Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 11:56
Kan je de set-up aanpassen in de hotstint mode?
je kan dan ik elk geval 40 liter minder brandstof mee nemen. Zal geen 29 seconde schelen, maar toch.... alles helpt.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:11:
[...]

Kan je de set-up aanpassen in de hotstint mode?
je kan dan ik elk geval 40 liter minder brandstof mee nemen. Zal geen 29 seconde schelen, maar toch.... alles helpt.
Je kunt in het setup menu niks aanpassen. Maar in de wagen kun je wel brake bias, TC en ABS aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Je kunt in het setup menu niks aanpassen. Maar in de wagen kun je wel brake bias, TC en ABS aanpassen.
Ah oke,

had zelf gister nog een heerlijke beginners fout door voor de kwalificatie lekker weinig brandstof er in te doen, Maar vervolgens voor de race set-up vergeten aan te passen. Dat werd dus een extra pit stopje om te tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
ik had net 11,12.423 ook met zeker geen perfecte run.
Shadowplay werkt alleen niet bij mij met ACC... anders had ik hem ook wel even gepost.

Dus nu kan je hier weer onder kruipen ;)

Edit: zit nog even naar jou rondes te kijken. Ik denk dat als je die bocht na de 2de chicane (bocht 6) in je 2 i.p.v 3 neemt dat je sneller bent met een hogere exit speed.

[ Voor 15% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 13-05-2019 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vandaag toch maar even gekocht om te zien hoe het er uit ziet en speelt.
Vanavond eens installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:44:
[...]

Shadowplay werkt alleen niet bij mij met ACC... anders had ik hem ook wel even gepost.

Edit: zit nog even naar jou rondes te kijken. Ik denk dat als je die bocht na de 2de chicane (bocht 6) in je 2 i.p.v 3 neemt dat je sneller bent met een hogere exit speed.
Misschien straks eens een poging wagen om een snellere tijd neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
eens kijken of er nog ergens goede settings zijn voor de t300RS. Default is niet heel erg super gevoel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:01:
eens kijken of er nog ergens goede settings zijn voor de t300RS. Default is niet heel erg super gevoel :(
Da's vreemd, met m'n T500RS heb ik wel een erg goed gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:14:
[...]

Da's vreemd, met m'n T500RS heb ik wel een erg goed gevoel.
default stond alle FFB hier op 0 en stuur op 180 ipv 900....
Nu werkt het goed :)

Alleen graphics nog tweaken, is op een of andere manier niet helemaal scherp lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ga vd week ook weer eens kijken of vr al een beetje werkt en er weer ffb is opn wheel..

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ga hier nog kijken of er iets in zit zoals AC had met die real head movement om bochten in te kijken. Dat was wel handig met een single screen setup :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dev0o
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RF2, FS2020(VR).

Na 1.5 jaar AC te hebben gespeeld, waarbij ik na vele uren practice redelijk mee kon komen (soms in de top 3 qualify bij sommige online sessies), ben ik nu helemaal 'hooked' aan ACC. Het is zelfs zover gekomen dat ik AC qua gevoel meer als een game dan een sim aan vindt voelen. Het is lastig te beschrijven, maar de ACC wagens voelen gewoon 'zwaarder' en rauwer dan in AC waar er vaak een zweem van 'smoothness' in de meeste auto's zit. Daar kon ik vaak een (stock) GT wagen een chicane in gooien en hem er met wat gas en remmen en enigszins driften weer uit corrigeren. niet dat dat sneller was, maar er was een mate van vergevingsgezindheid die in ACC keihard wordt afgestraft. Het resultaat is dat ik nu, wederom na vele tientallen uren ACC, in een online race nog steeds buiten de top tien mee rijdt. Erg frustrerend maar het geeft ook aan dat het sim-gehalte erg hoog ligt.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik oprecht nieuwsgierig ben naar wat de AC-maandagvond racers voor tijden rijden op de ACC circuits.. Persoonlijk vind ik het een erg gave sim die, als je het over de GT klasse hebt, met kop en schouders boven AC uitsteekt. Natuurlijk is het jammer dat de Unreal4 engine nog geen tripple monitor support heeft, maar daar schijnt (door Epic) aan gewerkt te worden. VR kan ik helaas niets over zeggen. Ik zou dat erg graag eerst eens willen beleven alvorens ik die investering ga wagen :-)

i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Dev0o schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:25:
Natuurlijk is het jammer dat de Unreal4 engine nog geen tripple monitor support heeft, maar daar schijnt (door Epic) aan gewerkt te worden.
Dat werkt nu toch al? Of bedoel je iets anders dan bijvoorbeeld deze setup?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Paulus07 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:30:
[...]

[YouTube: Assetto Corsa Competizione Ferrari 488 GT3 Zolder Night Race]
Klopt, ik gebruik ook 3x24" maar dat is meer een 'stretched desktop' dan echt native tripple screen support waarbij je de kijkhoek van de schermen nauwkeurig kan instellen (zoals bij AC en PC2). In een interview met de baas van Kunos/ACC gaf hij aan dat dit bij Epic is aangekaart, maar omdat de meeste Unreal4 klanten geen noodzaak hebben voor tripple (Fortnite etc.) staat het laag op de prio lijst bij de Epic ontwikkelaars. Desalniettemin wist men toch te vertellen dat er op dat vlak toch wat gaat gebeuren. Zal echter nog niet in de eerste officiële release zitten.. Ondanks dat vind ik het, na wat tweaken met de FOV, afstand, pitch bij de ingame view-settings, prima speelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:51
Paulus07 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:30:
[...]

