[PC] Assetto Corsa Competizione

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
Ah man wat is acc toch heerlijk sturen. Het merendeel van de avond in public lobbies op spa gereden in verschillende wagens. De porsche, audi en Ferrari. Eigenlijk alle races op P4/p5 gefinisht vanaf rond de p10. Alleen de laatste niet,.. Startplek p4, maar vergeten brandstof toe te voegen. Toen maar gaan hotlappen in de race met een 1.18.3 als resultaat 😃

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11-2021
21 Juni start ons eerste Porsche Cup kampioenschap. Dit bestaat uit 5 races. Elke race duurt 45 minuten met een 20 minuten durende Qualy.

Alle info is hier te vinden, tevens kan je je hier registeren:
https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Daarnaast doen we ook een driver school, waar een van onze snelste coureur met je mee kijken om te zien wat beter kan!

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Sporedd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:29:
Daarnaast doen we ook een driver school, waar een van onze snelste coureur met je mee kijken om te zien wat beter kan!
Alles? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
Marc Dieters schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:11:
21 Juni start ons eerste Porsche Cup kampioenschap. Dit bestaat uit 5 races. Elke race duurt 45 minuten met een 20 minuten durende Qualy.

Alle info is hier te vinden, tevens kan je je hier registeren:
https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=3
Nice ik ga mee doen! Ben er een tijdje tussenuit geweest helaas maar zonde als die dure rig niks staat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 13:08
Het begint bij gas & rem... :+
(al is sturen schijnbaar ook wel 'n beetje belangrijk.. O-) )

[ Voor 16% gewijzigd door MTFDarkEagle op 04-06-2021 09:26 ]

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Hi Assetto Corsa fans! Ik ben volledig nieuw met dit spel. Toevallig door een tweaker gister half overgehaald om dit spel ook eens een kans te geven. Net even op Steam gekeken hoeveel pijn dat gaat doen in mijn portemonnee....

Tot mijn blijde verrassing zie ik dat er nu een sale weekend is.... 8 euro voor de ultimate editie! Ik deel dit even voor andere mensen die eventueel geinteresseerd zijn om dit spel aan te schaffen. :)

Link naar steam pagina

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09 16:14

Nielless

Born at a very young age.

Generaal Pep schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:12:
Tot mijn blijde verrassing zie ik dat er nu een sale weekend is.... 8 euro voor de ultimate editie! Ik deel dit even voor andere mensen die eventueel geinteresseerd zijn om dit spel aan te schaffen. :)

Link naar steam pagina
Dit is de standaard Assetto Corsa game, niet de Competizione versie

[ Voor 19% gewijzigd door Nielless op 04-06-2021 12:13 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Wat is het verschil? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Degene waar jij het over hebt is trouwens ook in de sale. Dan nog: Wat is het verschil?

Welk spel is beter/leuker? Ik zie dat Assetto Corsa het meeste wordt gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Generaal Pep op 04-06-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Assetto Corsa Competizione is een nieuwere game (2018) met alleen de GT auto's
Assetto Corsa is van 2014 en heeft meer auto keuzes

Beide spellen worden nog veel gespeeld.
Generaal Pep schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:15:
Degene waar jij het over hebt is trouwens ook in de sale.
Nice :)

[ Voor 29% gewijzigd door Nielless op 04-06-2021 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
Nielless schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:26:
[...]

Assetto Corsa Competizione is een nieuwere game (2018) met alleen de GT auto's
Assetto Corsa is van 2014 en heeft meer auto keuzes

Beide spellen worden nog veel gespeeld.

[...]

Nice :)
Okay cool! Wil ik in een Honda Civic racen moet ik dus sowieso Assetto Corsa halen?

Ik gaat wel even wat filmpjes kijken vanavond. Rij altijd al alleen maar F1 van Code Masters. Zit al tijden te kijken naar een andere race sim. Wellicht haal ik beide Assetto Corsa games wel dit weekend :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Generaal Pep schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:35:
[...]

Okay cool! Wil ik in een Honda Civic racen moet ik dus sowieso Assetto Corsa halen?
Jep, dan is Assetto Corsa je game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49
mithrandirrr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:46:
Ah man wat is acc toch heerlijk sturen.
geef mij AC maar any day of the week :+

dus morgen wordt het weer afzien .. zeker in de Lamborghini !! _O- :')

want

SRHI Mount Panorama - Bathurst 12 Hours .. deel 1

SRHI Mount Panorama - Bathurst 12 Hours .. deel 2

Link SRHI stream:

tenzij

Kunos hun servers niet op de rit krijgt,
want momenteel ligt alles eruit ivm de Free to Play actie dit weekend _O-

https://store.steampowered.com/sale/AssettoCorsaFranchiseSale Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI7NVyGjrNB18R28wOkJyHOaJfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i4keNnsU2IKsn7mJBTCFLVtR.png?f=fotoalbum_large

het kan dus nog alle kanten op ... tis nu al spannend :')

[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-06-2021 10:57 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

lijkt erop dat de servers net op tijd op zijn .. RACE DAY !! *O*

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Ik wilde gisteravond nog even online racen, pfff. Kunos had volgens mij de drukte niet verwacht.
Kon na tig keer proberen de servers te refreshen eindelijk een lijst krijgen met lobbies en ergens inloggen.
Na de race even mijn stats bekijken was er niet bij, kreeg de oude vertrouwde cirkel te zien die maar bleef draaien.
Wel een leuke race gehad, de Bentley gewisseld voor een Ferrari. Een groot verschil zeg. Stuurt een stuk lichter, wel gevoelig voor de kurbs e.d. Merkte ook dat de Ferrari wat langzamer is met optrekken in vergelijking met de Bentley.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
mr.DJ95 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:38:
[...]

