Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:39
Gek dat je die melding blijft krijgen. Bij mij stopte die melding nadat ik gewichtscontrole aanzette in de app op mijn telefoon. Ik heb zelf wel een Android telefoon.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Spass67 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:39:
Ik heb alle trackers aan staan, ook die van Gewicht. Ik heb ook een doel ingesteld, dus dat kan het volgens mij niet zijn. Samsung Health neemt ook keurig het gewicht over dat ik vanaf mijn horloge invoer. Nou ja, niet belangrijk, maar ik vroeg het me af.... Dank je wel voor je reactie.
Dan lijkt het erop dat de koppeling toch niet zo goed gaat. Wellicht even opnieuw instellen (uitzetten en dan weer instellen met nieuwe gegevens)? Iets met synchronisatie niet goed? Desnoods resetten en opnieuw proberen...

Martinspire - PC, PS4, X1

• avec_style
Weet iemand trouwens een manier om twitter op je horloge te bekijken?
Het lijkt mij super handig om af en toe een paar tweets op je horloge te bekijken wanneer je je even verveelt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:47

The Inquisitor

Greetings weaklings

Spass67 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:39:
Ik heb alle trackers aan staan, ook die van Gewicht. Ik heb ook een doel ingesteld, dus dat kan het volgens mij niet zijn. Samsung Health neemt ook keurig het gewicht over dat ik vanaf mijn horloge invoer. Nou ja, niet belangrijk, maar ik vroeg het me af.... Dank je wel voor je reactie.
Ik krijg diezelfde melding en kan het ook niet vinden in de app.

Ook iOS.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Wvr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 11:38
Vraagje ik heb geprobbert het op te zoeken maar kan het nergens vinden.

als ik aan het hardlopen ben krijg ik om de 1 Km en update van hardslag minuten en bla bla bla, ik zou dat graag uit willen zetten weet iemand toevallig hoe dat moet.

• avec_style
Wvr schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:48:
Vraagje ik heb geprobbert het op te zoeken maar kan het nergens vinden.

als ik aan het hardlopen ben krijg ik om de 1 Km en update van hardslag minuten en bla bla bla, ik zou dat graag uit willen zetten weet iemand toevallig hoe dat moet.
Ik neem aan dat je de Samsung health app bedoelt. Voordat je een training begint moet je een activiteit kiezen. Naast de te kiezen activiteit zie je een tandwiel. Klik hier op. Kies vervolgens voor frequentiegids en pas deze aan.

• hbaken1
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11-10 08:33
Wasmachine40 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:47:.

Bij enkele apps kan ik uberhaupt geen verbinding maken, dit kan ook aan de apps liggen. Ik heb wat zitten experimenteren met apps (het valt me overigens op dat er maar beperkt aanbod is, erg jammer) maar apps zoals nos en telegraaf blijven ononderbroken laden. Welke apps vinden jullie onmisbaar? Ik gebruik nu alleen gratis apps, maar ben bereid te betalen maar dan is het een gokje. Op basis van ervaringen van anderen kan ik een betere afweging maken of dit het waard is.

.
Als je de watch gebruikt i.c.m. een Huawei telefoon, dan moet je de samsung apps op "handmatig beheren" zetten onder instellingen -> batterij -> Starten. Anders laden 3rd party apps zoals buienradar en Nu.nl niet, of heel traag.

• hbaken1
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11-10 08:33
Ik fiets bijna dagelijks naar mijn werk en dit werd altijd correct gedetecteerd door de Galaxy watch.Afgelopen weekend heb ik mijn telefoon en watch gefactory reset, en sindsdien wordt fietsen niet nog maar de helft van de keren goed gedetecteerd.

Indien fietsen niet wordt gedetecteerd, dan telt de watch stappen ipv fietsen. Dus vanmorgen na 40min fietsen heb ik volgens Samsung Health 4000 stappen gemaakt.

In Samsung Health viel me op dat je voor de stappen registratie alleen "telefoon + watch" of "telefoon" kunt kiezen. Dus niet alleen de watch als stand-alone stappenteller.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:01

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zelf ben ook aan het denken om een Galaxy Watch 42mm aan te schaffen. Ik heb maar smalle polsen en wil graag eens wat anders dan het dikke TomTom horloge welke ik vrijwel nooit casual om heb omdat hij er te huge uit ziet.

Mijn oog was gevallen om de 42mm variant van Samsung.

Maar hoe zit dit nu. Stel ik wil strava gebruiken voor mijn fietsen en wandelingen. Moet hij dan aan de telefoon gekoppeld zijn of doet hij het ook gewoon als ik een telefoon niet bij me heb zoals de bestaande tomtom die ik nu heb?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:10
Ondanks dat het nog niet altijd probleemloos werkt qua sync kun je Strava gebruiken zonder je telefoon.

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:49
https://tweakers.net/ext/f/8KsPEhN2WlEqy1PrNIRWttCq/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/Bpn7GwyJRywbf9QSlCnHdg5W/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/jDPtBBqHFRZ6YQy7KWZBCmyn/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/Y9Q8YM4RMq8gaZVDwgf1iEnh/thumb.png

Update beschikbaar...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• wimpie
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
Iemand nog een idee om notifications van Flitsmeister op de watch te krijgen?

Divide and conquer.

• wiz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

wiz

Enterprise Mobility Consultant

Normaal gezien is de Duitse LTE versie sneller dan de Nederlandse non-LTE versie.. Dit keer niet kennelijk.. 😀

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

• Onedayflyer682
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:37
wimpie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:23:
Iemand nog een idee om notifications van Flitsmeister op de watch te krijgen?
Dat doet hij van mij standaard al. App wellicht niet geautoriseerd om meldingen te geven?

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-10 12:12
nieuws: Samsung Galaxy Watch Active2 komt op 13 september uit en kost vanaf 2...

Ik zat te kijken voor de active versie en deze lijkt me best leuk.
Er vanuit gaande dat de HR nu wel beter werkt!

• Robbie T
  • Laatst online: 21:18
Ik ben ontzettend aan het twijfelen over de maat. Eigenlijk wil ik de 46mm wel want goede, lange batterijduur. Ook rekening houdend met dat de batterijduur af gaat nemen naarmate het horloge ouder wordt.

De 42mm past wellicht beter om mijn pols, maar dus een batterijduur van krap? 2 dagen..

Ik heb een 19cm pols. Iemand die iets vergelijksbaar heeft met een 46mm?