De Unreal engine ondersteunt niet het renderen van beelden uit meerdere (3) views met een bepaalde onderlinge hoek, wat wel nodig is voor echte triple screen. In dat filmpje wordt gewoon een breder beeld op 3 schermen geprojecteerd waardoor je vervorming krijgt.

In een recent interview met Racedepartment heeft Kunos aangegeven dat Epic eraan werkt, maar tegelijkertijd werd aangegeven dat de performance hit mogelijk te groot gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

FightingAce schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:43:
[...]

De Unreal engine ondersteunt niet het renderen van beelden uit meerdere (3) views met een bepaalde onderlinge hoek, wat wel nodig is voor echte triple screen. In dat filmpje wordt gewoon een breder beeld op 3 schermen geprojecteerd waardoor je vervorming krijgt.

In een recent interview met Racedepartment heeft Kunos aangegeven dat Epic eraan werkt, maar tegelijkertijd werd aangegeven dat de performance hit mogelijk te groot gaat zijn.
Klopt, Kunos zou het kunnen oplossen door ipv één keer, drie keer te renderen wat een performance issue gaat veroorzaken. Vandaar dat Epic het zou moeten oplossen in de engine zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Zojuist even gestart. Heb alles op epic en hoog en bla bla enzo en loop aardig prima in VR nu op single player. Met rook en stof krijgt hij het al wat zwaarder. De frames even niet zo snel gezien..Zal nog wel een hoop performance winst te behalen vallen hoop ik.. Zit je dan met je 2700x en een 2080ti :P

Ik kan het menu resetten en is dan prima leesbaar. Vreemd genoeg nog altijd geen FFB op mijn stuur....Dus daar kom je niet mee rond. 2 bochten en ik lig er al af :P
Dus helaas, hij mag weer in de kast :)

[ Voor 16% gewijzigd door phoentje op 15-05-2019 09:55 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Paulus07 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:54:
ga hier nog kijken of er iets in zit zoals AC had met die real head movement om bochten in te kijken. Dat was wel handig met een single screen setup :)
Als je de helmet view selecteert zit dit er in. In die view settings kan je dan ook de hoeveelheid movement instellen(en ik dacht dat je dan eventueel de helm zelf uit zetten)

Zelf rijd ik meestal met de dashcam, vind die toch wat fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

phoentje schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:55:
Zojuist even gestart. Heb alles op epic en hoog en bla bla enzo en loop aardig prima in VR nu op single player. Met rook en stof krijgt hij het al wat zwaarder. De frames even niet zo snel gezien..Zal nog wel een hoop performance winst te behalen vallen hoop ik.. Zit je dan met je 2700x en een 2080ti :P

Ik kan het menu resetten en is dan prima leesbaar. Vreemd genoeg nog altijd geen FFB op mijn stuur....Dus daar kom je niet mee rond. 2 bochten en ik lig er al af :P
Dus helaas, hij mag weer in de kast :)
Wel vreemd dat je geen FFB op je Fanatec hebt. Gezien het grote aantal online spelers die ik dagelijks tegenkom kan ik mij niet voorstellen dat daar geen andere Fanatec spelers tussen zitten.... Helemaal omdat je tijdens het rijden de grote reclame/sponsorborden van Fanatec overal langs de baan ziet staan :*) Zeker weten dat je in de advanced control settings alle forces juist hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Dev0o schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Wel vreemd dat je geen FFB op je Fanatec hebt. Gezien het grote aantal online spelers die ik dagelijks tegenkom kan ik mij niet voorstellen dat daar geen andere Fanatec spelers tussen zitten.... Helemaal omdat je tijdens het rijden de grote reclame/sponsorborden van Fanatec overal langs de baan ziet staan :*) Zeker weten dat je in de advanced control settings alle forces juist hebt ingesteld?
Heb eigenlijk alleen m'n knoppen ingesteld. Verder geen settings veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
phoentje schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:40:
[...]

Heb eigenlijk alleen m'n knoppen ingesteld. Verder geen settings veranderd?
Dan is er een hele grote kans dat de ffb gain op 0 staat en de rotatie op 180 standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Dan is er een hele grote kans dat de ffb gain op 0 staat en de rotatie op 180 standaard
Gain staat op 100 en rotatie 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 20:23
Ik ben ook maar weer eens bezig met ACC. Het lijkt alleen alsof in vergelijking met een paar maanden terug, mijn FPS opeens onwijs laag is.

De FPS schommelt rond de 40 :| Het maakt niet uit of ik op 2560x1440 of 1920x1080 speel, opties op med, high of epic, dus ik vrees dat m'n CPU de bottleneck is. Iemand een idee?

Specs:
CPU: Intel Core i5-4690
GPU: GTX 1080 GAMING X 8G
RAM: 16GB

edit:
PCars 2 draait bijvoorbeeld wel op 60fps, high settings, 2560x1440

[ Voor 8% gewijzigd door pimskie op 15-05-2019 18:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pimskie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:50:
Ik ben ook maar weer eens bezig met ACC. Het lijkt alleen alsof in vergelijking met een paar maanden terug, mijn FPS opeens onwijs laag is.

