Hoe bevalt je shaman? Welke spec speel je?corset schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:20:
Zo, uiteindelijk progress:
Warrior 333
Shaman 331
Demon Hunter 329
Donderdag beginnen de raids voor mij met de shamancan't wait!
Warrior ilvl 340 en Mage 336. Ben benieuwd naar de raid van de week.
De activity in onze guild was laag, maar de laatste tijd joinen er toch weer wat nederlanders in onze Guild. Wel leuk om toch nog nieuwe mensen binnen te krijgen , zeker aangezien de guild al sinds release bestaat.
De activity in onze guild was laag, maar de laatste tijd joinen er toch weer wat nederlanders in onze Guild. Wel leuk om toch nog nieuwe mensen binnen te krijgen , zeker aangezien de guild al sinds release bestaat.
Gisteravond heb ik weer de mogelijkheid gehad om 2 mythics te doen. Atal'Dagar en King's Rest. En vooral die laatste: awesome instance als je het mij vraagt. Redelijke lastige trash en vooral de birdy is een hell als mensen niet doen wat er van ze wordt verwacht. Gelukkig gisteren, na enkele wipes, de groep zo ver gekregen om bloodlust/heroism bij start van het gevecht te doen wat resulteerde in een kill.
Echt mijzelf uitstekend vermaakt gisteravond.
Echt mijzelf uitstekend vermaakt gisteravond.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Eindelijk begonnen met BfA 
Zag gisteren wel wat Iron Dwarfs en wat is dat een mooi ras zeg .
Goed gedaan.
Klopt het dat er nog niets bekend is over de laatste twee rassen ?
Goed gedaan.
FUMES et CARNES
Komen volgende patch. Is op gamescon gezegd.Iusedto schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:53:
Eindelijk begonnen met BfA
Goed gedaan.
spoiler:
Je krijgt met 8.1 een nieuwe faction om de naga tegen te houden. Zodra die rep exalted aantikt kun je zandalaar trolls en kul tiran humans vrijspelen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zo, ik ben zo goed als klaar voor Uldir 
Pathfinder part 1 is bijna af. Alleen nog paar schildpadden redden en mis geloof ik nog ergens 1 gebied voor explorer.
Gear ondertussen op 342. En dat is nog met een 325 shoulder. Heb misschien vanavond nog 1 laatste kans met King's Rest, maar alle andere mythics gedaan en bij elke boss die shoulders kon droppen kwam er leather. De anderen in de groep hadden genoeg keuze in ieder geval
Wel nog slechte trinkets helaas. Mijn necklace kan nog naar 19 voor de raid opent. Heb geen tijd gehad om echt te farmen.
Helaas geen geluk met rng (maar ja, what else is new...): slechts 1 warforge, een 345 ring, verder echt helemaal niets. En ik loop de hele week al rond tijdens world quests om herbs op te pakken, maar gewoon precies 1x anchor weed tegengekomen. Zit ik dan met m'n quest om 9x een item te looten voor rank 3... Dat gaat nog maanden duren zo
Uiteindelijk inscription maar omgewisseld voor alchemy. Alle recipes al op rank 3, dus nu maar hopen op wat leuke procs. Wel even aan denken om volgende keer de goede flask aan te klikken... Had per ongeluk 2 agility gemaakt ipv intellect... Iets zegt me dat het wel verkocht moet kunnen worden. Nu alleen nog anchor weed om meer flasks te kunnen maken!
Pathfinder part 1 is bijna af. Alleen nog paar schildpadden redden en mis geloof ik nog ergens 1 gebied voor explorer.
Gear ondertussen op 342. En dat is nog met een 325 shoulder. Heb misschien vanavond nog 1 laatste kans met King's Rest, maar alle andere mythics gedaan en bij elke boss die shoulders kon droppen kwam er leather. De anderen in de groep hadden genoeg keuze in ieder geval
Helaas geen geluk met rng (maar ja, what else is new...): slechts 1 warforge, een 345 ring, verder echt helemaal niets. En ik loop de hele week al rond tijdens world quests om herbs op te pakken, maar gewoon precies 1x anchor weed tegengekomen. Zit ik dan met m'n quest om 9x een item te looten voor rank 3... Dat gaat nog maanden duren zo
Uiteindelijk inscription maar omgewisseld voor alchemy. Alle recipes al op rank 3, dus nu maar hopen op wat leuke procs. Wel even aan denken om volgende keer de goede flask aan te klikken... Had per ongeluk 2 agility gemaakt ipv intellect... Iets zegt me dat het wel verkocht moet kunnen worden. Nu alleen nog anchor weed om meer flasks te kunnen maken!
Even gemist als het er al staat (volgens mij niet). Maar hier kan je je inlezen wat betreft de Uldir tactics.
https://questionablyepic.com/uldir/
Zelf nu 340, slack alleen enorm op WQ's. Dus mijn neck is nog maar 325
. Wellicht vanavond nog even mijn best voor doen
. En dan is deze disc priest ready for the raid.
https://questionablyepic.com/uldir/
Zelf nu 340, slack alleen enorm op WQ's. Dus mijn neck is nog maar 325

Enhancement Mainstomley schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:12:
[...]
Hoe bevalt je shaman? Welke spec speel je?
Resto Offspec
Elemental raak ik net zoveel aan als blizzard dat doet, totaal niet dus
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mijn ilvl is overigens rond 338, maar eerlijk gezegd heb ik wel veelal stukken gear waar niet mijn geprefereerde stats op staan (crit + mastery). Een hoger ilvl is zeker in het begin belangrijker, maar ik hoop toch in loop van de expansion wel de juiste pieces te kunnen vergaren...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Oh mooi.Kadardar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:14:
[...]
Komen volgende patch. Is op gamescon gezegd.
