Wat zijn de overige instellingen die je gebruikt? Alleen GT service aangepast of ook nog iets anders?Meneer iCy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:45:
Heb inmiddels een flink aantal ritten gemaakt met de Galaxy Watch 46mm met de Gear tracker app icm GT Service als GPS (dan pakt die enkel de horloge en niet stiekem je telefoon er bij).
Maar qua GPS doet deze kekke horloge het wel erg goed. Heb een keer of 4 een ritje met iemand anders gehad die een fiets computer heeft, maar qua hoogtemeters iedere keer gelijk. De registratie op de trials in het bos is net iets anders, maar goed dat kan vele diverse oorzaken hebben.
Voordeel is dat gear tracker app ook gewoon werkt met bluetooth sensoren. Heb hem zowel als cadans, dan als snelheidsmeter geprobeerd en beide werken. Binnenkort zal mijn 2e sensor binnen komen zodat ik beide tegelijk kan monitoren.
Vooralsnog ben ik erg blij met de alternatieve app voor het sporten. Mocht iemand twijfels hebben over De gear tracker app, vertel je twijfels maar. De 8 euro vind ik zeker de moeite waard.
Bluetooth devices?
Pedometer?
GPS Treshold standaard op 48m?
Of verder niks gewijzigd?
En de heart rate gewoon op watch of ook op GT service?
Moet ik trouwens tijdens die app Bluetooth op de watch uitzetten?
.