[PC] Assetto Corsa Competizione

Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 11:06
Marc Dieters schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Probleem daarvan is dat altijd in de ABS zit en dus wat langzamer bent, je krijgt hele goede, betaalbare brake mods voor de G29, loadcell of iets anders.

https://www.axc-sim.com/p...-g29-g920-g27-g25-pedals/
Loadcell bij een bureaustoel? Lijkt mij geen verstandige keuze, dan moet je toch nog meer kracht zetten en schuif je constant weg.

Heb die mod die je post ook overwogen, maar omdat ik zelf ook geen rig heb dit maar laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:22
Ik heb dat als volgt opgelost. Heb dan het voordeel dat de stoel goed vast te zetten is aan de wheel stand. Misschien kan je de spanbandjes op een of andere manier koppelen aan de pedalen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-S6WJ8Sj6kvVR08WLGFDZBZQ20k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/noAHTkHFT86T5RjhGXei2vFJ.jpg?f=user_large

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Toen ik van een G27 over ging naar Fanatec V3 pedalen met loadcell kreeg ik het probleem dat ik mijn bureau naar me toe trok... zat ik halverwege de race klem tegen m'n stuur :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:49

Superkiwi

Hoi doei

Zo te zien aan de sticksels heb jij een GT Omega stoel of niet?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:22
Ja klopt ja, fijne stoel, alleen balen dat ik die niet ‘tilted’ kan locken. Heb er vaak aan gedacht om een aluminium rig naast m’n bureau neer te zetten, maar dit voldoet voor nu gewoon goed 👍🏻

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

En we mogen weer !! *O*

Vanavond Silverstone (in de regen?!) om 19:50 qualy !!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54
Alfa Novanta schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:06:

En we mogen weer !! *O*

Vanavond Silverstone (in de regen?!) *Snip*
Ik hoop het, heb over het algemeen een fijn ritme te pakken in de regen op Silverstone. Maar goed dat zal ik nu net wel gejinxt hebben :+

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Op de Nürburgring ben ik nog 4x gespind in de regen, dus doe het al gauw beter :+

Voldoende gejinxt nu denk je? 😂

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Niet eens gejinxt, p19 quali waar ik echt al super happy mee was in de regen en dit mega snelle veld en in race gewoon foutloos. Echt suuuuuuuuper jammer van de server issues met 10 minuten te gaan, lag 13e met 7 seconden voorsprong en plotseling een disconnect. Blijkt dat uiteindelijk een mannetje of 5 disconnect werd :(

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Two_can
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-09 12:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msQRkN9L-D4k_BbC0wPREarnt-I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hxeic0QNWCliu06xDqZsZOBF.jpg?f=fotoalbum_large

Wat is de kans dat mijn banden na een uur Silverstone er zo aan toe zijn?

- standaard argessive setup. ABS/TC op 6
- 110L brandstof
- omgevingstemperatuur 19 graden Celcius

Voor de race een half uur practice en een half uur quali gereden. Merkte na ongeveer 20 min in de race dat hij veel minder scherp stuurde, remmen was ook ruk.

Probeer voor mijzelf te achterhalen hoe dit komt. Nu kan ik mij voorstellen dat een profiel wat sterk onder de 1.5 duikt dit veroorzaakt.

Het enige dat ik kan bedenken is dat ik vergeten ben om mijn bandenset te wisselen na de practice/quali of zou het nog ergens anders aan hebben kunnen liggen?

Ik weet dat ik niet de meest economische manier van rijden heb en dat mijn banden meer slijten dan bij een geoefend rijder maar dit lijkt mij wel erg extreem voor een uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:45:
Niet eens gejinxt, p19 quali waar ik echt al super happy mee was in de regen en dit mega snelle veld en in race gewoon foutloos. Echt suuuuuuuuper jammer van de server issues met 10 minuten te gaan, lag 13e met 7 seconden voorsprong en plotseling een disconnect. Blijkt dat uiteindelijk een mannetje of 5 disconnect werd :(
wtf ?! meen je niet .. niks gemerkt !! :o

fantastische qualy, lag tijdlang 2e .. maarja, Niels en Cody gingen daar nog onderdoor natuurlijk _/-\o_
Maar in de 2e ronde verrremd, lag nog steeds achter Niels, maar toen schoot ik door en werd ik ingehaald en toen viel ik terug. Ik begin toch weer een beetje te voorichtig maarja, na die 4 spins in Duitsland nu betrekkelijk foutloos gebleven! Een MEGA moment Stowe toen ik buitenom een Mercedes wou/zou :+

Uiteindelijk een slechte pitstop, niet geoefend, te vroeg in de limiter, toen geen banden geselecteerd, dus snel switchen .. maar veel tijd verloren en gedropt naar 11e ofzo. 9e over de lijn van 47 auto's .. ik klaag niet O+

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-03-2021 22:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
Bij ons in tier 2 ging het ook niet allemaal even soepel met de server, er zijn er ook een aantal gedisconnect

Zelf had ik 11e gekwalificeerd van de 25, Best tevreden mee, aangezien ik als rookie ook tegen de amateurs rij. De eerste ronde was -uiteraard- wat rommelig, zelf nog een klein tikje uitgedeeld,. Niet helemaal netjes, maar dat soort dingen gebeuren helaas. Na ronde 1 lag ik 14e, maar door consistent rijden en geen fouten maken toch uiteindelijk 5e geworden. Zeer tevreden mee.

Het regende bij ons licht, de laatste 20 minuten zelfs zo weinig dat enkelen het aandurfden om op slicks te rijden. Eigenlijk was het te nat en te koud voor slicks, maar regenbanden raakten aardig oververhit. Er lagen ook geen plassen om te koelen. Iedereen op wets reed dus met rode banden en 3PSI te hoog, waardoor echt hard vechten voor positie er niet meer in zat. Ik heb het bewust iets rustiger aan gedaan, en ik denk dat dat me wel gered heeft. Met die snelle bochten en slechte banden is het vragen om problemen op silverstone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
De server logs worden in ieder geval goed bekeken om de connection issues op te lossen.

Mogelijk (lijkt er op) dat sinds een recente patch de server load veel hoger wordt als je practice/qualy/race op dezelfde dag houdt (was in het verleden niet zo). Dus dat gaan we aanpassen komende race (voordeel van dezelfde dag is dat de weersomstandigheden van sessie op sessie dan veel logischer is).

Blijft jammers, zou zo te zien in de semi-pro klasse ook gewoon eerste (of tweede denk ik) zijn geworden :+

@Arfalas , dat zijn echte driver omstandigheden zo te horen, blijf het gaat vinden als dat soort tactische keuzes gemaakt moeten worden. Wat dat betreft is ACC echt wel top.

@Two_can , die links voor is wel erg extreem ja. Zou inderdaad bijna denken dat je op een oud setje bent begonnen. Was dit ook tijdens srhi gisteren? Dan was het regen bandjes toch (screen is droog weer bandjes)? Mijn rijstijl met de Honda is ook niet het meest efficiënt (sommige bochten moet je bewust overstuur forceren om hem goed de bocht door te krijgen) maar had geen problemen met slijtage.

