Ik heb nu een maandje de GW, de 42mm. Aanvankelijk zeer tevreden mee, maar sinds vorige week donderdag verbrandt ik blijkbaar ineens calorieën als een paard. Getallen als 15k (!!!) per dag zijn geen uitzondering, en m'n record is 25k, dat was een dagje dierentuin met de kids
. Ook is het batterijverbruik ineens zeer toegenomen en haal ik het eind van de dag niet meer. Gisteravond rond een uur of 10 's avonds maar gewoon even uitgezet met nog 4% over. En toen ik hem vanmorgen weer omdeed en aanzette, volledig opgeladen, begon hij met 0 stappen (wat ik zou verwachten) en 1020 verbrandde calorieën
.
Er is dus iets goed mis, maar ik kan maar niet achterhalen wat precies. Rebooten werkt dus blijkbaar niet. Ik overweeg nu een factory reset, maar voor ik dat doe vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb verder nog niet echt 3rd party apps geïnstalleerd, alleen Spotify en een watch face van MD naar die heb ik al vanaf dag 1. De rest van de apps zijn van Samsung zelf.
Iets anders overigens, ik krijg steeds notificaties van "Google" over de temperatuur, maar die is in Fahrenheit. Iemand een idee hoe ik dat aanpas?

Er is dus iets goed mis, maar ik kan maar niet achterhalen wat precies. Rebooten werkt dus blijkbaar niet. Ik overweeg nu een factory reset, maar voor ik dat doe vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb verder nog niet echt 3rd party apps geïnstalleerd, alleen Spotify en een watch face van MD naar die heb ik al vanaf dag 1. De rest van de apps zijn van Samsung zelf.
Iets anders overigens, ik krijg steeds notificaties van "Google" over de temperatuur, maar die is in Fahrenheit. Iemand een idee hoe ik dat aanpas?
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2019 11:55 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.