Ik had gisteren iets soortgelijks, geen kick overigens. De tank deed de instance net even wat anders als de vorige groep waardoor ik ook wat trash pullde, gelijk gescheld en voor idioot uitgemaakt (geen wipe). Ook bij de eindbaas een kleine fout gemaakt (ook geen wipe). Ondanks dat was ik met 35% van de totale damage verre weg de hoogste DPS. We hadden onze +3 keystone ruim binnen tijd en zelfs de leider van de groep (DPS) zei dat het prima ging. Ondanks dat vond de tank het nog nodig om nogmaals idioot te roepen.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:14:
Ugh, dit weekend mythic plus gedaan als healer en als tank. En dat laatste dus echt voor de laatste keer met en PuG!
Heel de instance ging probleemloos, maar net voor de laatste boss maak ik een foutje waardoor ik 1 extra trash group pull die we niet meer nodig hadden. De hele laatste boss fight gescheld moeten horen dat ik een idioot en erger zou zijn. Even een abuse ticket aangemaakt bij Blizzard, hoor ik nooit meer wat van, maar hopelijk levert het ze een temp ban op.
Het is dat we nog ruim binnen de tijd zaten en ik zelf de loot wilde hebben, maar ik dacht er serieus aan om mid bossfight gewoon maar uit te loggen.
Als mensen zich nog afvragen waarom er dan zo veel mensen in de LFG tool op een tank wachten, dan is het nu wat duidelijker.
Jammer dat zulke mensen er zijn. Ik hebb voor het laatst serieus WOTLK gespeeld en in mijn herinneringen (misschien nostalgie) ging het toen een stuk vriendelijker.