• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Occy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:12:
[...]

Was dit een titanforge? +3 dropt toch niet zo hoog?
Was inderdaad titanforged. Mythic+ "normal" loot (dus zonder proc) is deze week gecapped op 355, wat je krijgt van M+5.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Blizzard blijft toch briljante keuzes maken hè... /s

Nu hebben ze besloten om een van de wapens die dropt van Taloc (Khor, Hammer of the Guardian) te nerfen naar een transmog wapen. Iedereen die hem gisteren geloot heeft is de sjaak.

Mensen die hun vorige wapen gescrapped hebben kunnen item restore gebruiken (en als die op cooldown is CS contacteren) maar seals of verspilde enchants worden AFAIK niet vergoed...

Dit is echt een klotestreek voor alle 2h DPS specs, er is in heel Uldir nu maar 1 wapen te halen voor ons.

Een guildie had hem op Ilvl 370 gekregen gisteren, is nu gereduceerd naar ilvl 150 en de stats zijn weg. GG Blizzard...

• toolkist
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:21:

Nu hebben ze besloten om een van de wapens die dropt van Taloc (Khor, Hammer of the Guardian) te nerfen naar een transmog wapen. Iedereen die hem gisteren geloot heeft is de sjaak.

Mensen die hun vorige wapen gescrapped hebben kunnen item restore gebruiken (en als die op cooldown is CS contacteren) maar seals of verspilde enchants worden AFAIK niet vergoed...

Dit is echt een klotestreek voor alle 2h DPS specs, er is in heel Uldir nu maar 1 wapen te halen voor ons.

Een guildie had hem op Ilvl 370 gekregen gisteren, is nu gereduceerd naar ilvl 150 en de stats zijn weg. GG Blizzard...
Dat hebben ze niet nu besloten, dat is gewoon 1 van de (vele) bugs die ze nu gefixxed hebben. Wat het niet minder zuur maakt natuurlijk.

Overigens lijkt het er sterk op dat er voor alle specs maar 1 wapen dropt dus zijn de 2hander gebruikers niet meer genaaid dan de rest.

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 06-09-2018 10:27 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren helaas niks gekregen van de World Boss en ook niks alle rares in Arathi Highlands. althans. kreeg van 3 rares 3 keer een 340 Waist :+ laat ik die nou net al 340 gehad hebben.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:45:
Gisteren helaas niks gekregen van de World Boss en ook niks alle rares in Arathi Highlands. althans. kreeg van 3 rares 3 keer een 340 Waist :+ laat ik die nou net al 340 gehad hebben.
Ik realiseer mij zojuist dat ik gisteren een petje heb mogen looten... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

Weinig tijd gehad gisteren dus alleen 2x m+ dungeons getanked. Dat ging op zich prima. Vandaag hopelijk op m'n main wat m+ doen.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:47:
[...]

Ik realiseer mij zojuist dat ik gisteren een petje heb mogen looten... ;)
ohja nu jij dat realiseert realiseer ik mij dat ik inderdaad ook 3x een pet heb gekregen. maar ik geef niks om companions :P dus had liever gewoon gear.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
EnigmaNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:21:

Nee, je hebt nog steeds 2 2-handers die droppen in Uldir, Khor, Hammer of the Corrupted en Voror, Gleaming Blade of the Stalwart. Het wapen wat ze nu terecht hebben gefixt naar een tmog item is Khor, Hammer of the Guardian. Dit wapen stond op geen enkele loottable en was bedoeld als tmog, soortgelijk aan de wapen die dropten van Aggramar en Argus. Deze kun je voor zover ik weet ook niet via coins krijgen.

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Ricmaniac schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:49:
[...]

ohja nu jij dat realiseert realiseer ik mij dat ik inderdaad ook 3x een pet heb gekregen. maar ik geef niks om companions :P dus had liever gewoon gear.
Hoor ik daar pets??? Waar heb je die vandaan :9 ?
Ricmaniac schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:49:
[...]

Natuurlijk loot je er drie als je er niks mee hebt... Dat is RNG hè... Had je kunnen weten! En had ik ook kunnen weten! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Lol, ik wist dus niet dat je eartshield en lightning shield samen op kon hebben.
Kom ik nu pas achter |:(

FUMES et CARNES

• perryvdbosch
Iusedto schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:04:
Lol, ik wist dus niet dat je eartshield en lightning shield samen op kon hebben.
Kom ik nu pas achter |:(
Leer je toch nog wat elke dag he O-)
perryvdbosch schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:28:
[...]
Leer je toch nog wat elke dag he O-)
Blijkbaar :)

Wat denken jullie dat de snelst solo (questing) levelende Healer is momenteel ? (geen Disc priest)
Een holy paladin misschien ?

FUMES et CARNES

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:10:
[...]

Wat denken jullie dat de snelst solo (questing) levelende Healer is momenteel ? (geen Disc priest)
Allemaal een nachtmerrie ;w

• EnigmaNL
Noiz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:50:
[...]

Nee, je hebt nog steeds 2 2-handers die droppen in Uldir, Khor, Hammer of the Corrupted en Voror, Gleaming Blade of the Stalwart. Het wapen wat ze nu terecht hebben gefixt naar een tmog item is Khor, Hammer of the Guardian. Dit wapen stond op geen enkele loottable en was bedoeld als tmog, soortgelijk aan de wapen die dropten van Aggramar en Argus. Deze kun je voor zover ik weet ook niet via coins krijgen.
Het zal ongetwijfeld terecht zijn maar de manier waarop Blizzard hier nu mee omgaat is alles behalve coulant vind ik. In plaats van een enorme downgrade hadden ze bij deze mensen ook de transmog versie kunnen omruilen naar de Corrupted versie die wel nuttig is. Mensen hebben seals en gold lopen verspillen omdat Blizzard hun zaakjes niet op orde heeft en dit is niet eens de enige fout die ze de afgelopen tijd gemaakt hebben.
Iusedto schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:10:
[...]