Nice ik ga mee doen! Ben er een tijdje tussenuit geweest helaas maar zonde als die dure rig niks staat te doen.
Goed te horen. Porsche supercup is erg leuk vind ik. Het heeft de fun van gt4 en het gevoel van snelheid van gt3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Marc Dieters schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:44:
[...]

Goed te horen. Porsche supercup is erg leuk vind ik. Het heeft de fun van gt4 en het gevoel van snelheid van gt3 :)
:Y

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Marc Dieters schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:44:
[...]

Ja precies dat! Bovendien is het hele veld gelijk en zitten er niet 7 Lexus GT3 auto's in de top 10. En geen TCS en ABS, heb ik genoeg mee geoefend met de Masarati inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
mr.DJ95 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:00:
[...]

Ja precies dat! Bovendien is het hele veld gelijk en zitten er niet 7 Lexus GT3 auto's in de top 10. En geen TCS en ABS, heb ik genoeg mee geoefend met de Masarati inmiddels.
Supercup heeft wel ABS :)
IMHO de beste combi.. Geen TC, wél ABS :Y

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
Wat!? hebben ze geen TC? had iemand mij dat niet kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Sporedd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:10:
Wat!? hebben ze geen TC? had iemand mij dat niet kunnen vertellen?
})

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
MTFDarkEagle schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:07:
[...]

Supercup heeft wel ABS :)
IMHO de beste combi.. Geen TC, wél ABS :Y
Ah, heb ik net mijn linkerbeen getraind om mega voorzichtig en gepast te kunnen remmen in de regen zonder ABS.

Nu hopen dat er een flinke regenrace bij zit. Beetje a la Spa afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
mr.DJ95 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:20:
[...]

Ah, heb ik net mijn linkerbeen getraind om mega voorzichtig en gepast te kunnen remmen in de regen zonder ABS.

Nu hopen dat er een flinke regenrace bij zit. Beetje a la Spa afgelopen weekend.
Alleen maar goed om te kunnen ;)
Dat zal je helpen met trailbraken :Y

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
mr.DJ95 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:20:
[...]

Dat was geen regen race meer, maar een powerboat race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
https://media.giphy.com/media/j2Z2yxuFupAdw4lpuW/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/j2Z2yxuFupAdw4lpuW/giphy.gif?cid=790b76117634493b7418f96d92244e9654cf4a5909d2bcf9&rid=giphy.gif&ct=g

[ Voor 68% gewijzigd door MTFDarkEagle op 08-06-2021 10:29 ]

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
Sporedd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:03:
[...]

Dat was geen regen race meer, maar een powerboat race!
Had het afgelopen weekend ook zoiets. Tijdens de quali, op Imola, alles droog.
De start wordt geactiveerd en het is drijfnat. Snel voor de start wachttijd was afgelopen de wet-setup aan geslingerd, op de gok de psi wat verhoogd en toen was het tijd om te gaan racen.
Het ging goed fout bij de start, maar we hadden mazzel, er was een mod aanwezig.
Die maande iedereen aan tot rust en herstartte de race, toen ging het wel netjes, iedereen hield zich een beetje in en het werd een leuke wet-race. Ik begon als 18e, werd uiteindelijk 12e.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/LPLYDbzuBFCsm3IQPLBg3J6H.jpg

apollo13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc Dieters
26 Juni 2021 organiseert Racingleague i.s.m Need4Beer de Silverstone 500.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCoohpJ8vlqtaBzLi4JNdoSXB9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Y7JcEXuZJpdmBIxMD2rsgVZ.png?f=fotoalbum_large

Dit is een 3 uurs Endurance race. Het evenement ziet er als volgt uit:

Practice: 26 juni 15.00 uur, 1 uur.
Qualifying: van 21 t/m 24 juni, 4 sessies per dag.
Race: 26 juni, 16.00, 3 uur.

Minimaal 2 rijders. Max stint tijd 70 minuten. Realistisch weer (dit betekent dat het actuele weer van de track locatie gebruikt wordt).

Meer info is hier te vinden: https://www.racingleague....etails?rid=24&leagueId=10
Registratie is verplicht en dient als team te gebeuren. Registratie voor de qualy sessies is ook verplicht en iedere rijder van een team dat deelneemt dient te qualificeren. De gemiddelde tijd van alle rijders in een team is de qualificatie tijd van het team.

Hier een overzicht van wat KB artikelen:
How to connect Discord and Steam to your account: https://www.racingleague.net/KB/Read?id=14
How to create a Team: https://www.racingleague.net/KB/Read?id=10
How to register for an Endurance race: https://www.racingleague.net/KB/Read?id=11
How to qualify for an event that has seperate qualy sessions: https://www.racingleague.net/KB/Read?id=12
This event uses realistic weather explained: https://www.racingleague.net/KB/Read?id=13

Vragen? Stel ze gerust hier of op discord of waar dan ook ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Ik zat me net af te vragen wat er nog qua DLC / content voor ACC aan zit te komen, en toen kwam ik dit interessant artikeltje tegen. Wellicht leuk om te lezen mocht je je hetzelfde afvragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Pyr0_ schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 08:55:
Ik zat me net af te vragen wat er nog qua DLC / content voor ACC aan zit te komen, en toen kwam ik dit interessant artikeltje tegen. Wellicht leuk om te lezen mocht je je hetzelfde afvragen. :)
Ik heb geen idee wat ze gaan doen.

Ik denk dat ze zichzelf enigszins in de voet geschoten hebben door met de Unreal engine verder te gaan. Je zou denken dat ze nu achteraf een andere keus zouden hebben gemaakt. Zeker als je ziet wat de modding community met AC gedaan hebben.
Eigenlijk zouden ze het gemakkelijkste die zaken zoals SOL/weather effects inkopen en doorontwikkelen met hun kennis/kunde en als AC2 uitbrengen. een win-win aan alle kanten! Scheelt hun veel development tijd en ze kunnen weer mods ondersteunen zoals wij, de klant, vragen. Dat gaat met de Unreal engine waarschijnlijk nooit gebeuren.

