Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Gisteren maar eens even naar enchanting geswitched, om al mn epic/rare gear te disenchanten. Toch even 100k alles bij elkaar aan veiled crystals en umbra shards.
edit: groene items zijn trouwens ook de moeite waard, want umbra shards hebben daar ook proc chance op en die zijn al 250g ofzo. Stuk interessanter dan vendoren voor 30-50g.

Vervolgens terug naar dubbel-gathering, en het boek van 900g zorgt er inderdaad voor dat je ALLE ranks terugkrijgt (dus heb nu alles weer netjes op rank3). Voor crafting proffesions schijnt dat niet zo soepel te werken.

Des te meer reden dus om voor dubbel gathering te gaan als je voor gold farmt, kan je grof gezegd 4 gathering proffesions aanhouden zonder teveel problemen. Mining/herb/fishing voor inkomsten, en dan elke keer als je bank vol zit even uurtje switchen naar enchanting en terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 12-09-2018 10:52 ]

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Xanaroth schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:49:
Gisteren maar eens even naar enchanting geswitched, om al mn epic/rare gear te disenchanten. Toch even 100k alles bij elkaar aan veiled crystals en umbra shards.

Vervolgens terug naar dubbel-gathering, en het boek van 900g zorgt er inderdaad voor dat je ALLE ranks terugkrijgt (dus heb nu alles weer netjes op rank3). Voor crafting proffesions schijnt dat niet zo soepel te werken.

Des te meer reden dus om voor dubbel gathering te gaan als je voor gold farmt, kan je grof gezegd 4 gathering proffesions aanhouden zonder teveel problemen. Mining/herb/fishing voor inkomsten, en dan elke keer als je bank vol zit even uurtje switchen naar enchanting en terug.
Kijk hier heb ik wat aan! _/-\o_

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
RustStorm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:21:
[...]

Oh, ik ga het sowieso doen hoor. :) al is het alleen al om transmog reden. :) En ik ben zeer benieuwd naar de bosses, want heb nog geen stap in de raid gezet. Dus super leuk! :D
Tot nu toe normal gedaan en alle encouters waren leuk. Ben wel benieuwd hoe Mother in LFR gaat want op normal en hoger vereist dat wat coordinatie, da's meestal een struikelblok in LFR.
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:44:
Volgens mij wil Blizzard gewoon geen "gegarandeerde" upgradepaden voor gear. Alles moet enige vorm van willekeurigheid in zitten. Een item (laten) craften is heel lineair en voorspelbaar.

Maar daar kunnen ze natuurlijk wel wat mee doen. Als er een soort onbruikbare "ancient" items droppen in raids (kleine kans op zo'n item als je geen echte loot hebt gekregen), die kunnen de crafters van de verschillende armor types dan restaureren voor de spelers. En als de crafters voor zichzelf zo'n item restaureren dan hebben ze een gegarandeerde warforge ofzo :)
Uhhhh... leuk idee maar alleen als je professions helemaal naar god wilt werken.

Dat betekend dat iedereen een craft profession moet gaan oppakken nav zijn armor en weapon type. Gathering professions ga je dan niet meer terugvinden op mains want als ik een ancient item vind kan ik met deze skills betere gear voor mezelf maken want het warforged altijd.

Zoals @Verwijderd al zei. Er is maar 1 goede manier om profs bij te houden en dat zijn dropbare recipes uit raids met het ilvl uit de raid. Op die manier blijven professions redelijk relevant bij elke tier. Van mij mogen ze ook brackets maken in M+ en werken op de ratings van PvP en deze dezelfde recipes geven. Op die manier heeft iedereen toegang tot de recipes voor als je interesse niet in PvE of PVP ligt dan kun je het op een andere manier halen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:54:
[...]

Uhhhh... leuk idee maar alleen als je professions helemaal naar god wilt werken.

Dat betekend dat iedereen een craft profession moet gaan oppakken nav zijn armor en weapon type. Gathering professions ga je dan niet meer terugvinden op mains want als ik een ancient item vind kan ik met deze skills betere gear voor mezelf maken want het warforged altijd.
Hij heeft ook geschreven dat het dan zou kunnen - voor andere spelers - .

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:54:
[...]

Dat betekend dat iedereen een craft profession moet gaan oppakken nav zijn armor en weapon type. Gathering professions ga je dan niet meer terugvinden op mains want als ik een ancient item vind kan ik met deze skills betere gear voor mezelf vinden.

Zoals @Verwijderd al zei. Er is maar 1 goede manier om profs bij te houden en dat zijn dropbare recipes uit raids met het ilvl uit de raid. Op die manier blijven professions redelijk relevant blijven bij elke tier. Van mij mogen ze ook brackets maken in M+ en werken op de ratings van PvP en deze dezelfde recipes geven. Op die manier heeft iedereen toegang tot de recipes voor als je interesse niet in PvE of PVP ligt dan kun je het op een andere manier halen.
Ik bedoelde dat je zo'n item kan laten restaureren door een crafter. Dat hoef je niet zelf te doen en die +5 ilvl warforge die een crafter voor zn eigen items krijg is een leuk extratje maar denk niet dat dat direct voor iedereen reden is om te switchen.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:26

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik vind dat het hier redelijk is over de change van minimaal ilvl 320 voor Warfronts. De Horde kon de afgelopen dagen alts gearen als een gek en heeft heel veel geluk gehad. Wel jammer want het was een mooie manier om alts te gearen.

BTC €94.837,08

• perryvdbosch
koelebobes schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:05:
Ik vind dat het hier redelijk is over de change van minimaal ilvl 320 voor Warfronts. De Horde kon de afgelopen dagen alts gearen als een gek en heeft heel veel geluk gehad. Wel jammer want het was een mooie manier om alts te gearen.
Item level 320 halen is gelukkig niet heel veel moeite

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Niet alleen alts hoor :+ . Deze "casual" speler met alleen een main op dit moment is oa door warfronts in exact 1 week tijd van ilvl 300 naar ilvl 333 met +/- 5 uur spelen. En dit zonder hulp van guildies oid. Vind ik persoonlijk niet vervelend 8)

• BlackMage
Valt wel een beetje mee hoor. Het was ook de eerste week van de raids en pvp seizoen en denk dat veruit de meesten dus met hun main bezig waren.

Spelers met genoeg tijd om die aandacht te verdelen hadden vast hun altjes ook wel al hoger itemlevel, dus de verandering had voor hun niet echt impact.
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:57:
[...]

Ik bedoelde dat je zo'n item kan laten restaureren door een crafter. Dat hoef je niet zelf te doen en die +5 ilvl warforge die een crafter voor zn eigen items krijg is een leuk extratje maar denk niet dat dat direct voor iedereen reden is om te switchen.
Dan alsnog zie ik er niet een toekomst in, Je loot is al erg RNG en nu ga je mensen na een slechte RNG om nog een keer gear te krijgen door een 2de dobbelsteen en geeft 2x craft professions een +5 op hun hele gear.

Natuurlijk is de kans op zo'n item belangrijk. Maak het Legion legendary laag en 2x crafting professions is het niet waard. Maar als het 1x per 8 bosses is (incl m+ kills) dan is het wel een heel makkelijk pad om upgrades te krijgen. Want pak de bracket waar je gegarandeerd een upgrade uithaalt en tadah. Ik heb een set vol items met warforged en daardoor beter dan de rest (ilvl wijze), Daarbij zou het ook wel helpen om die items niet tradebaar te maken puur om het geluk alleen opdie persoon te laten hangen.