• sheane
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Ik ben ontzettend benieuwd of een Galaxy Watch Active 2 een upgrade is voor een Gear S3 Classic. Een andere optie zal de net aangekondigde Fossiel Gen 5 zijn. Ik ben zelf niet gebonden aan Samsung, maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die beide OS'n hebben uitgeprobeerd, of zelf een upgrade aan het overwegen zijn?

• wiz

wiz

Robbie T schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:08:
Ik ben ontzettend aan het twijfelen over de maat. Eigenlijk wil ik de 46mm wel want goede, lange batterijduur. Ook rekening houdend met dat de batterijduur af gaat nemen naarmate het horloge ouder wordt.

De 42mm past wellicht beter om mijn pols, maar dus een batterijduur van krap? 2 dagen..

Ik heb een 19cm pols. Iemand die iets vergelijksbaar heeft met een 46mm?
Ik heb een 18cm pols en draag daar naast mijn Samsung 46mm ook een U-Boat 53mm op .. Oogt prima en stoer ..

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

• Robbie T
@wiz Bedankt voor je reactie! Ik hoop wel voor je dat het 18 cm is ;-).

• sikman
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-10 12:13
Als ik ga hardlopen met mijn Galaxy Watch merk ik dat de snelheid die het horloge aangeeft heel erg heen en weer schommelt. Gemiddeld over 500 meter is de snelheid heel constant, maar als je een tijdje de snelheid in de gaten houdt dan fluctueert dat binnen 100 meter enorm. Bij beter bestuderen van oude hardloopsessies met alleen mijn telefoon zie je daar hetzelfde, dus het ligt niet aan de Watch.

Weet iemand of je ergens kan instellen of je een aantal meter/seconden de snelheid kan middelen? Ik loop nu met de Samsung Health app en die lijkt dat niet te kunnen.

• wiz

wiz

Robbie T schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:03:
@wiz Bedankt voor je reactie! Ik hoop wel voor je dat het 18 cm is ;-).
LOL .. dank .. en gecorrigeerd

• Protax
  • Laatst online: 15-10 10:14
Kunnen we nu ook een nieuwe Samsung Galaxy Watch verwachten, nu de nieuwe Active aangekondigd? Ik weet niet op wat voor event dit gister is aangekondigd? Ik sta op het punt om een Galaxy Watch te kopen, maar het zou zonde zijn om een verouderd model aan te schaffen.

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

AvK

Ready Set Go

Protax schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:11:
Kunnen we nu ook een nieuwe Samsung Galaxy Watch verwachten, nu de nieuwe Active aangekondigd? Ik weet niet op wat voor event dit gister is aangekondigd? Ik sta op het punt om een Galaxy Watch te kopen, maar het zou zonde zijn om een verouderd model aan te schaffen.
Denk het niet. De G Watch is net een goed jaar oud. Echt een prima allround sporthorloge met '136' functies die bijna allemaal goed werken.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• dimocash
  • Laatst online: 14:45
Hebben anderen sinds de update ook last van battery drain?
Tot de laatste update deed ik minimaal drie dagen met 1x laden tot 100%.
Nu laad ik het op mijn werk op tot 100% en in de avond zit hij al in de 60% en de volgende ochtend in de 20%.

Zowel mijn telefoon (iphone) en horloge (Galaxy Watch 46mm) heb ik al meerdere malen herstart om te kijken of het daaraan ligt.

• GilbertvH
dimocash schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:00:
Hebben anderen sinds de update ook last van battery drain?
Tot de laatste update deed ik minimaal drie dagen met 1x laden tot 100%.
Nu laad ik het op mijn werk op tot 100% en in de avond zit hij al in de 60% en de volgende ochtend in de 20%.

Zowel mijn telefoon (iphone) en horloge (Galaxy Watch 46mm) heb ik al meerdere malen herstart om te kijken of het daaraan ligt.
Hier geen last van. Ik haal nog steeds bijna 5 dagen met mijn GW 46mm

• Jantje_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:03
GilbertvH schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:54:

Hier geen last van. Ik haal nog steeds bijna 5 dagen met mijn GW 46mm
Met always on display? Ik haal hier max 2 dagen mee, wat ook prima is voor mij.

• wiz

wiz

Jantje_ schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Met always on display? Ik haal hier max 2 dagen mee, wat ook prima is voor mij.
Dat hangt wel enigszins samen met de OPR (on pixel ratio) van de watchface. Zo gebruik ik regelmatig de Noire watchface uit de Watchmaker store, van NicolasRuffieux... Met een OPR van 0.6% merk je nauwelijks impact op de AOD batterijduur. Het fijne van Watchmaker is wel dat de OPR bij vrijwel elke watchface vermeld staat...

• GilbertvH
Nope, hier geen AOD. Ik maak wél gebruik van Watchmaker met een watchface die geen enkele invloed op de batterijduur heeft.

• wiz

wiz

Voor degenen die net een update hebben gekregen voor hun GW, is dat al Tizen 4.0.0.5 met OneUI 1.2? Of nog steeds 4.0.0.4 met 1.0?

• GilbertvH
Tizen 4.0.0.4 met One UI 1.0

• Protax
Als jullie nu zouden moeten kiezen, zouden jullie dan voor de Galaxy Watch (46mm) of de aankomende Galaxy Watch Active 2? Wil zelf een nieuw horloge aanschaffen omdat ik het hardlopen i.c.m. GPS op wil gaan pakken.

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:16

Mystikal

It never hurts to help

ik kan alleen maar zeggen dat ik 4 maanden geleden de Galaxy Watch 46mm gekocht heb voor met name het hardlopen en ik daar nog steeds elke dag (het is een daily geworden) erg blij mee ben!

Basement Bios ---- Exo-S

• wiz

wiz

Mystikal schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:13:
ik kan alleen maar zeggen dat ik 4 maanden geleden de Galaxy Watch 46mm gekocht heb voor met name het hardlopen en ik daar nog steeds elke dag (het is een daily geworden) erg blij mee ben!
Dito.. :)

• Protax
Mystikal schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:13:
Thanks, ik pas hem morgen even van een collega. Ik vind deze net wat stoerder ogen dan zo'n Active, waardoor deze ook mijn voorkeur geniet.

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Protax schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:13:
[...]

Thanks, ik pas hem morgen even van een collega. Ik vind deze net wat stoerder ogen dan zo'n Active, waardoor deze ook mijn voorkeur geniet.
Ik heb zelf de keuze gemaakt voor de Active omdat ik de Watch zo groot en zwaar vond. Hij steekt een flink stuk boven je arm uit en vond hem daardoor niet zo mooi. De Active valt wat minder op en werkt eigenlijk ook prima (mis geen roterende schijf aan de buitenkant). Wel vond ik een andere band bij de active wel beter. Heb zelf een goedkope metalen band (zo'n ding met een magneetje) gekocht en zit verder prima. En er zijn nog meer bandjes te koop dat je eigenlijk elke uitstraling wel kunt maken. Zelf heb ik hem in zilver omdat ik dat bij wat meer bandjes mooier vind staan, maar zwart of groen is ie ook gewoon prima.

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-10 12:12
Goedemiddag Tweakers :)

Ik wil graag de watch Active 2 kopen. Als ik de reviews van de Active 1 lees, dan komt vaak naar boven dat de HR meter niet echt nauwkeurig is. Juist terwijl ik met mijn huidige horloge het zelfde heb, wil ik graag beter.

Kunnen mensen dit bevestigen? Ik doe zwemmen, fietsen, lopen en circuittrainingen. En vooral voor die laatste is het belangrijk dat de horloge wel snel verschillen kan op pikken en niet na 5 minuten het verschil in hartslag pas oppakt!

• Robbie T
Inmiddels de 46mm in huis. Valt me niks niet tegen, maar wat een zweetbandje zeg! Drama dat Samsung zoiets bijlevert.

• kruila
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:25
Robbie T schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:28:
Inmiddels de 46mm in huis. Valt me niks niet tegen, maar wat een zweetbandje zeg! Drama dat Samsung zoiets bijlevert.
Heb je gelijk in, heb ook direct een metalen (Milanese) horlogebandje om laten zetten, wel met druksluiting, bij het bandje met magneetsluiting ging het bijna fout.

Samsung Galaxy S9+ Black, Samsung Tab S4, Samsung Galaxy Watch 46 mm

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-10 12:29
Zijn er meer mensen die uitslag van het bandje? Ik heb nu 4 verschillende (goedkope) bandjes en allemaal gaat het “fout” en krijg ik na 1-2 dagen een rode uitslag aan de onderkant van mijn pols, zowel links als rechts.

Mijn miband kon ik gewoon dag en nacht dragen dan had ik nergens last van.

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• AvK

AvK

Ready Set Go

Toen het vorige week ofzo bijna 40 graden was had ik een beetje uitslag.
Dat heb ik dus nooit. ... behalve toen....
Heb tegenwoordig een leren bandje en dat bevalt beter in comfort dan mijn eerste metalen loop bandje.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mother_Goozz schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:47:
Zijn er meer mensen die uitslag van het bandje? Ik heb nu 4 verschillende (goedkope) bandjes en allemaal gaat het “fout” en krijg ik na 1-2 dagen een rode uitslag aan de onderkant van mijn pols, zowel links als rechts.

Ik heb het bandje bijna gelijk vervangen door een ander metalen bandje, en nu een Milanese met magneetje, maar ik heb alleen in het begin uitslag gehad op de plek waar het uurwerk zit; nooit van bandjes.
Ik moet op mijn werk vrij vaak mijn handen wassen, en volgens mij gaat het bij mij vooral fout als er nog iets vocht onder het horloge blijft zitten. Ook bij warme dagen/als ik extreem zweet kan het na een tijdje gaan irriteren. Ik doe mijn horloge nu 's nachts sowieso af, maar heb hem ook op het werk niet continu om. Dan gaat het prima.

Heb je ook last van uitslag als je kunststof bandjes gebruikt? Ik zou proberen te achterhalen of je gevoelig bent voor zweet/vocht wat op bepaalde plekken blijft zitten, of iets in/uit het materiaal van het bandje (verf, bepaalde metaalsoort)

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• VNBaaij
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10-10 15:31
Binnenkort Outlook op de Galaxy Watch?

Afgelopen week, tijdens de presentatie van de Note 10 hebben Samsung en Microsoft een uitbreiding van hun al nauwe samenwerking aangekondigd. In de post op Thurrot viel mij 1 regeltje in het speciaal op:
A new Outlook app is coming to Galaxy wearables.
In de blog van Microsoft wordt het ook aangekondigd. Zie Microsoft and Samsung partner to empower you to achieve more voor de quote
Lastly, we look forward to launching a new Outlook app for Samsung Galaxy wearables in the future so you can get things done even when your mobile phone is not in hand.
Laten we hopen dat de app beschikbaar komt voor de huidige Watch en niet alleen voor toekomstige nieuwe modellen.

• Spass67
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 14-10 13:33

Ik haal mijn bandjes bij mijn grote vriend Ali voor rond de € 1,80 per stuk, maar ik heb nergens last van. Soms draag ik het horloge meerdere dagen 24/7 en ik ga er mee hardlopen en daarna mee douchen. Dan maak ik het horloge en tot nu toe nooit problemen. Maar elk huidtype is anders lijkt me, ik denk toch een kwestie van even experimenteren met verschillende materialen.

• Robbie T

Wellicht is een dergelijk bandje iets voor je;
https://www.aliexpress.co...1602_6,searchweb201603_52

Lees over deze combi vaak dat het geen irritatie veroorzaakt.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Robbie T schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:37:
[...]

Wellicht is een dergelijk bandje iets voor je;
https://www.aliexpress.co...1602_6,searchweb201603_52

Lees over deze combi vaak dat het geen irritatie veroorzaakt.
Ziet er mooi uit, maar waarom zou zo'n bandje minder irritatie veroorzaken dan volledig leer? Ik vond het meegeleverde bandje niet echt fijn zitten. Ik verwacht dat deze net wat steviger aanvoelt omdat leer minder meegeeft dan volledig siliconen, maar het polsgevoel lijkt waarschijnlijk wel op het standaard bandje?

btw, "bedankt" voor deze link.... nou heb ik heel erg de neiging om zo'n bandje, en nog een paar andere uit die shop te bestellen :( 8) Mijn Milanese bandje schiet nu namelijk af en toe los als het magneetje onder een hoek komt te staan, dus ik wil eigenlijk wel weer iets met gewone gaatjes of een groter magnetisch gebied zoals deze

gwystyl wijzigde deze reactie 14-08-2019 15:44 (20%)

• Robbie T
gwystyl schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:20:
[...]

Ziet er mooi uit, maar waarom zou zo'n bandje minder irritatie veroorzaken dan volledig leer? Ik vond het meegeleverde bandje niet echt fijn zitten. Ik verwacht dat deze net wat steviger aanvoelt omdat leer minder meegeeft dan volledig siliconen, maar het polsgevoel lijkt waarschijnlijk wel op het standaard bandje?

btw, "bedankt" voor deze link.... nou heb ik heel erg de neiging om zo'n bandje, en nog een paar andere uit die shop te bestellen :( 8) Mijn Milanese bandje schiet nu namelijk af en toe los als het magneetje onder een hoek komt te staan, dus ik wil eigenlijk wel weer iets met gewone gaatjes of een groter magnetisch gebied zoals deze
Sorry >:) . Die uit je tweede link heb ik ook besteld, is onderweg via AliExpress Standard shipping dus hoop je snel te kunnen vertellen of het wat is!

Ik kan je niet direct vertellen waarom zo'n bandje minder irritatie zal geven, iets wat ik geregeld lees in reviews van smartwatches maar nu natuurlijk niet terug kan vinden.

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-10 12:29
Super bedankt voor alle reacties!
Ik heb dit bandje binnen gekregen. En had weer na een dag uitslag, precies op het punt waar een stukje metaal zit. Ik denk dat ik niet tegen nikkel kan, krijg na een paar uur al flinke uitslag.

BTW de 3 andere bandjes die ik gekocht heb zijn allemaal een stuk kleiner dan dan het standaard bandje (in lengte) merken jullie dit ook?

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb vrij brede polsen, dus ik kijk altijd of er een lengte van de bandjes of range van de omtrek van de pols bij staat. Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met de lengte van de bandjes. Ik heb er nu zo'n 5 geprobeerd volgens mij, en vele tientallen bekeken. Om de één of andere reden had ik bij mijn vorige (gewone) horloge nooit behoefte om het bandje te wisselen, en zit ik nu om de zoveel tijd toch even te bladeren op AliExpress om te kijken wat er allemaal beschikbaar is.....

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Het klopt wel dat veel bandjes die worden aangeboden op internet (vooral ook bij aliexpress) kleine maten betreffen. Die grote Hollandse klauwen hebben wel wat meer nodig dan de meesten en als je het niet kunt vinden kun je er wel vanuit gaan dat het te klein is. Zulke essentiele informatie niet vermelden, daar snap ik ook weinig van. En niet alleen kijken naar puur de lengte van het ding maar ook waar, bv bij gaatjes, de laatste zit (scheelt soms wel een centimeter of 4).

Ik heb bij vrijwel alle milanese bandjes met magneet dat mn hand nooit goed door het bandje past als ie nog aan beide kanten vast zit en ik hem dus eerst moet losmaken voor ik hem eruit krijg. Erg irritant als je hem regelmatig effe af doet (zeker met die warmte van laatst). Huidige is volgens mij 23cm en daar heb ik het nog steeds bij...

Martinspire wijzigde deze reactie 14-08-2019 21:35 (26%)

• sheane
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:53:
Super bedankt voor alle reacties!
Ik heb dit bandje binnen gekregen. En had weer na een dag uitslag, precies op het punt waar een stukje metaal zit. Ik denk dat ik niet tegen nikkel kan, krijg na een paar uur al flinke uitslag.

BTW de 3 andere bandjes die ik gekocht heb zijn allemaal een stuk kleiner dan dan het standaard bandje (in lengte) merken jullie dit ook?
Ik heb zelf vrij kleine polsen, dus moet eerder de bandjes kleiner maken. Maar een tip voor op Ali shoppen is inderdaad goed zoeken naar de advertenties waar wel lengtes bij staan, maar ook bijvoorbeeld bij metalen schakel bandjes kijken of er extra onderdelen bij zitten voor verlengen of verkorten. Voor die 1-5 euro hoeft het niet volledig fantastisch te zijn, maar dat ze passen is wel zo handig ;-). Soms staat er zelfs het materiaal bij waarvan de bandjes gemaakt zijn, dan kan je misschien nog wat anders proberen?

• Denneke,,!
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 11:18
Iemand anders problemen met het aantal stappen en trappen hij registreert? Veel te veel...

• glenner
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-10 12:41
Nog iemand problemen met samsung cloud services op zijn s3, galaxy active of watch?
Ik kan geen remote connection meer krijgen met de telefoon via Wi-Fi of lte als ik buiten bluetooth bereik ben, alhoewel de watch en telefoon beide perfect internet verbinding hebben.
Heractivatie vergrendeling op de watch instellen geeft me een foutmelding en ook als ik de automatische back-ups wil instellen lukt het ook niet. Ik vind zelfs de oude back-ups van de watch niet meer terug via de wearables app (ik heb er zeker 1 gemaakt een maand geleden toen er nog geen probleem was)
Lijkt mij een samsung cloud issue?

• Striedie
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 18-08 22:54
Hey
Ik heb sinds deze week een Samsung Galaxy actieve watch

Nu ik heb zelf een iPhone maar het horloge is gelinkt aan de iPhone ..
nu is mijn vraag ik krijg meldingen van Facebook en Instagram whatss app
Maar ik lees dan overal dat je berichten kan sturen .. ik krijg daar geen beweging in is dat nu eigenlijk mogelijk of is dat voor een andere versie ?
Mvg Astrid

• Spass67
Je hebt je telefoon gekoppeld aan een iPhone? Het reageren op berichten vanaf je horloge is alleen mogelijk wanneer je telefoon is gekoppeld aan een Android toestel. In combinatie met een iPhone heb je deze optie niet. Dus wel berichten lezen, maar geen bericht terugsturen.

• GilbertvH
Welke hardloop apps gebruiken jullie eigenlijk? Ik was altijd een vaste Strava gebruiker i.c.m. mijn TomTom Runner, maar de GW synct niet of nauwelijks. De standaard aanwezige tracker van Samsung Health doet zijn werk goed en ook de hartslagmeter functioneert naar behoren, maar ik wil graag dat mijn rondjes ook in Strava komen en Samsung Health synchroniseert niet met Strava. Zo heb ik Endomondo en de Under Armour apps (MapMyRun) geprobeerd, maar deze apps starten niet op mijn GW. Laatstgenoemde geeft een pushmelding op mijn iPhone "remote browser launch request", waarbij ik naar de app gestuurd wordt welke ik al op mijn telefoon heb geïnstalleerd. Ik krijg dit dus niet aan de praat. Iemand die deze apps wel naar tevredenheid gebruikt? Belangrijkste voor mij is de sync met Strava

• Wvr
  • Laatst online: 15-10 11:38
ik gebruik alleen maar de samsung health app, zo wel voor fietsen als hardlopen en heel soms fitness.
ik ben blij dat ik niet nog een app speciaal hoeft te gebruiken voor me sport activiteiten.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

GilbertvH schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:58:
Welke hardloop apps gebruiken jullie eigenlijk? Ik was altijd een vaste Strava gebruiker i.c.m. mijn TomTom Runner, maar de GW synct niet of nauwelijks. De standaard aanwezige tracker van Samsung Health doet zijn werk goed en ook de hartslagmeter functioneert naar behoren, maar ik wil graag dat mijn rondjes ook in Strava komen en Samsung Health synchroniseert niet met Strava. Zo heb ik Endomondo en de Under Armour apps (MapMyRun) geprobeerd, maar deze apps starten niet op mijn GW. Laatstgenoemde geeft een pushmelding op mijn iPhone "remote browser launch request", waarbij ik naar de app gestuurd wordt welke ik al op mijn telefoon heb geïnstalleerd. Ik krijg dit dus niet aan de praat. Iemand die deze apps wel naar tevredenheid gebruikt? Belangrijkste voor mij is de sync met Strava
Volgens mij zou de watch/Samsung Health wel met Strava moeten synchroniseren? Ik heb het nooit zelf uitgetest, maar wel de koppeling ooit gemaakt volgens deze optie.

• GilbertvH
gwystyl schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

Volgens mij zou de watch/Samsung Health wel met Strava moeten synchroniseren? Ik heb het nooit zelf uitgetest, maar wel de koppeling ooit gemaakt volgens deze optie.
Klopt, maar dit werkt dus niet bij mij. Dit is de native Strava app op de GW. Die heb ik meerdere keren getest, maar zodra ik wil syncen crasht de app op mijn GW. vandaar dat ik naar een andere app kijk. Bedankt voor je reactie!

• GilbertvH
Wvr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:08:
ik gebruik alleen maar de samsung health app, zo wel voor fietsen als hardlopen en heel soms fitness.
ik ben blij dat ik niet nog een app speciaal hoeft te gebruiken voor me sport activiteiten.
Met de standaard app op de GW is niets mis, maar deze synct niet met Strava, wat ik wél graag zou willen vanwege de uitgebreide mogelijkheden, segmenten en mijn abonnement op Summit

• hollandje
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-10 06:16
Weet iemand hier of de nieuwe LTE functionaliteiten van de Galaxy Active 2 ook te gebruiken zijn in Nederland met een provider? Of is dit echt alleen voor de Amerikaanse markt?

• Spass67
Met de standaard app op de GW is niets mis, maar deze synct niet met Strava, wat ik wél graag zou willen vanwege de uitgebreide mogelijkheden, segmenten en mijn abonnement op Summit
Ik gebruik de Strava app op mijn GW. Als ik ga lopen zet ik bluetooth op mijn telefoon uit, en Wifi op mijn horlogen helemaal uit. Ik heb de indruk dat het zoeken naar Wifi netwerken mijn muziek laat stotteren. Als ik dan heb gelopen en ik kom thuis zet ik Wifi op mijn horloge aan, deze maakt verbinding met mijn thuisnetwerk en de resultaten worden met Strava gesynchroniseerd. Soms geef ik ze zelf met de hand vanuit de historie even een schopje. Soms crasht Strava dan wel op mijn GW maar de synchronisatie gaat goed.

Via Bluetooth werkt deze synchronisatie niet, je moet hiervoor een Wifi netwerk gebruiken. Voor mij werkt de combinatie Galaxy Watch - Strava in ieder geval zonder problemen.

• glenner
hollandje schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:22:
Weet iemand hier of de nieuwe LTE functionaliteiten van de Galaxy Active 2 ook te gebruiken zijn in Nederland met een provider? Of is dit echt alleen voor de Amerikaanse markt?
Ik gebruik een galaxy watch lte in België, sinds enkele weken heb ik de mogelijk om een qr code te scannen in het mobiele netwerk gedeelte van de wearable app. Ik heb toen om te testen een data only esim gekocht van knowroaming.co (in België hebben we ook nog geen esim provider), die qr code gescand en dat werkt prima. Perfect 4g op de smartwatch.
Dus als je een provider hebt die via qr codes werkt zal het zo goed als zeker werken. Maar koop bijvoorbeeld geen Amerikaans lte model, want dan heb je hardwarematig problemen met de Europese frequenties. Een Duits model zoals de mijne is volledig compatibel (Amazon.de)

• glenner
GilbertvH schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:58:
Ik heb eigenlijk maar 1 tip: gear tracker. Werkelijk een fantastische app die weliswaar enkele euro's kost in de samsung galaxy store, maar heeft fantastische mogelijkheden: data velden volledig te customizen, mogelijkheid om externe bluetooth hartslagmeters en andere apparaten te koppelen, strava koppeling (synct ogenblikkelijk na afloop training), zuinig batterij verbruik en werkt volledig standalone, geen smartphone app nodig en heel veel instelmogelijkheden op de watch zelf.
Wordt regelmatig geüpdate en de ontwikkelaar is vlot bereikbaar via Facebook .
Ik gebruik het in combinatie met een wahoo tickr hartslagmeter en nooit issues mee gehad, als het ware garmin functionaliteit op je samsung watch....

• belly89
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:32
glenner schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:30:
[...]

Ik gebruik een galaxy watch lte in België, sinds enkele weken heb ik de mogelijk om een qr code te scannen in het mobiele netwerk gedeelte van de wearable app. Ik heb toen om te testen een data only esim gekocht van knowroaming.co (in België hebben we ook nog geen esim provider), die qr code gescand en dat werkt prima. Perfect 4g op de smartwatch.
Dus als je een provider hebt die via qr codes werkt zal het zo goed als zeker werken. Maar koop bijvoorbeeld geen Amerikaans lte model, want dan heb je hardwarematig problemen met de Europese frequenties. Een Duits model zoals de mijne is volledig compatibel (Amazon.de)
Ik kan er weinig online over vinden maar kan je met de lte variant ook beginnen met een Whatsapp gesprek? Gezien de standaard variant dat niet kan. Zal ideaal zijn zodat je de telefoon ook echt thuis kan laten...

• glenner
belly89 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:25:
[...]

Ik kan er weinig online over vinden maar kan je met de lte variant ook beginnen met een Whatsapp gesprek? Gezien de standaard variant dat niet kan. Zal ideaal zijn zodat je de telefoon ook echt thuis kan laten...
Nee, helaas niet. Uiteindelijk is de functionaliteit net hetzelfde als de bluetooth versies. Je hebt er enkel een 4g verbinding bij voor als je buiten bluetooth bereik bent, alles werkt net hetzelfde dan, alleen vanop afstand. Je kan replyen op notificaties, maar behalve sms of mail (op samsung telefoons) kan je niets starten.
Edit: er zijn wel apps voor die je Whatsapp berichten gebundeld als notificatie bijhouden op je watch. Zolang je die niet wegswiped kan je daar altijd een nieuw bericht mee starten. Bijvoorbeeld 'whats history' is zo'n app.

glenner wijzigde deze reactie 20-08-2019 22:52 (14%)

• GilbertvH
glenner schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:41:
[...]

Ik heb eigenlijk maar 1 tip: gear tracker. Werkelijk een fantastische app die weliswaar enkele euro's kost in de samsung galaxy store, maar heeft fantastische mogelijkheden: data velden volledig te customizen, mogelijkheid om externe bluetooth hartslagmeters en andere apparaten te koppelen, strava koppeling (synct ogenblikkelijk na afloop training), zuinig batterij verbruik en werkt volledig standalone, geen smartphone app nodig en heel veel instelmogelijkheden op de watch zelf.
Wordt regelmatig geüpdate en de ontwikkelaar is vlot bereikbaar via Facebook .
Ik gebruik het in combinatie met een wahoo tickr hartslagmeter en nooit issues mee gehad, als het ware garmin functionaliteit op je samsung watch....
Thanks dit ziet er goed uit! Probleem is wel dat ik een iPhone heb en geen betaalde Samsung apps kan downloaden...

• mike123
  • Laatst online: 00:23
Ik kan de juiste woordencombinatie niet vinden om de juiste watchfaces te vinden.
Ik ben op zoek naar een watchface waarvan de achtergrondkleur aangepast kan worden naar een bepaalde kleur van een zelfgemaakte foto.
Dit zat volgens mij ook in het programma Watchmaker maar wil eerst kijken of er andere watchfaces zijn die dit ook kunnen.
Als het wel in Watchmaker zat weet ik nog niet waarop ik moet zoeken.
Iemand hier een idee?

• wiz

wiz

Eindelijk … De e-sim is er … Laat ik nou net vandaag mijn telefoon thuis vergeten zijn en ik mijn Galaxy Watch 46mm LTE dus nu niet meteen al kan activeren .. Grrrr ;)

T-Mobile introduceert ingebouwde simkaart voor Nederlandse klanten

https://www.nu.nl/tech/59...-nederlandse-klanten.html

Update: Officieel worden wearables nog niet ondersteund. ETA is nog onduidelijk. Daar schijn je dual sim +eSim voor nodig te hebben .. Ik ga intern op zoek naar mensen die me een duidelijkere planning kunnen geven 8)

wiz wijzigde deze reactie 21-08-2019 13:12 (27%)

• glenner
wiz schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:15:
Eindelijk … De e-sim is er … Laat ik nou net vandaag mijn telefoon thuis vergeten zijn en ik mijn Galaxy Watch 46mm LTE dus nu niet meteen al kan activeren .. Grrrr ;)

Ik ben benieuwd of het gaat lukken :-) zit er ook op te wachten in België, voorlopig zit er een Canadese roaming provider in, maar dat is data only

• GilbertvH
GilbertvH schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:23:
[...]

Thanks dit ziet er goed uit! Probleem is wel dat ik een iPhone heb en geen betaalde Samsung apps kan downloaden...
Om even op mijn vorige opmerking terug te komen... Ik heb mijn GW gepaird met een oude HTC One M7 die ik nog in de kast had liggen (weliswaar via een losse APK, omdat het toestel niet wordt ondersteund...) en zo de volledige versie van Gear Tracker gekocht. Daarna weer opnieuw gepaird met mijn iPhone en in de Galaxy Store kon ik zo mijn betaalde versie opnieuw installeren. Enige nadeel is nog dat de automatische sync met Strava nog niet werkt, omdat een iPhone niet getriggerd kan worden vanuit de GW om Strava te activeren. De Email functie in Gear Tracker werkt wél en dus moet ik de TCX handmatige uploaden. De developer gaat wel serieus kijken naar een alternatieve methode voor de activering van Strava speciaal voor iPhone gebruikers (email authenticatie). We zijn er bijna, maar tot op heden wel erg tevreden over de functionaliteit binnen de app!

• Spass67
Wat bedoel je met handmatig uploaden? Stuur je het .TCX bestand via e-mail en laad je dit dan handmatig in Strava in? Of moet je handmatig de synchronisatie een zetje geven? De eerste situatie is wel bijzonder omslachtig, mocht de developer dat hebben opgelost dan hoor ik het graag.

De tip om via een Android toestel de app te kopen en dan daarna te her-installeren ga ik proberen, thx.

• Robbie T
Zodra ik een activiteit log zoals fietsen of lopen krijg ik na 1km ofzo een mooi verhaaltje hoe hard ik loop e.d. Waar zet ik zoiets uit?

• GilbertvH
Spass67 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:59:
Wat bedoel je met handmatig uploaden? Stuur je het .TCX bestand via e-mail en laad je dit dan handmatig in Strava in? Of moet je handmatig de synchronisatie een zetje geven? De eerste situatie is wel bijzonder omslachtig, mocht de developer dat hebben opgelost dan hoor ik het graag.

De tip om via een Android toestel de app te kopen en dan daarna te her-installeren ga ik proberen, thx.
Ik stuur inderdaad het .TCX bestand via mail naar het email adres dat je binnen je profiel hebt opgegeven. Zodra ik thuis ben heb ik ook direct Wifi dus dat werkt direct. Hierna moet ik hem uploaden in Strava via de website. Het is omslachtig, maar het werkt wel. Als je wilt weten of de developer dat heeft opgelost raad ik je aan zijn Facebook pagina in de gaten te houden.

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:02
Ik heb een vreemd probleem met mijn Watch. Regelmatig wanneer ik het horloge op een lader leg (of dit nu de Duo Charger van Samsung is, of de wirreless powerbank (ook een Samsung) of mijn S10e) krijg ik wel een indicatie dat de Watch aan het opladen is (lampje op laadstation gaat aan en op het scherm komen van die bliksems tevoorschijn) maar wanneer ik het horloge na een tijdje pak is er batterijniveau AF in plaats van bij. Horloge is wel warm geworden maar hij laadt dan gewoon niet op.

Ik kan hier geen patroon in ontdekken wanneer dat gebeurd, heeft iemand hier een oplossing voor of moet ik denken om hem naar Samsung te brengen?

• kruila
LordLynx schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:15:
Ik heb een vreemd probleem met mijn Watch. Regelmatig wanneer ik het horloge op een lader leg (of dit nu de Duo Charger van Samsung is, of de wirreless powerbank (ook een Samsung) of mijn S10e) krijg ik wel een indicatie dat de Watch aan het opladen is (lampje op laadstation gaat aan en op het scherm komen van die bliksems tevoorschijn) maar wanneer ik het horloge na een tijdje pak is er batterijniveau AF in plaats van bij. Horloge is wel warm geworden maar hij laadt dan gewoon niet op.

Ik kan hier geen patroon in ontdekken wanneer dat gebeurd, heeft iemand hier een oplossing voor of moet ik denken om hem naar Samsung te brengen?
Heb dat ook 1 of 2 keer gehad, maar dat is al weer even geleden. Heb soms de indruk dat je inderdaad die bliksems te zien krijgt, maar dat ie toch 1 mm ernaast ligt.

• peppie71
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:26
De oplader van mijn Galaxy Watch is defect. Ik heb hem met de kabel erin in een tasje mee op vakantie genomen. Niet zo handig dus.

Nu ben ik op zoek naar een lader. Gebruiken jullie alternatieve laders?

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:02
kruila schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Heb dat ook 1 of 2 keer gehad, maar dat is al weer even geleden. Heb soms de indruk dat je inderdaad die bliksems te zien krijgt, maar dat ie toch 1 mm ernaast ligt.
Ik vind het dus echt irritant en heb het ook best vaak dat die niet laadt..... 8)7

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

peppie71 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:36:
De oplader van mijn Galaxy Watch is defect. Ik heb hem met de kabel erin in een tasje mee op vakantie genomen. Niet zo handig dus.

Nu ben ik op zoek naar een lader. Gebruiken jullie alternatieve laders?
Ik heb die draadloze dual lader samen met mn S10, maar mocht je op vakantie dus iets nodig hebben, dan kun je wellicht even kijken naar een draadloze lader. Enig nadeel is wel dat ie zonder bandje erop moet liggen, dus dat werkt niet met bandjes die je dus niet als 2 uiteinden losmaakt. Zo'n Milanees bandje moet je dus losmaken voor ie kan laden

Martinspire wijzigde deze reactie 31-08-2019 10:59 (4%)

• kruila
Martinspire schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:58:
[...]

Ik heb die draadloze dual lader samen met mn S10, maar mocht je op vakantie dus iets nodig hebben, dan kun je wellicht even kijken naar een draadloze lader. Enig nadeel is wel dat ie zonder bandje erop moet liggen, dus dat werkt niet met bandjes die je dus niet als 2 uiteinden losmaakt. Zo'n Milanees bandje moet je dus losmaken voor ie kan laden
Ik heb een milanees bandje, en ik hoef niets los te maken om te laden, niet op de originele lader en niet op de samsung duo lader

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

kruila schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Ik heb een milanees bandje, en ik hoef niets los te maken om te laden, niet op de originele lader en niet op de samsung duo lader
Vreemd. Bij mij pakt ie hem niet zodra er ook maar iets tussen zit... Zelfs als ik hem dus loshaal en aan 1 kant alleen een beugel zit, dan pakt ie hem niet als die beugel nog overeind staat. Vind het ook wel irritant, maar mijn hand is te groot voor menig bandje dat ie toch al eruit moet om hem los te maken

• kruila
Martinspire schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:47:
[...]

Vreemd. Bij mij pakt ie hem niet zodra er ook maar iets tussen zit... Zelfs als ik hem dus loshaal en aan 1 kant alleen een beugel zit, dan pakt ie hem niet als die beugel nog overeind staat. Vind het ook wel irritant, maar mijn hand is te groot voor menig bandje dat ie toch al eruit moet om hem los te maken
Voor alle duidelijkheid: Mijn milanese horlogebandje heeft ongeveer in het midden een sluiting, en die is natuurlijk los, bij een vorig bandje wat niet los kon deed het geheel om de oplader, dus oplader iets optillen en horloge met bandje er om heen schuiven. (ik begreep van jou dat je het bandje aan de horlogekant los moest maken).

kruila wijzigde deze reactie 31-08-2019 20:52 (5%)

• Robbie T
gwystyl schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

Ik heb het bandje bijna gelijk vervangen door een ander metalen bandje, en nu een Milanese met magneetje, maar ik heb alleen in het begin uitslag gehad op de plek waar het uurwerk zit; nooit van bandjes.
Ik moet op mijn werk vrij vaak mijn handen wassen, en volgens mij gaat het bij mij vooral fout als er nog iets vocht onder het horloge blijft zitten. Ook bij warme dagen/als ik extreem zweet kan het na een tijdje gaan irriteren. Ik doe mijn horloge nu 's nachts sowieso af, maar heb hem ook op het werk niet continu om. Dan gaat het prima.

Heb je ook last van uitslag als je kunststof bandjes gebruikt? Ik zou proberen te achterhalen of je gevoelig bent voor zweet/vocht wat op bepaalde plekken blijft zitten, of iets in/uit het materiaal van het bandje (verf, bepaalde metaalsoort)
Ik heb inmiddels deze binnen;https://www.aliexpress.com/item/32986476625.html
Een stuk beter dan het standaard bandje. Met de warme van afgelopen dagen is het nog steeds geen heel fijn bandje, maar dat is (met uitzondering van metaal?) geen enkel bandje denk ik.
Hij is in elk geval een stuk minder zweterig en heb veel minder het gevoel dat ik er even wil "kriebelen" of er aan wil zitten om te verschuiven.

• AvK

AvK

Ready Set Go

Kreeg net een kleine update binnen voor de Watch. 60Mb.
Geen idee wat er veranderd is.

• sikman
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-10 12:13
AvK schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:00:
Kreeg net een kleine update binnen voor de Watch. 60Mb.
Geen idee wat er veranderd is.
Net dezelfde update geïnstalleerd, zie ook nog geen verschil met voor de update...

• wiz

wiz

sikman schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:17:
[...]

Net dezelfde update geïnstalleerd, zie ook nog geen verschil met voor de update...
Ook geen nieuwe versienummers oid?

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:23
sikman schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:17:
[...]

Volgens mij is dit een update voor de Galaxy Wearable app. Niet firmware voor de watch zelf.

Waarschijnlijk voor ondersteuning van de Active 2.

• Spass67
Ik zie inderdaad alleen een update van de Galaxy Wearable app, er is onder andere ondersteuning toegevoegd voor de Galaxy Watch Active 2. De app ziet er ook iets anders uit (vond het vorige Start scherm er overigens netter uitzien), de bewerkstand voor de apps volgorde is aangepast, en nog wat zaken.

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:47
Nu de R weer in de maand zit, kijk ik vast naar de wintersport :) Hebben jullie ervaring met goede apps voor tracking van je ski tochten? Ik heb altijd gewoon mijn telefoon bij, maar zou het wel tof vinden om dit ook via mijn horloge te doen..

• ninne1
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12-09 23:06
Zijn er meer mensen die sinds de laatste update van de Galaxy Watch Active geen slaap registratie meer krijgen?

• belly89
wiz schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:15:

Update: Officieel worden wearables nog niet ondersteund. ETA is nog onduidelijk. Daar schijn je dual sim +eSim voor nodig te hebben .. Ik ga intern op zoek naar mensen die me een duidelijkere planning kunnen geven 8)
En, heb je intern al de juiste mensen kunnen vinden? O-)

• wiz

wiz

belly89 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:17:
[...]

En, heb je intern al de juiste mensen kunnen vinden? O-)
Juiste mensen wel gevonden, maar door vakantie en drukte nog niet gesproken :*)

• belly89
wiz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:17:
[...]

Juiste mensen wel gevonden, maar door vakantie en drukte nog niet gesproken :*)
Dan wacht ik je reactie nog even (on)geduldig af ;)

• brro38
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:47
Heb een Samsung Galaxy Watch 46 mm gekoppeld aan mijn iPhone X. Af en toe zie ik dat de watch connectie kwijt is met de iPhone. Moet dan de Galaxy Watch app openen en dan gaat hij opzoek naar de Galaxy en connect hij weer.

Heb gezocht maar zou opgelost moeten zijn met een update maar app, watch en iphone draaien op de laatste versie. Herkend iemand dit?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

brro38 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:43:
Heb een Samsung Galaxy Watch 46 mm gekoppeld aan mijn iPhone X. Af en toe zie ik dat de watch connectie kwijt is met de iPhone. Moet dan de Galaxy Watch app openen en dan gaat hij opzoek naar de Galaxy en connect hij weer.

Heb gezocht maar zou opgelost moeten zijn met een update maar app, watch en iphone draaien op de laatste versie. Herkend iemand dit?
Ja. Galaxy Watch 42mm icm iPhone 8. Zelfde probleem helaas. Op een dag verloor ie 3-4x de connectie, en het ergste is dat hij niet opnieuw automatisch wordt verbonden.

Een van de redenen dat ik de watch helaas heb teruggestuurd..

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Vanishd
  • Laatst online: 21:50
Daarom ben ik vorige week van een iPhone X naar een Galaxy 10plus overgestapt. Ik hebben AW2,een AW4 en een GW (omdat ik dit een echte horloge vind). Geen connectieproblemen meer en Android Pie is zo dicht bij iOS gekomen dat ik het verschil niet meer merk. One happy camper here :-)

• Sensai
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
Als ik het goed begrepen heb heeft het dus geen zin de LTE versie aan te schaffen.

Ik zoek een smartaatch om te gebruiken bij het surfen en windsurfen om te kunnen bellen in noodgevallen....

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vanishd schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:39:
Daarom ben ik vorige week van een iPhone X naar een Galaxy 10plus overgestapt. Ik hebben AW2,een AW4 en een GW (omdat ik dit een echte horloge vind). Geen connectieproblemen meer en Android Pie is zo dicht bij iOS gekomen dat ik het verschil niet meer merk. One happy camper here :-)
Zou het ook bijna willen, maar het is jammer dat de AW nog steeds een stuk beter is qua fitness tracking.

• Spass67
Sinds de laatste updates van de Watch software en de app lijken de connectie problemen met een iPhone X slechter geworden. Nog steeds verliest het horloge regelmatig de verbinding (bijvoorbeeld horloge om je linkerpols, telefoon in je linkerachterzak). Maar niet alleen kan nu de verbinding niet meer handmatig worden teruggezet, regelmatig moet ik de app afsluiten en herstarten omdat hij het horloge niet vindt.

Ik snap niet dat ze dit niet willen fiksen, zo lastig kan een bluetooth verbinding vandaag de dag toch niet meer zijn? Verder bevalt alles me prima, dit maakt het net een beetje minder.

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:47
Spass67 schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:02:
Sinds de laatste updates van de Watch software en de app lijken de connectie problemen met een iPhone X slechter geworden. Nog steeds verliest het horloge regelmatig de verbinding (bijvoorbeeld horloge om je linkerpols, telefoon in je linkerachterzak). Maar niet alleen kan nu de verbinding niet meer handmatig worden teruggezet, regelmatig moet ik de app afsluiten en herstarten omdat hij het horloge niet vindt.

Ik snap niet dat ze dit niet willen fiksen, zo lastig kan een bluetooth verbinding vandaag de dag toch niet meer zijn? Verder bevalt alles me prima, dit maakt het net een beetje minder.
Mijn vrouw heeft een Iphone X en ik een Samsung S10+ en ik merk dat de Iphone sowieso meer problemen heeft met bluetooth dan mijn Samsung.. Dit verschil was bij haar iphone 7 en mijn s8+ ook al.
Dus ik durf niet te zeggen dat dit volledig aan de GW ligt. En als dat zo is, kan ik mij wel voorstellen dat ze daar minder prio aan geven.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Het moet wel de app of de GW zijn, want een mi band van 29 euro kan het wel

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Pre-order actie, Levertijden, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Watch] Levertijd & Prijzen

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True