Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 22:29
Sipio schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:51:
Anderen wel eens last dat het horloge absoluut niet wil verbinden met de telefoon, normaal niks geen problemen maar krijg ze nu gewoon niet connected met elkaar, vorige week ook al een keer last van gehad en toen de app op mijn tel opnieuw geïnstalleerd en toen ging het weer ff goed maar weinig zin om dat te blijven doen eigenlijk.

Volgens mij mis ik geen instelling of zo.

*nu opgelost door de tel een keer opnieuw op te starten, wel een beetje vervelend dit.
Wat gebeurd er als je in de app kiest voor "verbinden"? Lukt het verbinden dan wel?

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
mike123 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:11:
[...]

Wat gebeurd er als je in de app kiest voor "verbinden"? Lukt het verbinden dan wel?
Nee ook niet helaas, dat is ook de enige mogelijkheid toch om ze met elkaar te verbinden? Of zit er op de watch zelf ook een optie? Ik zet zeg maar Bluetooth op de tel aan en dan vraagt hij of ik verbinden wil met de watch, als dat niet lukt dan probeer ik het idd via de app/verbinden, ik kan of heb nog geen andere manier gevonden om ze met elkaar te verbinden.

Vanmorgen geen problemen trouwens 👍

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:52

AvK

Ready Set Go

Heb even zitten googelen.... Is er al een oplossing in de maak voor het Health update probleem?
Duurt nu toch al even......

De Health versie die nu op mijn Galaxy Watch staat is: 4.5.11700
De update bevat versie: 4.5.12301
Dat kan je checken in de Wear app.

Maar ja.... updaten naar de laatste versie lukt dus nog steeds niet.
(Zelfde probleem al vanaf het begin: app updaten op je telefoon gaat goed en lijkt ook goed overgezet te worden op de Watch, installeren op de Watch mislukt op het eind vanwege onderbroken BT verbinding.)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Mijn fiets workout wordt nog steeds niet automatisch gedetecteerd, ben niet de enige die hier last van heeft heb ik gelezen.

Mijn Samsung Health op mijn iphone wil ook niet meer bijwerken. Horloge is gewoon verbonden, via de galaxy app krijg ik wel de juiste gegevens te zien. Het refreshen binnen Samsung health helpt niet, blijft de melding krijgen dat de telefoon niet vebonden is. Opnieuw verbinden via BT heeft helaas geen oplossing geboden.

Iemand nog tips?

• belly89
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:37
AvK schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:58:
Heb even zitten googelen.... Is er al een oplossing in de maak voor het Health update probleem?
Duurt nu toch al even......

De Health versie die nu op mijn Galaxy Watch staat is: 4.5.11700
De update bevat versie: 4.5.12301
Dat kan je checken in de Wear app.

Maar ja.... updaten naar de laatste versie lukt dus nog steeds niet.
(Zelfde probleem al vanaf het begin: app updaten op je telefoon gaat goed en lijkt ook goed overgezet te worden op de Watch, installeren op de Watch mislukt op het eind vanwege onderbroken BT verbinding.)
Ik heb dit probleem ook sinds de update! Exact zoals jij het omschrijft. Nog geen oplossing helaas :-(

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Willianv schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:03:
Mijn fiets workout wordt nog steeds niet automatisch gedetecteerd, ben niet de enige die hier last van heeft heb ik gelezen.
Ik heb sinds de update dat dingen veel sneller worden gedetecteerd, waaronder fietsen. Zelfs toen ik dit weekend met mijn dochter van 7 een eindje ging fietsen, en die is niet echt snel :)

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
- That's surprisingly noble of you, sir.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• kruila
  • Laatst online: 18:47
.oisyn schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:55:
[...]

Ik heb sinds de update dat dingen veel sneller worden gedetecteerd, waaronder fietsen. Zelfs toen ik dit weekend met mijn dochter van 7 een eindje ging fietsen, en die is niet echt snel :)
Hier lukt het nog steeds niet om Samsung Health op de watch te updaten, is er al een goede werkende werkwijze bekend?

Samsung Galaxy S9+ Black, Samsung Tab S4, Samsung Galaxy Watch 46 mm

• Ladyfox85
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 13-06 22:29
Wellicht iets dat ik makkelijk zelf zou kunnen zien tussen de specificaties, maar omdat ik een complete leek ben, stel ik m toch hier. Heeft de samsung watch active 4g ingebouwd? Ik vermoed van niet, aangezien je er niet mee kunt bellen. Maar omdat je wel whatsapp kunt ontvangen en versturen, twijfel ik. Of gaat dat via de wifi/bluetooth :F ? Alvast dank voor jullie reactie!

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-11 15:26
Ladyfox85 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:10:
Wellicht iets dat ik makkelijk zelf zou kunnen zien tussen de specificaties, maar omdat ik een complete leek ben, stel ik m toch hier. Heeft de samsung watch active 4g ingebouwd? Ik vermoed van niet, aangezien je er niet mee kunt bellen. Maar omdat je wel whatsapp kunt ontvangen en versturen, twijfel ik. Of gaat dat via de wifi/bluetooth :F ? Alvast dank voor jullie reactie!
De galaxy watch kun je wel mee bellen en die heeft geen simkaart ingebouwd dus dat is helaas geen goede maatstaf ;). In geval van whastaspp komen de notificaties via bluetooth vanaf je telefoon doorgezet naar het horloge. De wifi wordt gebruikt op het moment dat er geen contact is met je telefoon. Whatsapp notificaties krijg je daar niet mee. Dat gaat meer om data die bepaalde apps nodig hebben. Ik zou eerlijk gezegd zelf niet weten of email wel via wifi werkt. Nog niet getest!

Als ik zo mijn ervaringen met de galaxy watch zie denk ik dat je voor een fitness gerichte tracker toch beter bij fitbit uit bent. Die gaat 5 tot 7 dagen mee met 24/7 hartlslag logging. Bij de galaxy watch haal ik net een dag.

sdk1985 wijzigde deze reactie 13-06-2019 15:20 (10%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:45
sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:19:
[...]

Als ik zo mijn ervaringen met de galaxy watch zie denk ik dat je voor een fitness gerichte tracker toch beter bij fitbit uit bent. Die gaat 5 tot 7 dagen mee met 24/7 hartlslag logging. Bij de galaxy watch haal ik net een dag.
Net een dag? Ik heb 24/7 hartslag aan staan en ik doe 3 dagen met mijn watch. Soms leg ik hem tussendoor ff aan de lader als ik toch ff onder de douche stap ofzo.. Sowieso heb ik hem met slapen niet aan dus het is voor mij sowieso geen probleem, maar toch

• Spass67
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-11 12:42
Ik haal ook eenvoudig drie dagen, waarmee ik meestal eens in de drie dagen loop met Strava op mijn Galaxy Watch. Dan ben ik na een uur meestal 20% kwijt, maar dan nog haal ik de drie dagen wel. Hartslagmeting staat altijd aan, AOD uit.

• sdk1985
Laurensius88 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:37:
[...]

Net een dag? Ik heb 24/7 hartslag aan staan en ik doe 3 dagen met mijn watch. Soms leg ik hem tussendoor ff aan de lader als ik toch ff onder de douche stap ofzo.. Sowieso heb ik hem met slapen niet aan dus het is voor mij sowieso geen probleem, maar toch
Tussendoor laden is natuurlijk geen maatstaf ;). Het grote voordeel van een waterdicht horloge is dat je hem niet steeds op en af hoeft te doen. Ik heb hem s'nachts wel om en met douchen ook geen probleem. Dan is hij na 1 dag en X uur toe aan een oplaad beurt. Hij zit nu in de lader zal zo eens kijken wat hij zelf aangeeft hoe lang hij mee gaat.

Let op dat ik wel de 42mm heb, niet de 46mm. Helderheid staat op 4, wifi op automatisch. Ik ga het eens proberen met locatie uitgeschakeld. Ik zie nu, sinds de update?, dat ik in het menu nog een keer naar rechts kan en daar staat locatie 'aan'. Überhaupt is de hele UI nu net even anders dan vorige week.

sdk1985 wijzigde deze reactie 13-06-2019 17:24 (11%)

• Spass67
Aha, daar zit 'm de kneep. De 42mm batterij heeft 57% van de capaciteit van de 46mm GW. Volgens de marketingfolder zou je daar ook 4 dagen mee moeten kunnen halen, maar dat zal op minimale settings zijn. De fabrieksopgave voor de 46mm geeft 7 dagen op, maar die haal ik met mijn instellingen ook niet. Ik draag het horloge vrijwel altijd en vier dagen is voor mij prima! Als ik een weekendje weg ga neem ik de oplader in ieder geval niet mee.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Ik haal met gemak 2 volle etmalen met de 42mm. Maar meestal doe ik 'm 's nachts gewoon aan de lader. Onder de douche doe ik 'm ook af, ik vind het gewoon irritant dat het anders nat blijft eronder. Zwemmen doe ik er wel mee.

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• mike123
sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:19:
[...]

De galaxy watch kun je wel mee bellen en die heeft geen simkaart ingebouwd dus dat is helaas geen goede maatstaf ;). In geval van whastaspp komen de notificaties via bluetooth vanaf je telefoon doorgezet naar het horloge. De wifi wordt gebruikt op het moment dat er geen contact is met je telefoon. Whatsapp notificaties krijg je daar niet mee.
Als ik mijn BT uitzet op mijn telefoon valt de verbinding weg met mijn Watch, hij schakelt dan over naar een bekend wifi netwerk en maakt verbinding. Whatsapp berichten krijg ik nog steeds op mijn Watch. Reageren is ook geen probleem via de Watch.

• sdk1985
Vanmiddag dus uit de lader gehaald, hij is nu 5u10m actief. Heb locatie uitgezet. Volgens de app heb ik nu 89% met nog 1d15h en 40m te gaan. Dus totaal kom je dan op 1d20h. Maar bij <15% wil hij graag naar spaarstand. Dus dat punt komt eerder. Maar lijkt er wel op dat ik dus morgen niet hoef te laden nu, dat wordt dan overmorgen in de avond.

Verdeling is:
samsung health 6%
melding 4%
weer 2%
en dan nog alarm, instellingen, agenda, galerij, muziek, reminder en contacten op 1%^. Vermoedelijk omdat dit widgets zijn.
.oisyn schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:06:
Ik haal met gemak 2 volle etmalen met de 42mm. Maar meestal doe ik 'm 's nachts gewoon aan de lader. Onder de douche doe ik 'm ook af, ik vind het gewoon irritant dat het anders nat blijft eronder. Zwemmen doe ik er wel mee.
Geen full time harstlag sensor? Verder kan ik het niet echt verklaren, die van mij is net nieuw. De twee dagen zie ik zelfs niet staan als hij net uit de lader komt.

sdk1985 wijzigde deze reactie 13-06-2019 22:28 (3%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:27:
Geen full time harstlag sensor?
Nee dat heb ik idd niet.
Ik heb 'm sinds 7:30 vanochtend om, hij is nu 63% en hij geeft aan dat hij daar nog 1d en 3h op kan teren. Dus dat is in totaal ook ongeveer 1d 20h. Zal eens opletten wat hij morgenochtend zegt als hij van de lader komt.

.edit: 2d 2h bij 100% :)

.oisyn wijzigde deze reactie 14-06-2019 09:23 (20%)

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:45
sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Tussendoor laden is natuurlijk geen maatstaf ;). Het grote voordeel van een waterdicht horloge is dat je hem niet steeds op en af hoeft te doen. Ik heb hem s'nachts wel om en met douchen ook geen probleem. Dan is hij na 1 dag en X uur toe aan een oplaad beurt. Hij zit nu in de lader zal zo eens kijken wat hij zelf aangeeft hoe lang hij mee gaat.

Let op dat ik wel de 42mm heb, niet de 46mm. Helderheid staat op 4, wifi op automatisch. Ik ga het eens proberen met locatie uitgeschakeld. Ik zie nu, sinds de update?, dat ik in het menu nog een keer naar rechts kan en daar staat locatie 'aan'. Überhaupt is de hele UI nu net even anders dan vorige week.
Dat het geen maatstaf is ben ik met je eens! Maar ik bedoel eigenlijk dat ik hem makkelijk 3 dagen mee kan doen, ook zonder tussendoor te laden ed.
Maar omdat ik hem toch uitdoe tijdens douche en slaap, is het voor mij sowieso geen probleem ALS hij een keer opgeladen moet worden :)
En ik weet ook dat het een waterdicht horloge is, aangezien ik hem meerdere keren per week gebruik met zwemmen, maar vind het gewoon prettiger om hem tijdens het douche af te doen :)

Ah ja, ik heb wel de 46mm.. Maar goed, bij mij staat alles aan, behalve AOD.
Er zijn veel meldingen dat de watchface erg veel invloed heeft op batterijverbruik. Zelf gebruik ik 1 van de standaard (Tomcat). Wellicht dat je daar nog iets mee kan (zoeken)?

