Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• henidde
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-06 17:30
Meneer iCy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:45:
Heb inmiddels een flink aantal ritten gemaakt met de Galaxy Watch 46mm met de Gear tracker app icm GT Service als GPS (dan pakt die enkel de horloge en niet stiekem je telefoon er bij).

Maar qua GPS doet deze kekke horloge het wel erg goed. Heb een keer of 4 een ritje met iemand anders gehad die een fiets computer heeft, maar qua hoogtemeters iedere keer gelijk. De registratie op de trials in het bos is net iets anders, maar goed dat kan vele diverse oorzaken hebben.

Voordeel is dat gear tracker app ook gewoon werkt met bluetooth sensoren. Heb hem zowel als cadans, dan als snelheidsmeter geprobeerd en beide werken. Binnenkort zal mijn 2e sensor binnen komen zodat ik beide tegelijk kan monitoren.

Vooralsnog ben ik erg blij met de alternatieve app voor het sporten. Mocht iemand twijfels hebben over De gear tracker app, vertel je twijfels maar. De 8 euro vind ik zeker de moeite waard.
Wat zijn de overige instellingen die je gebruikt? Alleen GT service aangepast of ook nog iets anders?

Bluetooth devices?
Pedometer?
GPS Treshold standaard op 48m?
Of verder niks gewijzigd?
En de heart rate gewoon op watch of ook op GT service?

Moet ik trouwens tijdens die app Bluetooth op de watch uitzetten?

.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:15
henidde schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:30:
[...]

Wat zijn de overige instellingen die je gebruikt? Alleen GT service aangepast of ook nog iets anders?

Bluetooth devices?
Pedometer?
GPS Treshold standaard op 48m?
Of verder niks gewijzigd?
En de heart rate gewoon op watch of ook op GT service?

Moet ik trouwens tijdens die app Bluetooth op de watch uitzetten?
Default, tenzij je ook bluetooth apparaten hebt voor snelheid/cadans/hartslagmeter. Ik heb zelf voor snelheid/cadans 2x een ANT sensor die ik koppel, die heb ik voor het fietsen ingesteld.

Mocht je soms uitvallers krijgen tijdens het rijden/lopen. Dan moet je de watch volledig resetten. Is een bug die alle andere apps hebben dan de standaard samsung health.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• henidde
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-06 17:30
Meneer iCy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:11:
[...]

Default, tenzij je ook bluetooth apparaten hebt voor snelheid/cadans/hartslagmeter. Ik heb zelf voor snelheid/cadans 2x een ANT sensor die ik koppel, die heb ik voor het fietsen ingesteld.

Mocht je soms uitvallers krijgen tijdens het rijden/lopen. Dan moet je de watch volledig resetten. Is een bug die alle andere apps hebben dan de standaard samsung health.
Begrijp je niet, excuses.

Meende dat GPS op GT service moest ipv default.

Wat zijn alle instellingen die jij hanteert?

.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:15
henidde schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Begrijp je niet, excuses.

Meende dat GPS op GT service moest ipv default.

Wat alle instellingen die jij hanteert?
Specifiek voor het fietsen:
GPS op GT Service, dan gebruikt de app enkel de horloge als GPS.
Hartslag op horloge
Snelheid op Bluetooth sensor
Afstand op GPS
Cadans op Bluetooth sensor
Macht geen apparaat

Mocht je hebben dat tijdens de rit de app Gear Tracker uit valt. Dan moet je helaas de volledige watch resetten en opnieuw instellen. Dan is het voor een (lange) tijd weer weg. Heb dit 1 keer moeten doen in een 5 maanden tijd en dat was vorige week.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Desperation
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 03-06 12:04
Wvr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:46:
vanaf vorige week dat me GW horloge 46mm nog maar 2 dagen mee kan, was eerst ruim 4 dagen.
meer mensen hier last van>?
Eergisteren heb ik ook de update uitgevoerd, en sindsdien dus ook problemen. De eerste dag viel hij op nacht 1 al uit. Gisteren heb ik hem volledig opgeladen, maar was ik hem opnieuw vergeten aan te zetten. Om 16u merk ik dit pas op (hele dag buiten gewerkt) en schakel ik hem aan en zat ik aan 96%. Deze ochtend rond 7u werd ik wakker, en was hij weer uitgevallen en stond hij op 1%... :|

• Market_Watcher
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 31-05 15:05
Ben ik de enigste die issues heeft met het tracken van loopactiviteiten op de Samsung Galaxy Watch Active 2>
Via de Strava app krijg ik nooit afstand en snelheids gegevens bij het starten via 'Outdoor Run'. Meestal na 10 komen er pas gegevens in de tracking, daarvoor blijft de afstand 0km en loopt de tijd. Hierdoor kan ik nooit mijn volledige run tracken, en doe ik het tracken maar via de strava app op de GSM.

Via de Samsung Health App heb ik het vandaag ook geprobeerd. Run activiteit gestart via de watch, Op de App van de Samsung Health kloppen de gegevens, maar via de automatische sync naar Strava komen er foute gegevens in de activiteit. Op strava stond er via de sync dan een activiteit met 5,5km gelopen aan 4:47 pace, terwijl mijn echte tracking 6,2km was met 5:19 pace (dit stond juist op de app en komt overeen met het tracken via de Strava app op de GSM)

Iemand dezelfde problemen? Ligt dit aan Samsung of doe ik iets verkeerd?
Zeer frustrerend want dit is de nummer 1 reden dat ik een Smartwatch heb gekocht

• peponline
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 17:46
Market_Watcher schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:58:
Zeer frustrerend want dit is de nummer 1 reden dat ik een Smartwatch heb gekocht
Ik heb exact dezelfde probleem, al vind ik het niet zo erg.
De tijd/snelheid klopt wel in Samsung Health, maar staat verkeerd in Strava.

Het heeft te maken met de manier waarop strava de data interpreteert van Samsung. Als je de activiteit in strava wijzigt naar 'wedstrijd' of 'race' dan zie je ineens dat de tijd en snelheid wel overeenkomt.

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-06 18:19
Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het niet reageren van mijn Galaxy Active 2.
Wanneer ik mijn pols draai om de tijd af te lezen gaat het scherm niet aan, wanneer ik het knopje indruk kan het wel een goede 5 seconden duren voordat het scherm aan gaat.

Ik merk dat het bladeren door de menu's/apps ook niet erg vloeiend werkt op dat moment.

Meer mensen met deze issues?