Máár, ze kunnen ACC natuurlijk ook heel gemakkelijk omzetten naar een AC2, de bestaande ACC tracks kun je hergebruiken en ze hoeven alleen een aantal auto-DLC's uit te brengen en klaar ben je. Maar daarmee committen ze zich wel definitief aan de Unreal engine. Dus ik denk dat, dat voor hun de allerbelangrijkste vraag is, of ze dat willen of toch een andere engine gaan overwegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-06-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Alfa Novanta schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:20:
[...]

Ik heb geen idee wat ze gaan doen.

Ik denk dat ze zichzelf enigszins in de voet geschoten hebben door met de Unreal engine verder te gaan. Je zou denken dat ze nu achteraf een andere keus zouden hebben gemaakt. Zeker als je ziet wat de modding community met AC gedaan hebben.
Eigenlijk zouden ze het gemakkelijkste die zaken zoals SOL/weather effects inkopen en doorontwikkelen met hun kennis/kunde en als AC2 uitbrengen. een win-win aan alle kanten! Scheelt hun veel development tijd en ze kunnen weer mods ondersteunen zoals wij, de klant, vragen. Dat gaat met de Unreal engine waarschijnlijk nooit gebeuren.

Máár, ze kunnen ACC natuurlijk ook heel gemakkelijk omzetten naar een AC2, de bestaande ACC tracks kun je hergebruiken en ze hoeven alleen een aantal auto-DLC's uit te brengen en klaar ben je. Maar daarmee committen ze zich wel definitief aan de Unreal engine. Dus ik denk dat, dat voor hun de allerbelangrijkste vraag is, of ze dat willen of toch een andere engine gaan overwegen.
Qua physics, feel en FFB van de wagens vind ik ACC echt fantastisch, heb nog geen andere sim die in de buurt komt (disclaimer, iRacing en RF2 nog niet geprobeerd). Dus ergens hoop ik gewoon dat ze ACC blijven uitbreiden. Maar de scope voor uitbreiding is vrij beperkt gezien de licentie restricties van de SRO series. Dus ik denk dat Kunos een heel moeilijke keuze te wachten staat qua beslissing welke richting ze op willen gaan. Korte termijn hoop ik dat ze gewoon content blijven uitbrengen voor ACC, NA tracks zou ik graag zien (Sebring, Daytona, Somona, Watkings Glen, Long Beach, COTA). Daar valt dus al veel te halen. En natuurlijk, de Nurburgring... Maar dat gaat er helaas nooit komen.. :( Lange termijn hoop ik dat ze een goeie AC2 kunnen neerzetten, met de uitbreidbaarheid (mods) van de originele AC maar wel met de physics, feel en FFB van ACC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
in 2024 gaan we het zien met AC2 wat ze gemaakt hebben :P
Wel benieuwd hoe die 3 AC games dan naast elkaar gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Pyr0_ schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:47:
Maar de scope voor uitbreiding is vrij beperkt gezien de licentie restricties van de SRO series.
nee, natuurlijk niet, de scope is beperkt voor ACC, maar als ze de game kopiëren en hernoemen naar AC2 en geen SRO content erin aanbieden, dan zijn ze gewoon vrij om te doen wat ze willen. SRO gaat over de content, niet over de game engine zelf. Die is gewoon in handen van Kunos.
En natuurlijk, de Nurburgring... Maar dat gaat er helaas nooit komen.. :(
en dan is de Nordschleife natuurlijk ook geen probleem meer. Alleen kun je er niet met SRO GT3 wagens op rijden, maar ze kunnen heel eenvoudig de ADAC benaderen voor hun GT3 auto's, of straks zelfs de DTM! Dus op zich is dat de allermakkelijkste weg voor hun. De AC engine weer opdiepen is toch wel weer wat ver gezocht ben ik bang. Dat zouden ze alleen doen als ze besluiten afscheid te nemen van de Unreal engine OF er moet een update voor de Unreal engine komen die beter performed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
Ik mag toch hopen dat ze afscheid nemen (in ieder geval van deze versie) van de Unreal engine.
De problemen met ghosting en VR zijn echt niet best, en voor een moderne race sim toch een must denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Laatste tijd de McLaren 720S wat geprobeerd. Zeer fijne auto imo. Rijd erg makkelijk en is redelijk snel ook nog. Bevalt goed dusver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Gisteravond een rondje Monze gedaan. Parabolica was mijn vriend in de laatste ronde.
4 voor de prijs van 1. Deze was ook weer in de Ferrari, begin steeds beter te worden in deze auto.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
apollo13 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 00:22:
Gisteravond een rondje Monze gedaan. Parabolica was mijn vriend in de laatste ronde.
4 voor de prijs van 1. Deze was ook weer in de Ferrari, begin steeds beter te worden in deze auto.
[YouTube: It all happens at Parabolica]
Sore Loser ?

Jij trapt midden op ongeveer het snelste rechte stuk in Europa op de rem. :X

Ik heb altijd een hekel aan mensen die na de finish meteen doen alsof de regels niet meer gelden.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
enchion schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:52:
[...]

Sore Loser ?

Jij trapt midden op ongeveer het snelste rechte stuk in Europa op de rem. :X

Ik heb altijd een hekel aan mensen die na de finish meteen doen alsof de regels niet meer gelden.
Nope, ik ging daar rustig van mijn gas af terwijl hij nog steeds vol gas gaf.
Ik doe nooit extreme dingen na de finish. Ik stuur rustig naar links of rechts en ga van mijn gas af, ik rem nooit extreem na de finish.

Zie filmpje, kijk naar mijn gas en rem. Ik stuur rustig naar rechts, laat mijn gas los en trap op de rem.
Hij volgt mij naar rechts en blijft op zijn gas staan.

[ Voor 17% gewijzigd door apollo13 op 13-06-2021 14:20 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:06
Ik volg dit topic (bijna) dagelijks
AC was ik in 1 week van genezen ivm verkeerde online opties.

Sindsdien overgegaan op iRacing
Het vetste online systeem wat er is, dagelijks *tienduizenden* racers online.
Maar de GT(xxx) auto's zijn erg slecht controleerbaar. (understatement)

RF2 durf ik eigenlijk niet aan door mijn AC implosie en de vergelijkbare infra.
Gevoel in de auto is TOP! (offline)
Graphics daarentegen zijn zelfs minder dan iRacing.

ACC voelt het beste, ook ondanks dat ik online in de PLEBs servers rij.

Persoonlijk zou ik het echt geweldig vinden als Kunos iRacing "kopieert" qua online opties.
De physics zijn belangrijk, maar als ik iRacing zie/gebruik is dat geen probleem...
Het platform is belangrijker dan de sim (8>

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:27
raymondw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:10:
Wat bedoel je hiermee?

Ik vermoed een rankingsysteem zoals iRacing kent?

Als je in een league mee rijdt, zoals bij Fastlane O-) , bijvoorbeeld heb je daar al geen last meer van.

We proberen daar om op een nette manier met elkaar te racen met inachtneming van de gebruikelijk race etiquette. Mocht er toch een keer een punt van discussie zijn dan kan dit worden voorgelegd aan de 'admins' van betreffende league.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:37

CoronelHimself

Division Brabant

Alfa Novanta schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:59:
[...]

nee, natuurlijk niet, de scope is beperkt voor ACC, maar als ze de game kopiëren en hernoemen naar AC2 en geen SRO content erin aanbieden, dan zijn ze gewoon vrij om te doen wat ze willen. SRO gaat over de content, niet over de game engine zelf. Die is gewoon in handen van Kunos.

[...]

en dan is de Nordschleife natuurlijk ook geen probleem meer. Alleen kun je er niet met SRO GT3 wagens op rijden, maar ze kunnen heel eenvoudig de ADAC benaderen voor hun GT3 auto's, of straks zelfs de DTM! Dus op zich is dat de allermakkelijkste weg voor hun. De AC engine weer opdiepen is toch wel weer wat ver gezocht ben ik bang. Dat zouden ze alleen doen als ze besluiten afscheid te nemen van de Unreal engine OF er moet een update voor de Unreal engine komen die beter performed.
SRO heeft geen GT3 wagens. De licenties horen gewoon toe aan de fabrikanten. Daarom zie je ook officiele F1 wagens in games. Je moet alleen de SRO/ F1 trademarks niet gaan lopen schenden.

Alleen het kampioenschap is in handen van de organisatie, niet de wagen noch de circuits.
Anyway Unreal 5 engine is zeker een optie, maar ze zullen zeker de oude engine nog eens goed gaan bekijken. Even wat extern talent inhuren (SOL, etc.) en de looks zijn weer up-to-date. Zo zijn een hoop programmeurs bij Kunos überhaupt aan hun baan gekomen.... Meeste waren modders.

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
raymondw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:10:

Sindsdien overgegaan op iRacing
Het vetste online systeem wat er is, dagelijks *tienduizenden* racers online.
Maar de GT(xxx) auto's zijn erg slecht controleerbaar. (understatement)

RF2 durf ik eigenlijk niet aan door mijn AC implosie en de vergelijkbare infra.
Gevoel in de auto is TOP! (offline)
Graphics daarentegen zijn zelfs minder dan iRacing.

ACC voelt het beste, ook ondanks dat ik online in de PLEBs servers rij.

Persoonlijk zou ik het echt geweldig vinden als Kunos iRacing "kopieert" qua online opties.
De physics zijn belangrijk, maar als ik iRacing zie/gebruik is dat geen probleem...
Het platform is belangrijker dan de sim (8>
Toen jij begon te racen was je ook een Pleb. Iedereen begint onderaan.
Als je dus niet met het "gewone" volk wilt racen is het simpel te doen doen in ACC.
Kies in de online servers degene die een hoge SA rating vereisen, easy peasy.

Ikzelf ben nu een gemiddelde racer (silver) na ruim 6 maanden, maar ga nog steeds online op welke server dan ook.
Het rijden tussen de mindere goden heeft mij veel racecraft gegeven en doet dat nog steeds.
Ik bedoel dus niet echt de RC score in ACC, maar meer het goed kunnen inschatten van situaties, waar wel en niet in te halen en het lezen van de tegenstanders.

[ Voor 13% gewijzigd door apollo13 op 14-06-2021 12:09 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Laatst online: 18:06
DeTjuk schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:46:
Wat bedoel je hiermee?
Ik vermoed een rankingsysteem zoals iRacing kent?
Nee, AC is DE mod sim, helaas houd dit in dat je als server admin alles retestrak moet aftimmeren.
Doe je dit niet, dan kan er zomaar iemand meedoen met een wat aangepast auto.
Je kan dit niet zien in de standaard schermen en als admin moet je echt in de logs duiken.
Heb je als admin er wat minder kaas van gegeten dan heb je spontaan allemaal Aliens....

Kwam er achter toen ik zelf een andere versie van een mod had dan de rest.
Reed iedereen op 10s terwijl ik echt geen goeie simmer ben.
Na veel zoeken en puzzelen wat het verschil was kwamen we achter het verschil in mod versie en de server instellingen.

Hierdoor er voor gekozen iRacing competitief te rijden, RF2 en ACC doe ik nu voor het gevoel en meestal offline.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54
Jup, mods is top vanwege de veelzijdigheid en de hoeveelheid fun die je kunt hebben. Voor meer competitief of e-sports moet je het wel retestrak in de gaten houden ja :)

Maar ik snap je ook wel erg goed als je het hebt over het online systeem van iracing. Persoonlijk ben ik geen iracing fan maar Raceroom maakt nu ook voorzichtige stappen met ranked racing en dat is toch een stuk leuker/verslavender/netter/uitdagender dan gewoon een random lobby.

