@raymondw .. maar 100% GPU dus je hebt geen reserves. Al overgeklokt? Misschien moet je iets terugschroeven naar 90%. Welke FPS haal je (gemiddeld/minimaal)? En tripples, wat is dat voor resolutie ... 3x 1920*1080 ? 6.2 Mpixel als ik het goed heb. Ik neem aan dat je VR Pixel Density niet hebt aangepast?
En resolution scale? Die 2 zijn erg belangrijk qua impact. Voor VR zijn Advanced Sharpen Filer en Temporal Upsampling noodzakelijk, maar voor monitor .. geen idee. Ik denk dat je beter wat settings op zoekt van tripples.
Ik zal met mijn huidige setup binnenkort ook weer even de mount aanvallen. p.s. in de 488 toch?
En hoewel ik gisteravond offline een practice deed met verkeer waarbij de FPS all over the place waren (ondanks ASW gewoon 62~76fps
) .. had ik vanavond in de races een rock solid 80 fps te pakken 
Offline schijnt ie teveel ernaast te moeten berekenen. Ik zal het deelnemersveld offline eens wat inkrimpen, kijken waar de sweetspot zit.
En resolution scale? Die 2 zijn erg belangrijk qua impact. Voor VR zijn Advanced Sharpen Filer en Temporal Upsampling noodzakelijk, maar voor monitor .. geen idee. Ik denk dat je beter wat settings op zoekt van tripples.
Ik zal met mijn huidige setup binnenkort ook weer even de mount aanvallen. p.s. in de 488 toch?
Vanavond op de Hungaroring reed ie wel aardigvisboer32 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:30:
Bedankt voor de uitgebreide tests en toelichting @Alfa90_Buttje! Goed om te lezen dat je in de basis nu toch hetzelfde concludeert, dat betekent wel dat dit het juiste spoor is voor de beste performance die nu haalbaar is.
Je moet zoals @Jimijames75 ook echt nog even met een flink volle grid testen, liefst even een start in het middenveld (tenzij je zeker weet dat je alle races front row gaat starten), want dat heeft zeker nog behoorlijk impact op de performance (in ieder geval bij mij).
En hoewel ik gisteravond offline een practice deed met verkeer waarbij de FPS all over the place waren (ondanks ASW gewoon 62~76fps

Offline schijnt ie teveel ernaast te moeten berekenen. Ik zal het deelnemersveld offline eens wat inkrimpen, kijken waar de sweetspot zit.
[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-02-2020 00:08 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2