Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:48

RoyK

Hobby tekenaar

Hmm.. we hebben maar 1 spotify account die we op alle telefoons kunnen bedienen. Het zou dus meer aan de telefoon kunnen liggen dan aan de watch zelf?

Ik heb de watch al een keer naar fabrieksinstellingen teruggezet om het probleem te proberen te tackelen. Maar het horloge gaat rap leeg. We hebben het vermoeden gekregen dat dit vooral gebeurt als dat icoontje steeds in beeld is.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-P
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-08 01:55

R-P

Dekay99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:54:
Samsung Watch Sport perfecte meeting van open water zwemmen

Graag deel ik deze info :). Dus geen vraag o.i.d.
Gaaf maar gevaarlijk... Vorige week lazerde bij mij de achterkant van mijn Active 2 terwijl ik zat te internetten op de bank nota bene. Dus even Googlen en dit blijkt veelvuldig voor te komen. Ik heb hem nog niet retour naar de leverancier gestuurd (14maanden oud) maar de berichten uit met name de VS zijn niet hoopgevend, daar wordt het naar verluidt vaak op waterschade gegooid, dus geen garantie...

Nu vind ik het horloge regelmatig nogal warm als ik hem van de lader haal en laat warmte nu net datgene zijn waar ik in mijn vorige baan de lijmlaag mee stuk maakte bij een tot 500m waterdicht keramisch apparaat.

Wordt vervolgd maar ik ben het vertrouwen eigenlijk al kwijt. Net nadat mijn dochter ook een Active 2 had gekregen.

https://www.google.com/se...nsor%20cover%20fell%20off

EDIT: getwijfeld of dit via Belsimpel of Samsung opgelost moet worden omdat Belsimpel aanraadt om naar Samsung te sturen. Voor Samsung gekozen ondanks dat het horloge Turkse (?) teksten toont na de factory-reset en Belsimpel me niet kan garanderen dat het een EU model betreft. Wordt gratis opgehaald (klein alu kofferrtje waar de plastic verzegeling van wordt afgetrokken bij je voordeur waarna je je horloge erin mag leggen) en 2 dagen later weer terug afgeleverd. Uitstekende en razendsnelle service.
Blijft echter de vraag wat er gebeurt als over 13 maanden weer de achterkant eraf valt, want dan is de garantie verlopen. Ga de achterkant eens meten met een IR thermometer als hij opgeladen is. Kijken of dit hoger is dan de 30-35 graden die je pols hem op zal warmen. Is duidelijk wel mijn eigen, vertroetelde horloge: zelfs mijn Aliexpress beschermglas (met bubbels eronder) zit er nog op. (Ik vertroetel alleen de batterij: hoogstens ééns per week boven de 80% opladen (als ik vergeet hem op tijd van de lader te halen) en eigenlijk nooit onder de 20 of 30% leeg laten lopen. Dit omdat dan een LiIon batterij van 500 cycles naar een paar duizend cycles kan worden opgerekt.

[ Voor 29% gewijzigd door R-P op 27-08-2021 19:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Totaal niet verwacht maar kreeg net de firmware update R830XXU1EUK2. Ook de originele watch krijgt een update.

[ Voor 79% gewijzigd door vali op 24-11-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 00:19
vali schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:22:
Totaal niet verwacht maar kreeg net de firmware update R830XXU1EUK2. Ook de originele watch krijgt een update.
Dank om te melden. Ik dacht dat mijn R800 geen updates meer zou krijgen.
Hopelijk blijft mijn batterijduur rond de 5 dagen.
Als de watch4 dit kan stap ik misschien over. Alhoewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
andrevano schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:45:
[...]

Dank om te melden. Ik dacht dat mijn R800 geen updates meer zou krijgen.
Hopelijk blijft mijn batterijduur rond de 5 dagen.
Als de watch4 dit kan stap ik misschien over. Alhoewel.
wow 5 dagen? Dat haal ik niet met mijn active 2. Moet wel zeggen dat ik veel functionaliteiten gebruik van mijn watch. Ik heb eigenlijk gisteren de watch4 gekocht. Ben erg benieuwd hoeveel anders die is dan de active 2

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 16:01
Mijn R800 ging ook altijd 4-5 dagen mee, wat mij verrast is dat nieuwere modellen zoals de Watch 3 na 1-2 dagen al leeg zijn. Ik heb de update een paar dagen geleden gedraaid, dus nog geen goed gevoel over batterijduur. Vanmorgen opgeladen tot 90% en de app geeft aan dat hij hier 2 dagen en 8 uur mee vooruit kan, dat lijkt me dus wat weinig maar we gaan het nog wel merken.

De update heeft iig wel gezorgd voor een soepelere Samsung Health ervaring, bij het selecteren van trainingen, en ook de UI heeft een (kleine) update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
goedemiddag ff vraag iemand al google assisent al op watch 4 geinstaleerd ik krijg het niet echt voormekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:03
tsjabbie70 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:28:
goedemiddag ff vraag iemand al google assisent al op watch 4 geinstaleerd ik krijg het niet echt voormekaar
Ik heb het niet geprobeerd maar dit al geprobeerd?
https://youtu.be/kss3wlgNEw4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
mike123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
[...]

Ik heb het niet geprobeerd maar dit al geprobeerd?
https://youtu.be/kss3wlgNEw4
ja heb ik geprobeerd maar hij upload heb wel naar de watch maar verder zie ik het nergens staan vaag( op youtube lijkt allemaal zo makelijk en geprobeerd stap voor stap maar helaas ) er nog een manier die lukt ook niet denk mess dat iemand het wel gelukt is vandaar me vraag >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-08 19:01
ik heb een galaxy watch 46mm

nu heb ik sinds vandaag geen beeld meer nog wel verbonden met de telefoon ook trilt het horloge nog wel
heel soms komt het beeld vaag terug met groene strepen
of het beeld is helemaal terug maar dan heel vaag

iemand die weet wat hier de oorzaak van kan zijn
of is het horloge overleden

gr dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
Heb het horloge (gear 3) Nu een jaar. Eigenlijk een teleurstelling. Apps werken niet erg goed. Accu supersnel leeg zonder allerlei zaken uit te zetten.

Denk dat ik toch beter voor een sporthorloge kan gaan en een “analoge” klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:37
red-devil84 schreef op zondag 17 april 2022 @ 19:22:
ik heb een galaxy watch 46mm

nu heb ik sinds vandaag geen beeld meer nog wel verbonden met de telefoon ook trilt het horloge nog wel
heel soms komt het beeld vaag terug met groene strepen
of het beeld is helemaal terug maar dan heel vaag

iemand die weet wat hier de oorzaak van kan zijn
of is het horloge overleden

gr dennis
al een reboot gedaan?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV45
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 14-04-2023
Hi,
Ik heb de GW4 sinds een paar weken. Nu wil ik graag een eigen hardloopschema aanmaken, maar ik zie die mogelijkheid nergens. Alleen het door Samsung gegenereerde schema via hardloopcoach.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TMV45 schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:25:
Hi,
Ik heb de GW4 sinds een paar weken. Nu wil ik graag een eigen hardloopschema aanmaken, maar ik zie die mogelijkheid nergens. Alleen het door Samsung gegenereerde schema via hardloopcoach.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast dank!
Andere app zoeken die ook een Android Wear versie heeft en evt kan synchroniseren met Samsung Health? Ik ben verder niet thuis in hardloop-apps, dus daar kan ik je niet bij helpen.

Ik zoek ook een alternatief voor Samsung Health maar dan voor zwemmen in een zwembad. Ik heb nog niet heel hard gezocht, maar als iemand al wat weet, hou ik me aanbevolen. Bij voorkeur één waarbij je zelf kan instellen welke meldingen je krijgt; het horloge geeft nu de zwemtijd weer na elke twee baantjes, maar ik zou graag het aantal baantjes willen weten (ben niet zo goed in tellen tijdens het zwemmen O-) )

edit: owh, deze vraag en mijn antwoord hadden beter in het GW4 topic gekund. Bij mij staan beide in de bookmarks omdat ik de GW gehad heb en nu ook een GW4 classic heb.

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 25-04-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
gwystyl schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:43:
[...]

Waarschijnlijk niet, want Google Pay is wat anders dan Samsung Pay. Als er een Google Pay app beschikbaar komt voor Tizen kan het misschien wel.
Is die er inmiddels al? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Linnie52 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:14:
[...]

Is die er inmiddels al? Weet iemand dat?
Volgens mij niet, Google Pay is Android.
Ik vermoed dat die er dan ook niet gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Google pay is alleen verkrijgbaar voor de GW4.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
Vraagje,een paar keer werd de tijd op het hele uur gezegd. Nu hoor ik het niet meer. Waar kan ik dat weer aan zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Linnie52 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 02:01:
Vraagje,een paar keer werd de tijd op het hele uur gezegd. Nu hoor ik het niet meer. Waar kan ik dat weer aan zetten?
Even graven in de instellingen was een idee geweest, maar ik heb het even voor je gedaan en hier gevonden (denk ik, ik gebruik het zelf niet)
Instellingen - Geluiden en trillen - Systeemgeluiden - Bel ieder uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
gwystyl schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:35:
[...]

Even graven in de instellingen was een idee geweest, maar ik heb het even voor je gedaan en hier gevonden (denk ik, ik gebruik het zelf niet)
Instellingen - Geluiden en trillen - Systeemgeluiden - Bel ieder uur
Daar had ik idd niet gezocht,aangezet ik ben benieuwd. Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
Helaas hoor ik alleen een belletje en niet de gesproken tijd. Dus maar weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B127
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:38
Hebben jullie google assitant op de galaxy watch 4? Bij mij staat het er in de play store niet tussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
Vandaag op mijn Galaxy Watch uit 2018 een update gekregen: Verbeterde GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 00:19
kruila schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:17:
kruila schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:17:
Ik ook. En die gaat nog steeds 5 dagen mee zonder opladen.
1 van de redenen waarom ik de watch 4 niet gekocht heb. Voor de Watch 5 pro is het nog afwachten.

Watch 5 pro lag in de kast en was 100 % opgeladen.

Ik lees nu : Gebruik na laatste volledige lading : 2d 18u en nog 24% beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51

AvK

Ready Set Go

Krijg hem nu ook binnen nadat ik op software update geklikt had.
Het is altijd wel een proces he. Update op je telefoon laden, deze wordt uitgepakt, dan overgezet op je horloge, dan geïnstalleerd op je horloge, dan moet Tizen updaten, dan moet het horloge opnieuw opstarten......

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Voor mij is de watch 3 exit. Voldeed niet aan de verwachting. Jaar mee gelopen. Denk dat ik toch meer een sporthorloge nodig had. Erg content met de Garmin Forerunner 255 music. Adieu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51

AvK

Ready Set Go

Hartelijk dank voor deze totaal loze mededeling.
We kunnen weer verder.
Adieu!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Graag gedaan. Blijkbaar is niet elke ervaring welkom in jouw ogen. Dus we kunnen elkaar de handen schudden qua nutteloze opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:14
Sosua schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:16:
Graag gedaan. Blijkbaar is niet elke ervaring welkom in jouw ogen. Dus we kunnen elkaar de handen schudden qua nutteloze opmerkingen.
LoL, de pot verwijt de ketel :)

Welke ervaring heb jij dan gedeeld?
Dat hij niet voldoet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
SpiriTNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

LoL, de pot verwijt de ketel :)

Welke ervaring heb jij dan gedeeld?
Dat hij niet voldoet ?
UTFS
Sosua schreef op zondag 17 april 2022 @ 20:07:
Heb het horloge (gear 3) Nu een jaar. Eigenlijk een teleurstelling. Apps werken niet erg goed. Accu supersnel leeg zonder allerlei zaken uit te zetten.

Denk dat ik toch beter voor een sporthorloge kan gaan en een “analoge” klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:03
Berichten over de Watch 3 horen in hun eigen topic. Als je zo gaat beginnen.
https://gathering.tweaker...ist_messages/2010684/last
Net of je eerst gaat terugzoeken als iemand zo'n kort berichtje neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik kan de horloge niet meer met de telefoon verbinden. Het blijft aangeven dat de wearable app bijgewerkt moet worden, maar er is geen update.

Heb ik iets gemist dat mijn oldschool 48mm galaxy smart watch niet meer te gebruiken zal zijn vanaf x datum?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Meneer iCy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:54:
Ik kan de horloge niet meer met de telefoon verbinden. Het blijft aangeven dat de wearable app bijgewerkt moet worden, maar er is geen update.

Heb ik iets gemist dat mijn oldschool 48mm galaxy smart watch niet meer te gebruiken zal zijn vanaf x datum?
de app verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

kruila schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:34:
[...]

de app verwijderen en opnieuw installeren?
Was inderdaad de oplossing. Vermoed een foutieve update, want als ik de recensies van deze applicatie bekijk dan is deze niet zo negatief als toen het mis was. Al die recensies vind ik ook niet meer terug.

Te vroeg gejuigd. Melding is er weer

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 30-08-2022 14:57 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:35
Hoi, vraagje,

Ik heb de Samsung Gear Sport, nu al een paar jaar, maar wil nu graag gebruik maken van Strava. De app is wel te downloaden via de Galaxy store op het horloge, er wordt netjes gevraagd voor toestemming van de sensors etc. Maar als ik een hardloopsessie wil starten blijft de app maar zoeken naar GPS signaal en daardoor kan ik het niet gebruiken.

Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zV7Odi51jV0HbnosuTlkvYFvMEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08DynWVgJp9sbj1CJeZ190Gz.jpg?f=fotoalbum_large

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• MichelKlok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:26
Strava werkt bij mij ook lang niet even lekker. Bij mij werkt het wel als ik de Bluetooth koppeling met mijn iPhone uitzet of de telefoon uit de buurt houd van het horloge. Dan nog duurt het even voordat het GPS signaal wordt ontvangen. Hiervoor moet je wel buiten zijn, want binnen heb ik meteen geen ontvangst meer.

Parkeren is een vak, geen twee vakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:35
MichelKlok schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:07:
Strava werkt bij mij ook lang niet even lekker. Bij mij werkt het wel als ik de Bluetooth koppeling met mijn iPhone uitzet of de telefoon uit de buurt houd van de telefoon. Dan nog duurt het even voordat het GPS signaal wordt ontvangen. Hiervoor moet je wel buiten zijn, want binnen heb ik meteen geen ontvangst meer.
Toevallig, het lukte mij net om GPS te hebben met Strava op de watch maar het duurt echt vreselijk lang. Misschien idd sneller als je buiten bent, sowieso neem ik mijn telefoon nooit mee.

Ik gebruikte altijd gewoon de ingebouwde hardloop functie van de Gear Sport en die had binnen een paar seconde al GPS. Ga zo ff rondje hardlopen, kijken of Strava werkt, blijft werken en hoe me dat bevalt.

Edit: net gelopen, en het duurde ff, ik denk een minuut of 2, voor ik strava kon gebruiken, maar verder ging het 10km lang goed. Ik miste alleen ff een update over de oortjes per 1km hoe ik er voor stond. Ik houd er niet van om tijdens het lopen op het horloge te kijken. Hoe kan ik dat instellen? Verder werkt de sync prima, eenmaal thuis stond het netjes in mijn profiel. handig omdat ik aan het trainen ben voor de halve marathon volgend jaar voorjaar!

[ Voor 21% gewijzigd door Juancho op 24-09-2022 14:45 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 23:44
Vandaag kreeg ik plots een update voor mijn watch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2RMZNQFjvVJoHnNdkU_UGBZYl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYyPbhb1g7eKGcayan42Ws8q.jpg?f=fotoalbum_large

https://doc.samsungmobile.com/SM-R800/LUX/doc.html

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Ik het het idee dat de "Stand Goedenacht" niet meer heel lekker werkt op mijn Samsung Galaxy Watch Active2, even de vraag of iemand dit probleem herkent en een oplossing weet.

Sinds een paar weken als ik deze stand aanzet blijft me scherm oplichten als ik in bed stil lig (ook niet te peilen wanneer). Heb al even geprobeerd om daarbij wake-up gebaar uitte zetten, niet storen aan te zetten maar dat helpt niet.

iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-P
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-08 01:55

R-P

R-P schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:23:
[...]

Blijft echter de vraag wat er gebeurt als over 13 maanden weer de achterkant eraf valt, want dan is de garantie verlopen. ..... Is duidelijk wel mijn eigen, vertroetelde horloge: zelfs mijn Aliexpress beschermglas (met bubbels eronder) zit er nog op. (Ik vertroetel alleen de batterij: hoogstens ééns per week boven de 80% opladen (als ik vergeet hem op tijd van de lader te halen) en eigenlijk nooit onder de 20 of 30% leeg laten lopen. Dit omdat dan een LiIon batterij van 500 cycles naar een paar duizend cycles kan worden opgerekt.
Batterij doet het nog prima en beschermglas is al een keer vervangen voor een andere. Vlak voor een Azië vakantie waar ik via Strava graag alle wandeltochten (~10-20km/dag) had willen opslaan*, knakte het beschermglas en wilde ik het eraf halen om te vervangen. Ging vorige keer heel gemakkelijk. Nu niet en op een gegeven moment liet het hele oled scherm los |:( Ligt nu al bijna 2 maanden te wachten tot ik het aandurf te bekijken of er nog wat te redden valt. Laten repareren kost volgens snelle Google-search 170€ (da's inclusief nieuw scherm, mogelijk is mijn scherm nog in orde). Heb me zelfs nog niet gewaagd aan een 'search' of de plakrand los te krijgen is en ik denk niet dat ik nog durf te zwemmen als ik hem zelf al gerepareerd zou krijgen. Recent een fietscomputer door een lokaal telefoonreparatiezaakje dicht laten lijmen en gezien de grofheid waarmee dat gedaan is, is dat zeker geen optie**.)

Heb nog elke dag het gevoel dat er iets niet klopt aan mijn linker arm... Wordt vervolgd wanneer ik de moed krijg om te zien wat er te redden valt.

* 2019 ook met Strava op telefoon een wandeltocht over "de muur" opgenomen met gigantisch steile trappen (dus leuk om hoogte verschil te zien) maar vanwege geen internet (en slecht internet later in het hotel) is dat helemaal mislukt..
** kostte 10€ en schermpje was anders gewoon niet meer te gebruiken en is geen betaalbare vervanger voor te vinden (6 polige UART ipv gebruikelijke 5 polige, enige met zelfde stekker op MP heeft niet op mijn 5 berihtjes geantwoord). Verlijming ziet er niet uit maar (afkloppen) is vooralsnog wel waterdicht. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door R-P op 28-08-2023 08:45 ]

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Pre-order actie, Levertijden, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Watch] Levertijd & Prijzen