Idem, ik help mee in het hopen dat alles duurder wordt voorlopig. Heb al bijna 30 battle-scarred stones te pakken, keertje stack gekocht toen het 300/stuk was ofzo. Rarity lijkt erg laag te zijn, sta na 2 weken vrij hard grinden op een totaal van 2 zelf gevonden. Niet slecht voor een 60 uur...
Gaan nu richting de 700g/stuk, en als de raid straks open gaat zal het helemaal hard gaan als je p.p. er 2-3 doorheen jaagt op een avond. Dat is een hogere consumptie p.p. over een hele raid dan wat menigeen heeft gevonden sinds BfA open is, als ik verschillende chats zo volg.
Dus hoewel er ongetwijfeld veel speculatie/hoarding is nu, zou het me niet verbazen als die straks >1000 bereikt.
Fishing levert blijkbaar een 20k/uur op grofweg, wat erg interessant is zelfs als je niet volledig AFK bent (chatten, onder het eten, etc). Met name dankzij de super-rare-vis voor de feasts, maar ook een van de andere drops gaat voor 50g/stuk ofzo. Dus dat tikt lekker aan voor nu, hoe geestdodend het ook is.
Daarnaast zelf bezig met mining/enchanting. Twijfel echter over het omzetten naar iets als herb/enchanting. Ben bang met herb en mining samen dat ik wat teveel afdwaal met al die gele stipjes overal, en herb/enchanting is ongeveer de hele xpac wel nuttig met een min of meer constante consumptie. Ores daarentegen zijn al ruimschoots gehalveerd sinds het begin.
[
Voor 5% gewijzigd door
Xanaroth op 28-08-2018 11:22
]