Terug naar ACC, ik heb het gevoel dat in dit geval het vooral de communities zijn die het succes van ACC het succes maken dat het is. Kan ook aan mijn eigen bubbel liggen maar er zijn echt mega veel communities en de hyper-focus maakt het natuurlijk ook wel erg geschikt voor competitie, waarbij de wagens genoeg verschillen om het leuk te houden.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FelixR1991
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 22:03
Pyr0_ schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 08:55:
Hehe ik vroeg me al af waarom er Tweakers opeens op m'n blog kwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
FelixR1991 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:47:
Hehe ik vroeg me al af waarom er Tweakers opeens op m'n blog kwamen :)
Mooi artikel. :) ben benieuwd wat de toekomst brengt.. are we there yet? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-06-2021 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FelixR1991
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 22:03
Alfa Novanta schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:39:
[...]

Mooi artikel. :) ben benieuwd wat de toekomst brengt.. are we there yet? :P
Nee :(

2024 is nu iig het doel voor AC2, met wellicht in 2023 een Early Access release (unconfirmed). Maar voor ACC weten we nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:10
Ik hoop eigenlijk dat ze een stukje uitbreiding gaan doen. Als je nu ziet dat ze met de GT3 America races bezig zijn dan zou dat gaaf zijn om hier ook te krijgen. Is meende ik de zelfde race serie alleen dan in Amerika. Zelfde geldt voor de GT3 endurance zoals de 24h van Nürnberg. Maar aan de andere kant, motorsportgames gaat naast een nieuwe Nascar ook de BTCC uitbrengen. Plus ik meende een 24h Le Mans game.

Dus persoonlijk hoop ik op een port naar ACC2 met verbetering voor VR en uitbreiding naar meerdere races in GT3/4.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Vanavond, op de Fun server van Fastlane, een Porsche Cup race.
Hoogste tijd dus dat ik moest gaan oefenen, aangezien ik nog nooit in deze auto heb gereden.
Oef, geen TC is even wennen, voor bij de 1e twee versnellingen moet je beheerst gas geven anders sta je al snel achterstevoren.
De auto stuurt lekker licht, maar is wel gevoelig op de wat hogere kerbs, iemand nog tips?
Hopelijk is Zandvoort mij goed gezind vanavond.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toaster1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:20
Probleempje..., net AC geïnstalleerd maar de auto komt niet van z'n plek.
Heb een Thrustmaster TX500 base, een F1 stuur en een Ferrari 599 XX evo stuur en Thrustmaster T-LCM pedals.
Bij controls alle Thrustmaster opties geprobeerd en ook default maar niets helpt.
Ik kan gas geven, op en neer schakelen, sturen maar kom niet van m'n plek.
Toetsenbord doet het wel.
Wie heeft een oplossing?
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 20:44
toaster1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 01:59:
Heb een Thrustmaster TX500 base, een F1 stuur en een Ferrari 599 XX evo stuur en Thrustmaster T-LCM pedals.
Bij controls alle Thrustmaster opties geprobeerd en ook default maar niets helpt.
Wie heeft een oplossing?
Alvast bedankt.
AC of ACC? En je ziet wel dat de inputs doorkomen, hoort de motor revven etc?
Heb je misschien de clutch gereversed, zodat los betekent dat de koppeling helemaal is ingedrukt? Dit kan bij AC in ieder geval nog wel eens ooit een issue zijn. In ACC is het mij nog nooit overkomen, maar wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:27
toaster1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 01:59:
Wie heeft een oplossing?
Alvast bedankt.
Je schrijft in ACC maar hebt het over AC... Belangrijk verschil in deze.
Mocht het om AC gaan, kijk even of je gas/rem/koppeling niet omgekeerd staan ingesteld.
Dus dat je zonder input te geven, constant remt. Dat had ik in het begin bij AC. ACC durf ik niks over te zeggen.
Je hebt wel de kalibratie gedaan in de instelling en ziet dan wel dat er een reactie is van de software?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toaster1
Thanks voor de reacties.
ACC was me even ontgaan, excuus.
Alle inputs komen bij kalibratie door.
Zal eens naar kijken of de rem en koppeling niet omgekeerd staan en ook of er niet constant geremd wordt.
Hoop dat daar de oplossing ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
2021 LIVERIES zijn er. Madpanda, de Vaillant BMW,...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:31

jbbrans

toaster1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:48:
Thanks voor de reacties.
ACC was me even ontgaan, excuus.
Alle inputs komen bij kalibratie door.
Zal eens naar kijken of de rem en koppeling niet omgekeerd staan en ook of er niet constant geremd wordt.
Hoop dat daar de oplossing ligt.
Je weet dat je zelf het contact (ignition) aan moet zetten en daarna de motor moet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toaster1
Uiteraard:-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
Ik ga er voor. Heb mij ingeschreven voor het 2e GT3 kampioenschap van Fastlane.
Zal mij benieuwen hoe laag/hoog ik zal eindigen.
Mijn nieuwe, Ferrari 488 GT3 Evo 2020, zal tot het uiterste worden getest
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/756879696653975643/859115670141796412/SPOILER_Flyer_v3.jpg

Er zijn nog 14 van de 32 slots beschikbaar, dus als je wilt meedoen, wees er snel bij.
Ben je nog geen lid van Fastlane, laat het mij even weten, dan stuur ik je een uitnodiging voor Discord.

Edit 10-07-21: Afgelopen donderdag hadden we de eerste Dolle donderdag en dit gebeurde mij op Zolder.
Keuze was; links, rechts of rechtdoor, lucky me!

[ Voor 25% gewijzigd door apollo13 op 13-07-2021 18:47 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Vandaag in de race heeft vr me helaas in de steek gelaten.