• kruila
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17-06 13:37
Loei123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:30:
Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het niet reageren van mijn Galaxy Active 2.
Wanneer ik mijn pols draai om de tijd af te lezen gaat het scherm niet aan, wanneer ik het knopje indruk kan het wel een goede 5 seconden duren voordat het scherm aan gaat.

Ik merk dat het bladeren door de menu's/apps ook niet erg vloeiend werkt op dat moment.

Meer mensen met deze issues?
al een reset geprobeerd? Of uitschakelen, ff wachten, weer inschakelen?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Loei123
kruila schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

al een reset geprobeerd? Of uitschakelen, ff wachten, weer inschakelen?
Het opnieuw opstarten van het horloge verhelpt het wel, maar voor mijn gevoel is dit na enkele dagen weer terug.

Ik gebruik ook Facer om van "klokjes" te kunnen wisselen maar heb wel altijd dezelfde.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-06 14:00
Mijn vriendin gebruikt een Active 2 in combinatie met een iPhone 11.
Na diverse malen restten omdat het horloge nukkige keuren vertoonde werkt hij nu goed. Op 1 punt na. Spotify starten resulteert in een blijvend ladende app. De app al verwijder en opnieuw gekoppeld maar hij blijft maar laden bij het opstarten.

Zijn er meer mensen met dit probleem. Want dat is nou net een grote frustratie van haar, ze wil Spotify normaal kunnen gebruiken.

• Mitchell123
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 27-11-2020
Dag Galaxy watch gebruikers.

Nu mooie aanbiedingen bij bol.com, zowel de galaxy watch voor €199 als de Active 2.
Ik twijfel tussen welke te kiezen. Uiteraard al een en ander op internet uitgezocht en het forum doorgelezen.
Ik twijfel vooral vanwege dat de Galaxy Watch alweer een stuk ouder is. Ik vind die wel beter ogen dan de Active 2 en met de ring denk ik beter te gebruiken. Maar de Active 2 dus een stuk nieuwer. De Active 2 heeft geen betaalmethode, is heeft de Galaxy Watch dit wel (heb ik niet kunnen vinden) ?

En ik wil de watch gebruiken met een Huawei P30, is dit mogelijk?

Hoor graag jullie gedachten/adviezen en ervaring.

• Christian73
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 17-06 17:56
Samsung Pay is nog steeds niet beschikbaar in Nederland dus betalen gaat met geen enkele smartwatch van Samsung.

Ik gebruik hem zelf met een Oneplus 6 en wat me wel opvalt dat hij heel vaak de verbinding verliest, zelfs dat de app dan weer helemaal opnieuw ingesteld moet worden (dacht ik de 1e keer, kreeg een Welkom-scherm in de app. Daarna kwam ik erachter dat simpel Bluetooth uit- en aanzetten op het horloge en opnieuw verbinden op de telefoon de oplossing was). Maar goed, dit schijnen heel veel NIET-Samsung telefoon-bezitters te ervaren met een Galaxy Watch.

Ik zou zeker de week van 27 november even afwachten trouwens ;-) Black Friday...je weet nooit welke aanbiedingen er komen hierin.

• Market_Watcher
peponline schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Het heeft te maken met de manier waarop strava de data interpreteert van Samsung. Als je de activiteit in strava wijzigt naar 'wedstrijd' of 'race' dan zie je ineens dat de tijd en snelheid wel overeenkomt.
En zijn Strava en Samsung niet bezig om Strava te laten werken voor Tizen? De problemen zijn er al eeuwen.
Vindt het wat schandalig dat zo'n kern feature gewoon niet naar behoren werkt. Correcte data naar Strava syncen zou wel mogen voor die prijs.

Voor de lezers die hem misschien willen: Als je een sportieve gebruiker bent die Strava gebruikt; absoluut niet kopen.

[Voor 13% gewijzigd door Market_Watcher op 29-10-2020 18:32]

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-06 15:42
Christian73 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 01:03:
Samsung Pay is nog steeds niet beschikbaar in Nederland dus betalen gaat met geen enkele smartwatch van Samsung.

Ik gebruik hem zelf met een Oneplus 6 en wat me wel opvalt dat hij heel vaak de verbinding verliest, zelfs dat de app dan weer helemaal opnieuw ingesteld moet worden (dacht ik de 1e keer, kreeg een Welkom-scherm in de app. Daarna kwam ik erachter dat simpel Bluetooth uit- en aanzetten op het horloge en opnieuw verbinden op de telefoon de oplossing was). Maar goed, dit schijnen heel veel NIET-Samsung telefoon-bezitters te ervaren met een Galaxy Watch.

Ik zou zeker de week van 27 november even afwachten trouwens ;-) Black Friday...je weet nooit welke aanbiedingen er komen hierin.
Ik moet zeggen dat ik met mijn Xiaomi 9t PRO geen enkele issues ervaar, Moet alleen daar wel de app op de achtergrond hebben draaien, Heb eventjes de Xiaomi mi a1 (Draait Android One) gebruikt en die werkte echt perfect met de Active 2. Hoefde hierbij niet de app op de achtergrond hebben draaien.Het draaien van de app op de achtergrond is niet zo'n groot probleem maar geeft wel aan dat Xiaomi veel heeft lopen sleutelen aan energie beheer.

Om de vraag van @Mitchell123 te beantwoorden, ik vind het voordeel van de active 2 dat hij een microfoon heeft. Gebruik de belfunctie steeds vaker als ik even mijn telefoon in huis niet kan vinden bv of tijdens het sporten. Verder is de SOS knop een functie wat voor jou misschien handig kan zijn. Ik zit best wel op een risicovolle sport en dan is een SOS knop wel handig (vooral de val detectie).

[Voor 5% gewijzigd door vali op 30-10-2020 09:37]

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:41
Afgelopen 3 dagen al 2x gehad dat mijn Watch nergens op reageerd. Knopjes drukken niet, ring draaien ook niet. Alleen langdurig vasthouden van de onderste knop geeft een reboot van het horloge.
Gisteren weer geen reaktie van het horloge, knoppen en ring niet. De app vind hem ook niet. Krijg op de telefoon een appje binnen en na ca 20 seconden word het horloge weer wakker en werkt weer normaal.
Meerdere mensen hier last van?

• vali
mike123 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:51:
Afgelopen 3 dagen al 2x gehad dat mijn Watch nergens op reageerd. Knopjes drukken niet, ring draaien ook niet. Alleen langdurig vasthouden van de onderste knop geeft een reboot van het horloge.
Gisteren weer geen reaktie van het horloge, knoppen en ring niet. De app vind hem ook niet. Krijg op de telefoon een appje binnen en na ca 20 seconden word het horloge weer wakker en werkt weer normaal.
Meerdere mensen hier last van?
Ik heb dit in het verleden paar keer gehad (2 a 3 keer en ik heb de watch 9 maanden). Toen had ik het ook zo opgelost. Welke firmware draai je nu? Want sinds de laatste firmware heb ik het niet meer ervaren

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:58
Ik wil weer de Myfitnesspal app gebruiken icm de app voor de Samsung Gear (sport in mijn geval). Vorig jaar ook gedaan, toen werkte het prima. Nu installeer ik het beide weer maar blijft op mijn horloge het scherm hangen bij dat blauwe openingsscherm. Je ziet dan een witte circel die laadt maar die stopt halverwege. Het gekke is....als ik de bluetooth connectie uit zet dan loopt die circel wel door. Maarja, wil ik dan wat invoeren dan zegt de app weer dat er geen bluetooth verbinding is.

Iemand enig idee?

Edit: al even de support gecontact:

Thank you for taking the time to contact us and for bringing this to our attention. We are aware some of our users may be experiencing an issue getting the MyFitnessPal app to load on Samsung Watches (Galaxy and Gear). Our team is investigating the issue and hope to have this resolved as soon as possible.

Again our apologies for any inconvenience this may have caused. We do hope otherwise you are enjoying the program. We wish you nothing but success in reaching and maintaining all of your health and fitness goals.

​Warm Regards,
Jean
MyFitnessPal Staff

[Voor 37% gewijzigd door Juancho op 02-11-2020 20:22]

Volvo XC40 P8 | Kernel: 4.19.152 Thu Mar 18 | Android 10 | Patch 1 maart 2021

• mike123
vali schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:43:
[...]

Ik heb dit in het verleden paar keer gehad (2 a 3 keer en ik heb de watch 9 maanden). Toen had ik het ook zo opgelost. Welke firmware draai je nu? Want sinds de laatste firmware heb ik het niet meer ervaren
Het gaat tot nu toe weer goed.
Firmware is R800XXU1DSL1/R800OXA1DSL1. Is de laatste versie volgens de app.

• Loei123
Loei123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:10:
[...]

Het opnieuw opstarten van het horloge verhelpt het wel, maar voor mijn gevoel is dit na enkele dagen weer terug.

Ik gebruik ook Facer om van "klokjes" te kunnen wisselen maar heb wel altijd dezelfde.
Sinds het verwijderen van Facer hebben de problemen zich bij mij niet meer voorgedaan. :)

• Droplollie
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-06 07:52
Ben ook sinds aantal weken bezitter van een Galaxy watch. Sinds een paar dagen opent het menuutje (bijv. voor snel aanzetten van wifi/bluetooth etc.) niet als ik van boven naar beneden swipe. Is vast makkelijk te fixen, maar heb het nergens kunnen vinden. Iemand van jullie een idee?

• mike123
Droplollie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:51:
Ben ook sinds aantal weken bezitter van een Galaxy watch. Sinds een paar dagen opent het menuutje (bijv. voor snel aanzetten van wifi/bluetooth etc.) niet als ik van boven naar beneden swipe. Is vast makkelijk te fixen, maar heb het nergens kunnen vinden. Iemand van jullie een idee?
Horloge al opnieuw opgestart? Waarschijnlijk wel maar vraag het toch even.

• Theratron
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 15-06 17:07
Even een heads up voor eigenaren van de Watch Active 2 (en ouder?) die gecharmeerd waren van de wijzerplaat die Samsung op zo'n beetje al het promomateriaal van de Galaxy Watch 3 liet zien: die wijzerplaat staat nu in de store en is ook op de Active 2 te downloaden. Hij heet "Analog Dashboard". Ik zat al een tijdje op die watchface te wachten.

Zoals blijkbaar gebruikelijk bij watchfaces van nieuwere modellen die voor oudere watches beschikbaar komen is deze echter niet aan te passen. De standaard "complications" zijn het weer, batterijniveau en stappen. Het is dus niet mogelijk om de datum te tonen o.i.d.
Maar goed, hij is in ieder geval nu beschikbaar in de store : )

• mavical
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:56
Samsung Galaxy Watch3 van 459.00 nu 289.00 https://www.ibood.com/nl/...amsung-galaxy-watch3.html

Zo te zien betreft het een LTE uitvoering.

• HerZon
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online
Wanneer ik kies voor AOD, dan lijkt het net of het klokje iets 'verspringt' (uit het midden) zodra dit actief wordt, is dat een feature om het scherm te 'sparen'?
Het verspringen gaat alle kanten op.

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02:14
HerZon schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:18:
Wanneer ik kies voor AOD, dan lijkt het net of het klokje iets 'verspringt' (uit het midden) zodra dit actief wordt, is dat een feature om het scherm te 'sparen'?
Het verspringen gaat alle kanten op.
Is waarschijnlijk tegen inbranden van de oleds.

[Voor 77% gewijzigd door cordonbleu op 07-11-2020 13:36]

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13-06 23:12
Ik heb mijn OnePlus 8pro geüpdate naar android 11 en sinds dien krijg ik geen meldingen meer op mijn horloge.
Als ik de Galaxy wearable app open om bij de instellingen van meldingen te kijken opent dat niet eens, er blijft alleen maar een laad animatie draaien.
Iemand een idee ?
Zal er wel weer op neerkomen om het spul te resetten, echt een android update zonder problemen/resetten is ook niet mogelijk volgens mij :-(

| OnePlus8 Pro 256GB Ultramarine Blue | Samsung Galaxy Watch Active 2 44mm |

• kruila
ComTech schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:15:
Ik heb mijn OnePlus 8pro geüpdate naar android 11 en sinds dien krijg ik geen meldingen meer op mijn horloge.
Als ik de Galaxy wearable app open om bij de instellingen van meldingen te kijken opent dat niet eens, er blijft alleen maar een laad animatie draaien.
Iemand een idee ?
Zal er wel weer op neerkomen om het spul te resetten, echt een android update zonder problemen/resetten is ook niet mogelijk volgens mij :-(
Horloge al opnieuw opgestart?

• ComTech
  • Laatst online: 13-06 23:12
kruila schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:40:
[...]

Horloge al opnieuw opgestart?
Uiteraard horloge telefoon meerdere malen.
Heb hem gereset en een back-up teruggezet en nu werkt het weer.

| OnePlus8 Pro 256GB Ultramarine Blue | Samsung Galaxy Watch Active 2 44mm |

• Skippy.75
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 05-06 21:03
peponline schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Hoe verander je de activiteit in een wedstrijd?

• Skippy.75
Market_Watcher schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:58:
Ben ik de enigste die issues heeft met het tracken van loopactiviteiten op de Samsung Galaxy Watch Active 2>
Via de Strava app krijg ik nooit afstand en snelheids gegevens bij het starten via 'Outdoor Run'. Meestal na 10 komen er pas gegevens in de tracking, daarvoor blijft de afstand 0km en loopt de tijd. Hierdoor kan ik nooit mijn volledige run tracken, en doe ik het tracken maar via de strava app op de GSM.

Via de Samsung Health App heb ik het vandaag ook geprobeerd. Run activiteit gestart via de watch, Op de App van de Samsung Health kloppen de gegevens, maar via de automatische sync naar Strava komen er foute gegevens in de activiteit. Op strava stond er via de sync dan een activiteit met 5,5km gelopen aan 4:47 pace, terwijl mijn echte tracking 6,2km was met 5:19 pace (dit stond juist op de app en komt overeen met het tracken via de Strava app op de GSM)

Ik heb hetzelfde probleem. De verstreken tijd komt wel overeen met Shealth. De gelopen tijd is in Strava veel sneller. Je ziet dan in de analyse een paar keer een dip in het tempo. Net alsof het GPS signaal is weggevallen.

• Skippy.75
Skippy.75 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:11:
[...]

Hoe verander je de activiteit in een wedstrijd?
Het is al gelukt.

• vali
Krijg net een melding van een nieuwe update "R820XXU1CTJ5 "

[Voor 86% gewijzigd door vali op 12-11-2020 11:13]

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:51

gwystyl

Beugeltje dan maar?

vali schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:11:
[Afbeelding]
Ik maakte me al even blij, maar zo te zien is dat voor de New Galaxy Watch Active 2 (R820).

Laatste update voor de Galaxy Watch (SM-R810) is al bijna een jaar geleden :(

• vali
gwystyl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:19:
[...]

Ik maakte me al even blij, maar zo te zien is dat voor de New Galaxy Watch Active 2 (R820).

Laatste update voor de Galaxy Watch (SM-R810) is al bijna een jaar geleden :(
Merk dat ik ook 8 maanden lang geen update heb gehad. Daarom vind ik het zo opmerkelijk dat er zo snel weer een nieuwe komt na de laatste update.

Hopelijk brengen ze snel wat nieuwe functies naar de Galaxy Watch .

[Voor 12% gewijzigd door vali op 13-11-2020 10:48]

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02:14
vali schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:11:
[Afbeelding]
Kreeg hem net ook binnen op mijn Active 2. Zoals in de omschrijving stond is de secondewijzer nu niet meer zichtbaar in het aod. Hopelijk spaart dit wat energie en is aod wat minder heftig voor de accu.

• Market_Watcher
Hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik een running activiteit track via mijn Watch Active 2 dat hij al begint te meten vanaf dat ik track? Net gaan lopen, running op gezet, ma nu in in Samsung Health zie ik dat hij pas na 1,2km is beginnen tracken. Dus mijn activiteit aanpassen naar Race op Strava heeft ook weinig nut als de afstand niet klopt.

[Voor 17% gewijzigd door Market_Watcher op 21-11-2020 12:35]

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-06 18:32
Hoe zorg je ervoor dat Samsung Health minder batterij vreet op Android?

• Keiko.
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 13:37
Iemand wel eens gehad dat het glaasje/cover van de HR sensor er af is gevallen? Wilde net m'n watch schoonmaken, maar zag ineens dat het glaasje miste. Schijnen meerdere last van te hebben las ik op reddit, zo ongeveer na een jaar..

• wizzlewaxx
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-06 22:15
Market_Watcher schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:32:
Hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik een running activiteit track via mijn Watch Active 2 dat hij al begint te meten vanaf dat ik track? Net gaan lopen, running op gezet, ma nu in in Samsung Health zie ik dat hij pas na 1,2km is beginnen tracken. Dus mijn activiteit aanpassen naar Race op Strava heeft ook weinig nut als de afstand niet klopt.
Hier ben ik dus ook mee aan het stoeien. De eerste 1 - 1.5km neemt S-Health wel op, maar de gelopen route is niet zichtbaar. Vanaf een 1.5km pas. Hierdoor mis ik elke keer 1.5km op Strava... Ik vermoed dat het met de GPS te maken heeft. Dat het horloge na 1-1.5km pas een goede GPS heeft en vanaf dan pas kan registreren. Ik lees elders op internet dat het te maken kan hebben dat de horloge "leunt" op de GPS van je telefoon, er hierdoor zelf moeite mee heeft GPS te vinden. Vanavond ga ik proberen de telefoon te disconnecten met mijn Galaxy Watch en de Watch standalone de route te laten opnemen met de S-Health app. Mocht dat toch niet goed gaan, probeer ik de volgende ronde toch weer de Strava App op de Galaxy Watch. Maar vind deze elke keer erg buggy. Verdween soms zomaar uit het scherm bij een binnenkomend berichtje oid...

EDIT:// Zojuist een rondje wezen hardlopen, en bovenstaand klopt dus. Geef op je horloge aan dat je gaat trainen (Dus niet direct op het icoontje "hardlopen" drukken in de widget die er ook is). Wacht totdat het GPS logo bovenin het scherm constant groen brand (Kan 5/10 mins duren). Druk nu op hardlopen in hetzelfde menu. De route wordt direct opgenomen...

[Voor 12% gewijzigd door wizzlewaxx op 01-12-2020 19:58]

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:35
Na 2 jaar de galaxywatch met plezier en probleemloos rondgelopen beginnen er nu toch wat haperingen plaats te vinden.

Meerdere malen per dag verliest ie de verbinding. De weer app ververst al maanden niet meer automatisch.
En nu in twee maanden tijd heb ik de watch al 3 keer volledig opnieuw kunnen configureren.
Dan haalde ik 'm sochtends van de oplader en kwam alleen de melding dat ik de galaxy app moest downloaden op m'n telefoon om verbinding te maken.
Is icm een iPhone XS.

PSN: Flix20-NL

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:17
Ik heb net een galaxy watch 3 gekocht in de mediamarkt.. nou wil ik dus de ECG functie downloaden via APK bestanden, maar geeft nu opeens aan "waarschijnlijk niet mogelijk in uw regio"..

Zijn er mensen die dit wel werkend hebben gekregen?

[Voor 44% gewijzigd door 038Robijno op 07-12-2020 17:22]

• jan rademaar
  • Laatst online: 09-06 11:18
038Robijno schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:20:
Ik heb net een galaxy watch 3 gekocht in de mediamarkt.. nou wil ik dus de ECG functie downloaden via APK bestanden, maar geeft nu opeens aan "waarschijnlijk niet mogelijk in uw regio"..

Zijn er mensen die dit wel werkend hebben gekregen?

[Afbeelding]
Aptoide staat hij en waarschijnlijk ook bij APK mirror.
De app kan ik wel installeren maar hij werkt niet, je krijgt de zelfde regio melding.

• 038Robijno
jan rademaar schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:36:
[...]

Aptoide staat hij en waarschijnlijk ook bij APK mirror.
De app kan ik wel installeren maar hij werkt niet, je krijgt de zelfde regio melding.
Heb het inmiddels werkend :)

• mike123
Misschien ook leuk voor de mensen die meelezen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. :)

• jan rademaar
mike123 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:57:
[...]

Misschien ook leuk voor de mensen die meelezen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. :)
Heb het ook werkend:

YouTube: ECG AND BP For Galaxy Watch Active 2 Install Without PC | EASY METHO...

• 038Robijno
Zijn er meer mensen waarbij de ECG soms vaag doet?
Krijg hier niet echt een bepaald indruk.. dit geeft hij aan:

• Juancho
Voor de mensen die net als mij Samsung gebruikte icm Myfitnesspall... die laatste heeft de samenwerking gestopt en dus kan je beide niet meer aan elkaar koppelen. Ik vind het te idioot voor woorden, maargoed....

• vali
Moet je hiervoor nog steeds een Samsung telefoon hebben of werkt het ook op andere Android smartphones?

• jan rademaar
vali schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:21:
[...]

Moet je hiervoor nog steeds een Samsung telefoon hebben of werkt het ook op andere Android smartphones?
Samsung health monitor staat niet in de Google Play store. Side loaden zal wel niet werken.

• mike123
Zijn er meer bezitters van een watch waarvan het horloge zegt dat het nu week 2 is?
Ik heb een Watch en een kennis heeft een Watch 3 en die geeft ook aan dat het week 2 is.
Alleen de agenda op de telefoon vind het echt week 1.
Verschillende watchfaces vinden het week 2.
Http://www.weeknummers.com

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:25
mike123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:23:
Zijn er meer bezitters van een watch waarvan het horloge zegt dat het nu week 2 is?
Ik heb een Watch en een kennis heeft een Watch 3 en die geeft ook aan dat het week 2 is.
Alleen de agenda op de telefoon vind het echt week 1.
Verschillende watchfaces vinden het week 2.
Http://www.weeknummers.com
Dan zijn de weeknummers gebaseerd op het Amerikaanse systeem (waarin 1 januari altijd in week 1 valt) of de maker heeft een foutje gemaakt.

Wikipedia: Weeknummer
In sommige landen wordt een andere methode gebruikt, zodat het weeknummer per land kan afwijken. In bijvoorbeeld de Verenigde Staten en Japan begint de week op zondag, en is de week waarin 1 januari valt de eerste week van het jaar.

• vali
jan rademaar schreef op donderdag 31 december 2020 @ 04:33:
[...]

Samsung health monitor staat niet in de Google Play store. Side loaden zal wel niet werken.
Zag dat het wel mogelijk was maar dan moet je een eigen certificaat in je Watch pushen. Vind het iets te risky.

• mike123
rvk schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Dan zijn de weeknummers gebaseerd op het Amerikaanse systeem (waarin 1 januari altijd in week 1 valt) of de maker heeft een foutje gemaakt.

Wikipedia: Weeknummer

[...]
Bedankt.
Hoop dat hij een foutje heeft gemaakt. Want het is zeer onhandig als de weeknummers niet kloppen.
Misschien komt het nog goed.

• UninPro
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06:23

Gear Tracker op een Samsung Watch Active 2 met iPhone (12)

Na overleg met de maker van Gear Tracker (dé hardloop app voor de Samsung Watch) lijken we tot de conclusie te zijn gekomen dat die combinatie op dit moment niet werkt.
Nu weet ik dat er meer Gear Tracker gebruikers zijn in dit topic dus vandaar nog maar even hier een reactie.

Het begint al met het feit dat je niet de nieuwste versie van Gear Tracker op je watch kunt krijgen wanneer de iPhone als telefoon er tussen zit. Ik verbaas mij hier over 8)7 Maar de reden daarvan is;
"Samsung won't deliver the latest version to iPhone users because it uses in-app purchase for subscription. I'm working on a fix but for now you can only get 4.3.0".

Dat lijkt ook direct het probleem te zijn dat de Gear Tracker app geen GPS signaal krijgt/pakt.
Met de Samsung Health app krijg ik wel een GPS signaal waarmee ik kan hardlopen. Deze stats zijn echter niet naar Strava te krijgen.

Iemand die geen Gear Tracker gebruikt maar een goede hardloop app kan adviseren die ook met Strava compatible is?

• Market_Watcher
Welke app gebruiken jullie op de Samsung Galaxy Watch Active 2 om een run te tracken? (Die je kan syncen naar Strava)
Strava is al maanden nutteloos op Tizen. (Wanneer gaan ze dit eens fixen?)
Daarnet gaan lopen, Outdoor Run gestart via de Strava App.
Uiteindelijk is de afstand maar 3,53km. Via de Strava tracking op mijn GSM heb ik 6,63 km gelopen.
Denk dat ik mijn watch ga verkopen, nog enkel maar frustraties opgeleverd

[Voor 3% gewijzigd door Market_Watcher op 10-01-2021 11:54]

• Market_Watcher
wizzlewaxx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:55:
[...]

Hier ben ik dus ook mee aan het stoeien. De eerste 1 - 1.5km neemt S-Health wel op, maar de gelopen route is niet zichtbaar. Vanaf een 1.5km pas. Hierdoor mis ik elke keer 1.5km op Strava... Ik vermoed dat het met de GPS te maken heeft. Dat het horloge na 1-1.5km pas een goede GPS heeft en vanaf dan pas kan registreren. Ik lees elders op internet dat het te maken kan hebben dat de horloge "leunt" op de GPS van je telefoon, er hierdoor zelf moeite mee heeft GPS te vinden. Vanavond ga ik proberen de telefoon te disconnecten met mijn Galaxy Watch en de Watch standalone de route te laten opnemen met de S-Health app. Mocht dat toch niet goed gaan, probeer ik de volgende ronde toch weer de Strava App op de Galaxy Watch. Maar vind deze elke keer erg buggy. Verdween soms zomaar uit het scherm bij een binnenkomend berichtje oid...