Niet levelen als healer maar als DPS is sneller :)

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 06-09-2018 12:49 ]

Was er al bang voor :/ Erg jammer eerlijk gezegd.
Beste is als DPS levelen en dan naar heal spec gaan denk ik dan maar
Dan zou ik voor shammy gaan of boomkin/resto

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 06-09-2018 13:06 ]

FUMES et CARNES

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Lees zojuist op MMO Champion over oa PvP gear:
"Unranked (0 – 1399) - Item Level 340 (End of Match), Item Level 355, (Weekly Cache), Item Level 355 (Weekly Azerite Item)"
Betekend dit dat ik gewoon een random BG kan queuen? En 1tje doen en dan heb ik al recht op een weekly cache? Of gaat het wel om een ranked BG match?

edit: nvm, zelf al gevonden op blizz site, gaat idd om ranked PvP

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 06-09-2018 13:25 ]

• Noiz
EnigmaNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:47:
[...]

Het zal ongetwijfeld terecht zijn maar de manier waarop Blizzard hier nu mee omgaat is alles behalve coulant vind ik. In plaats van een enorme downgrade hadden ze bij deze mensen ook de transmog versie kunnen omruilen naar de Corrupted versie die wel nuttig is. Mensen hebben seals en gold lopen verspillen omdat Blizzard hun zaakjes niet op orde heeft en dit is niet eens de enige fout die ze de afgelopen tijd gemaakt hebben.
Nee, Blizzard heeft geen seals lopen verspillen. Dat transmog wapen zou je sowieso niet krijgen via coins (separate loot table zoals met legendaries tijdens Legion) en stond ook niet op de loot table bij de boss in de dungeon journal. Dus het enige wat er verspild is, is gold voor enchants wat spijtig is, maar je waarschijnlijk ook nog wel via een ticket terug kan krijgen.

Ben je ook van mening dat de mensen op US servers de loot uit de mythic chest hadden mogen houden (die gebaseerd was op de mythic+ die gedaan is in de laatste week van Legion)? Loot die wat betreft itemlevel ver boven de cap konden proccen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Noiz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:22:
[...]

Nee, Blizzard heeft geen seals lopen verspillen. Dat transmog wapen zou je sowieso niet krijgen via coins (separate loot table zoals met legendaries tijdens Legion) en stond ook niet op de loot table bij de boss in de dungeon journal. Dus het enige wat er verspild is, is gold voor enchants wat spijtig is, maar je waarschijnlijk ook nog wel via een ticket terug kan krijgen.

Ben je ook van mening dat de mensen op US servers de loot uit de mythic chest hadden mogen houden (die gebaseerd was op de mythic+ die gedaan is in de laatste week van Legion)? Loot die wat betreft itemlevel ver boven de cap konden proccen.
Die 2h stond wel bij de loot table in de dungeon journal... Dat is de reden waarom ik ook een seal heb gebruikt.. Dus mensen hebben niet hun seal gewaste..

NVM: dat is hammer of the corrupted... :O Hij dropt dus wel een 2h..

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 06-09-2018 14:24 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 18:50
Iusedto schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:49:
[...]

Was er al bang voor :/ Erg jammer eerlijk gezegd.
Beste is als DPS levelen en dan naar heal spec gaan denk ik dan maar
Dan zou ik voor shammy gaan of boomkin/resto
Waarom zou je een healer kiezen op hoe snel hij levelt? Het ligt toch allemaal dicht bij elkaar.. Kies eerder wat je leuk lijkt.
awesem schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:41:
[...]
Waarom zou je een healer kiezen op hoe snel hij levelt? Het ligt toch allemaal dicht bij elkaar.. Kies eerder wat je leuk lijkt.
Met snel bedoelde ik hoe makkelijk het questen is voor een bepaalde healer class.
Makkelijker is sneller zeg maar.

PS, moet je alle Warcampaigns hebben gedaan om WQ's te krijgen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 06-09-2018 20:27 ]

FUMES et CARNES

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Iusedto schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:26:
Met snel bedoelde ik hoe makkelijk het questen is voor een bepaalde healer class.
Makkelijker is sneller zeg maar.
Meeste healer classes levellen sowieso altijd sneller in hun DPS-spec tenzij je dungeons gaat rammen.
Als je niet dungeons gaat doen: Neem degene die je het leukste lijkt in de DPS spec.
Als je wel dungeons gaat doen: Neem degene die je het leukste lijkt in de healing spec.

Plezier beleven aan de speelstijl is belangrijker dan 1 dag minder op je 1-120 /played

sudo apt-get rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-09 01:04
Korte update:

5/8 HC down, maandag weer verder! Van het weekend warfronts etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren niet echt gespeeld. Was pas laat thuis; enige dat ik gedaan heb is de emissary quest.

Kijken of er vanavond nog wat kan gebeuren. :) Ziet er naar uit, zoals eerder gezegd, dat er dit weekend niet veel gespeeld zal gaan worden.

Misschien vanavond maar eens focussen op wat mythics. Kijken of daar weer wat groepen voor te vinden zijn. :)

Overigens leuk te lezen dat sommigen lekker bezig zijn in de raid! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heeft mijn muis het begeven. Vandaag maar even op zoek naar een ander

Laatste quest gebied ook afgehandeld en nog 1 warcampaign te gaan. Heb dan denk ik alle quest die er te doen zijn wel gedaan :)
Zal daarna WQ's kunnen doen , denk ik

Het gearen vd unholy DK is begonnen :)
Zal ook nog eens kritisch naar mijn talents kijken nu ik niet meer hoef te levelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 07-09-2018 08:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zo, dat was me het avondje wel..

Begon met een paar WQ's voor gear upgrades.. slechts een wrist van 305..
Met ilvl 306 op dat moment m'n eerste HC gedaan, kon mooi traden met iemand, 325 item erbij..

Wacht.. had er iemand hier op het forum iets gezegd over War Fronts en Rares farmen..
Mmm.. ik heb een quest voor War Front.. portal brengt me naar Arathi.. leuk! bekende "dode" plek waar nu ineens zoveel te doen is.. Oja.. ik kijk in group finder.. zie een groepje 'War Front rare farming'.. mooi, laat ik eens joinen..
Voordat ik het weet vlieg ik in een rap tempo van rare naar rare naar rare, lang niet iedereen in de groep van 25 kan bij houden.. moordend tempo.. Na 3 kwartier intensief farmen ben ik rijker:
- 5(!) items van 340-350
- 2 pets
- 1 ezel mount
In een avondje van 2 1/2 uur spelen van ilvl 305 naar 319 (318 eq).. wat een avond
seeing is believing Al is er geen activity feed meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren rustig begonnen met arena. Ging wel lekker. 90% gewonnen. Hoop snel de eerste titel binnen te halen.

En nog een +6 King's Rest gedaan. Dat was wel interessant. Er ging een mage mee, en mages gaan blijkbaar 'zomaar' dood af en toe in mythic dungeons. En dan heb ik het over een situatie waar je out of combat bent en gewoon zonder mobs in de buurt dood gaat.

Iemand dit meegemaakt? Is er een oplossing voor of een trigger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:09
Gister een goede avond in WoW.

Vanuit de WQ een 340 2H en 340 shoulders met goede azerite traits :) Ook nog een pet van een elite.

Dit weekend niks te doen dus maar eens even flink gear en rep grinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:51:
Gisteren rustig begonnen met arena. Ging wel lekker. 90% gewonnen. Hoop snel de eerste titel binnen te halen.

En nog een +6 King's Rest gedaan. Dat was wel interessant. Er ging een mage mee, en mages gaan blijkbaar 'zomaar' dood af en toe in mythic dungeons. En dan heb ik het over een situatie waar je out of combat bent en gewoon zonder mobs in de buurt dood gaat.

Iemand dit meegemaakt? Is er een oplossing voor of een trigger?
Ik had dit bij de laatste boss vorige week. Gewoon uit het niets, bam, oneshot. Niets in de combat logs ook.

Gisteren nog leuke bug bij eerste boss in de raid. Ik blinkte weg uit iets bij de trash, maar viel daardoor van het platform af en kon met slowfall helemaal naar beneden zweven. Daar zat ik echter opgesloten en moest ik terug gesummoned worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:01:
[...]

Ik had dit bij de laatste boss vorige week. Gewoon uit het niets, bam, oneshot. Niets in de combat logs ook.

Gisteren nog leuke bug bij eerste boss in de raid. Ik blinkte weg uit iets bij de trash, maar viel daardoor van het platform af en kon met slowfall helemaal naar beneden zweven. Daar zat ik echter opgesloten en moest ik terug gesummoned worden 8)7
Blijkbaar komt het random dood gaan door het spellstealen van buffs (iig bij Minions Of Zul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:36:
[...]
Blijkbaar komt het random dood gaan door het spellstealen van buffs (iig bij Minions Of Zul).
Ja, dat klopt, maar ik had het over de laatste boss van King's Rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Noiz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:22:
[...]

Blizzard is het gelukkig met me eens dat ze zich wel wat coulanter hadden mogen opstellen: https://us.battle.net/for...68687371?page=11#post-215

Overigens was de mythic fuckup geen vergelijkbare situatie. Die mensen hadden sowieso al geen recht op een mythic chest (die kun je immers volgende week pas krijgen). De mensen die in Uldir een wapen hadden gekregen hadden wel degelijk recht op loot.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 07-09-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een muis is redelijk persoonlijke voorkeur en afhankelijk wat voor games je speelt.

Speel je vooral MMORPG's en niet veel anders dan ga je prima uit de voeten komen met een muis die daar ook echt is opgericht. Maar speel je bijv ook nog league of legends en wil je betere inventory controll hebben dan kun je beter de naga nemen met ze verwisselbare knoppen, op die manier kan je feitelijk nooit mis klikken op die knoppen met je duim.

Maa goed je hebt al een keuze gemaakt en ik denk dat de roccat prima aanpasbaar is naar wens indien nodig. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:04:
[...]
Speel je vooral MMORPG's en niet veel anders dan ga je prima uit de voeten komen met een muis die daar ook echt is opgericht. Maar speel je bijv ook nog league of legends en wil je betere inventory controll hebben dan kun je beter de naga nemen met ze verwisselbare knoppen, op die manier kan je feitelijk nooit mis klikken op die knoppen met je duim.

Maa goed je hebt al een keuze gemaakt en ik denk dat de roccat prima aanpasbaar is naar wens indien nodig. :)
Ik heb de voorganger van die Naga nu (6 buttons) maar het prijsverschil is vrij fors tov de Roccat.
Roccat is ook iets langer en dat vind ik ook fijn.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Goede actie dat ze de beslissing hebben teruggedraaid.

Die hele raid heeft maar 1 encounter waar een 2h str weapon dropt. Met een beetje pech loot je dat ding nooit. Je hebt like 5% kans per week (excl seal) om dat ding te krijgen :P dat maakte dit punt extra zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Gisteren eerste 3 Uldir bosses getanked en NO LOOT. :(
Dat werd een partij in slaap huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
EnigmaNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:37:
[...]

