Ik heb ACC nu 9 uurtjes gespeeld en ik ben al SA81. Heel af en toe is er een zachte tik bij maar toch blijft de SA stijgen. Op PS4 speel ik het een jaar en SA88 was het hoogst haalbare. Op PS4 wordt een tik - hoe klein en onschuldig ook - veel harder afgestraft met direct een punt aftrek. Daarna mag je 3 ronden clean op 0,3 seconden achter iemand rijden en het enige dat gebeurt is het SA getal dat groen wordt maar niet stijgt. Ben zo gemakkelijk 10 SA punten de kelder ingedonderd omdat ik in verder leuke races bv tijdens de start door de typische divebombers ben getorpedeerd.

Maar goed, das op zich niet het belangrijkste. Er is me al wel opgevallen dat er veel meer leuke tegenstanders zijn om tegen te racen met nog steeds een portie jongens die denken dat ze op de kermis zitten.
Mijn maat heb ik ook kunnen overtuigen om toch op zijn 5 jaar oude gaming laptop acc te proberen en dat bevalt hem ook een pak meer. Zijn cpu wordt wel heel warm maar zolang ie niet opstijgt is het goed. Twee happy bunnies :*)

[ Voor 6% gewijzigd door GewoonWouter op 01-11-2021 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorisJerks
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 20:11
Zijn er meer mensen met problemen met online racen? Kan niet verbinden met de online servers, pc al opnieuw opgestart maar helaas geen oplossing. Zit op de laatste versie en gisteren werkte alles nog gewoon.

Rechtsonderin staat disconnected

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
DorisJerks schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:57:
Zijn er meer mensen met problemen met online racen? Kan niet verbinden met de online servers, pc al opnieuw opgestart maar helaas geen oplossing. Zit op de laatste versie en gisteren werkte alles nog gewoon.

Rechtsonderin staat disconnected
Gebeurt zo af en toe bij Kunos.
Kan minuten duren, maar ook uren. Is helaas een kwestie van geduld hebben.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
Verwijderd, verkeerde forum

[ Voor 97% gewijzigd door Marc Dieters op 08-11-2021 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
@Marc Dieters
Ik denk dat je in het verkeerde forum zit, dit is het ACC forum.
Deze post hoort, denk ik, thuis in het AC forum.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Marc Dieters schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:41:
Schrijf je nu in voor een van de meest spectaculaire race klassen in Europa.
Het British Touring Car Championship oftwel BTCC
[Afbeelding]

Het kampioenschap start 18 November 2021, 19:30 NL tijd.

De volgende BTCC autos zijn beschikbaar:
Alfa Romeo Giulietta
Audi RS3
BMW 125i M
Ford Focus
Honda Civic
Toyota Avensis

Schema:
Round 1 | Brands Hatch 18-11-2021 19:30 [GMT+1]
Round 2 | Thruxton 02-12-2021 19:30 [GMT+1]
Round 3 | Croft 16-12-2021 19:30 [GMT+1]
Round 4 | Knockhill 06-01-2022 19:30 [GMT+1]
Round 5 | Oulton Park 20-01-2022 19:30 [GMT+1]
Round 6 | Snetterton 03-02-2022 19:30 [GMT+1]
very nice :)

en idd, AC content hier even posten: [Multi] Assetto Corsa - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Dieters
Oeps inderdaad, sorry. Heb em in AC gezet.

Hier verwijderen schijnt niet te kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
och, tis wat het is. Vind het wel een mooie league en wil wel proberen mee te doen :)

maar dan wel met de Alfa nu ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-11-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 20:47
Pas dit weekend de laatste update gedownload van ACC. Het lijkt of deze beter draait en minder framedrops heeft. Ook in de regen is ACC daarmee veel beter speelbaar.

Wel blijf ik worstelen met FFB icm Fanatec CSL Elite (ja ik weet het er moet een DD komen). AC is gewoon nog steeds fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:27
RobbieHifi schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:28:
Pas dit weekend de laatste update gedownload van ACC. Het lijkt of deze beter draait en minder framedrops heeft. Ook in de regen is ACC daarmee veel beter speelbaar.

Wel blijf ik worstelen met FFB icm Fanatec CSL Elite (ja ik weet het er moet een DD komen). AC is gewoon nog steeds fijner.
Ik rij ook met een CSL Elite, waar loop je tegen aan als ik vragen mag?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
FFB van ACC moest ik ook best wel aan wennen...

De CSL Elite gebruikte ik altijd de recommended instelling die te vinden zijn op het Fanatec forum.

Gegroet! Lukas

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste