R2L schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:56:
[...]
Nee, gewoon op NL laten staan. En bloeddruk meten werkt trouwens ook perfect! Heb deze zojuist getest. Om hem te gebruiken moet je wel een echte bloeddruk meter hebben, want je moet eerst 3 metingen doen en de waardes in Health zetten, zodat het horloge is "geijkt".
Ik heb ze er ook opgezet! Geweldig

Ik had er eerder mee zitten klooien via de computer maar was vergeten Wear toestemming te geven onbekende bronnen te installeren. Hij zegt dat in de video even snel terloops maar dat was een redelijk belangrijk onderdeel.... : P
Bij vrouwlief en mijzelf meteen maar even een ECG gedaan (prima gelukkig), en nu maar eens kijken of ik ergens een "echte" bloeddrukmeter kan vinden zodat ik het horloge kan kalibreren. Ben nu wel heel blij met het horloge eigenlijk haha : D
Edit: de enige update die ik nu nog hoop te krijgen is de watchfaces van de Galaxy Watch 3. Samsung heeft eerder oudere watchfaces naar nieuwere horloges gebracht (of ze in ieder geval beschikbaar gemaakt in de store) dus ik snap niet helemaal waarom ze dat nu niet doen : (
Oh, en weten we of de Active 2 een SPo2 meter aan boord heeft? Dat zou ook nog een mooie toevoeging zijn. Onmogelijk is het niet, want zo'n sensor zat ook gewoon op de Note 9 telefoon... en ik geloof dat de Galaxy Watch 3 hem ook heeft. Dan zou de Active 2 het toch ook moeten kunnen? Bloedzuurstofgehalte is ook een belangrijke gezondheidsindicator, zeker nu met Corona...
[
Voor 26% gewijzigd door
Theratron op 01-10-2020 15:12
]