Blizzard is het gelukkig met me eens dat ze zich wel wat coulanter hadden mogen opstellen: https://us.battle.net/for...68687371?page=11#post-215

Overigens was de mythic fuckup geen vergelijkbare situatie. Die mensen hadden sowieso al geen recht op een mythic chest (die kun je immers volgende week pas krijgen). De mensen die in Uldir een wapen hadden gekregen hadden wel degelijk recht op loot.
Nee, men had geen recht op loot maar op een transmog item. Ik zal het proberen uit te leggen.
Deze boss heeft een loot table welke je via de dungeon journal ingame ook kunt terug vinden. In deze loot table zit het echte 2h wapen (of the Corrupted) en dit is ook waar de coins op werken. Daarnaast heeft deze boss een 2e separate, onzichtbare loot table waarin het 2h transmog wapen zit (of the Guardian).

Nu gaan we naar de situatie waarin je de boss killt. Op dit moment gaat er een random generator bepalen of je vanuit de loot table iets krijgt en welk item dat zal zijn. Op deze boss gebeurt dit op 2 loot tables, de zichtbare en de onzichtbare. Tevens kan je een coin gebruiken, welke nogmaals in de zichtbare loot table gaat bepalen of je een item krijgt.
Nu bepaalt de game dat je toch geen loot krijgt vanuit de zichtbare loot table, maar dat je wel loot verdient uit de 2e, onzichtbare loot table waarin het transmog item zit. Je hebt hier dus simpelweg een aparte kans op, die volledig los staat van de normale loot drops zoals ook het geval was bij de Legion legendaries. Hoop dat ik het enigszins duidelijk heb uitgelegd.

Men had dus ook geen recht op een 2h wapen indien met de transmog variant heeft ontvangen. Ik vind het in ieder geval spijtig dat Blizzard toch weer is gezwicht voor de huilebalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

BlackMage schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:07:
Goede actie dat ze de beslissing hebben teruggedraaid.

Die hele raid heeft maar 1 encounter waar een 2h str weapon dropt. Met een beetje pech loot je dat ding nooit. Je hebt like 5% kans per week (excl seal) om dat ding te krijgen :P dat maakte dit punt extra zuur.
Je hebt ook 4 verschillende difficulty raids. En vergeet de M+ niet. Nah ik vind het maar een rare actie van Blizz. De hele launch zit vol met bugs en rare beslissingen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
Noiz schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:30:
[...]

Nee, men had geen recht op loot maar op een transmog item. Ik zal het proberen uit te leggen.
Deze boss heeft een loot table welke je via de dungeon journal ingame ook kunt terug vinden. In deze loot table zit het echte 2h wapen (of the Corrupted) en dit is ook waar de coins op werken. Daarnaast heeft deze boss een 2e separate, onzichtbare loot table waarin het 2h transmog wapen zit (of the Guardian).

Nu gaan we naar de situatie waarin je de boss killt. Op dit moment gaat er een random generator bepalen of je vanuit de loot table iets krijgt en welk item dat zal zijn. Op deze boss gebeurt dit op 2 loot tables, de zichtbare en de onzichtbare. Tevens kan je een coin gebruiken, welke nogmaals in de zichtbare loot table gaat bepalen of je een item krijgt.
Nu bepaalt de game dat je toch geen loot krijgt vanuit de zichtbare loot table, maar dat je wel loot verdient uit de 2e, onzichtbare loot table waarin het transmog item zit. Je hebt hier dus simpelweg een aparte kans op, die volledig los staat van de normale loot drops zoals ook het geval was bij de Legion legendaries. Hoop dat ik het enigszins duidelijk heb uitgelegd.

Men had dus ook geen recht op een 2h wapen indien met de transmog variant heeft ontvangen. Ik vind het in ieder geval spijtig dat Blizzard toch weer is gezwicht voor de huilebalken.
Je killt een boss, dus je hebt recht op een kans op loot. Deze loot dropt, waarbij nergens aangegeven is dat het een transmog item betreft en de volgende dag nerft Blizzard je item de grond in.

Dat dit achteraf een foutje blijkt van Blizzard zou niet jouw probleem moeten zijn. Je hebt op legitieme wijze een item gekregen en je hebt er eerlijk voor gewerkt. Een normaal mens zou niet weten dat er iets niet in de haak is, de meeste mensen leren de loottables niet uit hun hoofd. Zichtbare of onzichtbare loottables zijn niet relevant.

Blizzard heeft gewoon weer een enorme fout gemaakt en hadden wederom op een achterlijke manier gereageerd en daar zijn ze gelukkig nu zelf ook eens achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
EnigmaNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:45:
[...]

Je killt een boss, dus je hebt recht op een kans op loot. Deze loot dropt, waarbij nergens aangegeven is dat het een transmog item betreft en de volgende dag nerft Blizzard je item de grond in.

Dat dit achteraf een foutje blijkt van Blizzard zou niet jouw probleem moeten zijn. Je hebt op legitieme wijze een item gekregen en je hebt er eerlijk voor gewerkt. Een normaal mens zou niet weten dat er iets niet in de haak is, de meeste mensen leren de loottables niet uit hun hoofd. Zichtbare of onzichtbare loottables zijn niet relevant.

Blizzard heeft gewoon weer een enorme fout gemaakt en hadden wederom op een achterlijke manier gereageerd en daar zijn ze gelukkig nu zelf ook eens achter.
Je hebt inderdaad recht op een kans op loot en de game heeft blijkbaar gekozen dat deze personen geen loot verdienden. Wel hebben ze op legitieme wijze een transmog item gekregen welke verkeerde stats bleek te hebben.

Nu wordt er een situatie gecreëerd waar enkelen die de mogelijkheid hadden om deze boss op woensdag te killen, een voordeel uit halen. Een voordeel die de rest niet meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Noiz schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:11:
[...]

Je hebt inderdaad recht op een kans op loot en de game heeft blijkbaar gekozen dat deze personen geen loot verdienden. Wel hebben ze op legitieme wijze een transmog item gekregen welke verkeerde stats bleek te hebben.
Toen het dropte was het geen transmog item. Een transmog item heeft geen stats. Nergens in de omschrijving van het item stond dat het een transmog item was of moest zijn.
[...]Nu wordt er een situatie gecreëerd waar enkelen die de mogelijkheid hadden om deze boss op woensdag te killen, een voordeel uit halen. Een voordeel die de rest niet meer krijgt.
Dat is ontelbaar keer beter dan een situatie waarin je de ene dag loot krijgt op een eerlijke (non-exploit) manier en het de volgende dag weer kwijt raakt. Als je loot krijgt moet je erop kunnen vertrouwen dat je de loot ook houdt.

Edit: voordat je de mythic chest er weer bij haalt. Vrijwel iedereen die de mythic chest kreeg had meteen door dat er iets niet pluis was. Je kunt geen mythic chest krijgen als je geen mythic+ gedaan hebt de week daarvoor en mythic+ kon je nog niet doen.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 07-09-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaxourne schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:24:
Gisteren eerste 3 Uldir bosses getanked en NO LOOT. :(
Dat werd een partij in slaap huilen.
Dat is je straf voor maar 3 bazen killen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
[...]
Wel hebben ze op legitieme wijze een transmog item gekregen welke verkeerde stats bleek te hebben.
*edit* mijn gedachten iets genuanceerder samengevat:
- Blizzard heeft een fout gemaakt met de loottables.
- Spelers verkregen op een eerlijke manier een bruikbaar item voor hun spec.

Hierdoor parkeert Blizzard zich in een situatie van 'damned if you do, and damned if you don't'. Er is een argumentie pro- en contra van items behouden en/of nerfen. Aangezien dit volledig op conto te schrijven is van Blizzard vind ik deze coulantere houding de juiste. Al helemaal omdat dit in het grotere geheel een marginaal probleem is. De 'naschokken' worden vrij snel uitgevlakt.

Blizzard moet een betrouwbare spelleider blijven, zodanig dat spelers gewoon van hun nieuwe loot kunnen genieten. Het zou jammer zijn moesten we items een etmaal in onze rugzak houden 'want er zou wel eens een nerf kunnen volgen'.

[ Voor 45% gewijzigd door Kapoen op 07-09-2018 16:26 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb nu een itemlvl van 325, maar hoe kom ik nu aan betere gear? WQ dropt alleen lager en mythic kom ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heroics, world boss, zelf mythic 0 groepen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:59:
Heb nu een itemlvl van 325, maar hoe kom ik nu aan betere gear? WQ dropt alleen lager en mythic kom ik niet in.
Arathi.
krijg net een 370 chest

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
WQ's kunnen wel hoger geven, gewoon in de gaten houden. Ik had vandaag mn eerste 340 item en ik was 327 ofzo.

Daarnaast heb je voor revered reputation voor de verschillende facties 335 items en voor exalted 350. Dus gewoon door blijven gaan met die quests :)

En volgende week komt LFR uit, daar krijg je (met geluk natuurlijk) ook 340 items van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Palladin levellen als Prot of Retribution om zo snel mogelijk door de grind te gaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mythic groepje zelf maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Iusedto schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:44:
[...]

Arathi.
krijg net een 370 chest
Naast de world boss hebben de rares ook een kans om 340 ilvl te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-06-2022
Beste Tweakers,

Ben op zoek naar NL guild op Twisting Nether
Iemand suggesties?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moet zeggen de expansion is nog niet zo lang uit maar vind het een zeer goede expansion tot nu toe.

Voor het eerste sinds MoP dat ik weer echt in WoW zit, vind de verhaal lijn echt geweldig. Buiten de kill zoveel en vind zoveel quests, zeer leuke afwisselende quest. Vind de gebieden ook weer echt een leuke sfeer hebben.

Zit er zelf aan te denken om toch weer te gaan raiden door deze expansion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Gister heerlijk avondje mythics gedaan. M'n Vengeance DH zit nu op ilvl 334 én ik heb een +2 keystone. Eens even kijken of ik die voor woensdag nog kan completen op m'n DH! Volgens mij moet 334 voldoende zijn voor een +2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:59:
Moet zeggen de expansion is nog niet zo lang uit maar vind het een zeer goede expansion tot nu toe.

Voor het eerste sinds MoP dat ik weer echt in WoW zit, vind de verhaal lijn echt geweldig. Buiten de kill zoveel en vind zoveel quests, zeer leuke afwisselende quest. Vind de gebieden ook weer echt een leuke sfeer hebben.

Zit er zelf aan te denken om toch weer te gaan raiden door deze expansion :P
Idd, ik in WLOTK gestopt met raiden en de daaropvolgende expansions wel casual gespeeld meer nooit de immersie gehad zoals met WLOTK waar Arthas simpelweg door de hele verhaallijn zeer aanwezig was.

Raiden zou ivm andere prioriteiten simpelweg niet lukken (LFR telt niet :+) maar een combinatie van casual grinding en icm PVP moet voldoende zijn.

Main zit inmiddels op 333, gisteren zowel een 365? trinket almede een 350 boe 2h gekregen :)
char 2/3 worden ook geleveled naar 120 (een char is mijn day 1 main, tweede char word een pvp warrior).
Het is ook een goede keuze geweest om mijn chars naar de horde over te zetten terwijl alles daarvoor alleen als alliance had gedaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:21
Warfronts is voor de Horde, kan alleen niet joinen. Enorme lag, en als je soms wel een loading screen ziet , word je na het laden weer teruggezet in de haven. Ik probeer het later nog wel een keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:01:
Warfronts is voor de Horde, kan alleen niet joinen. Enorme lag, en als je soms wel een loading screen ziet , word je na het laden weer teruggezet in de haven. Ik probeer het later nog wel een keer
Dan maar fifa spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:58:
[...]

Idd, ik in WLOTK gestopt met raiden en de daaropvolgende expansions wel casual gespeeld meer nooit de immersie gehad zoals met WLOTK waar Arthas simpelweg door de hele verhaallijn zeer aanwezig was.

Raiden zou ivm andere prioriteiten simpelweg niet lukken (LFR telt niet :+) maar een combinatie van casual grinding en icm PVP moet voldoende zijn.

Main zit inmiddels op 333, gisteren zowel een 365? trinket almede een 350 boe 2h gekregen :)
char 2/3 worden ook geleveled naar 120 (een char is mijn day 1 main, tweede char word een pvp warrior).
Het is ook een goede keuze geweest om mijn chars naar de horde over te zetten terwijl alles daarvoor alleen als alliance had gedaan :)
Nou 2 dagen raiden zou opzicht geen probleem voor me zijn, alleen meeste guilds hebben zondag een raid dag. Dat is voetbal dag en dan heb ik meesstal savond's niet zo veel zin meer in gamen i.v.m. andere activiteiten smiddag's :+

PVP heb ik de laatste expansions ook niet meer gedaan , in MoP goed in vermaakt zeker arena.

Merk ook wel dat ik niet meer de motivatie kan opbrengen zoals vroeger om eindeloos achter elkaar te grinden :/

Zit momenteel met me main op ilevel 338 , moet ook wel zeggen dat ik 1 dag bizar veel geluk had met allemaal epic upgrades naar 340 of hoger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hahah het is Spiderman geworden, FIfa ben ik even klaar mee ;)

Het is wel mogelijk om te joinen, 5 guildys zijn bezig op dit moment maar ik kom er niet doorheen.
1 van hun had zelfs een 390 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vandaag de Warfront scenario kunnen doen :) Opzich leuk om mee te maken, maar het stelt niks voor. Ik denk dat het een hele leuke battleground had kunnen zijn, een kleinschaligere vanilla AV. Maar dit is een LFR-niveau lootpinata.

Ik vind het ook erg teleurstellend dat we nu nog een week moeten wachten tot Arathi echt van ons is. Ze zouden iedereen die de scenario heeft gedaan die cycle gewoon toegang moeten geven.

En die "war effort" fase waar je resources verzameld moet echt wat vriendelijker zijn wat betreft de professions. Sommige dingen kosten gewoon 8000 gold. Ik hou het voortaan mooi bij de 100 gold en 100 war resources hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
BlackMage schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:21:
Vandaag de Warfront scenario kunnen doen :) Opzich leuk om mee te maken, maar het stelt niks voor. Ik denk dat het een hele leuke battleground had kunnen zijn, een kleinschaligere vanilla AV. Maar dit is een LFR-niveau lootpinata.
Is het repeatable qua rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bossie schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:41:
[...]

Is het repeatable qua rewards?
Je krijgt van een quest een 370 item. Die is (denk ik) niet repeatable. Maar misschien bij de volgende cycle wel weer. Kleine kans :P

Je krijgt een 340 item als je het afmaakt. Die is (denk ik) wel repeatable. Maar misschien geen 100% dropchance meer na de 1e keer die cycle. Heb het pas 1x gedaan.

Een cycle is:
1. Factie A heeft hem en kan de worldboss en rares farmen, factie b verzamelt resources.
2. (Variable tijd na 1, maar duurde nu 5 dagen) Factie B heeft voldoende resources en kan de scenario doen. (Ik denk dat factie A nog steeds toegang heeft tot de worldboss enz)
3. (7 dagen na 2) Facties ruilen van plek. Herhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
BlackMage schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:51:
[...]

Je krijgt van een quest een 370 item. Die is (denk ik) niet repeatable. Maar misschien bij de volgende cycle wel weer. Kleine kans :P

Je krijgt een 340 item als je het afmaakt. Die is (denk ik) wel repeatable. Maar misschien geen 100% dropchance meer na de 1e keer die cycle. Heb het pas 1x gedaan.

Een cycle is:
1. Factie A heeft hem en kan de worldboss en rares farmen, factie b verzamelt resources.
2. (Variable tijd na 1, maar duurde nu 5 dagen) Factie B heeft voldoende resources en kan de scenario doen. (Ik denk dat factie A nog steeds toegang heeft tot de worldboss enz)
Zit de worldboss in de instance of simpelweg in Arathi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bossie schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:14:
[...]

Zit de worldboss in de instance of simpelweg in Arathi ?
Zoals de naam aangeeft, een worldboss loopt gewoon rond in de wereld. Of in dit geval rijdt, want het is een tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Elke keer als je een scenario afmaakt krijg je een 340 item. De quest voor 370 is (uiteraard) maar 1x.
Ik weet niet of het aan mijn geluk ligt of aan de instellingen, maar ik had met mn alt (Rogue ilvl 300) 3x hetzelfde item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:33:
Elke keer als je een scenario afmaakt krijg je een 340 item. De quest voor 370 is (uiteraard) maar 1x.
Ik weet niet of het aan mijn geluk ligt of aan de instellingen, maar ik had met mn alt (Rogue ilvl 300) 3x hetzelfde item.
Dat is wat ik wilde weten idd, thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
God, wat zou ik graag een week vrij willen hebben, om dan ouderwets weer eens 'no-life' te spelen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:22:
God, wat zou ik graag een week vrij willen hebben, om dan ouderwets weer eens 'no-life' te spelen :'(
Ook dat gaat uiteindelijk vervelen :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Iusedto schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:32:
[...]

Ook dat gaat uiteindelijk vervelen :P
Nou 'vroegah' ging dat toch echt prima haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Een cycle is:
Dus nu nog 6 dagen voor we uberhaupt de world boss kunnen doen als horde?
Het lijkt mij veel logischer dat over 6 dagen de Alliance weer kan queueuen voor de warfronts en wij vanaf woensdag de world boss kunnen doen. En dat elke cycle dus precies 7 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik kijk op Silvermoon Alliance staat dat we pas over 6 dagen kunnen joinen.
Snap nog niet zo veel van dat hele Warfront :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Iusedto schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:26:
Als ik kijk op Silvermoon Alliance staat dat we pas over 6 dagen kunnen joinen.
Snap nog niet zo veel van dat hele Warfront :)
Nou het is best simpel, je speelt eigenlijk WC 3 op easy mode.

Je wint namelijk sowieso haha.

Maar je verzamelt goederen, bouwt wat poppetjes. Deze kan je upgraden.

Dan val je een stelling aan.

Had wel wat lastiger gemogen IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:00
Hoe zit het eigenlijk met de baas in Warfronts? Voor een upgrade moet je 3 verschillende verslaan, maar ik zie steeds dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren normal gecleared en heroic op 4/8 gekregen. Normal was goed te doen, die met flex raiders dood gekregen. Heroic is nog wat pittiger. Maar niet onmogelijk. Ze hebben het wat moeilijker gemaakt en dat is prima als je het mij vraagt. Gear speelt ook wel een factor denk ik. De meesten zijn nog erg undergeared.

Ik hoop dat de raids in de expansion zo blijven. Niet alles hoeft even makkelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:51:
Gisteren normal gecleared en heroic op 4/8 gekregen. Normal was goed te doen, die met flex raiders dood gekregen. Heroic is nog wat pittiger. Maar niet onmogelijk. Ze hebben het wat moeilijker gemaakt en dat is prima als je het mij vraagt. Gear speelt ook wel een factor denk ik. De meesten zijn nog erg undergeared.

Ik hoop dat de raids in de expansion zo blijven. Niet alles hoeft even makkelijk te zijn.
Dat alles wat meer "challenging" is dan we gewend zijn is wat mij betreft alleen maar prettig. Maakt het toch uitdagender terwijl het absoluut niet onmogelijk is.

Helaas heb ik deze reset nog nauwelijks mythics gedaan, volgens mij maar twee eenvoudige. Kijken of ik daar vanavond weer wat aandacht aan kan besteden, of dat ik toch verder ga met het levelen van mijn gnome warrior. Want ik heb ook heel veel zin om die op max level te hebben. Furieus overal doorheen rammen voelt toch wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
perryvdbosch schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:22:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je een week vol kunt maken. Ik weet nu al niet wat ik nog moet doen behalve mythic keystones en Uldir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
EnigmaNL schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je een week vol kunt maken. Ik weet nu al niet wat ik nog moet doen behalve mythic keystones en Uldir.
Nou heb wel een lijstje hoor !

Maar hou ook van gear, mounts, pets etc verzamelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Wat ik in een week zou doen als ik alleen maar WoW had;

1) Drustvar afmaken qua questing
2) War campaign doen
3) Me verdiepen in max level content xD

Maar ervanuitgaande dat ik al helemaal bij was met content;
- Mount runs (ICC, Withered army training, ToT)
- Achievement runs voor oudere content (en derhalve mounts!)
- Return to Kharazan Nightbane run (want daar ben ik niet aan toegekomen in Legion)
- etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
icemotion schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:44:
Wat ik in een week zou doen als ik alleen maar WoW had;

- Return to Kharazan Nightbane run (want daar ben ik niet aan toegekomen in Legion)
- etc..
Die zou ik zo graag willen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Nightbane run is te solo-en op 120. Dan heb je gewoon een 20% kans dat ie dropt.

Pretty decent. Dus ik zeg; ga ervoor!

YouTube: SOLO the Nightbane Event (Smouldering Ember Wyrm) !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
icemotion schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:48:
[...]

Nightbane run is te solo-en op 120. Dan heb je gewoon een 20% kans dat ie dropt.

Pretty decent. Dus ik zeg; ga ervoor!

YouTube: SOLO the Nightbane Event (Smouldering Ember Wyrm) !!
Ik weet wat ik vanavond ga doen, met een DK moet dat wel goed komen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik deed laatst ToT om te kijken hoe en of dat een beetje te doen was, daar lootte ik direct de eerste keer van Horridon die mount. Niet de meest zeldzame, maar ik zie een 3% drop chance op WoWhead dus ik was wel blij :D

En nu in Zandalar is hij natuurlijk weer super actueel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:55:
Ik deed laatst ToT om te kijken hoe en of dat een beetje te doen was, daar lootte ik direct de eerste keer van Horridon die mount. Niet de meest zeldzame, maar ik zie een 3% drop chance op WoWhead dus ik was wel blij :D

3% is nog steeds erg weinig en dan bij je eerste kill krijgen is wel echt mega lucky! :) Grats zou ik zeggen! altijd fijn een mount te looten, laten we eerlijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
BlackMage schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:55:

Gefeliciteerd, erg lucky bij je eerst kill. Nu op weg naar Ji-Kun want die dropt ook een mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:40:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan wat je leuk vindt. Je kan enorm veel doen in WoW. Maar als je bijv. niet van high rated PvP houdt neem je al een stuk weg. Zelfde voor mythuc dungeons etc.

Ik zou mijn tijd ook makkelijk vol kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:07:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan wat je leuk vindt. Je kan enorm veel doen in WoW. Maar als je bijv. niet van high rated PvP houdt neem je al een stuk weg. Zelfde voor mythuc dungeons etc.

Ik zou mijn tijd ook makkelijk vol kunnen maken.
Dat dus.
Het liefst zit ik gewoon 40 uur per week in Arena :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, dit weekend mythic plus gedaan als healer en als tank. En dat laatste dus echt voor de laatste keer met en PuG!

Heel de instance ging probleemloos, maar net voor de laatste boss maak ik een foutje waardoor ik 1 extra trash group pull die we niet meer nodig hadden. De hele laatste boss fight gescheld moeten horen dat ik een idioot en erger zou zijn. Even een abuse ticket aangemaakt bij Blizzard, hoor ik nooit meer wat van, maar hopelijk levert het ze een temp ban op.

Het is dat we nog ruim binnen de tijd zaten en ik zelf de loot wilde hebben, maar ik dacht er serieus aan om mid bossfight gewoon maar uit te loggen.

Als mensen zich nog afvragen waarom er dan zo veel mensen in de LFG tool op een tank wachten, dan is het nu wat duidelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:14:
Ugh, dit weekend mythic plus gedaan als healer en als tank. En dat laatste dus echt voor de laatste keer met en PuG!

Heel de instance ging probleemloos, maar net voor de laatste boss maak ik een foutje waardoor ik 1 extra trash group pull die we niet meer nodig hadden. De hele laatste boss fight gescheld moeten horen dat ik een idioot en erger zou zijn. Even een abuse ticket aangemaakt bij Blizzard, hoor ik nooit meer wat van, maar hopelijk levert het ze een temp ban op.

Het is dat we nog ruim binnen de tijd zaten en ik zelf de loot wilde hebben, maar ik dacht er serieus aan om mid bossfight gewoon maar uit te loggen.

Als mensen zich nog afvragen waarom er dan zo veel mensen in de LFG tool op een tank wachten, dan is het nu wat duidelijker.
Ze hadden je ook kunnen kicken >_> had ik laatst als dan niet in de een mythic. Dacht dat ik zei van laat mij maar pullen, maar was een dps die packs pulde. Toen was het van "you suck" -> kick. Ging gewoon allemaal prima. Na de kick een 30 min deserter debuff -_-

Daar werd ik best wel pissed van...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen dat er zulke spelers zijn inderdaad. Voor mij is dat voornamelijk een reden om geen LFG te gebruiken. Maar met PvE ontkom je daar niet aan denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:21:
Balen dat er zulke spelers zijn inderdaad. Voor mij is dat voornamelijk een reden om geen LFG te gebruiken. Maar met PvE ontkom je daar niet aan denk ik.
Goede guild zoeken en daarmee mythics doen. Ik doe nooit keys met pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waywaith schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:20:
[...]

Ze hadden je ook kunnen kicken >_> had ik laatst als dan niet in de een mythic. Dacht dat ik zei van laat mij maar pullen, maar was een dps die packs pulde. Toen was het van "you suck" -> kick. Ging gewoon allemaal prima. Na de kick een 30 min deserter debuff -_-

Het was een mythic plus, dus als je dan weggaat halen ze gewoon de timer niet meer en downgrade de key.

Ik zou willen zeggen volgende keer doe ik dat gewoon, maar ik doe vanaf nu alleen nog maat M+ met mensen die ik ken.
EnigmaNL schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:22:
[...]
Goede guild zoeken en daarmee mythics doen. Ik doe nooit keys met pugs.
Ik deed het altijd als healer met dps vrienden en als er niemand van de guild of friendlist beschikbaar was een PuG tank. Heb de vorige expansion hier dus geen last van gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:21:
Jawel joh. Een goede guild zoeken en liefst eentje die groter is dan 10 man. Ik heb echt vrijwel nooit een externe nodig. Heel soms een DPS of zo.

Je zult wel wat geduld moeten hebben. Dat kan een keerzijde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:41
[...]

Een cycle is:
Welke quest is dat? Heb ik nog niet langs zien komen.
Die 340 quest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:24:
[...]

Jawel joh. Een goede guild zoeken en liefst eentje die groter is dan 10 man. Ik heb echt vrijwel nooit een externe nodig. Heel soms een DPS of zo.
Een DPS zal bijna nooit zijn mond opentrekken, die allang blij dat die een groep heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Valandin schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:34:
[...]

Welke quest is dat? Heb ik nog niet langs zien komen.
Die 340 quest wel.
Ik weet het niet meer precies. Volgens mij kreeg ik die gewoon na de warfront prequest gedaan te hebben, waar je eerst in de warfront met wat npc's moet praten en daarna terug gaat naar Zuldazar en je dus kan queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:14:

Dit soort gedrag is mede de reden dat ik niet meer tank in dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
Waywaith schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:20:
[...]

Ik had het laatst als dps op HC dan.

Samen met de tank de eerste baas gedaan omdat de rest al dood was.
Tank en ik beide pala waardoor we ons erdoorheen hebben kunnen healen.
Volgende pack krijg ik alles op mn dak
Healer stond nog ergens anders word ik gekickt omdat ik gerest wilde worden ipv een stuk lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:41
BlackMage schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:40:
[...]

Ik weet het niet meer precies. Volgens mij kreeg ik die gewoon na de warfront prequest gedaan te hebben, waar je eerst in de warfront met wat npc's moet praten en daarna terug gaat naar Zuldazar en je dus kan queuen.
Dat is dus op horde, zal wel een quest voor de aanval zijn dan.
Die hebben wij (Alliance filth) nog niet gehad. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Valandin schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:52:
[...]

Dat is dus op horde, zal wel een quest voor de aanval zijn dan.
Die hebben wij (Alliance filth) nog niet gehad. Ben benieuwd!
Zondagmiddag zal de alliance de eerste fase krijgen. Dan moet je eerst wachten tot de meter vol is, dat zal waarschijnlijk pas vrijdag of het weekend erna gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleynus schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:50:
[...]

Ik had het laatst als dps op HC dan.

Samen met de tank de eerste baas gedaan omdat de rest al dood was.
Tank en ik beide pala waardoor we ons erdoorheen hebben kunnen healen.
Volgende pack krijg ik alles op mn dak
Healer stond nog ergens anders word ik gekickt omdat ik gerest wilde worden ipv een stuk lopen...
Wat ik vooral onverteerbaar vindt is dat je door dat soort asos gekickt wordt en dan een 30 minuten deserter debuff aan je reet hebt hangen. Alsof je dan vrijwillig weg bent gegaan, echt Blizzard? Idioten!
Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.