EDIT:// Zojuist een rondje wezen hardlopen, en bovenstaand klopt dus. Geef op je horloge aan dat je gaat trainen (Dus niet direct op het icoontje "hardlopen" drukken in de widget die er ook is). Wacht totdat het GPS logo bovenin het scherm constant groen brand (Kan 5/10 mins duren). Druk nu op hardlopen in hetzelfde menu. De route wordt direct opgenomen...
En synced jouw route perfect dezelfde gegevens over naar Strava?
Paar keer Samsung Health gebruikt maar de info die gesynced werd naar Strava klopte dan niet..

• wizzlewaxx
Market_Watcher schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:01:
[...]

En synced jouw route perfect dezelfde gegevens over naar Strava?
Paar keer Samsung Health gebruikt maar de info die gesynced werd naar Strava klopte dan niet..
Dat doe ik via de app health sync: https://play.google.com/s...d=nl.appyhapps.healthsync

Het heb een tijd uitgetest, en dit is de enige manier om vanaf een Samsung Watch, correcte waardes te krijgen. Ik gebruik dit nu een tijd en gaat goed.

• Market_Watcher
wizzlewaxx schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Dat doe ik via de app health sync: https://play.google.com/s...d=nl.appyhapps.healthsync

Het heb een tijd uitgetest, en dit is de enige manier om vanaf een Samsung Watch, correcte waardes te krijgen. Ik gebruik dit nu een tijd en gaat goed.
Ok thanks! Tracken via Samsung Health en dan syncen via Health Sync? :)
Volgende keer proberen

• wizzlewaxx
Market_Watcher schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Ok thanks! Tracken via Samsung Health en dan syncen via Health Sync? :)
Volgende keer proberen
Exact! En health sync koppel je dus aan Strava.

• patrickmooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-03 09:05
Market_Watcher schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:53:
Welke app gebruiken jullie op de Samsung Galaxy Watch Active 2 om een run te tracken? (Die je kan syncen naar Strava)
Strava is al maanden nutteloos op Tizen. (Wanneer gaan ze dit eens fixen?)
Daarnet gaan lopen, Outdoor Run gestart via de Strava App.
Uiteindelijk is de afstand maar 3,53km. Via de Strava tracking op mijn GSM heb ik 6,63 km gelopen.
Denk dat ik mijn watch ga verkopen, nog enkel maar frustraties opgeleverd
Ik gebruik de Strava app versie 1.5.17 op mijn Galaxy Watch Active 2 en die werkt uitstekend bij mij voor tracken van mijn route tijdens het mountainbiken en/of hardlopen. De waardes (route, afstand, gemiddelde snelheid) komen vrij nauwkeurig overeen met waardes van fietscomputers van anderen. Het enige is dat je, voor dat je de deur uit gaat, even via Bluetooth moet connecten met de Galaxy wearable app op je telefoon en vervolgens Bluetooth weer moet uitzetten op je telefoon, om later buiten (snel) een GPS fix te krijgen op je Watch.

• Esjo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-04 14:21
Ik probeer de ecg / bloeddruk apk te installeren volgens deze instructie:
YouTube: ECG and Blood Pressure Works on Tizen 5.5.0.1 - How To Install (No PC)

Ik krijg alleen de apk niet geinstalleerd. Ik vermoed dat het probleem zit dat ik geen samsung telefoon heb. Is het een optie een hele oude samsung telefoon te gebruiken voor de installatie? Of werkt het dan alleen als hij blijft aangesloten bij die oude telefoon?

• M!chiel
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23:01
Esjo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:45:
Ik probeer de ecg / bloeddruk apk te installeren volgens deze instructie:
YouTube: ECG and Blood Pressure Works on Tizen 5.5.0.1 - How To Install (No PC)

Ik krijg alleen de apk niet geinstalleerd. Ik vermoed dat het probleem zit dat ik geen samsung telefoon heb. Is het een optie een hele oude samsung telefoon te gebruiken voor de installatie? Of werkt het dan alleen als hij blijft aangesloten bij die oude telefoon?
Volgens mij werkt dit alleen op Samsung telefoons. Als je het installeert op een Samsung moet je je watch daarna eerst unpairen en dan wist hij alle apps, dus dat gaat hem niet worden.

• 038Robijno
Heeft iemand de 50 euro voucher al ontvangen die je aan kon vragen bij de Galaxy watch 3?

Zou binnen 2 weken na goedkeuring binnen moeten komen..
Goedkeuring was op 30-12-20

• belly89
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-06 17:10
wiz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:17:
[...]

Juiste mensen wel gevonden, maar door vakantie en drukte nog niet gesproken :*)
Bovenstaand bericht is van een tijd geleden, maar ik heb sindsdien zelf geen nieuwe berichten hierover gezien. Heb jij wellicht al meer info hierover? Zit er nog steeds met smart op te wachten, duurt helaas wel lang :(

• mike123
mike123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Bedankt.
Hoop dat hij een foutje heeft gemaakt. Want het is zeer onhandig als de weeknummers niet kloppen.
Misschien komt het nog goed.
Heb ondertussen meerdere watchfaces gebruikt en meerdere personen gesproken met een Watch 2 of 3 en allemaal geeft het horloge het verkeerde weeknummer aan. Allemaal een week later.
Verder niemand hier last van?

• kruila
mike123 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:40:
[...]

Heb ondertussen meerdere watchfaces gebruikt en meerdere personen gesproken met een Watch 2 of 3 en allemaal geeft het horloge het verkeerde weeknummer aan. Allemaal een week later.
Verder niemand hier last van?
staat hier misschien de oplossing voor jouw probleem: https://eu.community.sams...-kloppen-niet/td-p/876206 ?

Aangezien de agenda op je horloge een afspiegeling is van de agenda op je telefoon, zul je de oplossing moeten zoeken in de agenda op je telefoon, niet bij watchfaces.

[Voor 15% gewijzigd door kruila op 26-01-2021 15:41]

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Samsung Electronics announced today that the Samsung Health Monitor app, which helps you monitor your health and encourages you to reach your wellness goals, will soon be available across 31 new countries. Galaxy Watch3 and Galaxy Watch Active2 users can utilize blood pressure and electrocardiogram tracking benefits via the Samsung Health Monitor app, meaning they can stay informed about their health wherever they go, and whenever they wish.
Waaronder Nederland :)

• mike123
kruila schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:39:
[...]

staat hier misschien de oplossing voor jouw probleem: https://eu.community.sams...-kloppen-niet/td-p/876206 ?

Aangezien de agenda op je horloge een afspiegeling is van de agenda op je telefoon, zul je de oplossing moeten zoeken in de agenda op je telefoon, niet bij watchfaces.
Dank voor de tip maar ik heb om mijn telefoon geen S Planner staan. Kan hem in ieder geval niet vinden. Staat wel de Google agenda op en nog een andere agenda en beide geven ze nu aan week 4. Horloge geeft aan week 5.

• 038Robijno
ECG en Bloeddrukmeter.. bij het meten van de bloeddruk, heb je toch nog een aparte apparaat nodig of kan dat ook alleen met de watch?

Heb zelf de ECG and Bloodpresure app werkend op de Galaxy watch 3 gekregen via een omweg, maar bloeddruk kan ik niet meten met de watch.. misschien doordat het een app is dat niet officieel nog in Europa is uitgebracht?

• R2L
  • Laatst online: 19:51
038Robijno schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:39:
ECG en Bloeddrukmeter.. bij het meten van de bloeddruk, heb je toch nog een aparte apparaat nodig of kan dat ook alleen met de watch?

Heb zelf de ECG and Bloodpresure app werkend op de Galaxy watch 3 gekregen via een omweg, maar bloeddruk kan ik niet meten met de watch.. misschien doordat het een app is dat niet officieel nog in Europa is uitgebracht?
De bloeddruk functie moet eerst gekalibreerd worden voordat ie gaat werken. Dit dient om de zoveel weken te gebeuren.

• Esjo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-04 14:21
Helaas wel alleen beschikbaar met een galaxy Phone... :(

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 06:43
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy Watch3 Zwart 45 mm Titanium.

Was een verassing voor mij, als cadeau gekregen, maar zeker niet minder leuk!

Nu maar eens experimenteren hoe e.e.a. werkt, hij is gekoppeld met mijn telefoon en e.e.a. begint te werken!

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• Grolsch
De eerste vraag, wat is jullie ervaring met de batterijduur?

Ik heb hem maandagavond helemaal opgeladen, en dinsdagochtend van de lader afgehaald.

Het is nu woensdag +- 12.30 en ik heb nog 44% accu over.

Is dit een beetje normaal? Ik vind het vrij kort eigenlijk voor een horloge.

Scherm staat niet altijd aan, en ik gebruik hem ook niet extreem veel naar mijn idee.

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 15:34

AvK

Ready Set Go

Grolsch schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:22:
De eerste vraag, wat is jullie ervaring met de batterijduur?

Ik heb hem maandagavond helemaal opgeladen, en dinsdagochtend van de lader afgehaald.

Het is nu woensdag +- 12.30 en ik heb nog 44% accu over.

Is dit een beetje normaal? Ik vind het vrij kort eigenlijk voor een horloge.

Scherm staat niet altijd aan, en ik gebruik hem ook niet extreem veel naar mijn idee.
Wat ik nog weet met mijn Watch 2 is dat de eerste dag / dagen de batterij inderdaad erg snel leeg was. Misschien door het synchroniseren of doordat ik veel aan het spelen was...... Na een paar dagen en zonder alle Watch facess te proberen ging die plots bijna 2 en een halve dag mee. Dus kijk het even aan zou ik zeggen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• YvoK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
Ik heb een Watch 2 en ben ook niet heel erg onder de indruk van de batterijduur. Mijn vrouw heeft een Huawei Watch GT 2 en die doet er vrij makkelijk een week mee. Ik gebruik het ook wel intensiever dan zij, maar zonder de Always On optie moet ik toch wel iedere dag een krap uurtje laden om het apparaat niet een dagdeel aan de lader te moeten leggen.Van 100% gaat ie bij "normaal gebruik" in een dag naar ~65%.

• mike123
Ik heb een Watch 2. Draag hem de gisteren en vandaag vanaf 6 uur tot ca 23:00 uur. Tijdens het werk ook nog om. (sleutelwerk). Gistermorgen om 6 uur van de lader op 100% en staat nu op 70%.
Always on staat niet aan. Wel regelmatig komen appjes binnnen en meldingen van Homey.
Watch 3 van kennis gaat met gemak 3 dagen mee. Zonder always on.

• Grolsch
Gisteravond was hij echt bijna leeg (15%) valt me ook een beetje tegen. (1,5 dag)

Vannacht aan de lader gelegd en ATM 74% (rond 07.00 van de lader afgehaald).

Dit zal in de praktijk wel betekenen dat hij elke avond opgeladen moet worden, en dat brengt mij op het volgende punt.

Er zit zo'n lader bij die dmv een magneet "klikt" achter op de watch.

Als telefoon heb ik een Samsung S20, die ik momenteel met een lader met kabel oplaad.

Ik heb naast m'n bed maar 1 stopcontact en dat geeft natuurlijk praktisch problemen.
Hoe doen jullie dit :? Goede tips zijn welkom.

Is dit wat :? Ziet er wel mooi / praktisch uit

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

[Voor 26% gewijzigd door Grolsch op 04-02-2021 16:57]

• kruila
Grolsch schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:52:
Gisteravond was hij echt bijna leeg (15%) valt me ook een beetje tegen. (1,5 dag)

Is dit wat :? Ziet er wel mooi / praktisch uit

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

[Afbeelding]
Ik heb deze, ben zeer tevreden: pricewatch: Samsung Wireless Charger Duo (zwart)(S10e, S10, S10+, Galaxy Note...

• wever338
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-06 17:27
Grolsch schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:43:
[...]

Maar op deze kan ik mijn horloge niet opleggen, waar laat ik het bandje :?
Links is voor je telefoon, rechts leg je de watch met je bandje open.

• Grolsch
wever338 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Links is voor je telefoon, rechts leg je de watch met je bandje open.
Bandje van de titanium watch3 kan niet open..

• wever338
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-06 17:27
Grolsch schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:04:
[...]

Aah ok, dan heb je idd niets aan die lader, ik heb een watch waar dit wel kan.

• Loei123
Grolsch schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:52:

Vannacht aan de lader gelegd en ATM 74% (rond 07.00 van de lader afgehaald).
Volgens mij gaat hier toch iet mis.

Ik heb zelf een Galaxy Active 2 horloge en die is na een uur of 2 aan de lader echt wel vol.

Verder heb ik nu na 2 dagen, 15 uur en 20 minuten nog 24% batterij over wat goed moet zijn voor 14,5 uur gebruik.

Ik zou even controleren welke functies je allemaal aan hebt staan die mogelijk uit kunnen.

• winnie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 05:57

winnie

de poes...

Ik heb een vraag: is het mogelijk om de bloeddruk meter op de watch werkend te krijgen zonder Samsung telefoon? Ik heb een pixel5 maar wil graag een watch met bloeddrukmeter.

• Grolsch
Loei123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:03:
[...]

Volgens mij gaat hier toch iet mis.

Ik heb zelf een Galaxy Active 2 horloge en die is na een uur of 2 aan de lader echt wel vol.
Het laden gaat wel snel hoor, dat is het probleem niet
Verder heb ik nu na 2 dagen, 15 uur en 20 minuten nog 24% batterij over wat goed moet zijn voor 14,5 uur gebruik.

Ik zou even controleren welke functies je allemaal aan hebt staan die mogelijk uit kunnen.
Ik ga op zoek, tnx

• kruila
Grolsch schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:04:
[...]

Horloge waarvan bandje niet open kan, kan er nog steeds op, de betreffende zijkant iets opbeuren en dan horloge er omheen schuiven, zo deed ik dat ook bij mijn vorige bandje (wat ook niet open kon)

• Grolsch
kruila schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Horloge waarvan bandje niet open kan, kan er nog steeds op, de betreffende zijkant iets opbeuren en dan horloge er omheen schuiven, zo deed ik dat ook bij mijn vorige bandje (wat ook niet open kon)
Dat noemen we martelen >:) Dan koop ik liever een lader zoals ik eerder aangaf waar het wel gewoon werkt.

Zie onderstaande foto, dat gaat niet praktisch worden.

• kruila
Grolsch schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:50:
[...]

Dat noemen we martelen >:) Dan koop ik liever een lader zoals ik eerder aangaf waar het wel gewoon werkt.

Zie onderstaande foto, dat gaat niet praktisch worden.

[Afbeelding]
Het is echt geen martelen, heel makkelijk. Maar het is jouw keus

• vali
winnie schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:21:
Ik heb een vraag: is het mogelijk om de bloeddruk meter op de watch werkend te krijgen zonder Samsung telefoon? Ik heb een pixel5 maar wil graag een watch met bloeddrukmeter.
Naar mijn weten moet je nog steeds hoop werk in steken met selfsigned certificaten. Heb uiteindelijk maar de overstap naar Samsung gemaakt qua smartphone.

• winnie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 05:57

winnie

de poes...

vali schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Naar mijn weten moet je nog steeds hoop werk in steken met selfsigned certificaten. Heb uiteindelijk maar de overstap naar Samsung gemaakt qua smartphone.
Dank je wel. Ik ga verder zoeken naar een andere watch.

• mike123
Ik heb een originele duo charger bij mijn watch 2 gekregen van Samsung. Mijn bandje kan wel los. Maar als ik hem op de lader leg zet ik het horloge op vliegtuigstand. Als ik dat niet doe en er komen toevallig een paar berichten binnen dan verschuift het horloge, staat op trillen, en ligt hij niet meer op de juiste plek en laadt niet meer op.
Als dat gebeurd is en ik haal hem van de lader en is dan bijna leeg, ff een half uur op de lader en kan makkelijk een dag mee.

• Juancho
Ik heb sinds kort een nieuwe (samsung) telefoon. Moest mijn Samsung gear sport opnieuw koppelen en blijkbaar heb ik op reset geklikt. Opzich geen prieel, even wat dingen opnieuw downloaden.

Maar nou kan ik nergens de Spotify app meer vinden. Niet via zelfzoeken, niet via app en muziek. Gewoon volstrekt onvindbaar in de Galaxy store...

Iemand een idee?

• R2L
  • Laatst online: 19:51
Juancho schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:15:
Ik heb sinds kort een nieuwe (samsung) telefoon. Moest mijn Samsung gear sport opnieuw koppelen en blijkbaar heb ik op reset geklikt. Opzich geen prieel, even wat dingen opnieuw downloaden.

Maar nou kan ik nergens de Spotify app meer vinden. Niet via zelfzoeken, niet via app en muziek. Gewoon volstrekt onvindbaar in de Galaxy store...

Iemand een idee?
Zodra je je horloge aan een nieuwe telefoon koppelt betekent dit automatisch een clean install van je horloge. Heb je toevallig geen backup die je terug kunt zetten? Ik zie Spotify overigens gewoon in de store staan?

• Juancho
R2L schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Zodra je je horloge aan een nieuwe telefoon koppelt betekent dit automatisch een clean install van je horloge. Heb je toevallig geen backup die je terug kunt zetten? Ik zie Spotify overigens gewoon in de store staan?
[Afbeelding]
Bij mij met geen mogelijkheid te vinden. Maar naar wat Google kwam ik een link tegen naar een Spotify installeer in de Galaxy store. Heel vaag maar zo lukte het wel....

• Juancho
Vraagje over de Samsung Gear icm Samsung S-healt. Voorheen had je de optie van gewichtscontrole. Deze view op je Gear gaf simpel aan, op basis van invoering voeding, of je boven/onder je doel zat. Dat hele onderdeel is geskipt uit S-Healt.

Heel vervelend probeem is nu dat ik in S-healt mijn caloriedoel heb ingevoerd van 2250. Dit zie ik ook netjes bij het invoeren van voeding via de watch. Echter als ik dan ga naar het scherm van gewichtscontrole staat er een heel ander getal, namelijk 1589 voor inname. Kortom, die hele relatie is volkomen zoek nu en ik zal altijd ver boven het doel zitten.

Wat heeft deze functie dan nu in hemelsnaam nog voor zin op je watch? En hoe krijg je nu wel in beeld of je op basis van je invoer (of dat nu via watch/telefoon/Myfitnesspall is maakt niet uit) boven/onder je doel zit?

• 038Robijno
Weet iemand wanneer de update voor de active 2 en watch 3 uit komt in Europa?

Met name de ECG functie die dan geactiveerd wordt?

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17-06 16:00
038Robijno schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 00:13:
Weet iemand wanneer de update voor de active 2 en watch 3 uit komt in Europa?

Met name de ECG functie die dan geactiveerd wordt?
Volgens Samsung op 22 februari.

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 00:52
En zo te zien werkt het alleen als je een Galaxy Smartphone hebt.
Mn OP8Pro staat al op V&A ;)

• mike123
En voor nauwkeurig meten elke 4 weken kalibreren en vergelijken met een "echte" bloeddrukmeter.
Word dan nog een dure hobby..
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True