Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:14:
Ugh, dit weekend mythic plus gedaan als healer en als tank. En dat laatste dus echt voor de laatste keer met en PuG!

Heel de instance ging probleemloos, maar net voor de laatste boss maak ik een foutje waardoor ik 1 extra trash group pull die we niet meer nodig hadden. De hele laatste boss fight gescheld moeten horen dat ik een idioot en erger zou zijn. Even een abuse ticket aangemaakt bij Blizzard, hoor ik nooit meer wat van, maar hopelijk levert het ze een temp ban op.

Het is dat we nog ruim binnen de tijd zaten en ik zelf de loot wilde hebben, maar ik dacht er serieus aan om mid bossfight gewoon maar uit te loggen.

Als mensen zich nog afvragen waarom er dan zo veel mensen in de LFG tool op een tank wachten, dan is het nu wat duidelijker.
Ik had gisteren iets soortgelijks, geen kick overigens. De tank deed de instance net even wat anders als de vorige groep waardoor ik ook wat trash pullde, gelijk gescheld en voor idioot uitgemaakt (geen wipe). Ook bij de eindbaas een kleine fout gemaakt (ook geen wipe). Ondanks dat was ik met 35% van de totale damage verre weg de hoogste DPS. We hadden onze +3 keystone ruim binnen tijd en zelfs de leider van de groep (DPS) zei dat het prima ging. Ondanks dat vond de tank het nog nodig om nogmaals idioot te roepen.

Jammer dat zulke mensen er zijn. Ik hebb voor het laatst serieus WOTLK gespeeld en in mijn herinneringen (misschien nostalgie) ging het toen een stuk vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn19 schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:32:
[...]
Jammer dat zulke mensen er zijn. Ik hebb voor het laatst serieus WOTLK gespeeld en in mijn herinneringen (misschien nostalgie) ging het toen een stuk vriendelijker.
De grootste elende begon met de LFG tool. Als je random gematched wordt uit een pool met duizenden mensen, die je vervolgens nooit meer ziet, dan is dat voor veel mensen een reden om zich als een asociaal en maloot te gedragen.

In Vanilla en TBC kende de hele server dit soort mensen en ik weet serieus mensen die gererolled zijn op een andere server omdat zegeen guild of groep meer inkwamen door hun wangedrag.

Op zich is dat jammer, want waar ik vroeger in een vrij uurtje op een raar tijdstip geen dungeon kon doen omdat het al een uur koste om een PuG te vormen, heb ik nu binnen 30 seconden een groep, maar heb ik geen zin om met de kleuterschool op pad te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Ik werd gisteren ook voor het eerst in jaaaaren gekickt ( tweede keer sinds vanilla) . En waarom... ik pullde per ongeluk een groep erbij ( iets met te snel op tab drukken ) . Niets aan de hand, niemand dood. Nog voor ik sorry kon zeggen was ik al weg ....
Ik baal er dan toch stevig van, kreeg overigens geen deserter debuff, geen idee hoe dat zit.

Ik wil graag een leuke groep om relaxt Mythics mee te doen, denk dat ik daar maar eens werk van ga maken ( Azjol Nerub, alliance, Iemand ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Die deserter debuff krijg je als je weg gaat/gekickt wordt voordat er xx minuten zijn gepasseerd. Weet niet precies hoeveel :)

Van mij mag dat kick systeem wel op de schop. Met random matchmaking kom je gewoon soms in een groep waarbij iemand je om wat voor reden dan ook niet aanstaat. Maar dan staat het je wat mij betreft vrij om zelf weg te gaan en een groep te beginnen met mensen die je wel kent.

Behalve als die persoon natuurlijk iets doet wat niet mag (opzettelijk de boel saboteren, schelden, etc). Dus combineer de remove from group functie maar gewoon met reporten. Dus zonder report ook geen kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:40:
Behalve als die persoon natuurlijk iets doet wat niet mag (opzettelijk de boel saboteren, schelden, etc). Dus combineer de remove from group functie maar gewoon met reporten. Dus zonder report ook geen kick.
En een 24 uurs ban voor false reporting erbij om de misbruikers even flink aan te pakken.

Alhoewel ik voor dit soort abuse eigenlijk ben voor de invoering van een 7 dagen instance ban. Misdragen in instance: 7 dagen geen toegang to instanced content.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:37:
[...]

En een 24 uurs ban voor false reporting erbij om de misbruikers even flink aan te pakken.

Alhoewel ik voor dit soort abuse eigenlijk ben voor de invoering van een 7 dagen instance ban. Misdragen in instance: 7 dagen geen toegang to instanced content.
False reporting moet niet leiden tot een ban, maar wel leiden tot niet meer kunnen reporten. Voor langere tijd. Tenzij er echt intentie is om Blizzard's team lastig te vallen met grote hoeveelheden, dan is de situatie anders.

En als iemand echt ernstige abusive chat heeft (een keer een n, g of r woord laten vallen oke, dan gewoon chat ban of niet meer gebruik kunnen maken van automatische groepen zoals LFD, LFR en scenarios) dan mag de hele account gewoon gebanned worden hoor. Het is een MMO, als iemand zijn/haar kwetsbare ego alleen kan verdedigen door anderen verbaal aan te vallen dan is er geen ruimte in dit genre voor die persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de ronddraaiende blade is die je af en toe tegenkomt? Hij draait heel snel laag over de grond in een rechte lijn.

(Heb het opgezocht op internet maar kan er weinig over vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:22:
Weet iemand wat de ronddraaiende blade is die je af en toe tegenkomt? Hij draait heel snel laag over de grond in een rechte lijn.

(Heb het opgezocht op internet maar kan er weinig over vinden)
Is dat niet gewoon een ability die een mob gebruikt? Of een trait van jezelf? Niet in staan in ieder geval als het van enemy is x) Doet pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Die sets die je van de Warfront krijgt zien er echt super dik uit he! <3

[ Voor 4% gewijzigd door perryvdbosch op 11-09-2018 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:58:
Die sets die je van de Warfront krijgt zien er echt super dik uit he! <3
Ik hoop inderdaad ook dat ik hem helemaal compleet ga krijgen. Ziet er inderdaad erg tof uit. :)

Wat ik mij overigens afgelopen dagen wel aan het afvragen ben; het farmen van die rares in Arathi... is dat eenwekelijks of kan dat dagelijks?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:59:
[...]

Ik hoop inderdaad ook dat ik hem helemaal compleet ga krijgen. Ziet er inderdaad erg tof uit. :)

Wat ik mij overigens afgelopen dagen wel aan het afvragen ben; het farmen van die rares in Arathi... is dat eenwekelijks of kan dat dagelijks?
Kan dagelijks als ik het goed heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
[...]

Dat zou jammer zijn... 8)7 Want dan heb ik een flink aantal dagen gemist... Hahaha, nou ja, het zal nog wel even blijven vermoed ik... ^_^ ;)

Zucht... en waar zou ik dan ook nog de tijd vandaan moeten halen! Wat is er met het heerlijke leventje van vroeger, met eindeloos tijd hebben om alles te doen ingame... dagen lang,... achter elkaar... pfoeh! :D

hahahah good old days... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Maar echt haha, ik ben mijn dagelijkse speeltijd al kwijt aan het doen van mijn Amissary quests en Honorbound WQ's ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Volgens mij kan het niet dagelijks, ik heb het twee dagen achter elkaar geprobeerd en de tweede dag kreeg ik geen loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De sets die je kan krijgen van Arathi zijn ook 3 sets per factie. Met oplopende details van design. Net zoals hoe de raid sets steeds hogere details enzo krijgen als je moeilijker doet.

- De items die je krijgt na elke warfront zijn de basis. Die zijn vrij saai eigenlijk.
- De items die je krijgt van de world boss, rares en 7th legion/honorbound reputation zijn de middelste. Daar zie je al meer details
- De items die je bij elke cycle voor het eerst krijgt (van die quest) zijn de mooiste. Maar veel succes om deze te farmen :P Eens per 2 week, met kans op dubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:28:
De sets die je kan krijgen van Arathi zijn ook 3 sets per factie. Met oplopende details van design. Net zoals hoe de raid sets steeds hogere details enzo krijgen als je moeilijker doet.

- De items die je bij elke cycle voor het eerst krijgt (van die quest) zijn de mooiste. Maar veel succes om deze te farmen :P Eens per 2 week, met kans op dubbelen.
Hou wel van een uitdaging :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:59:
[...]

ze resetten pas na een faction change.
rares reset each time a new faction assumes command of Stromguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
[...]

Ik denk het niet, de rares droppen slechts wekelijks loot. Ik heb enkele dagen na elkaar rondjes gevlogen boven Arathi en kreeg slechts 1x loot (de eerste dag).

Hopelijk is de boel morgen gereset en kunnen we weer een rondje farmen voor de transmogs en pets.
Net zoals de Island Expeditions vind ik dat de eerste reacties op deze content nogal 'lauw' zijn. Dit filmpje legt de vinger op de zere wonde:

*edit*
Slamdance schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:33:
[...]

ze resetten pas na een faction change.

[...]
8)7 Jammer, dan hebben mijn alliance chars de komende week dus quasi niets te zoeken in dat gebied?

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 11-09-2018 09:36 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Kapoen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:35:
[...]

Ik denk het niet, de rares droppen slechts wekelijks loot. Ik heb enkele dagen na elkaar rondjes gevlogen boven Arathi en kreeg slechts 1x loot (de eerste dag).

Hopelijk is de boel morgen gereset en kunnen we weer een rondje farmen voor de transmogs en pets.
Net zoals de Island Expeditions vind ik dat de eerste reacties op deze content nogal 'lauw' zijn. Dit filmpje legt de vinger op de zere wonde:
[video]
Wafront is gewoon easy 340 gear krijgen en Island Expeditions zijn alleen boeiend voor wat Azerite en het belangrijkste de 1500 rep voor de Honorbound of 7th Legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:36:
[...]

Wafront is gewoon easy 340 gear krijgen en Island Expeditions zijn alleen boeiend voor wat Azerite en het belangrijkste de 1500 rep voor de Honorbound of 7th Legion
Juist, maar aangezien Horde nu nog een week aan zet is en de rares blijkbaar niet resetten heeft Alliance alleen nog de world boss?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Ik weet dat dit waarschijnlijk weer niet populair is: maar jeeeez die warfronts zijn een joke/loot pinata. 370 gear voor 20 min niets doen en 80% kans op een 340. Niet de beste gear, maar een upgrade voor veel heroic spelers.

Nou ja, dan maar eens per twee weken semi-afken voor 370 loot en daarna niet meer queuen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
hmr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:44:
Ik weet dat dit waarschijnlijk weer niet populair is: maar jeeeez die warfronts zijn een joke/loot pinata. 370 gear voor 20 min niets doen en 80% kans op een 340. Niet de beste gear, maar een upgrade voor veel heroic spelers.

Nou ja, dan maar eens per twee weken semi-afken voor 370 loot en daarna niet meer queuen.
Nou je kan daar je complete 340 gear halen :+

Mij hoor je verder niet klagen, ik ben niet zo van de dungeons doen enzo.