[ Voor 37% gewijzigd door H-Alien op 17-03-2021 06:51 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• H-Alien
Even voor de lol, race start in de regen. Kan je ruitenwissers hebben wat je wilt, maar zie nog steeds geen ene moer. Er zouden hier een wagentje of 18/19 voor me moeten zitten...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yosLtUFnV1SKfCYoQrpTMwET29w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zETaWMHKjw5HIz7VoK6JCtu7.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig heb ik een vrij opvallende wagen dus hopelijk zien ze mij wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypjeknc820tKKSsJCZXMe4tQgFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xrw5W4FqXa7HklrAuXo5ke83.jpg?f=fotoalbum_large

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Two_can
H-Alien schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 06:40:

@Two_can , die links voor is wel erg extreem ja. Zou inderdaad bijna denken dat je op een oud setje bent begonnen. Was dit ook tijdens srhi gisteren? Dan was het regen bandjes toch (screen is droog weer bandjes)? Mijn rijstijl met de Honda is ook niet het meest efficiënt (sommige bochten moet je bewust overstuur forceren om hem goed de bocht door te krijgen) maar had geen problemen met slijtage.
@H-Alien ja, terwijl ik toch zou zweren dat ik er op heb gelet dat ik de juiste set banden heb gepakt. Maar dan zal ik wel ergens een foutje hebben gemaakt.

Nee, dit was tijdens een funrace eergister, georganiseerd door Racing League. Het was inderdaad kurkdroog, temp van de banden zat zo rond de 27.7 met uitschieters naar 28.1/28.2 gedurende de rondes.

[ Voor 8% gewijzigd door Two_can op 17-03-2021 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
H-Alien schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 06:40:

@Arfalas , dat zijn echte driver omstandigheden zo te horen, blijf het gaat vinden als dat soort tactische keuzes gemaakt moeten worden. Wat dat betreft is ACC echt wel top.
Precies. Er waren wel wat mensen die aan het klagen waren (en ergens snap ik dat ook wel) dat er duidelijkheid moest zijn wat betreft het weer. Maar als iedereen z'n strategie al exact klaar heeft en weet wanneer het gaat regenen, is het ook zo saai.
Ik had bewust een droge pitstop aangemaakt, voor het geval dat. Voor me reed iemand die wachtte met de pitstop tot een minuut of 40/45, ik gok om te kijken of het niet op slicks kon. Als het daadwerkelijk droog genoeg was geweest had hij daar een enorm voordeel mee kunnen hebben, want dan had 90% opnieuw moeten pitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 15:24

Melkaz

Melkazar

Two_can schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:07:
[Afbeelding]

Wat is de kans dat mijn banden na een uur Silverstone er zo aan toe zijn?

- standaard argessive setup. ABS/TC op 6
- 110L brandstof
- omgevingstemperatuur 19 graden Celcius

Voor de race een half uur practice en een half uur quali gereden. Merkte na ongeveer 20 min in de race dat hij veel minder scherp stuurde, remmen was ook ruk.

Probeer voor mijzelf te achterhalen hoe dit komt. Nu kan ik mij voorstellen dat een profiel wat sterk onder de 1.5 duikt dit veroorzaakt.

Het enige dat ik kan bedenken is dat ik vergeten ben om mijn bandenset te wisselen na de practice/quali of zou het nog ergens anders aan hebben kunnen liggen?

Ik weet dat ik niet de meest economische manier van rijden heb en dat mijn banden meer slijten dan bij een geoefend rijder maar dit lijkt mij wel erg extreem voor een uur.
Volgens mij is de Lexus wel bandenvretertje nr1 van alle wagens hoor. Dat hoor je wel vaker, in het begin enorm competitief maar daarna zakken ze terug ivm bandslijtage. Echter is dit wel heel erg..misschien te hard over de kerbs in het begin gegaan en per ongeluk quali bandjes eronder gehad?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Two_can
Melkaz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:16:
[...]

Volgens mij is de Lexus wel bandenvretertje nr1 van alle wagens hoor. Dat hoor je wel vaker, in het begin enorm competitief maar daarna zakken ze terug ivm bandslijtage. Echter is dit wel heel erg..misschien te hard over de kerbs in het begin gegaan en per ongeluk quali bandjes eronder gehad?
Ja, dat moet haast wel geweest zijn. Stomme fout, al doende leert men zullen we maar zeggen. 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:21
Net mijn eerste rondje op Paul Ricard gereden. Moet zeggen dat dit circuit mij wel bevalt, 2.02,4 is momenteel mijn snelste ronde. Merkte wel dat je behoorlijk wat verschillende racelijnen kunt rijden.
Ook nog voor het eerst wezen spelen met de CrewChief. Een heerlijk stukje software dat het leven van een sim-racer makkelijker maakt po de baan. Nu nog de belangrijkste voice commands uit mijn hoofd leren.

Morgen weer een fun-race op de Fastlane server, een van mij fav. circuits: Monza.
Hopelijk weten mijn tegenstanders zich te gedragen in de eerste 2 chicans. Het zal alvast beter zijn dan op een public server.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Ik zal m'n divebomb skills nog een beetje trainen :)

Ik moet zeggen dat het op monza eigenlijk best vaak goed gaat op public servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Arfalas schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:40:
Ik zal m'n divebomb skills nog een beetje trainen :)

Ik moet zeggen dat het op monza eigenlijk best vaak goed gaat op public servers.
Bij mij de laatste tijd ook beter. Begin zelf ook beter te worden in het close racen, denk dat dat ook er voor zorgt dat ik minder snel in de problemen raak op tracks zoals Monza.

apollo13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:10
H-Alien schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:04:
Even voor de lol, race start in de regen. Kan je ruitenwissers hebben wat je wilt, maar zie nog steeds geen ene moer. Er zouden hier een wagentje of 18/19 voor me moeten zitten...

[Afbeelding]

Gelukkig heb ik een vrij opvallende wagen dus hopelijk zien ze mij wel :)

[Afbeelding]
In de regen rijden is het mooiste wat er is. Moet je continue je best blijven doen. Had helaas 0,0 practice gedaan dus na een half uur qualify besloten niet mee te doen om de rest te sparen :+

Zucht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H-Alien
Dat, en je kan/moet echt andere lijnen rijden. Elke bocht kan anders zijn. De ene bocht clean, de andere juist met een halve Scandinavian flick de bocht om glijden om maar rotatie te krijgen (en de tc omlaag). Merk dat ik regen races echt leuk vind en ik ook relatief goed score in de regen.

Super leerzaam filmpje trouwens van Nils, veel aan gehad:

@apollo13 , altijd veel negativiteit over het algemeen voor deze track maar ik vind Ricard ook wel leuk. Kan je tenminste nog even koffie halen op het rechte stuk :+

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johnbetonschaar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 14:17
H-Alien schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:13:
Dat, en je kan/moet echt andere lijnen rijden. Elke bocht kan anders zijn. De ene bocht clean, de andere juist met een halve Scandinavian flick de bocht om glijden om maar rotatie te krijgen (en de tc omlaag). Merk dat ik regen races echt leuk vind en ik ook relatief goed score in de regen.
Ik vond het ook top afgelopen dinsdag de Tier 2 race in de regen. Ik had letterlijk 0 rondjes in de regen geoefend vooraf dus initieel was het vloeken toen ik het weer op de server zag, in de practice sessie voor de race leek ik eerst ook echt niet mee te kunnen komen, maar na een half uurtje begon het kwartje te vallen. Uiteindelijk een voor mij extreem nette P5 gekwalificeerd op iets van 1 tiende van P2, in een veld met ook AM rijders (zelf nog Rookie). Prima start gemaakt en de eerste ~8 rondes het tempo van P4 voor me gevolgd tot ik het tijd vond om te gaan aandringen en daarbij iets te ver ging en mijn eigen race heb verkloot door een kerb mee te pakken en de muur in te spinnen. Had echt hele mooie punten kunnen pakken hier...

Wat ik tof vind aan regen races is dat je veel meer op car control en intuitie kunt rijden in plaats van routine. Voor een competatieve dry lap moet je eigenlijk foutloos zijn, terwijl een wet lap voor bijna niemand echt foutloos is en bovendien veel meer afhankelijk van hoeveel risico je durft te nemen, en hoe goed je kunt reageren om de auto te controleren als je iets te hard pusht. Blijkbaar lukte me dat op Silverstone vrij goed, nu nog iets voorzichtiger in de race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Welke bocht was die curb? Vooral Club is echt dodelijk als je iets teveel de buitencurb/astro pakt in de regen, behoorlijke kans dat je hem binnenkant tegen de muur aan parkeert. Ook verrekte lastig om echt goed te nemen, kon op zich in onze race vol gas met een soort van scandinavian flick maar no way dat ik dat in de race doe, ga dan toch liever iets van het gas af :D

Ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qd2-pvMGvco63733ACirSIItBT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g0Yo5d5saNXnJwFE8KsLpnmv.png?f=user_large

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnbetonschaar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 14:17
Precies die ene bocht die geen naam heeft op het plaatje, left-hander tussen Abbey & Farm. Ik zat vol in de slipstream van de auto voor me en wilde bij het uitkomen iets proberen via de buitenkant bij Farm maar bij de setup voor mijn move net met de binnenste wielen de kerb geraakt met het gas er nog op, en dan ga je linksaf de muur in. Op een droge baan pak ik die kerb standaard vol mee maar nat dus geen goed idee.

Maar heb er alsnog een goed gevoel aan overgehouden, had nooit verwacht dat ik in de regen voorin mee kon doen, ook op de Tier 2 server zitten best een paar snelle jongens namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door johnbetonschaar op 18-03-2021 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
Om Sabine Schmitz te eren hebben we 1 van onze Fastlane servers om gezet voor een tribute op nordschleife met de Ford Transit.

Wie een ere hotlap rondje of rondjes wilt rijden en de 10.08 minuten wilt verbeteren is van harte welkom..

De server is 24/7 open t/m maandagavond en morgenavond komen er sowieso wat Fastlane leden bij elkaar.. en hopen we dat jullie er ook zijn. De server heeft 32 slots en vol is vol. Vertel het verder en of stream het desnoods en rijd je rondje voor Sabine...

Server : Fastlane Sabine Schmitz
Password : niet nodig
Race soort : hotlapping
Download van de transit : https://www.racedepartmen...2005-ford-transit.22336//
Discord : https://discord.gg/fds8Y7mqF4

Dit bericht hoort eigenlijk hier niet thuis, maar er zijn genoeg mensen die zowel AC als ACC rijden dacht ik zo.

[ Voor 24% gewijzigd door apollo13 op 18-03-2021 19:36 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:00:
Welke bocht was die curb? Vooral Club is echt dodelijk als je iets teveel de buitencurb/astro pakt in de regen, behoorlijke kans dat je hem binnenkant tegen de muur aan parkeert. Ook verrekte lastig om echt goed te nemen, kon op zich in onze race vol gas met een soort van scandinavian flick maar no way dat ik dat in de race doe, ga dan toch liever iets van het gas af :D

[Afbeelding]
Copse is doorgaans instant death als je die raakt... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
apollo13 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:28:
Om Sabine Schmitz te eren hebben we 1 van onze Fastlane servers om gezet voor een tribute op nordschleife met de Ford Transit.

Wie een ere hotlap rondje of rondjes wilt rijden en de 10.08 minuten wilt verbeteren is van harte welkom..

De server is 24/7 open t/m maandagavond en morgenavond komen er sowieso wat Fastlane leden bij elkaar.. en hopen we dat jullie er ook zijn. De server heeft 32 slots en vol is vol. Vertel het verder en of stream het desnoods en rijd je rondje voor Sabine...

Server : Fastlane Sabine Schmitz
Password : niet nodig
Race soort : hotlapping
Download van de transit : https://www.racedepartmen...2005-ford-transit.22336//
Discord : https://discord.gg/fds8Y7mqF4

Dit bericht hoort eigenlijk hier niet thuis, maar er zijn genoeg mensen die zowel AC als ACC rijden dacht ik zo.
Lijkt me nu even geen issue of het alleen voor ac is,.. denk dat het een mooi eerbetoon naar Sabine toe is.. R.I.P. 😪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 22:25
Volgende week donderdag doen we weer een FunEvent waarbij we in 2 uur 4 circuits langsreizen in de meest bijzondere omstandigheden! Bewust zijn er een paar handicaps ingebouwd om het allemaal wat lastiger te maken dan een doorsnee race. Stap eens uit de comfortzone en laten we zien hoe we allemaal om gaan met onverwachte situaties!

Er is een kans dat de temperatuur veel hoger of lager is dan standaard.
Dynamisch weer, (regen/bewolking als de race vordert)
Verplichte pitstops voor zowel banden als brandstof,
Verplichte Auto-klasse (GT3/GT4/Porschecup/etc)
Iedereen verplicht 1 en het zelfde model auto rijden
Increased Day-Night cycle, dat wil dus zeggen dat het maar zo eens 2 keer zou kunnen gaan regenen in 20 minuten, maar ook dat het 2x donker en licht kan worden in 20 minuten!

Meerdere van bovenstaande punten in een race van 20 minuten is mogelijk!
30 minuten voor aanvang (19:00) worden alle omstandigheden van de race (automatisch) bekend gemaakt door het systeem. Dit is all @ random en is zelf voor de organisator onbekend!

Uiteraard worden alle rondetijden en vergaarde data netjes opgeslagen en vervolgens op de website gepresenteerd!

Registreer u snel, en we zien jullie donderdag avond graag in discord & de servers :)

https://www.racingleague.net/Race/FunEventDetails?rid=10
https://discord.com/invite/8WJgG92T4f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@apollo13 Hoe is je race op Misano verlopen, nog problemen gehad met de natte baan en/of (te) gladde curbs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
@Djurres , te veel races om zelf mee te doen maar ik kan een Porsche Cup race absoluut aanbevelen. Hebben we vorig seizoen gedaan en dat is echt een toffe bak om een veld mee te vullen :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djurres
H-Alien schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:51:
@Djurres , te veel races om zelf mee te doen maar ik kan een Porsche Cup race absoluut aanbevelen. Hebben we vorig seizoen gedaan en dat is echt een toffe bak om een veld mee te vullen :)
Even voor je beeldvorming,

Dit zijn 4 races op 1 avond, 4 verschillende circuits waar we maximaal 35 minuten rijtijd hebben.
5 minuten FP om de juiste druk in de banden te krijgen, 10 minuten qually, en 20 minuten race!

Je hoeft niet alle races deel te nemen, als je pas bij race 2 kan aanvangen is dat prima. Moet je eerder stoppen, stop je toch na 3 races? Deze zijn immers allemaal op dezelfde donderdag avond.

Aanvang is 19:30 en verwachting is dat je dan rond 22:15 klaar ben. In die tijd hebben we dus 4 quallys & 4 races in bijzondere omstandigheden verreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Superkiwi schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:23:
@apollo13 Hoe is je race op Misano verlopen, nog problemen gehad met de natte baan en/of (te) gladde curbs?
Zwaar ..ut, maar niet door de regen of kerbs. Ik had nog wat rondjes geoefend voor de race en wist na een tijdje welke ik wel en niet kon pakken. Heb ook zelfs de TC een stukje lager gezet. Mijn linkervoet was, vooral in de 1e en 2e versnelling, gevoeliger/beter.

De frustratie werd veroorzaakt door een andere coureur. Deze ramde mij 3x terwijl hij mij probeerde in te halen op plekken waar het echt niet kon. Na optater 3 heb ik een tijd in de pits doorgebracht om de schade te repareren. :(

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
@Djurres Ik bedoelde teveel races in general (in mijngeval srhi) om doordeweeks ook nog van alles leuks mee te pakken, niet persé die donderdagavond. Was een beetje kromme zin van me :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
H-Alien schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:01:
@Djurres Ik bedoelde teveel races in general (in mijngeval srhi) om doordeweeks ook nog van alles leuks mee te pakken, niet persé die donderdagavond. Was een beetje kromme zin van me :)
Wie weet komt het de volgende keer beter uit! Zal de laatste niet zijn iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:15
Afgelopen week ACC gekocht na een paar andere race sims, de laatste was raceroom welke ik geweldig vindt maar duur in content aanschaf en ook niet offline te gebruiken. ACC was een gok omdat AC mijn G27 nooit dtecteerde, maar ACC deed dat wel. Wat is het verschil meet Raceroom? Vooral de FFB doorgave van de curbs en de circuits in hoogte verschillen, het gedrag van remmen en gas geven. Mijn eerste indrukken van ACC zijn bijzonder goed, de FFB vindt ik wat gedempt aanvoelen, maar het stuurgedrag buitengewoon lekker, ook de reactie van gas en rem vindt ik bijzonder prettig.
Wat het meest opvallende is is de FOV setting, ik gebruik opentrack en met andere sims zie ik rare verschijningen als ik links of rechts kijk, bij ACC is dat gewoon bijzonder goed. Het geluid is wat wennen maar klinkt dynamisch en realistisch, alles is goed in te stellen en ik denk dat ik hier veel race plezier mee ga ondervinden. Ondertussen spaar ik voor een Thrustmaster T300 stuur en pedalen, want dat klapper geluid over curbs van de G27 irriteert mij nu wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc Dieters
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11-2021
@Malle-piet Ik heb een g29, deze is wat stiller maar niet heel veel. Wellicht helpt de FFB wat terugzetten in kracht wat.

Als je een leuke plek zoekt om te racen, kijk dan eens op: https://www.racingleague.net/
Morgen hebben we een race op Imola en binnenkort dat een GT4 kampioenschap.

Tussendoor hebben ook losse events zoals onze Fun Events (zie hiervoor de uitleg van Djurres) iets hoger.

Vragen? Stel ze gerust !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
@Marc Dieters dankjewel voor de link, maar het verschil in circuits is bijzonder groot te noemen na wat ik gewend was, nu leert het redelijk vlot in ACC maar het heeft nog tijd nodig wil ik online mee gaan doen. De G27 en G29 verschillen te weinig om het upgrade te noemen en te voelen, ik wil het nu gewoon goed doen al heb ik wel een beperkt budget, maar de T300 is haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
@Malle-piet zolang je de boel heel over de baan krijgt, kan je best meedoen hoor. ook achterin kan je soms leuke gevechten hebben, en het is sowieso leerzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
@Arfalas ik zal het overwegen, ik wil voor mijzelf de baan wel eerst goed leren kennen om er zelf ook plezier aan te hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Met de F1 wintertests laatst begon het weer wat te kriebelen dus de PC maar weer even aan mijn rig gehangen.

Doe meestal gewoon 20m sprintraces in publieke lobbies. Lekker achteraan beginnen en proberen zo ver mogelijk naar voren te rijden. Dat levert meestal wel leuke momenten en races op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djurres
Malle-piet schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:02:
@Arfalas ik zal het overwegen, ik wil voor mijzelf de baan wel eerst goed leren kennen om er zelf ook plezier aan te hebben ;)
Ik snap je wel, ik dacht namelijk hetzelfde. Totdat ik uiteindelijk mét iemand van Tweakers ging rijden (mijn dank is nogsteeds groot!) en toen kwam ik er pas achter wat voor meerwaarde het heeft om juist met mensen met ervaring te rijden. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als er genoeg mensen zijn waar je het van kan afkijken/die heb je kunnen leren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
en in funraces maakt het allemaal niet zoveel uit...
De funraces bij Racing league zijn misschien juist daarvoor wel geschikt. Aangezien iedereen een handicap heeft in de vorm van andere auto, of natte baan oid, ligt de nadruk toch op fun hebben en niet op de snelste tijden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 13:08
Arfalas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:16:
...ligt de nadruk toch op fun hebben en niet op de snelste tijden rijden.
Het competitieve deel in m'n hersenen is het daar niet mee eens... :+ :+

Gein :)
Heb nu al zin in de funrace :)
Ben heel benieuwd!

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Ja en nee. Zolang we in elk geval voor @Djurres blijven is het goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Djurres schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Ik snap je wel, ik dacht namelijk hetzelfde. Totdat ik uiteindelijk mét iemand van Tweakers ging rijden (mijn dank is nogsteeds groot!) en toen kwam ik er pas achter wat voor meerwaarde het heeft om juist met mensen met ervaring te rijden. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als er genoeg mensen zijn waar je het van kan afkijken/die heb je kunnen leren?
Dit. @Malle-piet doe jezelf een plezier (denk ik) en gewoon een leuke community joinen, maakt niet eens zoveel uit welke maar je komt dan iig bij een groep drivers die close racen ipv wrecken, gratis tips rondstrooien, setups delen, etc, etc. Maakt het hele spelletje gewoon tig keer leuker imho en de simracing community is voor het overgrote deel een erg positief ingestelde community, erg beginner vriendelijk ook :) Nu heb je natuurlijk al raceroom ervaring dus leercurve zal wel niet mega zijn.

Zoek je mede tweakers dan kan je terecht bij o.a. srhi, racingleague, fastlane, ltc gaming en dan vergeet ik er vast nog een paar. Zit zelf bij de eerste maar daar zit de focus op dit moment op de kampioenschappen dus wil je starten met wat funraces dan zijn er wellicht betere opties right now.

[ Voor 17% gewijzigd door H-Alien op 22-03-2021 17:16 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDapTzbL_wNzCI7fHjXJNv__SbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMW7jBgl56QIkGLtsQMtbhkn.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist weer veels te lang bezig geweest met een Livery, dit keer voor de Lexus!
Ik kwam door het vierkant op het dak op het idee voor een dobbelsteen, vanuit daar kwam het thema casino.

Uiteraard is ook het tweakers logo aanwezig ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7G0-sfYjWefWL8N9I0-hfR6VZjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qzfODkgWQwe9bk8x0SjNpvOM.jpg?f=fotoalbum_large

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Arfalas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:44:
Ja en nee. Zolang we in elk geval voor @Djurres blijven is het goed 8)7
Maat, ik vind je een beste vent, maar ook jij kan te ver gaan he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Van het weekend weer eens op een public server gereden.
Ik merkte al tijdens de quali dat de andere rijders een spelletje HardBall wilden spelen.
Dus dacht ik, voor deze keer ben ik geen gentlemen driver, deze baan is van mij (Brands Hatch).
Ik mot zeggen, een potje raggen en je roadrage lekker zijn gaan laten gaan, is soms best wel leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door apollo13 op 22-03-2021 20:19 ]

apollo13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djurres
Gister mooie race gehad op Imola @ RacingLeague!

Had een relatief goede qually (voor mijn doen) met een 1:43.241, en daarmee als 15e qualified van de 19. Helaas was bocht 1 carnage, maar kwam er relatief goed weg met 6 seconde schade. (Gingen misschien wel 6/7 auto's af.) Toen naar plek 9 gereden, alleen in lap 3 bij de chicane achterin rear-endde iemand mij waar ik bijna 36 seconden schade opliep. Volledige aero aan de achterkant was weg en had veel last van overstuur waardoor de laps van 1:44 opliepen naar uitschieters van wel 1:48. Ik maar wachten op de pitwindow, want een mandatory pitstop. Na een ronde of 6 vroeg ik op de discord wanneer de pitwindow was, en die bleek er niet te zijn :+

Kortom, 6 rondes dik vertraagd, dikke schade, en bij het inrijden van de pits ook nog een stop en go omdat ik 56 reed ipv 50.. Dikke vette pech, maar iemand moet laatste worden toch?