Nu aan het nadenken over trippels, heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met acc? Is de performance net zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Sporedd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:56:
Vandaag in de race heeft vr me helaas in de steek gelaten.

Nu aan het nadenken over trippels, heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met acc? Is de performance net zo slecht?
Geef eens de specs van je systeem, dan kunnen we je waarschijnlijk beter helpen?
Wat ik wel weet dat de VR implementatie in ACC te wensen overlaat, het vreet echt veel resources. Kans dat het op een tripple setup draait is dus waarschijnlijk wel een goede gok. Blijft natuurlijk nog steeds een gok omdat we je systeem niet kennen.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Intel 11600 en een 6900xt, vraag me alleen af of trippels niet net zo zwaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Sporedd Wat betreft de hardware kenners op Fastlane is het prima te doen met 3x 2K schermen. Wil je naar 3x 4K, dan krijg je te maken met lagere framerates en moet je de grafische candy wat terugschroeven.

Voor meer info is deze video aan te raden:

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Sporedd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:21:
Intel 11600 en een 6900xt, vraag me alleen af of trippels niet net zo zwaar zijn?
Ik ben voor triples overgegaan van een 6900xt naar een 3080ti. Ik kan nu de settings op epic zetten.
Bij de 6900xt had ik een te grote cpu load (5800x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jbbrans schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:01:
[...]

Ik ben voor triples overgegaan van een 6900xt naar een 3080ti. Ik kan nu de settings op epic zetten.
Bij de 6900xt had ik een te grote cpu load (5800x).
Speel je op triple 4k of 1440P? Ik heb ook een 6900XT. En die is echt heel sterk in 1440p gaming. Alleen de 3080ti kan wel beter met hele hoge resoltuies omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

j0ppie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Speel je op triple 4k of 1440P? Ik heb ook een 6900XT. En die is echt heel sterk in 1440p gaming. Alleen de 3080ti kan wel beter met hele hoge resoltuies omgaan.
Ik speel nog op triple 1080P. Wat ik echter op youtube heb gezien is het verschil in framerate tussen triple 1080 en 1440 in ACC niet zo heel groot.

In pure kracht en single screen is de 6900XT een stuk beter, maar voor triples met verschillende kijkhoeken is de 3080Ti beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
jbbrans schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:04:
[...]

Ik speel nog op triple 1080P. Wat ik echter op youtube heb gezien is het verschil in framerate tussen triple 1080 en 1440 in ACC niet zo heel groot.

In pure kracht en single screen is de 6900XT een stuk beter, maar voor triples met verschillende kijkhoeken is de 3080Ti beter.
Hmmm interessant. Wat bedoel je precies met verschillende hoeken? En waarom is de 3080ti dan beter? Kun je dit toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

j0ppie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:43:
[...]

Hmmm interessant. Wat bedoel je precies met verschillende hoeken? En waarom is de 3080ti dan beter? Kun je dit toelichten?
Je kan triple screen zien als 1 groot beeld wat van links naar rechts loopt, zoals een ultrawide. Een (bijna) halve cirkel, wat in 1 keer gerenderd wordt.
Of je kan het zien als 3 aparte invalshoeken, waarbij je 3 keer tegen een plat scherm aan kijkt en waar dus 3 keer een zichtbeeld gerenderd moet worden.

In de praktijk heeft NVidia dat beter voor elkaar dan AMD.
In Iracing zag ik een nog veel groter verschil dan in ACC. Met de 6900 kwam ik daar op net iets boven 100FPS, met drops tot onder 60. Met de 3080ti zit ik boven de 165 en heb ik de max ingesteld op 175. CPU en geheugen waren in beide gevallen hetzelfde.

Maar is de 6900XT een slechte kaart, ABSOLUUT NIET. Ik kon de mijne echter zonder verlies verkopen en de prijzen voor een 3080ti waren dusdanig dat ik het wel wilde proberen.
Had ik de mijne met ook maar €1 verlies moeten doorverkopen om een 3080ti te kopen, dan had ik met plezier de 6900 gehouden en gebruikt. (Iets met principes en een vrouw die me zou vermoorden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
jbbrans schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:25:
[...]
Maar is de 6900XT een slechte kaart, ABSOLUUT NIET. Ik kon de mijne echter zonder verlies verkopen en de prijzen voor een 3080ti waren dusdanig dat ik het wel wilde proberen.
Had ik de mijne met ook maar €1 verlies moeten doorverkopen om een 3080ti te kopen, dan had ik met plezier de 6900 gehouden en gebruikt. (Iets met principes en een vrouw die me zou vermoorden :+ )
haha, dat van die vrouw dat komt mij bekent voor 8)7
maar even voor mijn duidelijkheid. Jij hebt het dus puur over performance/FPS. Beeldkwlaiteit en alels is verder gelijk. Enige verschil is dat de 3080ti op die resolutie geowon beter presteert zegmaar. Zeg ik het zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

j0ppie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:21:
[...]