@RustStorm Daar was ik van op de hoogte inderdaad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:31:
[...]
Met de bags kan je als tailoring best nog leuk verdienen. Volgens mij kun je met de overige profs ook wel wat verdienen maar de marges zijn niet ideaal en je zult goed de markt in de gaten moeten houden.Het kost gewoon (teveel) tijd en daarom kan je net zo goed 2x een gathering prof nemen als je puur voor gold gaat. Vind ik dan. Ik heb inmiddels alle profs (deels) geleved dus voor mij maakt het weinig uit.

Maar er zijn wel andere manieren om gold te verdienen, helaas niet via BFA recipes. Ik zou aanraden om daar naar te kijken in het geval je moeite hebt om 'rond te komen'. Denk aan farm runs, boosts, verkopen van transmog items, flippen. Ik kan nog wel even doorgaan.
Tailoring heb ik alleen van horen zeggen, heb ik zelf nog niet gelevelled.

Als gathering profession kan ik mijn skinning echter ook vergeten. Iedere skinner+leatherworker die bij normaal spelen alles skint wat hij doodt heeft een bank vol met leather. De enige beperkingen zijn Expulsom en Sanguicell welke beide BoP zijn. Leather krijg je gratis bij een pakje boter op het AH. :(

Zeker omdat het op max level nauwelijks nuttig is om nog wat te maken. Ik zelf maak mijn leather dan ook maar op om een voorraadje expulsom op te bouwen voor de BoP boots en legs.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik zit ook echt te twijfelen om op m'n main LW+Skin te switchen voor herbs+alch. Was bezig om 2 lvl items 355 te kunnen craften. Maar we zijn nog geen 4 weken verder en dit zijn al bijna weer achterhaalde items kwa ilvl. Dus waar doe je het eigenlijk nog voor..

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik vind het zo jammer dat alle professions behalve gathering professions, alchemy, jewelcrafting en enchanting nutteloos zijn.

• perryvdbosch
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:29:
Ik vind het zo jammer dat alle professions behalve gathering professions, alchemy, jewelcrafting en enchanting nutteloos zijn.
Hoe zit het trouwens met Archeology ?

• BlackMage
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:18:
[...]

Dan alsnog zie ik er niet een toekomst in, Je loot is al erg RNG en nu ga je mensen na een slechte RNG om nog een keer gear te krijgen door een 2de dobbelsteen en geeft 2x craft professions een +5 op hun hele gear.

Natuurlijk is de kans op zo'n item belangrijk. Maak het Legion legendary laag en 2x crafting professions is het niet waard. Maar als het 1x per 8 bosses is (incl m+ kills) dan is het wel een heel makkelijk pad om upgrades te krijgen. Want pak de bracket waar je gegarandeerd een upgrade uithaalt en tadah. Ik heb een set vol items met warforged en daardoor beter dan de rest (ilvl wijze), Daarbij zou het ook wel helpen om die items niet tradebaar te maken puur om het geluk alleen opdie persoon te laten hangen.

@RustStorm Daar was ik van op de hoogte inderdaad.
Die +5 kan iedereen krijgen ,of +10 of +15 net als alle gear. Maar de crafters hebben dan gewoon 1 stapje voor.

Verder moet het zo gebalanceerd worden dat het niet eindeloos kan, anders verdienen de crafters er nog niks aan. Bijvoorbeeld met een week cooldown. Dus als je al je cooldowns wil gebruiken voor je eigen gear ipv geld verdienen dan mag dat ook wel ietsje waard zijn, want je had waarschijnlijk meer verdiend door gewoon 2 gathering professions te nemen.
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:33:
[...]

Die +5 kan iedereen krijgen ,of +10 of +15 net als alle gear. Maar de crafters hebben dan gewoon 1 stapje voor.

Verder moet het zo gebalanceerd worden dat het niet eindeloos kan, anders verdienen de crafters er nog niks aan. Bijvoorbeeld met een week cooldown. Dus als je al je cooldowns wil gebruiken voor je eigen gear ipv geld verdienen dan mag dat ook wel ietsje waard zijn, want je had waarschijnlijk meer verdiend door gewoon 2 gathering professions te nemen.
Ik zou vooral gewoon voor de makkelijkeste gaan en dat is gear recipes uit dungeons, raids en pvp om de professions relevant te houden maar alsnog een stukje van reward mee te geven in de vorm van een +5 of +10 ilvl. Op die manier komt de gear voor iedereen beschikbaar en is het maar net wat de gek ervoor wilt neertikken en is de raid zelf doen nog een betere reward aangezien een titanforge er altijd overheen gaat. Geen RNG crap omdat je is een keer niets hebt gekregen.

Maar goed, zo zou ik het liever willen zien.

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
perryvdbosch schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:30:
[...]

Archeology heeft alleen vanity items. Bind on Account gear (ilvl 300),mounts en battle pets. van de laatste 2 weet ik niet of ze in de nieuwe content zitten. De Bind on account gear items die ik tot nu toe gehad heb zijn ilvl 300 die vanaf lvl 110 gebruikt kunnen worden dus eventueel bruikbaar op alts.

• EnigmaNL
perryvdbosch schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:30:
[...]

Is ook volledig nutteloos, puur voor de lol.
Ben momenteel engineering aan het levelen en dat kost me een partij ore niet normaal meer :)
Wel een leuke profession, maar meer voor eigen gebruik zeg maar

[ Voor 26% gewijzigd door Iusedto op 12-09-2018 12:29 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:26:
Ben momenteel engineering aan het levelen en dat kost me een partij ore niet normaal meer :)
Wel een leuke profession, maar meer voor eigen gebruik zeg maar
Ik had me toch een berg ore, gister allemaal verkocht tevens. Had er niets aan omdat ik niets met ore doe. Kwam allemaal uit de scrapper.

• BlackMage
Ik heb alleen mining en herbalism momenteel. Maar sinds dat ik level heb ik al mn vervangen gear in de bank gestopt, omdat de scrapper zo uit de route is :P Die bank zit zo goed als vol met crap.

Dus enchanting ga ik maar eens proberen denk ik :P In plaats van mining.
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
Ik heb alleen mining en herbalism momenteel. Maar sinds dat ik level heb ik al mn vervangen gear in de bank gestopt, omdat de scrapper zo uit de route is :P Die bank zit zo goed als vol met crap.

Dus enchanting ga ik maar eens proberen denk ik :P In plaats van mining.
Lig eraan, als Horde staat ie naast de trainers (achter de leatherworking). Zo super ver is dat niet vanaf de great seal, paar trappetjes af en je bent er. Als Demon Hunter spring ik gewoon naar beneden, vengefull retreat voor extra snelheid op men glide en ik sta ervoor. :P Geen idee hoe dat voor alliance is maar ik dacht dat die nog makkelijker bereikbaar waren zover ik had begrepen.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Alchemy heeft ook weinig nut op dit moment, Flasks verkopen voor minder als de mats kost tenzij je procced als een idioot.

Potions gaan nog wel maar de marge is heel laag.
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:54:
[...]

Lig eraan, als Horde staat ie naast de trainers (achter de leatherworking). Zo super ver is dat niet vanaf de great seal, paar trappetjes af en je bent er. Als Demon Hunter spring ik gewoon naar beneden, vengefull retreat voor extra snelheid op men glide en ik sta ervoor. :P Geen idee hoe dat voor alliance is maar ik dacht dat die nog makkelijker bereikbaar waren zover ik had begrepen.
Bij de Alliance is alles eigenlijk echt dicht bij elkaar.
Voor mij helemaal, want de engineering trainer en Scrapper staan praktisch naast elkaar
Super geregeld :)

FUMES et CARNES

• BlackMage
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:54:
[...]