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:56
Doorgaans doe ik ruim 4 dagen met mijn 46mm GW, maar ik merk sinds de laatste update regelmatig drops in de batterij. Ik heb het vermoeden dat dit gebeurt doordat ik buiten BT bereik ben en het horloge dan druk aan het zoeken is, wat batterij kost. Gisteravond stond hij nog op 64% en vanmorgen was hij ineens leeg...

• BrBuggyB
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-11 21:45
Sinds kort heb ik de 46mm variant, maar ik krijg mijn werkagenda niet op de watch. Alleen Gmail agenda zie ik. Hoe koppel ik mijn Office 365 account aan de watch?

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:45
De standaard mail app kan mails laten zien uit de Samsung mail app op je telefoon.
Deze app kan standaard omgaan met Gmail. Als je deze app kunt instellen dat deze ook je 365 mail kan ophalen, dan zou je deze volgens mij ook moeten kunnen zien op je horloge.

(ik gebruik geen mail app mijn horloge dus kan geen ervaringen delen)

• TWKterry
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:00

TWKterry

Let's make better things

Mail vanuit de outlook app op mijn Android telefoon gaat gewoon als notificatie naar de watch.
De notificaties van de kalender uit de outlook app komen ook gewoon door.

De outlook app is gekoppeld aan een Office365 account.

Maar de kalender kun je niet koppelen met de kalender app op de watch, je zult alles moeten importeren naar Google kalender voorzover ik het heb begrepen.

TWKterry wijzigde deze reactie 15-06-2019 17:00 (25%)

• BrBuggyB
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-11 21:45
TWKterry schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:58:
Maar de kalender kun je niet koppelen met de kalender app op de watch, je zult alles moeten importeren naar Google kalender voorzover ik het heb begrepen.
Dat is voor mij een no go. Moet ik 'm misschien retourneren. ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

BrBuggyB schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:27:
[...]

Dat is voor mij een no go. Moet ik 'm misschien retourneren. ;(
Retourneren omdat 1 van de '136' functies niet werkt zoals jij dat zou willen? 8)7

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pindakaaspotje
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
AvK schreef op zondag 16 juni 2019 @ 06:54:
[...]

Retourneren omdat 1 van de '136' functies niet werkt zoals jij dat zou willen? 8)7
Nouja.. Lijkt me toch wel een van de belangrijkste functie. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spass67
Ik heb mijn Galaxy Watch gekoppeld aan een iPhone X. Ik gebruik de standaard Agenda applicatie van iOS en hierin worden mijn zakelijke afspraken gesynchroniseerd. Vervolgens zijn deze allemaal zichtbaar op mijn GW. Op mijn laptop gebruik ik Office 365.

Het lijkt mij dat de feature dus wel aanwezig, maar dat het een instelling is. Ik kan je helaas niet helpen met hoe ik het heb ingesteld, het werkte bij mij gewoon vanaf de eerste koppeling.

Overigens heb ik ook de Microsoft app Outlook voor iOS op mijn horloge staan, met mijn privé Outlook account. Ook wanneer ik in deze app een agenda afspraak zet is deze keurig zichtbaar op mijn GW.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Nu zo'n 2 weken de watch en hij bevalt nog steeds goed moet ik zeggen, maar wat wel jammer is is dat als ik mijn tel op stil heb staan dat ik dan ook totaal geen indicatie op de watch krijg van een whatsapp of een Twitter melding, telefoon op de tril stand en ze komen wel door.

Heb mijn tel vaak op helemaal stil staan en dan komen daar gewoon berichten binnen, die indicatie op de watch had dan ook wel gemogen van mij.

Volgens mij sporadisch dat het wel eens gebeurd is maar helemaal zeker weten doe ik dat niet, in de instellingen kan ik daar ook niks over vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spass67
Heb mijn tel vaak op helemaal stil staan en dan komen daar gewoon berichten binnen, die indicatie op de watch had dan ook wel gemogen van mij.
Het moet een instelling zijn. Als mijn telefoon op stil staat, krijg ik wel een melding van bijvoorbeeld een nieuwe Whatsapp bericht dat binnenkomt. In mijn geval trilt het horloge en als ik mijn arm op til krijg ik die coole nieuwe animatie (sinds de update) met het Whatsapp-icoontje, en daarna het bericht te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike123
Sipio schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:19:
Nu zo'n 2 weken de watch en hij bevalt nog steeds goed moet ik zeggen, maar wat wel jammer is is dat als ik mijn tel op stil heb staan dat ik dan ook totaal geen indicatie op de watch krijg van een whatsapp of een Twitter melding, telefoon op de tril stand en ze komen wel door.

Volgens mij sporadisch dat het wel eens gebeurd is maar helemaal zeker weten doe ik dat niet, in de instellingen kan ik daar ook niks over vinden.
Mijn telefoon staat altijd op stil en mijn Watch geeft gewoon alle meldingen door die ik op mijn telefoon ook krijg. Het moet dus gewoon kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
mike123 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:11:
[...]

Mijn telefoon staat altijd op stil en mijn Watch geeft gewoon alle meldingen door die ik op mijn telefoon ook krijg. Het moet dus gewoon kunnen.
Naar mijn idee heb ik ook wel eens gehad dat ik ze dan idd toch kreeg maar dat is heel sporadisch helaas, geen pijl op te trekken, veel vaker niet dan wel terwijl ik niks verander aan de instellingen, vreemd.

Kan zo ook niet vinden waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• belly89
Sipio schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Naar mijn idee heb ik ook wel eens gehad dat ik ze dan idd toch kreeg maar dat is heel sporadisch helaas, geen pijl op te trekken, veel vaker niet dan wel terwijl ik niks verander aan de instellingen, vreemd.

Kan zo ook niet vinden waar het aan zou kunnen liggen.
Ik heb inderdaad precies hetzelfde. Sinds de update trilt mijn horloge bij Whatsapp meldingen niet meer als mijn telefoon op niet storen staat. Staat mijn telefoon niet op niet storen, dan trilt mijn horloge wel bij nieuwe berichten. Vrij irritant. De rest van de meldingen lijken wel gewoon binnen te komen. Voor de update werkte dit wel gewoon en heb zover ik weet geen instellingen anders staan.

Geen idee hoe dit op te lossen, heb al diverse keren bij instellen gekeken :(

• Spass67
Wanneer je telefoon op "Niet Storen" is dat iets anders dan een telefoon op stil...

• ErikBra
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 17-11 11:43
Sinds kort doet m'n GW gek: in de trein denkt hij dat ik aan het fietsen ben en als ik s Avonds op de bank zit, telt hij stappen.. soms doet hij dat laatste (stappen tellen) ook als ik in de trein zit. Irritant!

• AvK

AvK

Ready Set Go

ErikBra schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:37:
Sinds kort doet m'n GW gek: in de trein denkt hij dat ik aan het fietsen ben en als ik s Avonds op de bank zit, telt hij stappen.. soms doet hij dat laatste (stappen tellen) ook als ik in de trein zit. Irritant!
Al eens een soft reset gedaan?
Aan / Uit knopje langer ingedrukt houden en hij start opnieuw op.
Alles blijft behouden.

• Sipio
  • Niet online
Spass67 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:43:
Wanneer je telefoon op "Niet Storen" is dat iets anders dan een telefoon op stil...
Hoe precies? in mijn geval staat de tel gewoon op stil en krijg dan geen meldingen/indicaties op de watch, telefoon op niet storen is mij niet eens bekend hoe dat in te stellen.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Jullie ook een update gehad? Nu is mijn watch gebricked lijkt het. Eens de hard reset procedure zoeken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Phusebox schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:52:
Jullie ook een update gehad? Nu is mijn watch gebricked lijkt het. Eens de hard reset procedure zoeken.
Nee, ik zit al een tijdje (sinds voor 28 mei) op versie R800XXU1CSD6. Daar heb ik geen gekke dingen mee meegemaakt behalve het niet kunnen updaten van Samsung Health.

De korte methode om te resetten is in ieder geval de powerknop zo lang inhouden tot hij opnieuw opstart. Een hard reset methode heb ik nog niet opgezocht/nodig gehad.

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spass67
Sipio schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Hoe precies? in mijn geval staat de tel gewoon op stil en krijg dan geen meldingen/indicaties op de watch, telefoon op niet storen is mij niet eens bekend hoe dat in te stellen.
Volgens mij is het alleen een functionaliteit binnen iOS. Ik kan met een kleine schakelaar de telefoon op stil zetten. Dan blijft alles werken alleen heb je geen geluid. Ik kan in de instellingen ook de optie "Niet Storen" aanzetten. Dan worden gesprekken en meldingen stil gehouden. De laatste optie gebruik ik nooit, als ik mijn geluid op stil zijn blijven alle meldingen doorkomen.

Wellicht dat iemand met een Android toestel je kan helpen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij Android werkt het vergelijkbaar. Als je het volume helemaal uit zet (evt op trillen), blijven meldingen gewoon doorkomen. Als je in het notificatiemenu de optie "niet storen" inschakelt, worden er op de telefoon geen meldingen weergegeven, en dus ook niet doorgegeven naar de watch.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:01
Heb hier inderdaad ook een update van 11MB met beschrijving "Implemented stabilised code for Samsung Health update", maar na jouw berichtje wacht ik hier even mee denk ik :P

• GilbertvH
Ik heb liever dat ze de notificatieproblemen i.c.m. een iPhone oplossen (zie ook dit topic op het forum van Samsung). Hier heb ik dus ook last van en stoor me er mateloos aan.

• AvK

AvK

Ready Set Go

yinx84 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:02:
[...]

Heb hier inderdaad ook een update van 11MB met beschrijving "Implemented stabilised code for Samsung Health update", maar na jouw berichtje wacht ik hier even mee denk ik :P
Ging hier zojuist in 1x goed hoor.
Health is nu goed geupdate naar versie 4.5.12301 :)

• belly89
Spass67 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:43:
Dat zou kunnen inderdaad, al weet ik niet wat het verschil precies zou moeten zijn. Het vreemde is dat het Horloge voor de update wel bij alle meldingen ging trillen
ik heb de update net geïnstalleerd en alles lijkt goed te zijn. Zelfs de Health app is geupdate :)

belly89 wijzigde deze reactie 17-06-2019 17:20 (30%)

• AvK

AvK

Ready Set Go

Klopt.
Health was dus toch al op het horloge geïnstalleerd maar kwam niet 'tot leven'.
Zodra je deze kleine update uitvoert staat alles in 1x goed.

• ErikBra
AvK schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:54:
[...]

Al eens een soft reset gedaan?
Aan / Uit knopje langer ingedrukt houden en hij start opnieuw op.
Alles blijft behouden.
Ja... Geen effect..

• AvK

AvK

Ready Set Go

Installeer de hierboven genoemde update eerst eens.
Misschien doet Health gek omdat die 'half' geïnstalleerd is.
Je weet maar nooit.

• kruila
AvK schreef op maandag 17 juni 2019 @ 18:56:
[...]

Installeer de hierboven genoemde update eerst eens.
Misschien doet Health gek omdat die 'half' geïnstalleerd is.
Je weet maar nooit.
Dat van dat "half geïnstalleerd" vermoedde ik ook al.

Maar ik begrijp niet wat de "hierboven genoemde update" is, en hoe je dat doet? Tips?

• kruila
yinx84 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:02:
[...]

Hoe kwam je daar aan?

• kruila
AvK schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:47:
[...]

Ging hier zojuist in 1x goed hoor.
Health is nu goed geupdate naar versie 4.5.12301 :)
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Ik controleer steeds op updates, maar niks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Open de Wear app.
Scroll naar beneden.
Tik op Over Horloge.
Tik op Update Horlogesoftware.

• kruila
AvK schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:26:
Open de Wear app.
Scroll naar beneden.
Tik op Over Horloge.
dank je, ik krijg de melding dat ik al de laatste software gebruik: R800XXU1CSD6.

Is dit inderdaad de laatste software?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:05
Heb mijn software ook reeds kunnen updaten, inclusief Health die nu up-2-date is
R800XXU1CSE1/R800OXA1CSE1 is mijn versie nu

XanaLuXX wijzigde deze reactie 17-06-2019 23:04 (5%)

• kruila
AvK schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:26:
Open de Wear app.
Scroll naar beneden.
Tik op Over Horloge.
update niet bij mij, heb nog steeds R800XXU1CSD6

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:04:
[...]

update niet bij mij, heb nog steeds R800XXU1CSD6
Domme vraag misschien....
Heb je wel op Nu Bijwerken geklikt?

En anders heb je vermoedelijk een buitenlands model.

• kruila
AvK schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:39:
[...]

Domme vraag misschien....
Heb je wel op Nu Bijwerken geklikt?

En anders heb je vermoedelijk een buitenlands model.
Ja heb op "nu bijwerken" geklikt. Inderdaad buitenlands model, moet, denk ik, nog wat geduld hebben.

Bedankt voor het meedenken.

• Spass67
Volgens mij werkt dat alleen met de Wear app op Android. In combinatie met mijn iPhone X is mijn procedure:
i. verbreek de bluetooth verbinding
ii. maak verbinding met een wifi netwerk
iii. ga op je horrloge naar Instellingen - Algemeen - Update horlogesoftware

Maar misschien is er voor iPhone ook een handigere methode?

• GilbertvH
Gisteravond voor het eerst gaan hardlopen met de GW. Strava aan en gaan... Bemerkte tijdens het lopen dat de pace beduidend hoger weergegeven werd dan daadwerkelijk werd gelopen. Bij het beeindigen van de ronde de workout netjes opgeslagen en pace werd ook gecorrigeerd naar juiste waarden (Had ook TomTom Runner om die het altijd goed doet). Nu krijg ik de sessie met geen mogelijkheid gesynct met mijn iPhone Strava app. Ik probeer handmatig te syncen in de historie op de GW, maar na 1 sec sluit de app uit zichzelf en heeft er geen synchronisatie plaatsgevonden. Iemand die hier een antwoord op weet?

• Spass67
Geen idee. Ik loop met de GW en Strava, terwijl ik muziek luister op mijn Bluetooth oortjes. Als ik ga lopen zet ik de Wifi altijd helemaal uit, want ik heb de indruk dat het zoeken naar een Wifi verbinding wanneer je langs huizen loopt de muziek laat stotteren.

Als ik thuis kom zet ik de Bluetooth weer uit, Wifi aan en maak vanaf mijn horloge verbinding met het internet over Wifi. Dan laat ik synchroniseren en dat werkt eigenlijk altijd perfect. Na een paar minuten pingelt mijn telefoon dat ik mijn run kan bekijken.

Synchroniseren via bluetooth kan niet. Volg je dezelfde procedure?

• GilbertvH
Zover ik me kan herinneren doe ik dat ook, maar ik twijfel bij het uitschakelen van de BT. Zal het straks thuis eens proberen! Ik luister ook muziek op mijn bluetooth oortjes, maar daarvoor heb ik nog mijn telefoon voor bij in een Flipbelt. Bedoeling is om ook muziek via de GW te luisteren (staat er ook al op).

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Ik heb de kleine update geïnstalleerd voor de Galaxy Watch, en nu worden de fietstochten ook weer automatisch gedetecteerd. Vanmorgen weer de eerste "Cycling (auto)" sinds de vorige update in de Samsung Health app gekregen.
Alles lijkt het nu weer te doen. De app-updates zijn hiermee ook geïnstalleerd.

Ik kan alleen niet meer vinden of je de schermen van de activiteiten nog kunt aanpassen? Voorheen kon je voor fietsen/wandelen e.d. per activiteit een aantal schermen instellen. Zo had ik de hartslag \niet in beeld, maar wel de afstand, tijdsduur en huidige snelheid.
Dit is nu niet meer aanpasbaar?

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kruila schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Ja heb op "nu bijwerken" geklikt. Inderdaad buitenlands model, moet, denk ik, nog wat geduld hebben.

Bedankt voor het meedenken.
Ik heb net ook pas de update gekregen, ook al stond bij de release notes dat deze versie al op 28-05 is uitgegeven. Vanochtend had ik ook gecontroleerd en toen kon ik hem nog niet downloaden.
Bij de link naar meer informatie stond /DBT/ in de URL, wat betekent dat ik een
Duits toestel heb volgens mij. Dat kan ook goed kloppen, want ik heb hem op Amazon.de besteld.
Lang verhaal kort: geduld, hij komt vanzelf :)

• GilbertvH
Spass67 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:30:
Geen idee. Ik loop met de GW en Strava, terwijl ik muziek luister op mijn Bluetooth oortjes. Als ik ga lopen zet ik de Wifi altijd helemaal uit, want ik heb de indruk dat het zoeken naar een Wifi verbinding wanneer je langs huizen loopt de muziek laat stotteren.

Als ik thuis kom zet ik de Bluetooth weer uit, Wifi aan en maak vanaf mijn horloge verbinding met het internet over Wifi. Dan laat ik synchroniseren en dat werkt eigenlijk altijd perfect. Na een paar minuten pingelt mijn telefoon dat ik mijn run kan bekijken.

Synchroniseren via bluetooth kan niet. Volg je dezelfde procedure?
Net geprobeerd, maar helaas... Strava sluit na 2 sec af. zelfs GW gereset door functieknop ingedrukt te houden, maar ook dat hielp niet.

• ErikBra
Spass67 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:34:
Volgens mij werkt dat alleen met de Wear app op Android. In combinatie met mijn iPhone X is mijn procedure:
iii. ga op je horrloge naar Instellingen - Algemeen - Update horlogesoftware

Maar misschien is er voor iPhone ook een handigere methode?
Dank voor de tip, update is nu gelukt. Nog steeds denkt het horloge dat ik aan het hardlopen ben terwijl ik een Netflix kijk...

• GilbertvH
GilbertvH schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:47:
[...]

Net geprobeerd, maar helaas... Strava sluit na 2 sec af. zelfs GW gereset door functieknop ingedrukt te houden, maar ook dat hielp niet.
Vanavond nogmaals geprobeerd. Vooraf GW gereset en gaan hardlopen met Strava. Bij thuiskomst BT uitgezet, verbinden met WiFi en handmatig syncen... Na een seconde sluit de Strava app weer af en gebeurt er niets

• Btje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:01
Ik zoek een app waar je de heartrate zones ziet en evt op kunt trainen. Weten jullie een goed app. Vind het geen probleem om iets aan te schaffen maar heb liever geen abbo.

Endomondo bijvoorbeeld doet dit alleen als je de abbo versie gebruikt.

Galaxy S8

• kruila
Update horlogesoftware eindelijk gelukt, vandaag eerst meer dan 20 keer tevergeefs geprobeerd, toen horloge opnieuw opgestart en blue tooth op horloge uit- en weer aangezet, en opeens ging de download, gevolgd door installatie van start. En zo te zien is het succesvol verlopen.

kruila wijzigde deze reactie 24-06-2019 15:25 (78%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spass67
Op mijn Iphone is dit de methode:

iii. ga op je horloge naar Instellingen - Algemeen - Update horlogesoftware

Ik zou het vreemd vinden wanneer een koppeling met een Android telefoon er voor zou zorgen dat deze menu optie er op de GW niet is. Zo zou het moeten lukken....

• kruila
Spass67 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:23:
Op mijn Iphone is dit de methode:

iii. ga op je horloge naar Instellingen - Algemeen - Update horlogesoftware

Ik zou het vreemd vinden wanneer een koppeling met een Android telefoon er voor zou zorgen dat deze menu optie er op de GW niet is. Zo zou het moeten lukken....
ik krijg optie niet te zien die jij bij iii meldt op mijn android telefoon, maar goed het is me eindelijk gelukt, zie mijn gewijzigde reactie hier. Bedankt in ieder geval.

• Spass67
Dat je de optie niet te zien krijgt op je Android telefoon kan kloppen. Deze staat in het Instellingen menu van je GW. Maar fijn dat het is gelukt.

• kruila
Spass67 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:50:
Dat je de optie niet te zien krijgt op je Android telefoon kan kloppen. Deze staat in het Instellingen menu van je GW. Maar fijn dat het is gelukt.
Ik weet dat ik slecht ogen heb, maar nog steeds niet kunnen vinden. Kun je precies zeggen waar ik die kan vinden?

• Spass67
Eh nee... beter dan dit kan ik het volgens mij niet uitleggen: Maar ik weet dus niet of de optie niet zichtbaar is op je GW in combinatie met een Android telefoon. Ik gebruik de mijne in combinatie met een iPhone X en dan is er geen optie om te updaten vanaf je telefoon, dus moet het volgens mij wel via je horloge.

Ik kan in het Instellingen menu naar het onderdeel Algemeen, in dat submenu kom ik na achtereenvolgens de items Invoer, Tekst naar spraak, Datum en tijd, Resetten uiteindelijk Update horlogesoftware tegen

• kruila
Spass67 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:38:
Eh nee... beter dan dit kan ik het volgens mij niet uitleggen: Maar ik weet dus niet of de optie niet zichtbaar is op je GW in combinatie met een Android telefoon. Ik gebruik de mijne in combinatie met een iPhone X en dan is er geen optie om te updaten vanaf je telefoon, dus moet het volgens mij wel via je horloge.

Ik kan in het Instellingen menu naar het onderdeel Algemeen, in dat submenu kom ik na achtereenvolgens de items Invoer, Tekst naar spraak, Datum en tijd, Resetten uiteindelijk Update horlogesoftware tegen
Dank voor je reactie, maar bij mij staat in mijn Horloge ism Samsung s9+ , die optie niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
Balen :/ heb een powerbank gekocht die daadloos laden ondersteund, werkt prima om mijn S9 op te laden maar niet op de galaxy watch :( Voor de watch had ik het ding eigenlijk gekocht, telefoon kan ik overal wel laden. Voor het horloge was het wel fijn geweest als backup. Ik dacht ze ondersteunen hetzelfde protocol dus dat werkt wel maar helaas |:(

Svennie wijzigde deze reactie 08-07-2019 15:55 (5%)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:36

wiz

Enterprise Mobility Consultant

Svennie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:55:
Balen :/ heb een powerbank gekocht die daadloos laden ondersteund, werkt prima om mijn S9 op te laden maar niet op de galaxy watch :( Voor de watch had ik het ding eigenlijk gekocht, telefoon kan ik overal wel laden. Voor het horloge was het wel fijn geweest als backup. Ik dacht ze ondersteunen hetzelfde protocol dus dat werkt wel maar helaas |:(
Bij mijn weten alleen de:

Samsung Duo Charger
https://www.coolblue.nl/e...ss-charger-duo-black.html

Samsung Battery Pack Draadloze Powerbank 10.000 mAh Samsung Fast Charge Zilver
https://www.coolblue.nl/p...g-fast-charge-zilver.html

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
wiz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:32:
[...]

Samsung Duo Charger

Zelfs bij de Charger Duo stopt de Watch wel eens omdat hij te warm wordt, dan gaat 'ie ook niet naar 100%.
Het is dat die gratis was, anders was het toch wel een miskoop voor zoveel geld.

Ik zou toch een originele lader aanraden. Staat 'ie ook netjes, zodat er geen krassen op de onderkant bij de hartslagmeting komen.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike123
Speed24 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:46:
[...]

Zelfs bij de Charger Duo stopt de Watch wel eens omdat hij te warm wordt, dan gaat 'ie ook niet naar 100%.
Het is dat die gratis was, anders was het toch wel een miskoop voor zoveel geld.
Ik heb ook de gratis lader en heb nog geen enkele keer gehad dat de watch te warm werd en niet volledig is opgeladen. Ik moet hem er wel precies goed opleggen anders laadt hij ook niet. Ik kijk altijd even hij procenten begint te tellen en of het icoontje in beeld komt en dan gaat het goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
mike123 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:55:
[...]

Ik heb ook de gratis lader en heb nog geen enkele keer gehad dat de watch te warm werd en niet volledig is opgeladen. Ik moet hem er wel precies goed opleggen anders laadt hij ook niet. Ik kijk altijd even hij procenten begint te tellen en of het icoontje in beeld komt en dan gaat het goed.
Heb je dan ook een telefoon er op liggen?
Het gebeurt hier relatief vaak, iets van 1 op de 5 keren.

De watch geeft dan aan dat het laden gestopt is. Bij een Aliexpress lader krijg je dan ook een extra melding dat je een originele/authentieke moet gebruiken. Dat is niet zo bij de Charger Duo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
wiz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:32:
[...]

Samsung Duo Charger

die duo charger heb ik, werkt prima moet ik zeggen.

Die Samsung powerbank vind ik te duur voor die enkele keer dat ik mijn horloge onverwacht leeg is, gebeurd eigenlijk alleen als ik een watchface heb die energie slurpt, heb een mooie met geanimeerd weer erop, dan vraag je er ook wel om natuurlijk. Die krijgt het voor elkaar dat als ik ga slapen met 30% batterij (42mm variant) als ik de wakker wordt de watch leeg is.
mike123 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:55:
[...]
ligt dat eraan dat de watch te warm wordt, heb het ook een paar keer gehad dat hij er lang genoeg op lag maar nog niet vol was, vroeg me al af waarom.

Je moet de watch inderdaad er precies opleggen, het gebeurt me ook wel eens dat de watch iets verschuift en dan wel begint met laden maar na enige tijd er niet meer precies opligt en stopt met laden |:(

Svennie wijzigde deze reactie 09-07-2019 10:16 (30%)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wasmachine40
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 31-08 00:27
Ik heb mijn watch nu een aantal maanden in gebruik en ben zeer tevreden, maar merk dat een paar dingen niet helemaal werken zoals verwacht. Geen idee of dit aan de horloge of apps ligt, of aan mij. Zo goed ben ik er ook niet in thuis.

Spotify krijg ik maar niet goed aan de praat. Zolang ik ook mijn telefoon in de buurt heb, gaat dit prima.. maar de stand-alone werkt maar niet. Ik heb hem op stand alone modus staan en heb afspeellijsten gedownload voor offline gebruik maar toch werkt het niet zo gauw de verbinding met mijn telefoon of wifi wegvalt. Ik zou graag tijdens het sporten en skaten kunnen luisteren zonder mijn telefoon bij me te hebben.

Bij enkele apps kan ik uberhaupt geen verbinding maken, dit kan ook aan de apps liggen. Ik heb wat zitten experimenteren met apps (het valt me overigens op dat er maar beperkt aanbod is, erg jammer) maar apps zoals nos en telegraaf blijven ononderbroken laden. Welke apps vinden jullie onmisbaar? Ik gebruik nu alleen gratis apps, maar ben bereid te betalen maar dan is het een gokje. Op basis van ervaringen van anderen kan ik een betere afweging maken of dit het waard is.

Wat vinden jullie een prettige app qua navigatie? Ik zou graag zonder problemen een routeplanner op mijn watch gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:02

Mystikal

It never hurts to help

Mbt Spotify. Downloads op je horloge verwijderen en even opnieuw op je horloge zetten. Na een update heb ik dit probleem ook.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Wasmachine40 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:47:
Ik heb mijn watch nu een aantal maanden in gebruik en ben zeer tevreden, maar merk dat een paar dingen niet helemaal werken zoals verwacht. Geen idee of dit aan de horloge of apps ligt, of aan mij. Zo goed ben ik er ook niet in thuis.

Spotify krijg ik maar niet goed aan de praat. Zolang ik ook mijn telefoon in de buurt heb, gaat dit prima.. maar de stand-alone werkt maar niet. Ik heb hem op stand alone modus staan en heb afspeellijsten gedownload voor offline gebruik maar toch werkt het niet zo gauw de verbinding met mijn telefoon of wifi wegvalt. Ik zou graag tijdens het sporten en skaten kunnen luisteren zonder mijn telefoon bij me te hebben.

Bij enkele apps kan ik uberhaupt geen verbinding maken, dit kan ook aan de apps liggen. Ik heb wat zitten experimenteren met apps (het valt me overigens op dat er maar beperkt aanbod is, erg jammer) maar apps zoals nos en telegraaf blijven ononderbroken laden. Welke apps vinden jullie onmisbaar? Ik gebruik nu alleen gratis apps, maar ben bereid te betalen maar dan is het een gokje. Op basis van ervaringen van anderen kan ik een betere afweging maken of dit het waard is.

Wat vinden jullie een prettige app qua navigatie? Ik zou graag zonder problemen een routeplanner op mijn watch gebruiken.
Navigatie op de Watch?
Here We Go werkt perfect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike123
Speed24 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:44:
[...]
Heb je dan ook een telefoon er op liggen?
Het gebeurt hier relatief vaak, iets van 1 op de 5 keren.

De watch geeft dan aan dat het laden gestopt is. Bij een Aliexpress lader krijg je dan ook een extra melding dat je een originele/authentieke moet gebruiken. Dat is niet zo bij de Charger Duo.
Ik heb de telefoon er niet altijd bij liggen maar als ze er samen op liggen laden beide normaal op.

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-11 09:16
Wasmachine40 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:47:

Ik heb het zelfde probleem hier...
Mystikal schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:38:
Mbt Spotify. Downloads op je horloge verwijderen en even opnieuw op je horloge zetten. Na een update heb ik dit probleem ook.
Zojuist geprobeerd, maar helaas...

Ik krijg nog steeds de melding: " The operation is not supported if the device is not the active playback device."

Iemand tips om dit op te lossen?

• belly89
Mensen al ervaring met watchfase ontwerp app Pujie Black? Sindskort beschikbaar voor Tizen en ziet er veelbelovend uit. Zelf nog niet veel mee kunnen testen maar ben benieuwd naar de ervaringen en/of tips omtrent deze app. :)

https://androidworld.nl/w...sung-galaxy-smartwatches/

• angeleyes270970
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-07 21:03
Weergave apps is niet zoals op de demo die ik handen heb gehad.
Op het demo model en in filmpjes zie ik gekleurde bolletjes om naar de volgende of vorige scherm te gaan van je apps. Ik heb alleen een soort van pijltjes staan.
Iemand enig idee hoe dat zit?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

angeleyes270970 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:00:
Weergave apps is niet zoals op de demo die ik handen heb gehad.
Op het demo model en in filmpjes zie ik gekleurde bolletjes om naar de volgende of vorige scherm te gaan van je apps. Ik heb alleen een soort van pijltjes staan.
Iemand enig idee hoe dat zit?
De simpelste verklaring is dat die filmpjes nog van de oude softwareversie zijn, en jouw watch nu op de laatste software-update zit.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:57
Is het nog jullie verwachting dat pairen met een externe hartslagmeter (anders dan via de watchface truc) ondersteund gaat worden? Heb de GW 2mnd geleden retour gestuurd omdat de polsmeting onnauwkeurig is maar vind het wel een veel fijner horloge dan de Garmins. Als Samsung dit toevoegt in de firmware bereiken ze in mijn ogen een veel breder publiek.

I can choose to try to control the outcome, or I can trust in the moment.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:16
XeNeRgY schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 20:52:
Is het nog jullie verwachting dat pairen met een externe hartslagmeter (anders dan via de watchface truc) ondersteund gaat worden? Heb de GW 2mnd geleden retour gestuurd omdat de polsmeting onnauwkeurig is maar vind het wel een veel fijner horloge dan de Garmins. Als Samsung dit toevoegt in de firmware bereiken ze in mijn ogen een veel breder publiek.
Een app (betaald) Gear Tracker, kan je met externe bluetooth of ant hartslag meter verbinden. Gebruik ik met mountainbiken! Je kan ook kiezen phone GPS of watch GPS signaal. En je kan de frequentie aanpassen, 1 meting per seconde is de nauwkeurigste setting die mogelijk is. Daarnaast kan je permanent scherm (sport info) aan laten staan en je kan dit customizen wat die moet laten zien. En je kan het automatisch naar Strava uploaden.

Beetje gevoel dat ik reclame maak, maar beste sport tracker voor de GW. (kleine dev die het in zn eentje ontwikkeld) Hij heeft een facebook pagina.

Oggy wijzigde deze reactie 19-07-2019 09:17 (28%)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• wiz

wiz

Oggy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:15:
[...]

Een app (betaald) Gear Tracker, kan je met externe bluetooth of ant hartslag meter verbinden. Gebruik ik met mountainbiken! Je kan ook kiezen phone GPS of watch GPS signaal. En je kan de frequentie aanpassen, 1 meting per seconde is de nauwkeurigste setting die mogelijk is. Daarnaast kan je permanent scherm (sport info) aan laten staan en je kan dit customizen wat die moet laten zien. En je kan het automatisch naar Strava uploaden.

Beetje gevoel dat ik reclame maak, maar beste sport tracker voor de GW. (kleine dev die het in zn eentje ontwikkeld) Hij heeft een facebook pagina.
Super deze tip .. dankjewel .. meteen gekocht!

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

• belly89
Oggy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:15:
[...]

Klinkt goed. synct die wel met s Health of zet die de statistieken daar niet in? Ik houd zelf mijn activiteiten nu in s Health bij, dat bevalt me prima. Alleen de GPS is niet altijd even betrouwbaar als ik hardloop via de s health app.

• Oggy
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:16
belly89 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:05:
[...]

Klinkt goed. synct die wel met s Health of zet die de statistieken daar niet in? Ik houd zelf mijn activiteiten nu in s Health bij, dat bevalt me prima. Alleen de GPS is niet altijd even betrouwbaar als ik hardloop via de s health app.
Nee syncen niet met Samsung Health. Zou wellicht handmatig kunnen. Gpx trainingsbestand je zelf mailen en daarna in s Health invoeren

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-11 16:27
Weet iemand hoe ik die meldingen op de GW uit kan zetten wanneer je een stukje loopt? Wordt een beetje moe van dat zodra je even naar bakker loopt het horloge begint te trillen en je notificaties krijgt van dat je zo'n geweldige wandeling gemaakt hebt.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:55
Als ik mij niet vergis, op het moment dat de melding verschijnt kun je aan de rechterkant van het scherm drukken. Er verschijnen dan drie puntjes en je krijgt de optie om de melding in het vervolg te blokkeren.
LordLynx schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:02:
Weet iemand hoe ik die meldingen op de GW uit kan zetten wanneer je een stukje loopt? Wordt een beetje moe van dat zodra je even naar bakker loopt het horloge begint te trillen en je notificaties krijgt van dat je zo'n geweldige wandeling gemaakt hebt.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-11 21:36
Iemand met een Galaxy watch lte hier? Als je zo'n model hebt zie je in de wear app op je telefoon normaal een menu genaamd mobiele netwerken. Tot een twee weken geleden kreeg ik steevast de foutmelding 'mobiele service kan niet geactiveerd worden vanop deze telefoon'. Logisch, aangezien er hier in België (en ook niet in Nederland) geen esim ondersteuning is.
Een week geleden probeerde ik het toevallig nog eens, en plots kreeg ik een andere foutmelding (mobiele service kan niet geactiveerd worden, contacteer uw provider). Er wordt niet meer gesproken over 'deze telefoon'.
En nu sinds twee dagen krijg ik geen foutmelding meer, maar wel de optie om een qr code te scannen!
Zien andere lte eigenaars dit ook? Ik vraag me af of dit een aanpassing is van Samsung uit, of dat het effectief mijn provider (proximus) is die op het punt staat om esim ondersteuning te lanceren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wiz

wiz

glenner schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:35:
Iemand met een Galaxy watch lte hier? Als je zo'n model hebt zie je in de wear app op je telefoon normaal een menu genaamd mobiele netwerken. Tot een twee weken geleden kreeg ik steevast de foutmelding 'mobiele service kan niet geactiveerd worden vanop deze telefoon'. Logisch, aangezien er hier in België (en ook niet in Nederland) geen esim ondersteuning is.
Een week geleden probeerde ik het toevallig nog eens, en plots kreeg ik een andere foutmelding (mobiele service kan niet geactiveerd worden, contacteer uw provider). Er wordt niet meer gesproken over 'deze telefoon'.
En nu sinds twee dagen krijg ik geen foutmelding meer, maar wel de optie om een qr code te scannen!
Zien andere lte eigenaars dit ook? Ik vraag me af of dit een aanpassing is van Samsung uit, of dat het effectief mijn provider (proximus) is die op het punt staat om esim ondersteuning te lanceren?
Ik vermoed dat laatste. Hier in Nederland krijg ik nog steeds "kan niet geactiveerd worden" … (wat klopt omdat T-Mobile dit (nog) niet ondersteunt)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-11 21:36
wiz schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:33:
[...]

Ik vermoed dat laatste. Hier in Nederland krijg ik nog steeds "kan niet geactiveerd worden" … (wat klopt omdat T-Mobile dit (nog) niet ondersteunt)
Dan vermoed (en hoop) ik een leuke aankondiging van proximus een van de dagen :-)

• Spass67
Wanneer ik op mijn horloge naar Samsung Health ga, en dan naar beneden scroll voor "Instellingen" en ik selecteer in het menu "Gewichtscontrole", dan krijg ik de melding "Schakel gewichtscontrole in Samsung Health in op uw telefoon".

Maar waar ik ook zoek in Samsung Health (op iOS - iPhone X) ik kan nergens de optie Gewichtscontrole vinden. Hoe schakel ik dit in? :? Of is dit alleen in combinatie met Android?

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Spass67 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:08:
Wanneer ik op mijn horloge naar Samsung Health ga, en dan naar beneden scroll voor "Instellingen" en ik selecteer in het menu "Gewichtscontrole", dan krijg ik de melding "Schakel gewichtscontrole in Samsung Health in op uw telefoon".

Maar waar ik ook zoek in Samsung Health (op iOS - iPhone X) ik kan nergens de optie Gewichtscontrole vinden. Hoe schakel ik dit in? :? Of is dit alleen in combinatie met Android?
Moet je niet simpelweg het item toevoegen aan de lijst? Dus "items beheren" en daar "gewichtscontrole" aanzetten? Ik heb op Android ook geen item bij mijn instellingen staan...

Martinspire - PC, PS4, X1

• Spass67
Ik heb alle trackers aan staan, ook die van Gewicht. Ik heb ook een doel ingesteld, dus dat kan het volgens mij niet zijn. Samsung Health neemt ook keurig het gewicht over dat ik vanaf mijn horloge invoer. Nou ja, niet belangrijk, maar ik vroeg het me af.... Dank je wel voor je reactie.

• Spass67
Dit vond ik nog in de handleiding, maar dat helpt me ook niet verder:

Doelen
U kunt uw doelen voor gewichtsbeheer of een gebalanceerder leven instellen. Nadat u uw doelen
hebt ingesteld, kunt u uw voortgang bijhouden of hulp bekijken op het Samsung Health-scherm.
Tik in het scherm Samsung Health op DOELEN INSTELLEN. U kunt ook tikken op → Items beheren
en Gewichtscontrole of Evenwichtig leven selecteren.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True