[PC] Assetto Corsa Competizione

Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 23:11
Toch maar een wheel stand pro aangeschaft, maar ben dus na al die weken niet rijden weer echt langzaam in inconsistent geworden. Gisteren wel wat rondjes Lemans gedaan in rf2 dus misschien helpt dat ook niet echt mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7sem10
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-09 12:47
Djuroen schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:56:
[...]

Ik ben er ook achter dat het voor mij per circuit verschilt welke auto lekkerder werkt voor mij.
Op Spa met de Porsche een hoge 1.22-er. Met de Ferrari na 2 rondes al ruim onder de 1.22.
Met de Aston ben ik op Spa zelfs langzamer dan de Porsche. Heel apart is dat (na 30 rondes lang met verschillende settings proberen, maar mooi niet gelukt de oude Porsche tijd te verbeteren). En dus met de Ferrari na ronde 2 direct een stuk sneller. Schijnt dat de Bentley op Spa ook goed gaat. Ga ik binnenkort ook eens proberen, of dat voor mij nog iets scheelt.
Edit: Veel plezier met uitpakken vanavond! Nieuw speelgoed uitpakken is altijd leuk. :*)
Ik zou op 't begin niet te veel met de settings lopen kutten. Vaak zijn de safe (voor een stabielere setup) en aggressive (voor een snellere) setups behoorlijk goed. Alleen even je tyre pressures, brake pads en brake ducts aanpassen. Ga vooral eens een wat langere stint rijden zonder je setups te veranderen en kijk dan na een groot aantal rondjes eens naar het gedrag van de auto en waar je het iets anders zou willen hebben. Zolang je nog boven de 2.20 zit (ben er voor het gemak vanuit gegaan dat jullie geen enorme shortcut van een minuut hebben gevonden :P) in een GT3-spec ligt het waarschijnlijk meer aan jou dan aan je setup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 18:06
7sem10 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:43:
[...]

Ik zou op 't begin niet te veel met de settings lopen kutten. Vaak zijn de safe (voor een stabielere setup) en aggressive (voor een snellere) setups behoorlijk goed. Alleen even je tyre pressures, brake pads en brake ducts aanpassen. Ga vooral eens een wat langere stint rijden zonder je setups te veranderen en kijk dan na een groot aantal rondjes eens naar het gedrag van de auto en waar je het iets anders zou willen hebben. Zolang je nog boven de 2.20 zit (ben er voor het gemak vanuit gegaan dat jullie geen enorme shortcut van een minuut hebben gevonden :P) in een GT3-spec ligt het waarschijnlijk meer aan jou dan aan je setup ;)
Thanks. Wat is je advies omtrent tyre pressures brake pads en brake ducts?
Ik rijd redelijk constante tijden momenteel en vind af en toe nog wel eens een tiende, of twee, ergens, maar heel veel meer is t niet. Setups maken is echt nieuw voor mij, dus enige vorm van zelf-educatie is wel nodig ben ik bang 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 7sem10
Djuroen schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:51:
[...]

Thanks. Wat is je advies omtrent tyre pressures brake pads en brake ducts?
Ik rijd redelijk constante tijden momenteel en vind af en toe nog wel eens een tiende, of twee, ergens, maar heel veel meer is t niet. Setups maken is echt nieuw voor mij, dus enige vorm van zelf-educatie is wel nodig ben ik bang 8)7
Hier is een goede serie met video's over setups die je eigenlijk voor elke SIM kunt gebruiken. In een van de video's zit ook een 'setup cheatsheet': YouTube: Sim Racing Setup Guide 01 – Introduction

Als je je HUD aan hebt staan in ACC kun je in de tyre-graphic rechtsonder zien hoe het erbij staat.
Je HOT-pressures (de pressure als je +/- 2 rondjes hebt gereden) moet zo rond de 27,5-28 zitten (en rond de 30 met WET tyres).
Je brake pads: (1) de beste pads voor stints van ongeveer 1-2 uur (2) pads die minstens 12u mee zouden moeten gaan (3) meest durable pads en goed voor 'slecht weer' races (4) experimental brakes, kunnen in principe het best zijn maar zijn na 20min kaputski. Ik gebruik die laatste eigenlijk nooit.
Je brake ducts: Kijk wederom naar de rem-graphic in je hud. De remmen moeten in principe groen zijn, behalve na een lang recht stuk. Als ze te 'blauw' (koud) blijven, kun je je ducts kleiner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
7sem10 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:59:
[...]

Hier is een goede serie met video's over setups die je eigenlijk voor elke SIM kunt gebruiken. In een van de video's zit ook een 'setup cheatsheet': YouTube: Sim Racing Setup Guide 01 – Introduction

Als je je HUD aan hebt staan in ACC kun je in de tyre-graphic rechtsonder zien hoe het erbij staat.
Je HOT-pressures (de pressure als je +/- 2 rondjes hebt gereden) moet zo rond de 27,5-28 zitten (en rond de 30 met WET tyres).
Je brake pads: (1) de beste pads voor stints van ongeveer 1-2 uur (2) pads die minstens 12u mee zouden moeten gaan (3) meest durable pads en goed voor 'slecht weer' races (4) experimental brakes, kunnen in principe het best zijn maar zijn na 20min kaputski. Ik gebruik die laatste eigenlijk nooit.
Je brake ducts: Kijk wederom naar de rem-graphic in je hud. De remmen moeten in principe groen zijn, behalve na een lang recht stuk. Als ze te 'blauw' (koud) blijven, kun je je ducts kleiner maken.
Thanks! Tijd voor wat testwerk vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 16:44

Nielless

Born at a very young age.

Simply1337 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:43:
Zandvoort
1.39.7 [Ferrari] --> 1.39.0 [Aston Martin]

zo ik ben verliefd geworden op het rijgedrag van de Aston (nu nog met de safe preset)
Ik vind de Aston ook veruit het fijnste rijden :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djuroen
7sem10 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:59:
[...]

Heb er een lang avondje op zitten. Met de Ferrari kom ik op een 2.19.851 op Spa nu, na wat fine-tuning op de bandendruk, brakepads en brakeducts. Via hotlaps ook voor mezelf duidelijk waar ik winst kan pakken. Zit nog een betere tijd in t verschiet, maar die clean afronden is nog de grootste uitdaging. Kwestie van oefenen, uiteraard. Maar het begin is er. Thanks! _/-\o_ (edit: met de Lexus kom ik aardig dichtbij in de buurt. kwestie van een paar honderdsten... En ik moet je zeggen: De Lexus klinkt wel een stukje beter! Maakt t ook leuker. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Djuroen op 16-06-2020 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54
2.19 op Spa is geen onaardige tijd toch? :)

reminder voor de liefhebbers: vanavond funrace op Monza. Eerste race overdag + regen. Tweede race nacht + regen. Info via discord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4UnfHkAHJ2hci5GO-HQ127AXTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EBEY0ONMBeAWPGAKhlXKYCiU.jpg?f=fotoalbum_large

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20
H-Alien schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:43:
Eerste race overdag + regen. Tweede race nacht + regen.
owww .... fijn om te weten :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Dus T1/T2 is optioneel? :+

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Wat mij betreft altijd maar ik weet niet of ACC dat met me eens is ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Zo, dat was weer een heeel bijzondere avond!!!! :D

Pole position in de regen op Monza!! Jeuh! *O*
Vervolgens bij de start van race 1 direct een DT want ik was blijkbaar niet helemaal binnen het groen op het moment de 70km/h erin kwam. Als je voorop rijdt heb je verder ook geen referentie.. bleh. Daarna zo lang mogelijk door willen rijden om een zo groot mogelijk gat te trekken ... maar als er 1L staat moet je ook écht DIE ronde binnenkomen ... en niet zoals met de peut het geval is met 1L over start finish rijden terwijl hij even later op 0L springt maar je nog genoeg peut hebt om dan binnen te komen .. nee bij een penalty is 1L BINNENKOMEN! .. wat ik dus niet deed dus DSQ -O-

Daarna in het donker EN in de regen wederom Pole position!! *O*
Goede start voor mij .. voor nr. 2 en 3 niet zo .... voor die daarachter ook niet echt.. best wel carnage. Slechts enkelen konden er tussendoor glippen. Erg zonde .. onnodig. Kon niet echt een fout ontdekken, maar toch dikke shit helaas. 2 rondes later maak ik zelf een fout in de eerste chicane en spin in bocht 2 -O- Wordt door 4 auto's ingehaald, dus kon een inhaalrace beginnen om toch nog die broodnodige punten binnen te harken!! En dat werd nog best spannend .. ik ga het niet verklappen ;)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Je moet ook dat groene mega grote ding vol in je snufferd als referentie gebruiken, niet de andere wagens. Heb je er als polesitter ook geen nadeel aan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door H-Alien op 17-06-2020 22:45 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

@H-Alien dat zou je denken hé .. maar een andere keer zit in wel in het groen maar zit mijn neus nipt voor mijn buurman en ben je alsnog de sjaak ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Dat moet dan echt een bug zijn, is mij nog nooit gebeurd dat je een straf krijgt als je zelf in het groen zit.

Had juist ook de laatste races dat ikzelf in het groen zat (beetje achter in het groen), maar mijn buurman die 1 plek achter mij kwalificeerde met zijn neus voor mij (waarschijnlijk voor in het groen) en beiden mochten gewoon verder zonder dt of stop and go. Zolang beiden in het groen zitten, zeker weten dat je niet net te snel reed op moment van groen gaan (of op verkeerde plek, teveel links/rechts)?

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:52

CoronelHimself

Division Brabant

@Alfa90_Buttje Vlak voordat het op groen gaat, springt er nog een pijl naar voren dat je te ver naar rechts zit 40:35 in je youtube video, je lijkt de man rechts al te willen afsnijden, you naughty boy :P

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@CoronelHimself jemig ja, je hebt gelijk.. in beide opzichten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7sem10
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:44:

@H-Alien dat zou je denken hé .. maar een andere keer zit in wel in het groen maar zit mijn neus nipt voor mijn buurman en ben je alsnog de sjaak ..
De vorige keer dat je een DT had, was het ook omdat je niet in je groene vak zat. Ofwel net te ver naar voren ofwel te ver links/rechts voordat hij op "70" springt. Dit is het enige waar je op moet letten (en dat je in het 70-window niet te hard gaat uiteraard). Gewoon netjes in je vak rijden en you're good to go.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

7sem10 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:34:
[...]

De vorige keer dat je een DT had, was het ook omdat je niet in je groene vak zat. Ofwel net te ver naar voren ofwel te ver links/rechts voordat hij op "70" springt. Dit is het enige waar je op moet letten (en dat je in het 70-window niet te hard gaat uiteraard). Gewoon netjes in je vak rijden en you're good to go.
Je moet bij Klaas wat specifieker zijn als je het over Drive Troughs hebt, hij pakt er nogal eens één. :+

Steam - PTR83

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 7sem10
CoronelHimself schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:52:
[...]

Je moet bij Klaas wat specifieker zijn als je het over Drive Troughs hebt, hij pakt er nogal eens één. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7qRifIlcI3vjwgh4sRGyHWH2J4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lu8JBOGwe6bz5aNKIZd5jdU5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

ik ga voor de volle 100 Penalty rating!! :+ Es kijken welke Steam achievement hij unlocked! :+

[ Voor 52% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-06-2020 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

mr.DJ95 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:40:
Heeft iemand prettige settings voor een Fanatec CSW 2.5
Heb onderstaande settings gevolgt maar voel dat helemaal geen wegdek meer (Duh, road effects 0%)

TUNNING MENU SETTINGS BY FANATEC
SEN 900
FF 100
SHO 100
ABS USER PREFERENCE
DRI -01
FOR 100
SPR 100*
DPR 100*
BRF USER PREFERENCE
FEI 100
*SPR and DPR values have no effect.

IN GAME
STEER LOCK 900
GAIN 70
MIN FORCE 0
DYNAMIC DAMPING 100
ROAD EFFECTS 0
Ik zou eens beginnen met je Steer lock lager zetten. 900 moet je je stuur veel te veel draaien naar mijn mening. Heb zelf in-game dezelfde settings als jou met mn CSL Elite wheelbase v1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djuroen
Djuroen schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:06:
[...]

Heb er een lang avondje op zitten. Met de Ferrari kom ik op een 2.19.851 op Spa nu, na wat fine-tuning op de bandendruk, brakepads en brakeducts. Via hotlaps ook voor mezelf duidelijk waar ik winst kan pakken. Zit nog een betere tijd in t verschiet, maar die clean afronden is nog de grootste uitdaging. Kwestie van oefenen, uiteraard. Maar het begin is er. Thanks! _/-\o_ (edit: met de Lexus kom ik aardig dichtbij in de buurt. kwestie van een paar honderdsten... En ik moet je zeggen: De Lexus klinkt wel een stukje beter! Maakt t ook leuker. 8)7
Ondertussen wat meer rondes gedaan en eindelijk een goede ronde clean gefinished. Beste tijd op Spa nu, met de Ferrari, is een 2:19.545. Toch nog een aantal tienden eraf, en ik merk dat er nog wel meer in zit. Gaat nu meer aankomen op de juiste finetuning in de afstelling zien te vinden denk ik. Heb als basis de aggressive setting gepakt, en daar de bandendruk verder mee afgestemd, downforce en brakeducts omlaag en wat gespeeld met de rembalans ook. Zelfde geprobeerd met de Porsche: zit gewoon 1,5 seconde tussen, dus voor mij ligt de Ferrari op Spa gewoonweg beter denk ik. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Goed bezig!!! d:)b

Hier nog helemaal vergeten te noemen, maar vanuit SRHI.eu gaan we met 5 teams meedoen aan een 12Hr charity race op Silverstone, georganiseerd door https://www.ppresports.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7gbTF6a2Ls8iiJ_8VoEFZYdlgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Qo21Wf6boP8pPPT1pwZ8O0L.jpg?f=fotoalbum_large

Het evenement wordt opgesplitst in 2 races. De main race wordt door PPR gestreamd met commentaar en al. De tweede race probeert SRHI ook te gaan streamen, want PPR had te weinig mankracht daarvoor.

In de main race doet 1 team van SRHI mee tussen de snelle jongens waaronder Jardier, Chris Haye en 2 auto's van Coach Dave Academy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ll_m_T46dscG_o07vHQYPM1LYz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5fp4QxDTrugpjQSfx5uFQv1I.png?f=fotoalbum_large

De andere 4 teams rijden in race 2 mee die een uur later start.
Ikzelf zal ook weer streamen uiteraard :P

[YouTube: [Alfa Novanta LIVE] is doing PPR Charity Race 12 Hours of Silverstone - LIVE in VR!! [SRHI] [ACC]]

En er worden de meest fantastische liveries gemaakt, speciaal voor dit event!
Onze livery.. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKV1Nz_ury0ret7bq1U-FHF_rEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHhpzGbKeRDly0n91BJz91F5.jpg?f=fotoalbum_large

En een ander team van SRHI
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RRX0v818LqRMp77E24IKfBdmhE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K3WyNQN7HymWA070nrbccWIX.png?f=fotoalbum_large

En verder nog deze dikke liveries _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-oTtYfjURAEEGEA55xc1SAWAFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7CTxjDNB8U1ThPaNn40BccEQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4QvF4FKVdwjKCDadcv2FgMa7WmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmEWlRWOoyylpVfg07yn0LZj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGTFkVSB-ktCFiVyclRmcEaaNoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGNRVPFc8RrvxOX8pcom6RQH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZxRBGhI7djEUirnoP4nkOvhaZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBGsHQ9gP2sv9NmQ8uMPYebc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlioKSD7dhI8qX2RceV32M_4gdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X42A46vgm37GpRi8Emq47LOH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ed2DplVpVsYaOG48jV7MPBZYsAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsgkknjYRhvjT0Jdt4w2CRL9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QHwojK0B_im5CVBeBTG8cP0d38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBX2ZoFoyJr94jhcV1O3fGJk.jpg?f=fotoalbum_large

En dit is mijn favoriet _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3L2oR-jaSOlDq4pAlAI-9pCycA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WtjoANxJl430hvnlLpDmCITo.png?f=fotoalbum_large

Dit is de vlag van zuid Afrika, check dat chrome effect, de matte lak.. en check die wilde dieren achterop! :o

En zo zijn er nog veel meer natuurlijk.. maar deze zijn wel erg vet!

Zaterdag de 27ste dus omstreeks 12:00 beginnen de beide qualy's en race's met een uur ertussen *O*
Uiteindelijke streams zal ik tzt nog wel even posten.

[ Voor 87% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-06-2020 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
En mocht er nog iemand mee willen doen met een uurtje commentator spelen (willen we in duos doen) , geef mij of Alfa even een DM ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59
Nielless schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:32:
[...]

Ik zou eens beginnen met je Steer lock lager zetten. 900 moet je je stuur veel te veel draaien naar mijn mening. Heb zelf in-game dezelfde settings als jou met mn CSL Elite wheelbase v1.1
Ik gebruik dezelfde settings met ook een v2.5 en heb nooit het gevoel iets te klagen te hebben, maar het is bij sommige krappe bochten wel erg ver draaien idd en dan mis je toch net dat beetje controlle als je op full lock zit. Waar heb jij steer lock op staan als ik vragen mag?:)

@Alfa90_Buttje dat zijn serieus vette liveries, zeker die laatste! Bestaat er de mogelijkheid die te downloaden ergens en zelf te gebruiken?:)

[ Voor 11% gewijzigd door Pyr0_ op 20-06-2020 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Pyr0_ schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:34:
[...]

Ik gebruik dezelfde settings met ook een v2.5 en heb nooit het gevoel iets te klagen te hebben, maar het is bij sommige krappe bochten wel erg ver draaien idd en dan mis je toch net dat beetje controlle als je op full lock zit. Waar heb jij steer lock op staan als ik vragen mag?:)
Zelf heb ik mn steerlock in het fanatec stuur en in-game op 540° staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 08:43:
En mocht er nog iemand mee willen doen met een uurtje commentator spelen (willen we in duos doen) , geef mij of Alfa even een DM ;)
Juist, dit! Moet je wel redelijk Engels kunnen :)

@Pyr0_ er komt straks een bestand met alle liveries erin die we moeten downloaden en installeren. Ik zie er geen kwaad in om die te delen. Er zullen wel namen van anderen op staan soms. En alleen jij ziet ze aangezien verder niemand die liveries heeft, dus voor eigen gebruik zegmaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-06-2020 09:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H-Alien
Nog beter, doneer dan even een euro voor dat goede doel in ruil voor de liveries zeg maar ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:26
H-Alien schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:00:
Nog beter, doneer dan even een euro voor dat goede doel in ruil voor de liveries zeg maar ;)
Heb je een donatie linkje of iets? Draag graag mijn deel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Precies, goed plan! Of doe 10 pond en je doet mee voor de prijzen! *O*

Hier de link naar de charity race met de info!
https://www.ppresports.com/ppr-cup
We are PPR and thanks for taking the time to visit ourJustGiving page.

We are so grateful that you are here to donate to such a fabulous cause. We're hosting a 12 hour Endurance race on Assetto Corsa Competizione to raise as much money as possible for the Huntington's Disease Association. It is a disease close to our heart's, and we can't wait to see how much money we can raise. Donate now, and be sure to check out the event on June 27th to see some of your favorite YouTubers race eachother in a real test of talent. Giveaways are also on the cards so be sure to check out the streams!

For more info check us out at ppresports.com

Big thanks to all of our lovely sponsors making this possible and giving you guys something to win!

https://www.sim-rigs.com for providing two 80/20 rigs and a donation

https://www.cubecontrols.com for providing 2 formula style rims and a donation.

Nils Naujoks (ACC alien) for providing coaching sessions, and a discount to people referring Huntington's Disease.

Raffle:
Donate £10 or more and you'll be put into a raffle to win the SR1M (a full aliminium sim-rig) plus Cobra seat worth more than £650. https://sim-rigs.com/product/sr1m-race-sim-rig/ . Every additional £10 donation buys you an extra ticket, and an extra chance to win. When you donate leave your instagram, twitter, or discord (including 4 digit ID) and we can contact the winner on their chosen platform. Without these we cannot contact you and a new winner will be chosen.

Donate £10 or more and you'll be put into a raffle to win the Formula Pro win with a RRP of €949. (https://cubecontrols.com/product/formula-pro-classic/) Elevate your game to the next level with one of the best rims in the business.

Any donation amount is in line to win a free coaching sessions with Nils Naujoks. oOo
Nog een paar mooie plaatjes ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zz8bome4CrwTVOhH2nTkgCYMJIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dig3GH2o9ddHwx6FrVzMY00r.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULPIoNgnlrDGVZygPVUg5FEHAds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r5PRyFs2DkD7Dqw4gMVqfAAS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJmZohSVat62eCHCAv2TfXsCIaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZwwHzDGb3p1RD21fEtfNkpZH.png?f=fotoalbum_large
Check die graphics dan :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuqP2fBqvDp4aCAUDseD6hr4ysc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nfftrQ7nDUy6o9EVjKRuGtFL.png?f=fotoalbum_large

En nog een team van SRHI :)F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lb90tZZPcF57yjYK_Q57hIbHXtk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mJIv8jD22w4bb8qsg4gy4RXc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-06-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
mr.DJ95 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:05:
[...]

Heb je een donatie linkje of iets? Draag graag mijn deel bij.

En idd wat Alfa zegt, bij 10 pond maak je ook kans op prijzen die verloot worden

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
H-Alien schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:37:
[...]

En idd wat Alfa zegt, bij 10 pond maak je ook kans op prijzen die verloot worden
Man een man woord een woord, zojuist mijn plicht gedaan. Download linkje voor de liveries zie ik wel tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Topper d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Hulp gevraagd!
heeft er iemand ervaring met het volgende:
Zodra ik naar de auto ga, komt de melding green, green, green, direct daarna bevriest het scherm en kan ik alleen nog maar ACC afsluiten met de taskmanager.
Heb al geprobeert om ACC opnieuw te installeren, in steam de installatie folder laten checken, de acc folder uit mijn documenten verwijderd. Maar niks mag helpen.
Hierdoor kan ik in ACC dus niet meer racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
RaceKabouter schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:18:
Hulp gevraagd!
heeft er iemand ervaring met het volgende:
Zodra ik naar de auto ga, komt de melding green, green, green, direct daarna bevriest het scherm en kan ik alleen nog maar ACC afsluiten met de taskmanager.
Heb al geprobeert om ACC opnieuw te installeren, in steam de installatie folder laten checken, de acc folder uit mijn documenten verwijderd. Maar niks mag helpen.
Hierdoor kan ik in ACC dus niet meer racen.
Zegt je Windows eventlog iets? of wellicht een Steam error code? Videokaart drivers up-to-date etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
lijkt wel een gpu issue... wat zijn je pc specs?

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Zojuist het probleem gevonden.
Ik ben in het bezit van een trustmaster t300 met openwheel addon.
De frequentie stond op 333, nadat ik deze terug had gezet op 222 in ACC was het probleem verholpen.
Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57

Superkiwi

Hoi doei

Zijn consolespelers ook welkom in dit topic?
Afgelopen vrijdag een order geplaatst dus als het goed is valt ie morgen (op release) in de bus.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen GT Sport gespeeld en dat is dan ook mijn referentie als het om 'sim' games gaat. Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe deze game gaat aanvoelen tov GT.
Vanmiddag eens even mijn T500 RS afstoffen en de boel klaarzetten voor morgen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
@dvdkiwi lijkt me wel :D Ben wel benieuwd eigenlijk, niet volledig op de hoogte maar kunnen de console drivers ook multi tegen pc? GT sport nooit gespeeld (geen console) maar hoor er goede verhalen over.

@Alfa90_Buttje Ik vind persoonlijk die Magna ook echt enorm vet!

En nog even onze eigen livery voor komende zaterdag. Voor de liefhebbers zowel tier 1 als tier 2 van de 12h worden live gestreamed. Tier 1 met bekende namen als Arthur Kammerer, Chria Haye en Dan Suzuki. Tier 2 met de meeste van onze rijders, ook van commentaar voorzien door SRHI leden, be prepared voor klassiek
dutch-engels death or the gladiolen english :) Alles te volgen via youtube van PPR en SRHI.

En onto onze livery, thema "hersenen" gezien het goede doel (Huntington disease).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHw6daayHuZGMvngOdJhRg3Ty_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7PxQJPhMpHQ6YgRUP4zsKk8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UIi4kaYDl9E_aPM7kb3x63h7N4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZoLvSsf6kcQWsLytCGGY9s9.jpg?f=fotoalbum_large

Ja het was pokkeweer op de server gisteren :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

H-Alien schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:18:
Ben wel benieuwd eigenlijk, niet volledig op de hoogte maar kunnen de console drivers ook multi tegen pc?
Volgens mij is er (vooralsnog) geen mogelijkheid tot cross-play.
Het zou leuk zijn als die er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
H-Alien schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:18:
be prepared voor klassiek
dutch-engels death or the gladiolen english :)
_O- :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeirCo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-08 09:22
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Volgens mij is er (vooralsnog) geen mogelijkheid tot cross-play.
Het zou leuk zijn als die er komt :)
Op het forum in de Generic Discussion is al uitgesproken door één van de devs dat crossplay geen optie is.

https://www.assettocorsa....715/page-232#post-1144853

Gelukkig zit de safety car nog wel in de planning :9 8)7

Twitch Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
WeirCo schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:55:
[...]

Op het forum in de Generic Discussion is al uitgesproken door één van de devs dat crossplay geen optie is.

https://www.assettocorsa....715/page-232#post-1144853

Gelukkig zit de safety car nog wel in de planning :9 8)7
Sad:

There will be no crossplay.
There will be no Nordschleife.> :F 24H op de ring is toch wel mega uber woest.
There will be no WEC.
There will be no classic F1.
There will be no classic GT1 and no modern GT2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeirCo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-08 09:22
mr.DJ95 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:57:
[...]

Sad:

There will be no WEC.
Ben indd wel het meest teleurgesteld in de Nordschleife, als je ziet met hoeveel zorg en kwaliteit die circuits worden gemaakt in ACC dan zou ik echt dikke poen betalen voor de Nordschleife. 24H Ring in ACC _/-\o_

Twitch Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59
WeirCo schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:58:
[...]

Ben indd wel het meest teleurgesteld in de Nordschleife, als je ziet met hoeveel zorg en kwaliteit die circuits worden gemaakt in ACC dan zou ik echt dikke poen betalen voor de Nordschleife. 24H Ring in ACC _/-\o_
Aii, helemaal mee eens, daar hadden ze zo 15e van mij voor gekregen. Heel jammer dit. Nordschleife blijft mn favoriete baan om te rijden en ik zat stiekem echt te hopen dat ie ooit in ACC zou komen, blijft voor mij de beste sim atm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 22:31
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:49:
Zijn consolespelers ook welkom in dit topic?
Afgelopen vrijdag een order geplaatst dus als het goed is valt ie morgen (op release) in de bus.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen GT Sport gespeeld en dat is dan ook mijn referentie als het om 'sim' games gaat. Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe deze game gaat aanvoelen tov GT.
Vanmiddag eens even mijn T500 RS afstoffen en de boel klaarzetten voor morgen :)
:w RAGP86 in GTSport hier :)

De download voor ACC op de PS4 staat aan. Kon het toch niet laten om te kijken wat er qua Simracing mogelijk is op de PS4. Lees gemengde verhalen over het spel/de sim, waarbij het denk ik neerkomt op: Het is een niche, en maak je er onderdeel van uit?

Wel echt jammer dat je nog geen private lobby's kan maken... GTSport is wat dat betreft wel heel makkelijk om in te springen en online mee te racen.

We gaan het ontdekken!

Qua fps kan je in ieder geval beter een PS4 hebben dan een PS4 Pro lijkt het :P

[YouTube: Assetto Corsa Competizione - PS4 Pro vs PS4 - Frame Rate Test]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De lagere framerate (tov bv GT Sport) valt me niet eens zo op.
Wat ik minder fijn vind is dat mijn Thrustmaster T500 (nog) niet helemaal lekker werkt waardoor het nog niet echt fijn rijden is. Heb het vanmiddag wel voor elkaar gekregen dat de stuuruitslag overeenkomt met de ingame uitslag, dat is al een begin. Maar qua feeling zit het nog niet helemaal lekker.
Schijnt overigens een bekend probleem te zijn als ik de diverse fora bekijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:37
@MailMan & @dvdkiwi ik ben echt heel benieuwd wat jullie er van vinden als alles goed werkt!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
mr.DJ95 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:57:
[...]

Sad:

There will be no WEC.
Ze waren bij Kunos heel resoluut over chassis flex en die is er ook gekomen en relatief snel ook. Dus je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

mithrandirrr schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:30:
@MailMan & @dvdkiwi ik ben echt heel benieuwd wat jullie er van vinden als alles goed werkt!
Als alles goed werkt weet ik zeker dat ik het heel tof ga vinden :) De beperkte trackselectie bestaat uit mooie tracks (al is het zoals op de vorige pagina al werd gezegd erg jammer dat er geen Nordschleife in de game zit) en de GT3 wagens schijnen toch elk wel hun eigen handling te hebben.
Het geluid en de graphics zijn dik in orde, de (instelbare) hud ziet er prima uit en de verschillende spelmodi (practice/time trial, career, online, challenges) geven voldoende mogelijkheden.

Ik moet me alleen eens echt goed gaan verdiepen in setups en alles wat daarbij komt kijken, daar heb ik vrij weinig kaas van gegeten. Gelukkig voorziet de game in een aantal vooraf ingestelde setups.

Tot ik alles lekker werkend heb gekregen blijf ik testrondjes rijden op Zandvoort ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:52:
Wat ik minder fijn vind is dat mijn Thrustmaster T500 (nog) niet helemaal lekker werkt waardoor het nog niet echt fijn rijden is. Heb het vanmiddag wel voor elkaar gekregen dat de stuuruitslag overeenkomt met de ingame uitslag, dat is al een begin. Maar qua feeling zit het nog niet helemaal lekker.
Als je PC en (mijn geval) Xbox X op dezelfde TV draait, is het wel wennen tot bijna irriterend aan toe. Mijn PC draait dan 'maar' 1440, maar daarmee heb ik drawdistance opgekrikt, iets meer details, alleen wat minder scherpe pixels. Verschil is dan best groot, zeker de eerste momenten direct wisselen naar 30fps voelt 'raar'.

Mijn grootste irritatie momenteel is de virtuele rearcam
https://xboxclips.co/sine...3d-4162-ac36-d727a734fe42
Dat moet wel een bug zijn (zag dit bij PS4 ook), je ziet werkelijk niets meer buiten wat witte stipjes van de koplampen, terwijl het nog ver van donker is (wat trouwens in stappen gaat, voelt bij PC wat natuurlijker).

En racestuurtjes lijken geval apart, bij Xbox moet je via omweg dat ding werkend krijgen (mijne werkt zonder die manier compleet random), gelukkig hebben ze het menu en alle settings identiek gehouden aan de PC versie, dus knoppen toekennen (zelfs normaal en 'hold' opties) werkt ideaal.

En dan rij ik per saldo liever 1440 (op 4k scherm) met een hogere details en distances, dan een geforceerde 4k resolutie met lagere settings en 30 fps, het is best prima te rijden maar had toch nog een high-fps mode willen zien. Maargoed, PS5/XSX komen er nog aan, tegen die tijd zal dat op die dingen wel mogelijk zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:52:
Je merkt bijna geen verschil met GT Sport? Misschien ligt het aan mijn wat oudere TV (Philips PFL7605H/12: https://www.philips.nl/c-...tra-2-en-pixel-precise-hd) maar ik vind het echt ongelofelijk schokkerig overkomen. Soms voor m'n gevoel ook spontane frame drops zonder ander verkeer. De mate waarin ik het merk hangt wel samen met de camera view die ik gebruik, en soms lijkt na switchen van camera het even soepeler te lopen om na 1-3sec weer meer te schokken. Best hinderlijk vind ik het.

Maar het meest hinderlijk vind ik de input lag die ik met de G29 ervaar. Er is echt een duidelijke delay tussen sturen en het reageren van de auto. Ik ervaar het echt als borderline speelbaar en het vergt heel erg anticiperen. Corrigeren van overstuur vind ik daardoor ook moeilijker.

Zo erg als hierboven ervaar ik het niet, maar toch enigszins vergelijkbaar.

Daarnaast merk ik dat mijn stuur soms hele zware FFB heeft en na opnieuw verbinden is het weer 'normaal'.

Eerste indruk is dat me dit echt een geweldig spel lijkt.... op de PC. Physics zijn super. Dynamische tijd en weer is top. Geluid en feedback van de auto's zijn veel intenser dan bij GT Sport, maar de PS4 zelf draait het echt de nek om.

Op de PS4 vind ik het nu bijna niet acceptabel dat ze dit überhaupt uitgebracht hebben.

Ik ga het nog een paar dagen aanzien en wat op internet zoeken naar oplossingen voor de input lag, maar als dat er niet is vraag ik om een refund en hoop ik dat het na een aantal patches beter wordt... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door MailMan op 25-06-2020 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:37
@MailMan Argh vervelend :(. Hopelijk vind je een goede oplossing of wordt het beter. Voor mij is er voor alsnog geen reden om hem ook op de ps4 aan te schaffen.

@dvdkiwi ja de track selectie vind ik ook super goed. Met de circuits Kyalami en Misano had ik beiden geen ervaring maar ik vind ze super. Ook de layout van Paul Ricard vind ik gaaf. Ik kan je de career mode aanraden om te beginnen.

Qua setup geeft deze video erg fijne info voor een basis tune. Start met de aggressive setup en ga eerst zorgen dat je de juiste pressure op je handen krijgt. Verder zijn de aggressive setup best goed.

https://youtu.be/53v_6mWCBmw

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MailMan schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 21:26:
[...]
Je merkt bijna geen verschil met GT Sport?
Ik rij vooalsnog in mijn uppie, wellicht dat ik het in een race met tegenstanders ander ervaar. Daarnaast moet ik zeggen dat het verschil tussen 30 en 60fps mij, hoe bizar ook, nooit echt opgevalt. Misschien dat ik me er daarom niet zo aan stoor.
[...]
Maar het meest hinderlijk vind ik de input lag die ik met de G29 ervaar.
Dat is het! Ik kon de vinger niet echt op de zere plek leggen maar nu je het zegt valt het opeens op z'n plek.

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2020 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga het nog een paar dagen aanzien en wat op internet zoeken naar oplossingen voor de input lag, maar als dat er niet is vraag ik om een refund en hoop ik dat het na een aantal patches beter wordt... :'(
Ergens vraag ik me wel af wat het doel precies van de game is geworden, geen crossplay, de CPU's van PS4 en XBO kunnen de physics eigenlijk niet helemaal aan, elk stuurtje heeft wel issues, max 20 man (waarvan meestal halverwege de race nog maar 10-15 max van over zijn), ergens had deze game nu op next-gen uitgekomen met cross-play, dan had je een killer van een game, nu is het meer een game 'het draait.. soort van', helemaal als je op de non-pro of S speelt (waar trouwens de inputlag enorm veel hoger ligt).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 21:48:
[...]

Ik rij vooalsnog in mijn uppie, wellicht dat ik het in een race met tegenstanders ander ervaar. Daarnaast moet ik zeggen dat het verschil tussen 30 en 60fps mij, hoe bizar ook, nooit echt opgevalt. Misschien dat ik me er daarom niet zo aan stoor.

[...]

Dat is het! Ik kon de vinger niet echt op de zere plek leggen maar nu je het zegt valt het opeens op z'n plek.
Ik heb even een standaard computer monitor op de PS4 aangesloten en daar heb ik minder last van schokkerig beeld. Toch wel apart. Zal wel aan formaat en betere response time liggen. In je uppie racen is nu wel acceptabel, maar bij de start met auto’s om je heen merk je dat de PS4 het zwaar heeft.

Die input lag is wel echt een domper. Benieuwd of dat iets is wat ze kunnen fixen.
SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 23:04:
[...]

Ergens vraag ik me wel af wat het doel precies van de game is geworden, geen crossplay, de CPU's van PS4 en XBO kunnen de physics eigenlijk niet helemaal aan, elk stuurtje heeft wel issues, max 20 man (waarvan meestal halverwege de race nog maar 10-15 max van over zijn), ergens had deze game nu op next-gen uitgekomen met cross-play, dan had je een killer van een game, nu is het meer een game 'het draait.. soort van', helemaal als je op de non-pro of S speelt (waar trouwens de inputlag enorm veel hoger ligt).
Begrijp je helemaal. Dit spel hoort eigen niet thuis op de PS4 maar op de PS5. Of ze zouden een super goed dev team erachter moeten hebben met vele jaren aan console ervaring zoals Polyphony met GT Sport.

[ Voor 32% gewijzigd door MailMan op 25-06-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MailMan schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 23:06:

Begrijp je helemaal. Dit spel hoort eigen niet thuis op de PS4 maar op de PS5. Of ze zouden een super goed dev team erachter moeten hebben met vele jaren aan console ervaring zoals Polyphony met GT Sport.
Ik weet niet welk niveau physics GT of Forza zijn gegaan (jongens bij Turn10/Playground weten ook wel hoe je efficiente, maar grafisch goed ogende game neer kunnen zetten), ik denk dat daar ook de hele compromis gesloten is, de game is opgebouwd met physics die door CPU worden gedaan, ik denk niet dat je zoiets 'even' ombouwt tot een systeem wat efficienter is op een console. Grafisch vind ik het amper indrukwekkender dan bv een PC2 of originele AC, daar lijkt de grootste compromis te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
Leuke DLC, eindelijk wat langzamere auto. Heel benieuwd.

Alpine A110 GT4
Aston Martin V8 Vantage GT4
Audi R8 GT4
BMW M4 GT4
Chevrolet Camaro GT4.R
Ginetta G55 GT4
KTM X-Bow GT4
Maserati Granturismo MC GT4
McLaren 570S GT4
Mercedes AMG GT4
Porsche 718 Cayman Clubsport GT4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

mr.DJ95 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:20:
Leuke DLC, eindelijk wat langzamere auto. Heel benieuwd.

Alpine A110 GT4
Aston Martin V8 Vantage GT4
Audi R8 GT4
BMW M4 GT4
Chevrolet Camaro GT4.R
Ginetta G55 GT4
KTM X-Bow GT4
Maserati Granturismo MC GT4
McLaren 570S GT4
Mercedes AMG GT4
Porsche 718 Cayman Clubsport GT4
Is dit een officiële lijst? Mocht het zo zijn dan ben ik blij dat zowel de Alpine als de Camara erop staan.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
CoronelHimself schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:44:
[...]

Is dit een officiële lijst? Mocht het zo zijn dan ben ik blij dat zowel de Alpine als de Camara erop staan.

[YouTube: Assetto Corsa Competizione GT4 Pack DLC: Introducing the BMW M4 GT4]
Nope die zullen ze pas komende weken loslaten. Echter zaten al deze auto's in de BMW trailer. Iemand op race departement heeft ze frame voor frame uit het beeld materiaal gehaald.

Ik dacht dat er ook een paar tracks bij zouden komen. Dit heb ik nog gemist. Hoop op wat Engelse circuits zoals Donington.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:28
mr.DJ95 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:58:
[...]

Nope die zullen ze pas komende weken loslaten. Echter zaten al deze auto's in de BMW trailer. Iemand op race departement heeft ze frame voor frame uit het beeld materiaal gehaald.

Ik dacht dat er ook een paar tracks bij zouden komen. Dit heb ik nog gemist. Hoop op wat Engelse circuits zoals Donington.
Die kans is vrij groot met de British GT DLC die er ook nog aan zit te komen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
We zijn al even bezig maar nog een paar uur te gaan bij de 12h van Silverstone. Met live commentaar van onze eigen srhi leden / tweakers :D

YouTube: Tier 2: 12 Hours of Silverstone - Huntington's Disease Charity Race

En tier 1 met alle bekende namen (ene J. Button bijvoorbeeld) :

YouTube: 12 Hours of Silverstone - Huntington's Disease Charity Race: Part 2

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:05:

EN WE ZIJN LOSSS!!!!! :9~

12 uur van Silverstone PPR Charity race! *O*

Momenteel Bart Zweerink aan het stuur. En met een kwartiertje komt @bobopalmtree erin, dan ik rond 16:15 en dan Frans van der Linden! en dan repeat 3x

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 23:50:
Een fantastische nacht stint gereden rond 20 uur! *O* al zeg ik het zelf.
Helaas wel een paar tegenslagen, @bobopalmtree zijn force feedback deed het niet na de pitstop dus moesten we direct weer naar binnen om een ander te laten rijden.

Frans had een goede stint en de laatste 10 ronden vielen er wat druppels, dus we maakten ons al op voor een regen race maar we zagen net op tijd dat het weer droog werd, dus Bart alsnog op droog gezet, echter, bij het naar binnen rijden van de pit raakte Frans een toets op zijn toetsenbord en voor een seconde vlogen de toeren even omhoog, niets bijzonders, echter genoeg voor een Stop&Go 30s.. :(

Dusssss Bart zet momenteel alle zeilen bij maar veel tijd verloren.. :'(
Daarna doe ik nog een stint en Frans mag hem over de lijn rijden.. :>

[ Voor 68% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-06-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Alfa90_Buttje schreef op zondag 28 juni 2020 @ 01:46:
Pffff.. laatste stint voor mij zit erop... en WAT een stint weer, de nr 2 op de baan ingehaald *O*

Op het laatst de nummer 16 en 15 pal voor mijn bumper, maar toen moest ik naar binnen -O-

Nu mag Frans 'm over de finish brengen :)F
Uiteindelijk als 19e over de streep. Door wat pech zeker 1min40sec verloren, dus dat had vast heel wat plekken gescheeld, maargoed, de ervaring was er absoluut niet minder om! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-06-2020 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De firmware op de T500 bleek up to date te zijn, dus het is (helaas) even wachten op een patch. Op het randje rijden lukt vanwege de input lag en matige feedback nog niet.
Ondertussen wel wat bezig in practice mode om een beetje het gevoel te krijgen, de voor mij juiste camerapositie te vinden en de verschillende setup presets uit te proberen.
Ik rij nu in de GT-R en dat ding is eigenlijk best wel prima, denk dat ik daar even bij blijf.

26 laps op Zandvoort gedaan (waarvan slechts 15 valid) met rondetijden varietend tussen de 1:44 en 1:46. Eén lap van 1:41.385 neergezet met safe setup preset, daar lijk ik toch sneller mee te zijn dan met de agressive preset.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2020 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:04
Ik rij ook zo ongeveer die tijd op Zandvoort (ik rij met de CSL Elite op een standaard PS4 uit 2014).
Voor elke wagen moet ik inderdaad, zoals jij al zei dvdkiwi, een aparte preset aanmaken vanwege de steer lock die voor elke wagen anders is.

[ Voor 72% gewijzigd door breminem op 28-06-2020 14:03 ]

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
CoronelHimself schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:44:
[...]

Ja. De lijst scrolled op 0:07 van de video die jij deelt door het beeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:04
Zojuist heb ik even de responsiveness vergeleken tussen AC en ACC (ik speel met de CSL Elite op een oude non-Pro PS4). Daartussen is het verschil voor zover ik kan zien minimaal.
AC lijkt wel sneller/directer te reageren als ik hele snelle draaibewegingen maak, maar dat kan ook liggen aan de 60fps in AC t.o.v. de 30fps in ACC.

[ Voor 8% gewijzigd door breminem op 28-06-2020 14:05 ]

PSN: breminem

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
H-Alien schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:05:
We zijn al even bezig maar nog een paar uur te gaan bij de 12h van Silverstone. Met live commentaar van onze eigen srhi leden / tweakers :D

YouTube: Tier 2: 12 Hours of Silverstone - Huntington's Disease Charity Race

En tier 1 met alle bekende namen (ene J. Button bijvoorbeeld) :

YouTube: 12 Hours of Silverstone - Huntington's Disease Charity Race: Part 2
Al met al een toffe ervaring! Ik heb nog nooit eerder iets gedaan met driver swaps, laat staan een race van 12 uur lang. Wij reden stints van pak en beet 36 ronden. Dus dat was best lang en intussen de race blijven volgen.

Zelf reed ik stint 3 en en stint 8 (10 in totaal) en was lang niet zo scherp meer voor stint 8. Het begon met regen en koude slicks (bandendruk 26.5). Na ruim een kwartier werd het droog en had ik de banden gemiddeld 28.5 - 28.9 (mistte grip) Achter mij reed een auto voor positie en direct achter hem zat een auto waarvoor wij blauwe vlaggen kregen.

De auto achter mij (voor positie) plaatste een bomb dive.. en raakte hem helaas met terug kruisen. Vervolgens was ik natuurlijk niet zo blij daarmee, en nam de racelijn voor de volgende bocht. Maar de auto die iets naast / voor mij zat, deed dat ook, waardoor ik hem ook raakte. Normaal gesproken vind ik dat de auto daar een ruime lijn moet rijden, maar voor deze auto had ik een blauwe vlag. Het gevolg was een 15 seconden stop en go penalty, een paar ronden voor de driver swap. De auto die de bomb dive plaatste kreeg ook een straf. (wat niet hun laatste was)

Al met al hadden we best veel acties waardoor we veel tijd zijn verloren. Te warme banden, spins, stop en go penalty's en kleine reparaties. Al kunnen wij er niets aan doen dat 1 ronde compleet niet meegerekend werd (direct in het begin, dus dat was redelijk vervelend). Maar goed, dit soort zaken krijg je met endurance races. Ben er blij mee dat het team alles zo goed opgepakt heeft (ook de communicatie onderling, etc), en we de race hebben uitgereden. ;)

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H-Alien
En een compleet uitvallende microfoon + crashende pc op het moment dat ik moest rijden hielp ook niet, tof dat jij die stint kon oppikken :D

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09:06
ACC gekocht. helemaal opnieuw geinstalleerd. Wil het spel starten.... Scherm wordt circa 10sec. zwart.... en dan.... gaat hij terug naar het steam menu met error UE4-AC2. Meer mensen bekend met dit euvel?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ljOc3MH.png
Map van ACC staan bij mij op F:\SteamLibrary\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione

[ Voor 25% gewijzigd door Sjoerd102 op 28-06-2020 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Sjoerd102 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:25:
ACC gekocht. helemaal opnieuw geinstalleerd. Wil het spel starten.... Scherm wordt circa 10sec. zwart.... en dan.... gaat hij terug naar het steam menu met error UE4-AC2. Meer mensen bekend met dit euvel?
[Afbeelding]
Map van ACC staan bij mij op F:\SteamLibrary\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione
Je kunt beter even Google aanslingeren hiervoor, maar er is niet echt een eenduidige reden waarom dit gebeurd. Een overgeklokte videokaart lijkt de kans wel te verhogen. De meeste oplossingen zeggen ook herinstallatie, maar dat lijkt hier niet nodig. Je kunt wel even steam de bestanden laten controleren. Zorg er ook voor dat je videokaart drivers geüpdatet zijn.

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 21:48:
[...]

[...]

Moet toch een beetje terugkomen op mijn vrijwel volledig negatieve eerste ervaring.

Het switchen naar een iets moderner (maar nog steeds goedkoop) en kleinere monitor zorgt voor een minder schokkend beeld. Daarnaast betere instellingen gevonden voor m'n G29 waardoor ik daadwerkelijk overstuur en onderstuur kan onderscheiden (in tegenstelling tot in GT Sport). Al voelt de FFB nog niet heel top, met veel kleine harde schokjes die soepel rijden moeilijker maakt.

Ook flink wat uren gespendeerd in de sim beter on de knie krijgen en met Career mode het eerste weekend in Zolder gedaan van 2x40 min en 2x qualifying. Dat was toch echt wel een gave ervaring en voor herhaling vatbaar ;)

Het wat schokkerige is er nog steeds, met name vanuit cockpit view. Dat is bij bochten met veel wisselingen (schaduw/licht, begroeiing etc) nog wel hinderlijk. Misschien is het meer frame timing die teveel varieert dan fps trouwens.
Gek genoeg lijkt het in de replay en in de nacht minder erg. Ook de eerste seconden na wisselen van camera lijkt het soepeler te lopen. Misschien dat de PS4 bij een nieuwe view ingrijpt en even tijd nodig heeft om dynamisch de grafische kwaliteit te balanceren op ±30fps. Ook is het lezen van borden aan de zijkant wat lastig met weinig fps, waardoor ik de pit entry limit in eerste instantie miste en gediskwalificeerd werd voor speeding :+ Maar het schijnt dat ze bij 505 bewust zijn van fps en steering wheel issues en er aan werken.

De input lag begint wat te wennen, maar het is nog steeds gek dat de auto met vertraging reageert op wat je doet. Misschien is dat niet anders omdat er tijd nodig is voor het FFB/Physics/Tire model is om alles te verwerken. Is dat bij de PC ook zo?

Ik kwam er na het starten van career mode overigens achter dat Medium toch wat te makkelijk is voor me, maar blijkbaar kan je niet meer switchen na aanvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Frametiming zou mij idd ook niks verbazen, dat blijft altijd een dingetje met unreal engine, ook op pc.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MailMan schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:04:
[...]
Daarnaast betere instellingen gevonden voor m'n G29 waardoor ik daadwerkelijk overstuur en onderstuur kan onderscheiden (in tegenstelling tot in GT Sport). Al voelt de FFB nog niet heel top, met veel kleine harde schokjes die soepel rijden moeilijker maakt.
Welke instellingen gebruik je nu?
Mijn stuur begint vooral te schokken (clipping?) als ik de gain omhoog schroef. Heb 'm nu ergens tussen de 60 en 70 staan, hoger en de wagens worden op het rechte stuk alle kanten op gesmeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:29:
[...]

Welke instellingen gebruik je nu?
Mijn stuur begint vooral te schokken (clipping?) als ik de gain omhoog schroef. Heb 'm nu ergens tussen de 60 en 70 staan, hoger en de wagens worden op het rechte stuk alle kanten op gesmeten.
Jij rijdt met een T500 toch?

Bij mijn G29 ben ik nog aan het spelen met de instellingen, maar meestal is het ongeveer:

Gain: 60-80 (inderdaad clipping als ik richting 80 ga, en getik/geschok op rechte weg)
Minimum Force: 12-13% (lager schijnt voor een deadzone te zorgen)
Dynamic Dampening: 0% (volgens mij simuleert deze setting een verandering van FFB op basis van je snelheid. Als je hard rijdt in een auto is sturen relatief zwaar en voel je dus meer feedback)
Road effect: Max 20% (heb nog niet echt door welke feedback hierbij hoort. Curbs, bumps? Maar advies is niet boven de 20)

Zie ook:

Zou het fijn vinden als ik iets zwaardere FFB zou voelen zonder harde tikken tegen het stuur. Maar bij hogere Gain krijg ik dus clipping.

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 29-06-2020 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik rij met een T500 inderdaad.
Heb redelijk wat videos bekeken en ze adviseren allemaal andere instellingen.
Nu heb ik het als volgt (uit deze video):
Gain 60
Minimum force 1%
Dynamic damping 100
Road effects 15

Komende dagen maar eens gebruiken om de settings stuk voor stuk aan te passen om zo tot een fijn geheel te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2020 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Verwachten jullie nog dat er, los van de al aangekondigde GT4 en British GT-DLC, nog meer DLC naar ACC gaat komen? Mij lijkt het erg vet om op ten duur ook in het WEC of DTM te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Nee, de komende jaren niet. Kunos is met ACC echt gefocused op GT3 en zeer gerelateerde klasses. De GT4 heeft ook 2 jaar geduurd dus ik kan me niet vooostellen dat ze naar compleet ander soort wagens gaan. Dat zal je toch bij AC of concurrenten moeten zoeken. Ik weet wel dat Automobilista 2 dat soort wagens op programma heeft staan.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
ik krijg het niet voor elkaar om de stuuranimaties en mijn input te laten matchen. Ik zit op de pc met een g920.
Het stuur staat op 900 graden in de logitech software.
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken of is het gewoon niet mogelijk?-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ze zouden dan beide op 900 moeten staan.
Probeer wat extreme waarden ingame om te zien of het überhaupt reageert.

En zeker weten of je de beste driver geïnstalleerd hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
ja beide op 900, driver ga ik controleren. Ik heb van 360 tot 900 geprobeerd, maar lijkt niet veel uit te halen.
Misschien stuurwiel gewoon verbergen in de opties ;)

update:
laatste versie logitech software geen verandering :( Ik weet het niet meer....

[ Voor 21% gewijzigd door Burt_Reynolds op 29-06-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Zit er in ACC nou wel of geen Porsche cup?

Ik zie op YT filmpjes waar ze met een Porsche cup rijden maar ingame kan ik m nergens vinden.

Ziet er ie ergens verstopt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

naish123 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:48:
Zit er in ACC nou wel of geen Porsche cup?

Ik zie op YT filmpjes waar ze met een Porsche cup rijden maar ingame kan ik m nergens vinden.

Ziet er ie ergens verstopt?
Ja, hij heet om precies te zijn "Porsche 911 II GT3 Cup", het zou makkelijker zijn als Porsche wat creatiever zou worden als ze hun platgeslagen kever een naam geven.... :+ De Lamborghini Huracan ST is trouwens ook een cup car. Deze heeft wel TC.
Soccer98 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:05:
Verwachten jullie nog dat er, los van de al aangekondigde GT4 en British GT-DLC, nog meer DLC naar ACC gaat komen? Mij lijkt het erg vet om op ten duur ook in het WEC of DTM te rijden.
WEC en DTM zijn uitgesloten. Kunos heeft hun game gekoppeld aan de SRO. Welke voornamelijk GT3 en GT4 kampioenschappen organiseren. Grootste kanshebbers zullen eventueel het amerikaans en het aziatisch GT3 kampioenschap zijn. Maar met Kunos weet je het nooit, de British GT stond ook niet hoog op de lijst met verwachte DLC.

De British GT zou onderstaande tracks toevoegen aan de game en alle liveries.
-Donnington
-Snetterton
-Oulton Park

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Bedankt voor je reactie.
In welk jaar moet ik dan kijken? Of serie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

naish123 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:45:
Bedankt voor je reactie.
In welk jaar moet ik dan kijken? Of serie?
Als je een officiële race weekend kiest dan kan je hem denk ik niet kiezen. Wel in een quick of custom race en de practise. Hij heeft meegedaan tijdens de 24h van Spa 2018 dus daar zou je hem ook moeten kunnen kiezen.

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Interesting stuff !! _/-\o_
Bron: https://coachdaveacademy....4283bb2&mc_eid=8774c2cfe6

How to setup your car for the Wet in Assetto Corsa Competizione
Written By James Parker

A wet track demands not only a different way of driving, but also a different direction in setup. Whilst we have focussed on dry setup releases thus far, offering an opportunity for customers to understand how and what changes you need to make for a wet track, is something we wanted to release.

Because there are so many more variables with a wet track that influences car behaviour, it would be much more difficult for us to release wet setups that work across all these different variables. Track state, rain intensity, track temperature and standing water level are just a handful of these factors you have to consider.

Now in Assetto Corsa Competizione, dry setups actually have a high working range which only start to become unpredictable and nervous when the track state and rain level reach a certain stage.

From our experience, when the track state becomes “wet” and the rain level intensifies to “medium rain” that is the moment substantial changes need to start being applied to the setup. Anything under that is considered dry setup territory, where only minor tweaks need to be made and your goal is on maintaining temperature in your slick tyres.

With that in mind, instead of dedicated setups, we at the CDA thought it would therefore be best to release a wet setup workflow diagram. What this encompasses are almost all of the changes you would typically make when adjusting a dry setup to a wet setup. The wetter the track gets the more changes you will need to make, whereas some sessions will demand less.

What we want this diagram to allow you to do is to assess what changes you feel need to be made in a relatively quick fashion, a reference guide that can showcase what areas of the car you need to pay attention to. You can also find below what we deem the crossover point between track states and how that impacts your choices.

We hope you, our community and customers, find this useful and we thank you for your support so far.

Track State:

Green – Base dry setup – Slick tyres
Greasy – Base dry setup – Slick tyres
Damp – Base dry setup – Slick tyres
Wet ( No rain/light rain falling) – Small adjustments made to dry setup – Wet tyres
Wet (Medium rain/above falling) – Wet setup – Wet tyres
Flooded (Standing water) – Adapted wet setup with ride height/spring changes – Wet tyres

*O* klikkerdeklik --> https://coachdaveacademy....6/workflow-wet-setups.pdf <-- *O*

[ Voor 82% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-06-2020 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
Ik overweeg om een nieuwe pc aan te schaffen, o.a. voor ACC. Nou stelt de Best Buy Guide voor om een Radeon RX 5700 XT te gaan maar lees ik dat AMD GPUs veel lagere FPS halen in verhouding met Nvidia. Is dat nog steeds het geval of is dat inmiddels verholpen met betere drivers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Is volgens mij nog steeds het geval, de unreal engine heeft een mega voorkeur voor Nvidia om 1 of andere reden.Wat zonde is, want die 5700xt is echt een top kaart voor het geld.

[ Voor 22% gewijzigd door H-Alien op 30-06-2020 09:07 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Rare vraag, ik zag op het internet wat filmpjes voorbij komen dat ze ray tracing gaan implementeren? Maar andere forums, waaronder die van Kunos gaf aan dat het op een laag pitje staat, echter is dat ook inmiddels weer een jaar geleden.

Iemand hier toevallig meer info over? Het is absoluut geen must, de game ziet er op max settings al geweldig uit, maar ben benieuwd of er überhaupt nog ray tracing toegevoegd gaat worden.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-09 22:02
ACC was voordat het uitkwam een demo voor de toen nieuwe RTX kaarten. Maar dat was een aparte versie van Nvidia, Kunos heeft voor zover ik weet geen interesse in het implementeren van raytracing. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat het ooit geïmplementeerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
De Gt3 cup auto is gevonden door 24h en dan Spa te selecteren. Dan kun je t circuit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:53
Iemand console ervaringen? Ik hoor nogal vage reviews.

Ik heb hem op pc, maar probeer een neef aan het spelen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Even een pagine terug kijken ;)

Net even wat rondjes op Spa gedaan met de Porsche en het gaat steeds beter. De input lag is volgens mij het enige waar ik nog last van heb maar daar kan ik nu wel redelijk op anticiperen.
Rondje van 2:26.5xx gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:53
CoronelHimself schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:21:
[...]

WEC en DTM zijn uitgesloten. Kunos heeft hun game gekoppeld aan de SRO. Welke voornamelijk GT3 en GT4 kampioenschappen organiseren. Grootste kanshebbers zullen eventueel het amerikaans en het aziatisch GT3 kampioenschap zijn. Maar met Kunos weet je het nooit, de British GT stond ook niet hoog op de lijst met verwachte DLC.

De British GT zou onderstaande tracks toevoegen aan de game en alle liveries.
-Donnington
-Snetterton
-Oulton Park
Brits F3 zouden ze ook nog kunnen doen aangezien dat ook een SRO serie is.
De Franse GT tour zouden ze ook kunnen doen , al was het maar om ons te trollen dat Le Mans in het spel zit dan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
Vanavond starten we een nieuwe ronde van woensdag-funraces! Allen met een vaste track-auto combinatie startend met Kyalami en de Porsche 911 ii GT3 R.

Meedoen? Even klikken op de discord link beneden (sig).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cuUfPE2XKRfFPiS_8d2oVQLL5Kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e7uTMUCRkcBWMeJaBsS4pOpE.jpg?f=fotoalbum_large

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Porsche Cayman GT4

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

H-Alien schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:13:
Vanavond starten we een nieuwe ronde van woensdag-funraces! Allen met een vaste track-auto combinatie startend met Kyalami en de Porsche 911 ii GT3 R.

[Afbeelding]
Hoelaat beginnen jullie? Zou graag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 23:11
H-Alien schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:13:

[Afbeelding]
Jmmr had graag meegedaan. Lekkere combi namelijk.
Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste