Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb nu een maandje de GW, de 42mm. Aanvankelijk zeer tevreden mee, maar sinds vorige week donderdag verbrandt ik blijkbaar ineens calorieën als een paard. Getallen als 15k (!!!) per dag zijn geen uitzondering, en m'n record is 25k, dat was een dagje dierentuin met de kids |:(. Ook is het batterijverbruik ineens zeer toegenomen en haal ik het eind van de dag niet meer. Gisteravond rond een uur of 10 's avonds maar gewoon even uitgezet met nog 4% over. En toen ik hem vanmorgen weer omdeed en aanzette, volledig opgeladen, begon hij met 0 stappen (wat ik zou verwachten) en 1020 verbrandde calorieën 8)7.

Er is dus iets goed mis, maar ik kan maar niet achterhalen wat precies. Rebooten werkt dus blijkbaar niet. Ik overweeg nu een factory reset, maar voor ik dat doe vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb verder nog niet echt 3rd party apps geïnstalleerd, alleen Spotify en een watch face van MD naar die heb ik al vanaf dag 1. De rest van de apps zijn van Samsung zelf.

Iets anders overigens, ik krijg steeds notificaties van "Google" over de temperatuur, maar die is in Fahrenheit. Iemand een idee hoe ik dat aanpas?

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2019 11:55 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
.oisyn schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:45:
Ik heb nu een maandje de GW, de 42mm. Aanvankelijk zeer tevreden mee, maar sinds vorige week donderdag verbrandt ik blijkbaar ineens calorieën als een paard. Getallen als 15k (!!!) per dag zijn geen uitzondering, en m'n record is 25k, dat was een dagje dierentuin met de kids |:(. Ook is het batterijverbruik ineens zeer toegenomen en haal ik het eind van de dag niet meer. Gisteravond rond een uur of 10 's avonds maar gewoon even uitgezet met nog 4% over. En toen ik hem vanmorgen weer omdeed en aanzette, volledig opgeladen, begon hij met 0 stappen (wat ik zou verwachten) en 1020 verbrandde calorieën 8)7.

Er is dus iets goed mis, maar ik kan maar niet achterhalen wat precies. Rebooten werkt dus blijkbaar niet. Ik overweeg nu een factory reset, maar voor ik dat doe vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb verder nog niet echt 3rd party apps geïnstalleerd, alleen Spotify en een watch face van MD naar die heb ik al vanaf dag 1. De rest van de apps zijn van Samsung zelf.

Iets anders overigens, ik krijg steeds notificaties van "Google" over de temperatuur, maar die is in Fahrenheit. Iemand een idee hoe ik dat aanpas?
Ik heb dezelfde GW. Ik weet wel dat je in je slaap veel calorieën verbruikt. Dit heeft te maken met diverse factoren. (ff Googlen).
De temperatuur op Celsius zetten doe je in je Google app op je telefoon. (instellingen van Google app - Google Assistent - Persoonlijk - Weer).

De rest van je problemen herken ik niet. Zijn idd wel veel calorieën. Mss toch een reset overwegen. Het batterijverbruik kan ev. met de Spotify app te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oldblack schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:49:
[...]

Ik heb dezelfde GW. Ik weet wel dat je in je slaap veel calorieën verbruikt. Dit heeft te maken met diverse factoren. (ff Googlen).
En daarom begint ie op 1000? Lijkt me raar, ik verwacht dat als ik 'm aanzet dat ie dan gewoon vanaf 0 begint te tellen. Hij kan ook moeilijk bepalen hoe lang ik geslapen heb, hij heeft meer dan 12 uur uitgestaan.
De temperatuur op Celsius zetten doe je in je Google app op je telefoon. (instellingen van Google app - Google Assistent - Persoonlijk - Weer).
Die staat al op Celsius, dus dat is het niet.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2019 14:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Heeft er iemand goede ervaringen met een voice recorder app voor de Galaxy Watch?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
.oisyn schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:45:

Er is dus iets goed mis, maar ik kan maar niet achterhalen wat precies. Rebooten werkt dus blijkbaar niet. Ik overweeg nu een factory reset
Voor nu inderdaad is een factory reset het meest zinnige wat je kan doen. Sowieso nooit onverstandig om eens in de zoveel tijd te doen. Ik zou voor de volledigheid ook je telefoon resetten. Tegenwoordig ook geen ellendige aangelegenheid meer aangezien er van alles als het goed is gewoon een back up aanwezig is. Toevallig gister nog gedaan omdat mijn telefoon kuren had en los vd tijd die het kost verder prima te doen. Mocht je daarna nog steeds dezelfde problemen ondervinden dan zou ik het horloge ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmm ik sprak misschien te snel mbt de reboot. Afgezien van de rare start eindig ik de dag wel met een normale hoeveelheid van 2200 calorieën en 46% over (met always on display) :).

Rest alleen nog dat vage Fahrenheit issue. Is misschien gerelateerd aan het feit dat ik hem in het Engels heb staan, alsmede mij telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
.oisyn schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 23:21:

Rest alleen nog dat vage Fahrenheit issue. Is misschien gerelateerd aan het feit dat ik hem in het Engels heb staan, alsmede mij telefoon?
Daar zat ik ook aan te denken, een taal- en/of landinstelling. Je zou die terug kunnen zetten naar Nederland(s), kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AvK schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:18:
Zelf heb ik wel direct een fraai metalen bandje gekocht. Zo een die een loop maakt met het horloge en een magneetje.
En bevalt zo'n bandje met die magneet, of heeft die ook nadelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

AvK

Ready Set Go

kruila schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:25:
[...]

En bevalt zo'n bandje met die magneet, of heeft die ook nadelen?
Bandje bevalt me prima. Het handige is dat die super makkelijk op lengte in te stellen is. Je pols is immers niet steeds even dik. Het magneetje is behoorlijk sterk. Verschuift niet bedoel ik. Tot nu toe weinig last van onbedoeld kleven aan andere metalen spullen. Soms heb ik een metalen sigarendoosje in mijn borstzak van mijn blouse. Daar is ie wel eens aan vast geklikt. :P

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Iemand een idee hoe ik daily briefing aan kan zetten?
Heb alles wat ik via internet kon vinden al geprobeerd, sensors aanzetten voor Daily Briefing, Customization Services onder accounts heb ik niet. Heb de watch nu een week maar nog nooit een daily briefing gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Razer schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:05:
Heb alles wat ik via internet kon vinden al geprobeerd, sensors aanzetten voor Daily Briefing, Customization Services onder accounts heb ik niet. Heb de watch nu een week maar nog nooit een daily briefing gezien.
Ik was net blij dat ik het uit had gekregen, maar nav je vraag heb ik geprobeerd terug te zoeken hoe ik dat gedaan had. Ik kan het ook niet weervinden, maar ik vermoed dat het in de instellingen van Bixby zit, en dat je het op je telefoon moet instellen in de Galaxy Wear of Bixby app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 14:41
Razer schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:05:
Dat kun je aan zetten via Instellingen > Apps > Machtigingen > Daily briefing > Sensoren op Ja
Verder krijg je de deze meldingen niet als je watch op Goodnight modus en / of Theater modus staat.

Volgens mij zijn dat de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat is sowieso het verschil tussen theater mode en do not disturb? Op internet schijnt ook niemand het te weten 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Laurensius88 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:26:
[...]

Dat kun je aan zetten via Instellingen > Apps > Machtigingen > Daily briefing > Sensoren op Ja
Verder krijg je de deze meldingen niet als je watch op Goodnight modus en / of Theater modus staat.

Volgens mij zijn dat de stappen.
Dat zou het moeten zijn ja ;)
Maar ik gebruik geen theather, of goodnight mode en als nog nooit een daily briefing gezien. Op de Watch Active kun je Daily Briefing op scheduled tijden laten opkomen, maar op de Galaxy Watch 46mm is deze optie er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
.oisyn schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:57:
Wat is sowieso het verschil tussen theater mode en do not disturb? Op internet schijnt ook niemand het te weten 8)7
Letterlijk het enige verschil is dat bij DND je wekker/alarm van je telefoon ook op de watch afgaat. Bij Theater mode is dit niet... ik gebruik zelf bij het slapen gaan altijd Theater mode, omdat ik me kapot schrik als m'n horloge begint te trillen op m'n nachtkastje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb sinds een tijdje een Galaxy Watch Active die ik gebruik icm een OnePlus 6. Nu valt het me op dat wanneer ik op mijn horloge berichtjes lees van bijv. WhatsApp, ze niet als "Gelezen" gemarkeerd worden op mijn telefoon. Mis ik hier een instelling, of is er iets mis?

Edit: toegevoegd welke telefoon ik gebruik

[ Voor 16% gewijzigd door thijsken op 09-05-2019 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

thijsken schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:03:
Ik heb sinds een tijdje een Galaxy Watch Active die ik gebruik icm een OnePlus 6. Nu valt het me op dat wanneer ik op mijn horloge berichtjes lees van bijv. WhatsApp, ze niet als "Gelezen" gemarkeerd worden op mijn telefoon. Mis ik hier een instelling, of is er iets mis?

Je moet de melding nog omhoog swipen om hem te wissen op je horloge. Als je dat doet, wordt hij wel als gelezen gemarkeerd. Je wist dan ook alleen de melding, niet het bericht zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
gwystyl schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Je moet de melding nog omhoog swipen om hem te wissen op je horloge. Als je dat doet, wordt hij wel als gelezen gemarkeerd. Je wist dan ook alleen de melding, niet het bericht zelf.
Thanks voor het antwoord! Dat dacht ik dus ook, maar dat gebeurt niet. Als ik het bericht weg swipe, dan blijft hij als ongelezen in mijn telefoon staan. Alleen als ik specifiek "Markeer als gelezen" selecteer, wordt hij gemarkeerd als gelezen. In Facebook kan ik zelfs helemaal niet aangeven dat hij gelezen is, daar kan ik alleen "Open op telefoon" selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
thijsken schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:03:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel als feature zie :+
Maar ik snap wel dat je dit als probleem ziet.

Overigens heb ik gisteren voor het eerst een zwemtraining gedaan en dat werkt fenomenaal! _/-\o_

Hier onder screenshot van het overzicht en een overzichtje met de gezwommen banen waarbij je dus ook kan zien welke baan er welke slag is gezwommen. Ook de detectie van de zwemslag is bijna helemaal correct! Aantal slagen zijn anders geïnterpreteerd maar dat waren zwemtechniek oefeningen dus dat is goed verklaarbaar

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/BqzS3nW
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/16mvZ7P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dag vraagje weet er iemand of er een app bestaat om radar kontrole te melden bv als er een flits paal is of kontrole dat hij op een manier gaat trillen of geluid dan moet je gsm niet uit hallen gewoon tik op scherm en start app ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:27
Ik heb de Watch inmiddels 2 weken en ben er nog steeds tevreden mee! Hier gaat hij zo'n 5 dagen mee voordat ie opgeladen moet worden.

Wat me wel opvalt... Wanneer je een tijdje niet beweegt krijg je een melding om je romp 5x te draaien. Als je de bewegingen nadoet wordt er geteld. Sinds ongeveer een week registreert mijn watch deze bewegingen niet meer. Hoe is dit op te lossen?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
RobinNL schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:01:
Ik heb de Watch inmiddels 2 weken en ben er nog steeds tevreden mee! Hier gaat hij zo'n 5 dagen mee voordat ie opgeladen moet worden.

Wat me wel opvalt... Wanneer je een tijdje niet beweegt krijg je een melding om je romp 5x te draaien. Als je de bewegingen nadoet wordt er geteld. Sinds ongeveer een week registreert mijn watch deze bewegingen niet meer. Hoe is dit op te lossen?
Misschien een stomme vraag, maar heb je wel de juiste positie dat je horloge zo goed als verticaal is? Ik merkte dat de houding vrij gevoelig is voor het wel of niet tellen van de bewegingen..

Zal vandaag eens kijken wat hij bij mij doet!
[edit]
Zojuist de melding gehad, en ik had geen problemen met het registreren van de bewegingen. Ik had ook het idee dat ik niet meer zo precies op de houding hoef te letten.
Wellicht een keer opnieuw opstarten van het horloge?

[ Voor 13% gewijzigd door Laurensius88 op 13-05-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
Mijn Fitbit charge2 was defect en ik heb het aankoop bedrag terug gehad. Wellicht is de Galaxy Watch wel iets voor me.

Ik vraag mij af of de Galaxy Watch ook een companion app heeft, of ingebouwde functionaliteit, waarbij je de gemiddelde laagste hartslag per dag kunt uitlezen. Dat geeft in mijn geval altijd een aardig inzicht in de stresniveau's :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Als ik een whatsapp notificatie krijg dan krijg ik wel de melding op de watch te zien maar deze gaat niet trillen zoals andere apps dit wel doen. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Laurensius88 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:21:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar heb je wel de juiste positie dat je horloge zo goed als verticaal is? Ik merkte dat de houding vrij gevoelig is voor het wel of niet tellen van de bewegingen..

Zal vandaag eens kijken wat hij bij mij doet!
[edit]
Zojuist de melding gehad, en ik had geen problemen met het registreren van de bewegingen. Ik had ook het idee dat ik niet meer zo precies op de houding hoef te letten.
Wellicht een keer opnieuw opstarten van het horloge?
Blijkbaar was het gewoon het opnieuw opstarten van het horloge. Had ik eventjes niet aan gedacht 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:50
Count_B schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 17:14:
Als ik een whatsapp notificatie krijg dan krijg ik wel de melding op de watch te zien maar deze gaat niet trillen zoals andere apps dit wel doen. Is dit een bekend probleem?
Dit is geen algemeen probleem volgens mij want mijn horloge trilt bij alle meldingen die ik krijg, ook bij Whatsapp. Mijn geluid staat standaard ook gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07 15:27
Na een tijdje weer succesvol getrcked gerend te hebben met de strava app, is het de laatste tijd weer helemaal mis. Hij kan onmogelijk een GPS vinden. Niet met Strava, niet met Samsung Health... De enige keer dat ie na tien minuten eindelijk wel een fiks had viel mijn horloge na vijf kilometer uit en deed daarna niks meer qua tracking. Helemaal kut dus en ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee nu ;'( Iemand nog een idee? Eindeloos resetten zie ik ook niet zitten. Anders gaat ie terug en ga ik voor een dedicated sports watch. Jammer, want ik ben er verder erg tevreden over...

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
killamonkey schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:00:
Na een tijdje weer succesvol getrcked gerend te hebben met de strava app, is het de laatste tijd weer helemaal mis. Hij kan onmogelijk een GPS vinden. Niet met Strava, niet met Samsung Health... De enige keer dat ie na tien minuten eindelijk wel een fiks had viel mijn horloge na vijf kilometer uit en deed daarna niks meer qua tracking. Helemaal kut dus en ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee nu ;'( Iemand nog een idee? Eindeloos resetten zie ik ook niet zitten. Anders gaat ie terug en ga ik voor een dedicated sports watch. Jammer, want ik ben er verder erg tevreden over...
Wauw, dat is klote man! Gebruik je GPS via je horloge, of via je telefoon? Wellicht dat daar nog verschil in zit?

Ik gebruik hem zelf met fietsen en zwemmen waarbij ik bij het zwemmen (uiteraard) geen telefoon bij mij heb. Hier gebruikt hij dus echt de GPS van het horloge zelf. Maar met beide nog geen problemen gehad. Niet dat dit jou direct helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-05 18:07
Ik herken de GPS problemen ook niet. Ik ben zelf ook een Strava gebruiker. Wat ik wel jammer vind is dat je bij Strava niet kan zien of de GPS fix er is, of kijk ik niet goed? Bij mijn TomTom Runner 3 wachtte hij altijd tot de positie bekend was en gaf dan aan dat je kon starten. Bij de Strava begin ik gewoon en hoop ik maar dat het goed gaat. En gelukkig is dat tot nu toe het geval.

En je hebt het over eindeloos resetten, gaat het dan wel weer een keer goed als je het horloge hebt herstart? Kun je terug naar een vorige versie van de software op het horloge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07 15:27
Spass67 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:32:
Ik herken de GPS problemen ook niet. Ik ben zelf ook een Strava gebruiker. Wat ik wel jammer vind is dat je bij Strava niet kan zien of de GPS fix er is, of kijk ik niet goed? Bij mijn TomTom Runner 3 wachtte hij altijd tot de positie bekend was en gaf dan aan dat je kon starten. Bij de Strava begin ik gewoon en hoop ik maar dat het goed gaat. En gelukkig is dat tot nu toe het geval.

En je hebt het over eindeloos resetten, gaat het dan wel weer een keer goed als je het horloge hebt herstart? Kun je terug naar een vorige versie van de software op het horloge?
Jup, na een reset doet ie het enkele keren weer naar behoren, maar houdt er dan weer mee op. Ik gebruik hem voor hardlopen puur op GPS van de watch zelf aangezien ik het juist irritant vind om met een telefoon te lopen. Was de hele reden om voor de watch te gaan :+ In Strava kan je btw in het begin scherm zien (waar je de soort sport kiest) of er een GPS fiks is. Heb al van alles geprobeerd aan fikses die ik op internet vond dus misschien een hardware probleem. Thnx guys!

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Count_B schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 17:14:
Nu je het zegt... Ik heb daar sinds ongeveer een week ook last van. Enkel het trillen. Voor vorige week deed ie dit gewoon, maar ik mis nu steeds meldingen van WhatsApp. Ik heb zelf niks veranderd aan m'n watch of mijn telefoon. Andere notificaties trillen gewoon wel. Het is enkel WhatsApp.

Ik ben er zelf nog nieuw mee, dus ik zit te zoeken waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 22:05
Ik gebruik ook mijn horloge om te hardlopen met Strava (Gedwongen omdat runkeeper niet ondersteund wordt) Wat ik jammer vind is dat er geen spraak op zit wanneer je bijv 1 km gerend heb en wat je totale tijd is. Dat vond ik bij runkeeper (mobile) altijd wel fijn.

Het probleem waar ik mee zit is Spotify. Ik luister graag naar muziek tijdens het lopen maar dit werkt op de een of andere manier alles behalve fijn. Ik heb de playlist gedownload staan op me watch maar toch blijft die regelmatig vragen voor een internet connectie. Soms gaat die het opeens doen en kan ik beginnen met lopen maar vaak kapt die er naar 2 of 3 nummers toch weer mee. Vorige keer heb ik spotify geupdate en alles opnieuw gedownload in de hoop dat het probleem verholpen zou zijn maar helaas.

Iemand ideeën hoe dit op te lossen? Ik wil graag kunnen hardlopen zonder de helft van de tijd bezig te zijn met klote op het horloge om alles aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Ik heb geen Spotify, maar ik heb mijn nummers als MP3 op de telefoon geplaatst en dat werkt zonder problemen. Het erop zetten is naar een iPhone X wat omslachtig, maar zo vaak doe ik dit nou ook weer niet.

Ik vind het ook jammer dat Strava de stem niet heeft, hij trilt alleen op de hele km's bij mij. Je kunt ook niet aanpassen wat je in je scherm ziet. En als ik op mijn horloge kijk zie ik eerst de wijzerplaat en dan Strava, van mij mag het scherm gewoon aanblijven. Ik start met de batterij op 100% en loop maximaal twee uur met muziek aan, dan mag hij daarna van mij bijna leeg zijn. Maar twee uur moet je op die manier makkelijk kunnen halen.

De Strava app is redelijk jong, maar ik zit niet snel nieuwe versies verschijnen. Ik wil er ook wel voor betalen om het beter te krijgen, maar die optie is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremebase
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 14:42
Hallo,

Ik ik ben hier vrij nieuw dus ik weet niet of ik mag verder gaan op dit topic of dat ik een nieuwe zou moeten starten maar ik heb een kleine vraag.

Op meerdere forums lees je over de belabberde hartslagmeting van de SGW, weet iemand of dit nog steeds zo is?

Ik lees op veel sites dat dit bijna niet werkt en dat zijn meestal allemaal berichten van voor de jaarwisseling, is er ondertussen een sw update geweest die dit probleem heeft weten op te lossen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treur
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 14:39
Xtremebase schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
Hallo,

Ik ik ben hier vrij nieuw dus ik weet niet of ik mag verder gaan op dit topic of dat ik een nieuwe zou moeten starten maar ik heb een kleine vraag.

Op meerdere forums lees je over de belabberde hartslagmeting van de SGW, weet iemand of dit nog steeds zo is?

Ik lees op veel sites dat dit bijna niet werkt en dat zijn meestal allemaal berichten van voor de jaarwisseling, is er ondertussen een sw update geweest die dit probleem heeft weten op te lossen?

Mvg
Ik heb de SGW nu sinds 2 dagen en stond er juist versteld van hoe goed deze het doet. Gister vergeleken met de Polar hartslag band en de SGW wijkte daar eigenlijk niets van af. Of dat dit door een update komt durf ik je dan weer niet te zeggen. Ook tijdens sporten (zwemmen, hardlopen) gaat dit erg goed.

Was trouwens blij verrast dat de hartslag wel wordt weergegeven als er een zwemtraining wordt gestart aangezien ik op verscheidene fora's las dat dit niet het geval was. Kan het zijn dat er onlangs daarvoor ook een update is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

AvK

Ready Set Go

Xtremebase schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
Hallo,

Mvg
Voor ik de Galaxy Watch kocht had ik ook sterke twijfels vanwege de vele klachten over oa de hartslagmeter.
In de praktijk werkt het bij mij perfect. Ook de slaapfunctie ed werkt prima bij mij. Gewoon doen zou ik zeggen. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 22:05
Spass67 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:58:
Ik heb geen Spotify, maar ik heb mijn nummers als MP3 op de telefoon geplaatst en dat werkt zonder problemen. Het erop zetten is naar een iPhone X wat omslachtig, maar zo vaak doe ik dit nou ook weer niet.

Ik vind het ook jammer dat Strava de stem niet heeft, hij trilt alleen op de hele km's bij mij. Je kunt ook niet aanpassen wat je in je scherm ziet. En als ik op mijn horloge kijk zie ik eerst de wijzerplaat en dan Strava, van mij mag het scherm gewoon aanblijven. Ik start met de batterij op 100% en loop maximaal twee uur met muziek aan, dan mag hij daarna van mij bijna leeg zijn. Maar twee uur moet je op die manier makkelijk kunnen halen.

De Strava app is redelijk jong, maar ik zit niet snel nieuwe versies verschijnen. Ik wil er ook wel voor betalen om het beter te krijgen, maar die optie is er helaas niet.
Als mp3 op je telefoon? Je bedoelt watch denk ik? dan snap ik hem :). Daar heb ik ook aan zitten denken inderdaad... maar spotify zou gewoon moeten werken m.i.

Je zou de watch op "Always-on" kunnen zetten wanneer je gaat lopen. Dit ga ik zelf volgende keer ook proberen. Het is inderdaad soms lastig je voortgang te zien wanneer het scherm uit is en dan de wijzerplaat krijg en dan Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
AvK schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:05:
[...]

Voor ik de Galaxy Watch kocht had ik ook sterke twijfels vanwege de vele klachten over oa de hartslagmeter.
In de praktijk werkt het bij mij perfect. Ook de slaapfunctie ed werkt prima bij mij. Gewoon doen zou ik zeggen. :)
Maar kun je de gemiddeld laagste hartslag per dag ook uitlezen ergens, zoals bij fitbit?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Als mp3 op je telefoon? Je bedoelt watch denk ik? dan snap ik hem :). Daar heb ik ook aan zitten denken inderdaad... maar spotify zou gewoon moeten werken m.i.
Sorry, op mijn Watch natuurlijk. 8)7 Dat Always-On is een aardig idee, dat zal ik dit weekend ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Maar kun je de gemiddeld laagste hartslag per dag ook uitlezen ergens, zoals bij fitbit?
In Samsung Health vind je een uitgebreid overzicht van alle meetpunten. Met info over de laagst gemeten waarde, het gemiddelde en het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremebase
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 14:42
Treur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:15:
[...]

Ik heb de SGW nu sinds 2 dagen en stond er juist versteld van hoe goed deze het doet. Gister vergeleken met de Polar hartslag band en de SGW wijkte daar eigenlijk niets van af. Of dat dit door een update komt durf ik je dan weer niet te zeggen. Ook tijdens sporten (zwemmen, hardlopen) gaat dit erg goed.

Was trouwens blij verrast dat de hartslag wel wordt weergegeven als er een zwemtraining wordt gestart aangezien ik op verscheidene fora's las dat dit niet het geval was. Kan het zijn dat er onlangs daarvoor ook een update is geweest?
Okee en welke sporten doen je dan?

Ook las ik een verhaal van iemand die ging hardlopen en dat de watch na +- 10 min een correcte meeting had. De rest van de hardloopsessie zou deze goed werken. De desbetreffende persoon vond dag het horloge het goed deed maar mijn mening is daar heel anders over.

Kwa sport doe ik meer intervaltrainingen. Crossfit/fitness. Hierbij varieert de hartslag vrij snel. En ook soms maar voor 10/15min. Als je watch dan pas na 10min begint zou het jammer zijn.

Ik was opzoek naar een hartslagmeter, eerst de fitbit op het oog en daarna zag ik de SGW. Vanwege de looks zou ik deze dan ook buiten het sporten om gaan dragen en daarbij ook langzamerhand de andere functies gaan gebruiken. Maar als het hartslag gedeelte maar half werkt of pas later op gang komt zou het zonde zijn om daar ruim €250 voor neer te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er is geen touw vast te knopen aan de battery drain. Ik heb de 42mm versie en AOD aan. De ene keer eindig ik met 30% over, de andere keer haal ik het eind van de dag niet. Vandaag was hij rond een uur of 17:00 gewoon helemaal leeg, 7:00 opgestaan en toen was hij nog 100%. En dan was vandaag echt niet anders dan normaal. Ook is hij altijd in de buurt van mijn telefoon geweest.

Ook geen rare dingen geïnstalleerd. Alleen Spotify, maar die heb ik al een tijdje niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Battery drain is hier ook aan de orde op mijn 46mm.
Sinds een week haal ik niet eens een volle dag en dien ik de watch 2x per dag aan de lader te hangen en ik heb wel AOD aan staan.
Maakt AOD zoveel verschil?

In het begin haalde ik met gemak 2 a 3 dagen.
Watch uitgezet en opnieuw gestart, telefoon gereboot voor het geval er een app non stop verbinding probeert te maken maar het maakt allemaal niet uit.

Alleen spotify geïnstalleerd voor een paar offline albums en een watchface maar die is niet geupdate sinds dat de watchface is geïnstalleerd.

Vreemde zaak.

edit: DAO veranderd in AOD >:)

[ Voor 3% gewijzigd door SteveV op 18-05-2019 07:06 ]

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ik las op Reddit dat de Spotify app bij verschillende mensen vaak zorgt voor een constante drain, jullie kunnen eens proberen die te verwijderen, rebooten en horloge zo eens week te gebruiken.

Ik haal op mijn 46mm (zonder AOD) makkelijk 3-4 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:59
Hier ook met AOD 2 dagen, zonder 3-4 dagen. Spotify app ook geïnstalleerd. WiFi uit, Bluetooth aan. 46mm GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Hier geen Spottify app en geen gebruik van het AOD. Horloge word de hele dag gedragen en ook regelmatig geen verbinding met telefoon omdat ik wegloop en de telefoon in de auto blijft.
Binnen bereik weer meteen verbinding. Gister avond horloge op de lader gelegd met nog 5% over. Ook bij de 15% melding of hij in spaarstand moet bevestig ik met nee.
Accuduur: 5 dagen en 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Razer schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:38:
Ik las op Reddit dat de Spotify app bij verschillende mensen vaak zorgt voor een constante drain, jullie kunnen eens proberen die te verwijderen, rebooten en horloge zo eens week te gebruiken.

Ik haal op mijn 46mm (zonder AOD) makkelijk 3-4 dagen...
Thanks daar zat ik zelf ook aan te denken maar bleek niet het geval.

Gistermiddag nog eens alle instellingen nagelopen en het bleek dat mijn S8+ een wear app update nodig had en mijn watch opnieuw moest pairen :?
Daarna het horloge weer opgeladen tot 100% en dat was klaar rond 14:00 en weer getest.
Nu zijn we 21 uur verder en is de batterij nog op 73%

Ergens heeft er iets niet goed gezeten qua wear app die daardoor geen verbinding kon maken met de S8+ en de batterij leeg trok. Wel vreemd want die zou automatisch bijgewerkt moeten worden volgens de instellingen.
Althans in die hoek zit ik te denken.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Ik heb ook de indruk dat mijn horloge zich de laatste dagen anders gedraagt dan anders. Sommige meldingen die ik al lang had uitgezet verschijnen nu ineens weer in beeld. Ik wordt in de ochtend wakker en tijdens de nacht is het horloge leeg gelopen vanaf zo'n 40%. Vanmorgen met 100% van huis vertrokken en in drie uur tijd 4% verbruikt, dat lijkt dan wel weer normaal.

Ik gebruik de GW in combinatie met een iPhone X en ik heb nergens software updates of veranderingen voorbij zien komen. Ik heb al een andere, originele Samsung watchface gekozen om uit te sluiten of het daar aan ligt. Spotify gebruik ik niet.... Nog maar even aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 14:31
Mensen de nieuwe update al binnen mogen halen op hun Galaxy Watch? Bij mij wordt er nog steeds gezegd dat ik al de laatste nieuwe versie draai. (4.0.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brutuss schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:47:
Mensen de nieuwe update al binnen mogen halen op hun Galaxy Watch? Bij mij wordt er nog steeds gezegd dat ik al de laatste nieuwe versie draai. (4.0.0.1)
Hier nog niks op Galaxy Watch 46mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
Brutuss schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:47:
Nope, hier ook nog niet idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
In het bericht op Tweakers staat het volgende: "De One UI-software voor Tizen, die nauw aansluit bij de interface van de nieuwe Samsung Galaxy smartphones, vervangt Tizen-versie 4.0.0.2. Naast een modernere look biedt de nieuwe interface meer controle over een aantal functies. Voorbeelden zijn de frequentie van dagplannerberichten en de mogelijkheid om waking on touch in en uit te schakelen".

Ik draai 4.0.0.1 als laatste versie. Heb ik iets gemist? Of heet Tizen vanaf nu One-UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Is soort opvolger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Het klinkt meer als een nieuwe interface die bovenop Tizen draait. Ik kan met niet voorstellen dat ze die merknaam nu al om zeep helpen, terwijl ze hard proberen om er marktaandeel mee te winnen. We zullen het zien, voorlopig is'ie voor mij nog niet beschikbaar.

Ik moet trouwens altijd mijn horloge even verbinden met Internet om te checken of er een update is. Of verschijnt er ook een melding in je telefoon app (ik heb iOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 17:10
De OS is nog steeds Tizen. Deze verandert ook niet van naam.
OneUI is de naam van de interface. Het gaat hier om de look en feel.

Samsung heeft een tijdje geleden haar Android telefoons ook voorzien van OneUI. En nu is het de beurt aan de horloges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Spass67 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:23:
In het bericht op Tweakers staat het volgende: "De One UI-software voor Tizen, die nauw aansluit bij de interface van de nieuwe Samsung Galaxy smartphones, vervangt Tizen-versie 4.0.0.2. Naast een modernere look biedt de nieuwe interface meer controle over een aantal functies. Voorbeelden zijn de frequentie van dagplannerberichten en de mogelijkheid om waking on touch in en uit te schakelen".

Ik draai 4.0.0.1 als laatste versie. Heb ik iets gemist? Of heet Tizen vanaf nu One-UI?
Dat viel mij ook al op dat de laatste versie 4.0.0.1 is en niet de 4.0.0.2 waar over gesproken wordt. De nieuwe update zou dus 4.0.0.3 moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Brutuss schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:13:
[...]

Dat viel mij ook al op dat de laatste versie 4.0.0.1 is en niet de 4.0.0.2 waar over gesproken wordt. De nieuwe update zou dus 4.0.0.3 moeten worden?
Op de nieuws pagina word bij de reacties gesproken over 4.0.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:38

wiz

Connecting the world

mike123 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:58:
[...]

Op de nieuws pagina word bij de reacties gesproken over 4.0.0.4.
Het is 4.0.0.4 .. Ik heb hem inmiddels erop staan (Samsung Watch 46mm LTE uit Duitsland)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Hier in België nog niks hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Het is 4.0.0.4 .. Ik heb hem inmiddels erop staan (Samsung Watch 46mm LTE uit Duitsland)
Ik heb de mijne ooit in Hong Kong besteld, zou dat van invloed zijn op wanneer je de updates krijgt? Dat bepaalde serienummers worden vrijgegeven? Tot nu toe is er nog geen melding dat er iets klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Spass67 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:34:
[...]

Ik heb de mijne ooit in Hong Kong besteld, zou dat van invloed zijn op wanneer je de updates krijgt? Dat bepaalde serienummers worden vrijgegeven? Tot nu toe is er nog geen melding dat er iets klaar staat.
Ja, ze rollen het per regio uit. Amerika is meestal als eerste aan de beurt met updates voor de horloges. Nederland komt altijd wat later. (ik gok dat we misschien 1-2 weken moeten wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Als ze uitrollen per regio, telt dan het land waarin je je horloge hebt aangemeld, of het land waar je hem hebt gekocht, of het serienummer? Ennieweej, niet dat het veel uitmaakt, maar gezien mijn batterij perikelen ben ik benieuwd of dat met de update weer verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Spass67 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:22:
Als ze uitrollen per regio, telt dan het land waarin je je horloge hebt aangemeld, of het land waar je hem hebt gekocht, of het serienummer? Ennieweej, niet dat het veel uitmaakt, maar gezien mijn batterij perikelen ben ik benieuwd of dat met de update weer verbetert.
Dat gaat op basis van de CSC code.
Zie onderstaande link voor meer info.

https://forum.xda-develop...ch/change-region-t3878105

Het aanpassen van deze code is voor mij te veel werk. Ik wacht wel even. Dan weet ik ook zeker dat de bugs er uit zijn. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 13:55
ook hier lte versie van duitsland, update staat er sinds eergisteren op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Merk je verschillen met de vorige update? Ik verwacht van versie 4.0.0.1 naar 4.0.0.4 voornamelijk bugfixes, geen compleet andere UI of andere manier van werken....
Slaat die One UI niet vooral op de update voor de Gear S2 en S3 die van Tizen 3 naar 4 zijn gegaan?

Edit: als ik dit bekijk is er inderdaad wel e.e.a. veranderd aan de interface

[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 22-05-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Met een reset en een originele Samsung watchface is mijn batterij verbruik nu weer normaal (99% na twee uur gebruik). Het enige waar ik nog last mee houd is het spontaan wegvallen van de Bluetooth verbinding. Soms zelfs als ik op de bank zit en de telefoon ligt naast me. Als de update dat ook nog kan verbeteren ben ik 100% tevreden met het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mijn watchface (MD125 hybrid) werd ook aangeraden om het horloge soft te resetten door de onderste knop zolang in te houden dat het horloge opnieuw opstart. Dan gooit hij achtergrondprocessen uit en dat kan behoorlijk helpen als je allerlei programma's of watchfaces hebt geprobeerd en niet volledig uitgezet/verwijderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Spass67 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:43:
Zoek even bij Amazon bijvoorbeeld op Galaxy Watch bezel ring cover. Daar vind je hem (in meerdere kleuren) van het merk Ringke.

Ziet er inderdaad wel chique uit!

[...]
Tof hoor .. net zelf mijn Ringke Bezel ring binnengekregen voor mijn Samsung Watch 46mm …

https://imgur.com/BYLBY5K

[ Voor 54% gewijzigd door wiz op 25-05-2019 14:07 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb net een Galaxy Watch gekocht in Hong Kong met een Hong Kong stekker erbij maar ik vroeg mij af of ik de lader van m'n Galaxy S10 kan aansluiten op de charging dock?

De lader van m'n TicWatch vond dat namelijk niet zo heel erg chill en heb geen zin in een kapotte dock. Het horloge kostte mij hier omgerekend slechts 160 euro maar zou balen zijn als er in Nederland een nieuwe dock voor moet kopen omdat ie doorgebrand is vanwege te hoge current.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Radiance schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:35:
Ik heb net een Galaxy Watch gekocht in Hong Kong met een Hong Kong stekker erbij maar ik vroeg mij af of ik de lader van m'n Galaxy S10 kan aansluiten op de charging dock?

De lader van m'n TicWatch vond dat namelijk niet zo heel erg chill en heb geen zin in een kapotte dock. Het horloge kostte mij hier omgerekend slechts 160 euro maar zou balen zijn als er in Nederland een nieuwe dock voor moet kopen omdat ie doorgebrand is vanwege te hoge current.
Ik steek elke willekeurige Micro USB lader in de Galaxy Watch dock, gaat al maanden goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Had een testje gedaan met AOD uit. Gisteren om 7:30 van de lader gehaald, zit op moment van schrijven op 52% :). Dit is de 42mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
wiz schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Tof hoor .. net zelf mijn Ringke Bezel ring binnengekregen voor mijn Samsung Watch 46mm …

Hoe cool zijn die dan :9~ Heb meteen de GW-46-02 besteld! Helaas nu wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Razer schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:19:
[...]

Ik steek elke willekeurige Micro USB lader in de Galaxy Watch dock, gaat al maanden goed.
Bedankt, had de vraag ook bij Samsung z'n Facebook helpdesk voorgelegd maar die konden er geen antwoord op geven. |:(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:27

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

[...]

Gaaf! Is dit een foto van jou Watch? Die watch-face ziet er echt gaaf uit, welke is dat? Vandaag de mijne binnen gekregen, maar gewoon te veel watchie dingen om fatsoenlijk te zoeken :+

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Mother_Goozz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:27:
[...]

Gaaf! Is dit een foto van jou Watch? Die watch-face ziet er echt gaaf uit, welke is dat? Vandaag de mijne binnen gekregen, maar gewoon te veel watchie dingen om fatsoenlijk te zoeken :+
Dit is een Bell & Ross watchface van www.watchfaces.be

https://www.watchfaces.be/watchfaces/bell-ross/

Model is BR0392 maar er zijn er veel meer ..

Het programma dat ik gebruik om ze er op te zetten is Watchmaker uit de app store ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:34
Ik heb mijn Galaxy Watch S3 nu dik 2 jaar en tot op heden doet hij het foutloos. Ik gebruik het eerste bandje nog en er zitten nog maar een paar krasjes op.
Ik heb hem om met het sporten, maar heb verder gewoon een kantoorbaantje dus erg zwaar heeft het horloge het niet.

Gisteren merkte ik dat de draairing stroef ging. Het leek alsof er een soort van broodkruimeltje tussen zat, er tussenuit peuteren lukte niet maar met wat heen en weer draaien kwam het wel los. Echter verscheen op andere plekken dezelfde "rommel" welke ik er op dezelfde manier heb uitgekregen. Het ene moment ging de draairing soepel, het andere moment stroef.
Op het laatst leek het er op alsof er ook iets van een "lijmlaagje" mee kwam.

Inmiddels draait hij weer soepel, maar wel iets minder als voorheen en komt er geen zooi meer onder de ring vandaan. Ik vond het raar, want ik heb zoiets tot op heden nog niet eerder gehad. We gaan meemaken of de Watch nog waterdicht is etc en of het nog voor problemen gaat zorgen.

Hebben jullie echter ervaring met het (laten) schoonmaken van het horloge onder de draairing? Is het horloge überhaupt zelf te demonteren, kun je het apparaat misschien ergens laten servicen?

Ik had vooraf niet verwacht dat het horloge zo lang mee zou gaan met dagelijks gebruik. Ik zag (en zie) het als gimmick, maar heb hem echt dagelijks om en zonder kuren. Zelfs de batterijduur is nog prima na dik twee jaar, dus hij mag van mij nog wel even mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurensius88
[...]

Ik heb vorige week ook een bezel ring binnengekregen.. vond hem wel gaaf, maar twijfel nog of ik hem er op wil zetten omdat ik de GW nu mooi "slank" vind, en met zo'n ring hij alweer wat groter / lomper oogt (vanaf de zijkant).

Ik twijfel vooral ook omdat de ring er op geplakt moet worden en ik bang ben dat ik hem niet netjes kan verwijderen mocht ik het toch niets vinden.. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Laurensius88 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Ik heb vorige week ook een bezel ring binnengekregen.. vond hem wel gaaf, maar twijfel nog of ik hem er op wil zetten omdat ik de GW nu mooi "slank" vind, en met zo'n ring hij alweer wat groter / lomper oogt (vanaf de zijkant).

Ik twijfel vooral ook omdat de ring er op geplakt moet worden en ik bang ben dat ik hem niet netjes kan verwijderen mocht ik het toch niets vinden.. Iemand daar ervaring mee?
Ze schijnen, zeker wanneer je er mee douchet sowieso wel een beetje los te gaan zitten na verloop van tijd. Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken .. En je kunt er evt een plectrum oid tussen stoppen om hem langzaam en voorzichtig weer los te wrikken .. Ik vind hem persoonlijk in ieder geval echt veel mooier dan zonder .. Het geeft hem echt wat meer cachet en uitstraling … Net een echt horloge >:)

Tip: Check bij opbrengen wel even of je ergens een specifiek item of symbool precies bovenaan wil hebben. Sommige bezel ringen hebben bijvoorbeeld een logo of een oplichtend puntje .. Zou lullig zijn als die er net naast zitten :)

[ Voor 6% gewijzigd door wiz op 27-05-2019 10:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Laurensius88 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Even verwarmen met een föhn en dan verwijder je het zonder problemen verwacht ik. Beetje alcohol op een doekje voor de restjes en je horloge is weer net zo lame als toen het uit de doos kwam😉. Persoonlijk ben ik er nog steeds heel blij mee. Horloge knapt er in mijn ogen behoorlijk door op, zeker in combi met een goed aansluitende metalen band. Minder gadget en veel meer horloge. Maar goed, smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

oknot schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Even verwarmen met een föhn en dan verwijder je het zonder problemen verwacht ik. Beetje alcohol op een doekje voor de restjes en je horloge is weer net zo lame als toen het uit de doos kwam😉. Persoonlijk ben ik er nog steeds heel blij mee. Horloge knapt er in mijn ogen behoorlijk door op, zeker in combi met een goed aansluitende metalen band. Minder gadget en veel meer horloge. Maar goed, smaken verschillen.
Indeed .. Ik gebruik er deze bandjes bij ..

https://www.ebay.nl/itm/R...ksid=p2057872.m2749.l2649

Zien er goed genoeg uit voor gewoon gebruik, maar kan prima mee gesport worden, of mee gezwommen worden. En met het quick release systeem snel van kleur te verwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
Thanks! Ik ga het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De update naar 4.0.0.4 is hier inmiddels ook geïnstalleerd op een NL device.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
ReCreator schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:46:
De update naar 4.0.0.4 is hier inmiddels ook geïnstalleerd op een NL device.
Welke versie Watch had jij?
Hier nog niks op mijn bluetooth 46mm Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Idem op mijn 42mm. Moest wel even handmatig de update check starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 09:56
Razer schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:19:
[...]

Welke versie Watch had jij?
Hier nog niks op mijn bluetooth 46mm Galaxy Watch.
Hier helaas nog geen update naar 4.0.0.4. NL device 46mm.

Zijn er al wel mensen met een 46mm die de update ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:52
Zagosch schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:41:
[...]

Hier ook nog niet. Zowel op de s3 of de watch 46mm niet.

Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Zagosch schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:41:
[...]

Helaas ook nog steeds niet. Kan best nog even duren heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Beempje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:34:
Idem op mijn 42mm. Moest wel even handmatig de update check starten.
Ja ik ook de 42mm versie. Misschien zijn die eerder aan de beurt geweest :)
De rest zal wel snel volgen.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
De Watch van de vrouw (42mm) is ook bezig aan de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zaterdag mijn 46mm binnengekregen, ook nog geen update.
Wel ook een Ringke bezel besteld, maakt het horloge toch iets stijlvoller vind ik.
Ook een ander bandje, ga hem pas dragen als ik hem helemaal naar mijn zin heb.

Watchface 'Chrono Watch' kun je ook nog 3 'Snel koppelingen' bij instellen die je dan direct vanaf het scherm kunt bereiken, best handig.

Batterij ging trouwens ongeveer maar 24u mee, hopelijk omdat ik er veel mee bezig ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het probleem dat aod niet werkt en dus het scherm zwart wordt ipv gedimd al gehad en opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:52
Hier update net binnen op 46mm LUX versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 06:03
Hier ook (46 mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
Hier in België nu ook net de update binnengehaald (46mm non LTE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Ben hem nu ook aan het downloaden :) Ziet er netjes uit!

[ Voor 21% gewijzigd door Brutuss op 28-05-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Mm... Dan ben ik benieuwd welke CSC code ik heb, op mijn 46mm bluetooth nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
Hier ook net de update doorgevoerd, ziet er fancy uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spass67
Razer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:27:
Mm... Dan ben ik benieuwd welke CSC code ik heb, op mijn 46mm bluetooth nog geen update.
Wanneer je met je telefoon *#1234# kiest dan kun je je CSC code bekijken. Ik heb OXA en tot kort geleden nog geen update beschikbaar, 46mm GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Spass67 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:55:
[...]

Wanneer je met je telefoon *#1234# kiest dan kun je je CSC code bekijken. Ik heb OXA en tot kort geleden nog geen update beschikbaar, 46mm GW.
Ik gebruik de GW met een Pixel, die code werkt alleen op een Samsung phone. Met Tizen en SDB tools zou het te achterhalen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
Hmm.. ik heb nu (na de update) hetzelfde probleem als @RobinNL had.. Hij telt de torso bewegingen niet meer.

@RobinNL hoe is dit bij jou nu? Had je het nog werkend kunnen krijgen?
Zijn er meer mensen die dit hebben (na de update) ?
Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Pre-order actie, Levertijden, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Watch] Levertijd & Prijzen