Ik ben nooit bij de great seal, maar onder bij de haven waar bijna alles is wat je nodig hebt :P Ik kom alleen in de seal als ik een emissary moet inleveren.
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:57:
[...]

Ik ben nooit bij de great seal, maar onder bij de haven waar bijna alles is wat je nodig hebt :P Ik kom alleen in de seal als ik een emissary moet inleveren.
Ik heb hem juist wel op de great seal staan. Zo kan ik ook makkelijk de portals gebruiken + flight point ernaast + profession trainers (dus ook scrapper). Voor me missiebord en naar kul tiras te komen moet ik dan weer vliegen maar ik begin toch vaak op ons eigen eiland voor de emissarys dus voor mij maakt dat weer niets uit. O-)

Maar goed dan begrijp ik wel waarom jij helemaal om moet om bij de scrapper te komen want voor mij is het letterlijk om de hoek. :P
Iusedto schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:56:
[...]

Bij de Alliance is alles eigenlijk echt dicht bij elkaar.
Voor mij helemaal, want de engineering trainer en Scrapper staan praktisch naast elkaar
Super geregeld :)
Geen idee, heb nog niets aan me alliance chars gedaan. Zou ik wel eens moeten doen maar zover nog geen enkele minuut tijd voor gehad. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 12-09-2018 13:10 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Eindelijk heb ik mijn groene 2-hander (ilevel 290) vervangen. Vandaag kreeg ik voor de eerste keer een WQ die een wapen als reward had (ilevel 330 STR mace). Ik had ook geluk met een kleine proc naar ilevel 335. Het verschil op m’n lolret was meteen merkbaar :P

Daarnaast bood een guildie aan om mijn eerste mythic te tanken, Siege of Boralus. Ik ben heel blij dat ik eindelijk die Kul Tiras/Proudmoore verhaallijn kon afwerken aangezien ik quasi geen dungeons doe als ultra-slack-casual. En vanwege de toxiciteit van pugs blijf ik er weg. Uit deze mythic kreeg ik één echte upgrade, en een azerite armor dat ik zoals gewoonlijk niet kan equippen omdat mijn azerite level te laag is 8)7

Al bij al een leuke ervaring :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:06:
Eindelijk heb ik mijn groene 2-hander (ilevel 290) vervangen. Vandaag kreeg ik voor de eerste keer een WQ die een wapen als reward had (ilevel 330 STR mace). Ik had ook geluk met een kleine proc naar ilevel 335. Het verschil op m’n lolret was meteen merkbaar :P

Daarnaast bood een guildie aan om mijn eerste mythic te tanken, Siege of Boralus. Ik ben heel blij dat ik eindelijk die Kul Tiras/Proudmoore verhaallijn kon afwerken aangezien ik quasi geen dungeons doe als ultra-slack-casual. En vanwege de toxiciteit van pugs blijf ik er weg. Uit deze mythic kreeg ik één echte upgrade, en een azerite armor dat ik zoals gewoonlijk niet kan equippen omdat mijn azerite level te laag is 8)7

Azerite armor kun je gewoon equippen, alleen kun je nog geen/niet alle traits kiezen. De hogere main stats zouden het echter zomaar nog een grote upgrade kunnen maken.
En jammer dat je jezelf uitsluit van dungeons doen omdat er af en toe eens wat gezeur is. In mijn ervaring is dat echt maar af en toe (1 vd 20 ofzo) en gaan de andere 19 runs zonder gedoe.
In LFR wel wat meer gezeik maar daar moet je de chat ook gewoon standaard negeren ;)

• BlackMage
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ik heb hem juist wel op de great seal staan. Zo kan ik ook makkelijk de portals gebruiken + flight point ernaast + profession trainers (dus ook scrapper). Voor me missiebord en naar kul tiras te komen moet ik dan weer vliegen maar ik begin toch vaak op ons eigen eiland voor de emissarys dus voor mij maakt dat weer niets uit. O-)

Maar goed dan begrijp ik wel waarom jij helemaal om moet om bij de scrapper te komen want voor mij is het letterlijk om de hoek. :P
Ik heb Dalaran voor de portals. En zelfs voor portal naar bijv Silithus: Dalaran HS -> Orgrimmar -> Zandalar -> Silithus :P

De bank gebruik ik meestal uit mn garrison. Meestal voordat ik een van mn andere Hearthstones gebruik dan ga ik eerst naar de garrison, even de mats naar bankchar mailen, gear in de bank, en dan de echte HS gebruiken :P

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:15:
[...]

Ik heb Dalaran voor de portals. En zelfs voor portal naar bijv Silithus: Dalaran HS -> Orgrimmar -> Zandalar -> Silithus :P

De bank gebruik ik meestal uit mn garrison. Meestal voordat ik een van mn andere Hearthstones gebruik dan ga ik eerst naar de garrison, even de mats naar bankchar mailen, gear in de bank, en dan de echte HS gebruiken :P
Dat klinkt als heel overbodig, die stap Dalaran/Garrison ;)
Hier wacht ik ook nog steeds op :(
290 wapen nog (unholy DK)

Nog steeds geen geluk gehad |:(

FUMES et CARNES

BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:15:
[...]

Klinkt mij erg omslachtig terwijl alles in de great seal zit of eromheen.

Maar goed, loading screen zijn wel iets sneller dus misschien dat dat nog iets mee weegt in deze routes. Ik denk dat het over algemeen toch iets sneller en efficiënter gaat vanuit de seal. Maar goed dat zou je zelf moeten overwegen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 12-09-2018 13:31 ]

• Kapoen
Iusedto schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:22:
[...]

Hier wacht ik ook nog steeds op :(
290 wapen nog steeds (unholy DK)

Nog steeds geen geluk gehad |:(
Verleden week zag ik veel wapens voorbijkomen in guild chat, allemaal van de rares in Arathi. Helaas zijn deze niet gereset deze week 8)7

Anyhoo, mijn wapen komt van een WQ in zuldazar. Misschien is deze elite quest ook voor jou beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:25:
[...]
Anyhoo, mijn wapen komt van een WQ in zuldazar. Misschien is deze elite quest ook voor jou beschikbaar?
Ja, alleen bij mij geeft hij een ..............................one handed mace 8)7
Heb ik geen klap aan als Unholy lol

*edit*
Is bij mij in Nazmir zie ik net.
Geen WQ in Zuldazar

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 12-09-2018 13:31 ]

FUMES et CARNES

• perryvdbosch

Moet je 'Siege of Boralus' doen om je warcampaign af te maken :'(
Kapoen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:25:
[...]

Verleden week zag ik veel wapens voorbijkomen in guild chat, allemaal van de rares in Arathi. Helaas zijn deze niet gereset deze week 8)7
Serieus...? Dus ook de World Boss in Arathi niet?

Crap... Fijn... :-(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:31:
[...]

Rares, quests, and world boss in Arathi Highlands reset per Warfront cycle and not weekly. If you killed them last week they will still offer no rewards today.

FUMES et CARNES

Iemand vandaag nog wat leuks gevonden in ze mythic+ chest? Ik weet het nog niet maar ik hoop op wat leuks. :D

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
perryvdbosch schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:27:
[...]

Niet voor de warcampaign, wel voor de alliance leveling zone questline.

Eerst doe je de main questlines van de 3 zones. en dan komt er nog een extra questline die eindigt met een 'Siege of Boralus' Mythic run.

Verwijderd

[...]

Leuke instance man! :P

Nog mensen die de mythic raid progressie streams in de gaten houden?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2018 13:43 ]

• Kapoen
RustStorm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:31:
[...]

Zelfs niet de world boss helaas. Als Alliance moet je dus bijna 3 weken op je handen zitten.
[...]

Vziw niet, maar wel om al die factions te verbinden in Kul Tiras. Ik wilde deze achievement omdat je er gif op kan innemen dat deze later nodig zal zijn om een allied race of zo te unlocken.

• perryvdbosch
Ja als je mensen ervoor hebt om het te doen :-(

• EnigmaNL
[...]

Nee die is voor de Jaina verhaallijn.

De Alliance War Campaign stopt na het opblazen van de boot.

• BlackMage
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:24:
[...]

Klinkt mij erg omslachtig terwijl alles in de great seal zit of eromheen.

Maar goed, loading screen zijn wel iets sneller dus misschien dat dat nog iets mee weegt in deze routes. Ik denk dat het over algemeen toch iets sneller en efficiënter gaat vanuit de seal. Maar goed dat zou je zelf moeten overwegen. :P
Rondom de seal heb je dit niet:
- Warfronts table
- Island Expeditions table
- Missions
- Transport naar Kul Tiras

Dat zijn de dingen (behalve island expeditions :P) die ik dagelijks veel gebruik. Die 2-3 items die ik per dag bewaar voor de bank/scrapper hoef ik niet elke dag te droppen. Maar om nou na elke hearthstone eerst een flightpath te nemen naar de haven vind ik juist omslachtig :P

En de portal overstap methode klinkt veel ingewikkelder dan het lijkt. Het gaat sneller dan een flightpath nemen.
- Nadat je HS naar Dalaran doet, is het 10 seconden lopen naar de portal naar Orgrimmar.
- Je spawned letterlijk met je neus voor de portal naar Zandalar
- Tadaa je bent in de seal :P

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:21
Of je hebt gewoon allebei! Mage portal ftw :D
BlackMage schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:55:
[...]

Rondom de seal heb je dit niet:
- Warfronts table
- Island Expeditions table
- Missions
- Transport naar Kul Tiras

Dat zijn de dingen (behalve island expeditions :P) die ik dagelijks veel gebruik. Die 2-3 items die ik per dag bewaar voor de bank/scrapper hoef ik niet elke dag te droppen. Maar om nou na elke hearthstone eerst een flightpath te nemen naar de haven vind ik juist omslachtig :P

En de portal overstap methode klinkt veel ingewikkelder dan het lijkt. Het gaat sneller dan een flightpath nemen.
- Nadat je HS naar Dalaran doet, is het 10 seconden lopen naar de portal naar Orgrimmar.
- Je spawned letterlijk met je neus voor de portal naar Zandalar
- Tadaa je bent in de seal :P
Vast een valide reden voor jou maar mijn missies doe ik in 1 keer per dag. warfront was leuk voor 2 keer, moet weer super verveeld zijn wil daar nog een keer voor gaan queuen. Expedation heb ik 1 keer gedaan maar vind ik echt geen zak aan. Transport naar Kul tiras gebruik ook maar 1 of 2 keer per dag. De rest van de tijd ben ik bezig met M+ of iets anders IRL. Het zou feitelijk niet veel uit maken waar je staat, als je maar van punt A naar punt B kan komen. Denk dat wij andere prios hebben in WoW. :)

Jeetje, mijn paladin ziet er toch niet uit met al die diverse gekleurde gear.
Zo veel kleuren dat mijn ogen gewoon pijn doen. Vooral al dat paars ...... :/

Daar gaat mijn coole Horde uitstraling.Een kerstboom is er niets bij

FUMES et CARNES

• perryvdbosch
Iusedto schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:45:
Jeetje, mijn paladin ziet er toch niet uit met al die diverse gekleurde gear.
Zo veel kleuren dat mijn ogen gewoon pijn doen. Vooral al dat paars ...... :/

Daar gaat mijn coole Horde uitstraling.Een kerstboom is er niets bij
Vind sowieso de Horde plate gear ugly, naja die je krijgt op Zandalar dan.

• perryvdbosch

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:29:
Want waarom zijn ze nutteloos? Ik denk dat mensen onderschatten wat er aan items verkoopt. Wellicht dat nu in het begin van de expansion het niet waard is om de dingen te craften, komt doordat mats op dit moment nog duur zijn. Maar je zal merken dat gedurende een expansion de crafted gear blijft verkopen want gemak dient de mens. Veel mensen kopen gewoon een set gear voor als ze max level dingen.

Ik denk ook dat je professions een beetje kan indelen. Je hebt de professions die nodig zijn voor het raiden: alchemy, jewelcrafting en enchanting (en wellicht cooking). Deze zullen in grote aantallen verkopen tegen vaak minieme winsten (verkoopprijs afgezet tegen crafting prijs).
Daarnaast heb je professions als tailoring, leatherworking, blacksmithing en inscription die minder snel verkopen maar vaak wel tegen betere winstmarges. En wat interessant is aan deze professions, is dat hiervan ook oude recipes blijven verkopen doordat je vaak te maken hebt met transmog. En in het geval van inscription de glyphs die al jarenlang blijven verkopen en ook deze expansion weer een leuke winst hebben opgeleverd voor mij tot nu toe.
Engineering is de enige uitzondering. De zaken die je hier mee kan craften verkopen vaak niet, of tegen hele lage winst of zelfs verlies. Maar dit vind ik zelf dan ook meer een profession die je voor de fun kiest gezien de devices die je hier mee kan maken (allerlei portals/teleporters, Jeeves, Blingtrons, etc).

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik heb m'n account ook maar weer 'ns afgestoft. Blood Elf Rogue die ik ergens vroeg in TBC ben gestart, 4 jaar geleden nog wat in WoD aangerotzooid en afgelopen twee weken door Legion heengestormd. Sta nu op het punt dat ik moet kiezen of ik eerst nog verder ga in Legion om o.a. flying daar te unlocken, of dat ik nu eerst maar 'ns in BfA aan de slag ga (level 120 en bijpassende gear maakt het waarschijnlijk ook een stuk eenvoudiger om door de dungeon content voor die flying achievement te komen O-) )

Iets langere termijn zit ik te denken om m'n Tauren druid (resto/boomkin) verder te levelen en misschien weer eens wat pugs te doen (of een guild zoeken). Is een resto druid tegenwoordig nog een viable solo healer in 5-man spul?

Ik moet zeggen dat ik de verhalen in Legion wel weer best sterk vind. Vooral bij het einde van de Val'Sharah questline zat ik wel ff met tranen in m'n ogen :')

Verwijderd

perryvdbosch schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:43:
[...]

Ja als je mensen ervoor hebt om het te doen :-(
Als je goed ilevel hebt in LFG kijken, anders gear halen. Helaas zijn de PuG eisen alweer tot idiote hoogte gestegen...

Verwijderd

Zijn er eigenlijk mensen hier die BFA helemaal waardeloos vinden en alweer gestopt zijn met spelen?
anboni schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:32:
Ik heb m'n account ook maar weer 'ns afgestoft. Blood Elf Rogue die ik ergens vroeg in TBC ben gestart, 4 jaar geleden nog wat in WoD aangerotzooid en afgelopen twee weken door Legion heengestormd. Sta nu op het punt dat ik moet kiezen of ik eerst nog verder ga in Legion om o.a. flying daar te unlocken, of dat ik nu eerst maar 'ns in BfA aan de slag ga (level 120 en bijpassende gear maakt het waarschijnlijk ook een stuk eenvoudiger om door de dungeon content voor die flying achievement te komen O-) )

Iets langere termijn zit ik te denken om m'n Tauren druid (resto/boomkin) verder te levelen en misschien weer eens wat pugs te doen (of een guild zoeken). Is een resto druid tegenwoordig nog een viable solo healer in 5-man spul?

Ik moet zeggen dat ik de verhalen in Legion wel weer best sterk vind. Vooral bij het einde van de Val'Sharah questline zat ik wel ff met tranen in m'n ogen :')
Ik zou zelf doorgaan naar BfA. Reden hiervan is namelijk dat je flying in Legion niet nodig hebt tenzij je het echt voor iets wilt gebruiken. bijv. allied races unlocken door even op en neer te vliegen tussen de WQ's of wellicht dat je ergens oude mats voor wilt verzamelen maar ook dat lukt je gewoon ter voet als het moet.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:35:
Zijn er eigenlijk mensen hier die BFA helemaal waardeloos vinden en alweer gestopt zijn met spelen?
een guildie heeft in de pre-patch al zijn subscription stopgezet :+ kon niet omgaan met de class veranderingen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• EnigmaNL
Noiz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:28:
[...]

Want waarom zijn ze nutteloos? Ik denk dat mensen onderschatten wat er aan items verkoopt. Wellicht dat nu in het begin van de expansion het niet waard is om de dingen te craften, komt doordat mats op dit moment nog duur zijn. Maar je zal merken dat gedurende een expansion de crafted gear blijft verkopen want gemak dient de mens. Veel mensen kopen gewoon een set gear voor als ze max level dingen.

Ik denk ook dat je professions een beetje kan indelen. Je hebt de professions die nodig zijn voor het raiden: alchemy, jewelcrafting en enchanting (en wellicht cooking). Deze zullen in grote aantallen verkopen tegen vaak minieme winsten (verkoopprijs afgezet tegen crafting prijs).
Daarnaast heb je professions als tailoring, leatherworking, blacksmithing en inscription die minder snel verkopen maar vaak wel tegen betere winstmarges. En wat interessant is aan deze professions, is dat hiervan ook oude recipes blijven verkopen doordat je vaak te maken hebt met transmog. En in het geval van inscription de glyphs die al jarenlang blijven verkopen en ook deze expansion weer een leuke winst hebben opgeleverd voor mij tot nu toe.
Engineering is de enige uitzondering. De zaken die je hier mee kan craften verkopen vaak niet, of tegen hele lage winst of zelfs verlies. Maar dit vind ik zelf dan ook meer een profession die je voor de fun kiest gezien de devices die je hier mee kan maken (allerlei portals/teleporters, Jeeves, Blingtrons, etc).
Ga maar eens een setje gear maken, je verliest er geld mee (zeker gear waar expolsum voor nodig is). Voor eigen gebruik ook nutteloos want tegen de tijd dat je een beetje fatsoenlijke gear kunt craften heb je al betere gear gekregen door mythics en world quests. De tijd dat je al levelend je eigen gear kon maken is helaas al heel lang voorbij.

Glyphs zijn nutteloos en vrijwel allemaal niks waard.

Alleen de professions die waarde hebben voor het raiden zijn momenteel de moeite waard om te nemen.
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:20:
[...]

Wel erg mannelijk met een verkeerde kerst trui :+
Hehe :)
Speelt echt lekker weg een holy pally. Echt helemaal nooit verwacht.
In dungeons doe ik gewoon lekker damage mee ook en dat is een playstyle die mij bevalt.

Twijfel om evt een ally palladin te maken en die te gebruiken om mijn DK daar te ondersteunen

FUMES et CARNES

• anboni
  • Laatst online: 18:29
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:35:
[...]

Ik zou zelf doorgaan naar BfA. Reden hiervan is namelijk dat je flying in Legion niet nodig hebt tenzij je het echt voor iets wilt gebruiken. bijv. allied races unlocken door even op en neer te vliegen tussen de WQ's of wellicht dat je ergens oude mats voor wilt verzamelen maar ook dat lukt je gewoon ter voet als het moet.
Nouja, ik wil zowieso tenminste een keer de hele Legion class lijn uitspelen en volgens mij ben ik dan al meteen een heel eind op weg voor de flying achievements. En verder ben ik gewoon 'n completionist, dus eigenlijk kan ik het gewoon niet hebben dat ik iets niet gedaan heb O-)

Ik zie ook regelmatig achievements langskomen van level ~110 chars die dan de 500 of 1000 quests completed halen, terwijl m'n rogue al tegen de 4000 aanzit (en m'n rogue heeft 'n groot deel van tbc en wotlk in de mottenballen gezeten omdat m'n guild 'n healer nodig had)

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:42:
[...]

Ga maar eens een setje gear maken, je verliest er geld mee (zeker gear waar expolsum voor nodig is). Voor eigen gebruik ook nutteloos want tegen de tijd dat je een beetje fatsoenlijke gear kunt craften heb je al betere gear gekregen door mythics en world quests. De tijd dat je al levelend je eigen gear kon maken is helaas al heel lang voorbij.

Alleen de professions die waarde hebben voor het raiden zijn momenteel de moeite waard om te nemen.
Zoals hij al zei: nu wellicht. En het ligt er ook echt aan op welke momenten je mats inkoopt. Ik heb met elke proff succesvol winst gemaakt.

Het probleem is dat veel mensen 'zomaar' iets craften en direct denken winstgevend te zijn.

Ik denk wel, zoals al eerder gezegd, dat het beter kan. Maar het is echt niet onmogelijk om mooie stapels gold te verdienen. Zelf ga ik hopelijk binnenkort een 2e sub met gold betalen, om maar een voorbeeld te geven.

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:45:
[...]
Zoals hij al zei: nu wellicht. En het ligt er ook echt aan op welke momenten je mats inkoopt. Ik heb met elke proff succesvol winst gemaakt.

Het probleem is dat veel mensen 'zomaar' iets craften en direct denken winstgevend te zijn.

Ik denk wel, zoals al eerder gezegd, dat het beter kan. Maar het is echt niet onmogelijk om mooie stapels gold te verdienen. Zelf ga ik hopelijk binnenkort een 2e sub met gold betalen, om maar een voorbeeld te geven.
De ervaring leert mij dat non-raiding professions nooit beter worden als de expansion verder verloopt (met uitzondering van een mountje die misshien tijdelijk even wat waard is kort na introductie). Ik verwacht niet dat BFA ineens een uitzondering gaat zijn. Het zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.

Het zou mooi zijn als Blizzard zijn best doet om alle professions nuttig te maken. Een Blacksmith zou de hele expansion relevante gear moeten kunnen craften, of andere gear moeten kunnen verbeteren. Zelfde geldt voor leatherworking en tailoring etc..

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Zelfs niet de world boss helaas. Als Alliance moet je dus bijna 3 weken op je handen zitten.
En terecht, KUT alliance!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:03:
[...]

De ervaring leert mij dat non-raiding professions nooit beter worden als de expansion verder verloopt (met uitzondering van een mountje die misshien tijdelijk even wat waard is kort na introductie). Ik verwacht niet dat BFA ineens een uitzondering gaat zijn. Het zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.

Het zou mooi zijn als Blizzard zijn best doet om alle professions nuttig te maken. Een Blacksmith zou de hele expansion relevante gear moeten kunnen craften, of andere gear moeten kunnen verbeteren. Zelfde geldt voor leatherworking en tailoring etc..
En dat zou zo simpel kunnen door recipes te laten droppen in raids. Zo moeilijk is het niet maar blizz vertikt het.

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Nou. Dat was het dan. Het was in ieder geval m'n snelste unsub na het begin van een expansion ooit. Al voor de Warfronts fuck-up, dus de laatste ontwikkelingen vind ik vooral komisch. Jammer te zien hoever Blizzard afgegleden is.

https://niels.nu

• perryvdbosch
Hydra schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:25:
Nou. Dat was het dan. Het was in ieder geval m'n snelste unsub na het begin van een expansion ooit. Al voor de Warfronts fuck-up, dus de laatste ontwikkelingen vind ik vooral komisch. Jammer te zien hoever Blizzard afgegleden is.
Why so mad?

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:42:
[...]
Mijn resultaten laten iets anders zien (gemiddeld ~75k/ dag aan glyphs verkocht sinds expansion launch). Denk dat glyphs mijn meest constante sales zijn sinds ze geïntroduceerd zijn.
EnigmaNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:03:
[...]

Mijn ervaring als iemand die veel bezig is met craften en AH leert dat non-raiding professions prima blijven naarmate de expansion vordert. Daarbij blijven items uit vorige expansions ook verkopen voor transmog.

Gear blijft relevant. Nieuwe alts zullen nog steeds met 275-280 ilvl eindigen op het moment dat ze de 120 aantikken. Mensen met alts zullen setjes BoE gear blijven zodat ze meteen LFG/LFR in kunnen duiken zonder eerst WQs/normal dungeons te moeten doen. Alleen zijn de mats op dit moment nog dermate duur dat dit het niet waard is. Overigens heb ik de 310 epic procs van de crafted gear voor 10k+ verkocht (met een 310 dagger voor 52k als uitschieter).
Daarnaast kan je gewoon vanaf het begin al 355 items craften met iedere profession voor 2 slots, al zijn die wel BoP. Ook kan je andere zaken craften die zullen blijven verkopen (bags, follower equipment, dingen zoals de mount stirrups). Overigens heeft iedere expansion tot nog toe relevante gear laten craften vanuit deze professions door het beschikbaar stellen van nieuwe recipes bij nieuwe patches/raid tiers/factions, al zijn het over het algemeen maar 2 slots die je daarmee kan vullen. Maar Blizzard wil dan ook dat je daadwerkelijk content doet om gear te krijgen in plaats van alleen wat gold spenderen en je hele character in BoE gear uitdossen.
En dan blijven er nog steeds items over uit vorige expansions die je kan blijven craften die zullen blijven verkopen door het hele transmog/pet/toys/mount systeem. Dat is iets wat je niet kan doen met de raiding professions.

[ Voor 10% gewijzigd door Noiz op 12-09-2018 16:31 ]

• Hydra
Mad? Ik ben nu al uitgekeken. Da's alles. Heb eigenlijk altijd na een tijdje dat ik het wel weer okay vind. Dat duurt meestal een paar maanden. Nu 2 weken :)

Hydra schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:25:
Zou je kunnen onderbouwen wat je bedoelt? Ben best wel benieuwd wat je namelijk niet leuk vind of waar je je zo aan ergert dat je liever unsubbed dan door wilt spelen.

Pure nieuwsgierigheid tevens.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 12-09-2018 16:50 ]

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Wat een kut blizzard ook he... krijg van de warfront 370 rewards boots.. en van de mythic kist 3 keer raden ja natuurlijk boots!

/kut spel!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:34
Ben ondertussen alweer min of meer gestopt, in ieder geval niet meer gespeeld sinds zaterdag. Het enige wat ik nog te doen heb, is wat rep farmen. Honorbound is exalted, Tortollan moet nog 10k voor exalted, de anderen zitten hier tussen. Misschien eens in de 3 dagen kijken of ik zin heb om de emissaries te doen.
Legion had toch wat meer te doen zo in het begin, tenminste voor de dingen die ik leuk vind om te doen. Straks met 8.1 maar eens zien of het wat leuks brengt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
Kadardar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:49:
Zou je kunnen onderbouwen wat je bedoelt? Ben best wel benieuwd wat je namelijk niet leuk vind of waar je je zo aan ergert dat je liever unsubbed dan door wilt spelen.
Twee dingen die me erg leuk leken waren Expeditions en Warfronts. Die vallen beiden extreem tegen, enorm saai. Warfronts doe je alleen voor te loot, die veel te goed is voor wat je er voor moet doen: die ilevel 340+ loot maakt zowel heroics als raid finder overbodig.

Reactie van Blizzard? Op warfronts een ilevel 320 minimum zetten. Dus nu is Alliance genaaid en Horde (waar ik speel) kan door.

Daarnaast is het een extreme repgrind met erg weinig content. Instances zijn meh. En de professions bijvoorbeeld zijn helemaal uitgekleed.

Ik merk dat ik geen zin meer heb in te loggen, dus ik heb unsubbed. Nog 3 weken en dan loopt 't af, tot die tijd zie ik wel ff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik vind bfa ook eerder flauw. Het questen naar 120 heb ik gehaat (haat levelen meestal). De gebieden en world quests zijn OK maar heb ik nu wel een beetje gezien (bijna alles exalted), raiden zal ik niet meer doen (wil geen 5 uur vastzitten aan mijn bureau 's avonds) en mythics farmen, mja das wel OK maar de goesting mindert vlug zo te zien.

Er is ook gewoon redelijk wat gebeurd die me niet zint
Unbalanced classes
AZ gear is echt "meh"
Bugs en cheaters
Warfronts en expeditions vind ik echt niks aan

Ondertussen mijn sub cancelled maar loopt nog een maandje door nu, dit weekend mijn factions naar exalted brengen en hier en daar nog wat mythic+ doen waarschijnlijk. Daarna zien we wel, in december zal ik wellicht wel nog eens een maandje subben.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-09 01:04
8/8 HC! Helaas ben ik morgen niet aanwezig bij de eerste mythic raid i.v.m. werk :(

Hopelijk kost dat niet mijn raid plek!
Hydra schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:31:
[...]

Twee dingen die me erg leuk leken waren Expeditions en Warfronts. Die vallen beiden extreem tegen, enorm saai. Warfronts doe je alleen voor te loot, die veel te goed is voor wat je er voor moet doen: die ilevel 340+ loot maakt zowel heroics als raid finder overbodig.

Reactie van Blizzard? Op warfronts een ilevel 320 minimum zetten. Dus nu is Alliance genaaid en Horde (waar ik speel) kan door.

Daarnaast is het een extreme repgrind met erg weinig content. Instances zijn meh. En de professions bijvoorbeeld zijn helemaal uitgekleed.

Ik merk dat ik geen zin meer heb in te loggen, dus ik heb unsubbed. Nog 3 weken en dan loopt 't af, tot die tijd zie ik wel ff.
Je das balen als je 2 tegen slagen hebt. Kan het wel begrijpen. :) Ik had ook wel wat meer verwacht van warfronts. Qua islands had ik al eerder het gevoel dat het niet ging worden zoals het allemaal zo mooi werd verteld.
JDdeV1992 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:21:
8/8 HC! Helaas ben ik morgen niet aanwezig bij de eerste mythic raid i.v.m. werk :(

Hopelijk kost dat niet mijn raid plek!
Uhhh als een guild geen respect kan opbrengen voor iemand die moet werken dan vraag ik me eigen af wat de meeste daar voor het leven doen. Zou waarschijnlijk niet veel zijn.

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gister naar Azsuna geweest om wat WQ te doen (moet nog exalted) Kwam een hele mooie roze crystal tegen. Ik dacht hey! Is dit niet 1 van de Azsuna secret mount? Veel zoeken en 2 uur later heb ik 5 crystal's gevonden en ben ik de trotse bezitter van The Long Forgotten Hippogryph :D

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Zlysher schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:37:
Gister naar Azsuna geweest om wat WQ te doen (moet nog exalted) Kwam een hele mooie roze crystal tegen. Ik dacht hey! Is dit niet 1 van de Azsuna secret mount? Veel zoeken en 2 uur later heb ik 5 crystal's gevonden en ben ik de trotse bezitter van The Long Forgotten Hippogryph :D
Grats! Nog steeds 1 van mijn favoriete mounts :)! En dat je hem dan eigenlijk ook nog zo toevallig tegen het lijf loopt is helemaal mooi!

Vorige reset heb ik mijn +2 nog weten te completen. Goede upgrades gekregen, ook uit de weekly chest. Ik zit nu op 344 ilvl. Ga deze week minstens een +3 proberen te voltooien!

On a side note:
The Bone Rattlers, guild waarin ik een officer ben, wil heel graag van start met Uldir normal om te beginnen.
Alleen is ons raid team ergens begin dit jaar een beetje uiteen gevallen. Dus zijn we nu op zoek naar nieuwe leden die graag ons raid team zouden willen versterken! Op het moment zijn we vooral bezig met mythic+.

Dus als je speelt op Hellscream of Aggramar en je bent op zoek naar een leuke guild, schiet gewoon even iemand aan van TBR en dan kan deze je inviten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren heb ik voor het eerst stappen gezet binnen de Uldir raid... en dan wel LFR. De eerste drie bosses gedaan, maar ik moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb. Niet te veel annoying trash en de bosses zijn leuk om te doen.

Ik denk dat ik te zijner tijd maar eens wat tijd ga spenderen aan normal en/of heroic runs. En wellicht ook M+ dungeons. :)

Helaas moet ik toch overal m'n tijd vandaan zien te schrapen, dus het is even puzzelen hoe dit voor elkaar te krijgen. :)

• BlackMage
Ik wilde gister ook de LFR gaan doen, maar helaas besloot mn SSD om stuk te gaan. Toen ik er een ander in had gezet en alles weer geinstalleerd was, werd ik begroet door een queue op Draenor, dat was lang geleden :P

Maar daar had ik geen zin meer in dus volgende keer beter.

Ik heb gister nog wel exalted bij de Anglers gehaald, dus ik heb eindelijk mn waterstrider mount :P

Mijn volgende side projectje wordt denk ik Highmountain Tauren unlocken, iemand enig idee wat ik kan verwachten qua tijdsdruk? Ik moet vast puur vertrouwen op de worldquests en emissaries zeker? Ik heb de zone volledig gedaan en ben net honored nu.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:40
Net geluk gehad met mijn rogue. Omdat ik het vermoeden al had dat het gefixt zou worden warfronts veel gespeeld en daardoor van ilvl 290 naar 330 gegaan. (Had ook een wq gedaan voor wapens en een LFR run gedaan)

Opzich leuk dat je ilvl omhoog gaat maar de gear is niet heel geweldig. Met een middagje heroics doen (Of mythics met guildys) levert hetzelfde / meer op.

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer de ingame rewards van Blizzcon bekend gaan worden. Overwatch troep boeit me niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:51:
Ben benieuwd wanneer de ingame rewards van Blizzcon bekend gaan worden. Overwatch troep boeit me niet.
Same here :) Eerder schaf ik geen digital ticket aan. :)

• perryvdbosch
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:51:
Hoop zo'n fancy mount, die van vorig jaar was zo tof!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik zit er wel over te denken om een VT aan te schaffen.. de panels vorig jaar waren echt heel tof om te zien..

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

RustStorm schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:19:
Gisteren heb ik voor het eerst stappen gezet binnen de Uldir raid... en dan wel LFR. De eerste drie bosses gedaan, maar ik moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb. Niet te veel annoying trash en de bosses zijn leuk om te doen.

Ik denk dat ik te zijner tijd maar eens wat tijd ga spenderen aan normal en/of heroic runs. En wellicht ook M+ dungeons. :)

Helaas moet ik toch overal m'n tijd vandaan zien te schrapen, dus het is even puzzelen hoe dit voor elkaar te krijgen. :)
En? Zijn er wipes geweest of was het echt goed te doen? Ben gewoon benieuwd hoe ze LFR nu getuned hebben!

Wij hebben gisteren een full normal clear gedaan en daarna nog 3 HC bosses.. al met al een leuke run!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• perryvdbosch
hmr schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:42:
[...]

En? Zijn er wipes geweest of was het echt goed te doen? Ben gewoon benieuwd hoe ze LFR nu getuned hebben!

Wij hebben gisteren een full normal clear gedaan en daarna nog 3 HC bosses.. al met al een leuke run!
Nou ik ben gister dus gewoon gewiped bij MOTHER 8)7

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:43
Afgelopen paar dagen bezig geweest met mn warrior tank. Vanaf 328 uiteindelijk uitgekomen op 343 en eindelijk een epic upgrade gevonden.
De 4 Mythic dungeon kunnen afronden en daar dropte mooi een 375 heroic warforged 1 hander uit.
De dungeons gaan steeds beter en geen grote problemen gehad.

• JDdeV1992
Kadardar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:16:
[...]

Je das balen als je 2 tegen slagen hebt. Kan het wel begrijpen. :) Ik had ook wel wat meer verwacht van warfronts. Qua islands had ik al eerder het gevoel dat het niet ging worden zoals het allemaal zo mooi werd verteld.

[...]

Uhhh als een guild geen respect kan opbrengen voor iemand die moet werken dan vraag ik me eigen af wat de meeste daar voor het leven doen. Zou waarschijnlijk niet veel zijn.
Snap wat je zegt maar het is een mythic raiding guild die echt hardcore gaat, en als trial kan elke fout et cetera je plek kosten. Maar goed, we zullen zien!

Verwijderd

JDdeV1992 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:08:
[...]

Snap wat je zegt maar het is een mythic raiding guild die echt hardcore gaat, en als trial kan elke fout et cetera je plek kosten. Maar goed, we zullen zien!
Mijn guild doet ook mythic maar ruimte voor afwezigheid moet er altijd zijn vind ik. Ook vrij achterhaald om nog 'diehard' te raiden, is helemaal niet meer nodig tegenwoordig.

Lekker een andere guild zoeken die er relaxter in staat is mijn advies. Of je moet het fijn vinden voor elk foutje behandeld te worden als een kind. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:10:
[...]

Mijn guild doet ook mythic maar ruimte voor afwezigheid moet er altijd zijn vind ik. Ook vrij achterhaald om nog 'diehard' te raiden, is helemaal niet meer nodig tegenwoordig.

Lekker een andere guild zoeken die er relaxter in staat is mijn advies. Of je moet het fijn vinden voor elk foutje behandeld te worden als een kind. :P
Beetje kort door de bocht.
Als ik een Trial in mijn team heb die vaak er niet is ivm werk dan zal die ook het onderspit moeten delven.
Als raider commit je op bepaalde dagen jezelf voor X uur aan een raid.
Kan je niet, dat kan prima. Maar als het te vaak gebeurd gaan er consequenties volgen, het is net als werk als je daar vaak niet op komt dagen ook al heb je een goede reden zullen ze ook liever iemand anders hebben.

En dat jij Die hard raiden niet nodig vind neemt niet weg dat sommige dat leuk vinden om te doen.
Dus nee het is niet achterhaald, het is prima te doen als mensen er plezier uit halen.
Want ik zeg toch ook niet 'ja het is eigenlijk niet nodig om te gearen want er komen toch catchup mechanics'

Steam: Ryada.

• EnigmaNL
Ryada schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:26:
[...]

Als ik een Trial in mijn team heb die vaak er niet is ivm werk dan zal die ook het onderspit moeten delven.
Kan je niet, dat kan prima. Maar als het te vaak gebeurd gaan er consequenties volgen, het is net als werk als je daar vaak niet op komt dagen ook al heb je een goede reden zullen ze ook liever iemand anders hebben.

En dat jij Die hard raiden niet nodig vind neemt niet weg dat sommige dat leuk vinden om te doen.
Dus nee het is niet achterhaald, het is prima te doen als mensen er plezier uit halen.
Want ik zeg toch ook niet 'ja het is eigenlijk niet nodig om te gearen want er komen toch catchup mechanics'
Kwestie van een groter raid team opzetten zodat je een flexibele schil kunt hebben. Afhankelijk van het aantal signups doe je dan 2/3/9 of 2/4/14 bijvoorbeeld.

Een raid team met 100% vaste slots werkt leuk als je met een groep studenten of ambtenaren werkt, die kunnen elke avond gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 13-09-2018 11:30 ]

Verwijderd

Ryada schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:26:
[...]

Je haalt het uit het verband of de context van degene die ik quotte klopt niet helemaal. Ik doelde meer op 1x niet kunnen komen omdat het anders direct je raidplek kost.

Uiteraard moet je wel een betrouwbare raider zijn. Maar af en toe niet meekunnen (met bijv. 90 of 95% attendance) lijkt mij heel normaal.

Als je meer dan 3 dagen per week raid dan doe je gewoon wat fout als team. Zoveel tijd kost het simpelweg niet meer om iets te clearen. Behalve als je dus voor de top 100 gaat of zo. En dat vind ik hardcore. Ik ken ook eigenlijk nog maar weinig guilds die meer dan 3x per week raiden.

My 2 cents.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:43:
[...]

Je haalt het uit het verband of de context van degene die ik quotte klopt niet helemaal. Ik doelde meer op 1x niet kunnen komen omdat het anders direct je raidplek kost.

Uiteraard moet je wel een betrouwbare raider zijn. Maar af en toe niet meekunnen (met bijv. 90 of 95% attendance) lijkt mij heel normaal.

Als je meer dan 3 dagen per week raid dan doe je gewoon wat fout als team. Zoveel tijd kost het simpelweg niet meer om iets te clearen. Behalve als je dus voor de top 100 gaat of zo. En dat vind ik hardcore. Ik ken ook eigenlijk nog maar weinig guilds die meer dan 3x per week raiden.

My 2 cents.
Ik heb het over het algemene aspect van jou statement. jij zette je statement in een algemene reactie neer ipv specifiek op deze situatie ;)

En ik ken genoeg guilds die meer dan 3 keer in de week raiden. Het zijn er veel meer dan je denkt.
Vooral onder de Mythic guilds zijn er veel hardcore guilds.
Hardcore raiden is wat Method/Pieces doen, niet wat alle wannabe guilds doen.
Nogmaals dat jij het het niet waard vind of dat jij het fout vind maakt het niet fout.

Steam: Ryada.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
EnigmaNL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:29:
[...]

Kwestie van een groter raid team opzetten zodat je een flexibele schil kunt hebben. Afhankelijk van het aantal signups doe je dan 2/3/9 of 2/4/14 bijvoorbeeld.

Een raid team met 100% vaste slots werkt leuk als je met een groep studenten of ambtenaren werkt, die kunnen elke avond gamen.
Kan niet he, Mythic raids zijn nog steeds getuned en fixed op 20 man, kom je met minder word het niet gescaled en meer dan 20 kunnen gewoon niet naar binnen.

Wij hebben 27 raiders in onze Mythic raid en zeg even 1 of 2 niet aanwezig betekend nog steeds 5 man op de bench.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 13-09-2018 11:56 ]

• perryvdbosch
Ryada schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:54:
[...]

Ik heb het over het algemene aspect van jou statement. jij zette je statement in een algemene reactie neer ipv specifiek op deze situatie ;)

En ik ken genoeg guilds die meer dan 3 keer in de week raiden. Het zijn er veel meer dan je denkt.
Ik wou dat ik er de tijd voor had :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDdeV1992 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:08:
[...]

Zou bij mij er toch wel aanliggen hoe vaak dat gebeurd en niet na de eerste 2 weken raiden en dan 1 dag niet op kunnen dagen dus gelijk. ;w Dat zou een kwestie van tijd worden voordat je er dan uitgekicked gaat worden. Zou zelf dit doen: de calendar declinen en de raidleader op de hoogte brengen dat je moet werken die dag. Meer kan je niet doen en weet de raidleader ook waarom je declined. Is tevens vaak meer respect voor dan declinen en niets laten weten.

Maar goed, hoop voor je dat het goed komt. Zou me er niet druk overmaken als je wel gekicked wordt want als dat niet deze week gebeurd, gebeurd het wel een paar weken later als ze op de attendance zitten.

Heb al genoeg mee gemaakt als trial, was het niet iemand die in het ziekenhuis lag, moest werken op de raid dag/tijd of dat ik ineens 30 minuten weg moest omdat ik het bed van me zoontje lager moest gooien omdat hij had gevonden hoe die zich kon optrekken aan de rand. Heel vaak gewoon goed gegaan door eerlijk te zijn, enkele keren zelf eieren voor me geld gekozen en gezegd dan passen wij niet bij elkaar en verder op zoek gaan naar een guild waar ik wel bij pas. Hoe je bij een guild past is maar net afhankelijk van de situatie waar je net in zit.

Situaties zijn heel verschillend, is maar net zelf overwegen of het slim is om een bepaalde soort guild te joinen in dat geval. Maar mag hopen dat de meeste slim genoeg zijn dat zelf uit te vogelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 13-09-2018 12:06 ]

• JDdeV1992
Komt ook wel goed hoor mensen! Heb precies dat gedaan wat je zegt, geïnformeerd over het feit dat ik moet werken al toen ik de guild joinde!

Succes allemaal weer vandaag!
JDdeV1992 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:34:
Komt ook wel goed hoor mensen! Heb precies dat gedaan wat je zegt, geïnformeerd over het feit dat ik moet werken al toen ik de guild joinde!

Succes allemaal weer vandaag!
Kijk das nou scherp en slim. Alvast vooraf melden, zijn er ook geen verassingen. :)

Als ze het al wisten zou ik echt geen reden zien waarom ze je zouden kicken... daar zijn ze zelf akkoord meegegaan toen ze je in de raid groep hebben opgenomen en hadden ze dus rekening mee kunnen houden. Het moet natuurlijk niet vaker zijn dat je er niet bent dan wel maar dat spreekt voor zich als je voor zo guild kiest.

Verwijderd

Ik vraag het hier even aangezien er geen recente draad voor Starcraft (2) lijkt te zijn. Ik ben begonnen met het spel te spelen en ik wil ook wel eens de DLC's spelen (Heart of the Swarm en Legacy of the Void). Heeft Blizzard net als Steam vaste periodes met korting? Niet dat het spel niet de prijs waard is maar dat zou mooi meegenomen zijn.
Pagina: 1 ... 12 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.