• Robbert1991
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-04-2022
Zo, vanavond alle mythics er voor de 2e keer doorheen gejaagd, was nog op zoek naar een trinket en een shield.

Uiteindelijke opbrengst was een 355 cloak en BIS trinket 355.
Maar helaas geen 340 shield. Nu hopen dat de HC's nog wat geluk brengen, anders wordt het de raid in met een 310 shield.

Prot paladin bevalt me er goed, vooral de korte que's en die gratis augement runes.
Eindstand is ilvl 343

[ Voor 16% gewijzigd door Robbert1991 op 30-08-2018 01:01 ]

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

BlackMage schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 23:56:
[...]
Ik speel WoW op mn Dell Inspiron 7577, met een 7700hq en een 1060 Max-Q. Dit is zeker een goed speelbare ervaring. Ik gebruik setting 7 en dan dropt hij eigenlijk niet onder de 60fps (uitzonderingen daargelaten).
Ik speel wow op mijn desktop (Ryzen5 2600x, GTX1050ti) met setting 7 en dan de viewdistances gemaxt en dat komt ook zeer zelden maar onder de 60fps uit op 1080p.
Laptop hardware is meestal toch wat gevoeliger dankzij de "mindere" koeling voor performance drops in mijn ervaring.

sudo apt-get rekt

Ik merk dat ik op doordeweekse dagen in de avond bijzonder weinig tijd heb om echt effectief te zijn in WoW. het lukt me doorgaans alleen om de benodigde WQs te doen en om vervolgens te voorkomen dat ik te laat naar m'n bed ga doe ik geen instances meer en probeer ik geen Mythic groepen te vinden.

Ik hoop dat de "noodzaak" WQs te doen snel voorbij is en er gefocust kan worden op andere dingen. :)

Ohhh, trouwens wel leuk gisteren; Horridon was zo vriendelijk om Spawn of Horridon voor me te laten droppen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Ohhh, trouwens wel leuk gisteren; Horridon was zo vriendelijk om Spawn of Horridon voor me te laten droppen. :)
Me jelly, die lijkt me echt met een Zandalari troll :o

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hoe alt friendly is BFA? Ik ben nu druk bezig op 1 character om alle reps te farmen. Het liefst doe ik dat natuurlijk maar 1 keer. Als ik later in de expansion van main will wisselen, moet ik dan alles weer opnieuw doen?

Ik vraag dit omdat ik weet dat sommige unlocks (zoals dungeons) en flying in Legion ook account wide waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:46:
Ik merk dat ik op doordeweekse dagen in de avond bijzonder weinig tijd heb om echt effectief te zijn in WoW. het lukt me doorgaans alleen om de benodigde WQs te doen en om vervolgens te voorkomen dat ik te laat naar m'n bed ga doe ik geen instances meer en probeer ik geen Mythic groepen te vinden.

Ik hoop dat de "noodzaak" WQs te doen snel voorbij is en er gefocust kan worden op andere dingen. :)

Grats, die mount heb ik een tijdje geleden ook gehaald. Nu te druk bezig in de nieuwe zones, maar later ga ik wel weer bezig met de mounts.
Martijn19 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:57:
Hoe alt friendly is BFA? Ik ben nu druk bezig op 1 character om alle reps te farmen. Het liefst doe ik dat natuurlijk maar 1 keer. Als ik later in de expansion van main will wisselen, moet ik dan alles weer opnieuw doen?

Ik vraag dit omdat ik weet dat sommige unlocks (zoals dungeons) en flying in Legion ook account wide waren.
Reps farmen op een 2e char is vooral nodig als je op je alts professions hebt en daar de rank 3 recipes voor wilt kopen.

Flying is account wide, mythic dungeons ook. Ik ga er in ieder geval niet eens over nadenken om al die klote WQ's op m'n alt te doen en op m'n main doe ik ze ook niet meer (alleen de emmisary, ben toch revered met alles)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2018 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteren weer een beetje kunnen spelen; mijn druid is nu level 119 en ik heb net alle quests afgerond in Stormsong valley. Volgende keer dat ik ga spelen wordt het een run door Tol Dagor omdat ik daar een quest voor heb en dan naar Drustvar om daar alle questslines te gaan doen en Waycrest Manor voor het eerst als ik daar een quest voor krijg..

En als ik dat dan allemaal gedaan heb ga ik de War Campaign doen en gear verzamelen zodat ik Siege of Boralus kan doen.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:20
Gisterochtend Mythics gedaan met wat guildies, soms een wipe maar het was echt leuk. Het is wel een stukje lastiger dan heroics. Al ging het steeds beter omdat we geluk hadden met loot.

Later die avond "geprobeerd" met randoms. Man man wat blijft dat waardeloos zeg.
Twee keer een wipe en direct mensen die leaven.

Mezelf voorgenomen om alleen nog met guildies/vrienden Mythics te doen. Gewoon een stuk leuker en minder frustrerend.
mentalozzie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:28:

Mezelf voorgenomen om alleen nog met guildies/vrienden Mythics te doen. Gewoon een stuk leuker en minder frustrerend.
Ik heb daar nu nog geen last van gehad, omdat ik nog niet ben geaccepteerd voor een Mythic run. Maar het is wel iets waar ik huiverig voor ben. Dus vandaar dat ik een dezer dagen eens goed de tijd ga nemen om een guild te zoeken en te joinen die geschikt voor mij is (en ik voor de guild).

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

mentalozzie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:28:
Gisterochtend Mythics gedaan met wat guildies, soms een wipe maar het was echt leuk. Het is wel een stukje lastiger dan heroics. Al ging het steeds beter omdat we geluk hadden met loot.

Later die avond "geprobeerd" met randoms. Man man wat blijft dat waardeloos zeg.

Dat doe ik ook. Of in ieder geval deels. Het scheelt inderdaad een boel frustratie en ook het gebrek aan communicatie is altijd een hekelpunt voor mij. Dat los je makkelijker op met wat vrienden of guildies.

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:52
icemotion schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:52:
Gisteren weer een beetje kunnen spelen; mijn druid is nu level 119 en ik heb net alle quests afgerond in Stormsong valley. Volgende keer dat ik ga spelen wordt het een run door Tol Dagor omdat ik daar een quest voor heb en dan naar Drustvar om daar alle questslines te gaan doen en Waycrest Manor voor het eerst als ik daar een quest voor krijg..

En als ik dat dan allemaal gedaan heb ga ik de War Campaign doen en gear verzamelen zodat ik Siege of Boralus kan doen.
Daarnaast word er tegenwoordig al een ilvl van gemiddeld 340+ gevraagd voor een M0...

Daarom run ik alleen met guildies of ik maak zelf een groepje.

• icemotion
DeadKnight schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Daarnaast word er tegenwoordig al een ilvl van gemiddeld 340+ gevraagd voor een M0...

Daarom run ik alleen met guildies of ik maak zelf een groepje.
Tja het liefste doe ik de dungeon gewoon in game voor de cinematic en afsluiting van de Kul Tiras storylines etc.. maar als t me nou echt niet lukt om een groep / guild te vinden (mijn huidige is dood, maar tijdens het questen heb je daar niet zoveel last van..) dan ga ik gewoon naar Youtube waar Blizzard gewoon de eind cinematics heeft gepost.. :p
Klopt het dat je tijdens het levelen niet echt van spec kan veranderen ivm de azerite traits op je gear ?

Stel ik level als Unholy bijvoorbeeld en heb dus traits als unholy. Maar als ik wil tanken als Blood dan blijven die Unholy traits toch gewoon staan? Of is dat veranderd?

Ik weet dat je in de Capital City die traits kan laten veranderen maar dat lijkt me vrij omslachtig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 11:51
Iusedto schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:10:
Klopt het dat je tijdens het levelen niet echt van spec kan veranderen ivm de azerite traits op je gear ?

Stel ik level als Unholy bijvoorbeeld en heb dus traits als unholy. Maar als ik wil tanken als Blood dan blijven die Unholy traits toch gewoon staan? Of is dat veranderd?

Ik weet dat je in de Capital City die traits kan laten veranderen maar dat lijkt me vrij omslachtig.
Traits blijven inderdaad gewoon staan. Vind persoonlijk dat dit niet echt mega veel impact heeft op de spec die je speelt, niet alle traits zijn namelijk spec afhankelijk en de win die je er (tijdens levelen althans) mee hebt is volgens mij nihil.

Had hetzelfde met warrior, deze begon Fury en halverwege geswitcht naar Arms. Traits stonden dus nog op Fury maar de gear was toch alweer snel vervangen dus uiteindelijk de traits ook.
Iusedto schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:10:

Azerite traits zijn permanent zodra je ze kiest. Als je switched van spec blijven je kozen traits actief (indien het geen spec specifieke trait is). Zoals jezelf al zegt in de stad kan je ze veranderen maar dat is een aardige gold drain als je 3 keer in de week wilt wisselen omdat het ervoor zorgt dat je wat makkelijker een groep kan vinden. Ik heb ervoor gekozen 2 sets mee te nemen. 1 DPS en 1 Tank en die switch ik dan. Op die manier kan ik effectief DPSen en tanken maar het kost je wel 3 extra bag slots voor alleen de azerite gear (andere items even weg gelaten).

dus ja, je hebt 3 keuzes.
1. 2 sets mee nemen en bijhouden
2. Blijven veranderen met azerite reforge
3. 1 van de 2 roles niet effectief kunnen doen op 1 azerite set.

In het begin deed ikzelf 3 maar langzaam aan ben ik naar 1 gewerkt zodat ik beide gewoon goed kan doen. Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is maar als je outer ring vooral specifiek DPS traits neemt (want beter) dan is het een stukje gear zonder functie en mis je dus je tank azerite trait en dan kan erg naar uitpakken soms. 2de optie heb ikzelf nooit gebruikt, kost mij teveel gold. :P begin is leuk van 5G... daarna werd het 100. Wil niet weten wat daarna komt als de eerste keer al met 95 gold omhoog springt. :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

@Pannekook Bedankt voor je antwoord.
Vind het toch jammer dat die traits blijven maar het is zoals het is :)

Overweeg toch om ook in deze Xpac weer alle tank classes naar max level te brengen. In Legion ook gedaan en dat was erg leuk.
Ook een healer lijkt me super om te hebben maar dan wil ik samen met een tank levelen.

Nog een paar dagen en dan ben ik thuis en kan ik eindelijk aan BfA beginnen lol.

@Kadardar Ja twee sets had ik in beta ook maar het probleem is dat ze dan vaak van ilevel verschillen. Tijdens het levelen bedoel ik.

FUMES et CARNES

• RoytjuhV
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
https://www.wowhead.com/n...its-in-battle-for-azeroth
The price will start a 5 gold and double for every reforge. This is relatively cheap for the first reforges, but scales to become expensive very quick.

5 - 10 - 20 - 40 - 80 - 160 - 320 - 640 - 1280 - 2560 - 5120 - 10240 - 20480 - 40960 - 81920 - 163840...
However, every THREE days, the current cost will be halved. This is a slow decay, so make sure not to reforge your pieces that often!

Once you put your Azerite Armor and click Reforge, you'll pay the cost and ALL your current Azerite Traits will be reset. Choose your new traits wisely!
Iusedto schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:29:
@Kadardar Ja twee sets had ik in beta ook maar het probleem is dat ze dan vaak van ilevel verschillen. Tijdens het levelen bedoel ik.
Klopt, daarom hou je hoogste ilvl voor je mainspec (over het algemeen, mocht je een slechte trait hebben waardoor het geen upgrade is dan kijk je natuurlijk naar offspec potential). lagere voor je offspec met de betere traits. Op die manier blijf je bij maar het zou helaas altijd achter gaan lopen... maar goed daarom is het ook een offspec. :)

Maar goed, ik zeg heel eerlijk je tanking traits merk je meer dan het ilvl.

[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 30-08-2018 13:03 ]

Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:33:
[...]
Ja, dat bedoelde ik ook. Als unholy heb je een trait die je scourve strike meer damage geeft, daar heb je niet zo veel aan als Blood.
Ach, kan er nog een paar dagen over nadenken :)

FUMES et CARNES

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:33:
[...]

Klopt, daarom hou je hoogste ilvl voor je mainspec (over het algemeen, mocht je een slechte trait hebben waardoor het geen upgrade is dan kijk je natuurlijk naar offspec potential). lagere voor je offspec met de betere traits. Op die manier blijf je bij maar het zou helaas altijd achter gaan lopen... maar goed daarom is het ook een offspec. :)

De huidige 3 ringen is een >3% dps per piece tussen alle 3 (met name 1e ring en ilvl) of geen traits. De hogere gear met 4 ringen zal dus een 4/5% dps verschil zijn per item. met 3 items heb je het dus over potentieel 10-15%, waarbij sommige traits alleen al 3-5% waard kunnen zijn (exclusief ilvl bonus) en sommige nauwelijks 2%..
Daarbij als je gear hebt die echt je rotation veranderen, of je speelstijl aanpassen, kunnen er nog meer overwegingen komen om soms wat minder optimaal te kiezen.

Zo heb ik op mijn hunter een generieke proc die mastery geeft aan mij en 2 (?) teamgenoten. Op papier niet goed voor mijn eigen dps als de spec-specifieke selectie, maar sim-craft is persoonlijk. Dus voor party/raid als geheel kan die best een hoger potentieel geven.

Helemaal als je voor raiden gaat wordt dat interessant. Want sommige traits zijn ook voor je eigen spec een downgrade, maar doen meer dan domweg dps.

Zo is ook de 'heal 2k when you take damage, once per 6 sec' heel anders in werking dan '10k shield every 30 sec'. De 1e werkt namelijk alleen als je <100% bent en damage <99% van je max aan damage ontvangt. De 2e werkt altijd en is ook bij een 105% hit kun je doorvechten. Terwijl in termen van EHP, 2k/6sec hetzelfde is als 10k/30sec is de uitwerking heel anders.
Maar een trait die extra movement speed geeft als ik geen damage ontvangen heb, wat interessant kan zijn als je moet bewegen (wel/niet op tijd uit aoe, kiten van mobs, etc) is ook een serieuze contender. Geen damage krijgen is nog altijd beter dan healen/voorkomen.
Dan kan het interessanter zijn een 'slechtere' gearpiece wat betreft je 1e trait te kiezen omdat het voor progress toch betere kansen geeft.

Ook als DPS kun je dus traits aardig merken, en is ook daar ilvl al snel ondergeschikt als je doorhebt hoe traits werken en vergelijken.

[ Voor 38% gewijzigd door Xanaroth op 30-08-2018 16:31 ]

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01
Iusedto schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:36:
[...]

Op basis van de nr 1 en 2 had ik op nummer drie toch echt een Prot pally verwacht :)
Hahaha, ja dat zou wel logischer zijn, maar inmiddels is een tank het niet eens met de dagen, dus ga ik ze joinen met mijn DK :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

RustStorm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:46:

Hahaha perfecte weerspiegeling van mijn avond. Gisteren was de eerste doordeweekse avond dat ik achter mijn pc kon kruipen. Dan kom je pas erachter hoe waardevol tijdsindeling is :+

Paar pagina's terug nog veel gelezen over Classic WoW en ieders herinneringen van die tijd. Hetgeen me opvalt is dat iedereen de vergelijking maakt met de technische aspecten van die tijd (one-shots, geen quest trackers, geen groupfinders), maar vergeet te melden dat Classic WoW op sociaal gebied enorm sterk was. Dit spel kwam tijdens een opkomend digitaal tijdperk en gaf je opeens de mogelijk om met mensen uit andere delen van de wereld te communiceren.

Waar ik het vooral merk is onzichtbaarheid en stilte van nu.. als je via groupfinder een groep maakt dan wordt er zelden tot nauwelijks meer gesproken. Je krijgt alleen de rants naar je hoofd als het slecht gaat :P

Ondanks alles blijf ik het met een lach van oor tot oor spelen, want WoW brengt me wat dat betreft wel weer terug naar de vanilla tijd. Misschien niet qua gameplay, maar wel in gevoel. Die zitten zo diep genesteld :D

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Irrival schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:19:
[...]
Paar pagina's terug nog veel gelezen over Classic WoW en ieders herinneringen van die tijd. Hetgeen me opvalt is dat iedereen de vergelijking maakt met de technische aspecten van die tijd (one-shots, geen quest trackers, geen groupfinders), maar vergeet te melden dat Classic WoW op sociaal gebied enorm sterk was. Dit spel kwam tijdens een opkomend digitaal tijdperk en gaf je opeens de mogelijk om met mensen uit andere delen van de wereld te communiceren.
Niet alleen dat, je kreeg geen group als je niet in de LFG chat zat en actief contact zocht met mensen. Dus als je hele delen van de game uberhaupt wilde ervaren moest je wel.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17622692093#1

Please some hints in getting me better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Inmiddels 328 met mijn prot warrior.
1 Mythic geprobeerd maar geen succes. Blijven oefenen :)
Guild is aardig leeg, binnenkort maar eens een andere guild zoeken op Nagrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
MazeMouse schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:34:
[...]

Niet alleen dat, je kreeg geen group als je niet in de LFG chat zat en actief contact zocht met mensen. Dus als je hele delen van de game uberhaupt wilde ervaren moest je wel.
En geen automatic dungeon teleport of flying. Dus je moest na het hebben van een party er fysiek heen gaan, rest summonen, etc. Daardoor was de wereld ook veel drukker 'bevolkt', en was je ook genoodzaakt regelmatig pvp gebied in te gaan met alles daarbij.

Dingen als capital raids waren ook veel normaler, omdat je door die hogere activiteit veel meer skirmishes had die grotere gevechten werden. Denk aan met een lvl50/60 langs barrens enzo.
Wat dan soms uitmondde in gewoon met 100+ man langs stormwind etc voor wraak. Wat niet dood ging aan de dps, vluchtte weg voor de lagggg.

[ Voor 10% gewijzigd door Xanaroth op 31-08-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fix keybinds want zo doe je gegarandeerd minder DPS.

Ik zou de volgende talents gaan gebruiken voor ST:

- Frozen Touch
- Cosmet Storm

De rest kun je laten zo.

Gebruik Icy Veins altijd samen met Frozen Orb
Als je een flurry procc hebt, cast dan eerst frost bolt, daarna flurry en daarna ice lance. Dat moet in 1 window kunnen.

Spam niet zomaar 1 ice lance procc maar doe het altijd pas als je er 2 hebt. Ik zie ook dat je ice lance proccs gebruikt voor je flurry. Probeer eerst je ice lance proccs op te maken en daarna pas je flurry te gebruiken.

Verder zou ik je aanraden gewoon eens een guide te lezen van icy veins of zo.

En nogmaals, keybindings. Ga niet kloten met je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
Vraagje, wellicht lastige. Ik speelde gister mythic en zat een druid bij die was gewoon boomkin form maar had een soort appearance hij was gewoon zijn elf form maar dan ghost achtig doorzichtig , leek wel een toy ofzo maar kon t niet plaatsen hij had het over een waist of time belt maar dat is volgens mij alleen een transmog

Vraag is eigenlijk zijn er toys oid die mijn form / appearance kunnen aanpassen, ik vind die boomkin zo lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vegetto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:45:
Vraagje, wellicht lastige. Ik speelde gister mythic en zat een druid bij die was gewoon boomkin form maar had een soort appearance hij was gewoon zijn elf form maar dan ghost achtig doorzichtig , leek wel een toy ofzo maar kon t niet plaatsen hij had het over een waist of time belt maar dat is volgens mij alleen een transmog

Vraag is eigenlijk zijn er toys oid die mijn form / appearance kunnen aanpassen, ik vind die boomkin zo lelijk
Dat is een glyph die je uit de order hall kan kopen (en nog wat plaatsen maar weet niet precies waar). Ik weet dat inscribers ook glyphs konden maken maar met het nieuwe systeem weet ik niet hoeveel moeite mensen er voor nemen

Wat jij hebt gezien is de astral form van de boomkin dat er voor zorgt dat je je eigen char speelt ipv een dikke kip. Er zijn er niet bijzonder veel die echt een hele appeareances veranderen maar wel de look voor sommige spells bijv.

Ik weet dat ik er ooit een youtube filmpje van heb gezien maar ik zou even niet zo snel meer weten van wie (autoplay, kwam ik er ineens). Het beste wat je kunt doen is even rond googlen op zoets als WoW appearence glyphs en dan denk ik dat er wel iemand ergens op wowhead een guide heeft met alle items en waar je ze precies kunt vinden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 31-08-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
Kadardar schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Dat is een glyph die je uit de order hall kan kopen (en nog wat plaatsen maar weet niet precies waar).

Wat jij hebt gezien is de astral form van de boomkin dat er voor zorgt dat je je eigen char speelt ipv een dikke kip. Er zijn er niet bijzonder veel die echt een hele appeareances veranderen maar wel de look voor sommige spells bijv.

Ik weet dat ik er ooit een youtube filmpje van heb gezien maar ik zou even niet zo snel meer weten van wie (autoplay, kwam ik er ineens). Het beste wat je kunt doen is even rond googlen op zoets als WoW appearence glyphs en dan denk ik dat er wel iemand ergens op wowhead een guide heeft met alle items en waar je ze precies kunt vinden. :)
jooo thnx, ik had al iets gevonden maar wist niet dat glyphs nog bestaan? hoe apply je die ik zag ze zo snel nergens meer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spritskoek
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-03 01:40
Henkje.doc schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 06:29:
Hoe kwam het dat dit geen succes was? Als een 328 ilvl Tank moeten Mythic dungeons niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vegetto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

jooo thnx, ik had al iets gevonden maar wist niet dat glyphs nog bestaan? hoe apply je die ik zag ze zo snel nergens meer staan
Glyphs deze dagen staan in je bags en klik je aan en dan werken ze. Het is net zoals flask aanklikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vegetto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:45:
Vraagje, wellicht lastige. Ik speelde gister mythic en zat een druid bij die was gewoon boomkin form maar had een soort appearance hij was gewoon zijn elf form maar dan ghost achtig doorzichtig ,

Glyph of astral form is volgens mij de naam

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spritskoek schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Hoe kwam het dat dit geen succes was? Als een 328 ilvl Tank moeten Mythic dungeons niet al te moeilijk zijn.
Wellicht gewoon een slechte groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:25:
[...]

Wellicht gewoon een slechte groep ;)
Als Tank check ik altijd een groep waarbij "guild run" staat als ik niet met mijn eigen guild run. 8/10 Keer een betere groep dan randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaxourne schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:02:
[...]

Als Tank check ik altijd een groep waarbij "guild run" staat als ik niet met mijn eigen guild run. 8/10 Keer een betere groep dan randoms.
Same. Maar ik speel vrijwel exclusief met mijn eigen guild op dit moment omdat we een heleboel extra (social) leden hebben aangetrokken en met Discord spelen toch wel erg lekker is.

Met randoms ben ik echt helemaal klaar. Ook altijd dat zomaar schelden als 1 ding mis gaat, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 16:19
Xanaroth schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

En geen automatic dungeon teleport of flying. Dus je moest na het hebben van een party er fysiek heen gaan, rest summonen, etc.
Ik speelde warlock in vanilla, dus was altijd de sjaak met mijn ritual of summoning. :D
Daarna kwamen die summoning stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zouden eigenlijk de meest en minst gespeelde classes per taak zijn?

1. Meest gespeelde tank :
2. Minst gespeelde tank :
3. Meest gespeelde melee DPS :
4. Minst gespeelde melee DPS :
5. Meest gespeelde ranged DPS :
6. Minst gespeelde ranged DPS :
7. Meest gespeelde healer :
8. Minst gespeelde healer :

1. Blood DK/prot pally ?
2. Prot warrior
3. Fury warrior/outlaw rogue
4. Survival hunter/ enhancement shaman ?
5. Frost mage/ boomkin ?
6. Arcane mage ?
7. Resto shaman/ druid ?
8. Holy priest ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik had gister een 309 Prot paladin in een mythic, dat leverde 0 problemen op... er dropt 325 in heroics, dus je bent gewoon gegared voor mythics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Iusedto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:15:
Wat zouden eigenlijk de meest en minst gespeelde classes per taak zijn?

1. Meest gespeelde tank :
2. Minst gespeelde tank :
3. Meest gespeelde melee DPS :
4. Minst gespeelde melee DPS :
5. Meest gespeelde ranged DPS :
6. Minst gespeelde ranged DPS :
7. Meest gespeelde healer :
8. Minst gespeelde healer :
1. Meest gespeelde tank : Warrior
2. Minst gespeelde tank : Demon hunter
3. Meest gespeelde melee DPS : rogue/warrior
4. Minst gespeelde melee DPS : Demon hunter
5. Meest gespeelde ranged DPS : Mage
6. Minst gespeelde ranged DPS : elemental shaman
7. Meest gespeelde healer : lastig, ik heal zelf altijd dus kom geen andere healers tegen. Ik denk indd druid
8. Minst gespeelde healer : Tijdens mijn zoektocht naar healers voor de guild geen enkele resto shaman tegengekomen.

kak kak kak, sorry twee posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:32
garriej schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

1. Meest gespeelde tank : Warrior
2. Minst gespeelde tank : Demon hunter
3. Meest gespeelde melee DPS : rogue/warrior
4. Minst gespeelde melee DPS : Demon hunter
5. Meest gespeelde ranged DPS : Mage
7. Meest gespeelde healer : lastig, ik heal zelf altijd dus kom geen andere healers tegen. Ik denk indd druid
8. Minst gespeelde healer : Tijdens mijn zoektocht naar healers voor de guild geen enkele resto shaman tegengekomen.

kak kak kak, sorry twee posts.
Grappig, ben eigenlijk altijd een van jouw minste genoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Beavbusi schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:49:
[...]

Grappig, ben eigenlijk altijd een van jouw minste genoemde.
Als je een shaman speelt en een DH offtank heb voldoe je aan de meeste in het lijstje ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Volgens mij kan je alle Monk specs ook wel in "minst gespeeld" kwijt. Dat is de minst gespeelde class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Ik zie tegenwoordig best wel veel brewmasters rond dwarrelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

loki53221 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:02:
Ik zie tegenwoordig best wel veel brewmasters rond dwarrelen
https://www.worldofwargraphs.com/global-stats/classes Als ik dit lijstje zie heb je inderdaad gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de Brewmaster weer een solid tank is in BfA. Ik heb er in ieder geval van genoten in de beta.
Hoe ze presteren in heroics en mythic weet ik helaas nog niet. @Ryada zal daar wel meer over weten.

Enige nadeelvond ik dat je continue die rushing jade wind om je heen hebt. Ik werd er “gek” van

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:13:
Ik denk dat de Brewmaster weer een solid tank is in BfA. Ik heb er in ieder geval van genoten in de beta.
Hoe ze presteren in heroics en mythic weet ik helaas nog niet. @Ryada zal daar wel meer over weten.

Enige nadeelvond ik dat je continue die rushing jade wind om je heen hebt. Ik werd er “gek” van
Brewmasters zullen op Mythic niveau in raids heel sterk zijn (top 2 tanks voor de raid ong).
En op M+ niveau zijn ze ook een stuk beter af dan wat ze in Legion waren.
dat gezegd hebbende zullen ze niet in overvloed erbij komen, ivm dat het een hele andere tanking stijl is en een hoop mensen de speel stijl niet leuk vinden.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01
Beetje raar? ik was op 311 al mythic dungeons aan het runnen.

Wat is je rotation en je Mitigation die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
garriej schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

Thats my life!!! Raidhealing is resto shaman overigens wel goed hoor. Voor de rest is het inderdaad een behoorlijk magere class. Blizzard heeft altijd beetje hekel aan Shamans. Vermoedelijk om dat ze in het begin behoorlijk OP waren. In legion kon je de class spelen zonder een enkele tothem neer te zetten (elemental). Alle leuke spells waren in Legion gestript. Inmiddels ben ik alweer blij dat ik mijn earthshield weer terug heb (resto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth

De paar keer dat ik een monk tank in party heb gehad in mythic, was het echt bijna zielig. Stagger is leuk tegen 1-shots, maar in totaal moet een healer vele malen harder werken dan bij elke andere tank. Want uiteindelijk krijgt de brewmaster gewoon de volle 100% boss dps te verwerken waar de meeste andere classes goede sustain/mit hebben (block, self-heal, etc).

Gevolg is dat alles uiteindelijk moeilijker is, trager gaat en langer duurt. Want in plaats van iedereen full life aan einde van het gevecht, is het tot 4 seconde aan het einde van het gevecht de brewmaster healer - en dan is er eindelijk tijd om de dps te helpen aangezien ze zover met self heal/leech/azerite talents het niet kunnen compenseren.

Bereikte zelfs punt dat ik af en toe pet bewust op taunt zette in bossfights (zelfs in sommige heroics) en wat hits te tanken, omdat de healers het anders niet trokken de brewmaster in leven te houden. Verbaasd me niks als met mythic+ de brewmaster als een van de eerste tanks afvalt.

Raids hebben ze misschien wel een plek, omdat je dan de healer selectie (en talents/azerite spec) kunt aanpassen om met stagger en gebrek aan damage mitigation om te gaan. Daar gaat het meer om het overleven van 1-shots en andere vage mechanics, en daarbij zit stagger aardig bovenaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Xanaroth op 31-08-2018 15:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Xanaroth schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:45:
[...]

De paar keer dat ik een monk tank in party heb gehad in mythic, was het echt bijna zielig. Stagger is leuk tegen 1-shots, maar in totaal moet een healer vele malen harder werken dan bij elke andere tank. Want uiteindelijk krijgt de brewmaster gewoon de volle 100% boss dps te verwerken waar de meeste andere classes goede sustain/mit hebben (block, self-heal, etc).

Gevolg is dat alles uiteindelijk moeilijker is, trager gaat en langer duurt. Want in plaats van iedereen full life aan einde van het gevecht, is het tot 4 seconde aan het einde van het gevecht de brewmaster healer - en dan is er eindelijk tijd om de dps te helpen aangezien ze zover met self heal/leech/azerite talents het niet kunnen compenseren.

Bereikte zelfs punt dat ik af en toe pet bewust op taunt zette in bossfights (zelfs in sommige heroics) en wat hits te tanken, omdat de healers het anders niet trokken de brewmaster in leven te houden.

Verbaasd me niks als met mythic+ de brewmaster als een van de eerste tanks afvalt.
Either heb je dan een incapabele healer of tank gehad, ik heb vrijwel al mn mythics gedaan met een BrM (Hoi Ryada!) als holy paladin zijnde, ze hebben welliswaar iets meer aandacht nodig als bijv. een prot paladin, maar verre van veel. geen problemen gehad met traagheid of lastigheid van de content, zelfs niet met een full 315 geared party in de 1e week ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Xanaroth schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:45:
[...]

Verbaasd me niks als met mythic+ de brewmaster als een van de eerste tanks afvalt.
Fun fact Brewmasters zijn vele male makkelijker te healen zodra healers weten hoe ze met stagger moeten omgaan. Ik hoor vaker berichten dat mensen monks makkelijker te healen vinden dan andere tanks.

Redenen hiervoor zijn meervoudig.
1. Stagger is geen Mitigation, deze fout zie ik vaak gemaakt worden. Stagger is puur een damage SMOOTHING mechanic, dit betekend dat je healer vele male efficienter met zijn/haar mana om kan gaan omdat een Brewmaster geen gigantische chunks aan hp verliest (mits de brewmaster weet wat hij doet)
2. Monks hebben (bijna) volledige controle over hun stagger pool, een goede brewmaster weet wanneer stagger te zwaar word en zal dan 50% van zijn hele stagger pool deleten door middel van Purifying brew.
3. Wij spiken bijna niet, omdat meerendeel van onze damage stagger ingaat en daarna een DOT word, spiken wij niet zo als andere tanks, en onze gelimiteerde mate van self sustain zorgt ervoor dat wij gewoon niet onze eigen hp pool kunnen laten spiken.

Het nadeel hieraan is dat Brewmasters niet gehealed moeten worden als een normale tank.
Wij hebben een constante DOT op ons, ipv dat wij Direct Damage nemen, als gevolg hiervan "eten" wij heals denken de meeste (minder goede) healers. En maken ze de fout dat de Brewmaster altijd 100% moet zijn.
Brewmasters vinden het prima om op 20% hp rond te huppelen, en hebben verre van 100% aandacht nodig in dungeon environments. Ja wij hebben meer aandacht nodig dan andere tanks omdat wij constant 'bloeden' maar wij zijn verre van moeilijk om te healen.

EDIT: Zoals hystrea zegt, dan heb je of een incapabele healer of de tank snapte niks van zijn class.
Want ik heb mythics lopen tanken op 313.nogwat en dat ging prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 31-08-2018 15:58 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Marascon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:35:
[...]

Beetje raar? ik was op 311 al mythic dungeons aan het runnen.

Wat is je rotation en je Mitigation die je gebruikt?
Spritskoek schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Als ik kijk naar mezelf: game mechanics zitten er nog niet helemaal goed in, positionering gaan an sich aardig. Interupts ook. Maar mitigation kan denk ik beter. Ga nu nog te vaak onnodig damage opvangen wat beter kan.
Rotarion is ook lastig. Kijk nu wat er op Icy veins staat, maar regelmatig betrap ik me erop dat ik maar wat doe.

Oftewel veel nog te leren. Ben te afhankelijk van de healer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het word echt met de dag erger gewoon.. Heeft de alliance nou echt alleen maar pussy spelers of is de playerbase gewoon echt 20/80% ofzo alliance/horde

Ik sta gewoon 20 minuten semi afk bij een World Quest omdat ik geen haast heb en ondertussen youtube kijk en dan wacht tot een bepaalde mob spawnt zonder horde.

Gewoon 7 groepen horde zijn telkens voorbij gekomen met elke keer andere van verschillende servers.
ik heb letterlijk geen enkele alliance player hier zien rondlopen.
Baal er echt van. Heb since launch war mode nog niet uitgezet maar hoor van maten die het wel uit hebben dat er echt best veel spelers te zien zijn in non-warmode.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:05:
Het word echt met de dag erger gewoon.. Heeft de alliance nou echt alleen maar pussy spelers of is de playerbase gewoon echt 20/80% ofzo alliance/horde

Ik sta gewoon 20 minuten semi afk bij een World Quest omdat ik geen haast heb en ondertussen youtube kijk en dan wacht tot een bepaalde mob spawnt zonder horde.

Gewoon 7 groepen horde zijn telkens voorbij gekomen met elke keer andere van verschillende servers.
ik heb letterlijk geen enkele alliance player hier zien rondlopen.
Baal er echt van. Heb since launch war mode nog niet uitgezet maar hoor van maten die het wel uit hebben dat er echt best veel spelers te zien zijn in non-warmode.
Hier hetzelfde, ben in Legion speciaal gemigrate naar een 99% alliance realm. Maar nu in BFA kom ik weer voor 90% hordes tegen van weet ik veel welke realms. Is er een overzicht van welke realms samen zijn? Of zijn ze allemaal samengevoegd? Snap niet precies hoe wordt bepaald wie je tegen kan komen en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Vroeger was WoW altijd mijn favoriete spel, gespeeld tot begin Lich King.

Dacht eraan om het weer eens te gaan proberen met de meest recente uitbreiding, maar volgens sytem requirements lab is mijn laptop: pricewatch: HP Pavilion 14-al125nd niet toereikend. Ik dacht: losse videokaart en vrij recente i5 moet goed genoeg zijn, maar zelfs niet voor minimum volgens die website. Zou toch zonde zijn om er dan geld aan uit geven, wat denken jullie? Ik hoef echt geen mooie graphics, als het maar niet vastloopt en disconnect in steden / pvp.

Ik wil het gewoon lekker casual gaan spelen, beetje pvp beetje LFR. Ben nog aan het denken welke class, Demon Hunter en Monk ken ik niet. Dus misschien wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Laatst online: 11:20
DennisCle schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:08:

Dacht eraan om het weer eens te gaan proberen met de meest recente uitbreiding, maar volgens sytem requirements lab is mijn laptop: pricewatch: HP Pavilion 14-al125nd niet toereikend. Ik dacht: losse videokaart en vrij recente i5 moet goed genoeg zijn, maar zelfs niet voor minimum volgens die website. Zou toch zonde zijn om er dan geld aan uit geven, wat denken jullie? Ik hoef echt geen mooie graphics, als het maar niet vastloopt en disconnect in steden / pvp.

Ik wil het gewoon lekker casual gaan spelen, beetje pvp beetje LFR. Ben nog aan het denken welke class, Demon Hunter en Monk ken ik niet. Dus misschien wel interessant.
Volgens mij kan je het spel nog steeds downloaden en dan gratis spelen tot lvl 20. Ook al heb je geen subscription of alle uitbreidingen. (Weet dit niet zeker maar het valt te proberen?) Kan je testen of je laptop goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:24
mentalozzie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:10:
[...]

Volgens mij kan je het spel nog steeds downloaden en dan gratis spelen tot lvl 20. Ook al heb je geen subscription of alle uitbreidingen. (Weet dit niet zeker maar het valt te proberen?) Kan je testen of je laptop goed genoeg is.
Dat kan inderdaad, vorige week nog gedaan :)

Ook nadat je lvl 20 bent geworden kun je doorspelen maar je krijgt dan geen xp meer en blijft dus stilstaan op lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Goeie tip, ga ik proberen zodra de download klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:52
DennisCle schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:08:

Ik denk dat het wel gaat lukken hoor. Zit zelf met een 4770hq + GTX850M, grafische present op 3 ( met sommige settings wat hoger) en dan haal je gemiddeld wel een FPS of 30. Niet ideaal, maar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er een vast tijdstip dat er nieuwe follower missions komen ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:05:
De laatste alt (squidface hunter) die ik van 100 naar 110 levelde in Legion deed ik ook met warmode aan. Het was best een frustrerende ervaring omdat ik blijkbaar de enige Alliance speler was die op deze wijze invasions deed. Heel vaak voelde het aan alsof er een trein over mij heen reed omdat de verhouding mezelf vs tientallen horde spelers leek 8)7

Gelukkig heb ik in vanilla en BC op een PvP realm gespeeld, dus geganked worden kan ik best aan. Alleen was het nu net iets frustrerenderderder... omdat de verhoudingen te scheef lagen. En jammer genoeg vervalt de Darkmoon Faire XP buff ook als je het loodje legt, dus die moet je telkens opnieuw gaan halen.

Daarom vermoed ik ook dat veel spelers warmode alleen maar zien als een noodzakelijk kwaad om wat sneller te levellen, en op 120 deze weer uit gaat.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:40:

Daarom vermoed ik ook dat veel spelers warmode alleen maar zien als een noodzakelijk kwaad om wat sneller te levellen, en op 120 deze weer uit gaat.
Dat was natuurlijk ook te verwachten. Je kan het ze nog geen eens kwalijk nemen.

Meesten zullen het zien als een XP boost en niet meer dan dat.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Iusedto schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:11:
[...]
Meesten zullen het zien als een XP boost en niet meer dan dat.
Gezien hoeveel griefers ik tegen gekomen ben op lower level is het sneller levellen met warmode uit. Het is bijna alsof ik weer in Vanilla Stranglethorn Vale ben met de corpsecampers op Bladefist.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga volgende week eindelijk in BfA levelen maar toch echt zonder warmode :)

.... nu nog een class kiezen hehe.
Had gehoopt dat er meer bekend was over shamans en 8.1 maar helaas.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
Iusedto schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:18:

Warmode is echt een aanrader, niet alleen lvl je sneller (+10%), maar je hebt ook meer talents beschikbaar dus dit maakt lvlen sneller/leukerder.

edit: misschien is dat per realm verschillend, hier op bloodscalp server is het 60/40% horde/alliance ratio, dus alliance durven toch nooit te ganken hier :P

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2018 18:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:46:
[...]

Warmode is echt een aanrader, niet alleen lvl je sneller (+10%), maar je hebt ook meer talents beschikbaar dus dit maakt lvlen sneller/leukerder.

edit: misschien is dat per realm verschillend, hier op bloodscalp server is het 60/40% horde/alliance ratio, dus alliance durven toch nooit te ganken hier :P
Huh ?
Zodra je Warmode aanzet blijf je niet op je eigen server dacht ik. Je wordt gefaseerd met andere warmoders van diverse servers zeg maar.
Of is dat ondertussen veranderd ?

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 01-09-2018 19:19 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50

Weet je het serieus nog steeds niet? Doe dan een pijltje gooien en hou je daar aan. Als je het nu nog niet weet ga je geen keus kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Brms zijn hele degelijke tanks en dankzij de utility gaan die echt ook wel veel meegenomen worden in m+. Ring of peace, leg sweep, statue en roll/torpedo bijvoorbeeld zijn zo enorm handig. Maar dan RJW inderdaad, bah. Zeker in dungeons als Tol Dagor en Waycrest Manor zie je af en toe weinig meer van wat er om je heen gebeurt. RJW en camera geforceerd dichtbij is echt wel klote. Aangezien de monk op 337 ilvl zit ben ik ook maar eens een Blood DKngaan levellen en die speelt toch ook wel erg lekker weg. Met 330 ilvl komt die nu aardig in de buurt van de monk, moet alleen nog meer haste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik heb mijn rogue tijdens de pre-patch geboost naar level 110. Hierbij heb ik dus geen artifact weapons gekregen. Ik kan nu wel mijn wapens transmoggen naar de standaard artifact weapons. Nu wil ik graag https://www.wowhead.com/quest=43558/bindings-of-the-windlord maar ik weet niet of ik nu eerst mijn "echte" artifact weapons moet gaan halen of dat ik gewoon de Bindings of the Windlord quest kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-09 01:04
Even een update:

De afgelopen dagen wat minder gespeeld. Elke dag even online geweest om de WQ`s te doen, mythics en dat was het dan wel weer. Van het weekend extra gewerkt (bezig met het schrijven van een tender) zodat ik dit woensdag niet hoeft te doen en lekker de reset mythic + kan doen met guildies! `s avonds gelijk raiden!

Afgelopen week heeft geresulteerd in 344Ilvl --> armory link

Daarnaast Pathfinder Part One afgerond, alle reputations zijn revered of hoger. Tevens nog maar 3k te gaan voor exalted met 7th legion en dan even snel dark iron dwarf unlocken maar!

Hoe is het jullie allemaal vergaan afgelopen dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDdeV1992 schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:26:
Even een update:

De afgelopen dagen wat minder gespeeld. Elke dag even online geweest om de WQ`s te doen, mythics en dat was het dan wel weer. Van het weekend extra gewerkt (bezig met het schrijven van een tender) zodat ik dit woensdag niet hoeft te doen en lekker de reset mythic + kan doen met guildies! `s avonds gelijk raiden!

Afgelopen week heeft geresulteerd in 344Ilvl --> armory link

Daarnaast Pathfinder Part One afgerond, alle reputations zijn revered of hoger. Tevens nog maar 3k te gaan voor exalted met 7th legion en dan even snel dark iron dwarf unlocken maar!

Hoe is het jullie allemaal vergaan afgelopen dagen?
Nice man! Goed te zien! :)

Ik ben ook druk bezig geweest dit weekend. De reputatie schiet niet heel erg op, maar ik kom er vanzelf wel. :) Alleen Tortollian (ofzo) en Champions of Azeroth of 7th Legion (weet even niet meer welke) is nog geen revered. :)

Het is mij gelukt om 4 Mythic dungeons (Waycrest, Motherloode, Freehold, Underrot) te doen. Dus dat is wel heel erg fijn. Heb ook een guild gevonden, maar daar moet ik nog even een mening over vormen; heb het idee dat deze niet gaat brengen wat ik graag zou willen. Maar ik geef het natuurlijk wel even de tijd. :)

Ik hoop voor de reset ook nog Tol Dragor te gaan doen en eventueel Shrine of the Storm... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

JDdeV1992 schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:26:
De afgelopen dagen wat minder gespeeld.
Afgelopen week heeft geresulteerd in 344Ilvl
Daarnaast Pathfinder Part One afgerond, alle reputations zijn revered of hoger.
Wat minder gespeeld, en toch alles klaar. Wellicht heb je een andere definitie van "minder spelen" dan ik :)
Hier "veel" gespeeld, zit op 2500 rep van pathfinder, en struggle om 340 ilvl te raken. (heb wel zo goed als geen geluk met drops in mythics)

[ Voor 16% gewijzigd door SideShow op 03-09-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Mijn RNG streak blijft bezig zeg. Gister anchor weed lotterij (WQ en RNG streak) en zaterdag een great sea ray. Vandaag Battle-scarred augment runes (5x) bij follower mission. Bij de huidige prijzen toch weer dik 5k gold extra.

Dat wordt vandaag een 2e token, na gisteren de 1e te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteravond eindelijk even door kunnen pakken en ook level 120 geworden :)

Gelijk ff terug naar Boralus en bags leggefietst en ouwe klotegear gescrapped. Heb ook even snel gear naar originele Dreadnaught ge-transmogged. Ziet er wel weer puik uit ipv de pipo levelling outfit.

Ik moet nog redelijk wat quests in stormsong valley en moet de war campaign nog ff verder doen. Als me gear wat meer op orde is lekker gaan instancen :) Heb er weer helemaal zin in, dat iedereen gaat raiden en ik nu alweer achterloop vind ik wel jammer. Maja family life :p

Ik heb me in ieder geval wel vermaakt met levellen, heb uiteindelijk wel een quest addon gebruikt zonder cutscenes te skippen. Dit omdat ik ergens in tiragarde vastliep. Merkte trouwens wel dat ik met level 118/119 echt vaak doodging. Ik heb als arms geleveled maar dat mist dan echt wel healing.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Zo gister "even" voor de Lucid Nightmare mount gaan spelen. Begin ging allemaal wel goed, maar die maze was toch echt wel een breinbreker. Ik had die hele maze uitgetekend, maar had 4 orbs gevonden en 5 plaatsen om ze neer te leggen, maar dus eigenlijk 1 te weinig dacht ik, maar nadat ik 2 uur door die maze had gelopen, dacht ik echt f.ck it, ik ga dan maar voor die 4 die er wel zijn en gelukkig was dat voldoende en kon in een crypt bij Karazhan de mount ophalen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy55 schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:56:
Zo gister "even" voor de Lucid Nightmare mount gaan spelen. Begin ging allemaal wel goed, maar die maze was toch echt wel een breinbreker. Ik had die hele maze uitgetekend, maar had 4 orbs gevonden en 5 plaatsen om ze neer te leggen, maar dus eigenlijk 1 te weinig dacht ik, maar nadat ik 2 uur door die maze had gelopen, dacht ik echt f.ck it, ik ga dan maar voor die 4 die er wel zijn en gelukkig was dat voldoende en kon in een crypt bij Karazhan de mount ophalen.
Daar ben ik op een gegeven moment ook mee gestart volgens mij. Ik weet niet meer bij welke stap ik ben gebleven in de ketting aan stappen... Wel tof dat je hem hebt! :)

Zooo veel te doen ingame! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

RustStorm schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:31:
[...]

Daar ben ik op een gegeven moment ook mee gestart volgens mij. Ik weet niet meer bij welke stap ik ben gebleven in de ketting aan stappen... Wel tof dat je hem hebt! :)

Zooo veel te doen ingame! :D
Ja je hebt daar een macro voor om dat te checken.

/run local N,t,d={"DAL","ULD","AQ","DEEP","GNOMER","VAL","MAZE","MOUNT"},{47826,47837,47841,47850,47852,47863,47881,47885} for s,k in pairs(N)do d=IsQuestFlaggedCompleted(t[s]) print(k,"=",d and "\124cFF00FF00" or "\124cFFFF0000NOT","DONE")end

Ja en er is inderdaad nog genoeg te doen, want wil nog veel meer secrets unlocken, hoe mensen dat idee om daar naar op zoek te gaan ooit in hun hoofd gehaald hebben :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:22
Stomme vraag misschien en misschien ook niet de bedoeling hier, maar wat doet een token tegenwoordig qua goldwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Tarz schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:20:
Stomme vraag misschien en misschien ook niet de bedoeling hier, maar wat doet een token tegenwoordig qua goldwaarde?
https://wowtokenprices.com/

Google is your best friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarz schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:20:
180k gold toen ik gisteren keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:25:
[...]

180k gold toen ik gisteren keek.
Ok, thanks voor de info :) Dat heb ik volgens mij al niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Wow, zo lang niet op GoT geweest en 32 pagina's gemist. Anyways, How's BfA for everyone? Voor mij best lekker. Pathfinder binnen, langzaam onderweg naar 7th Legion exalted en Dark Iron, maar cba om "alle" WQ iedere dag te doen. Druid is 341, Mage 117. Besloten dat ik druid voor M/M+ hou en ga raiden met me mage. Rede hiervoor is dat er 6 mensen mainspec tank willen in de raid en ik zou dan de 7de zijn. Daarnaast hadden we bijna geen ranged dps, #ikdoewel mage dan :) We gaan deze week toch niet raiden, dus kan ik nog op me gemakkie me mage naar respectabel ilevel halen(lees: mee leechen in guild groups in mythics).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik hem binnen. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9gnHNkCkVQlwEqp3hFJLwkv5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Die is echt super tof! Waar heb je die gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

perryvdbosch schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:
[...]

Die is echt super tof! Waar heb je die gehaald?
Bij de blizzard EU store.
https://gear.blizzard.com...arcraft?gear_category=683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
Net een paar dagen terug van vakantie dus even alles op alles gezet met de vrouw om onze mains op 120 te krijgen. In de vakantie was ik wel af en toe even een uurtje bezig geweest mijn gnome hunter te levelen maar nu hadden wij even wat tijd voor ons samen project ;)

Nu voornamelijk bezig met dailies voor reputatie en een horde char aan het levelen om die kant te zien maar er is zoveel te doen en zoveel te zien. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:52
Dat is inderdaad wel een supergaaf beeldje, alleen die prijs :'( Zou zelf erg graag die van Illidan kopen, maar €350 is me (op het moment) iets aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon warmode aanzetten. De meeste lopen je voorbij die hebben geen om als een bitch hunt gejaagd te worden over de map. ;)

Er zijn er wel een paar die het durven maar die lopen vaak in een groepje. Wellicht dat die je neer meppen want honor maar van alle alliance die ik tegen ben gekomen zijn de meeste gewoon uit op hun WQ en niet op PvP. Zo niet dan kan je altijdn og terug om warmode uit te zetten maar ik zou het zeker niet aanraden om het zonder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Vanavond nog de nog resterende Mythics doen. Ben nu ilvl 339 op mijn (disc)priest. Daarnaast rustig een Shaman aan het levelen.. hoop op een goede 8.1 change voor ze. Als disc priest is het verschrikkelijk saai om de worldquests te doen. Je kan niet dood, maar doet met weinig abilities, moderate dmg. Niet echt een satisfying playstyle voor quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:36

hmr

overdoseh schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:26:
Vanavond nog de nog resterende Mythics doen. Ben nu ilvl 339 op mijn (disc)priest. Daarnaast rustig een Shaman aan het levelen.. hoop op een goede 8.1 change voor ze. Als disc priest is het verschrikkelijk saai om de worldquests te doen. Je kan niet dood, maar doet met weinig abilities, moderate dmg. Niet echt een satisfying playstyle voor quests.
Oplossing = ga shadow :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik ga nog steeds easy mode in BfA.... ondertussen al wel 120 aangetikt. Tol Dagor vond ik wel een toffe dungeon, al was het wel een beetje een doolhof (maar gelukkig ren ik alleen maar achter de tank aan dus die mag de weg weten van me xD)

Daarna begonnen aan Drustvar.. in tegenstelling tot Stormsong voelt deze zone tot dusver het meest cohesive. Vrijwel alle quests dragen bij aan de creepy sfeer van de zone. Zelfs die met de kiddos en hun adventure party vlak na het eerste dorp.. maar de Tea party quest is echt eerie.. je voelt echt dat er iets mis is..

Nu nog de zone afmaken en Waycrest manor doen tegen de tijd dat ik daar ben in het verhaal en dan naar de War campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik vind shadow echt verschrikkelijk. Voordat je DMG gaat doen is de mob al dood. Ik ben van 110 naar 120 shadow gegaan. Het ging zoveel trager dan anderer classes dat ik er een soort afkeer van gekregen heb. Hiernaast zal 8.1 shadow een remake geven.. dat is ook niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, uiteindelijk progress:

Warrior 333
Shaman 331
Demon Hunter 329

Donderdag beginnen de raids voor mij met de shaman <3 can't wait!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik speel het ook super casual. Ik ga niet beginnen aan mythics en heb genoeg geluk gehad om met 3 heroics en wat world quests vrijwel al mn gear op 325 te krijgen (paar 310-315 pieces). Dus tenzij ik erheen moet voor een quest laat ik dat ook maar voor wat het is.

Tot nu toe zijn het de fishing dailies uit Pandaria (om de waterstrider te krijgen) de primaire reden dat ik WoW opstart. Meestal ga ik daarna nog even wat WQ's doen om te kijken of ik nog wat gear kan verbeteren, maar vaak blijf ik hangen om even de emissary quests te doen. Maar zodra ik geen rep meer nodig heb zal dat ook vervallen :)

Misschien dat er nog wat normal raids vanuit de guild worden georganiseerd. Maar ik ga met mn lakse mentaliteit (no flask, no pots en cheap enchant policy) geen progress tegenhouden of een spot voor iemand anders bezet houden dus we zien wel hoe het loopt :) Ik zal vast wel actief de LFR gaan doen elke week (zolang er nog upgrades zijn).

Naast dat ga ik waarschijnlijk dit keer wel de pathfinder doen, focussen op unlocken van wat allied races uit Legion, transmog gear uit oude content enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Even een vraagje voor mijn medetweakers. Call me crazy, maar ik ben 2 weken geleden begonnen met WOW. Ja, echt begonnen. Ik had wel eens eerder een trial account gehad, maar nu wilde ik het wel echt proberen.

Ik heb inmiddels wat verschillende classes geprobeerd. Heb nu iets van 5 chars op level 8-12.

Nu wil ik op basis van die ervaring een warrior gaan spelen. Ik heb bij BFA de 110 boost gekregen en die ga ik denk ik inzetten.
Ik weet dat onlin geadviseerd wordt om eerst een char helemaal te levelen om ervaring op te doen, maar ik heb die orc starting zone inmiddels wel gezien en moet zeggen dat
Ik die kill 5 dit kill 5 dat quests ook wel gezien heb (bovendien game ik vrij casual, dus voordat ik op 110 zit ben ik een jaar verder).

Nu mijn vraag (kan het nergens vinden). Stel dat ik een boost do, kan ik dan alsnog naar de starting zones om iig wat van de lore en het verhaal in elke zone mee te krijgen? Of zijn die zones afgesloten?

Over verhaal gesproken, is/komt er nog een soort van main quest met cinematics op latere levels (die ik dan alsnog kan checken), of moet ik voor het verhaal op YouTube zijn?

Doel is om straks wat te pven en evt wat dungeons en pvp te doen voor de fun, nog niet echt interesse voor competitief te spelen.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
TTHEEBO1 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:27:
Even een vraagje voor mijn medetweakers. Call me crazy, maar ik ben 2 weken geleden begonnen met WOW. Ja, echt begonnen. Ik had wel eens eerder een trial account gehad, maar nu wilde ik het wel echt proberen.

Ik heb inmiddels wat verschillende classes geprobeerd. Heb nu iets van 5 chars op level 8-12.

Nu wil ik op basis van die ervaring een warrior gaan spelen. Ik heb bij BFA de 110 boost gekregen en die ga ik denk ik inzetten.
Ik weet dat onlin geadviseerd wordt om eerst een char helemaal te levelen om ervaring op te doen, maar ik heb die orc starting zone inmiddels wel gezien en moet zeggen dat
Ik die kill 5 dit kill 5 dat quests ook wel gezien heb (bovendien game ik vrij casual, dus voordat ik op 110 zit ben ik een jaar verder).

Nu mijn vraag (kan het nergens vinden). Stel dat ik een boost do, kan ik dan alsnog naar de starting zones om iig wat van de lore en het verhaal in elke zone mee te krijgen? Of zijn die zones afgesloten?

Over verhaal gesproken, is/komt er nog een soort van main quest met cinematics op latere levels (die ik dan alsnog kan checken), of moet ik voor het verhaal op YouTube zijn?

Doel is om straks wat te pven en evt wat dungeons en pvp te doen voor de fun, nog niet echt interesse voor competitief te spelen.
Verreweg de meeste quests die je tegenkomt zijn om xx te killen van iets, of xx van iets te looten, of om xx van iets wat je tegenkomt te activeren/gebruiken. Dat veranderd niet op hoger level. Maar er zit wel veel meer verhaal in de quests vanaf de Cataclysm/Pandaria zones (level 80+) vaak ook met cutscenes of soms vooraf gerenderde cinematics. Als je geen tekst leest dan snap je er nog niks van, maar als je daarna een filmpje kijkt dan klikt wel alles direct.

Je kan naar alle oude zones terug voor het verhaal, je moet dan wel "track trivial quests" aanzetten in je minimap, anders zie je geen uitroeptekens voor nieuwe quests.

En in de tijd dat je van 110 naar 120 levelt heb je wat mij betreft genoeg tijd om je class te leren. Dus die boost is niet erg. Je bent echt heel lang bezig voordat je van 1 naar 110 levelt (meer dan 100 uur, zelfs als je alles al kent en boost items gebruikt) dus het zou zonde zijn dat je daar tijd in steekt, burned out raakt, en alsnog je boost gebruikt.

Dus wat ik zou doen is boosten, dan lekker naar 120 levellen en lol hebben. Dan kan je bijv allied races vrijspelen (andere rassen die je kan kiezen na een hoop werk om die vrij te spelen) en die boost items (heirlooms heten dat) kopen. Dan kan je als je even klaar bent met je warrior rustig doorlevellen met een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
BlackMage schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:43:
[...]

Verreweg de meeste quests die je tegenkomt zijn om xx te killen van iets, of xx van iets te looten, of om xx van iets wat je tegenkomt te activeren/gebruiken. Dat veranderd niet op hoger level. Maar er zit wel veel meer verhaal in de quests vanaf de Cataclysm/Pandaria zones (level 80+) vaak ook met cutscenes of soms vooraf gerenderde cinematics. Als je geen tekst leest dan snap je er nog niks van, maar als je daarna een filmpje kijkt dan klikt wel alles direct.

Je kan naar alle oude zones terug voor het verhaal, je moet dan wel "track trivial quests" aanzetten in je minimap, anders zie je geen uitroeptekens voor nieuwe quests.

En in de tijd dat je van 110 naar 120 levelt heb je wat mij betreft genoeg tijd om je class te leren. Dus die boost is niet erg. Je bent echt heel lang bezig voordat je van 1 naar 110 levelt (meer dan 100 uur, zelfs als je alles al kent en boost items gebruikt) dus het zou zonde zijn dat je daar tijd in steekt, burned out raakt, en alsnog je boost gebruikt.

Dus wat ik zou doen is boosten, dan lekker naar 120 levellen en lol hebben. Dan kan je bijv allied races vrijspelen (andere rassen die je kan kiezen na een hoop werk om die vrij te spelen) en die boost items (heirlooms heten dat) kopen. Dan kan je als je even klaar bent met je warrior rustig doorlevellen met een andere class.
Kijk, dat is echt een fantastisch en praktisch antwoord waar ik iets aan heb! Ik ga vanavond de boost erin gooien. Thanks!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:32
Kan trouwens wel een keer iemand meenemen een Mythic in. Ben tank dus maken we wel een groep. Ben Alliance op Silvermoon. Je kan voor mijn battle tag wel een berichtje sturen!
Pagina: 1 ... 8 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.