Ik speel het meer voor het verzamelen van mounts enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ook die Arathi BG/Scenario gedaan. Was zeker wel leuk om te doen. Ik was alleen te snel gequeued (maat van me queuede) en kreeg er alleen een 340 item uit. Kwam er later achter dat je de warfront pre-quest moest afmaken om die quest te krijgen. Dus vanavond maar nog een keertje doen. :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens gister er achter gekomen dat heroic niet echt getuned is op 10 man... Wij hadden flinke problemen. Iemand die wel succesvol 10 man raid?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

was de standard niet altijd iets van 2-3-9? wij gaan donderdag met de guild pas beginnen nu iedereen genoeg ilvl heeft,dus het is even geleden :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:44:

Of je doet even je best zodat dit pis warfronts niet uren duren - zoals gisteren, omdat de helft hetzelfde idee had.

;w

Overigens kun je door een paar snelle mythics te runnen ook makkelijk 340 hebben, iedereen doet nu alsof het heel bijzonder is. Maar ik had allang 2 chars op 340+ zitten daarvoor. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:03:
[...]

Of je doet even je best zodat dit pis warfronts niet uren duren - zoals gisteren, omdat de helft hetzelfde idee had.

;w

Overigens kun je door een paar snelle mythics te runnen ook makkelijk 340 hebben, iedereen doet nu alsof het heel bijzonder is. Maar ik had allang 2 chars op 340+ zitten daarvoor. :P
Heb een char op 350 en 342, dus niet nieuws voor mij dat mythics prima te doen zijn.

Ach, ik doe wel mijn best in dungeons en raids ipv deze niet te verliezen saaie scenario's.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
hmr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:
[...]

Ach, ik doe wel mijn best in dungeons en raids ipv deze niet te verliezen saaie scenario's.
Maar dat praat niet goed dat je loopt te slacken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik ben 1x warfronts in geweest,de quests gedaan,wat elites gekilled,de world boss gekilled en totaal geen loot gehad...dat was het toch? (ok 1 ding van een quest geloof ik waar ik dan ook echt niets aan had)

[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 11-09-2018 10:10 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:10:
[...]

Maar dat praat niet goed dat je loopt te slacken 8)7
Nope, doet het niet. Eerste keer wel mijn best gedaan, toen was het leuk. Op een alt inderdaad keihard geslacked en beetje geexplored.

Een gegearde arms warrior met die 40% damage buff doet serieus veel dps btw.. :) Was wel grappig.

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 11-09-2018 10:14 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Kapoen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:35:

[...]

8)7 Jammer, dan hebben mijn alliance chars de komende week dus quasi niets te zoeken in dat gebied?
Daar lijkt het wel op. Neemt niet weg dat ik morgen toch even een kijkje neem of ze toch niet zijn gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren War Front scenario gedaan. Ik vond het persoonlijk(!) gaaf, mooi setting op een bekende plaats. Ik word er alleen altijd zo onrustig van, al het 'doe dit, doe dat' volgt in een snel tempo achter elkaar. Ik heb altijd het gevoel dat er een soort van timer is die we moeten halen, krijg amper de tijd om even stil te staan en te genieten :(
Als ik nog rares wil farmen, moet ik dan gewoon naar Arathi vliegen? ik had gisteren avond geen portal in Zuldazar..

Hoe zit dat toch met dat warforge titanforge?! ik dacht dat dit altijd +5, +10 ilvls was.. maar onverwachts procte een 330 WQ ring naar 360 8)7. Ik had zo'n zelfde geintje ook al eens in Legion..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Heeft iemand tips om Highmountain rep te grinden? Wil graag een Highmountain druid maken, maar zit met die rep eis...

[ Voor 0% gewijzigd door Xeiji op 11-09-2018 10:30 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Xeiji schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:25:
Heeft iemand tips on Highmountain rep te grinden? Wil graag een Highmountain druid maken, maar zit met die rep eis...
WQ's my friend. En je kan een dungeon doen en daar krijg je van de derde baas wat rep.

Kan alleen even niet op de naam komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:58
Vergeet de Kirin Tor emissary quest ook niet, levert 1500 rep op als je voor Highmountain reward kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Ik moet binnenkort ook aan mijn rep voor de Nightborne werken. Alleen heb daar dus echt geen zin in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik hit waarschijnlijk morgenavond 120 op mijn Alliance Warlock. Ik vind het levelen tot nu toe heel leuk, maar kijk wel uit naar max level content. Wel een beetje spijt van dat ik mijn boost op Lock heb gebruikt, want schijnt in pvp echt dramatisch te zijn (hopelijk doet Demon Hunter dat beter).

Ik snap niet helemaal hoe dat Warfronts nu werkt, ik kan er niet in als Alliance, maar de World Boss is nog wel beschikbaar?

Wat zou ik morgenavond het beste kunnen doen voordat er bepaalde timers aflopen? Nog ff gauw de WQ world boss doen en kijken of ik een groep kan joinen om rares te killen in Arathi? Ik wil gewoon casual gaan spelen, maar juist daarom zou het zonde zijn om zomaar een (gegarandeerde?) epic mis te lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door DennisCle op 11-09-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07 14:02
Weekly reset is van dinsdag op woensdag. Dus het zou beter zijn alse vandaag 120 bent en kan je best 4 WQs doen voor de emissary reward, en daarna best ook de 2 world bosses doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisCle schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:07:
Ik hit waarschijnlijk morgenavond 120 op mijn Alliance Warlock. Ik vind het levelen tot nu toe heel leuk, maar kijk wel uit naar max level content. Wel een beetje spijt van dat ik mijn boost op Lock heb gebruikt, want schijnt in pvp echt dramatisch te zijn (hopelijk doet Demon Hunter dat beter).

Ik snap niet helemaal hoe dat Warfronts nu werkt, ik kan er niet in als Alliance, maar de World Boss is nog wel beschikbaar?

Wat zou ik morgenavond het beste kunnen doen voordat er bepaalde timers aflopen? Nog ff gauw de WQ world boss doen en kijken of ik een groep kan joinen om rares te killen in Arathi? Ik wil gewoon casual gaan spelen, maar juist daarom zou het zonde zijn om zomaar een (gegarandeerde?) epic mis te lopen.
Warlock is trouwens best goed in pvp hoor. Lekker dotjes gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
glekke55 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:19:
Weekly reset is van dinsdag op woensdag. Dus het zou beter zijn alse vandaag 120 bent en kan je best 4 WQs doen voor de emissary reward, en daarna best ook de 2 world bosses doen.
Dat gaat me niet lukken denk ik, dus dan ben ik voor deze week te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07 14:02
DennisCle schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:24:
[...]

Dat gaat me niet lukken denk ik, dus dan ben ik voor deze week te laat?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb paar dagen terug als alliance in Arathi world boss lopen slopen en de quests gedaan. 1 quest gaf me een 340 item, welke welkom was. Maar ik heb daar een paar uur rondgelopen (rare) mobs slopen en geen enkele drop gezien.

Waar komt die 80% dropkans vandaan? Over is dat overdrijiving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:38:
Ik heb paar dagen terug als alliance in Arathi world boss lopen slopen en de quests gedaan. 1 quest gaf me een 340 item, welke welkom was. Maar ik heb daar een paar uur rondgelopen (rare) mobs slopen en geen enkele drop gezien.

Waar komt die 80% dropkans vandaan? Over is dat overdrijiving?
Ik heb het over de scenario zelf. Die dropt als je wint vrij vaak (80% is een inschatting) een 340 item.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:40:
[...]

Ik heb het over de scenario zelf. Die dropt als je wint vrij vaak (80% is een inschatting) een 340 item.
Die heb ik als alliance nog niet kunnen doen (of ik heb iets gemist).

Maar goed om te weten, dit weekend twee alts op 120, dus volgende week maar even flink scenarios runnen dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Balen, haha.

Nou goed, zat andere dingen te doen als je net 120 bent gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik zit er ook over te denken om weer met WoW te starten, alleen waar ik zo tegenop zie zijn het weer in orde krijgen van alle addons....

Hoe doen jullie dat na een break?
Met curse wel weer veel kunnen updaten, maar alle settings lijken weer gereset te zijn.
Zoveel uur tweakwerk is zo annoying aan het begin.

Wil weer lekker gaan tanken op Kazzak Horde, iemand daar nog een leuke guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
JBplap schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:50:
Ik zit er ook over te denken om weer met WoW te starten, alleen waar ik zo tegenop zie zijn het weer in orde krijgen van alle addons....

Met curse wel weer veel kunnen updaten, maar alle settings lijken weer gereset te zijn.

Addons gaan nu via de twitch app.

Persoonlijk gebruik ik ElvUi + addonskins, die is standaard al heel compleet en bruikbaar. Met wat minimale tweaks ben je in 15 minuten klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:50:

Veel addons hebben een vrij snelle setup tegenwoordig. Pak je ElvUI erbij dan heb je in 1x het grootste deel al gehad.

Uren tweakwerk is alleen nodig als je op de één of andere reden niet met een standaard UI package overweg wilt of een heel bijzondere setup hebt (of denkt nodig te hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

EnigmaNL schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:55:
[...]

Addons gaan nu via de twitch app.

Persoonlijk gebruik ik ElvUi + addonskins, die is standaard al heel compleet en bruikbaar. Met wat minimale tweaks ben je in 15 minuten klaar.
Ja twitch app bedoelde ik :P

Gebruik zelf Tukui, maar daar binnen had ik ook veel defaults aangepast.
En dan nog weer andere unitframes, andere monsterframe, threatplates, buttonbars, gcd timer, tank specifieke addons etc.

en dan nog ratteplan voor mailing/auction etc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze (tanking) boots lijken niet zo gewild te zijn... Heb een paar met ilvl 370 liggen, maar bij /2 WTS reageert er helemaal niemand...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:53:
Deze (tanking) boots lijken niet zo gewild te zijn... Heb een paar met ilvl 370 liggen, maar bij /2 WTS reageert er helemaal niemand...

-_-
zet ze gewoon op de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar staan ze uiteraard al een aantal dagen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Misschien zijn ze gewoon niet 500.000 gold (=3 wow tokens=60 eu) waard :+

Just saying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:00:

Je moet het ook niet omrekenen, ander is die mount van 5.000.000 helemaal achterlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:00:

Haha, je zou het haast denken he. Overige 370 exemplaren in EU staan voor 50% meer op het AH. En er zijn gekkere prijzen betaald voor items. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Morgen komt mythic uldir uit toch? Dan zou ik nu ook nog niet de prijs gaan droppen :+

Denk dat die items door open gaan van de raid en warfronts nu met 1 klap veel minder gewild zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-_-
Wat voor prijs moeten we daarbij denken? Want 350k average buyout + 50% = 525k. Nooit van me leven dat ik dat zou betalen hoeveel eisen een guildmaster/raidleader ook aan me stelt als dat zelfde ilvl ook in heroic dropped.

Mag toch wel hopen dat de guilds met die eisen al in Heroic zijn tevens.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 11-09-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De 370 versie staat zelfs voor een miljoen gold op sommige realms. Zie bijv The Undermine Journal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

-_-
Bijna niemand koopt BOE's, zeker niet nu je 370 Gear kunt krijgen via warfronts enzo. Gooi hem op de AH voor een zacht prijsje en je bent hem zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
ilvl370 voor boots is denk ik overkill, omdat het geen relevant item is en je met een 'gratis' 340 uit warfront/mythic/.. prima door kan tot je een wf/tf/drop krijgt. Je zegt tank, dus dan staat wapen(evt shield) gelijk op 1 voor de threat/dps en mitigation om dat soort bedragen aan uit te geven.

Wapens/offhands/trinkets zijn vaak veel belangrijker afhankelijk van je class/spec en daar gaat dan ook eerder dergelijk budget naar toe. Helemaal omdat deze xpac tot nu toe aardig berucht lijkt te worden rond (gebrek aan) mh/oh van fatsoenlijk ilvl.
En daarna imo eerder items met relatief groot stat budget of flexibileit, zoals legs of iets als 1 ring (want toch 2 nodig, dus niet bij 1e drop gelijk nutteloos)

Daarnaast met raids, warfront, mythic zelf en weekly chests, wf/tf procs, world boss, arathi boss, is dat item ook en-route om ingehaald te worden door 380-400 spul. Zou lekker proberen te gaan voor 'whatever verkoopt' want binnen paar weken wordt het shredder of disenchant. Dat is pas echt zonde als je nu misschien 100k ervoor kan vangen.

[ Voor 35% gewijzigd door Xanaroth op 11-09-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begonnen met het levelen van een Holy pally van 110 naar 120 (nog nooit healer geweest).
Valt me niet tegen moet ik zeggen, het is niet snel maar ook niet zo langzaam als ik gedacht had :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteindelijk zijn ALLE items op de AH welke betrekking hebben op gear een overkill. Want uiteindelijk heb je er geen een nodig om te kunnen gearen middels instances, pvp en raids. Het gaat er om dat het voor de "luie goudzakken" is die minder moeite willen doen om op een relevant ilvl terecht te komen.

Maar, desalniettemin is het teleurstellend dat genoemde boots niet gemakkelijk verkopen. Zachte prijsjes ken ik, maar daar ga ik nog niet aan meedoen. Je hoeft maar 1 iemand te hebben die de boots oppikt voor huidige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De eerste honderd raids die mythic G'huun killen per regio/faction krijgen een speciale achievement en title. Omdat het niet per realm is maak je wel goede kans dus zullen ook meer guilds er serieus aan werken denk ik :)

Voor deze guilds is "kan prima er mee door tot" niet echt een ding :P Over 2 week zijn die 100 kills vast wel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:36:
Uiteindelijk zijn ALLE items op de AH welke betrekking hebben op gear een overkill. Want uiteindelijk heb je er geen een nodig om te kunnen gearen middels instances, pvp en raids. Het gaat er om dat het voor de luie goudzakken is die minder moeite willen doen om op een relevant ilvl terecht te komen.

Maar, desalniettemin is het teleurstellend dat genoemde boots niet gemakkelijk verkopen. Zachte prijsjes ken ik, maar daar ga ik nog niet aan meedoen. Je hoeft maar 1 iemand te hebben die de boots oppikt voor huidige prijs.
Maar je hebt er meerdere zeg je. Dus je kan prima ze op verschillende prijzen neerzetten en kijken waarvoor ze wel verkopen. Of paar voor snelle cash en 1-2 wel dik hoog te laten staan.
Zoals je zegt, je hoeft maar 1 malloot te hebben - jij zoekt er meerdere :)

Dan spreid je ook gelijk je risico een beetje, want shredder alternatief.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 11-09-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanaroth schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:41:
[...]

Maar je hebt er meerdere zeg je. Dus je kan prima ze op verschillende prijzen neerzetten en kijken waarvoor ze wel verkopen. Of paar voor snelle cash en 1-2 wel dik hoog te laten staan.

Nee, boots... het is inderdaad meervoud, maar ik bedoelde niet dat ik er inderdaad meerdere heb... :) haha, verwarring! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanaroth schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:41:
[...]

In het verleden vaak genoeg items te duur op de AH gezet. Na een week of twee drie zet je ze er goedkoper, maar nog steeds te duur, op en is er altijd wel iemand die het koopt omdat zijn addon zegt dat het item onder de normale gemiddelde AH prijs te koop staat.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:36:
Uiteindelijk zijn ALLE items op de AH welke betrekking hebben op gear een overkill. Want uiteindelijk heb je er geen een nodig om te kunnen gearen middels instances, pvp en raids. Het gaat er om dat het voor de "luie goudzakken" is die minder moeite willen doen om op een relevant ilvl terecht te komen.

Regel 1 van AH gebruik is toch wel dat je geduld moet hebben. Die boots verkopen heus wel. Als je dat geduld niet kunt opbrengen zul je moeten snijden in je winst. Ik zou afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:50:
[...]

Regel 1 van AH gebruik is toch wel dat je geduld moet hebben. Die boots verkopen heus wel. Als je dat geduld niet kunt opbrengen zul je moeten snijden in je winst. Ik zou afwachten.
Daar heb je helemaal gelijk in! En ik heb ook erg veel geduld, dus het komt echt wel goed.

Wat het teleurstellend maakt is de afwezigheid van interesse als ik ze in trade "adverteer".

Uiteindelijk komt het wel goed hoor, maar wilde mijn intense, hartbrekende teleurstelling graag met jullie delen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:52:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in! En ik heb ook erg veel geduld, dus het komt echt wel goed.

Wat het teleurstellend maakt is de afwezigheid van interesse als ik ze in trade "adverteer".

Uiteindelijk komt het wel goed hoor, maar wilde mijn intense, hartbrekende teleurstelling graag met jullie delen. ;)
Ik zit ook te balen. Heb een heleboel flasks gemaakt, maar die verkopen niet snel genoeg. Nu verwacht ik dat ze lekker in prijs gaan stijgen de komende dagen. Waarom? Omdat de mythic raids uitkomen en men alle extra stats hard nodig gaan hebben.

Ik hoop zo lekker wat extra game tokens te kunnen kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:00:
[...]
Ik zit ook te balen. Heb een heleboel flasks gemaakt, maar die verkopen niet snel genoeg. Nu verwacht ik dat ze lekker in prijs gaan stijgen de komende dagen. Waarom? Omdat de mythic raids uitkomen en men alle extra stats hard nodig gaan hebben.

Ik hoop zo lekker wat extra game tokens te kunnen kopen. :)
Zijn flasks beetje lucratief, gezien het feit dat de herbs ook best prijzig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perryvdbosch schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:02:
[...]

Zijn flasks beetje lucratief, gezien het feit dat de herbs ook best prijzig zijn
Ik heb rank 3 alchemy en heb dus de kans op proccs. Elke procc is een gratis flask en winst. Een flask craften zonder proccs is niet rendabel denk ik.

Nu heb ik wel zelf gewoon herbs gefarmed. Simpelweg omdat ik het leuk vind en dan ondertussen even series kijk. Maar je zult goed moeten kijken naar de prijzen van flasks en de prijzen van herbs. Het zal per moment en per server verschillen. Op Draenor-EU maak je amper winst als je via AH inkoopt (voor flasks dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als ik even snel AH prijsjes vergelijk, gaat er bijna 4000g aan herbs in een flask. Maar ze staan er voor 2500g op. Ik weet niet hoevaak je proct en hoeveel het er dan zijn, maar ik denk dat je niet meer verdiend dan wanneer je gewoon de herbs verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:14:
Als ik even snel AH prijsjes vergelijk, gaat er bijna 4000g aan herbs in een flask. Maar ze staan er voor 2500g op. Ik weet niet hoevaak je proct en hoeveel het er dan zijn, maar ik denk dat je niet meer verdiend dan wanneer je gewoon de herbs verkoopt :P
Omg dat is echt niet motiverend hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik verwacht ook wel een verandering hoor. 5x anchor weed is gewoon echt te veel voor 1 flask. 1x is echt wel genoeg. Dan kost je flask nog steeds 1500 gold aan herbs.

Of ze maken ze veel minder zeldzaam, bijv. door een dropchance bij elke herb node.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:17:
Ik verwacht ook wel een verandering hoor. 5x anchor weed is gewoon echt te veel voor 1 flask. 1x is echt wel genoeg. Dan kost je flask nog steeds 1500 gold aan herbs.

Of ze maken ze veel minder zeldzaam, bijv. door een dropchance bij elke herb node.
Hoorde van lui uit mijn guild dat ze na een uur farmen, precies 1 Anchor Weed hadden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Dat gaat echt nergens over inderdaad. Ik probeer altijd zo veel mogelijk herbs mee te pakken tijdens world quests, maar in de afgelopen week 2 nodes gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:14:
Gisteren een paar voor 3.1k p.s. verkocht, verwacht dat ze zeker richtig de 4k gaan morgen. Ik maak me niet druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Anchor weed is iets van 10-20 stuks per uur, beetje tussen WQ-en door. Hangt beetje af van geluk van de stacksize (2-3/per of 5/per scheelt aardig, gezien hoe zeldzaam ze zijn).

Met name plekken als dustvar bergen doet het goed. Zowel kwa spawns/locaties, als drukte/subgebieden waardoor je ook relatief veel tussen shards hopt. Soms irritant als er net 1 voor je neus verdwijnt, maar soms ook 3-4 anchors na elkaar (soms zelfs 'dubbele spawn' omdat je net van shard omslaat) maakt aardig wat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eens een dungeon gehealed (holy pally)
Was leuk maar pittig, omdat het totaal nieuw is. Heb al meer dan 10 jaar niet meer gehealed denk ik

Smaakt naar meer :)

PS, weet iemand hoe je de standaard party frames kan verplaatsen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 11-09-2018 21:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Iusedto schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:35:
Was leuk maar pittig, omdat het totaal nieuw is. Heb al meer dan 10 jaar niet meer gehealed denk ik

Dat kan niet standaard, daar heb je addons voor nodig.

Maar als healer is er waarschijnlijk meer dat je wilt van je unitframes. Denk aan buffs, highlights voor bepaalde dispellable debuffs, range, inkomende heals van andere healers, shields, click-casting, etc :)

De meeste features zitten wel in de meeste "unitframes" addons zoals shadowed.

Als je echt een purist bent en niet wil klooien met addons, dan heb je in de interface opties de mogelijkheid om party frames als raidframes te laten zien. Die kan je volgens mij wel verplaatsen.

• DennisCle
De laatste twee levels gingen opeens verrassend snel dus toch nog ff gauw twee world bosses meegepikt. Helaas niks geloot, wel een quest gekregen met een epic cache in Arathi en die nog even gauw gedaan.
Ik dacht eigenlijk dat het een wekelijks event was waar je sowieso wat voor kreeg, maar helaas.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:11
Net nog ff een +8 gedaan als DPS , normaalt tank ik dus even wennen. Wel Freehold dus lekker binnen de tijd:)
Vandaag eerste Raid-wing open in LFR. Maar eens zien of dat wat is vanavond... En anders maar met de guild mee op normal raids (als de tijd het toelaat). Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe het zal zijn. Qua drops (vanaf ilvl 340) zal het niet al te veel gaan voorstellen, aangezien dat m'n huidige ilvl is.

Ben wel iedere avond weer beetje bezig met het levelen van m'n gnome warrior! ;)

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:15:
Vandaag eerste Raid-wing open in LFR. Maar eens zien of dat wat is vanavond... En anders maar met de guild mee op normal raids (als de tijd het toelaat). Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe het zal zijn. Qua drops (vanaf ilvl 340) zal het niet al te veel gaan voorstellen, aangezien dat m'n huidige ilvl is.

Ben wel iedere avond weer beetje bezig met het levelen van m'n gnome warrior! ;)
Gewoon doen, je hebt altijd kans op een leuke war/titanforge.
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:20:
[...]

Gewoon doen, je hebt altijd kans op een leuke war/titanforge.
Oh, ik ga het sowieso doen hoor. :) al is het alleen al om transmog reden. :) En ik ben zeer benieuwd naar de bosses, want heb nog geen stap in de raid gezet. Dus super leuk! :D

BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:
[...]
Dat kan niet standaard, daar heb je addons voor nodig.

Maar als healer is er waarschijnlijk meer dat je wilt van je unitframes. Denk aan buffs, highlights voor bepaalde dispellable debuffs, range, inkomende heals van andere healers, shields, click-casting, etc :)

De meeste features zitten wel in de meeste "unitframes" addons zoals shadowed.
Ja, daar was ik al bang voor :)
Ga wel even op zoek naar een goede addon voor healing. Las gisteren nog iets over Grid2.
Vanavond maar even kijken

FUMES et CARNES

• perryvdbosch
RustStorm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:15:

Yeey gratis gear :+

Verwijderd

Gisteren even mee gegaan met BeNeLeague. Was wel leuk om even te helpen. Volgende keer gaat de boss down ;)

• BlackMage
Ik lees net ook dat de Warfronts scenario nu alleen te doen is als je minimaal itemlevel 320 hebt. Zelfde als LFR dus :)
Iusedto schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:35:

Werkt MoveAnything niet daarvoor? Ten minste dat is de enige addon waarvan ik weet die heel veel kan doen met de standaard ui maar aangezien ik al 6 jaar ofzo elvui gebruik heb ik er ooit heel snel ingekeken met de BfA beta maar meer dan dat ook niet. :P

+

Ik geloof dat je de standaard ui kunt locken (geen idee of dit nog bestaat, toen ik spartanui gebruikte, gebruikte ik dus ook die raid frames van de standaard ui en kon ze gewoon verplaatsen)Je gebruikt dan alleen altijd de standaard raid frames van WoW ipv die party met die portretten ernaast. Dit zou ergens onder interface -> raid frames, party frame of iets dergelijks moeten staan. Ik geloof dat je hem dan ook kan bewegen maar tot hoever durf ik je niet meer te zeggen.

Zo vanavond maar weer eens even Uldir normal knallen en daarna weer heroic. Het is ons vorige week gelukt dus deze week moet dat ook weer goed komen. Hopelijk alles 1 shot. :) Owh ja, vandaag ook mythic+ kist weer checken ^_^

[ Voor 27% gewijzigd door Kadardar op 12-09-2018 09:40 ]

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
BlackMage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:
[...]
Als je echt een purist bent en niet wil klooien met addons, dan heb je in de interface opties de mogelijkheid om party frames als raidframes te laten zien. Die kan je volgens mij wel verplaatsen.
Oeh dit is wel een idee (want ja ik ga niet lopen klooien met de UI via Addons.. )
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:15:
[...]

Werkt MoveAnything niet daarvoor? Ten minste dat is de enige addon waarvan ik weet die heel veel kan doen met de standaard ui maar aangezien ik al 6 jaar ofzo elvui gebruik heb ik er ooit heel snel ingekeken met de BfA beta maar meer dan dat ook niet. :P
Ja, dat zou ook nog wel werken. Ik ga wel wat dingen proberen.
Vertrek morgen naar Zwitserland dus ik zal pas vh weekend weer tijd hebben.

Ik vind healen erg leuk (nooit gedacht). Ging wel een DPS dood maar daar kon ik weinig aan doen gelukkig :)
Tank pulde zo absurd veel dat ik alles uit de kast moest halen om hem overeind te houden. (DH tank)

FUMES et CARNES

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:12:
[...]

Ik heb rank 3 alchemy en heb dus de kans op proccs. Elke procc is een gratis flask en winst. Een flask craften zonder proccs is niet rendabel denk ik.

Nu heb ik wel zelf gewoon herbs gefarmed. Simpelweg omdat ik het leuk vind en dan ondertussen even series kijk. Maar je zult goed moeten kijken naar de prijzen van flasks en de prijzen van herbs. Het zal per moment en per server verschillen. Op Draenor-EU maak je amper winst als je via AH inkoopt (voor flasks dan).
Gelukkig zit rank 3 deze keer onder een rep grind. In Legion was het RNG. Ik heb duizenden flasks gemaakt, maar nooit rank 3 gekregen.

Waar ik normaal met alchemy redelijk verdiende is mijn hele WoW vermogen in Legion opgegaan aan flasks maken en met verlies verkopen in de hoop op een rank 3 :(

Ik heb Blizzard dan ook hard zitten vervloeken om die idiote beslissing.
Iusedto schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:45:
[...]

Ja, dat zou ook nog wel werken. Ik ga wel wat dingen proberen.
Vertrek morgen naar Zwitserland dus ik zal pas vh weekend weer tijd hebben.

Ik vind healen erg leuk (nooit gedacht). Ging wel een DPS dood maar daar kon ik weinig aan doen gelukkig :)
Tank pulde zo absurd veel dat ik alles uit de kast moest halen om hem overeind te houden. (DH tank)
Ja, het is even uitzoeken als je de standaard UI echt wilt gebruiken maar ik geloof dat 1 van de 2 opties wel moet werken.

Weet niet wat je hebt gehealed maar eerlijk gezegd zijn de meeste tanks gewoon dpsers die een snelle queue willen. Vaak hebben ze niet eens door dat hun azerite traits totaal niet optimaal of simpelweg gewoon niet werken (want dps trait gekozen). Ik heb nu wel 2 sets aan gear maar zover heb ik het niet meer nodig gehad. Op een dag kan ik het testen. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:48:
[...]

Gelukkig zit rank 3 deze keer onder een rep grind. In Legion was het RNG. Ik heb duizenden flasks gemaakt, maar nooit rank 3 gekregen.

Waar ik normaal met alchemy redelijk verdiende is mijn hele WoW vermogen in Legion opgegaan aan flasks maken en met verlies verkopen in de hoop op een rank 3 :(

Ik heb Blizzard dan ook hard zitten vervloeken om die idiote beslissing.
Ik had gelukkig vrij snel de +3 ranks in Legion maar je hebt gelijk. Sowieso mogen ze de profs aanpakken van mij. De meeste zijn niet echt waardevol na de eerste weken. In bijv. TBC kon je via raids extra recipes voor goede gear krijgen, die je ook nog kon verkopen. Laten we dat a.u.b. terug brengen.

• perryvdbosch
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:06:
[...]

Ik had gelukkig vrij snel de +3 ranks in Legion maar je hebt gelijk. Sowieso mogen ze de profs aanpakken van mij. De meeste zijn niet echt waardevol na de eerste weken. In bijv. TBC kon je via raids extra recipes voor goede gear krijgen, die je ook nog kon verkopen. Laten we dat a.u.b. terug brengen.
Eens, dat houdt de crafting professions ook boeiend

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:06:
[...]

Ik heb nu op mijn main skinning+leatherworking. Zit werkelijk geen enkel recipe bij waarmee ik wat kan verdienen. Niemand koopt die ilevel 300 pvp sets, aangezien je met een warfront, een weekend normal en heroics doen en vanaf vandaag LFR je in twee a drie dagen zonder een cent uit te geven op 330+ kan zitten.

Flasks brengen nu vrij veel op, maar daar moet je nu wel meer tijd in stoppen. Dat is geen probleem. Meer tijd->meer verdienen is hoe het hoort te zijn itt hoe het in Legion was.

De scribes moeten het weer allemaal gedurende de eerste raid tier verdienen, daarna is hun verdienmodel (darkmoon cards) weg.

Tailoring en Blacksmithing heb ik begrepen zijn niet anders dan leatherworking.

Jewelcrafters hebben danwel beperkte verdienmogelijkheden die de hele expansion blijven, maar levellen is zo waanzinnig duur dat de meeste het niet terug zullen verdienen.
IntToStr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:21:
Dat gaat echt nergens over inderdaad. Ik probeer altijd zo veel mogelijk herbs mee te pakken tijdens world quests, maar in de afgelopen week 2 nodes gezien...
Ik had ook zo probleem, beter gezegd ik zag de hele node niet op me map. ElvUI geüpdatet en hij deed het weer. Geen idee of het voor jou ook werkt maar bij mij iig wel. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:16:
[...]

Ik heb nu op mijn main skinning+leatherworking. Zit werkelijk geen enkel recipe bij waarmee ik wat kan verdienen. Niemand koopt die ilevel 300 pvp sets, aangezien je met een warfront, een weekend normal en heroics doen en vanaf vandaag LFR je in twee a drie dagen zonder een cent uit te geven op 330+ kan zitten.

Flasks brengen nu vrij veel op, maar daar moet je nu wel meer tijd in stoppen. Dat is geen probleem. Meer tijd->meer verdienen is hoe het hoort te zijn itt hoe het in Legion was.

De scribes moeten het weer allemaal gedurende de eerste raid tier verdienen, daarna is hun verdienmodel (darkmoon cards) weg.

Tailoring en Blacksmithing heb ik begrepen zijn niet anders dan leatherworking.

Jewelcrafters hebben danwel beperkte verdienmogelijkheden die de hele expansion blijven, maar levellen is zo waanzinnig duur dat de meeste het niet terug zullen verdienen.
Met de bags kan je als tailoring best nog leuk verdienen. Volgens mij kun je met de overige profs ook wel wat verdienen maar de marges zijn niet ideaal en je zult goed de markt in de gaten moeten houden.Het kost gewoon (teveel) tijd en daarom kan je net zo goed 2x een gathering prof nemen als je puur voor gold gaat. Vind ik dan. Ik heb inmiddels alle profs (deels) geleved dus voor mij maakt het weinig uit.

Maar er zijn wel andere manieren om gold te verdienen, helaas niet via BFA recipes. Ik zou aanraden om daar naar te kijken in het geval je moeite hebt om 'rond te komen'. Denk aan farm runs, boosts, verkopen van transmog items, flippen. Ik kan nog wel even doorgaan.

• BlackMage
Volgens mij wil Blizzard gewoon geen "gegarandeerde" upgradepaden voor gear. Alles moet enige vorm van willekeurigheid in zitten. Een item (laten) craften is heel lineair en voorspelbaar.

Maar daar kunnen ze natuurlijk wel wat mee doen. Als er een soort onbruikbare "ancient" items droppen in raids (kleine kans op zo'n item als je geen echte loot hebt gekregen), die kunnen de crafters van de verschillende armor types dan restaureren voor de spelers. En als de crafters voor zichzelf zo'n item restaureren dan hebben ze een gegarandeerde warforge ofzo :)
Pagina: 1 ... 11 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.