Moet even zeggen dat de mannen voor in het veld wel echt onnoemelijk hard rijden, 1:40.9 was nr 1 qually time, en de eerste 5 zaten binnen een seconde van elkaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Begin van de race was idd ... interessant.
Gelukkig kon ik het een beetje volgen in de achteruitkijk spiegel en de radar :+
Had naar resultaat van de eerste race een gewicht BoP +30kg.. Dat scheelde op rondetijd ruim een halve seconde :o
Derde gekwalificeerd met een 41.4of5 (weet ik ff niet meer).

Na de start in de versmalling richting T1 zag ik al dat P2/P3/P4 drie breed aan het rijden waren (ik zat aan de linkerkant).. *code brown*!
Toen floepten de rechter twee stipjes ineens van de radar af; die waren elkaar dus intiem tegen gekomen :+

Wat volgde was een redelijk eenzame race, waar ik gevolgd werd door de rijder die origineel op P2 was gekwalificeerd (maar door een pitstop dus een ronde achter). Kon behoorlijk constant 42.laag rijden voor een goeie 25 rondjes of zo. Niet ontevreden. Jammer dat ik de halve seconde per rondje miste door de BoP (racing drivers excuses O-) ).
En blijkbaar had P1 exact dezelfde strategie als ik; geen banden wisselen, alleen op 2/3e afstand beetje go-go-juice erbij pleuren, want ik kwam 'm in de pits tegen.
Uiteindelijk zo'n 13 seconden achter P1 gefinisht. De laatste paar rondjes waren wel heel erg sketschy met de banden wel.

Gegroet! Lukas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
Mijn rapportje dan voor onze race @racingleague gisteren. Qualy P7 met een 1.42.3. Start was spannend maar gelukkig koos ik de goede kant, schoof wel meteen 3 plekken op dus na 2 bochten al 4e.

Gaat niet veel beter worden dacht ik maar de nummer 3 schoof eraf en reed daarna lang op een podiumplek. Op het einde kwam de nummer 4 rap dichterbij maar kon me niet voorbij gelukkig.

Zeer tevreden over het seizoen tot nu toe met een P2 en een P3.

Op naar de Nurburgring.

Volledige race results zijn hier te vinden: https://www.racingleague....Details?rid=2&leagueId=10 tabje Results

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Ik heb gisteren ook mee gereden.
P10 gekwalificeerd maar door de start crash won ik aardig wat plaatsen.
helaas kwam ik er niet zonder schade vanaf maar ik kon gelukkig door rijden.

Uiteindelijk is een P5 resultaat natuurlijk super als je voor het eerst op Imola een race doet :-)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
MTFDarkEagle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:27:
Begin van de race was idd ... interessant.
Gelukkig kon ik het een beetje volgen in de achteruitkijk spiegel en de radar :+
Had naar resultaat van de eerste race een gewicht BoP +30kg.. Dat scheelde op rondetijd ruim een halve seconde :o
Derde gekwalificeerd met een 41.4of5 (weet ik ff niet meer).

Na de start in de versmalling richting T1 zag ik al dat P2/P3/P4 drie breed aan het rijden waren (ik zat aan de linkerkant).. *code brown*!
Toen floepten de rechter twee stipjes ineens van de radar af; die waren elkaar dus intiem tegen gekomen :+

Wat volgde was een redelijk eenzame race, waar ik gevolgd werd door de rijder die origineel op P2 was gekwalificeerd (maar door een pitstop dus een ronde achter). Kon behoorlijk constant 42.laag rijden voor een goeie 25 rondjes of zo. Niet ontevreden. Jammer dat ik de halve seconde per rondje miste door de BoP (racing drivers excuses O-) ).
En blijkbaar had P1 exact dezelfde strategie als ik; geen banden wisselen, alleen op 2/3e afstand beetje go-go-juice erbij pleuren, want ik kwam 'm in de pits tegen.
Uiteindelijk zo'n 13 seconden achter P1 gefinisht. De laatste paar rondjes waren wel heel erg sketschy met de banden wel.
Initieel had ik een pitstop met fuel+tires gepland, maar die ging al het raam uit toen ik na 15 minuten zag dat ik niet het gat kon creëren voor een volledige stop. Maar aangezien de banden (voorbanden voornamelijk) nog in een redelijk goede staat waren na 25 minuten pushen besloot ik toch alleen voor fuel te pitten, pakte goed uit, alleen de laatste 10 minuten kreeg ik wat last met de voorkant van de auto die niet meer wilde bijten.

Dan nog een slechte inlap + een voorzichtige pit entry deden me even zweten ;)

Maar al met al een goeie race, nu hopen dat ik een Nürnberg een beetje onder de knie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Emperalhero schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Initieel had ik een pitstop met fuel+tires gepland, maar die ging al het raam uit toen ik na 15 minuten zag dat ik niet het gat kon creëren voor een volledige stop. Maar aangezien de banden (voorbanden voornamelijk) nog in een redelijk goede staat waren na 25 minuten pushen besloot ik toch alleen voor fuel te pitten, pakte goed uit, alleen de laatste 10 minuten kreeg ik wat last met de voorkant van de auto die niet meer wilde bijten.

Dan nog een slechte inlap + een voorzichtige pit entry deden me even zweten ;)

Maar al met al een goeie race, nu hopen dat ik een Nürnberg een beetje onder de knie kan krijgen.
Nice gereden, jullie hadden echt een verdomd goeie pace te pakken!
Leuk om te zien dat tijdens de race de tactieken toch nog aangepast worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Ik ga online racen maar er is een maar. Ik ben nu eerst bezig met de FOV goed te zetten wat in deze sim beduidend beter gaat dan in de andere sims.
Ik gebruik opentrack en daar ging het met rFactor en raceroom mis mee omdat ik met de cockpit view rare dingen zag wat irriteerde, met deze sim is dat niet aan de orde.
Dus moet ik duidelijk opnieuw leren rijden met de nieuwe realistische FOV setting, het is wel zo dat ik makkelijker de bochten in en door kijk en minder snel de apex mist.
Dit vergt even tijd om tijdens het online racen de boel heel te laten, alleen vindt ik het lastig om geen spiegels in het zicht te hebben met een enkele monitor (32inch), daar zou ik wel tips of ervaringen over willen lezen hoe jullie daarmee omgaan als bijvoorbeeld een auto vooral links of recht close van je zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Dat blijft inderdaad lastig met 1 monitor, de ingebouwde car radar is dan cruciaal om een beetje beeld te krijgen van wat er om je heen zit.

De stewards bij ons hebben daar een geinig filmpje over gemaakt, vanaf 3:18 specifiek hier je car radar moet gebruiken.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Ow en de stem die je er bij hoort is Crew Chief (even googlen voor download) kan ook enorm helpen maar is wat minder precies dan de car radar.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Kijk daar heb ik wat aan dank je, want die FOV is enorm belangrijk voor goed bochtenwerk en de apex, hoe minder de FOV hoe moeilijker in te schatten, maar de Mclaren 720S is een perfecte auto merk ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Malle-piet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:57:
Kijk daar heb ik wat aan dank je, want die FOV is enorm belangrijk voor goed bochtenwerk en de apex, hoe minder de FOV hoe moeilijker in te schatten, maar de Mclaren 720S is een perfecte auto merk ik al.
Ik vind persoonlijk crewchief een fijne oplossing, maar dat komt ook omdat ik in VR rijd en niet alle informatie tot mij kan nemen, je kan hem eens installeren en proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWouter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-07 14:59
Ik heb dit topic eens goed doorlezen en veel interessante info gevonden over ACC. Eind vorig jaar ben ik met enkele collega's PC2 op de PS4 beginnen spelen en daarna ook ACC gekocht (was in aanbieding). Uiteindelijk bleek dit met een controller niet echt leuk en black friday heeft de knoop helpen doorhakken. Ik wou al jaren een stuur/pedalen maar op de één of andere manier kon ik het geld niet opbrengen.
De Fanatec black friday was superfrustrerend maar na een halve dag refreshen toch de CSL elite + F1 esports kunnen kopen.
Een rig was ook nodig en uiteindelijk bij Simlab uitgekomen.
Ik moet zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad, we amuseren al kostelijk, mijn 65 jarige vader racet ondertussen ook mee en de CSL elite is een fijn stukje speelgoed.