De FPS schommelt rond de 40 :| Het maakt niet uit of ik op 2560x1440 of 1920x1080 speel, opties op med, high of epic, dus ik vrees dat m'n CPU de bottleneck is. Iemand een idee?

Specs:
CPU: Intel Core i5-4690
GPU: GTX 1080 GAMING X 8G
RAM: 16GB

edit:
PCars 2 draait bijvoorbeeld wel op 60fps, high settings, 2560x1440
Heb je al een verse installatie geprobeerd?
ACC heeft na versie 0.6 een flinke update gehad en daarbij werd aangeraden om ACC te verwijderen en opnieuw te installeren. Zeker als je last had van vreemde klachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:24:
[...]

ACC heeft na versie 0.6 een flinke update gehad en daarbij werd aangeraden om ACC te verwijderen en opnieuw te installeren. Zeker als je last had van vreemde klachten!
Goeie. Ga ik ook maar ff proberen. En ook ff me fanatec drivers opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder zat er een bugje in de mirror quality, deze kun je best niet hoger dan 'Mid' zetten. Anders kost het je erg veel fps!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Na herinstalleren heb ik ffb!!! Nu eens kijken hoe ik m t beste kan instellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:24:
[...]

Super! Thanks voor de tip, dit was het. Nu een constante 60 FPS _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:44:
[...]

Net 11:08.976 gereden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
weet nog niet welke game ik nou mooier vind. Dit is natuurlijk recenter en je verwacht een betere engine. Maar toch blijven de graphics het net niet op een of andere manier. Dan blijft een AC ook gewoon mooi, zeker met custom car skins etc.

Misschien nog even wennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Paulus07 Vergeet niet dat wat je nu speelt nog steeds early access is.
De 29e zullen we zien wat er allemaal nog veranderd qua performance en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@Verwijderd klopt. Maar in mijn achterhoofd blijf ik AA in combi met unreal houden. Heb in meerdere games de ervaring gehad dat dit soms niet optimaal is en/of scherpe beelden geeft.

Maar voor nu is het prima te doen en inderdaad kijken wat de full release gaat doen :)
Vermaak me er nu nog prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Van wat ik heb gelezen geeft de engine beter resultaat bij hogere resolutie dan 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik heb het nu nog draaien op 2560x1080. Zal het ook eens proberen op 3440x1440 (als dit niet te veel fps gaat opvreten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Paulus07 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:40:
Ik heb het nu nog draaien op 2560x1080. Zal het ook eens proberen op 3440x1440 (als dit niet te veel fps gaat opvreten :P )
Qua resolutie krijg je altijd het beste resultaat als je de native resolutie van je beeldscherm. Qua VR resoluties kan ik hier helaas niets over zeggen, maar ik ‘an mij voorstellen dat hier hetzelfde voor geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:36

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb gisteren even een online race gedaan, maar ik mis mijn apps uit AC enorm!
Met name de Helicorsa app!

De helm view is wel erg tof trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 17:39
Heeej kerel :w

N00b vraagje, welke challenge is dit? Wil ook wel eens een poging wagen :9

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:22:
[...]

Die staan in het menu rechts boven, leaderbord challenges. En dan is het de meest linker met de lamboo op monza (short hotsint van 10 min)
-Sander- schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:20:
Ik heb gisteren even een online race gedaan, maar ik mis mijn apps uit AC enorm!

Die heli corsa zit toch standaard ingebouwd in ACC, of gebruik jij hem anders in AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dat geluid van die wagens klinkt wel erg erg erg vet! die downshifts.. pfff heerlijk! hadden ze maar zulk geluid in iracing :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Paulus07 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:40:
Moet je wel een 1440p scherm hebben ;) .
-Sander- schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:20:

Er is een native Helicorsa app. Kan zijn dat je die nog moet activeren ergens in de settings.

Zelf mis ik vooral de eenvoudige aanpasbaarheid van de apps. In AC kan je ze makkelijk gedurende het rijden activeren of deactiveren en verplaatsen. Nu moet dat volgens mij via config files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
moet zeggen dat de FFB wel fijner is dan in AC voor wat ik nu gemerkt heb. Stuur voelt ook zwaarder (auto's zelf ook) terwijl ik ze in beide games op gain 80% heb staan.

Vanavond weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 23:43
Toevallig mensen die ook een GTX1080Ti gebruiken en een i5-9600K (of iets vergelijkbaars met een 5Ghz overclock) samen met een Rift CV1

Wat voor settings gebruiken jullie om het vloeiend te krijgen maar toch visueel nog mooi? Op Youtube vind ik alleen maar guides voor de ouder releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Pandanl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:27:
Toevallig mensen die ook een GTX1080Ti gebruiken en een i5-9600K (of iets vergelijkbaars met een 5Ghz overclock) samen met een Rift CV1

Wat voor settings gebruiken jullie om het vloeiend te krijgen maar toch visueel nog mooi? Op Youtube vind ik alleen maar guides voor de ouder releases.
Check in ACC ook even de advanced graphic settings, daar staat ook nog een VR setting. Geen idee wat deze doet, want ik heb zelf geen VR helaas....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:22:
[...]