haha, dat van die vrouw dat komt mij bekent voor 8)7
maar even voor mijn duidelijkheid. Jij hebt het dus puur over performance/FPS. Beeldkwlaiteit en alels is verder gelijk. Enige verschil is dat de 3080ti op die resolutie geowon beter presteert zegmaar. Zeg ik het zo goed?
De beeldkwaliteit epic is bij beide hetzelfde, ik moest de 6900 echter iets terugschroeven in kwaliteit om boven de 60fps te blijven. Verder terugschroeven heeft echter geen zin, want dan zit je met een cpu limiet.
De dips die ik nu nog zie, zijn in principe allemaal veroorzaakt door de single core limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Het is altijd lastig met zulke dingen. Want de ene GPu kan beter zijn dan de ander in bepaalde settings/games/resoluties etc. Simracing is natuurlijk een unieke tak van sport voor de GPU. Omdat je vaak met meerdere schermen zit en racegames toch wat anders in elkaar steken. Daarnaast zijn er ook altijd weinig benchmarks beschikbaar. Ze testen altijd de standaard games. Maar ACC of Iracing in 1440p triple monitor en dat soort benchmarks zijn lastig te vidnen. Anyway, ik denk dat het komt omdat Nvidia vooral beter is naarmate resolutie toeneemt. 4K is een beetje het kantelpunt lijkt het. Daarboven is Nvidia beter en daaronder AMD. 6900 vs 3080ti heb ik het dan over. Maar ook dit kan weer per game verschillen. Als je echt op triple 1440p of 4k zit in ACC. Dan is Nvidia denk ik wel de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Ik heb het nu wel aardig draaien op een 6900XT met een HP reverb.
Maar dan wel met een custom FSR implementatie: https://github.com/fholger/openvr_fsr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Sporedd schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:05:
Ik heb het nu wel aardig draaien op een 6900XT met een HP reverb.
Maar dan wel met een custom FSR implementatie: https://github.com/fholger/openvr_fsr
Dat is wel nice, welke resolutie speel je dan? En op welke resoltuei render je de game? triple monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

j0ppie schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:40:
[...]

Dat is wel nice, welke resolutie speel je dan? En op welke resoltuei render je de game? triple monitor?
Een hp reverb is een vr bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
j0ppie schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:40:
[...]

Een Reverb is inderdaad een VR bril op ~2000x2000 pixels.
Met FSR haal ik 90fps en ziet het er nog aardig uit.
Alleen in races dropt dit aardig merkte ik gisteren, het is dus tich niet de holy grail dat ik dacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Wet race met de Porsche 991.2 GT3 Cup zónder TC in de regen..........it will be fun they said. right :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vogeltje93
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14-12-2021
Beste forumleden,

Sinds vorige week speel ik acc op de PS4. Top spel maar loop tegen 2 dingen aan, is er een manier om het scherm af te stellen? De onderste en bovenste gedeeltes vallen weg in het scherm, bij de meeste spellen kun je dit bij het installeren al instellen maar bij acc heb ik dit niet gezien.
Het 2e probleem waar ik tegen aanloop is een wat erger probleem. Als ik mijn pitstrategie wil wijzigen of instellen tijdens de race en met de pijltoetsen naar beneden wil gaan springt hij automatisch weer terug naar de bovenste optie (pitlim) met als gevolg dat ik niet kan instellen dat ik bijvoorbeeld het bodywork niet wil laten repareren of iets dergelijks.

Ik speel acc met een trustmaster t300.

Hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

Superkiwi

Hoi doei

Vogeltje93 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:41:
is er een manier om het scherm af te stellen? De onderste en bovenste gedeeltes vallen weg in het scherm

Als ik mijn pitstrategie wil wijzigen of instellen tijdens de race en met de pijltoetsen naar beneden wil gaan springt hij automatisch weer terug naar de bovenste optie (pitlim) met als gevolg dat ik niet kan instellen dat ik bijvoorbeeld het bodywork niet wil laten repareren of iets dergelijks.
Het scherm instellen zou je eens via het Playstation menu moeten proberen, kijken of het daar lukt.
Ingame kan het volgens mij niet (maar ik zal het eens voor je nakijken).

Het automatisch verspringen van je selectie in het FMD menu heeft te maken je knopinstellingen. Lastig om uit te leggen maar ergens zit er iets fout in je knopinstellingen waardoor knoppen in de race conflicteren met de knopfuncties in de menu's.
In het begin had ik dat ook en door wat knoppen anders in te delen heb ik het op kunnen lossen.
Misschien iemand vinden die ook een T300 heeft en even vragen hoe hij/zij de instellingen heeft staan.
Of even een oefensessie starten en wat spelen met je instellingen totdat het probleem weg is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Alfa Novanta schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:16:

Wet race met de Porsche 991.2 GT3 Cup zónder TC in de regen..........it will be fun they said. right :+
Ha dat was vast een heerlijke glijbaan :D
Ik zat gisteren de Porsche Cup race van Jardier te kijken op de Nurburgring en ook daar regende het als de pest. Klasse dat jullie die auto's nog zo goed over de baan weten te manoeuvreren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Supercup is lachen! :Y *O*

'T ontbreken van TC en hele bups aan aero moet je veel scherper zijn & kunnen sturen.

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Superkiwi schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:41:
Ha dat was vast een heerlijke glijbaan :D
Ik zat gisteren de Porsche Cup race van Jardier te kijken op de Nurburgring en ook daar regende het als de pest. Klasse dat jullie die auto's nog zo goed over de baan weten te manoeuvreren!
was echt heerlijk idd, maar jammer van die paar uitglijders, maar het was een fun race dus dikke prima. Dikke lol gehad .. zelfs toen ik na een UE4-crash met vele ronden achterstand nog de nummer 5 zat op te jagen en uiteindelijk na een duo spin toch nog wist in te halen :+

YouTube: [Alfa Novanta LIVE] Let's try something else! Porsche 991.2 GT3 Cup ...

edit: wel raar .. gisteren tijdens de stream nog 2 likes op Youtube en nu weer 0 .. je gaat toch niet terug om je like weer ergens weg te halen? Echt raar dit.. niet dat ik er ook maar een kwartje mee verdien, maar toch.. :?
Ah, in Youtube studio zie ik ze nog wel .. echt vaag dit.

edit: en nou staan ze er ineens weer 8)7

edit: en een dag later zijn het wederom 2 .. kansloos :N

[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-07-2021 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
MTFDarkEagle schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:01:
Supercup is lachen! :Y *O*

'T ontbreken van TC en hele bups aan aero moet je veel scherper zijn & kunnen sturen.
Hebben ze geen tc!? Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Sporedd schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Hebben ze geen tc!? Wtf?
Potjandriedubbeltjesnogaantoezeg!

Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen |:(
Al meerdere cursusjes gegeven maar is het nou nog niet geland? Sjongejongejongejonge...

:+ :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2015/11/25/235650/1600x900.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door MTFDarkEagle op 28-07-2021 16:34 ]

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Alfa Novanta schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:36:
[...]

edit: en nou staan ze er ineens weer 8)7
Ik kijk helemaal niet niet graag filmpjes waarbij mensen in VR rijden, veel te veel bewegingen, maarrr ik heb hem wel ff geliked voor je :9

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
BiLo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:35:
Ik kijk helemaal niet niet graag filmpjes waarbij mensen in VR rijden, veel te veel bewegingen, maarrr ik heb hem wel ff geliked voor je :9
Aap, like m dan niet als je 't niet liked, nu gaat 't Youtube algoritme je met allemaal VR meuk stalken :+

Maar thanks, hij staat mooi op 4 nu. Misschien was' t een storing bij Youtube. Shit happens :+

P.s. haal m gerust weg, no offense taken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-07-2021 23:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Alfa Novanta schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:46:
[...]

Aap, like m dan niet als je 't niet liked, nu gaat 't Youtube algoritme je met allemaal VR meuk stalken :+

Maar thanks, hij staat mooi op 4 nu. Misschien was' t een storing bij Youtube. Shit happens :+

P.s. haal m gerust weg, no offense taken :)
haha nou racing +1, porsche +1, No TC +1, VR -1. Kom ik nog altijd op +2 8)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
BiLo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:35:
haha nou racing +1, porsche +1, No TC +1, VR -1. Kom ik nog altijd op +2 8)
kijk, good call !! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
*snip* verkeerde draad :)

[ Voor 87% gewijzigd door H-Alien op 29-07-2021 16:03 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ja ik weet het, ik hoor hier niet ;)

Maar ik speel Assetto Corsa Competizione op de PlayStation. PS4 was een PowerPoint presentatie. Maar sinds ik de PS5 heb is het heel goed te doen.

Nu is dit topic alleen voor de PC maar kennen jullie leuke PlayStation communities? Als het kan een NL communitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Is deze game nog beetje actief qua online community?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wulfric92 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:51:
Nu is dit topic alleen voor de PC (...)
Nee hoor, er zijn hier (hoewel zeldzaam) meerdere Playstation rijders ;)
Er staat weliswaar [pc] in de topicstart maar dat komt omdat dit het enige ACC topic is en de game al een jaar eerder uit was op de pc.

Ik rij momenteel op de PS4 Pro, game draait daar best goed. In de tussentijd wacht ik rustig af tot de PS5 een beetje fatsoenlijk te krijgen is zodat ik daar op verder kan.

Communities kan ik je helaas niet mee helpen, ik zal eens in mijn lijst kijken of andere Playstation spelers daar meer van weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
Timbox88 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:27:
Is deze game nog beetje actief qua online community?
Ja hoor het beste kun je wel een league joinen zoals racingleague.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-09 15:43
Ik heb hier meegedaan met het GT3 championship van Racing League (Season 1). Rij nu ook wel eens daily races op Simgrid maar zou graag nog een keer een championship of misschien wel endurance willen rijden. Welke community heeft eigenlijk het meeste aanbod?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
ColeJ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:44:
Ik heb hier meegedaan met het GT3 championship van Racing League (Season 1). Rij nu ook wel eens daily races op Simgrid maar zou graag nog een keer een championship of misschien wel endurance willen rijden. Welke community heeft eigenlijk het meeste aanbod?
Check Fastlane eens op Discord, we doen beide, GT3 kampioenschap en endurance.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/9cf55cae48b6ec880a3b921ad17b500c63821824/?url=https%3A%2F%2Fcdn.discordapp.com%2Fattachments%2F756879696653975643%2F859115670141796412%2FSPOILER_Flyer_v3.jpg

Nog 12 plaatsen vrij.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
@ColeJ Mjah meeste aanbod is niet mega van belang toch als je een kampioenschap gaat rijden? Is meer een kwestie van een community vinden die racet op dagen die je goed uitkomen.

SRHI start in september weer met GT3 (waarschijnlijk weer 2 servers gezien het aantal inschrijvingen op dit moment) en GT4. Beide op de dinsdagen (om de week gt3/4). Discord in signature. Inschrijvingen lopen nu, kalender komt deze week op website.

Endurance seizoen is nu halverwege maar die is in principe op per race inschrijving mogelijk. Wel vrijwel altijd vol dus deelname op dit moment niet gegarandeerd.

Anders zou ik eens kijken op simracing.gp, heb je meteen overzicht van meerdere communities en hun race dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door H-Alien op 02-08-2021 19:26 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-09 15:43
apollo13 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:16:
[...]

[Afbeelding]

Nog 12 plaatsen vrij.
Ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Vogeltje93 heb je de knoppen op je stuur nog werkend gekregen in het FMD menu?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H-Alien
Livery voor het nieuwe GT4 kampioenschap is done. Na de Ginetta, nu op naar de AMG.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLahlWlPVqb2w6EePjvqQ-l5SBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JFYWafgbAV2ZvXv9c20QEQyQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4tIx7suMHHuh1QiZru7_I2-ULc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Joc0Kxh6rJCA1mdTp6FFqdEG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cz_HEf36RA-OdnWYjKAQS-xuyD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6367Xo2z1Qf3Gf0MuxPECHYZ.jpg?f=fotoalbum_large

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lekker subtiel, staat 'm goed! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
H-Alien schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:23:
Livery voor het nieuwe GT4 kampioenschap is done. Na de Ginetta, nu op naar de AMG.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel vette livery!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
apollo13 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:16:
[...]

[Afbeelding]

Nog 12 11 10 9 8 7 plaatsen vrij.
there, fixed it :P

alleen heeft iemand mijn auto gejat :(

crap .. gaat hard nu! :X

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-08-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:23:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
volgens mij ben je 'm vergeten te spuiten !? :?

:+

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste