Ik reed tot vorig jaar ook nog met controller: F1 games en zelfs PC2 vond ik goed te doen. ACC vond ik toch een ander paar mouwen. Uiteindelijk heb ik op Black Friday even gek gedaan en er maar wat geld tegenaan gegooid. De ervaring is zo veel leuker.LAPJENL70 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]
Ik moet zeggen dat ik met een controller rijd (stuur aansluiten is me teveel werk) maar heel vaak dat ik denk dat ik een lekker rondje rijd .... zijn anderen gewoon meerdere seconden sneller. Dan denk ik "Hoe dan!!"![]()
Het gaat uiteindelijk allemaal om de lol. Als er maar een paar andere slakken zijn waarmee je in de achterhoede een eigen mini race rijdt is het mij ook goed.
Qua aansluiten stuur vind ik het toch niet zoveel meer werk. Ik rol mijn GT1 Evo gewoon voor de tv, usb kabeltje insteken en de voeding and you're good to go
Ik ben het trouwens met je eens hoor, winnen is tof maar als ik een hard bevochten race heb in het midden of zelfs de achterhoede is het mij ook goed.
Net ook nog een leuke race op Monza achter de rug. Een gast met een Lexus zat ronden achter me. Hij was duidelijk sneller. In de remzone van de eerste chicane zat hij niet meer op de rijlijn nadat hij me op het rechte stuk had ingehaald. Gevolg: rempunt gemist en ik beter uit de chicane, dus terug die kerel voorbij.
In de laatste ronde heeft ie nog geprobeerd om me in Parabolica te pakken, maar omdat ik defensief aan de binnenkant van de bocht bleef kon hij er niet langs en ik nog op het nippertje mijn plek kunnen houden.
En daar doen we het voor.
Ik kan je alleszins aanraden om toch ooit die controller in te ruilen als je ACC speelt, je gaat het je niet beklagen