Klaas, vriend...! :)

Deze staat in het hoofdmenu onder Special Events. Het 1e event is deze challenge ;)

Hopelijk komt er binnenkort ook nog een mooie Ferrari challenge. De Ferrari is wel 1 van de fijnere wagens in het spel. Kan er goed mee overweg! Kunnen we weer ouderwets samen crossen :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@Verwijderd idd!!! O+ beetje offtopic, maar wat is er met Kroegtijger gebeurt?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:31:
@Verwijderd idd!!! O+ beetje offtopic, maar wat is er met Kroegtijger gebeurt?
Was die naam gewoon beetje beu. Is nu Super Michelli geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
eerste fatsoenlijke poging 11:13:674

snelste rondetijd 1:51:660 ... is dat wat?

mankeert nog veel teveel aan, mis gevoel in de rem .. is meer kwestie van bordjes/rempunten onthouden en dan trappen en kijken of ie stopt. Controls op het stuur_ZUIGT_ .. ik wil mijn muis!! :'(

Kun je de apps verschuiven?? ik wil de pedalen voor mijn neus hebben... staan nu ergens rechts

had ik al gezegd dat ik mijn muis terug wil!?? :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-05-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
deze avond wat met de settings zitten spelen. Kwam erachter dat je de rem kan afstellen mbt max/min waarde. Deze wat bij zitten stellen en het remmen werkt nu al stukken beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Niet slecht, ik heb gisteren nog een 11:08:976 neergezet. Snelste rondetijd was 1:50:nogiets.
mankeert nog veel teveel aan, mis gevoel in de rem .. is meer kwestie van bordjes/rempunten onthouden en dan trappen en kijken of ie stopt. Controls op het stuur_ZUIGT_ .. ik wil mijn muis!! :'(

Kun je de apps verschuiven?? ik wil de pedalen voor mijn neus hebben... staan nu ergens rechts

had ik al gezegd dat ik mijn muis terug wil!?? :'(
Voor zover ik weet zijn de apps niet echt te verplaatsen. Dat zijn toch wel de grote verschillen met AC.
Maar hopelijk komt dat nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:56:

2e poging met wat traag begin 11:10:443 .. en PB1.51.030

@Verwijderd @Dev0o
3e poging een 11:05:277 .. PB1.50.466 :)

lekker gaar, weetikhoeveel ronden met de Lambo@Monza gereden .. kom je bij practice .. PB op Monza? met de Lambo? Nog noooooit gezien/gereden .. PB --:--:-- :')

graphics in de rift best wel slecht trouwens, SDE ftw!! maar verder ook weinig indrukwekkend. Niet een WOW t.o.v. AC ofzo.

Kan ook niet zeggen dat ik de limiet van de auto nou zo supergoed kan aanvoelen ..
Ik reed wel de agressive setup .. die andere ging alleen maar rechtdoor.

Logitech G27, brake load-pedal mod. Oculus Rift CV1

Heeft iemand nog recente tips voor het verbeteren van de apps? en graphics? icm huidige build?

[ Voor 134% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-05-2019 23:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoop ook dat er iets van spotter komt of ondersteuning voor crewchief. Was altijd wel handig in AC :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WeirCo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:47
Pandanl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:27:

Niet helemaal hetzelfde hier met een i7 8700K, RTX 2080 met een Dell Visor (Windows MR), heb redelijk zitten stoeien om alles scherp, mooi en vloeiend te krijgen. De volgende instellingen zijn redelijk bijelkaar gejat:
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:13:
[...]

@Verwijderd @Dev0o

lekker gaar, weetikhoeveel ronden met de Lambo@Monza gereden .. kom je bij practice .. PB op Monza? met de Lambo? Nog noooooit gezien/gereden .. PB --:--:-- :')

graphics in de rift best wel slecht trouwens, SDE ftw!! maar verder ook weinig indrukwekkend. Niet een WOW t.o.v. AC ofzo.

Kan ook niet zeggen dat ik de limiet van de auto nou zo supergoed kan aanvoelen ..

Heeft iemand nog recente tips voor het verbeteren van de apps? en graphics? icm huidige build?

Ten eerste, aanpassingen in je Engine.ini (C:\Users\%username%\AppData\Local\AC2\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini)

Voeg het volgende toe, onder de laatste regel van je huidige bestand:

[ConsoleVariables]
FX.AllowGPUSorting=0
r.AmbientOcclusionLevels=0
r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.7
r.AOquality=0
r.BloomQuality=4
r.Color.Mid=0.4
r.DepthOfFieldQuality=0
R.DFshadowquality=1
r.EyeAdaptationQuality=0
r.HZBOcclusion=0
r.LensFlareQuality=2
r.LightShaftDownSampleFactor=4
r.MipMapLODBias=-0.8
r.RenderTargetPoolMin=350
r.RHICmdBypass=0
r.SceneColorFormat=2
r.SceneColorFringeQuality=0
r.Shadow.CSM.MaxCascades=2
r.Shadow.MaxResolution=512
r.ShadowQuality=4
r.SSR.MaxRoughness=0.1
r.SSR.quality=1
r.StaticMeshLODDistanceScale=0
r.Streaming.FullyLoadUsedTextures=1
r.TemporalAACatmullRom=1
r.TemporalAADynamicSharpen=0.2
r.TemporalAAPauseCorrect=1
r.TemporalAASamples=4
r.TemporalAASharpen=0.6
r.TiledDeferredShading.MinimumCount=10
r.Tonemapper.Sharpen=2
r.TranslucencyLightingVolumeDim=48
r.VolumetricFog=0
vr.InstancedStereo=1
vr.RoundRobinOcclusion=1

[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.ViewDistanceScale=5
foliage.LODDistanceScale=5

In-game gebruik ik de volgende settings:

AC2-1

AC2_2

Let op! Alleen in VR kan ik op het tabblad BASIC de waarde VR PIXEL DENSITY veranderen, deze staat bij mij op 160%. Zoals ik heb begrepen na veel zoeken op het ACC forum zijn shadows, post-processing, foliage, mirror quality & resolution FPS killers. Hopelijk kun je met deze settings ook iets voor je Rift! Ik gebruik buiten de game om geen Supersampling instellingen binnen SteamVR, het effect van VR Pixel Density op de scherpte en kwaliteit binnen de game is in mijn geval veel groter dan de supersampling instellingen binnen SteamVR.

[ Voor 13% gewijzigd door WeirCo op 17-05-2019 00:48 . Reden: Quote toegevoegd ]

Twitch Kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:13:
[...]

@Verwijderd @Dev0o

Ik had een 11:04 nog iets. De echt snelle mensen rijden 10:47's ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Wait, dat is nog 18 seconden sneller op 6? ronden? Dus 18/6=3s per ronde sneller, dus laptime 1:47ers? Met deze 2 vaste setups? Impressive. :)

Een 49'er zal er wel inzitten, maar 47'ers?? Als ik maar aan de broodjes denk gaat ie al airborne .. wat een stuiterbak :P

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-05-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Het spel wordt nu wel trouwen keihard gereview bommed op steam, van verry postive naar mixed (43%)
Dit alles omdat ze aangekondigd hebben dat matchmaking op basis van ratings niet direct of überhaupt in het spel komt.

Dit terwijl de voorpagina van hun site zei (en nog steeds zegt):

''

ADVANCED MULTIPLAYER FUNCTIONALITY

A well-structured ranking system will evaluate individual performance and driving behaviour to reward the most virtuous drivers and promote fair play in online competitions. The matchmaking function makes sure that you can compete with opponents of similar skill level and easily find online races to join, while the leaderboards will allow you to compare single-lap performance with virtual pilots from around the world with the same car, circuit and weather conditions. ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:29:
Wait, dat is nog 18 seconden sneller op 6? ronden? Dus 18/6=3s per ronde sneller, dus laptime 1:47ers? Met deze 2 vaste setups? Impressive. :)

Een 49'er zal er wel inzitten, maar 47'ers?? Als ik maar aan de broodjes denk gaat ie al airborne .. wat een stuiterbak :P

Ja, een 1:49 haal ik ook nog wel met wat oefenen. Ik zat al aan een lage 1:50. Er is zeker nog wat te winnen, met name bij het aanremmen. Maar met de aggressive setup vind ik wel dat je erg vloeiend moet zijn met sturen, anders schiet de achterkant snel weg. Er is ook nog wel wat te winnen door TC en ABS aan te passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ja geen idee waar ik dat allemaal kan aanpassen nog. Heb wel de rembalans gevonden en op 62% gezet, maar geen idee of wielen wel/niet blokkeren .. ik trapte me redelijk scheel t.o.v. AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Daar was ik al bang voor. Met de ferrari haal ik met veel moeite een lage 1.50 nu. Ben me suf aan het bedenken en oefenen hoe ik de 1.47’s zou moeten halen die de top van het veld vaak haalt. Aan de autos ligt het niet, want zowel bmw, lambo, ferrari, jaguar en nissan zie je inde top rondrijden. De hotstint heb ik nu 2 keer gereden met een 11:11 als beste resultaat, maar daar zit zeker nog 5 sec. verbetering alleen al door een stom foutje. Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:08:
Ja geen idee waar ik dat allemaal kan aanpassen nog. Heb wel de rembalans gevonden en op 62% gezet, maar geen idee of wielen wel/niet blokkeren .. ik trapte me redelijk scheel t.o.v. AC
Kan je op je stuur doen (wanneer je de knoppen hebt ingesteld natuurlijk). Bij de Ferrari zijn er zelfs twee soorten tc.

En wanneer de abs aanschiet hoor je dat wel hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door FightingAce op 17-05-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:04:
Het spel wordt nu wel trouwen keihard gereview bommed op steam, van verry postive naar mixed (43%)
Dit alles omdat ze aangekondigd hebben dat matchmaking op basis van ratings niet direct of überhaupt in het spel komt.

Dit terwijl de voorpagina van hun site zei (en nog steeds zegt):

''

ADVANCED MULTIPLAYER FUNCTIONALITY

A well-structured ranking system will evaluate individual performance and driving behaviour to reward the most virtuous drivers and promote fair play in online competitions. The matchmaking function makes sure that you can compete with opponents of similar skill level and easily find online races to join, while the leaderboards will allow you to compare single-lap performance with virtual pilots from around the world with the same car, circuit and weather conditions. ''
Dit heeft volgens mij alleen betrekking op de safety rating (SA) die veel servers nu op 50 hebben staan om minimaal te mogen joinen. Ik merk al wel dat hierdoor inderdaad een stuk netter wordt gereden dan op sommige AC servers waar regelmatig de nodige agressie wordt afgereageerd op de baan en in de chat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:10:
[...]

Niet slecht, ik heb gisteren nog een 11:08:976 neergezet. Snelste rondetijd was 1:50:nogiets.

[...]

Voor zover ik weet zijn de apps niet echt te verplaatsen. Dat zijn toch wel de grote verschillen met AC.
Maar hopelijk komt dat nog wel!
Door een .json file aan te passen kun je de offset van alle apps tov buitenkant scherm aanpassen. Ik zal even zoeken of ik dat nog ergens kan vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Hier een linkje naar een verzamelplek voor setups: https://www.racedepartmen...o-corsa-competizione.383/

Aanpassen hud : “find file: hud.json and change safezone left and safezone right from 20 to 2000 and the hud will be in the middle screen now”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Dev0o schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:21:
[...]

Dit heeft volgens mij alleen betrekking op de safety rating (SA) die veel servers nu op 50 hebben staan om minimaal te mogen joinen. Ik merk al wel dat hierdoor inderdaad een stuk netter wordt gereden dan op sommige AC servers waar regelmatig de nodige agressie wordt afgereageerd op de baan en in de chat.
Blijkbaar zijn er belofte gedaan voor een soort GT sport / iracing achtige matchmaking.

deze post legt het wat beter uit:
https://www.assettocorsa....r-structure.56833/page-27

Ik ben niet mega hardcore dus voor mij boeit het niet zoveel en blijf ik het ook gewoon spelen.
Maar het is natuurlijk jammer dat een developer iets beloofd en die belofte niet nakomt. Zeker gezien de houding van veel gamers om zich lekker op het negatieve te blijven focussen en niet meer naar de postieve kanten kijken. Tuurlijk is het jammer dat het niet komt. Maar is het nu hierdoor opeens een slecht spel? voor mij niet in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Dev0o schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:
Daar was ik al bang voor. Met de ferrari haal ik met veel moeite een lage 1.50 nu. Ben me suf aan het bedenken en oefenen hoe ik de 1.47’s zou moeten halen die de top van het veld vaak haalt. Aan de autos ligt het niet, want zowel bmw, lambo, ferrari, jaguar en nissan zie je inde top rondrijden. De hotstint heb ik nu 2 keer gereden met een 11:11 als beste resultaat, maar daar zit zeker nog 5 sec. verbetering alleen al door een stom foutje. Succes allen!
Blijkbaar zo dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
FightingAce schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:20:
Kan je op je stuur doen (wanneer je de knoppen hebt ingesteld natuurlijk). Bij de Ferrari zijn er zelfs twee soorten tc.
ja moet er nog eens doorheen .. geen idee hoe het nu staat.
En wanneer de abs aanschiet hoor je dat wel hoor.
ow .. nou dan heb ik waarschijnlijk nog niet hard genoeg getrapt. Ik rem op het rechte stuk voor de chicane ongeveer bij 160m en kom ternauwernood op tijd in de 1 om de chicane te halen. Bij 150m schiet ik er voorbij.
Dev0o schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:31:
Aanpassen hud : “find file: hud.json and change safezone left and safezone right from 20 to 2000 and the hud will be in the middle screen now”
dank !!! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-05-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:40:
[...]

ja moet er nog eens doorheen .. geen idee hoe het nu staat.

[...]

ow .. nou dan heb ik waarschijnlijk nog niet hard genoeg getrapt. Ik rem op het rechte stuk voor de chicane ongeveer bij 160m en kom ternauwernood op tijd in de 1 om de chicane te halen. Bij 150m schiet ik er voorbij.
Dan is de abs wel actief. Maar, dat is prima remafstand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:19
BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Blijkbaar zijn er belofte gedaan voor een soort GT sport / iracing achtige matchmaking.
Ik denk dat er nog wel meer beloften gebroken gaan worden als ik zie wat er sinds de laatste release nog moest gebeuren en de release al over minder dan twee weken is. Wel jammer, want ik had gehoopt online tegen mijn eigen niveau te kunnen rijden, maar compleet begrijpelijk als je ziet wat voor mega-project dit eigenlijk is.

Ik kom niet echt lekker in ACC. Grafisch en qua stuurgevoel is het een grote verbetering tov AC, maar ik mis de TrackIR support waardoor ik het gevoel heb naar een dashcam te kijken ipv door een helm. Ik mis de immersion die ik in AC wel voel. Misschien maar eens naar VR kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
test van gisteren met video settings etc (vanaf 19:50 minuten).
Vanavond weer verder tweaken met wat settings en meer oefenen. Rijden mag nog wel wat beter :P
Maar merkte al wel veel verschil mbt rempedaal wat nu beter werkt na aanpassing in de settings met de min/max waardes.

[Video: Fun play: ACC testing setup/performance (n00b mode)]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Ik heb grafisch wat met de settings zitten spelen en dat hielp wel. Resolution scale en VR pixel density heten ze volgens mij. Maar grafisch in VR kijk ik voorlopig liever naar AC. Op de radar na heb ik de hele HUD uit gezet, maakt het ook meer immersive.

Ik ga die challenge ook eens proberen dit weekend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gaan het nu trouwens ook enkel deze tracks worden in de full game?
https://www.blancpain-gt-series.com/calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Paulus07 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:30:
Voorlopig alleen nog seizoen 2018. Je kan een lijstje van alle circuits vinden bij de banenselectie. Waarom zouden er meer banen in moeten zitten als het alleen Blancpain is ;) .

[ Voor 21% gewijzigd door FightingAce op 18-05-2019 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
SlaadjeBla schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat er nog wel meer beloften gebroken gaan worden als ik zie wat er sinds de laatste release nog moest gebeuren en de release al over minder dan twee weken is. Wel jammer, want ik had gehoopt online tegen mijn eigen niveau te kunnen rijden, maar compleet begrijpelijk als je ziet wat voor mega-project dit eigenlijk is.

Ik kom niet echt lekker in ACC. Grafisch en qua stuurgevoel is het een grote verbetering tov AC, maar ik mis de TrackIR support waardoor ik het gevoel heb naar een dashcam te kijken ipv door een helm. Ik mis de immersion die ik in AC wel voel. Misschien maar eens naar VR kijken.
Dat track Ir niet werkt is wel balen idd. Ik heb niet altijd zin om in VR te racen (vooral niet op warme dagen) en dan is TrackIR een mooi alternatief.

Maarja ik weet nu al dat ik niet zoveel tijd in deze game ga stoppen als in AC en Raceroom. Ik zie het meer als de F1 games. Leuk voor tussendoor dus of er wel of niet een online rating in zit doet mij niets.

Als ik al online race dan is het met vrienden of een besloten groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
FightingAce schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:16:
[...]

Voorlopig alleen nog seizoen 2018. Je kan een lijstje van alle circuits vinden bij de banenselectie. Waarom zouden er meer banen in moeten zitten als het alleen Blancpain is ;) .
Vroeg het me af. Ben nog niet zo thuis in dat gehele Blancpain. Maar zag ook andere tracks als als bijvoorbeeld nu live is mbt canada/usa:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Paulus07 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:59:
[...]

Vroeg het me af. Ben nog niet zo thuis in dat gehele Blancpain. Maar zag ook andere tracks als als bijvoorbeeld nu live is mbt canada/usa:

[YouTube: RACE 1 - Canada - Blancpain GT World Challenge 2019 USA..]
ACC bevat de 2018 Blancpain GT Series als ik het goed heb. En seizoen 2019 wordt daar later aan toegevoegd.

[ Voor 11% gewijzigd door FightingAce op 18-05-2019 21:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Met een betere afstelling, aanpassing aan de hardware mbt positie pedalen, stuur rijd het toch wel erg lekker weg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
crap ik die events doen voor die Pace score. Kom ik er nu achter dat je eerst moet registreren op https://sro-esport.com/ ........

Geen wonder dat het altijd 0 bleef.... zucht :P

Is dat echt verplicht??

[ Voor 6% gewijzigd door Paulus07 op 20-05-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Paulus07 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:11:
crap ik die events doen voor die Pace score. Kom ik er nu achter dat je eerst moet registreren op https://sro-esport.com/ ........

Geen wonder dat het altijd 0 bleef.... zucht :P

Is dat echt verplicht??
Dat is alleen voor het sro event. De andere events geven je wel Pace score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
FightingAce schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:12:
[...]

Dat is alleen voor het sro event. De andere events geven je wel Pace score
Hoe dan? welke ik ook pak de teller blijft op 0 staan en na alle rondes etc is het nog steeds 0 :S
Tijdens de race zie ik ook niks oplopen of in beeld komen dat die Pace rating ook maar iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Paulus07 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:17:
[...]

Hoe dan? welke ik ook pak de teller blijft op 0 staan en na alle rondes etc is het nog steeds 0 :S
Tijdens de race zie ik ook niks oplopen of in beeld komen dat die Pace rating ook maar iets doet.
Hmm, ik had opeens een pace rating toen ik het hotlap event op de Hungaroring had gedaan. Daarvoor ook heel lang op 0 blijven staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zag het nu wel ineens oplopen. sta nu op 44 met pace rating.
Snap er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Paulus07 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:30:
iig nog met de originele onverklote Zandvoort O+ (dit jaar heen!!) *O*
.. en met wat mazzel volgend jaar met de vernieuwde Zandvoort, dan kun je ze beide rijden en rechtstreeks vergelijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ben erg benieuwd naar spa. blijft ook een heerlijke track altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
daar zit tenminste hoogteverschil in O+

Zandvoort O+
BrandsHatch O+

de rest niet zo ... maar zijn daarom wel leuk om te rijden. Vooral Paul Ricard.
Jammer dat Mugello niet op de kalender staat. Da's ook een erg fijne baan! O+
Dev0o schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:31:
ik zal het fout doen .. bij mij waren ze *poef* weg.. :/

deed zowel links als rechts 2000 .. toen 200 .. en bij 20 stonden ze er ineens weer. Nog in VR buiten de auto zitten kijken, maar zag niks naast me in de lucht hangen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dev0o
  • Niet online

Dev0o

Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:49:
daar zit tenminste hoogteverschil in O+

Zandvoort O+
BrandsHatch O+

de rest niet zo ... maar zijn daarom wel leuk om te rijden. Vooral Paul Ricard.
Jammer dat Mugello niet op de kalender staat. Da's ook een erg fijne baan! O+

[...]

ik zal het fout doen .. bij mij waren ze *poef* weg.. :/

deed zowel links als rechts 2000 .. toen 200 .. en bij 20 stonden ze er ineens weer. Nog in VR buiten de auto zitten kijken, maar zag niks naast me in de lucht hangen _O-
Ik heb geen VR helaas, dus alleen kunnen testen op tripples. Ik heb de waardes zo aangepast dat ze met tegen de bezel op het linker- en rechterscherm hangen..... jammer dat dit in VR niet werkt. Hopelijk gaan ze dit nog fixen, bij voorkeur zoals in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Precies, gewoon met de muis beetpakken en verschuiven .. hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7FSOMdW4AAXqPA.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7FSOK8X4AAqQbd.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7FSOMmXYAA-x6r.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7FSOMBWkAAYkka.jpg:large

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30
Oeh wow, wordt het nu dan eindelijk weer even leuk als racen in wisselend weer zoals 'vroegah' in GTR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb het ACC echt te pakken de laatste tijd. Een paar maanden terug heb ik het een paar keer geprobeerd, maar ik voelde de auto's totaal niet en kon met geen mogelijkheid normaal de baan rond.

Een paar dagen terug weer eens opgepakt en mijn gevoel is 180 graden gedraaid. Waarschijnlijk omdat er veel verbeteringen zijn gedaan in de tussentijd (en tip om te herinstalleren voor FPS), maar wat een heerlijk spel. Zeker in helmet view beleef ik het echt.

Na aardig wat events en hotlaps gedaan te hebben zijn mijn eerste ratings OK. Op een pace van 56 na die ik met geen mogelijkheid hoger krijg. Nu dus lekker online rijden en ik vind het echt een aangename verassing hoe de meeste rijden! Dus netjes en gecontroleerd. Ik kan nog niet op de meeste servers vanwege mijn Safety rating van 20.

Op Monza en Nurburgring kan ik redelijk meekomen in de midden / midden-onder laag dus lekker spannend en noodzaak om te blijven pushen.

Maar mijn favoriete track tot nu toe is Spa, dus ik kijk reikhalzend uit naar die release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30
Hoe werken die ratings in ACC?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimskie
Requiem19 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:32:
Hoe werken die ratings in ACC?
Er zijn een aantal aspecten waarop je punten kunt scoren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vOoQXux.png

Hoe meer punten hoe beter. Voor sommige servers heb je bepaalde ratings nodig. Bijvoorbeeld 2 track medals of een bepaald safety level. Track medals haal je door bijvoorbeeld x aantal clean laps te rijden op een track. Safety door races te rijden zonder (veel) ongelukken.
Eerst moet je een bepaald level TR halen voordat je punten in CN kunt verdien. CN heb je nodig voordat je aan de gang kunt met CC, enz.

Deze video's leggen het goed uit IMO
Deel 1:

Deel 2:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik kom maar niet voorbij die 44 PC rating :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Paulus07 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:54:
ik kom maar niet voorbij die 44 PC rating :(
Ik dacht dat je die alleen met die met die leaderboards events omhoog krijgt. Anders is het inderdaad lang proberen ;)

Edit: en ik heb me trouwens niet geregistreerd op die site. Mijn pace is nu 68 maar staat wel al een tijdje vast inderdaad

[ Voor 18% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 22-05-2019 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7KiqMmWkAE2wb5.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7KiqNYXYAEuIFl.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7KiqM4XkAE_Buf.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7KiqQmXkAAGVbp.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:21:
[...]

Edit: en ik heb me trouwens niet geregistreerd op die site. Mijn pace is nu 68 maar staat wel al een tijdje vast inderdaad
Is inderdaad onduidelijk, dat dacht ik eerst ook. Maar een pace van 68...lekker hoor. Ik zit al een week vast op 56 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Servers down ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wil je regen op SPA?

Astu....

:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:36
Ik heb als absolute amateur al meer dan 200 uur in ACC EA zitten en ik vind ACC echt top rijden. Beter als AC, PC2 maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik beleef er iig heel veel lol aan. Die video van Spa in de regen ziet er toch ook erg top uit. Amateur omdat ik wel een stuurtje heb maar te lui ben om die elke keer aan te sluiten dus rijd meestal met de Xbox Elite controller. Ik stel de AI af op mijn niveau (staat nu op 90 en agressie op 100) en dan kan ik leuk meerijden in de top 6. Ik kijk uit naar 29 Mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Echt wel tof inderdaad.
Ze hebben ook nog deze van Brand Hatch, een ander nog niet uitgebrachte track. En dan in de McLaren.
Ook zie je in beide videos de Lexus en de Porsche (waar ik het meest naar uitkijk) rijden

Gister waren er ook servers met SPA in de severlist :9~ ... maar die waren van Kunos test only ;(
Nog een weekje en we kunnen dit allemaal zelf doen

[ Voor 9% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 23-05-2019 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
morgen kunnen we los :9~

zat nog even te kijken naar de release time maar die is niet bekend.
Op basis van de meeste steam releases en eerdere update tijden van de game is de schatting nu tussen 17:00 en 19:00 nl tijd

Dus kunnen hem in elk geval waarschijnlijk al na werk spelen en niet nog een dag extra wachten

Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste