40 Cars, 32 is de max hoor... weet niet waar je 40 vandaan haalt, misschien online 40 spelers.
En ik was absoluut niet de enige, wel heb ik het gespeelt met de ouwe PC tot 1.1...
1.2 heb ik niet gespeeld, was toen bezig met mijn nieuwe PC en te druk met werk, en nu met mijn nieuwe is het versie 1.3 maarja of het de patch is of brute kracht van deze PC is niet meer echt te achterhalen.
Maar ik moest hartelijk lachen dat jij moest lachen om mij, en dan strak zegt je het 40 wagens kan spelen op 4K met high settings, iets zegt me je beetje fantaseert, aangezien je geen 40 Ai wagens aan kan zetten, 32 Max met een speler 33 wagens maximaal.
Meeste mensen al moeite hebben 144p te spelen met acceptabele framerates op zwaardere systemen als ik had in den beginne van versie 1.1
Dan vergelijk je ivy bridge CPU met een Haswell Architectuur, nog een aanduiding je niet helemaal weet waar je over praat. Of te wel een i7 van 150 dollar tegen een i5 van 160 dollar van een nieuwere generatie CPU architectuur.
Dan zou mijn Ryzen9 minder goed werken als mijn ouwe 4820k, die was 4.3 GhZ, to mijn ryzen9 3.8 GhZ, aangezien meer als 6 cores niet uit maken, en een Ryzen9 minder snel is met single core als Intel.
Toch, architectuur en generaties maken volgens jou redenering niets uit namelijk...
[
Voor 10% gewijzigd door
ArranChace op 24-02-2020 16:40
]
AMD Ryzen 9 3900x, ROG Crossair Formula VIII, 32GB/2x2TB SSD, Thermaltake M360 + Core P7