Zou wel een Kul Tiras human warrior willen hebben als ik eerlijk ben
FUMES et CARNES
Weer zo'n hele grafgrind doen?Kadardar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:14:
[...]
Komen volgende patch. Is op gamescon gezegd.
spoiler:Je krijgt met 8.1 een nieuwe faction om de naga tegen te houden. Zodra die rep exalted aantikt kun je zandalaar trolls en kul tiran humans vrijspelen.
Nou alles voor die trollen haha, heb er speciaal mijn faction voor veranderd.Raptar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:20:
[...]
Weer zo'n hele grafgrind doen?Goeie God, wat uitdagend gedaan weer van Blizzard.

Normaal gesproken heb ik er minder moeite mee, maar om een of andere reden voelt het deze expansion heel langzaam aan. Nou ja...Raptar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:20:
[...]
Weer zo'n hele grafgrind doen?Goeie God, wat uitdagend gedaan weer van Blizzard.
Het klopt dat deze expansion heel wat langzamer gaat dan Legion. Blizzard gaf ook aan dat ze bij Legion teveel gereleased hadden in 1x, waardoor er veel content drought was mid expansion.RustStorm schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:26:
[...]
Normaal gesproken heb ik er minder moeite mee, maar om een of andere reden voelt het deze expansion heel langzaam aan. Nou ja...geduld is een schone zaak uiteindelijk... Maar pfoeh!
Ik denk dat ze dit willen tegenwerken door in stapjes dingen te releasen
Verwijderd
Ik vind het prima zo. Nog geen enkel moment gehad dat ik mij verveelde (ik speel 2 chars, meer dan dat ga ik de komende tijd sowieso niet doen). Sterker nog, ik heb zelfs moeite om prioriteiten te stellen.loki53221 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:43:
[...]
Het klopt dat deze expansion heel wat langzamer gaat dan Legion. Blizzard gaf ook aan dat ze bij Legion teveel gereleased hadden in 1x, waardoor er veel content drought was mid expansion.
Yeah, moet er ook wel heel erg inkomen hoor. Of Legion iets teveel gespeeld, of ik moet nog een beetje acclimatiseren, maar de xpac heeft me nog niet echt te pakken.RustStorm schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:26:
[...]
Normaal gesproken heb ik er minder moeite mee, maar om een of andere reden voelt het deze expansion heel langzaam aan. Nou ja...geduld is een schone zaak uiteindelijk... Maar pfoeh!
We zijn met Legion gewoon teveel verwend, was wel een dijk van een expansion hoor.
Misschien zelfs beter dan Wrath of the Lichking (al is dat veruit de beste exp IMO)Raptar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:04:
[...]
Yeah, moet er ook wel heel erg inkomen hoor. Of Legion iets teveel gespeeld, of ik moet nog een beetje acclimatiseren, maar de xpac heeft me nog niet echt te pakken.
We zijn met Legion gewoon teveel verwend, was wel een dijk van een expansion hoor.
Ben ik dan het rare eendje die Legion niet zo sterk vond? Ik geniet meer van BFA nu dan van Legion destijds.perryvdbosch schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:06:
[...]
Misschien zelfs beter dan Wrath of the Lichking (al is dat veruit de beste exp IMO)
Nee hoorloki53221 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:11:
[...]
Ben ik dan het rare eendje die Legion niet zo sterk vond? Ik geniet meer van BFA nu dan van Legion destijds.
Ik vond Legion een stuk minder dan de voorgaande expansies.
Kan ook zijn omdat ik het hele Demon invasion en fel green spuugzat was
FUMES et CARNES
Ik vind BFA ook leuker. Al die sci-fi en onzin vond ik minder dan dit
Doe mij maar weer MoP, wat mij betreft de beste uitbreiding.
Nóg meer time-gated content dus. Dat was in Legion al mega irritant. Ben je lekker met je questline bezig en ineens houdt het op en moet je wachten tot volgende week om de volgende 2 quests te doen.loki53221 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:43:
[...]
Het klopt dat deze expansion heel wat langzamer gaat dan Legion. Blizzard gaf ook aan dat ze bij Legion teveel gereleased hadden in 1x, waardoor er veel content drought was mid expansion.
Ik vond Legion in het begin redelijk sterk maar al dat groen werd ik op een gegeven moment spuugzat. Daar bovenop nog legendaries en artifacts en Legion werd al snel een van de minder leuke expansions voor mij.Iusedto schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:21:
[...]
Nee hoor
Ik vond Legion een stuk minder dan de voorgaande expansies.
Kan ook zijn omdat ik het hele Demon invasion en fel green spuugzat was
Ik had dikke pech met legendaries en krijg constant de allerslechtste voor mijn spec. Pas bij Antorus kreeg ik de twee BiS legendaries voor mijn spec, 75% van de expansion underperformde ik hierdoor en dat was echt niet leuk.
Artifact Power zorgde er samen met legendaries voor dat het heel lastig was om alts op niveau te krijgen en dat was voor mij als (inmiddel ex-)altoholic echt een enorm minpunt.
Ik was heel erg blij toen ik hoorde dat BFA geen legendaries zou krijgen. Helaas hebben we nu Azerite Gear wat eigenlijk gewoon een kleine variatie op je Artifact Weapon is (met veel minder leuke traits)...
Lol, schilderijen waarvan de ogen van de persoon je blijven volgen.
Creepy
Creepy
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 04-09-2018 13:04 ]
FUMES et CARNES
Nee, je krijgt nieuwe content. Zoals iedere patch in WoW. Het enige wat time-gated is op dit moment, is de War Campaign wat ook enigszins logisch is. Deze zal de leidraad zijn door deze gehele expansion.EnigmaNL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:39:
[...]
Nóg meer time-gated content dus. Dat was in Legion al mega irritant. Ben je lekker met je questline bezig en ineens houdt het op en moet je wachten tot volgende week om de volgende 2 quests te doen.
Overigens mijn warrior nu op 342 (helaas nog geen enkele 2-hander zien droppen in 3 weken van mythics) en de DK zit op 339. Door vakantie de afgelopen 2 weken volop WQs kunnen doen en merk nu wel dat ik blij ben dat ik met de meeste facties richting exalted ga (contract ook gewijzigd naar Tortollan nu) en ik WQs kan skippen aangezien ik niet iedere azerite WQ ga doen. Dus weer wat meer tijd om meer alts te levelen alhoewel mythic+ en waarschijnlijk Uldir ook de nodige tijd zullen gaan opslokken
Welkom in wow, elke patch is een grind uiteindelijk. Is het niet voor rep is het wel m+/raiden en gear halen zo niet is het wel PvP en rating. Dan is er nog collect-a-thon in de vorm van oude raids of pets. Maar goed het houd je bezig.:)Raptar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:20:
[...]
Verwijderd
Tja, ik heb inmiddels uit mythics: 2x bracers, 2x wapen, 2x broek, 3x ring en 2x boots, de rest zit fijn op 325 ilevel, waardoor ik net de 336 heb aangetikt.Noiz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:27:
[...]
Overigens mijn warrior nu op 342 (helaas nog geen enkele 2-hander zien droppen in 3 weken van mythics) en de DK zit op 339.
Verwijderd
Ik vond het ook wel meevallen. TBC is voor mij de allerleukste expansion ooit geweest.loki53221 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:11:
[...]
Ben ik dan het rare eendje die Legion niet zo sterk vond? Ik geniet meer van BFA nu dan van Legion destijds.
Het is ook wel vroeg trouwens om nu al te zeggen dat BFA beter is. We gaan net aan de eerste raid tier beginnen. Laten we over een jaar maar eens gaan kijken hoe het ervoor staat.
En dan nog. Ieder z'n voorkeur. Mocht je BFA helemaal niks vinden dan kun je altijd nog unsubben.
Ik zeg niet dat BFA beter is, ik geniet er nu meer van dan bij Legion. Dit kan natuurlijk met elke patch veranderen.Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:23:
[...]
Ik vond het ook wel meevallen. TBC is voor mij de allerleukste expansion ooit geweest.
Het is ook wel vroeg trouwens om nu al te zeggen dat BFA beter is. We gaan net aan de eerste raid tier beginnen. Laten we over een jaar maar eens gaan kijken hoe het ervoor staat.
En dan nog. Ieder z'n voorkeur. Mocht je BFA helemaal niks vinden dan kun je altijd nog unsubben.
Het schilderij met de grote boobies vind ik nochtans niet erg creepy hoorIusedto schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:03:
Lol, schilderijen waarvan de ogen van de persoon je blijven volgen.
Creepy
Ja, niet alleen haar ogen vallen opSideShow schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:31:
[...]
Het schilderij met de grote boobies vind ik nochtans niet erg creepy hoor

FUMES et CARNES
Als je nog een leuke guild zoekt Wipe Knights zoeken nog members.shoombak schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Iemand nog tips voor leuke (NL) alliance guild op Silvermoon?
[...]
door de keuzestress heb ik slechts een dungeon getanked nadat ik 120 ben geworden en ben daarna mijn paladin gaan levelen.
Als je interesse hebt kan je een PM sturen.
Ik wil je gerust helpen, stuur even je battletag in een PM.Beavbusi schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:34:
Kan trouwens wel een keer iemand meenemen een Mythic in. Ben tank dus maken we wel een groep. Ben Alliance op Silvermoon. Je kan voor mijn battle tag wel een berichtje sturen!
Als je nog een leuke guild zoekt op silvermoon een NL dan heb ik die ook gelijk haha
*edit*
Verkeerd gelezen excuses daarvoor

[ Voor 5% gewijzigd door pascal073 op 04-09-2018 16:02 ]
Bedoelde dat ik wel kan helpen. Ik zit al al in Ignite daar.
Of kom op het Tweakers Discord dan gaat het schakelen voor het maken van groepen iets sneller
Toch mooi dat je met een class trial die allied races kunt unlocken. Even Void Elf en Lightforged Draenei gefixed! Heb geen zin om een van m'n Horde 110's te levellen. Misschien maar weer eens helemaal wat anders doen en een VE of een LD levellen en weer eens loeren aan de Alliance kant
Tesla M3LR '21
Oh wow, ben toch helemaal weg van Kul Tiran.
Ga ik nou Alliance leuk vinden ?
Ga ik nou Alliance leuk vinden ?

FUMES et CARNES
Huh, leg is uitApple schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:09:
Toch mooi dat je met een class trial die allied races kunt unlocken. Even Void Elf en Lightforged Draenei gefixed! Heb geen zin om een van m'n Horde 110's te levellen. Misschien maar weer eens helemaal wat anders doen en een VE of een LD levellen en weer eens loeren aan de Alliance kant

Rupsen, Rapsen.
Nouja, het belangrijkste is dat je 1 char hebt die de benodigde rep exalted heeft. Dat kan zowel een horde als een alliance char zijn.
Maar om dan daadwerkelijk de allied race questchain te kunnen starten moet je een level 110 hebben van de goeie faction. Dan telt een trial level 110 schijnbaar ook
Tesla M3LR '21
Interessant; alleen jammer dat ik legion niet echt gespeeld heb; dus moet eerst werken aan exaltedApple schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:37:
[...]
Nouja, het belangrijkste is dat je 1 char hebt die de benodigde rep exalted heeft. Dat kan zowel een horde als een alliance char zijn.
Maar om dan daadwerkelijk de allied race questchain te kunnen starten moet je een level 110 hebben van de goeie faction. Dan telt een trial level 110 schijnbaar ookNet even getest, en inmiddels kan ik VE's en LD's aanmaken dus het werkt blijkbaar.

Rupsen, Rapsen.
Dat wist ik nietApple schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:37:
[...]
Maar om dan daadwerkelijk de allied race questchain te kunnen starten moet je een level 110 hebben van de goeie faction. Dan telt een trial level 110 schijnbaar ookNet even getest, en inmiddels kan ik VE's en LD's aanmaken dus het werkt blijkbaar.
Ja ik ben een Void Elf Rogue aan het levellen vanaf het begin. Vind het super leuk ook om die oude zones weer eens te zien. Heb verder totaal geen zin om op m'n 110's te spelen aan horde kant dus mooi deze rustig levellen en kijken hoe het loopt.
Ga zondag 2 weken naar Amerika dus sowieso geen tijd om te spelen dan dus kan het mooi rustig aan doen haha
Ga zondag 2 weken naar Amerika dus sowieso geen tijd om te spelen dan dus kan het mooi rustig aan doen haha
Tesla M3LR '21
Wat is er ongelofelijk veel te doen in BfA zeg, wow.
Nu 3 dagen echt kunnen spelen en het bevalt goed
Ik loop door mijn vakantie wel achter maar dat maakt me geen bal uit hehe.
FUMES et CARNES
Ik zei net toevallig tegen een collega; er is zo veel te doen op het moment, dat het voor mij nu voelt dat het spelen pas een beetje lucratief is als je minstens 3 uurtjes hebt per sessie. Anders is het in een uurtje een aantal WQs doen en dan is het alweer klaar...Iusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:10:
Wat is er ongelofelijk veel te doen in BfA zeg, wow.
Ik vind het, eerlijk gezegd, echt een heerlijke expansion tot dusverre. Ook alle instances vind ik gewoon leuk om te doen, en dat is lang geleden dat ik dat gevoel heb gehad. Ik hoop alleen wel dat het nog een beetje te doen is om M0 te blijven puggen, zonder gekke geareisen...
Ik moet WQ's nog vrij spelen denk ik. Geen idee hoe, maar dat zoek ik later wel uitRustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:19:
[...]
Ik zei net toevallig tegen een collega; er is zo veel te doen op het moment, dat het voor mij nu voelt dat het spelen pas een beetje lucratief is als je minstens 3 uurtjes hebt per sessie. Anders is het in een uurtje een aantal WQs doen en dan is het alweer klaar...
Ik vind het, eerlijk gezegd, echt een heerlijke expansion tot dusverre. Ook alle instances vind ik gewoon leuk om te doen, en dat is lang geleden dat ik dat gevoel heb gehad. Ik hoop alleen wel dat het nog een beetje te doen is om M0 te blijven puggen, zonder gekke geareisen...
Ben nu in het laatste quest gebied vd 3 bezig en ik kijk wel hoe alles loopt. Speel voorlopig als DPS ( unholy DK) maar als Kul Tiran eindelijk eens speelbaar is dan maak ik direct, maar dan ook direct een Kul Tiran prot warrior aan. (als dat kan )
Vind hun models echt helemaal geweldig
Lekker "bulky" lol
FUMES et CARNES
inderdaad genoeg te doen, ik heb niet genoeg speeltijd om alles te doen op een dag wat ik zou willen
momenteel meehelpen guildies te gearen waardoor ikzelf iets minder tijd heb voor mijn eigen toon.zo hielp ik gister een van de tanks te gearen in normal tot hij 305 was,om daarna nog een hc te doen,nog snel wat wq en kleine dingen doen en naar bed,dat was weer 3 uur
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Is prima te doen hoor. Je moet alleen zelf even een groepje samenstellen.RustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:19:
[...]
Ik zei net toevallig tegen een collega; er is zo veel te doen op het moment, dat het voor mij nu voelt dat het spelen pas een beetje lucratief is als je minstens 3 uurtjes hebt per sessie. Anders is het in een uurtje een aantal WQs doen en dan is het alweer klaar...
Absoluut waarheid.Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:55:
[...]
Is prima te doen hoor. Je moet alleen zelf even een groepje samenstellen.
Leukste zou zijn om het iedere week met de guild te kunnen doen.
Ik speel de game extreem casual omdat ik een vrouw en kinderen heb. dus ik kan niet ongestoord gamen en ga dus vaak afk.
Ik kan niet wachten om Uldir te doen, helaas moeten mensen zoals ik wachten op LFR (die gaat volgende week pas live)
ik speel in dungeons ook alleen dps, kan moeilijk daar afk gaan als tank of healer
Ik kan niet wachten om Uldir te doen, helaas moeten mensen zoals ik wachten op LFR (die gaat volgende week pas live)
ik speel in dungeons ook alleen dps, kan moeilijk daar afk gaan als tank of healer
nothing stops this train
Warfronts zijn vanaf vandaag beschikbaar toch? Zou wel mooi zijn, kijken of ik daar iets mee kan, ondanks dat ik PvP alles behalve leuk vind.
Warfronts zijn PvE gelukkigRustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:22:
Warfronts zijn vanaf vandaag beschikbaar toch? Zou wel mooi zijn, kijken of ik daar iets mee kan, ondanks dat ik PvP alles behalve leuk vind.
Yay!
Niet echt. Meer zoals winterspring(?)grasp vroeger was. https://www.wowhead.com/a...outdoor-warfronts-rewardsRustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:27:
[...]
Yay!Dat is mooi te lezen. Hetzelfde principe als de expeditions?
Hier kan ik me wel in vinden ja, met een uurtje spelen zet je echt maar baby steps. Gisteren wilde ik ook maar "eventjes" spelen, logde om 20:00 in en het was in no time 00:15. Als je de voice joined wordt het meestal wel een latertje, zeker als je Mythics of iets gaat doen. Hoe dan ook, het was een lekker avondjeRustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:19:
[...]
Ah ja! Helder, thanks!garriej schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:36:
[...]
Niet echt. Meer zoals winterspring(?)grasp vroeger was. https://www.wowhead.com/a...outdoor-warfronts-rewards
Wellicht eens naar kijken vanavond, als ik er tijd voor heb.

je kan niet zomaar queuen hoor voor warfront.
er moet eerst 100% gehaald worden
net gekeken op onze server, we zitten pas op 6%
nothing stops this train
Vandaag ? Oh, dat is mooi. Heb ik weer wat te doen lol.RustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:22:
Mijn quest log is zo onmetelijk vol
Heb besloten om deze expansie, na 14 jaar Horde, nu eens Alliance te gaan spelen mits ik een leuke guild kan vinden aan Ally kant.
Ben echt toe aan een totale verandering en ik wil tzt 100% een Kul Tiran spelen
FUMES et CARNES
Dat is regionwide geloof ik. De alliance heeft als eerste control over de zone. Dus alle alliance kunnen vandaag/morgen/overmogen de worldboss doen.Kol Nedra schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:46:
je kan niet zomaar queuen hoor voor warfront.
Die gebieden van de Alliance zijn zoveel mooier heIusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:46:
[...]
Vandaag ? Oh, dat is mooi. Heb ik weer wat te doen lol.
Heb besloten om deze expansie, na 14 jaar Horde, nu eens Alliance te gaan spelen mits ik een leuke guild kan vinden aan Ally kant.
Dat Warfronts en het inleveren van bepaalde spullen lijkt net op de maanden voordat in Classic WoW Ahn'Qiraj in Silithus open ging.
i LOVE it.
i LOVE it.
Alles is mooier of beter aan de Ally kant in BfA. (imo)perryvdbosch schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:49:
[...]
Die gebieden van de Alliance zijn zoveel mooier he
De quest zijn echt superieur tov Horde, de gebieden zijn zeer aansprekend (Witcher gevoel), armor is mooier, en de Allied races zijn mooi.
Vooral Kul Tiras en dark iron dwarf.
Heb maanden Horde geleveld in de alpha en beta dus ik kan vrij aardig vergelijken.
Dan nog is dit natuurlijk mijn persoonlijke mening maar Alliance spreekt mij deze expansie VEEL meer aan.
Enige nadeel is dat ik alles opnieuw moet opbouwen. Heb geen classes, geen geld en nog geen guild.
En dat voelt fantastisch
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 05-09-2018 10:59 ]
FUMES et CARNES
Ach mooier of niet, het is ook je eigen beleving. Ik ben bij Horde gebleven ondanks dat de gebieden van Alliance me veel meer aanspreken. Maar kan op dit moment ook wel van de Horde gebieden genieten hoor. Was begonnen in Voldun, dan zie je in die woestijn van die zand stormen voorbij komen etc, schitterende setting.. Daarna in het 'regenwoud' van Nazmir, vooral met koptelefoon op al die geluiden, liefst met een beetje regen erbij.. heerlijke settings
Maar sluit me aan, wat is er veel te doen zeg.. vooral als je 120 aantikt, weet gewoon van ellende niet waar ik moet beginnen. Ja WQ's voor gear upgrades en dungeon.. maar dan nog quests (1 inleveren 3 terug krijgen), rep halen, en en en
Maar sluit me aan, wat is er veel te doen zeg.. vooral als je 120 aantikt, weet gewoon van ellende niet waar ik moet beginnen. Ja WQ's voor gear upgrades en dungeon.. maar dan nog quests (1 inleveren 3 terug krijgen), rep halen, en en en
Verwijderd
Ik ook, heb vooraf zoveel mogelijk quest items gekocht om te verkopen vanaf vandaag.RustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:52:
Dat Warfronts en het inleveren van bepaalde spullen lijkt net op de maanden voordat in Classic WoW Ahn'Qiraj in Silithus open ging.
i LOVE it.
En dat alliance helemaal dood is, vooral als je wat serieuzer WoW wilt spelen.Iusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:53:
[...]
Alles is mooier of beter aan de Ally kant in BfA. (imo)
De quest zijn echt superieur tov Horde, de gebieden zijn zeer aansprekend (Witcher gevoel), armor is mooier, en de Allied races zijn mooi.
Heb maanden Horde geleveld in de alpha en beta dus ik kan vrij aardig vergelijken.
Dan nog is dit natuurlijk mijn persoonlijke mening maar Alliance spreekt mij deze expansie VEEL meer aan.
Enige nadeel is dat ik alles opnieuw moet opbouwen. Heb geen classes, geen geld en nog geen guild.
En dat voelt fantastisch
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2018 11:00 ]
Dat heb je slim bekeken!Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:59:
[...]
Ik ook, heb vooraf zoveel mogelijk quest items gekocht om te verkopen vanaf vandaag.
Nou ja, super leuk voor alle crafters in ieder geval!
Wat ik trouwens ook las; de eerste 100 alliance guilds en de eerste 100 horde guilds die huidige raid op Mythic clearen krijgen een speciale titel. Dat is wel lachen hoor, als je bij die top 100 hoort
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 05-09-2018 11:02 ]
Ben het wel grotendeels met jou eens, wat toch een onpopulaire mening blijkt te zijnmarijnvtg schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:58:
Ach mooier of niet, het is ook je eigen beleving. Ik ben bij Horde gebleven ondanks dat de gebieden van Alliance me veel meer aanspreken. Maar kan op dit moment ook wel van de Horde gebieden genieten hoor. Was begonnen in Voldun, dan zie je in die woestijn van die zand stormen voorbij komen etc, schitterende setting.. Daarna in het 'regenwoud' van Nazmir, vooral met koptelefoon op al die geluiden, liefst met een beetje regen erbij.. heerlijke settings
Vind zelf onze zones dan weer een stuk lekkerder. Vind Nazmir heel nice, hou altijd wel van die oerwoud zones (zelfde geldt voor Zandalar dus). Voldun vind ik daarnaast echt de beste zone uit de xpac, vrij plain misschien, maar ik hou er wel van. Vond Tanaris bijvoorbeeld ook altijd heerlijk.
ik vind de horde gebieden mooier eigenlijk, alleen Duskvar is mooi aan alliance kant.Iusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:53:
[...]
Alles is mooier of beter aan de Ally kant in BfA. (imo)
En dat voelt fantastisch
en ja ze moesten we wat love krijgen bij alliance mbt void elves, maar als je vergelijkt is horde superiour aan alles
nothing stops this train
Ik bedoelde niet dat Alliance of Horde het beter heeft. Dat zal me een zorg zijn eerlijk gezegd 
En hoe moet je dat eigenlijk meten ? Het is en blijft een persoonlijke voorkeur
Wat is bedoelde is dat ik me gek genoeg nu beter kan identificeren met Alliance. Voel me daar prettiger omdat meer zaken mij aanspreken (qua gevoel)
Vind dat hele maritieme thema van de Kul Tiras (inclusief hun armor,wapens en emblemen) fantastisch.
Ook die hoofdstad is prachtig
Daarnaast sluit het 1 de ander niet uit
Na 14 jaar Horde gaat ik echt wel door met Horde levelen maar voorlopig heeft Alliance meer mijn aandacht
Wat is bedoelde is dat ik me gek genoeg nu beter kan identificeren met Alliance. Voel me daar prettiger omdat meer zaken mij aanspreken (qua gevoel)
Vind dat hele maritieme thema van de Kul Tiras (inclusief hun armor,wapens en emblemen) fantastisch.
Na 14 jaar Horde gaat ik echt wel door met Horde levelen maar voorlopig heeft Alliance meer mijn aandacht
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 05-09-2018 11:18 ]
FUMES et CARNES
Nou kijk, ik speel normaal ook Alliance. Maar ben overgestapt vanwege Zandalari trollsIusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:08:
Ik bedoelde niet dat Alliance of Horde het beter heeft. Dat zal me een zorg zijn eerlijk gezegd
Hahaha, ik moet eerlijk zeggen: zou heel graag ook de allied races gaan spelen. Maar als ik dat ga doen, dan is dat sowieso vanaf level 20 vanwege de mog-set. Maar ik moet er zooooooo niet aan denken om weer de hele rit naar 120 te maken... Pfoeh.... (heb namelijk ook nog aantal gnomes in de rij staan...)
Ah joh, expansion is nog erg lang, dus tijd zat.
Ah joh, expansion is nog erg lang, dus tijd zat.
Speel maar 1 of 2 keer per week een uurtje of 2 per keer. (Iets met verbouwen enzo). Zou graag een dark iron dwarf shaman willen gaan lvlen maar dat word een hele lange termijn traject. Merk gewoon dat ik weinig tot geen tijd heb om te gaan farmen voor rep. (of ik doe iets niet goed) de tijd die ik heb besteed ik aan questen en dungeons en af en toe een WQ.
Vind het zo ie zo vervelend dat sommige dingen achter rep zitten.
Vind het goed dat er recipese, mounts en gear achter zitten maar niet zulke dingen als allied races of de war campaign.
Zit nu ook een beetje met het idee om voorlopig maar even te stoppen met wow.
Tot ik wat meer tijd heb (lees een half jaar) om de rep dingen en dergelijken te kunnen unlocken
Vind het goed dat er recipese, mounts en gear achter zitten maar niet zulke dingen als allied races of de war campaign.
Tot ik wat meer tijd heb (lees een half jaar) om de rep dingen en dergelijken te kunnen unlocken
Je zou voorlopig kunnen stoppen met de dungeons en alleen maar WQ's doen, heb ik tot nu toe ook gedaan en alle reputations zitten nu rond de 9-10k revered (behalve Honorbound die exalted is).
Kut Alliance!Iusedto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:46:
[...]
Vandaag ? Oh, dat is mooi. Heb ik weer wat te doen lol.
Weet iemand of de rewards van de Warfronts beetje leuk zijn?
Jij bent niet veel beter dan Saurfang! /grapje ofc
Elke WQ geeft meen ik standaard 75 honorbound (horde) of 7th legion (alliance) rep, als het een WQ op het gebied van de tegenstander is. Als het dan ook nog WQ is van die specifieke rep krijg je dus 75+100 is 175 rep voor 1 quest.Pjotter87 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:44:
Speel maar 1 of 2 keer per week een uurtje of 2 per keer. (Iets met verbouwen enzo). Zou graag een dark iron dwarf shaman willen gaan lvlen maar dat word een hele lange termijn traject. Merk gewoon dat ik weinig tot geen tijd heb om te gaan farmen voor rep. (of ik doe iets niet goed) de tijd die ik heb besteed ik aan questen en dungeons en af en toe een WQ.
Als de WQ reward ook nog rep is, zit je op tot wel 275 voor 1 quest
Er is alleen zoveel in het spel te doen nu (mythic+ dungeons, raid, warfront, wq's, rep grinds, questlines/pathfinder, weekly expedition...) dat je bijna een specifiek doel met stellen en puur daaraan werken - de rest komt later. Gewoon 1 voor 1 aftikken.
Ja ben ook overstapt van Ally naar Horde deze expansion. 2de keer dat ik dat doe. Tijdens TBC ook nog half jaar gedaan. 
De World Boss was een keer aardig voor mij en dropte een leuke 355 ring. En ook bijna Exalted met Honorbound.
De World Boss was een keer aardig voor mij en dropte een leuke 355 ring. En ook bijna Exalted met Honorbound.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
gisteren mijn 1e 120 aangetikt, mijn enhancement Shaman. nog 11 classes en een stuk of 14 characters te gaan 
Veel te doen op lvl 120. Wil nu eerst de WQ's unlocken (ik neem aan dat je de rep etc maar een keer hoeft te halen?) en dan de professions levellen op deze toon. Daarna maar verder kijken. Wel tijdig de pathfinder requirements halen, want vliegen zal wel weer daaraan gelinked zijn in een toekomstige patch en vorige expansion was ik daar te traag mee. kost een hoop tijd dan op een moment dat er ook weer nieuwe dingen te ontdekken zijn
Veel te doen op lvl 120. Wil nu eerst de WQ's unlocken (ik neem aan dat je de rep etc maar een keer hoeft te halen?) en dan de professions levellen op deze toon. Daarna maar verder kijken. Wel tijdig de pathfinder requirements halen, want vliegen zal wel weer daaraan gelinked zijn in een toekomstige patch en vorige expansion was ik daar te traag mee. kost een hoop tijd dan op een moment dat er ook weer nieuwe dingen te ontdekken zijn
@Yukidaruma @Xanaroth
Denk dat ik dat maar gaan doen ja.
Hunter op zandalar planten en als ik dan inlog WQ doen.
Denk dat ik dat maar gaan doen ja.
Hunter op zandalar planten en als ik dan inlog WQ doen.
Pfff... ik ben pas net begonnen met WOW, ik doe er elke keer 2 uur over om weer een beetje in mijn rotation te komen (heb gelukkig wel een veteraan die me helpt). Ik heb dus nog wel wat te doen de komende jaren, zeker aangezien ik weinig speeltijd heb (kleintje thuis, dat soort dingen).Ik zei net toevallig tegen een collega; er is zo veel te doen op het moment, dat het voor mij nu voelt dat het spelen pas een beetje lucratief is als je minstens 3 uurtjes hebt per sessie. Anders is het in een uurtje een aantal WQs doen en dan is het alweer klaar...
ps. FOR THE HORDE!
psn: jagermeistertim
Ik las jouw post, en dacht wat is een contract en hoe wijzig je van rep? ik ben hier dus totaal niet mee bekend?Noiz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:27:
[...]
Nee, je krijgt nieuwe content. Zoals iedere patch in WoW. Het enige wat time-gated is op dit moment, is de War Campaign wat ook enigszins logisch is. Deze zal de leidraad zijn door deze gehele expansion.
Overigens mijn warrior nu op 342 (helaas nog geen enkele 2-hander zien droppen in 3 weken van mythics) en de DK zit op 339. Door vakantie de afgelopen 2 weken volop WQs kunnen doen en merk nu wel dat ik blij ben dat ik met de meeste facties richting exalted ga (contract ook gewijzigd naar Tortollan nu) en ik WQs kan skippen aangezien ik niet iedere azerite WQ ga doen. Dus weer wat meer tijd om meer alts te levelen alhoewel mythic+ en waarschijnlijk Uldir ook de nodige tijd zullen gaan opslokken
Het zijn items zoals dit die je op AH kan kopen.Vegetto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:58:
[...]
Ik las jouw post, en dacht wat is een contract en hoe wijzig je van rep? ik ben hier dus totaal niet mee bekend?
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 05-09-2018 15:04 ]
Oke zijn die er ook voor andere factions?RustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:03:
[...]
Het zijn items zoals dit die je op AH kan kopen.(of kunt craften als je inscription hebt)
Jazeker.Vegetto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:08:
[...]
Oke zijn die er ook voor andere factions?
Als je op de AH zoekt, dan kom je ze ongetwijfeld allemaal tegen.
Maar eigenlijk zijn alleen de CoA (tot reverred voor neck ilvl, evt exalted als je de ilvl355 drop wilt) en de specifieke faction rep (war campaign wall, allied race unlock) de moeite om een contract te overwegen.
De anderen kom je met WQ's samen met het doen van follower rep missions,vanzelf op rev/exalt de komende 1-2 maanden. Tenzij je natuurlijk (wederom) een specifiek item wilt dat de grind waard is, maar gezien de plek van CoA (amulet) en honorbound/7th legion (war campaign, allied race) zal het zelfs dan geen prioriteit zijn voor de meesten.
De anderen kom je met WQ's samen met het doen van follower rep missions,vanzelf op rev/exalt de komende 1-2 maanden. Tenzij je natuurlijk (wederom) een specifiek item wilt dat de grind waard is, maar gezien de plek van CoA (amulet) en honorbound/7th legion (war campaign, allied race) zal het zelfs dan geen prioriteit zijn voor de meesten.
[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 05-09-2018 16:24 ]
En het geeft ook "maar" 10 reputation per WQ extra. Dus het is niet veel. Maar alle kleine beetjes helpen. Zeker aangezien men nu nog immens veel WQs proberen te doen.Xanaroth schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:22:
Maar eigenlijk zijn alleen de CoA (tot reverred voor neck ilvl, evt exalted als je de ilvl355 drop wilt) en de specifieke faction rep (war campaign wall, allied race unlock) de moeite om een contract te overwegen.
Als je gewoon 2 rondjes doet, 1-1,5 uur per dag, heb je zo 20 WQ's gedaan. Das 200 extra rep per dag - klinkt niet veel maar als je 40k rep tot exalted door moet ben je ook heel veel dagen onderweg. Voor je het weet haalt zo'n contract er dagen vanaf om je doel te bereiken.RustStorm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:24:
[...]
En het geeft ook "maar" 10 reputation per WQ extra. Dus het is niet veel. Maar alle kleine beetjes helpen. Zeker aangezien men nu nog immens veel WQs proberen te doen.
helpt de human racial bonus daar ook nog eens extra bij (dus 11 ipv 10 extra rep)?Xanaroth schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:27:
[...]
Als je gewoon 2 rondjes doet, 1-1,5 uur per dag, heb je zo 20 WQ's gedaan. Das 200 extra rep per dag - klinkt niet veel maar als je 40k rep tot exalted door moet ben je ook heel veel dagen onderweg. Voor je het weet haalt zo'n contract er dagen vanaf om je doel te bereiken.
Ik probeer op dit moment weer in te loggen op Kazzak horde.. Realm locked, 1800 man que, 30 min waiting time

Verwijderd
Same hier, niet meer van deze tijd dat je een uur moet wachten totdat je een keer kan gaan spelen.Ferluci92 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:09:
Ik probeer op dit moment weer in te loggen op Kazzak horde.. Realm locked, 1800 man que, 30 min waiting time![]()
Contracts hebben sinds deze reset nog maar een 7-dagen duration ipv oneindig. Beetje jammer.
Ik snap dat die scribes een beetje cashflow nodig hebben, maar ik snap niet waarom het nog steeds een primary profession is. Lijkt mij een ideale kandidaat voor secondary nu dat first aid niet meer bestaat.
Ik snap dat die scribes een beetje cashflow nodig hebben, maar ik snap niet waarom het nog steeds een primary profession is. Lijkt mij een ideale kandidaat voor secondary nu dat first aid niet meer bestaat.
8/8 Normal Uldir gecleared vanavond, morger HC clearen met de guild!
Man fantastisch hardcore raiden maar wel weer even wennen hoor
Man fantastisch hardcore raiden maar wel weer even wennen hoor
Same here. Maar goed beter dan 3-6 uurFerluci92 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:09:
Ik probeer op dit moment weer in te loggen op Kazzak horde.. Realm locked, 1800 man que, 30 min waiting time![]()
Yes en nu Darkmoon dus go!brothermaynard schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:23:
[...]
helpt de human racial bonus daar ook nog eens extra bij (dus 11 ipv 10 extra rep)?
Ja, en nu met DarkMoon Fair buff (1 uur +10% als je rondje op de carousel maakt) zelfs 12 per (en quests dus 75+20%, en indien faction reeward 100+20%, etc etc). Kun je dus ergens tussen 102 tot 340 krijgen (min/max) per WQ.brothermaynard schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:23:
[...]
helpt de human racial bonus daar ook nog eens extra bij (dus 11 ipv 10 extra rep)?
De oogst voor vanavond.
World boss - geen loot
+2 Tol Dagor - geen loot
+3 Atal'dazar - 365 vers/haste ring
+4 Underrot (met maar 40+ deaths dus net niet op tijd
) - 350 vers/mastery 2-hander. gedisenchant
We hebben duidelijk nog wat gear nodig, 335 ilvl houdt niet over. De healer had zelfs maar 330. Maar, wel veel schik gehad. En blood dk speelt heerlijk.
World boss - geen loot
+2 Tol Dagor - geen loot
+3 Atal'dazar - 365 vers/haste ring
+4 Underrot (met maar 40+ deaths dus net niet op tijd
We hebben duidelijk nog wat gear nodig, 335 ilvl houdt niet over. De healer had zelfs maar 330. Maar, wel veel schik gehad. En blood dk speelt heerlijk.
Gisteren even de warfront quests gedaan en tevens de twee world bosses. Helaas geen loot van deze laatste.
Ook de WQs gedaan welke nodig waren voor de "emissary" en dat was de avond dan weer.
Vanavond zal ik zeer waarschijnlijk geen tijd hebben om te spelen. vrijdag pas weer en zaterdagochtend, want 's middags en 's avonds zal dat niet lukken...
Hoe is de raid gisteren bevallen voor de mensen die daar de eerste stappen in hebben gezet?
Ook de WQs gedaan welke nodig waren voor de "emissary" en dat was de avond dan weer.
Vanavond zal ik zeer waarschijnlijk geen tijd hebben om te spelen. vrijdag pas weer en zaterdagochtend, want 's middags en 's avonds zal dat niet lukken...
Hoe is de raid gisteren bevallen voor de mensen die daar de eerste stappen in hebben gezet?
De 7 dagen duration op contracts is hoe het eigenlijk bedoeld was. Dat deze oneindig duurden was een bug. Daarnaast vraag ik me af wat de redenering is om inscription een secondary profession te maken? Denk dat inscription 1 van de best verkopende professions is, samen met alchemy (en wellicht enchanting).BlackMage schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:42:
Contracts hebben sinds deze reset nog maar een 7-dagen duration ipv oneindig. Beetje jammer.
Gisteren weer verder gegaan met het laatste quest gebied in BfA. Wat een berg quests zeg.
Ook Engineering aan het levelen en wat kunnen die leuke spullen maken zeg
Ook Engineering aan het levelen en wat kunnen die leuke spullen maken zeg
FUMES et CARNES
Gister 6/8 bosses op normal neer geknuppeld. Hier en daar wat mooie loot waaronder een titanforge voor mijzelf. 
alhoewel we ongetwijfeld het beter hadden kunnen doen ben ik toch nog super tevreden met de 6/8. Zaterdag gaan we weer verder.
alhoewel we ongetwijfeld het beter hadden kunnen doen ben ik toch nog super tevreden met de 6/8. Zaterdag gaan we weer verder.
Zo goeie eerste raidavond met BeNeLeague. Veel nieuwe mensen die nog moesten wennen aan elkaar. Wel 2/8 HC (2/8 N), met een paar tries op Fetid Devourer.. @Hystrea kreeg nog een leuke 395 TF pants. En ook 370 wapen, maar bleek een transmog item te zijn. Die net nerfed is naar ilvl 120. 
Onze log pagina: https://www.warcraftlogs.com/guild/id/331528/
Onze log pagina: https://www.warcraftlogs.com/guild/id/331528/
[ Voor 25% gewijzigd door junglebeast op 06-09-2018 09:09 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.