Pandanl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:27:
Toevallig mensen die ook een GTX1080Ti gebruiken en een i5-9600K (of iets vergelijkbaars met een 5Ghz overclock) samen met een Rift CV1
Wat voor settings gebruiken jullie om het vloeiend te krijgen maar toch visueel nog mooi? Op Youtube vind ik alleen maar guides voor de ouder releases.
Niet helemaal hetzelfde hier met een i7 8700K, RTX 2080 met een Dell Visor (Windows MR), heb redelijk zitten stoeien om alles scherp, mooi en vloeiend te krijgen. De volgende instellingen zijn redelijk bijelkaar gejat:
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:13:
[...]
2e poging met wat traag begin 11:10:443 .. en PB1.51.030
@Verwijderd @
Dev0o
3e poging een 11:05:277 .. PB1.50.466
lekker gaar, weetikhoeveel ronden met de Lambo@Monza gereden .. kom je bij practice .. PB op Monza? met de Lambo? Nog noooooit gezien/gereden .. PB --:--:--
graphics in de rift best wel slecht trouwens, SDE ftw!! maar verder ook weinig indrukwekkend. Niet een WOW t.o.v. AC ofzo.
Kan ook niet zeggen dat ik de limiet van de auto nou zo supergoed kan aanvoelen ..
Ik reed wel de agressive setup .. die andere ging alleen maar rechtdoor.
Logitech G27, brake load-pedal mod. Oculus Rift CV1
Heeft iemand nog recente tips voor het verbeteren van de apps? en graphics? icm huidige build?
Ten eerste, aanpassingen in je Engine.ini (C:\Users\%username%\AppData\Local\AC2\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini)
Voeg het volgende toe, onder de laatste regel van je huidige bestand:
[ConsoleVariables]
FX.AllowGPUSorting=0
r.AmbientOcclusionLevels=0
r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.7
r.AOquality=0
r.BloomQuality=4
r.Color.Mid=0.4
r.DepthOfFieldQuality=0
R.DFshadowquality=1
r.EyeAdaptationQuality=0
r.HZBOcclusion=0
r.LensFlareQuality=2
r.LightShaftDownSampleFactor=4
r.MipMapLODBias=-0.8
r.RenderTargetPoolMin=350
r.RHICmdBypass=0
r.SceneColorFormat=2
r.SceneColorFringeQuality=0
r.Shadow.CSM.MaxCascades=2
r.Shadow.MaxResolution=512
r.ShadowQuality=4
r.SSR.MaxRoughness=0.1
r.SSR.quality=1
r.StaticMeshLODDistanceScale=0
r.Streaming.FullyLoadUsedTextures=1
r.TemporalAACatmullRom=1
r.TemporalAADynamicSharpen=0.2
r.TemporalAAPauseCorrect=1
r.TemporalAASamples=4
r.TemporalAASharpen=0.6
r.TiledDeferredShading.MinimumCount=10
r.Tonemapper.Sharpen=2
r.TranslucencyLightingVolumeDim=48
r.VolumetricFog=0
vr.InstancedStereo=1
vr.RoundRobinOcclusion=1
[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.ViewDistanceScale=5
foliage.LODDistanceScale=5
In-game gebruik ik de volgende settings:
Let op! Alleen in VR kan ik op het tabblad BASIC de waarde VR PIXEL DENSITY veranderen, deze staat bij mij op 160%. Zoals ik heb begrepen na veel zoeken op het ACC forum zijn shadows, post-processing, foliage, mirror quality & resolution FPS killers. Hopelijk kun je met deze settings ook iets voor je Rift! Ik gebruik buiten de game om geen Supersampling instellingen binnen SteamVR, het effect van VR Pixel Density op de scherpte en kwaliteit binnen de game is in mijn geval veel groter dan de supersampling instellingen binnen SteamVR.
[
Voor 13% gewijzigd door
WeirCo op 17-05-2019 00:48
. Reden: Quote toegevoegd ]