Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:36

hmr

perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:03:
[...]

Ik vind het altijd wel leuk om iemand te helpen, mits hij/zij daarvoor open staat ofc
Ik help ook graag mensen, maar op dat ilvl op deze manier snel door mythics heen geboost worden zonder dat duidelijk te maken heb ik geen zin in. Normaal gesproken doet met iets meer moeite.. Guildies ofzo run ik graag door dungeons.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:56:
Of retards met 287 ilvl die als req 335 plus vragen... Kwam ik er na de eerste boss achter de de leader dus een dergelijk laag ilvl had en gewoon een boost groep had gemaakt.... fucking vermoeiend.
Vaak kan je het al heel makkelijk herkennen. Een ilvl requirement kan niet gegeven worden als de leider het zelf niet heeft. Hij kan het dan doodleuk in de title zetten maar niet bij de ilvl required box. Dus als je er overheen gaat met je muis zie dat al snel genoeg.

Je kunt ook natuurlijk signen en de persoon inspecten of even snel op de armory kijken indien je niet in ze range bent om te inspecten. Geeft je vaak ook wel een idee hoe de leider in elkaar steekt. Kan je en hoop hoofdpijn schelen tijdens de run.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

icemotion schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:26:
Ach ik ben nog niet eens max level.. ik neem mn tijd..

En tot dusver bevalt mijn keuze om niet meer te tanken in BFA me wel.. heb nu 2 normal dungeons gedaan als healer en dat levert me een stuk minder stress op. Nog steeds lekker in de support role (met relatief korte queues) maar een stuk minder gedoe overall.

Van de week maar weer eens verder met Stormsong valley.. denk dat ik de halve map gehad heb nu ongeveer.. en dan Drustvar nog..
Om toch een beetje aan verwachtingsmanagement te werken.. normal dungeons zijn niet repenstatief voor mythics ;) Ik ervaar echt de grootste ergernis in Mythic en dat heeft voornamelijk te maken dat niemand echt damage wil voorkomen. Iedereen speelt met tunnelvisie i.c.m. korte blikken op de dps meter.

Ik ben pas 12 uurtjes level 120 en had een mythic groep gevonden als resto shaman (Ilevel 297). Het ging om de mythic Temple of Sethrallis. Dit is een van de makkelijkere instances. Eerst baas ging neer (tank and spank) en kon het qua healing goed bijhouden. Erna kwam die slangen boss waarbij op summier niveau tactics moeten worden gebruikt. Helaas verbaasde ik me weer over het random gespuis in de warcraft wereld. Meerdere malen moest ik verwijzen naar de dungeon journal, waarna ze het nog steeds niet snapten. Ik heb me na 10 pogingen vriendelijk geëxcuseerd, nadat iemand tegen me zei: "Shaman, can you dispell please!?". Om toch nog iets positiefs over te brengen... Ze namen me met Ilevel 297 wel in vertrouwen mee _/-\o_

Inmiddels ben ik wat beter gegeared en kan ik de meeste zaken zelf oplossen door me kapot te werken in elke mythic en fouten op te vangen met heals.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Irrival schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Om toch een beetje aan verwachtingsmanagement te werken.. normal dungeons zijn niet repenstatief voor mythics ;) Ik ervaar echt de grootste ergernis in Mythic en dat heeft voornamelijk te maken dat niemand echt damage wil voorkomen. Iedereen speelt met tunnelvisie i.c.m. korte blikken op de dps meter.

Ik ben pas 12 uurtjes level 120 en had een mythic groep gevonden als resto shaman (Ilevel 297). Het ging om de mythic Temple of Sethrallis. Dit is een van de makkelijkere instances. Eerst baas ging neer (tank and spank) en kon het qua healing goed bijhouden. Erna kwam die slangen boss waarbij op summier niveau tactics moeten worden gebruikt. Helaas verbaasde ik me weer over het random gespuis in de warcraft wereld. Meerdere malen moest ik verwijzen naar de dungeon journal, waarna ze het nog steeds niet snapten. Ik heb me na 10 pogingen vriendelijk geëxcuseerd, nadat iemand tegen me zei: "Shaman, can you dispell please!?". Om toch nog iets positiefs over te brengen... Ze namen me met Ilevel 297 wel in vertrouwen mee _/-\o_

Inmiddels ben ik wat beter gegeared en kan ik de meeste zaken zelf oplossen door me kapot te werken in elke mythic en fouten op te vangen met heals.
Sowieso die slang baas is echt vreselijk, wie verzind er nou dat een root(die niet te dispellen is) op precies hetzelfde moment komt als de AOE die 124897129414 dmg doet op de grond komt. Daar is gewoon bijna niet doorheen te healen.

En dat ding killen kost toch zeker 5 seconde als iedereen DIRECT de root aanvalt.

Ik vind temple dan ook niet 1 van de makkelijkere, die baas met die lighting uit de pillars snapt ook maar de helft. Die eerste boss gaat altijd iemand dood, als die ene super mega rush langs iedereen doet, overigens nog niet de moeite genomen om te lezen waarom dat is. Ik pakte 161k dmg van 1 abilitie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Sowieso die slang baas is echt vreselijk, wie verzind er nou dat een root(die niet te dispellen is) op precies hetzelfde moment komt als de AOE die 124897129414 dmg doet op de grond komt. Daar is gewoon bijna niet doorheen te healen.

En dat ding killen kost toch zeker 5 seconde als iedereen DIRECT de root aanvalt.

Ik vind temple dan ook niet 1 van de makkelijkere, die baas met die lighting uit de pillars snapt ook maar de helft. Die eerste boss gaat altijd iemand dood, als die ene super mega rush langs iedereen doet, overigens nog niet de moeite genomen om te lezen waarom dat is. Ik pakte 161k dmg van 1 abilitie :+
Tip: Je kan de root stunnen en hij laat instant los, geen damage voor nodig gwn stunnen die hap.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:22:
[...]

Tip: Je kan de root stunnen en hij laat instant los, geen damage voor nodig gwn stunnen die hap.
O serieus :+

Ik speel zelf holy priest, dus heb wel 1 stun, maar eigenlijk vind ik dat wel een ding dat de DPS zou moeten weten. die moet ik onthouden. Plus ik heb m'n life grip, die werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Ik moet echt al mijn skills weer instellen op mijn muis.

Heb sins kort een nieuwe, maar ben echt te lui om het te doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:22:
[...]

Dat wist ik zelf ook niet, thanks! Ga het gelijk toepassen de volgende keer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Voor de druids onder ons: Je kan ze ook hibernaten aangezien het beast zijn. Heeft helaas wel een cast time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
[...]
Oh dat zal ongetwijfeld heel anders zijn, maar ik ben vooralsnog gewoon aan het levelen en als healer vind ik het wel weer tof om dungeons te doen.. in Legion deed ik ze nog wel als tank en heb toen echt alle zin om dungeons te doen verloren..

Zo heb ik nooit de Balance of power questline afgemaakt.. die staat nog steeds on hold op de eerste mythic dungeon. (mogelijk dat ik dit later nog ga proberen.. als normale mythic dungeons een beetje te solo-en zijn op 120.. )

Dus nu maar als healer en kijken of dat beter gaat deze expansion.. maar eerst gewoon rustig aan levelen en de dungeons doen op het moment dat ze relevant zijn in de story van de zone waar ik mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar eens gegaan voor the Alliance Slayer, vond het wel een vette titel. Snap nog steeds niet helemaal wanneer je de quest nou krijgt, lijkt willekeurig te zijn. Wel gehaald - door in Stormsong Valley een azerite mining te lopen. Veel alliance die daar kwamen buurten.
[...]

Mythics moet je gewoon met bekenden doen en niet met mensen die je niet kent. Zonder voicechat en vertrouwen werkt het (imo) zelden. Nu valt het nog mee omdat we slechts m0 spelen, maar als we straks weer in m+20 zitten wordt dat een ander verhaal.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:21
Warrior inmiddels op 336 en Mage op 324. Ik weet nog niet wat ik het leukste vind om te spelen.
Van de week Mythics gedaan met Guildy's. Sommigen waren +/- 305 en het ging best prima.
Ik vind het ook echt veel leuker om Mythics te doen met Guildys dan met PUG's. Helaas hebben we niet zo'n hele actieve guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:08:
Helaas hebben we niet zo'n hele actieve guild
Dat hadden wij eind van de vorige expansion, slecht 12 man nog met enige regelmaat actief.
Het maximum wat ik de hele vorige expansion inclusief direct na de launch online had gezien was iets van 28.

Mensen die stopten met WoW hebben we nooit uit de guild gegooid, omdat we wilden weten als ze terug kwamen.

Sinds BfA launch is het rete druk. Gisteren hadden we 50 man tegelijk online, slechts drie daarvan zijn nieuwe mensen, alle drie terugkerende spelers die bevriend zijn met guild leden.

Ik heb nog nooit een expansion gezien waarbij zoveel mensen weer zijn gaan spelen! Het blijft natuurlijk altijd afwachten wie blijft en we hebben nog steeds een tekort aan tanks 8)7 maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:14:
BTW. waarom moet je nog een week wachten? Queu's zijn zo goed als weg zover ik heb gezien. De vrouw kon zaterdag direct inloggen rond een uur of 7.
Omdat ik op Kreta zit :)

3 dagen nadat BfA uitkwam vertrokken wij en ik ben er dus nog steeds.
Heb in die 3 dagen wel een Ally unholy DK naar 120 gebracht.
Maar als ik thuis kom wil ik zsm mijn Horde chars gaan levelen. Hoe of wat weet ik nog niet precies

Zou wel eens met iemand een leveling run willen doen en aan het eind dat we dan beiden zowel een healer als tank op 120 hebben. Lijkt me zo leuk om te doen.
Dan begin ik bijv met een resto druid en de ander een tank naar zijn of haar keuze. Als we 120 bereikt hebben wisselen we en level ik een tank en de ander een healer. Leveling is met die combo een eitje, instant dungeons queues en en het hebben van een max level tank en healer is altijd goed 8) ( ook voor een guild en/of raid team)

Kan evt ook aan Ally kant. Koop ik gewoon twee boosts en klaar is kees.

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 27-08-2018 17:39 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Iusedto schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
Zou wel eens met iemand een leveling run willen doen en aan het eind dat we dan beiden zowel een healer als tank op 120 hebben. Lijkt me zo leuk om te doen.
Dan begin ik bijv met een resto druid en de ander een tank naar zijn of haar keuze. Als we 120 bereikt hebben wisselen we en level ik een tank en de ander een healer. Leveling is met die combo een eitje, instant dungeons queues en en het hebben van een max level tank en healer is altijd goed 8) ( ook voor een guild en/of raid team)
Ik heb samen met een maat van me afgesproken dat we dat gaan doen zodra WoW Classic er is :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Puc van S. schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Tja.. doet mij denken aan WoD, waar op geen gegeven moment groepen gemaakt werden voor heroic raids en de leiders een minimun iLVL vroegen wat hoger was dan uberhaubt in de raid viel...
(en ga je vervolgens zelf die leader inspecten en merk je dat hij zelf ruim eronder zat _O- )
Tegenwoordig kun je geen hoger ilvl neerzetten bij min. ilvl. required dan wat je zelf hebt -2 (die -2 was voor de squish in ieder geval). Zie je in de tekst een min. ilvl maar bij de setting niet, dan is de kans groot dat de party leader zelf lager heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:15:
[...]

Ah ja, dan wordt het moeilijk. :)
zolang je een mat laptopscherm hebt gaat dat prima toch :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:42:
[...]

zolang je een mat laptopscherm hebt gaat dat prima toch :)
Opzich heb je daar gelijk maar als ik op vakantie zou zijn, zou ik me vakantie voor laten gaan op WoW. Sommige spelers zouden dat vast omdraaien maar dat is aan hun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:37:
[...]

Opzich heb je daar gelijk maar als ik op vakantie zou zijn, zou ik me vakantie voor laten gaan op WoW. Sommige spelers zouden dat vast omdraaien maar dat is aan hun. :)
Heb geen laptop mee. Maar vanwege mijn werk wel een telefoon en ipad. Elke dag beantwoord ik mijn mail etc etc.

Kan dus geen WoW spelen. Vandaar mijn BfA kriebels. :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-09 01:04
MazeMouse schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:34:
[...]

Ik heb samen met een maat van me afgesproken dat we dat gaan doen zodra WoW Classic er is :D
WoW Classic zal dit waarschijnlijk minder snel zijn dan questing. Tenzij groupfinder in classic wordt opgenomen. In classic was het namelijk lfg chat spammen, heen vliegen, dungeons waren langer, noem maar op.

@RustStorm vanavond even mythics proberen. Op de dag voor de reset nemen mensen het altijd iets minder nauw met requirements is mijn ervaring! "Half afgemaakte instances is beter dan helemaal geen bosses dood wanneer een reset er aan zit te komen" lijkt op dinsdag altijd het motto van vele pug groups.

Zelf heb ik volgende reset de hoop om boven Ilvl 340 te komen (nu 338) dit wordt als eis gesteld door mijn guild voor Uldir. Zou al 340 kunnen hebben maar met die gear simmed mijn dps lager. Verwacht niet dat ze moeilijk gaan doen hierover.

Daarnaast als doel revered te halen met CoA faction voor de laatste 15 Ilvl upgrade voor mijn neck. Nog zo'n 5300 reputation, moet te doen zijn. Had ik elke dag alles WQ's gedaan was ik er waarschijnlijk al.

Warcampaign is afgerond en andere factions zijn allemaal revered of CoA en Tortollan na. Island expeditions doe ik echt enkel voor de weekly.

Vermaak mij prima met BfA tot nu toe. Laat Uldir maar komen, nog een weekje wachten *O* Ben alvast flask,pots enzovoorts aan het stacken. Verwacht dat volgende reset alles onwijs duur zal zijn (lees: nog duurder). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik uiteindelijk niet zo heel veel gedaan. Heb in eerste instantie zo veel mogelijk WQs gedaan, maar gisteren besloten dat ik dat niet meer zal gaan doen. Alleen de benodigde WQs en eventueel de interessante (met reputation rewards etc etc), maar meer dan dat niet: kost me te veel van m'n kostbare tijd online. :)

Merk overigens dat het echt bizar is hoeveel gold je zou kunnen verdienen bij de start van een expansion. Echt abnormaal. Ben benieuwd of ik het vullen van de AH (met ores en herbs) kan volhouden gedurende de gehele expansion: heb een nieuw doel, namelijk die rare dino met z'n mobiele AH --> dat is echt bizar fijn.

Mocht ik vanavond online komen en tijd genoeg hebben, zal ik weer proberen een mythic te gaan doen. Wat dat betreft; welke raden jullie aan om mee te beginnen? Freehold? Tol Dragor... which one? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:
Gisteren heb ik uiteindelijk niet zo heel veel gedaan. Heb in eerste instantie zo veel mogelijk WQs gedaan, maar gisteren besloten dat ik dat niet meer zal gaan doen. Alleen de benodigde WQs en eventueel de interessante (met reputation rewards etc etc), maar meer dan dat niet: kost me te veel van m'n kostbare tijd online. :)

Merk overigens dat het echt bizar is hoeveel gold je zou kunnen verdienen bij de start van een expansion. Echt abnormaal. Ben benieuwd of ik het vullen van de AH (met ores en herbs) kan volhouden gedurende de gehele expansion: heb een nieuw doel, namelijk die rare dino met z'n mobiele AH --> dat is echt bizar fijn.

Mocht ik vanavond online komen en tijd genoeg hebben, zal ik weer proberen een mythic te gaan doen. Wat dat betreft; welke raden jullie aan om mee te beginnen? Freehold? Tol Dragor... which one? :)
Atal'drazzor/Freehold/The MOTHERLODE!!! en Waycrest Manor zijn wat mij betreft de 4 makkelijkste die ik heb gedaan. Uiteindelijk zijn ze allemaal makkelijk als je even weet hoe alles werkt maar dit zijn toch wel de makkelijkere van alle dungeons.

Temple of Serthraliss is ook redelijk simpel maar die stroom hekjes waar je tussendoor moet rennen zijn echt een pijn in de aarshol voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDdeV1992 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:59:
Vermaak mij prima met BfA tot nu toe. Laat Uldir maar komen, nog een weekje wachten *O* Ben alvast flask,pots enzovoorts aan het stacken. Verwacht dat volgende reset alles onwijs duur zal zijn (lees: nog duurder). |:(
Ik hoop het, even miljoentje binnenhalen is het idee :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Rond welke tijd komt er meestal een discount voor het boosten van een class? Aantal maanden geleden kon je een boost voor 35 euro kopen, maar dit is nu weer terug naar 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
RustStorm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:

Wat mij betreft de gene waar jouw pre-raid BIS gear dropped, moeilijkheidsgraad is nihil anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Idem, ik help mee in het hopen dat alles duurder wordt voorlopig. Heb al bijna 30 battle-scarred stones te pakken, keertje stack gekocht toen het 300/stuk was ofzo. Rarity lijkt erg laag te zijn, sta na 2 weken vrij hard grinden op een totaal van 2 zelf gevonden. Niet slecht voor een 60 uur...
Gaan nu richting de 700g/stuk, en als de raid straks open gaat zal het helemaal hard gaan als je p.p. er 2-3 doorheen jaagt op een avond. Dat is een hogere consumptie p.p. over een hele raid dan wat menigeen heeft gevonden sinds BfA open is, als ik verschillende chats zo volg.
Dus hoewel er ongetwijfeld veel speculatie/hoarding is nu, zou het me niet verbazen als die straks >1000 bereikt.

Fishing levert blijkbaar een 20k/uur op grofweg, wat erg interessant is zelfs als je niet volledig AFK bent (chatten, onder het eten, etc). Met name dankzij de super-rare-vis voor de feasts, maar ook een van de andere drops gaat voor 50g/stuk ofzo. Dus dat tikt lekker aan voor nu, hoe geestdodend het ook is.

Daarnaast zelf bezig met mining/enchanting. Twijfel echter over het omzetten naar iets als herb/enchanting. Ben bang met herb en mining samen dat ik wat teveel afdwaal met al die gele stipjes overal, en herb/enchanting is ongeveer de hele xpac wel nuttig met een min of meer constante consumptie. Ores daarentegen zijn al ruimschoots gehalveerd sinds het begin.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 28-08-2018 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:25
Na een pauze van een jaar of vijf, mede aangespoord doordat ik dit topic steeds voorbij zie komen, ben ik ook weer begonnen met WoW... ben helemaal opnieuw begonnen met levellen, echt mooi om al die oude gebieden weer te zien.

Vraagje over levellen, wat ik vroeger vaak had was dat ik gebieden uitlevelde, oftewel ik had nog wel quests maar was eigenlijk al te hoog level om er nog (veel) XP van te krijgen. Volgens mij is dat nu niet meer zo, omdat de mobs en daardoor ook de quests meeschalen met mijn level? Oftewel kan ik ook op level 40 alsnog naar Westfall (wat vroeger een lvl 15 a 20 gebied was als ik me goed herinner) en vrolijk alsnog questen tegen normale XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migchiell schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:40:

Vraagje over levellen, wat ik vroeger vaak had was dat ik gebieden uitlevelde, oftewel ik had nog wel quests maar was eigenlijk al te hoog level om er nog (veel) XP van te krijgen. Volgens mij is dat nu niet meer zo, omdat de mobs en daardoor ook de quests meeschalen met mijn level? Oftewel kan ik ook op level 40 alsnog naar Westfall (wat vroeger een lvl 15 a 20 gebied was als ik me goed herinner) en vrolijk alsnog questen tegen normale XP?
Daar komt het wel op neer ja. :)

Welkom terug! :) Altijd leuk om te zien dat mensen die een lange pauze hebben gehad het weer eens proberen! Echt leuk!

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 28-08-2018 11:45 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04

TTLCrazy

Listen to Frankie

Iemand die nog een leuk guild op Shadowsong weet ? Huidige guild zit ik al een tijd in maar activiteit is bijna nul, mensen doen ook geen guild runs etc.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

migchiell schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:40:
Na een pauze van een jaar of vijf, mede aangespoord doordat ik dit topic steeds voorbij zie komen, ben ik ook weer begonnen met WoW... ben helemaal opnieuw begonnen met levellen, echt mooi om al die oude gebieden weer te zien.

Dat klopt. Gebieden hebben een beginlevel gekregen. Maar "vanilla" gebieden schalen allemaal door tot60 (en na 60 krijg je dat overlevelled verhaal)
Outland en Northrend schalen weer door tot 80 (Zo blij, ik vind Northrend zoveel prettiger levellen dan Outland) Pandaria tot 90. Draenor tot 100. Legion tot 110. En daarna kun je BFA gebied in.

Ik vind het idee geniaal. De uitvoering iets minder. (omdat je geen gevoel van powerprogression krijgt)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:25
RustStorm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:42:
[...]

Daar komt het wel op neer ja. :)

Welkom terug! :) Altijd leuk om te zien dat mensen die een lange pauze hebben gehad het weer eens proberen! Echt leuk!
Ja ik merkte dat ik nog wel eens zat te mijmeren over hoe mooi al die zones waren en hoe leuk het was om daar een beetje doorheen te wandelen en af en toe iets omver te meppen :)

Ik dacht ik begin gewoon weer eens, kijken of ik het nog leuk vind en zat er direct weer helemaal in.
MazeMouse schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:44:
[...]

Dat klopt. Gebieden hebben een beginlevel gekregen. Maar "vanilla" gebieden schalen allemaal door tot60 (en na 60 krijg je dat overlevelled verhaal)
Outland en Northrend schalen weer door tot 80 (Zo blij, ik vind Northrend zoveel prettiger levellen dan Outland) Pandaria tot 90. Draenor tot 100. Legion tot 110. En daarna kun je BFA gebied in.

Ik vind het idee geniaal. De uitvoering iets minder. (omdat je geen gevoel van powerprogression krijgt)
Is inderdaad wel jammer dat je niet af en toe even terug kunt naar een oud gebied om je daar de king te voelen :)

Maar ik vind het wel heel fijn dat ik bv Duskwood gewoon kan overslaan nu (vind de sfeer niet leuk) en gewoon alleen maar leuke zones kan meepakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
JDdeV1992 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:59:
[...]

WoW Classic zal dit waarschijnlijk minder snel zijn dan questing. Tenzij groupfinder in classic wordt opgenomen. In classic was het namelijk lfg chat spammen, heen vliegen, dungeons waren langer, noem maar op.
Wat ze hebben gezegd is dat Classic ook echt de ervaring van Vanilla wordt; dus geen groupfinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
icemotion schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Wat ze hebben gezegd is dat Classic ook echt de ervaring van Vanilla wordt; dus geen groupfinder.
Als het goed is baseren ze hem op patch 1.12 Drums of War.
Daarom zou er niks na die patch in moeten zitten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Er was zoveel 'mis' met classic WoW wat in de expansions er na is 'gefixt'. Dingen die we nu voor lief nemen. En dan heb ik het niet eens over de obvious grootste punten wat iedereen noemt: vliegen en LFG.

Denk aan:
- Onbruikbare specs. Zoveel onbruikbare specs. Palandin? Je healt. Je draagt cloth. Druid? Je healt. Je draagt cloth. Hunter? 1 per raid. Tanken? Dat kan alleen een Warrior. Fire Mage? Haha!
- Questen voor levellen? Dat vult ca de helft van je exp dat je nodig hebt. Wees klaar om te farmen. Veel farmen.
- Economie. Nu krijg je 1000x meer gold voor je tijd. Maar je repairs zijn maar 3x zo duur als met vanilla. Raiden? Eerst 2 uur+ farmen die dag.
- Weapon skills. Nieuw wapen gevonden? Eerst een uur je weapon skill upgraden :P
- Bosses hadden 1 of 2 mechanics en waren meer moeilijk vanwege je gear of hoe je je class speelde. Trash uit BFA is interessanter om tegen te vechten dan raidbosses uit vanilla :P

En ik vergeet vast de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
BlackMage schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:19:
Er was zoveel 'mis' met classic WoW wat in de expansions er na is 'gefixt'. Dingen die we nu voor lief nemen. En dan heb ik het niet eens over de obvious grootste punten wat iedereen noemt: vliegen en LFG.

Denk aan:
- Onbruikbare specs. Zoveel onbruikbare specs. Palandin? Je healt. Je draagt cloth. Druid? Je healt. Je draagt cloth. Hunter? 1 per raid. Tanken? Dat kan alleen een Warrior. Fire Mage? Haha!
- Questen voor levellen? Dat vult ca de helft van je exp dat je nodig hebt. Wees klaar om te farmen. Veel farmen.
- Economie. Nu krijg je 1000x meer gold voor je tijd. Maar je repairs zijn maar 3x zo duur als met vanilla. Raiden? Eerst 2 uur+ farmen die dag.
- Weapon skills. Nieuw wapen gevonden? Eerst een uur je weapon skill upgraden :P
- Bosses hadden 1 of 2 mechanics en waren meer moeilijk vanwege je gear of hoe je je class speelde. Trash uit BFA is interessanter om tegen te vechten dan raidbosses uit vanilla :P

En toch is het voor genoeg mensen interessant om het te willen spelen; anders zouden ze dit niet doen. Er is gewoon genoeg vraag naar de Vanilla experience dat het loont voor Blizzard om hier enkele jaren werk in te stoppen.

Het dichtst dat ik ooit in de buurt ben geweest van het oude WoW was de Molten Core revamp met de 10 year anniversary. 40 man wipes x20 voordat je ook nog maar een boss gezien had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Tja, als je de diverse fora leest zie je nu al dat men wel wil dat clasic wow gaat evolueren, dat er XPAcs komen ... wtf .. dat hebben we toch al allemaal gehad?

Ze wilden Classic en dat gaan ze krijgen. Met alles erop en eraan van toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:47

Denk aan:

- ogh, 40 man raids. Drama. Vooral omdat je als paladin gewoon helemaal gek werd van buffen. Iedereen moest zn eigen buff hebben
- en dan heb ik het al helemaal niet om summons. Je was een half je bezig voordat iedereen aanwezig was.
- geen dungeonfinder; man het was een “LF tank, 5 men dungeon” gespam
- resistance; leuk idee, maar wat was dat een gedoe. Voor elke boss had je andere gear nodig
- in begin was er nog geen quest helper addon. Je moest zelf alles uitzoeken.
- Pvp was zo zwaar uit balans. Mage kon iedereen instant killen.
- raak je water iets aan dan werd je gedismount.
- gezamenlijke quest items.
- quest kills telde alleen wanneer jij als eerste damage deed op een enemy.

Pfff alles is nu beter dan toen. Maar toen wist je niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch... zou ik wel eens willen ervaren hoe het is om terug in de tijd te gaan door Classic WoW te gaan spelen. Voor hetzelfde geld is het ongekend nostalgisch en vind je het fantastisch om af en toe te spelen...

En de mensen die het zullen blijven spelen, blijven het spelen om een reden: namelijk dat ze de classic WoW en de "gebreken" prefereren boven huidige maatstaven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
RustStorm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:37:
En toch... zou ik wel eens willen ervaren hoe het is om terug in de tijd te gaan door Classic WoW te gaan spelen. Voor hetzelfde geld is het ongekend nostalgisch en vind je het fantastisch om af en toe te spelen...

En de mensen die het zullen blijven spelen, blijven het spelen om een reden: namelijk dat ze de classic WoW en de "gebreken" prefereren boven huidige maatstaven... :)
Oh ja, ik ga het zeker proberen tijdens rustige BfA periodes (afhankelijk van de kosten - daar is nog geen uitsltuitsel over), ik heb er ook goede herinneringen aan maar heb aleen niet veel verwachtingen van Classic - denk niet dat het oude gevoel van toen ooit terug gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik heb eerder ook al eens gesproken dat ik zit te denken over een Character boost naar 110. Ik neig nu erg naar een Shaman. Ik weet dat ze niet het beste zijn momenteel, maar hoor wisselende ervaringen. Het lijkt me in ieder geval wel een leuke class om te spelen (main zelf nu priest).

Wat zijn jullie ervaringen met Shamans? (PVP/PVE)

Heb al een Paladin en Monk op 110, maar deze classes zie ik minder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Same.. voor mij hangt het helemaal af hoe ze de servers gaan doen. Ik zou het tof vinden dat je alleen BG'd met de mensen van je eigen server en ook door de wereld op die manier loopt. De communicatie en leren kennen van mensen die je dan herkent in pvp ook van de andere faction is gewoon lachen.

Tevens zal ik straks als vanilla er is ontzettend lang doen over het levelen naar max level vanwege tijd gebrek.
Maar het casual levelen zie ik best zitten dan. Word lastiger als je dungeons moet doen ja tenzij je gaat tanken.

Het zal gewoon heel erg verschillend voor mensen zijn. Sommige zullen het spelen omdat ze gewoon niets met de huidige wow hebben. Sommige omdat ze puur uit nostalgie weer even terug willen en er na een korte tijd weer klaar mee zijn.

Hoe dan ook gaat de game ervaring heel anders zijn dan dat die toen was met alle toegankelijkheid die we nu hebben door het internet en uberhaupt de kennis van alles veel hoger ligt.

edit: inhakend op me eerste tekstje :P zag toevallig een forum post van de server waar ik nu op speel met de vraag: who from vanilla is still playing here. en je zag veel leuke opmerkingen van mensen die dan vroeger met elkaar samen gespeelt hadden enzo. Misschien is ook dat communicatie gedeeltje veel mooier in me hoofd dan dat het daadwerkelijk was maar dat wil ik graag gewoon nog een keer proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 28-08-2018 13:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Tuurlijk, ik wil ook de vanilla ervaring weer mee willen maken. Maar ik doe de volgende voorspellingen:
- Ik vind het na een paar uur niet meer zo leuk als ik dacht.
- Ik haal level 60 niet.
- 95% van de spelers die geinteresseerd denkt te zijn maakt het zelfde mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackMage schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:46:
Tuurlijk, ik wil ook de vanilla ervaring weer mee willen maken. Maar ik doe de volgende voorspellingen:
- Ik vind het na een paar uur niet meer zo leuk als ik dacht.
- Ik haal level 60 niet.
- 95% van de spelers die geinteresseerd denkt te zijn maakt het zelfde mee.
ja ik denk dat je er niet heel veel naast zou zitten.
Maar al blijven er 5000 spelers over. Als je dat op 1 vanilla server knalt is het het waard.
En het mooie hiervan is dat je niet per se hoeft te kiezen wat je speelt. Als je er klaar mee bent wissel je weer naar BFA en kan je altijd daarna weer eens een keer op vanilla inloggen toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ga gelijk Thottbot.com weer opstarten ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ricmaniac schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:50:
[...]

ja ik denk dat je er niet heel veel naast zou zitten.
Maar al blijven er 5000 spelers over. Als je dat op 1 vanilla server knalt is het het waard.
En het mooie hiervan is dat je niet per se hoeft te kiezen wat je speelt. Als je er klaar mee bent wissel je weer naar BFA en kan je altijd daarna weer eens een keer op vanilla inloggen toch :P
Ja ik heb er 0,0 twijfel in dat de 5% die overblijft kan zorgen voor een gezonde community. Maar die zullen natuurlijk wel verspreid zijn over whatever aantal servers Blizzard open zet aan het begin. En het verschil tussen PvP en PvE zal ook meewegen.

Dus ze zullen daar wel wat op moeten bedenken. De toestroom van iedereen aan het begin kunnen ze niet op 1 server kwijt, maar nadat de meesten het wel gezien hebben moet het niet zo zijn dat je 5 halfdode servers overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk aan:

- Dure mounts en riding skill. Vooral voor Epic vergeleken met de gold die je maakte toen.
- Classes erg unbalanced
- niet veel variatie qua specs aangezien er maar bij de meeste 1 spec werkt met een uitzondering op 2 voor sommige.
- eindeloos farmen voor een stukje loot want 40 andere mensen die het ook nodig hebben voor de volgende content.
- arrows/bullets waar je uit kan raken als hunter
- portal stones voor een mage
- Hele lange quest chains voor attunements of bepaalde items.
- Dungeons zijn een stuk minder doorheen te rushen. Je moet de CC gebruiken.

Er zou vast een publiek voor zijn en ik hoop dat de classic servers het overleven maar om nou te zeggen dat ik me tijd ga dedicaten aan classic... nee. Zou het vast wel tussendoor spelen als ik me verveel maar meer dan dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Gisteren leuke avond gehad in wow, gebeurt niet vaak hier om een of andere reden.
De alliance questline afgemaakt om jaina te vinden, die was best cool.
Ook de dungeon aan het einde (siege of boralus) vond ik leuk, met bossfights die me niet irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

hmr schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:53:
Ik ga gelijk Thottbot.com weer opstarten ;)
vergeet allakhazam niet :+

..maar dat is tegenwoordig wowhead afaik

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Kadardar schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

- Dure mounts en riding skill. Vooral voor Epic vergeleken met de gold die je maakte toen.
- Classes erg unbalanced
- niet veel variatie qua specs aangezien er maar bij de meeste 1 spec werkt met een uitzondering op 2 voor sommige.
- eindeloos farmen voor een stukje loot want 40 andere mensen die het ook nodig hebben voor de volgende content.

Er zou vast een publiek voor zijn en ik hoop dat de classic servers het overleven maar om nou te zeggen dat ik me tijd ga dedicaten aan classic... nee. Zou het vast wel tussendoor spelen als ik me verveel maar meer dan dat ook niet.
- 40 man voor een raid.

Dan lukt 2-3 uur een avondje echt niet meer. Ga maar rustig 7 tot 12 reserveren 2-3 avonden, want je bent alleen al aan de logistiek (iedereen aanwezig, vervangers zoeken, travel/portals, etc) zo 1+ uur kwijt. En dan nog indelen van 8 groepen voor specifieke buffs (sommige kun je raidwide doen, sommige alleen party) en/of taken uitvoeren zoals adds, cc, etc.

Er is een reden dat je (leroy jenkins iemand :P) bijna een teamvergadering had voor sommige pulls om rollen te checken en tactiek af te stemmen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 28-08-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
[...]

Had je toen ook niet een bagslot nodig voor je mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanaroth schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:25:
[...]

- 40 man voor een raid.

Dan lukt 2-3 uur een avondje echt niet meer. Ga maar rustig 7 tot 12 reserveren 2-3 avonden, want je bent alleen al aan de logistiek (iedereen aanwezig, vervangers zoeken, travel/portals, etc) zo 1+ uur kwijt. En dan nog indelen van 8 groepen voor specifieke buffs (sommige kun je raidwide doen, sommige alleen party) en/of taken uitvoeren zoals adds, cc, etc.

Er is een reden dat je (leroy jenkins iemand :P) bijna een teamvergadering had voor sommige pulls om rollen te checken en tactiek af te stemmen.
ook nog allemaal ja.
Yukidaruma schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:30:
[...]

Had je toen ook niet een bagslot nodig voor je mount?
ook dat, er bestond geen mount tab. Je klikte de mount aan vanuit je bags om hem te summonen tenzij je een pala of warlock was. volgens mij was dat toen die tijd wel al een spell... maar dat weet ik niet meer zeker, te lang geleden. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
De warlock quest chain om mijn mount te krijgen was toch wel de meest vette die ik ooit gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Druids die (mini) quests moesten doen voor hun shapeshifts.
Shamans die (mini)quests hadden om hun totems te krijgen.

Er zijn echt wel een aantal zaken uit de game gehaald die het minder "tedious" maken als je alts aan het levellen bent die enorm veel flavour uit de game gehaald hebben :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
De Hunter Quest voor Rhok'delar en Lok'delar zijn weer te doen, die was wel vet. Maar om nou al die moeite te gaan doen om dat nog een keer mee te maken, liever niet.

Dat individuele buffen wat al werd genoemd, waren (Paladin) buffs toen ook niet slechts 5 minuten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie een uniek stukje World of Warcraft history (over de ontwikkeling) wil bemachtigen. Dit is je kans:

https://www.kickstarter.c...world-of-warcraft-diary-0

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Zeror schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:47:
Wie een uniek stukje World of Warcraft history (over de ontwikkeling) wil bemachtigen. Dit is je kans:

https://www.kickstarter.c...world-of-warcraft-diary-0
https://www.usgamer.net/a...was-made-the-inside-story is ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:11
Ben aan het denken om de game na een afwezigheid van ongeveer 3 jaar weer op te pakken. Maar nog niet BfA aan te schaffen.

Wat is op dit moment de beste realm om weer te beginnen? Mijn main is op Skullcrusher maar dat is nog uit de WotLK tijd, volgens mij is deze ondertussen uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
[...]

- Classes erg unbalanced

Geen Shaman voor Alliance en geen Paladin for Horde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hou er wel rekening mee dat als Classic uitkomt je een keus zal moeten maken wat je wilt gaan spelen.
Classic kost zo veel tijd dat het echt niet naast BfA te spelen is.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Iusedto schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:04:
Hou er wel rekening mee dat als Classic uitkomt je een keus zal moeten maken wat je wilt gaan spelen.
Ik heb echt geen tijd meer om classic te spelen, maar zal er wel even rondsnuffelen.

Ben wel benieuwd of de huidige graphics gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 21:09

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

De class quests plus talents percee moeten kopen mis ik wel moet ik zeggen. Ook wapen skills hield ik van.

Wow word in dat principe steeds minder een rpg.

Al speel ik nog steeds vanilla maar dan minder legaal naast me huidige abbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Poulske schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:07:
Ben aan het denken om de game na een afwezigheid van ongeveer 3 jaar weer op te pakken. Maar nog niet BfA aan te schaffen.

Wat is op dit moment de beste realm om weer te beginnen? Mijn main is op Skullcrusher maar dat is nog uit de WotLK tijd, volgens mij is deze ondertussen uitgestorven.
Dankzij de realm-groups is het niet meer enorm van belang op welke server je daadwerkelijk zit. (ik zie op Azjol-Nerub ook voornamelijk spelers van andere servers rondlopen.)
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:21:
Of de ellendig lange fights in Alterac Valley. Toen werd er nog taktiek gebruikt en spullen gegrind voor het summoned van die bosses. _/-\o_
O man, dat je 's avonds aan een AV begon. Daar uren mee bezig was. Naar bed ging. De volgende ochtend weer inlogt en in dezelfde AV sessie weer verder kon :D

[ Voor 26% gewijzigd door MazeMouse op 29-08-2018 09:23 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31
Classic wow. Good old days. Herinner me nog goed de hele avond in Ironforge op de brug staan Savory Deviate aan de man te brengen, na een lange dag vissen. Om mijn mounts te kunnen bekostigen.

Of de ellendig lange fights in Alterac Valley. Toen werd er nog taktiek gebruikt en spullen gegrind voor het summonen van die bosses. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
MazeMouse schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Dankzij de realm-groups is het niet meer enorm van belang op welke server je daadwerkelijk zit. (ik zie op Azjol-Nerub ook voornamelijk spelers van andere servers rondlopen.)
Ligt er aan wat je doet in game. Het maakt heel veel uit voor bij welke guild je je aan wilt sluiten of het aanbod op de AH bijvoorbeeld.

Open world content maakt inderdaad niet uit en zie je allerlei mensen van allerlei realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Bijna 120.. ben momenteel 118 en 80% zoiets.. Nu heb ik Vol'dun helemaal gedaan, dus inclusief chests, rares etc. Nazmir zit ik op de helft van het gebied en Zuldazar moet ik nog helemaal doen..

Van XP grinden in een gebied om naar het volgende te kunnen gaan in vanilla tot gebieden overhouden omdat je al max lvl bent in BfA.. time changes :P

edit: al blijf ik maar quests tegen komen in gebieden, en 1 quest leidt weer tot 3 quests en nog eens 2 en nog 1tje die dan weer leidt tot de laatste 2. Maar tsjah.. ik moet ze toch allemaal clearen..

Verder vermaak ik me uitstekend, lekker aan t genieten

[ Voor 27% gewijzigd door Rhain op 29-08-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:04:
Nou ja, ik zou het als een change of pace wel willen spelen maar daar houd het ook wel weer bij op. Er komen namelijk geen updates die content bij brengen (misschien hoogstens wat bug fixes) dus zodra je feitelijk de PvE eindbaas doodslaat ben je klaar als dat je enige doel was. Je kunt natuurlijk altijd nog verder met PvP maar ook dat moet je maar liggen want het is WSG, AB en AV op basis van een rankin system waar maar 1 speler per periode de max kan halen dus je mag wel een maandje vrij nemen wil je dat halen aangezien terug in vanilla al aan account sharing werd gedaan om die ranks te halen. Daarnaast heb je nog collectibles maar goed, dat moet maar net je ding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:42:
[...]

Nou ja, ik zou het als een change of pace wel willen spelen maar daar houd het ook wel weer bij op. Er komen namelijk geen updates die content bij brengen (misschien hoogstens wat bug fixes) dus zodra je feitelijk de PvE eindbaas doodslaat ben je klaar als dat je enige doel was. Je kunt natuurlijk altijd nog verder met PvP maar ook dat moet je maar liggen want het is WSG, AB en AV op basis van een rankin system waar maar 1 speler per periode de max kan halen dus je mag wel een maandje vrij nemen wil je dat halen aangezien terug in vanilla al aan account sharing werd gedaan om die ranks te halen. Daarnaast heb je nog collectibles maar goed, dat moet maar net je ding zijn.
Volgens mij is het wel de bedoeling dat op een gegeven moment TBC er ook weer bij komt. Het gaat een soort cycle worden. We spreken dan waarschijnlijk wel over maanden, jaren.

En blijkbaar vinden bepaalde mensen het enorm leuk om dezelfde oude content keer op keer opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:42:
[...]

WSG, AB, AV vind ik nog steeds de leukste BG's.. althans AV niet per se maar WSG en AB speel ik nog altijd graag. Heb een 19 twink nog van vanilla en toevallig nu gear weer uitmaakt en ze weer de nonxp lockers bij xp lockers in dezelfde bg zetten is het ook weer leuk om met die twink te spelen. En daarmee bevalt WSG en AB nog steeds het meest.
MazeMouse schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:

O man, dat je 's avonds aan een AV begon. Daar uren mee bezig was. Naar bed ging. De volgende ochtend weer inlogt en in dezelfde AV sessie weer verder kon :D
Dat zal overigens niet meer gebeuren though :P ze hebben al gezegd volgens mij dat ze gaan beginnen met patch 1.12a en dat is volgens mij al met resources tochOh nee even opgezocht dat kwam pas in 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

WSG, AB, AV vind ik nog steeds de leukste BG's.. althans AV niet per se maar WSG en AB speel ik nog altijd graag. Heb een 19 twink nog van vanilla en toevallig nu gear weer uitmaakt en ze weer de nonxp lockers bij xp lockers in dezelfde bg zetten is het ook weer leuk om met die twink te spelen. En daarmee bevalt WSG en AB nog steeds het meest.
Idd, hoewel AB exalted een lange grind was toentertijd, ik ben nog steeds teleurgesteld dat ik niet de title "Defender of the Stables" heb :+

Speelt iemand overigens wow op een laptop met een 1060/1070 max-q kaartje, mijn 2014 Macbook met een GT750M is inmiddels wel aan en update toe :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damnit... is het al half vijf?

Vanavond maar weer eens de WQs doen die nodig zijn en daarna eens zien wat ik voor elkaar kan boksen voor de rest. Wellicht weer een poging tot mythics. En verder met zoektocht CoA guild. :)

[ Voor 77% gewijzigd door RustStorm op 29-08-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Wat een tijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:18:
[...]

Idd, hoewel AB exalted een lange grind was toentertijd, ik ben nog steeds teleurgesteld dat ik niet de title "Defender of the Stables" heb :+

Speelt iemand overigens wow op een laptop met een 1060/1070 max-q kaartje, mijn 2014 Macbook met een GT750M is inmiddels wel aan en update toe :)
Ik ben daar ook erg benieuwd naar! Naar de performance van WOW op zo'n laptop!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is het wel de bedoeling dat op een gegeven moment TBC er ook weer bij komt. Het gaat een soort cycle worden. We spreken dan waarschijnlijk wel over maanden, jaren.

En blijkbaar vinden bepaalde mensen het enorm leuk om dezelfde oude content keer op keer opnieuw te doen.
Dat zou heel goed kunnen maar volgens mij is daar nooit een officieel woord van Blizzard geweest, in ieder geval niet dat ik me kan herinneren. Ik weet mezelf nog wel genoeg blizzcons te herrineren dat ze riepen... je denkt dat je het wilt maar zodra je het weer speelt zou je er snel van afknappen. Aangezien de een na de andere private server uit de grond gestampt werd en zij die weer konden downhalen want WoW is ons IP en deze persoon met ze server heeft nooit toestemming gekregen dit te doen (volledig hun recht tevens, zit een verschil tussen het recht hebben en simpelweg mensen plagen als bijv wow niet meer had bestaan).

Daarbij zijn er altijd mensen wel te vinden die een oude bepaalde game of versie van een game willen spelen. Ik ben zelf een retro fan als het aan games toekomt. dus ik kan het volledig begrijpen... echter krijgt vanilla WoW mij daar niet hyped voor. Dat heeft vooral te maken met feit hoe Classic werkte om iets te bereiken. Voor mij begon WoW pas echt met WotLK, dat was mij tijd en als ze daar een server voor uitbrengen dan stap ik op diezelfde hype train als dat de meeste nu zijn voor Classic. Alles was toegankelijk, elke class en spec was speelbaar. Wellicht hier en daar wat imbalanced maar dat hou je altijd.

Dus nog een keer, ik ben niet tegen Classic, het is ook niet dat ik heel Classic ga negeren en ja, mensen moeten spelen wat ze leuk vinden. Maar het is niet mijn tijd van WoW waar ik veel herinneringen aan heb en daadwerkelijk het gevoel bij heb van.... ik moet dit herbeleven! Daardoor ben ik niet hyped zoals vele anderen.
Ricmaniac schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

WSG, Ab vind ik zelf ook wel de leukere, Twin Peaks en AV haat ik niet perse behalve het feit dat Alliance met demon Hunters veel sneller over de map hebben kunnen door hun start locatie. Temple of KotMogu en Silvershard Mines vind ik dan ook wel weer leuk omdat het echt totaal anders speelt dan de andere BG's. Rest van de heb ik niet veel mee maar ik moet wel bekennen dat Isle of Conquest en die Bg van een soort D-day storm the beach wel uniek zijn als BG wat ik van de andere 2 die overblijven niet kan zeggen.

Twinks doe ik niet aan, ik kan de lol niet begrijpen van iemand die level 19 is en een andere kan 2 shotten zonder dat de er op heeft kunnen reageren. Laat me dan nog in ieder geval een soort van gevecht hebben dat ik kan zeggen... we hadden eerlijke kansen en dat is vooral wat ik dan doe in Current content PvP. Nu zullen er vast situaties zijn waar class X class Y niet 1 op 1 aankunnen maar goed. Daarom is het ook teambased.

[ Voor 34% gewijzigd door Kadardar op 29-08-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:18
[...]

Speel wow op een MSI met een 1070. Draait als een zonnetje. enige nadeel vind ik het scherm, is wel 17inch maar had liever een grotere gehad.

Maarja heb niet voor niks een laptop. geen plek voor een vaste pc en dus ook niet voor een los scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, mja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt... als jij tot 6 moet, dan begin je waarschijnlijk half 10 ofzo. :P

Eer ik thuis ben is het zes uur. ;) (maar dat is als het mee zit) ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
RustStorm schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:56:
[...]

Haha, mja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt... als jij tot 6 moet, dan begin je waarschijnlijk half 10 ofzo. :P

Eer ik thuis ben is het zes uur. ;) (maar dat is als het mee zit) ^_^
Nou ik begin rond 07:00 - 07:15 en ben meestal pas rond 18:00 klaar :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

Dat... is zeker niet leuk voor jou... :-(

Ik zal een beetje aan je denken als ik naar huis ga en mogelijk eerder inlog. En dan neem ik gewoon een virtuele borrel op jou! En de rest die te maken hebben met - onmenselijke - werktijden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
RustStorm schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:12:
[...]

Dat... is zeker niet leuk voor jou... :-(

Ik zal een beetje aan je denken als ik naar huis ga en mogelijk eerder inlog. En dan neem ik gewoon een virtuele borrel op jou! En de rest die te maken hebben met - onmenselijke - werktijden... ;)
Kies er altijd nog zelf voor ;), maar mis mijn studietijd wel (Vooral de gigantische hoeveelheid vrije tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik wacht momenteel juist op classic, omdat de huidige status van het spel mij niet warm of koud maakt. TBC was mijn favoriet, maar ik teken ook voor vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
perryvdbosch schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

I feel you man! Hier ook vertrek om 06.00 en ben om 18.00 weer thuis, elke dag 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:34
[...]

ik speel wow op een gtx1060. Alles op max (qua settings op 10 is dat dacht ik ) 50+ fps. Zet je de boel op 8 dan heb je 70-80 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01
Heb inmiddels al weer mijn 3de char 120

1e Monk(brewmaster) was toch niet helemaal het zelfde als in Legion
2e DK(Blood) Wordt mijn m+ main
3e Paladin(Ret) werd mij heel lief door een goede maat gevraagd of ik toch niet voor ze wou gaan raid leaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:31:
[...]

Ik ben daar ook erg benieuwd naar! Naar de performance van WOW op zo'n laptop!
Genoeg referentie materiaal voor de GPU:
1070-MaxQ vs GT750Mhttp://gpu.userbenchmark....ce-GT-750M/m301524vsm7928
1060-MaxQ vas 1070-MaxQhttp://gpu.userbenchmark....le-Max-Q/m301524vsm325746

Er zit nog wel wat prijsverschil tussen laptops met betreffende chips maar ook nog een redelijk gat in performance tussen beide GPU.

Ben vooral benieuw naar real-life ervaringen ipv benchmark stats.

@Baelrog Dat klinkt als de desktop variant :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 29-08-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:12:
[...]

@Baelrog Dat klinkt als de desktop variant :)
nee hoor een i7 7700hq laptop met een gtx1060 video kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Baelrog schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

nee hoor een i7 7700hq laptop met een gtx1060 video kaart.
correctie, dat klinkt als de desktop kaart in een laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
zal vanavond als ik tijd heb even kijken wat mijn specs van de laptop precies zijn en dan kijken naar de settings in wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:16:
[...]

correctie, dat klinkt als de desktop kaart in een laptop
Dat is met de gtx 1050 , 1050 ti , 1060 etc etc generatie normaal. Er zijn niet echt meer 'laptop' versies van die kaarten ze zijn het zelfde. Wel zie je nu Max Q kaarten dat zijn iets meer energie zuinige kaarten die ook op wat performance inleveren. Niet nemen dus ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Baelrog schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:24:
[...]

Dat is met de gtx 1050 , 1050 ti , 1060 etc etc generatie normaal. Er zijn niet echt meer 'laptop' versies van die kaarten ze zijn het zelfde. Wel zie je nu Max Q kaarten dat zijn iets meer energie zuinige kaarten die ook op wat performance inleveren. Niet nemen dus ^
Waarschijnlijk wel, aangezien ik upgrade van een 2014 15" MBP, form-factor is wel van belang ivm met draagbaarheid etc. De keuze is inmiddels al gemaakt (razor blade), echter is het vooraf even afwachten hoe het met de verkrijgbaar van deze laptops zit.

Het liefst zou ik gewoon een nieuwe Macbook willen, maar dit is zoveel meer gaming performance in dezelfde prijsklasse zonder meteen een stoeptegel met discolampen in huis te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Waarschijnlijk wel, aangezien ik upgrade van een 2014 15" MBP, form-factor is wel van belang ivm met draagbaarheid etc. De keuze is inmiddels al gemaakt (razor blade), echter is het vooraf even afwachten hoe het met de verkrijgbaar van deze laptops zit.

Het liefst zou ik gewoon een nieuwe Macbook willen, maar dit is zoveel meer gaming performance in dezelfde prijsklasse zonder meteen een stoeptegel met discolampen in huis te halen :+
Duur grapje die nieuwe Razors...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Heb zelf mijne customized bij laptopplus. je hebt meerdere van dit soort sites zoals : laptopparts4less. klinkt beetje shady maar ken meerdere mensen die er zo een hebben. Geen disco poespas, ja je hebt wel RGB kleurtjes in je toetsenbord maar dat kan gewoon uit staan.
Ben zelf leraar en neem deze gamelaptop ook altijd mee naar werk voor de klas, ziet er dus niet bijzonder gek uit.

Vaak bespaar je zo 200-300 euro, in vergelijking met MSI of razer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:30:
[...]

Duur grapje die nieuwe Razors...
goedkoper dan een nieuwe 15" macbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
Baelrog schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

Heb zelf mijne customized bij laptopplus. je hebt meerdere van dit soort sites zoals : laptopparts4less. klinkt beetje shady maar ken meerdere mensen die er zo een hebben. Geen disco poespas, ja je hebt wel RGB kleurtjes in je toetsenbord maar dat kan gewoon uit staan.
Ben zelf leraar en neem deze gamelaptop ook altijd mee naar werk voor de klas, ziet er dus niet bijzonder gek uit.

Vaak bespaar je zo 200-300 euro, in vergelijking met MSI of razer
Vind het bij dit soort sites altijd een beetje gevaarlijk. Krijgt de speccs wel maar is maar de vraag of de koeling en bouw kwaliteit goed zijn.
Ik kan wel zeggen dat ik mijn laptop (MSI GTX 1070) met tijden best zwaar belast en kan dan ook zeggen dat die van mij kwa temp mooi stabiel blijft zonder dat er van alles begint te trottlen omdat de temp te hoog word.

Ik vind het niet waard om dan voor 200 te besparen op een laptop van 2100 (toen ik die van mij kocht)
en dan dat risico te lopen.

maar is mijn mening. en weet dat het per persoon verschilt ook kwa budget en eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Pjotter87 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Vind het bij dit soort sites altijd een beetje gevaarlijk. Krijgt de speccs wel maar is maar de vraag of de koeling en bouw kwaliteit goed zijn.
Dat is bij ieder merk of budget maar afwachten toch..? Kan me nog herinneren dat er 2(?) jaar geleden een Razer lijn was met niets anders dan GPU en koelproblemen (Volgens mij Razer Blade 2016).. en daar betaal je toch ook best een flinke prijs voor.. Maar snap je onderbuik gevoel verder wel. Ik keek ook altijd maar met een schuin oog naar dit soort sites. Ben uiteindelijk niet voor een game laptop gegaan maar opnieuw een MBP en nog een losse game pc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotter87
marijnvtg schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:02:
[...]

Dat is bij ieder merk of budget maar afwachten toch..? Kan me nog herinneren dat er 2(?) jaar geleden een Razer lijn was met niets anders dan GPU en koelproblemen (Volgens mij Razer Blade 2016).. en daar betaal je toch ook best een flinke prijs voor.. Maar snap je onderbuik gevoel verder wel. Ik keek ook altijd maar met een schuin oog naar dit soort sites. Ben uiteindelijk niet voor een game laptop gegaan maar opnieuw een MBP en nog een losse game pc..
Heb je gelijk in. Maar als de serie uit zie je meestal in de revieuws wel terug of dat dan goed is ja of nee. Ik heb ook eerst een aantal revieuws afgewacht voor ik die van mij kocht.

Maar heb op zulke sites altijd het idee dat je daar nooit precies weet wat je krijgt behalve dan de speccs.

Denk dat mijn punt wel duidelijk is.

(beetje off topic allemaal, weet het :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
marijnvtg schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:02:
[...]

De MBP is ook altijd mijn eerste keuze geweest, maar de laatste jaren heb ik toch twijfels gekregen en lijken de concurrenten ook de achterstand te hebben ingehaald.

Als je kijkt naar de GPU die in het huidig model zit en dan vergelijkt met de prijs van een Razor dan is de keuze makkelijk (nog niet eens naar de 1060 gekeken).
https://www.notebookcheck...Q_8066_8008.247598.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Pjotter87 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Ik kan wel zeggen dat ik mijn laptop (MSI GTX 1070) met tijden best zwaar belast en kan dan ook zeggen dat die van mij kwa temp mooi stabiel blijft zonder dat er van alles begint te trottlen omdat de temp te hoog word.

Ik vind het niet waard om dan voor 200 te besparen op een laptop van 2100 (toen ik die van mij kocht)
en dan dat risico te lopen.

maar is mijn mening. en weet dat het per persoon verschilt ook kwa budget en eisen.
Zijn tal van reviews van deze laptops vaak met een Clevo behuizing. De koeling voldoet niet onder die van een MSI etc. Gebruik mijne nu zeer intensief bjina 2 jaar al met 500+ uur in pubg. Veel in wow etc. Nooit gedonder mee gehad. Als deze volgend jaar aan vervanging toe is (ik wil dan een 2060 of 2070 kaart) dan zou ik dezelfde sites weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marascon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:09:
Heb inmiddels al weer mijn 3de char 120

1e Monk(brewmaster) was toch niet helemaal het zelfde als in Legion
2e DK(Blood) Wordt mijn m+ main
3e Paladin(Ret) werd mij heel lief door een goede maat gevraagd of ik toch niet voor ze wou gaan raid leaden :P
Op basis van de nr 1 en 2 had ik op nummer drie toch echt een Prot pally verwacht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
[...]

Ik speel WoW op mn Dell Inspiron 7577, met een 7700hq en een 1060 Max-Q. Dit is zeker een goed speelbare ervaring. Ik gebruik setting 7 en dan dropt hij eigenlijk niet onder de 60fps (uitzonderingen daargelaten).

Maar ik speel wel veel liever op mn desktop pc thuis met een 6700k en 1070. Die viewdistance vooral is wel iets waar je aan went en dat inleveren is een beetje jammer :P

Maar waar je op moet letten met performance van gaming laptops is de performance van het model wat je wil kopen, algemene cijfers van zelfde specs heb je niet veel aan. Die dingen zijn altijd tot het uiterste van de koeling gepusht en die koeling is dus heel belangrijk. Er zitten dus enorme verschillen in performance, zelfs als de specs op papier het zelfde zijn.

• JDdeV1992
Vandaag flink kunnen werken aan de reputation grind. Azeroth rep zit op 9800 richting revered. Dat ga ik dus keurig redden deze week. Ilvl is ook lekker bijgeschroefd; 341! Enkel mijn belt weerhoud mij nog van een volledig 340+ gear pakket.

De sim ziet er volgens mij prima uit :)
Pagina: 1 ... 7 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.