Een paar weken geleden heb ik trouwens eens 1 van de GT4's geprobeerd: de Maserati. Ik merkte dat ie geen TC en ABS heeft, vooral het remmen is een frustrerende zaak, bij het minste dat ik het rempedaal aanraak blokkeert de boel. Nochtans slaag ik er bij de GT3's wel in om zonder ABS deftig te kunnen remmen.
Iemand tips om deftig met de Maserati te kunnen remmen of is ie gewoonweg bagger :D?
Tof dat er hier veel leagues zijn, die public servers zijn vaak een frustrerende ervaring. Ondertussen begon het in mijn hoofd ook weer te ratelen en wou ik eigenlijk dit jaar een pc samenstellen om ACC op pc te spelen (mijn 7 jaar oude bak gaat dat spel niet deftig kunnen weergeven vrees ik). Maar met de huidige absurde prijzen stel ik dat nog maar een jaartje uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Ha @GewoonWouter , lekker bezig! Die pc componenten, tenminste de videokaarten, zijn echt absurd prijzig momenteel ja :+

Heb zelf geen ervaring met de Maserati, maar wat je zegt inderdaad geen abs of tc dus het is vooral een kwestie van heel gedoseerd remmen en gas erop. Vergt veel ervaring en gevoel. Uiteindelijk is het qua pure rechte lijn snelheid een absoluut monster maar ja, moet je wel overweg kunnen met dat gebrek aan abs/tc. Wordt dus niet zoveel gebruikt door mensen, helemaal als er ook kans is op regen races want dan ben je gewoon de sjaak zonder abs/tc :) We hebben er in ons kampioenschap 1 (absolute held) die Maserati rijdt (van de 40 drivers)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Dieters
Hierbij wordt het nieuwe GT4 kampioenschap bij Racingleague aangekondigd. Dit betrerft een 8 race kampioenschap wat 12 April zal starten.
Een race zal er als volgt uitzien:

Practice: 30 minutes
Qualifing: 20 minuten
Race 1: 30 minutes
Race 2: 30 minuten

De start grid van Race 2 zal een reversed grid van de finish zijn van Race 1.

Alle info is hier te vinden:
https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=2

Inschrijven kan vanaf nu

[ Voor 6% gewijzigd door Marc Dieters op 25-03-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Eindelijk heb ik de FOV goed staan en kan het trainen beginnen, ik moet zeggen dat als je de FOV goed hebt staan, alles beter in te schatten is en de apex beter te raken. De over en onderstuur makkelijker is op te vangen of te voorkomen. Alleen wat ik in andere sims geleerd hebt is de layout te rijden maar de hoogte verschillen en vooral bochten naar beneden in te remmen die had ik nog niet gehad in de andere simulators. Een circuit leert nu wel sneller als voorheen, dus de leercurve is niet heel steil meer, maar nog wel te vroeg om online te gaan racen en de boel heel te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
GT4 kampioenschap weee oooooo!

Inmiddels al aardig wat progressie gemaakt bij RL! Backend draait nu goed, discord ingericht, en we zijn nu bezig met een automatische livery sync tool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
GT4 rocks, vind ik persoonlijk echt leuker dan GT3.

Gelukkig hebben steeds meer mensen dat ook door, ons kampioenschap zit gewoon vol waar het vorig jaar beetje bleef steken bij 30 drivers ofzo. Je ziet ook steeds meer GT4 races en kampioenschappen dus dat is mooi.

Alleen de BOP mag echt nog wel wat aangepast worden, paar wagens steken er dusdanig ver bovenuit dat je vooral een soort van Porsche vs Aston Martin competitie krijgt. I love my Ginetta, maar vrij lastig om daarmee te winnen....

[ Voor 8% gewijzigd door H-Alien op 27-03-2021 08:20 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GewoonWouter
Die GT4's moet ik toch maar eens terug proberen. Het was wel wennen aan de snelheid als je van de GT3's komt (en de GT3's was dan weer wennen als ik van F1 2020 kwam qua snelheid :D)

Gisteren trouwens weer een nieuwe favoriet ontdekt in ACC: de Nissan GT-R, wat een beest. Vooral op Imola mijn beste tijd ermee verbeterd. Ik had op youtube filmpjes gezien dat men voor Imola bakbeesten als de Mercedes aanraadt omdat je die echt op de kerbs kan gooien zonder dat ie een kik geeft, maar ik vond de Merc helemaal niet stabiel op de kerbs.
De Nissan daarentegen kan ik vol op de kerbstones gooien in de variantes Tamburello en Alta en die geeft geen kick! Echt geweldig.

Wat is trouwens het maximaal aantal racers tijdens een race op de PC?

Ik heb ook sinds gisteren de loadcell rem voor mijn csl elite pedalen binnen en das wennen zeg :O.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
GewoonWouter schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:51:
Wat is trouwens het maximaal aantal racers tijdens een race op de PC?
De meeste tracks hebben een max van 80 dacht ik. Zorgt wel voor verwarring omdat pit boxes gedeeld worden dus je spawned dan midden in een andere wagen :+ In de praktijk is 30-50 en stuk beter te doen en leuker, ons gt3 is iig gemaximeerd op 50 vandaar dat er 2 tiers draaien.

Suzuka kan 100+ drivers kwijt, qua pitboxen dan...op de track zelf is dat niet echt aan te raden, wel leuk voor de fun af en toe. De simracing test met zoveel mogelijk drivers op Suzuka was pure chaos :D

[ Voor 20% gewijzigd door H-Alien op 27-03-2021 11:38 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GewoonWouter
Racen met 80 tegenstanders ...das wat anders wow. Lijkt me tof, ook omdat er onder de deelnemers voor elk wat wils is qua sterkte en rondetijden lijkt me. 20 vind ik soms wat weinig op de PS4...Langs de andere kant, zelfs in de hoge tier servers vaak nog debielen die denken dat de race gewonnen is in de eerste bocht. K weet niet of dat of de public servers op pc ook zo vaak voorkomt.

Ik vind ook dat het penalty systeem wel anders mag, het laatste paar races getorpeteerd geweest door gastjes die misschien sneller waren, maar die niet kunnen racen. Zeer frustrerend dat jij dan ook een sa penalty krijgt.

De loadcell is ondertussen al een leukere ervaring aan het worden. Ik weet niet of het aan de LC ligt maar sommige bochten heb ik mijn rempunten toch al serieus kunnen weerleggen. Ook heb ik in zware remzones nu minder het gevoel dat ik passagier ben maar meer het gevoel dat je controle hebt over wat je doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
Hier de highlights video van Racingleague.net 2e race @ Imola:

YouTube: GT3 Season 1 - Race 2 - Imola

Veel kijk plezier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lungoraymundo
  • Laatst online: 21-03-2023
Op 11 april starten we bij FASTLANE simracing ons GT4 kampioenschap over in totaal 6 races !

Er is plaats voor 32 deelnemers.

Tijden:

19:00 Training
20:10 Kwalificatie
20:30 Race (45min zonder verplichte pitstop)

Hierbij de kalender:

11 april Brands Hatch
9 mei Donington
23 mei Imola
6 juni Kyalami
20 juni Silverstone
4 juli Spa

Graag voor iedere race je deelname even bevestigen binnen het betreffende event op raceapp. De inschrijving is geopend !
Als je nog geen lid bent van onze Discord, hierbij de link https://discord.gg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
H-Alien schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:19:
GT4 rocks, vind ik persoonlijk echt leuker dan GT3.

Gelukkig hebben steeds meer mensen dat ook door, ons kampioenschap zit gewoon vol waar het vorig jaar beetje bleef steken bij 30 drivers ofzo. Je ziet ook steeds meer GT4 races en kampioenschappen dus dat is mooi.

Alleen de BOP mag echt nog wel wat aangepast worden, paar wagens steken er dusdanig ver bovenuit dat je vooral een soort van Porsche vs Aston Martin competitie krijgt. I love my Ginetta, maar vrij lastig om daarmee te winnen....
Gister raceje met de Alpine gereden. Waren dr een paar met bijv de BMW M4.
Hoe goed mijn exit ook was, M4 vertrok gewoon op het rechte stuk. Gat van 0,4/0,5 wat ik dicht reed was aan het einde rechte stuk van zolder gewoon weer 0,3 :')

Porsche is er ook zo één, kon de pace 2/3 rondes goed bij blijven maar dan ben je echt aan het trappen en is funest voor de banden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
Maar gek genoeg kreeg ik met de BMW de gang er niet echt in...
Die alpine kan je gewoon lekker de hoek om gooien, en dat maakt het ook weer leuker imho dan de bmw. De bmw leek ook meer last te hebben van de kerbs, met de alpine had ik daar weinig last van

Binnenkort moet ik de rest ook maar eens fatsoenlijk testen om een keuze te maken voor het kampioenschap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
Arfalas schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:27:
Binnenkort moet ik de rest ook maar eens fatsoenlijk testen om een keuze te maken voor het kampioenschap
:Y
Wat ik heb gedaan is een circuit uitgekozen wat mij wel ligt en daar met een aantal auto's paar rondjes rijden. Dan heb je dus altijd dezelfde omstandigheden.
Eerst 2 a 3 rondjes om de banden op druk en temperatuur te krijgen (en natuurlijk altijd de aggressive preset), dan de pits in om druk goed te zetten.
En dan een rondje of 8 of 10 of zo gewoon rond knarren. Niet vol pushen, maar proberen een fijn, snel comfortabel tempo te vinden.
Er zijn dan dingen die ik qua rij eigenschap heel fijn vind, vinden die ik niet fijn vind en of de auto geen rare/verrassende dingen doet...
Van die dingen laat ik dan afhangen welke auto ik kies.

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Bmw is een lomp beest masr heeft wel de hoogste topspeed van allen.

Ik had het op Imola in extreme met de Ginetta, die loopt al tegen zijn limiter aan op 236 kilometer maar had ook nog wat schade dus kwam niet verder dan 230 kmh. De McLaren achter mij deed al snel richting de 260kmh dus dan houdt het wel vrij snel op, scheelde 1,1 seconde op het rechte stuk. Ja tuurlijk dan is de Ginetta in de bochten subliem, maar dat haal je niet snel in. Los van het feit dat in de bochten inhalen een stuk lastiger is dan rechte stuk er simpel voorbij poefen :+

Maar goed, Ginetta vind ik wel veel leuker dan dat lomp stuk Duits baksteen :)

Bij keuze voor wagen gewoon kiezen wat lekker voelt denk ik dan, allen passen bij een bepaalde rijstijl. Je moet alleen bij de Ginetta in de gaten houden dat hij een extreem lage topspeed heeft dus tijd je veel circuits met lange stukken dan zit je telkens tegen de limiter aan en dat wordt wel frustrerend omdat je daar geen enkele invloed op hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door H-Alien op 30-03-2021 13:02 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Ik mis de BMW GT4 wel een beetje. Voorspelbaarder dan de Camaro en de gearing is een stuk fijner. Zelden zo lekker gereden als op Bathurst met de Beemer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

en we mogen weer *O* Barcelona 1 uur

en hier nog even de SRHI stream met officieel commentaar _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-03-2021 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djurres
Morgen 19:30 - SPA @ RAIN (racingleague.net)

Morgen doen we een race op Spa in de regen!

Registratie niet benodigd, iedereen kan lekker mee trappen!
Uiteraard zullen de meeste zich weer op discord aansluiten in de voicechat, en ook jij bent welkom!
RacingLeague.net Discord!

GT3
19:30 - 20:00 - Free practise
20:00 - 20:20 - Qualification
20:20 tot 20:50 - Race 1
21:00 tot 21:30 - Race 2 reversed grid, based on results race 1!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
Alfa Novanta schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:56:

en hier nog even de SRHI stream met officieel commentaar _/-\o_
Vanochtend bij ontbijt even laatste 25 minuten gekeken en dat gevecht tussen Niels en Sem was echt smullen _/-\o_

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Sssst geen spoiler !! Moet het nog kijken !! :o

spoiler:
DT ... voorspelbaar :+

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-03-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uwehogold
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-03-2021
*knip* spam

[ Voor 96% gewijzigd door F_J_K op 31-03-2021 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Gisteravond een leuke race gehad op de Fastlane server, Brands Hatch.
Mijn beste tijd was voor de race een 1.28,5. Tijden de FP verbeterde ik deze tot 1.27,3. Was kicken om zo'n grote verbetering te zien van mijn PB *O* . Tijdens de Quali reed ik een 1.27,5 - ook lekker.

De race duurde 45 minuten en tijdens de race was 80% van mijn rondes een 1.27,+ Heb zelf 3x een 1.27,0x gereden, damn, net geen 1.26 hoog. 7(8)7

Al met al een heerlijke race, erg constant gereden met weinig echt grote fouten.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
apollo13 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:01:
Gisteravond een leuke race gehad op de Fastlane server, Brands Hatch.
Mijn beste tijd was voor de race een 1.28,5. Tijden de FP verbeterde ik deze tot 1.27,3. Was kicken om zo'n grote verbetering te zien van mijn PB *O* . Tijdens de Quali reed ik een 1.27,5 - ook lekker.

De race duurde 45 minuten en tijdens de race was 80% van mijn rondes een 1.27,+ Heb zelf 3x een 1.27,0x gereden, damn, net geen 1.26 hoog. 7(8)7

Al met al een heerlijke race, erg constant gereden met weinig echt grote fouten.
Kijk zo zie je maar lekker veel racen werpt zijn vruchten af,.. goed bezig 👍🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H-Alien
Omdat het kan, nog paar screens van de laatste GT3 race op Barcelona. ACC kan toch echt wel leuke plaatjes genereren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3tIjUXYpUmZeHQsz2d8lBNlahM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n1rZqrxZgy5mhCj3qYBfUwCF.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTvR8AtnqAeKsI0qAhL1aiOh7I4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyeN7vzo8z4nSBYqOBkvwZdQ.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EfP4PVVAh86x-NUzKC1c4gfJeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pbTxEO9T8qhAOEIBOlui2yN.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4j7vHOK6VFXDjQ00e-X0TnD39E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjMvlqYN8YzETurzkQ7u6GI1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door H-Alien op 03-04-2021 10:33 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RF2, FS2020(VR).

Sinds ik de laatste nvidia drivers voor mijn rtx2070 heb geïnstalleerd krijg ik continu crashes in de unreal4 d3d engine (althans dat lijkt mij een verband houden). Ik heb zojuist een driver uit december teruggezet (clean install) in de hoop dat dit het probleem oplost. Iemand toevallig onlangs dezelfde problemen ervaren?

i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:10

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik ben op zoek naar een stuur/pedalen/shifter voor assetto. Omdat ik niet een fervent simracer ben moet het nog betaalbaar zijn.
Ik dacht aan een g920 of thrustmaster tx, alhoewel die laatst alweer heel wat geld kost.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:15
Dev0o schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:15:
Sinds ik de laatste nvidia drivers voor mijn rtx2070 heb geïnstalleerd krijg ik continu crashes in de unreal4 d3d engine (althans dat lijkt mij een verband houden). Ik heb zojuist een driver uit december teruggezet (clean install) in de hoop dat dit het probleem oplost. Iemand toevallig onlangs dezelfde problemen ervaren?
Yes, had hetzelfde met m'n 2080 vorig jaar. Clocks omlaag zetten hielp toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
sander817 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:02:
ik ben op zoek naar een stuur/pedalen/shifter voor assetto. Omdat ik niet een fervent simracer ben moet het nog betaalbaar zijn.
Ik dacht aan een g920 of thrustmaster tx, alhoewel die laatst alweer heel wat geld kost.
Iemand een suggestie?
Racesturen, servo's en pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 18:10
sander817 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:02:
Iemand een suggestie?
Ik heb een Thrustmaster TS PC Racer en Fanatec CSL Elite LC pedalen, kostte in totaal rond de 750-800 euro, vind dit nu nog steeds erg fijn. Natuurlijk wil je dan meer, wellicht komt er dit jaar een Thrustmaster tss handbrake bij voor Dirt. Ik heb nl. nu nog geen losse shifter, iets wat soms wel vervelend is. Ik schakel dus met de flippers op het stuur, voor F1 2020 en ook Assetto is dat prima maar voor Dirt dus totaal niet (voordat omdat ik geen handrem heb).

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
mr.DJ95 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:34:
[...]

Yes, had hetzelfde met m'n 2080 vorig jaar. Clocks omlaag zetten hielp toen.
Zou ik ook mee starten, Unreal engine is echt mega gevoelig voor net wat te hoge clocks / instabiliteit. Mijn gtx1080 op standaard clocks gata prima, kies ik de "factory" OC mode dan krijg ik errors (bij niet unreal engine games nooit problemen met de factory oc mode)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Dieters
Hier is het highlights filmpje van Race 3 @ the Nurburgring van racingleague.net
YouTube: GT3 Season 1 - Race 3 - Nurburgring

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 18:10
stormbreaker schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:54:
[...]

Ik heb een Thrustmaster TS PC Racer en Fanatec CSL Elite LC pedalen, kostte in totaal rond de 750-800 euro, vind dit nu nog steeds erg fijn. Natuurlijk wil je dan meer, wellicht komt er dit jaar een Thrustmaster tss handbrake bij voor Dirt. Ik heb nl. nu nog geen losse shifter, iets wat soms wel vervelend is. Ik schakel dus met de flippers op het stuur, voor F1 2020 en ook Assetto is dat prima maar voor Dirt dus totaal niet (voordat omdat ik geen handrem heb).
Ik heb laatst toch maar de Thrustmaster TSS handbrake besteld, eens kijken hoe dat met Dirt (o.a.) werkt.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Djurres
Na wat avondjes stoeien is het @Marc Dieters eindelijk gelukt, maar vol trots durven we te zeggen dat we een Livery Sync tool hebben.

Bij het uploaden van je livery op de website, word deze na goedkeuring automatisch geinstalleerd als je in het bezit ben van de Livery Sync Tool. Nooit meer zwarte auto's in ACC en nooit meer gezeik met het up to date houden van elkaars liveries :)

https://www.racingleague.net/KB/Read?id=6

Tevens, maandag start ons GT4 kampioenschap. 15 inschrijvingen uit 7 verschillende landen.
Nog plek voldoende, mocht je nog mee willen trappen!

We vangen aan op Brands Hatch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
Vanavond weer eens een online race gedaan. Deze op Silverstone, was al weer even geleden dat ik daar had gereden. De S' en gingen een stuk beter. Had deze vorige week dan ook goed bestudeerd toen ik een live stream van Jardier bekeek.
Het lijkt wel of er sinds vorige week bij mij een knop is omgezet qua racen met ACC. Ik pak de apexen beter, durf later te remmen en mijn racecraft (RC) gaat met sprongen vooruit. Die staat nu op 78.

Tijdens de quali nog gelachen om ene J. Angel. We waren allebei bezig met een hotlap, hij ramt mij van achteren en zegt later in de chat: :"If I'm in a hotlap, you've gotta move aside!"
Mijn antwoord was: "What do you think I was doing, cruising for some pussy?"
De reacties van de andere rijders was goud waard. Hij startte als 6e, ik als 13e van de 22.

Na 2 bochten in de race lag ik 21e, hij 12e. Ik werd op het einde 6e, hij heeft de finish niet gehaald. :)
Ik heb de replay bekeken van zijn race, in elke ronde vloog hij van de baan, onder druk kan hij niet racen.
Ik slaap lekker vanavond, dromend over een engeltje, niet over ene J. Angel btw.

apollo13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GewoonWouter
Ha, dat soort kerels zit er maar al te vaak tussen vind ik. Snel zijn is nog niet hetzelfde als kunnen racen. Ik kom ze elke keer weer tegen. Veel sneller dan ik (meerdere seconden) maar ze kunnen niet racen. Ze komen sneller achter je aan in de race en gooien zich ertussen in bochten waar er geen plaats is. Maar zij zijn sneller en vinden dat je dan maar opzij moet.
In het echte leven zou de grindbak het einde van hun rondje zijn.
Al te vaak ben ik rondgedraaid door dat soort rijders. Maar op het einde zijn zij vaak gedisconnected of eindigen ze in het decor en eindig ik ergens achteraan doordat ze mijn race eerst verprutst hebben.

Gelukkig zijn er ook nog wel leuke racers tussen. Maar het online gebeuren in ACC is vaak het eerste paar bochten een frustrerende en stresserende ervaring :D

Jardier is ook één van de online racers die ik bestudeer voor het bochtenwerk. Maar hoe die zo in een relaxte pose rijdt, praat en dan nog eens toptijden rijdt...beats me.

Ik krijg trouwens hier en daar wat honderdsten van een seconden af van mijn snelste tijden maar ik voel toch dat ik tegen mijn eigen limieten begin aan te botsen. Op een goeie dag presteer ik het om een rondje 1:30,700 op Zolder te rijden, maar hoe sommigen daar nog eens 3 seconden af doen...beats me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mochten er nog mensen zijn die een leuk beginnersstuurtje zoeken:
De Thrustmaster T300 RS is nu in de aanbieding voor 199 euro, oa bij Alternate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02
GewoonWouter schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:09:
Ik krijg trouwens hier en daar wat honderdsten van een seconden af van mijn snelste tijden maar ik voel toch dat ik tegen mijn eigen limieten begin aan te botsen. Op een goeie dag presteer ik het om een rondje 1:30,700 op Zolder te rijden, maar hoe sommigen daar nog eens 3 seconden af doen...beats me
Ik moet zeggen dat ik met een controller rijd (stuur aansluiten is me teveel werk) maar heel vaak dat ik denk dat ik een lekker rondje rijd .... zijn anderen gewoon meerdere seconden sneller. Dan denk ik "Hoe dan!!" :*)

Het gaat uiteindelijk allemaal om de lol. Als er maar een paar andere slakken zijn waarmee je in de achterhoede een eigen mini race rijdt is het mij ook goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LAPJENL70 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]
Ik moet zeggen dat ik met een controller rijd (stuur aansluiten is me teveel werk) maar heel vaak dat ik denk dat ik een lekker rondje rijd .... zijn anderen gewoon meerdere seconden sneller. Dan denk ik "Hoe dan!!" :*)
Omdat ze met een stuur rijden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malle-piet
Jammer dat bij die T300 RS die vreselijke pedalen zitten, mijn upgrade wordt eerst een stel nieuwe pedale
Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste