Werkt dus niet. Ik kan van SHealth op iPhone niet syncen met Strava, SHealth of mijn Android toestel doet dat wel. Ik zou dus voor elke run eerst moeten verbinden met Android, dan kan ik met SHealth een rondje rennen, synchroniseren en de resultaten zien in Strava.Spass67 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:04:
Volgens mij kunnen Android gebruikers vanuit SHealth synchroniseren met Strava, klopt dat? Op mijn iPhone X kan het in ieder geval niet meer. Zou het volgende werken:
Ik installeer Strava op mijn iPhone en Strava en SHealth op mijn Android tablet. Ik log op alle apps met hetzelfde account in.
Ik loop met SHealth op mijn Galaxy Watch, dat synchroniseert met SHealth op mijn iPhone, dat geeft dan dezelfde resultaten in mijn Android app en die synced met Strava. Of blijft je SHealth data alleen in je app bewaard en niet op een centrale server. Bij TomTom en Polar kon je ook via een webbrowser bij je gegevens.
Ik vind de Strava app op de Galaxy Watch nog niet overtuigen...
Maar verbinden met een nieuwe telefoon betekent elke keer een reset, dat gaat hem dus ook niet worden...