Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 18:47
Heb sinds 3 weken een Galaxy Watch 46, wat mij opvalt dat de gekoppelde telefoon (Samsung Galaxy S9+) veel meer batterij verbruikt (echt veel meer), iemand een tip om dit wat te minderen?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandale
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 20:57

Vandale

M. Vr. Gr. Vandale

Heb zojuist ook de One UI update binnen gekregen, SGW_46MM BT

Link

M. Vr. Gr. Vandale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 23:27
Laurensius88 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:20:
Hmm.. ik heb nu (na de update) hetzelfde probleem als @RobinNL had.. Hij telt de torso bewegingen niet meer.

@RobinNL hoe is dit bij jou nu? Had je het nog werkend kunnen krijgen?
Zijn er meer mensen die dit hebben (na de update) ?
Ik heb de watch een keer opnieuw opgestart. Daarna werkte het weer goed bij mij. Houd je watch wel verticaal, volgens iemand hier is hij vrij gevoelig.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
edit: per ongeluk 2 x verstuurd.

[ Voor 89% gewijzigd door kruila op 28-05-2019 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 14:41
RobinNL schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:24:
[...]

Ik heb de watch een keer opnieuw opgestart. Daarna werkte het weer goed bij mij. Houd je watch wel verticaal, volgens iemand hier is hij vrij gevoelig.
Haha, ja dat was ik :D
Maar zowel opnieuw opstarten, als horloge volledig verticaal houden lijkt niet te werken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-05 18:07
Razer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:03:
[...]

Ik gebruik de GW met een Pixel, die code werkt alleen op een Samsung phone. Met Tizen en SDB tools zou het te achterhalen moeten zijn.
Eeh, de telefoon applicatie op je horloge.... Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Spass67 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:01:
[...]

Eeh, de telefoon applicatie op je horloge.... Sorry
Ahh duh 8)7 Niet aan gedacht haha...

AP: R800XXU1BSA4
CP: NO PHONE
CSC: R800OXA1BSA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Razer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:08:
[...]

Ahh duh 8)7 Niet aan gedacht haha...

AP: R800XXU1BSA4
CP: NO PHONE
CSC: R800OXA1BSA4
Dat is dezelfde als de mijne. Dus ook nog in blijde afwachting.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Spass67 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:09:
[...]

Dat is dezelfde als de mijne. Dus ook nog in blijde afwachting.....?
Yes hier nog geen update helaas -_- Wel benieuwd wat de CSC dan was van mensen die hem wel al hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandale

Vandale

M. Vr. Gr. Vandale

Razer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:12:
[...]

Yes hier nog geen update helaas -_- Wel benieuwd wat de CSC dan was van mensen die hem wel al hadden.
Het was voorheen deze R800OXA1BSA4, nu R800XXU1CSD6 !

Zie picture

Je moet via de Galaxy Wearable app, helemaal naar onder scrollen, dan klik op "Over Horloge" Ga dan naar "Update horlogesoftware", en klik daarna op "nu bijwerken"

Succes

M. Vr. Gr. Vandale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Vandale schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:41:
[...]

Het was voorheen deze R800OXA1BSA4, nu R800XXU1CSD6 !

Zie picture

Je moet via de Galaxy Wearable app, helemaal naar onder scrollen, dan klik op "Over Horloge" Ga dan naar "Update horlogesoftware", en klik daarna op "nu bijwerken"

Succes
Dat is de CSC code van de nieuwe firmware ;)
Uiteraard al 100x op die knop gedrukt "U gebruikt de meest recente software". :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67

Succes
Dat werkt volgens mij alleen op een GW aangesloten op een Android smartphone. In combinatie met de IOS app moet je volgens mij handmatig zoeken op je horloge. Ik kan de optie "Nu bijwerken" in ieder geval nergens ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 13:31
Er wordt gezegd "nieuwe watch faces". Maar wat moet ik doen om die te krijgen? Ben bijvoorbeeld op zoek naar de watch faces van de Galaxy Watch Active...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 21:03
Ik heb de galaxy watch nu een weekje. Op zich blij mee.
Maar heeft iemand ervaringen de belabberde teller van trappen?
Ik ben vandaag toch 7 keer de trap opgelopen en hij is maar 2 keer geteld.
Zelfde trap, normale hoogte, maar hij telt niet goed.

Kan ik hier wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
pauki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:56:
Ik heb de galaxy watch nu een weekje. Op zich blij mee.
Maar heeft iemand ervaringen de belabberde teller van trappen?
Ik ben vandaag toch 7 keer de trap opgelopen en hij is maar 2 keer geteld.
Zelfde trap, normale hoogte, maar hij telt niet goed.

Kan ik hier wat aan doen?
Zoek eens op het woord "trap" in dit forum, misschien wordt je wijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandale

Vandale

M. Vr. Gr. Vandale

Razer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:18:
[...]

Dat is de CSC code van de nieuwe firmware ;)
Uiteraard al 100x op die knop gedrukt "U gebruikt de meest recente software". :'(
Alleen voor Android phones, ik heb de Samsung A7 (2018).

Ik heb de afgelopen week iedere dag meerdere malen per dag deze methode gevolgd, maar vandaag kreeg ik eindelijk wel te zien dat ik de update kon installeren !

Edit : Typo

[ Voor 3% gewijzigd door Vandale op 28-05-2019 17:45 ]

M. Vr. Gr. Vandale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:38

wiz

Connecting the world

Roost schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:21:
Er wordt gezegd "nieuwe watch faces". Maar wat moet ik doen om die te krijgen? Ben bijvoorbeeld op zoek naar de watch faces van de Galaxy Watch Active...
Die blijken er (helaas) niet in te zitten .. Samsung is ze kennelijk vergeten .. Komt vast in een volgende versie :)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wiz schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:53:
[...]

Die blijken er (helaas) niet in te zitten .. Samsung is ze kennelijk vergeten .. Komt vast in een volgende versie :)
Ach, er zijn tienduizenden watchfaces, dus daar zit vast wat voor je tussen..... Ik zou mijn adem niet inhouden voor de standaard watchfaces van Samsung.
Ik heb zelf vooral de eerste paar weken tientallen verschillende geprobeerd, maar toen ik eenmaal een keuze/voorkeur had, bleek ik daar steeds op terug te komen.
Ook nu kijk ik af en toe welke er in de aanbieding of gratis zijn, maar ik blijf terug gaan naar MD125 hybrid van Matteo Dini. Deze heeft lekker veel informatie en shortcuts, zonder heel druk over te komen. Hij lijkt een beetje op mijn oude Timex volgens mij, al weet ik niet meer precies hoe die er ook alweer uitzag (ik gok 25 jaar geleden :X). Die had in ieder geval een blauwe achtergrond in het display, terwijl ik het nu zelf op de lichtste grijs/groene achtergrond heb ingesteld.

Plaatje uit de Galaxy Store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ygcsmPlZvUstS0ICh9uohiuF/full.jpg

Eigen plaatje, met wat kleuren aangepast naar eigen voorkeur.
Watchface MD125 hybrid

[ Voor 36% gewijzigd door gwystyl op 31-05-2019 16:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

AvK

Ready Set Go

En die vind je niet heel druk???? 8)7

:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 17:10
Roost schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:21:
De nieuwe watch faces zouden gedownload kunnen kunnen worden via de galaxy store. Als ik in de store zoek op alle watch faces van Samsung dan zie ik volgens mij maar 1 nieuwe watch face in de one ui style. De naam hiervan is fitte toekomst. (waarschijnlijk heet het fit future in het Engels)

Mochten er nog meer nieuwe watch faces zijn die ik over het hoofd gezien heb dan verneem ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Zo mijn 46mm Watch is ook geupdate, via Tizen Studio SDB tool de huidige CSC gecheckt, die bleek van Verenigde Arabische Emiraten. Deze naar een USA CSC gezet (deze blijken vaak het snelst met de Watch updates) en toen kwam de update binnen gerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Ik zou zo graag willen dat wanneer er een notificatie binnenkomt deze wat langer op het scherm zichtbaar blijft, zonder te hoeven swipen (dus gewoon bijv. bij draaien pols)... Weet iemand heel misschien of daar een setting of app voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik ben ook over naar de 4.0.0.4 met One UI.
Het ziet er allemaal mooi uit. En wat kleine wijzigingen zoals dat je bij whatsapp/sms beantwoorden eerst de smiley kiest, maar dan ook moet bevestigen. Stuurde vaak de verkeerde, omdat ik er net naast klikte.

Helaas zijn er nu een aantal apps die niet willen updaten, zoals Samsung Health en Browser.
Iedere keer tijdens de installatie verliest de watch de connectie met de telefoon.

Dus als je nog kan wachten, zou ik heel even wachten met het installeren van de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 14:31
Speed24 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:11:
Het ziet er allemaal mooi uit. En wat kleine wijzigingen zoals dat je bij whatsapp/sms beantwoorden eerst de smiley kiest, maar dan ook moet bevestigen. Stuurde vaak de verkeerde, omdat ik er net naast klikte.

Helaas zijn er nu een aantal apps die niet willen updaten, zoals Samsung Health en Browser.
Iedere keer tijdens de installatie verliest de watch de connectie met de telefoon.

Dus als je nog kan wachten, zou ik heel even wachten met het installeren van de update.
Dit had ik vanmorgen ook. Als je ze vervolgens een voor een doet updaten lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Brutuss schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Dit had ik vanmorgen ook. Als je ze vervolgens een voor een doet updaten lukte het wel.
Dat heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. Beide apparaten ook al eens gereboot tussendoor.

Op mijn telefoon zegt 'ie dan wel dat de update (van Samsung Health) is geinstalleerd, plus de melding dat de Galaxy Watch disconnected is.
Als je dan weer verbindt, staat de update van Samsung Health weer klaar.

Ik zag bij de Galaxy Store meer mensen met deze problemen, wacht wel even geduldig af tot het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-09 15:13
Speed24 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:06:
[...]
Dat heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. Beide apparaten ook al eens gereboot tussendoor.

Op mijn telefoon zegt 'ie dan wel dat de update (van Samsung Health) is geinstalleerd, plus de melding dat de Galaxy Watch disconnected is.
Als je dan weer verbindt, staat de update van Samsung Health weer klaar.

Ik zag bij de Galaxy Store meer mensen met deze problemen, wacht wel even geduldig af tot het is opgelost.
Hier hetzelfde probleem. Maar even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbaken1
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 11:16
avec_style schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:23:
[...]

De nieuwe watch faces zouden gedownload kunnen kunnen worden via de galaxy store. Als ik in de store zoek op alle watch faces van Samsung dan zie ik volgens mij maar 1 nieuwe watch face in de one ui style. De naam hiervan is fitte toekomst. (waarschijnlijk heet het fit future in het Engels)

Mochten er nog meer nieuwe watch faces zijn die ik over het hoofd gezien heb dan verneem ik dat graag.
Zoek op "Samsung electronics" om de resultaten wat de te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Speed24 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:11:

Heb de indruk dat dit een verbindingsprobleem is tussen mobiele telefoon en galaxy watch, vermoed dat de verbinding vaak even wegvalt, waardoor installatie ook blijft hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door kruila op 29-05-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AvK schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:44:
En die vind je niet heel druk???? 8)7

:)
Aan mijn pols vind ik het erg meevallen ja, maar ik snap dat het wel druk over kan komen doordat er zoveel informatie gegeven wordt. Het is natuurlijk niet zo clean als de Bell Ross die een paar dagen geleden gelinkt werd, maar gezien de hoeveelheid informatie, en het feit dat je de meeste gekleurde dingen ook redelijk neutraal kan weergeven, blijft het overzichtelijk.

Ik vind dit soort dingen druk:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/87Lu9m5gA3o/maxresdefault.jpg

of (vooral links)
Afbeeldingslocatie: https://infinitywatchfaces.com/wp-content/uploads/2016/11/samsung-gear-s3-s2-watch-faces-for-christmas-1.jpg

Of "SamWatch AD Final" die nu gratis is in de Galaxy Store. Dingen met veel kleurtjes waarbij je moet zoeken wat waar staat.

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
kruila schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Heb de indruk dat dit een verbindingsprobleem is tussen mobiele telefoon en galaxy watch, vermoed dat de verbinding vaak even wegvalt, waardoor installatie ook blijft hangen.
Heb ik net een Watch Face in de Galaxy Store gekocht.... wil die ook niet installeren op de GW. Hoop dat ze het snel oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Schrale troost we zijn niet de enige met problemen bij het updaten van Galaxy Health:
https://us.community.sams...n-galaxy-watch/m-p/659477

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Hier ook het geval. Door op mijn telefoon BT uit en aan zetten lukte het toch om de updates uit te voeren.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AvK schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:37:
[...]

Hier ook het geval. Door op mijn telefoon BT uit en aan zetten lukte het toch om de updates uit te voeren.
Een paar keer geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:06:
[...]

Een paar keer geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Ja klopt...... :'(
Het rare is dat bij mij 2 apps wel goed geïnstalleerd werden door deze truc.
Samsung Health en Find My Car helaas niet.

Update: Het opnieuw installeren van Find My Car is gelukt.
Simpelweg door de app te verwijderen en opnieuw er op zetten.
Health doet et nog steeds niet......

[ Voor 20% gewijzigd door AvK op 30-05-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Ik heb de update binnen en geinstalleerd. Na de reboot bleef het horloge hangen op het splash screen, maar na een handmatige extra reboot liep de software wel door en werkt alles weer net zo goed als voorheen. Leuk hoe nu de berichten binnenkomen. Ik ben met name benieuwd naar mijn bluetooth verbinding. Ik post over enkele dagen een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 11:08
mrjobby schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:16:
Het probleem waar ik mee zit is Spotify. Ik luister graag naar muziek tijdens het lopen maar dit werkt op de een of andere manier alles behalve fijn. Ik heb de playlist gedownload staan op me watch maar toch blijft die regelmatig vragen voor een internet connectie. Soms gaat die het opeens doen en kan ik beginnen met lopen maar vaak kapt die er naar 2 of 3 nummers toch weer mee. Vorige keer heb ik spotify geupdate en alles opnieuw gedownload in de hoop dat het probleem verholpen zou zijn maar helaas.
Na de laatste Spotify update zou dit beter moeten werken. Bij mij gebeurde dat pas nadat ik de app eerst nog een keer hele verwijderd en opnieuw geïnstalleerd had. Sindsdien kan ik eindelijk goed hardlopen met offline Spotify. Ik heb eerder ook gelezen dat de gedownloade bestanden soms spontaan verdwijnen, dus ik wacht nog af of het stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb mijn Galaxy Watch nu bijna 3 maanden, en er zit een specifieke plek op de bezel waarin de clicks niet registreren, ongeacht de richting. Ik moet dan 3 clicks roteren voor hij weer reageert. En blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem: https://www.reddit.com/r/..._not_working_on_specific/ :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

.oisyn schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:51:
Ik heb mijn Galaxy Watch nu bijna 3 maanden, en er zit een specifieke plek op de bezel waarin de clicks niet registreren, ongeacht de richting. Ik moet dan 3 clicks roteren voor hij weer reageert. En blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem: https://www.reddit.com/r/..._not_working_on_specific/ :(
Gewoon onder garantie op laten lossen. Komt volgens mij gelukkig weinig voor. Mijn GW is 8 maanden en nog steeds 100% tip top in orde. Terwijl ik hem echt wel heel intensief gebruik.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
gwystyl schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Ach, er zijn tienduizenden watchfaces, dus daar zit vast wat voor je tussen..... Ik zou mijn adem niet inhouden voor de standaard watchfaces van Samsung.
Ik heb zelf vooral de eerste paar weken tientallen verschillende geprobeerd, maar toen ik eenmaal een keuze/voorkeur had, bleek ik daar steeds op terug te komen.
Ook nu kijk ik af en toe welke er in de aanbieding of gratis zijn, maar ik blijf terug gaan naar MD125 hybrid van Matteo Dinea. Deze heeft lekker veel informatie en shortcuts, zonder heel druk over te komen. Hij lijkt een beetje op mijn oude Timex volgens mij, al weet ik niet meer precies hoe die er ook alweer uitzag (ik gok 25 jaar geleden :X). Die had in ieder geval een blauwe achtergrond in het display, terwijl ik het nu zelf op de lichtste grijs/groene achtergrond heb ingesteld.

Plaatje uit de Galaxy Store
[Afbeelding]

Eigen plaatje, met wat kleuren aangepast naar eigen voorkeur.
[Afbeelding: Watchface MD125 hybrid]
Ik ben ook groot fan van de watch faces van Matteo Dini, ik gebruik zelf al enkele maanden de MD124 Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die is ook aardig ja. Ik gebruik zelf de MD153

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lax3-1.cdninstagram.com/vp/94730b48e5631f5669070d1dd4921288/5D3D5220/t51.2885-15/e35/56852980_127066991792234_2705108362258751917_n.jpg?_nc_ht=scontent-lax3-1.cdninstagram.com

.edit: sorry voor de waardeloze crop, had dit plaatje ook maar even snel van internet geplukt met mobiel :/

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 31-05-2019 14:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

.oisyn schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:26:
Die is ook aardig ja. Ik gebruik zelf de MD153

.edit: sorry voor de waardeloze crop, had dit plaatje ook maar even snel van internet geplukt met mobiel :/
Oef .. .geef mijn maar simpele stijlvolle beetje Zen wijzerplaten …. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
wiz schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:52:
[...]

Oef .. .geef mijn maar simpele stijlvolle beetje Zen wijzerplaten …. ;)
Voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Zelf wissel ik best veel met de Watchfaces. Gewoon hoe mijn gemoed is of wat de gelegenheid is. Ga ik chiq uit eten dan een nette classic. Sta ik op het sportveld dan een stoere. Heb sinds kort er een leren bandje bij. Zwart met oranje stiksel. Dus nu Falcon Premier als watchface. Morgen weer een andere. Da's het mooie van zo'n horloge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:54
Mij valt op dat sinds de laatste grote software update ik geen software meer op het horloge kan installeren. Met Samsung Health bijwerken komt hij in een "loop" terecht.( gebeurt op de 46 mm en de 42 mm versie)
Dan kon ik nog een gps tracker bijwerken maar dat werkt ook niet meer. Eraf gegooid en opnieuw geprobeerd , maar helaas werkt niet.
Voor deze laatste ben ik al op Komoot overgestapt en die werkt nog gelukkig.
Alleen toekomstige updates zal niet meer gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Von Henkel schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:10:
Mij valt op dat sinds de laatste grote software update ik geen software meer op het horloge kan installeren. Met Samsung Health bijwerken komt hij in een "loop" terecht.( gebeurt op de 46 mm en de 42 mm versie)
Dan kon ik nog een gps tracker bijwerken maar dat werkt ook niet meer. Eraf gegooid en opnieuw geprobeerd , maar helaas werkt niet.
Voor deze laatste ben ik al op Komoot overgestapt en die werkt nog gelukkig.
Alleen toekomstige updates zal niet meer gaan.
Probleem bij mij opgelost door het horloge een keer uit en aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
yinx84 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 06:44:
[...]

Probleem bij mij opgelost door het horloge een keer uit en aan te zetten.
Werkt voor mij helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 18:59
Dit is mijn favoriete watchface, zowel elegant als stoer. AP116 van Andrea Pascolo

AP116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Is er ergens een site waar je kunt filteren welke functies je, behalve de klok, in je watch face wilt hebben?
In mijn geval: Temperatuur, stappen, batterijniveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

kruila schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:16:
Is er ergens een site waar je kunt filteren welke functies je, behalve de klok, in je watch face wilt hebben?
Ben er nog geen tegengekomen nee... Ik haal zelf mijn watchfaces vooral bij watchfaces.be.. Die hebben ze voor Watchmaker, Facer en Samsung Galaxy Watch Designer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Ik wilde zoeken naar Watchface MD153. Als ik begin te zoeken in de Galaxy Store geeft hij na een paar karakters keurig de suggestie "MD 153 - NEW Hybrid Watch Face". De zoekfunctie geeft echter "Geen zoekresultaten". Ik gebruik de GW in combinatie met een iPhone X. Zijn sommige watchfaces alleen via Android beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Roost schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:11:
[...]

Werkt voor mij helaas niet...
Misschien proberen te herstarten door de aan/uit knop ingedrukt te houden tot het Samsung logo tevoorschijn komt met de tekst "rebooting". Dan wordt de cache geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Spass67 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:52:
Ik wilde zoeken naar Watchface MD153. Als ik begin te zoeken in de Galaxy Store geeft hij na een paar karakters keurig de suggestie "MD 153 - NEW Hybrid Watch Face". De zoekfunctie geeft echter "Geen zoekresultaten". Ik gebruik de GW in combinatie met een iPhone X. Zijn sommige watchfaces alleen via Android beschikbaar?
Ik snap niet helemaal wat er gebeurt. Als ik je post goed lees verschijnt hij wel bij de suggesties als je aan het typen bent, maar vindt de Galaxy Store op je iPhone niks als je op de zoek-knop drukt?
Als ik kijk bij de FB-pagina van Matteo Dini zegt ook iemand dat hij hem niet kan installeren op iOS. Zijn antwoord is dan:
Matteo Dini MD Unfortunately you can obtain officially only free watch faces on iOs devices.
Ik vermoed dus dat het inderdaad een iOS beperking is. Voor zover ik weet verdwijnen watch faces als je je watch met een andere telefoon verbindt, dus even met een Android telefoon verbinden, watch face installeren en terug koppelen aan je iPhone wordt 'm waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
EnigmaNL schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:02:
[...]

Misschien proberen te herstarten door de aan/uit knop ingedrukt te houden tot het Samsung logo tevoorschijn komt met de tekst "rebooting". Dan wordt de cache geleegd.
Werkt helaas ook niet. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Ik denk dan dat het een niet-gratis Watch face is, en op de iPhone is er waarschijnlijk geen optie om te betalen. Al heb ik ook wel eens Watch faces voorbij zien komen waar een prijs bij stond. Als zuinige Hollander heb ik alleen nog nooit geprobeerd om deze te installeren.

De truc om met een nieuwe telefoon te verbinden heb ik inderdaad al eens geprobeerd en werkt inderdaad niet. Nou ja, gelukkig blijft er nog genoeg te kiezen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 22:05
Vigory schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:37:
[...]

Na de laatste Spotify update zou dit beter moeten werken. Bij mij gebeurde dat pas nadat ik de app eerst nog een keer hele verwijderd en opnieuw geïnstalleerd had. Sindsdien kan ik eindelijk goed hardlopen met offline Spotify. Ik heb eerder ook gelezen dat de gedownloade bestanden soms spontaan verdwijnen, dus ik wacht nog af of het stabiel blijft.
Top, ga ik dat nog even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Over de installatieproblemen van de nieuwe versie van Samsung Health:

Ik krijg de indruk dat hij wel geïnstalleerd is op mijn Galaxy Watch 46 (Gezien vormgeving van de app op de watch) en daar ook goed functioneert, maar dat de "terugkoppeling", dat die update op de Galaxy Wearable app geslaagd is, naar mijn S9+ niet lukt.

Dus krijg ik steeds de melding op mijn S9+ dat er update is voor Samsung Health op mijn Galaxy Watch.

Als mijn "theorie" niet correct is hoor ik dat graag, ik kan nergens op de Galaxy Watch namelijk een versienummer vinden van Samsung Health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25
Spass67 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:21:
Ik denk dan dat het een niet-gratis Watch face is, en op de iPhone is er waarschijnlijk geen optie om te betalen. Al heb ik ook wel eens Watch faces voorbij zien komen waar een prijs bij stond. Als zuinige Hollander heb ik alleen nog nooit geprobeerd om deze te installeren.

De truc om met een nieuwe telefoon te verbinden heb ik inderdaad al eens geprobeerd en werkt inderdaad niet. Nou ja, gelukkig blijft er nog genoeg te kiezen over.
Helaas is het niet alleen op de iPhone een probleem, op mijn oneplus 6 en nu de 7pro kan ik ook geen watchfaces kopen.
Ik los dit op door hem te verbinden met een oude S6 die ik nog heb liggen.
Koop ik er meestal een aantal die ik aan m'n favorieten heb toegevoegd en dan koppel ik het horloge weer aan m'n OnePlus.
De watchfaces zijn gekoppeld aan je Samsung account.
Helaas erg omslachtig en een groot minpunt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ComTech schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Helaas is het niet alleen op de iPhone een probleem, op mijn oneplus 6 en nu de 7pro kan ik ook geen watchfaces kopen.
Ik los dit op door hem te verbinden met een oude S6 die ik nog heb liggen.
Koop ik er meestal een aantal die ik aan m'n favorieten heb toegevoegd en dan koppel ik het horloge weer aan m'n OnePlus.
De watchfaces zijn gekoppeld aan je Samsung account.
Helaas erg omslachtig en een groot minpunt vind ik.
Op een Android toestel kun je toch gewoon de Galaxy Store installeren en vanuit daar watchfaces kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
kruila schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:30:

Ik krijg de indruk dat hij wel geïnstalleerd is op mijn Galaxy Watch 46 (Gezien vormgeving van de app op de watch) en daar ook goed functioneert, maar dat de "terugkoppeling", dat die update op de Galaxy Wearable app geslaagd is, naar mijn S9+ niet lukt.

Dus krijg ik steeds de melding op mijn S9+ dat er update is voor Samsung Health op mijn Galaxy Watch.

Als mijn "theorie" niet correct is hoor ik dat graag, ik kan nergens op de Galaxy Watch namelijk een versienummer vinden van Samsung Health.
Kun je eens proberen een nieuwe watch face the downloaden en te installeren? Dat werkt bij mij namelijk ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Laatst online: 22:25
EnigmaNL schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Op een Android toestel kun je toch gewoon de Galaxy Store installeren en vanuit daar watchfaces kopen?
Nee dat gaat niet, staat niet in de playstore.
Sideloaden lukt ook niet komt de melding uw apparaat is niet compatible.
Ik heb wel gewoon de Galaxy Wearable app waar ik ook wel watchfaces kan zoeken en installeren en zelfs kopen tenminste dat lukt tot op zekere hoogte.

Afbeeldingslocatie: https://home.smidtsweb.nl/images/Screenshot_20181119-215114.jpg

Creditcard is de enige mogelijkheid die ik heb op m'n telefoon verificatie daarvan gaat goed tot de betaling van de watchface.
Als ik het op m'n oude S6 doe heb ik wel de mogelijkheid om met paypal te betalen en met creditcard en dat gaat met beide goed.
Probleem is dat het geen Samsung telefoon is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
Roost schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:55:
[...]

Kun je eens proberen een nieuwe watch face the downloaden en te installeren? Dat werkt bij mij namelijk ook niet...
Ik heb een watchface uit de Galaxy Store gedownload en geïnstalleerd en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:30:

De Health versie die nu op mijn Galaxy Watch staat is: 4.5.11700
De update bevat versie: 4.5.12301
Dat kan je checken in de Wear app.

Maar ja.... updaten naar de laatste versie lukt dus nog steeds niet.
(Zelfde probleem al vanaf het begin: app updaten op je telefoon gaat goed en lijkt ook goed overgezet te worden op de Watch, installeren op de Watch mislukt op het eind vanwege onderbroken BT verbinding.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AvK schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:05:
[...]

De Health versie die nu op mijn Galaxy Watch staat is: 4.5.11700
De update bevat versie: 4.5.12301
Dat kan je checken in de Wear app.

Maar ja.... updaten naar de laatste versie lukt dus nog steeds niet.
(Zelfde probleem al vanaf het begin: app updaten op je telefoon gaat goed en lijkt ook goed overgezet te worden op de Watch, installeren op de Watch mislukt op het eind vanwege onderbroken BT verbinding.)
Heb nog steeds niet kunnen vinden waar ik kan zien welke Health versie NU op mijn watch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 09:21
Ik heb een oneplus 6t en kan alles zonder problemen kopen en betalen. Updates gingen ook feilloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Heb nog steeds niet kunnen vinden waar ik kan zien welke Health versie NU op mijn watch staat.
Open de Galaxy Wear app op je telefoon. Klik op Apps. Klik op Samsung Health. Daar staat huidige de versie die op je horloge staat. Als je klikt op download Health zie je het nieuwe versie nummer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik gebruik eigenlijk sinds dag 1 (release) de standaard watch face waarmee het horloge ook getoond werd in eerste instantie, nooit een betere gevonden. Overal die lelijke logo's en drukke dingen, ook rood en blauw wertk gewoon niet lekker vind ik met een display.

Updates zijn bij mij trouwens dan weer wel gewoon goed gegaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AvK schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:24:
[...]

Open de Galaxy Wear app op je telefoon. Klik op Apps. Klik op Samsung Health. Daar staat huidige de versie die op je horloge staat. Als je klikt op download Health zie je het nieuwe versie nummer.
Ik weet dat mijn ogen slecht zijn, maar als ik klik op Samsung Health in de Galaxy WearABLE app, dan zie ik geen versie. Zit het misschien in het feit dat jij een IPhone hebt en ik een Android toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Screenshot op mijn Samsung S9+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DNhhkWZfRrApj6ZfAlqWZHlh/thumb.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door AvK op 04-06-2019 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Dank je voor de moeite, maar deze screenshot is niet te lezen omdat ie superklein is, en bij uitvergroten superwazig, maar des ondanks toch gevonden, heel veel dank!

[ Voor 6% gewijzigd door kruila op 04-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Dank je voor de moeite, maar deze screenshot is niet te lezen omdat ie superklein is, en bij uitvergroten superwazig, maar des ondanks toch gevonden, heel veel dank!
Probeer nu nog es..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AvK schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:01:
[...]

Probeer nu nog es..... ;)
super, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Laatst online: 18-09 08:48
Ik gebruik nu deze watchface:

https://www.facebook.com/pg/llookewatchfaces/posts/

nineteen blue:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rsrIUn7Wk0SUYcGRfoXgWl5N/medium.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Btje op 04-06-2019 13:42 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurensius88
Phusebox schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:31:
Ik gebruik eigenlijk sinds dag 1 (release) de standaard watch face waarmee het horloge ook getoond werd in eerste instantie, nooit een betere gevonden. Overal die lelijke logo's en drukke dingen, ook rood en blauw wertk gewoon niet lekker vind ik met een display.

Updates zijn bij mij trouwens dan weer wel gewoon goed gegaan.
Dit idd! Ik gebruik ook nog steeds de standaard watchface. Vind die lekker rustig en mooi strak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:16:
Ik gebruik de mr time App. Te verkrijgen in de playstore. Kan je gratis faces maken en bewerken hoe je hem wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb alleen nog nooit een watch face met temperatuur gezien.... Meestal zie je batterij percentage, aantal stappen, evt afstand en calorieën naast de ongeveer standaard tijd, datum en dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ook bij de mr time app. Heel veel mogelijkheden.
Je kan je wijzerplaten opslaan. Anderen kunnen hem dan ook gebruiken.
Ik weet niet hoe je hier een afbeelding post anders stuurde ik een screenshot mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
gwystyl schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:19:
Ik heb alleen nog nooit een watch face met temperatuur gezien.... Meestal zie je batterij percentage, aantal stappen, evt afstand en calorieën naast de ongeveer standaard tijd, datum en dag.
O heel veel, zoek naar weer/weather, of bijv. Tomcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthurv11
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 23:47
Mijn ervaring met deze smartwatch is top. Het enige die soms tegen valt is de verbinding die soms wegvalt met mijn Huawei. Voor de rest vind ik het meer dan z'n geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Hmm zodra je op een whatsapp bericht reageert verdwijnt de hele boel en is het nooit meer terug te vinden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:50
Ik kan de Samsung Health app ook met geen mogelijkheid installeren. Zegt dat de BT is verbroken tijdens installeren. Als je beide apparaten wakker houd blijft de BT verbinding wel maar na 10 minuten is hij nog aan het installeren. Werkt dus voor geen meter helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
mike123 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:52:
Ik kan de Samsung Health app ook met geen mogelijkheid installeren. Zegt dat de BT is verbroken tijdens installeren. Als je beide apparaten wakker houd blijft de BT verbinding wel maar na 10 minuten is hij nog aan het installeren. Werkt dus voor geen meter helaas.
Dit gebeurt ook met mij nog steeds zo. Andere apps zijn allemaal zonder probleem geudated, maar de S.Health lukt nog steeds niet. Heb ook via de apps geprobeerd, wat @AvK aangeeft, maar gooit de verbinding steeds weer der uit.

.
arthurv11 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:17:
Mijn ervaring met deze smartwatch is top. Het enige die soms tegen valt is de verbinding die soms wegvalt met mijn Huawei. Voor de rest vind ik het meer dan z'n geld waard.
Dit is super ironisch wat je nu zegt...
Het is alsof ik zeg dat ik AOD altijd uit heb, en WiFi en BT uit, en GPS nooit aan ... en waarom heb je dan nog een "Smart"watch van 300 euro om mijn pols voor nodig? Om hem een keer in de 5 dagen aan de ladder te hangen???
Geef me maar een Casio ProTrek van dezelfde prijs, die geeft je ook ongeveer net zoveel, maar dan om nooit meer zorgen over de batterij te hoeven maken.

Edit: ik gebruik hem met een S.G.Note9

Edit2: Oh ja, en bij mij houdt dit in dat de verbinding niet meer tot stand wordt gebracht alleen maar door de BT uit een weer aan te zetten, het moet helemaal opnieuw pairing gemaakt worden... waardeloos!!!

[ Voor 8% gewijzigd door GentiLi op 05-06-2019 05:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurensius88
GentiLi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:05:

[...]

Dit is super ironisch wat je nu zegt...
Het is alsof ik zeg dat ik AOD altijd uit heb, en WiFi en BT uit, en GPS nooit aan ... en waarom heb je dan nog een "Smart"watch van 300 euro om mijn pols voor nodig? Om hem een keer in de 5 dagen aan de ladder te hangen???
Geef me maar een Casio ProTrek van dezelfde prijs, die geeft je ook ongeveer net zoveel, maar dan om nooit meer zorgen over de batterij te hoeven maken.

Edit: ik gebruik hem met een S.G.Note9

Edit2: Oh ja, en bij mij houdt dit in dat de verbinding niet meer tot stand wordt gebracht alleen maar door de BT uit een weer aan te zetten, het moet helemaal opnieuw pairing gemaakt worden... waardeloos!!!
Die vergelijking slaat nergens op. Hij zegt dat hij af en toe de verbinding verliest, niet dat hij constant zonder telefoon gekoppeld rondloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Laurensius88 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:22:
[...]

Die vergelijking slaat nergens op. Hij zegt dat hij af en toe de verbinding verliest, niet dat hij constant zonder telefoon gekoppeld rondloopt..
Jij neemt mijn voorbeeld ook veel te letterlijk, mijnheer! Mijn commentaar op hem/haar verzamelde zo een beetje de "positieve" bevindingen van de meeste hier in het forum....

In hem/haar/jouw/míjn geval, als je verbinding, niet altijd maar wel "af en toe" wat jij zegt, weg valt, hoe zo heb je het over een "Smart"watch dan? Dát was mijn punt, ik wilde niet iemand beledigen, maar de feiten zo een beetje vertellen...

Ik heb ong. 1000 euro aan mijn S.G.Note9 512G uitgegeven, maar daar ben ik super tevreden over, hoor je mij niet klagen. Maar 300 bugs geven voor iets die niet volledig werkt, dat vind ik wel weggegooide geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Foutje...

[ Voor 194% gewijzigd door GentiLi op 05-06-2019 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurensius88
GentiLi schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:46:
[...]

Jij neemt mijn voorbeeld ook veel te letterlijk, mijnheer! Mijn commentaar op hem/haar verzamelde zo een beetje de "positieve" bevindingen van de meeste hier in het forum....

In hem/haar/jouw/míjn geval, als je verbinding, niet altijd maar wel "af en toe" wat jij zegt, weg valt, hoe zo heb je het over een "Smart"watch dan? Dát was mijn punt, ik wilde niet iemand beledigen, maar de feiten zo een beetje vertellen...

Ik heb ong. 1000 euro aan mijn S.G.Note9 512G uitgegeven, maar daar ben ik super tevreden over, hoor je mij niet klagen. Maar 300 bugs geven voor iets die niet volledig werkt, dat vind ik wel weggegooide geld.
Dat hangt er vanaf wat "af en toe" is.. Bij mij verliest hij ook wel eens de verbinding met mijn Galaxy S8+, maar als dat 2x op een dag is, waarbij hij binnen 5sec de verbinding weer terug heeft, hoor je mij daar niet over klagen en doet dat verder niets af aan het feit of het een "Smart"watch is.

Natuurlijk zit daar verschil per persoon in, maar die 2x 5seconde neem ik voor lief. Aangezien ik ook niet weet of dit aan de watch, telefoon of andere invloeden ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Niet online
Sinds de laatste update wil mijn Galaxy Watch de workout fietsen niet meer automatisch herkennen.

Horloge herstarten en resetten heeft niet geholpen...

Hebben andere ook dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit nog op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Willianv schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:42:
Sinds de laatste update wil mijn Galaxy Watch de workout fietsen niet meer automatisch herkennen.

Horloge herstarten en resetten heeft niet geholpen...

Hebben andere ook dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit nog op kan lossen?
Dat is een goeie, was me nog niet opgevallen. Ik heb inderdaad hetzelfde probleem sinds de update.
Helaas nog geen oplossing dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:27

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Willianv schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:42:
Bij mij doet die het prima, maar dan wel na 10m30s geeft die een melding over de workout fietsen. Ik weet niet wat standaard is omdat ik hem net pas heb.

Misschien moet je wat harder fietsen :P

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou juist graag dat automatisch detecteren uitschakelen want soms detecteert de watch dat ik aan het fietsen ben terwijl dat toch echt niet zo is, die optie is in de app alleen greyed out.

Ik start het liever handmatig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laurensius88
Mother_Goozz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:31:
[...]

Bij mij doet die het prima, maar dan wel na 10m30s geeft die een melding over de workout fietsen. Ik weet niet wat standaard is omdat ik hem net pas heb.

Misschien moet je wat harder fietsen :P
Dat is standaard zo dat hij na 10 min pas een melding geeft :)
Sipio schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:24:
Ik zou juist graag dat automatisch detecteren uitschakelen want soms detecteert de watch dat ik aan het fietsen ben terwijl dat toch echt niet zo is, die optie is in de app alleen greyed out.

Ik start het liever handmatig..
Ook dat is mogelijk!
Ga op de Watch naar Samsung Health > Scroll naar beneden naar Instellingen > Trainingdetectie > Activ. detecteren > selecteer welke activiteiten hij wel en niet moet detecteren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind het selecteren van een workout voor als je bijv in de sportschool staat echt rete-omslachtig. Scroll scroll, Samsung Health, scroll scroll scroll, workout, start workout, scroll scroll scroll, treadmill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Laurensius88 Ah tnx, heb de watch nog niet zo lang soms nog zoeken naar instellingen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 17:10
.oisyn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:32:
Ik vind het selecteren van een workout voor als je bijv in de sportschool staat echt rete-omslachtig. Scroll scroll, Samsung Health, scroll scroll scroll, workout, start workout, scroll scroll scroll, treadmill.
Ik gebruik hier vaak gewoon de widget voor. Dat gaat sneller. Ik weet uit mijn hoofd dat er zeker 2 widgets zijn om een training te beginnen. Met 1 widget moet je eerst nog een activiteit kiezen. Bij de andere widget kun je tot 4 activiteiten opgeven die standaard getoond worden. Dus dan hoef je alleen maar de juiste activiteit op je widget te selecteren om te beginnen met sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@avec_style Oh dat laatste is wel handig, die heb ik nog niet gezien. Ik weet wel dat je de double press home als workout in kunt stellen, maar het is dan weer niet mogelijk om een shortcut voor workout in de quick launch widget te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:08
Hallo,

Weet iemand hoe je de food app van virtuagym kan koppelen aan s-Health? Dus dat die data in S-Health komt? Ik weet dat Google Fit en Virtuagym wel gekoppeld kunnen worden en via de 3th party app Health Sync kan je weer data uitwisselen tussen S-Health en Google Fit. dat werkt prima als ik bijv. een training toevoeg.

Alleen ik krijg de voeding maar niet in door in S-Health... Iemand een idee? Helaas zit ik vast aan de Food app dus daar moet ik mijn voeding in noteren....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
Laurensius88 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:20:
Hmm.. ik heb nu (na de update) hetzelfde probleem als @RobinNL had.. Hij telt de torso bewegingen niet meer.

@RobinNL hoe is dit bij jou nu? Had je het nog werkend kunnen krijgen?
Zijn er meer mensen die dit hebben (na de update) ?
Dit probleem lijkt opgelost te zijn :?
Ik heb verder niets bijzonders gedaan met horloge / telefoon, maar het lijkt weer te werken.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Werkt samsung pay via het horloge in 2019 nog steeds niet? De Galaxy s9 zelf kan via NFC icm bijvoorbeeld de ING app wel betalen. Ook zijn er wat banken, zoals de rabobank, die specifiek bijvoorbeeld de fitbit vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
sdk1985 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:55:
Werkt samsung pay via het horloge in 2019 nog steeds niet? De Galaxy s9 zelf kan via NFC icm bijvoorbeeld de ING app wel betalen. Ook zijn er wat banken, zoals de rabobank, die specifiek bijvoorbeeld de fitbit vermelden.
Nee, ik vermoed dat dit komt door het verschil zit in het besturingssysteem: De S9 en andere mobieltjes van Samsung gebruiken Android, en het horloge gebruikt Tizen.

[ Voor 4% gewijzigd door kruila op 07-06-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hmm ik kan de Galaxy Watch niet echt een hoog cijfer geven op deze manier

postief:
-ziet er goed uit (veel beter dan een fitbit)
-werkende nacht modus (ontbreekt bij fitbit, die gaat gewoon aan als je je omdraait in je slaap!)

negatief:
-geen nieuwe berichten sturen via whastapp (mij in ieder geval niet gelukt, alleen sms)
-na reageren op whatsapp verdwijnt notificatie en vind je hem nooit meer terug
-hartslag meting stopte op 5 minuten van mijn 60 minuten durende workout en kwam alleen weer aan de gang door een nieuwe workout te starten
-niet geschikt om mee te pinnen
-beperkte app support (wemo lightning ontbreekt bijvoorbeeld)
-widgets updaten pas als je ze bezoekt (dus tijdens het draaien zie je oude informatie)

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 07-06-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Anderen wel eens last dat het horloge absoluut niet wil verbinden met de telefoon, normaal niks geen problemen maar krijg ze nu gewoon niet connected met elkaar, vorige week ook al een keer last van gehad en toen de app op mijn tel opnieuw geïnstalleerd en toen ging het weer ff goed maar weinig zin om dat te blijven doen eigenlijk.

Volgens mij mis ik geen instelling of zo.

*nu opgelost door de tel een keer opnieuw op te starten, wel een beetje vervelend dit.

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 11-06-2019 07:01 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Pre-order actie, Levertijden, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Watch] Levertijd & Prijzen