Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Iusedto schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:07:
Als iets te goed is ........ ;)

Wat mij opvalt is hoe weinig je hoort over 8.1 met de shadow priest en shaman rework die aangekondigd was.
BfA is dan ook pas net uit. Ze zullen ongetwijfeld al bezig zijn maar voorlopig zul je nog niet veel anders horen dan number tuning, met het oog op Uldir en M+.
Lijkt me sterk dat we voor Uldir al wat te horen krijgen over 8.1

Ben maar eens met mn unholy dk aan t levellen gegaan nu de monk 337 is en dus niet heel veel upgrades meer kan halen. Die Cold heart legendary (chains of ice doet dmg) ga ik wel missen.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 26-08-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Welke add-ons raden jullie aan voor een beginnend iemand? Ben level 32 dus gewoon aan het levellen en dungeons doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:49:
Welke add-ons raden jullie aan voor een beginnend iemand? Ben level 32 dus gewoon aan het levellen en dungeons doen
Ik zou willen zeggen dat je het zonder add-ons makkelijk moet kunnen redden eerlijk gezegd.

Mocht je om een of andere reden toch nu al van add-ons gebruik willen maken dan zou ik ze een voor een installeren en niet meteen een hele berg in je Interface folder gooien.

Begin eens met een Deadly boss mod of Bigwigs/littlewigs.
Welke van de twee is persoonlijke voorkeur.

Ps, je kan bij Curse een kijken in de Top 10 of Top 25 en ze allemaal eens bekijken wat ze doen.
Als je dat aanspreekt kan je de desbetreffende mod installeren.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 12:56

ScreamGT

joejoe

Paar dagen verder met mijn nieuwe char. LVL 20 Night Elf Druid! Moet zeggen dat het mij beter bevalt dan Hunter, lekker veelzijdig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
ScreamGT schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:05:
Paar dagen verder met mijn nieuwe char. LVL 20 Night Elf Druid! Moet zeggen dat het mij beter bevalt dan Hunter, lekker veelzijdig!
Over het algemeen vind ik hunter stukken beter levelen dan een druid. Maar je kan pas echt iets zeggen als je wat hoger bent. Vooral de 110-120 level is compleet anders levelen dan 0-110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raanegaw
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07-2024
Lange tijd lezer en nog niets gepost :-)

Speler vanaf het eerste uur en tot Siege of Orgrimmar alles (behalve vanilla/classic) als eerste gecleared van de server (top 200), daarna gestopt met 'actief' spelen en slechts af en toe even terug en erg casual gespeeld. Al die tijd als alliance gespeeld en nu voor BfA weer wat actiever gaan spelen en juist een horde char gemaakt.

Zag ergens in de discussie hier Zygor en Azeroth Auto-Pilot voorbij komen als leveling addons, maar je hebt ook nog deze http://wow-pro.com/ Die heb ik gebruikt om mijn char van 1-110 te levelen, en voor 110-120 heb ik aap gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kwam er vandaag achter dat je die nijlpaarden, bijvoorbeeld vlak bij Nesingwary in Zuldazar, ook kunt tamen als hunter. Mijn hunter heeft nu dus Wildtusk naast zich lopen, een nijlpaard met 3 speren in zn rug. Die pet is gewoon groter dan mn orcje, en bestial wrath ziet er echt briljant uit.. Groot rood nijlpaard O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gearen begint eindelijk een beetje te lukken. helaas alleen nog niet de items waar ik juist de mythics voor doe :P wil bijv me trinket vervangen door de trinken uit freehold en dat is dan een 30 ilvl upgrade maar wat krijg ik. de broek die ik al 340 had >_> maargoed mogen nog niet echt klagen denk ik heb pas 4 mythics gedaan.

Reputatie gaat ook lekker. Helaas kwam ik gewoon zo laat achter die contracts die met inscription gemaakt worden voor die extra rep. Had de achievement van 100 WQ in kultiras en zandalari al gehaald voor ik er achter kwam :P

Ging 5 daagjes naar limburg waardoor ik niet kon spelen anders was ik al redelijk opweg naar revered denk ik met Champions of azeroth maar gelukkig door de emissary van vandaag honored kunnen worden.

de reputatie gaat overall in ieder geval erg lekker. 3 al revered waardoor ik 3 335ilvl items kon kopen.
https://worldofwarcraft.c...ordrassil/gkio/reputation
(blijkbaar nog niet helemaal up to date)

Wil ook nog steeds graag loremaster gaan halen voor de achievement points maar nu met de early release van zo'n expantion wil ik daar me tijd niet aan besteden :P En op het moment dat er wel tijd voor is ben ik vaak klaar met WoW en heb ik weer een break van een half jaar oid

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 27-08-2018 00:06 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Vanmiddag schildpadjes op revered!! Woo! Dan alleen Champions of Azeroth nog voor de eerst Pathfinder :3 Die is toch best pijn om te doen maar ben op ~8000 / 12000 dus nog paar dagen. Ilvl 332 nu. Nog niet bezig gehouden met mythics dus nog best netjes lijkt me. Alle heroics maar 1x gedaan gewoon omdat ik te lui ben haha. De scaling valt nu toch best wel mee. Speel retri paladin op het moment en hak mobs toch meestal al met 2 hits af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
klotezooi, ik was lekker aan het questen in Tiragarde sound. Heb ik in het noorden uiteindelijk een questhub klaar krijg ik geen vervolg quests meer.

Ben via boralus naar het zuiden gegaan maar krijg het nu niet lekker meer opgepakt...
Wel 117 aangetikt, volgende keer ff kijken of ik niet vanuit drustvar een questlijn gemist heb ofzo.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:02:
klotezooi, ik was lekker aan het questen in Tiragarde sound. Heb ik in het noorden uiteindelijk een questhub klaar krijg ik geen vervolg quests meer.

Ben via boralus naar het zuiden gegaan maar krijg het nu niet lekker meer opgepakt...
Wel 117 aangetikt, volgende keer ff kijken of ik niet vanuit drustvar een questlijn gemist heb ofzo.
Download anders de addon Azeroth Auto Pilot.
Als je dan in een zone zit in BFA laat die zien waar je heen moet in die zone. Waar je nog quests kan accepteren en dan ook nog eens de ideaalste route om het zo efficient mogelijk te doen. Was ideaal om snel te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Download anders de addon Azeroth Auto Pilot.
Als je dan in een zone zit in BFA laat die zien waar je heen moet in die zone. Waar je nog quests kan accepteren en dan ook nog eens de ideaalste route om het zo efficient mogelijk te doen. Was ideaal om snel te levelen.
Mjah, ik probeerde dat eigenlijk te mijden voor de eerste keer levellen. Maja, alles roncrossen om te kijken of je een questlijn op kan pakken is ook knudde.

thanks iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:11:
[...]

Mjah, ik probeerde dat eigenlijk te mijden voor de eerste keer levellen. Maja, alles roncrossen om te kijken of je een questlijn op kan pakken is ook knudde.

Ja naja ik ervaarde er geen mindere ervaring door ofzo.. de optie "skip cutscenes" had ik uitgezet en heb alsnog de verhalen gewoon gevolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:11:
[...]

Als je echt niet kan vinden waar/hoe je verder moet, kun je deze gebruiken om weer op het goede pad te komen en daarna direct de disabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:13
Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:12:
[...]

Ja naja ik ervaarde er geen mindere ervaring door ofzo.. de optie "skip cutscenes" had ik uitgezet en heb alsnog de verhalen gewoon gevolgt
en volgens mij kun je ook de auto-accept quest uitzetten toch? dan mis je niks, heb je alleen de meest efficiente route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

brothermaynard schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

en volgens mij kun je ook de auto-accept quest uitzetten toch? dan mis je niks, heb je alleen de meest efficiente route.
Ja exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Bedankt voor de extra informatie.

Met die opties uit mis je inderdaad helemaal niks :) Zal volgende keer die autopilot installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik ben nu ilvl 335 met mijn Disc priest. Moet nog flink wat rep farmen en zelfs ze questline afmaken. Ik doe mijn (world)quests als disc. Niet het leukste en vrij traag. Maar je gaat in ieder geval niet dood. Zit er wel aan te denken om een alt te gaan levelen.. Heb nog een 110 Monk en Paladin. En als ik tussen die moet kiezen zal het wel een Paladin worden. Twijfel nog om een DK te beginnen, vroeger veel plezier mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 23:13
pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:26:
Bedankt voor de extra informatie.

Met die opties uit mis je inderdaad helemaal niks :) Zal volgende keer die autopilot installeren.
Soms zijn die cutscenes ook gewoon belangrijk om te snappen wat er gebeurd (waarom is er ineens iets veranderd in de spelwereld?). Dat je ze bij je 10e toon niet meer hoeft te zien kan ik inkomen, maar zeker nu bij je eerste mannetje zou ik ze gewoon bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Vraagje ik tank en een maat zei klik op je map en klik op een boss dan zie je de tactics maar bij mij gebeurd er niks als ik erop klik zou dat een add-on zijn van hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Vegetto schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:31:
Vraagje ik tank en een maat zei klik op je map en klik op een boss dan zie je de tactics maar bij mij gebeurd er niks als ik erop klik zou dat een add-on zijn van hem?
Als je op je Map clickt zie je de bosses in de dungeon op je map staan (als je in de dungeon bent). Als je in die map op de desbetreffende boss clickt komen er tactics te staan. Ook kan je de mogelijke drops zien van die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat er het Dungeon Journal bedoelt wordt :)
Daarin staan de Boss tactics

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Haha, deze expansion heb ik nog niks getanked. Maar normaal gesproken had ik daar echt geen tijd voor hoor. Gewoon pullen en doorrammen, niet in shit staan dan komt het meestal wel goed.

(voordat er een berg stront komt:) Ik check wel altijd naar mana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Haha, deze expansion heb ik nog niks getanked. Maar normaal gesproken had ik daar echt geen tijd voor hoor. Gewoon pullen en doorrammen, niet in shit staan dan komt het meestal wel goed.

(voordat er een berg stront komt:) Ik check wel altijd naar mana :)
Nou ik had van het weekend zo'n kamikaze piloot in 'The Motherlode, nou dat was alles behalve een succes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

Nou ik had van het weekend zo'n kamikaze piloot in 'The Motherlode, nou dat was alles behalve een succes ;(
Ik weet nog niet hoe de Motherlode op live is maar in de beta was die dungeon echt pittig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Iusedto schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Ik weet nog niet hoe de Motherlode op live is maar in de beta was die dungeon echt pittig.
Vond em geen ruk aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

[...]

Elke dungeon is makkelijk te doen.
Sommige vergen op mythic wat meer coordinatie dan anderen, maar het is allemaal best doable.
Motherlode vind ik niet zo heel spannend, Kings Rest daarin tegen heeft me toch 1 kut trash pack (Zul)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
[...]

Nou het is een best drukke dungeon, maar wel gelachen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Je kunt em echt heel snel doorlopen met een lock en/of shaman. Na de 2e bos in 1x doorrennen naar de 3e boss (met soulstone op de healer), zelfde geintje na de 3e boss.
Als je verder een beetje nadenkt over positioning en 1 bepaalde soort mob niet in die mechs laat klimmen dan veeg je echt in no time door die dungeon heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

Kan best dat je een keer je kop stoot en dan wel ff de tactics bekijkt. Maar over het algemeen ros je het meeste zo wel omver. Die ene keer kijk je even en daarna weet je dat ook weer.

Maja er zijn ook pannekoeken die gewoon opnieuw en opnieuw dezelfde fout maken. Dan schiet het niet op idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
overdoseh schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Als je op je Map clickt zie je de bosses in de dungeon op je map staan (als je in de dungeon bent). Als je in die map op de desbetreffende boss clickt komen er tactics te staan. Ook kan je de mogelijke drops zien van die boss.
Ja en dat werkt dus nou net niet bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Ik heb deze geinstalleerd omdat ik nog niet alle dungeons gedaan heb en ken :)

https://wow.curseforge.co...g=addons&projectID=293577

Toch een klein beetje info of er wat speciaals is voor de boss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en toch maar BFA gekocht om weer eens een periode aan het spel te wagen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo na flink wat spelen op men druid en dh (want ik kon weer eens geen keuze maken 8)7 ) toch uiteindelijk gekozen voor men DH. Deze doet een stuk meer DPS en vind ik toch wat fijner spelen.

Had 2 sims laten lopen, 1 op men Feral druid deed ik net 9k terwijl ik 1 op men DH 11k. Er zit een verschil van 8 ilvls in 333 Druid vs 325 van me DH (ondertussen alweer wat hoger). Al deze resultaten heb ik natuurlijk eerst voor lief genomen en ingame getest en ik haal een stuk makkelijker DPS uit de DH wat ook vaak hoger staat in de meter. 7k~7.5k (Druid) vs 7.4k~9.1k (DH, kan het denk ik nog wel wat hoger krijgen met een beetje oefening). Na wat overleg met de guild leek het ons beide beter om te gaan voor de DH voor het main team en Druid voor de alt runs. :) ik moets alleen mezelf ff een beetje trainen in tanken ermee in BfA (wel veel getanked op de DH in legion maar speelt toch nu even iets anders in BfA).

Nog 2 dagen tot uldir opent. oOo nope, nog 9 dagen :'(

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:21:
Zo na flink wat spelen op men druid en dh (want ik kon weer eens geen keuze maken 8)7 ) toch uiteindelijk gekozen voor men DH. Deze doet een stuk meer DPS en vind ik toch wat fijner spelen.

Had 2 sims laten lopen, 1 op men Feral druid deed ik net 9k terwijl ik 1 op men DH 11k. Er zit een verschil van 8 ilvls in 333 Druid vs 325 van me DH (ondertussen alweer wat hoger). Al deze resultaten heb ik natuurlijk eerst voor lief genomen en ingame getest en ik haal een stuk makkelijker DPS uit de DH wat ook vaak hoger staat in de meter. 7k~7.5k (Druid) vs 7.4k~9.1k (DH, kan het denk ik nog wel wat hoger krijgen met een beetje oefening). Na wat overleg met de guild leek het ons beide beter om te gaan voor de DH voor het main team en Druid voor de alt runs. :) ik moets alleen mezelf ff een beetje trainen in tanken ermee in BfA (wel veel getanked op de DH in legion maar speelt toch nu even iets anders in BfA).

Nog 2 dagen tot uldir opent. oOo
Je zit in de verkeerde week man.
Nog 1 hele lockout voordat uldir opent.
5 September pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 15:38

Nibbz

Postmaster General

overdoseh schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:29:
Ik ben nu ilvl 335 met mijn Disc priest. Moet nog flink wat rep farmen en zelfs ze questline afmaken. Ik doe mijn (world)quests als disc. Niet het leukste en vrij traag. Maar je gaat in ieder geval niet dood. Zit er wel aan te denken om een alt te gaan levelen.. Heb nog een 110 Monk en Paladin. En als ik tussen die moet kiezen zal het wel een Paladin worden. Twijfel nog om een DK te beginnen, vroeger veel plezier mee gehad.
Schism, Power World: Solace, Sins of the Many en Divine Star zorgt ervoor dat je fink wat damage kan doen :) (in HC's dps ik al enkele dps'ers eruit. a 8K dps als Disc en een boel healing natuurlijk!).

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hate to break it maareh, 9 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:21:

Nog 2 dagen tot uldir opent. oOo
Ja Druid is helaas echt by far onderaan op de damage meters, helemaal feral.
Dat moet wel iets gebuffed worden in vergelijking met andere classes. Misschien is het anders op ilvl 350+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlysher schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:55:
Vanmiddag schildpadjes op revered!! Woo! Dan alleen Champions of Azeroth nog voor de eerst Pathfinder :3 Die is toch best pijn om te doen maar ben op ~8000 / 12000 dus nog paar dagen. Ilvl 332 nu. Nog niet bezig gehouden met mythics dus nog best netjes lijkt me. Alle heroics maar 1x gedaan gewoon omdat ik te lui ben haha. De scaling valt nu toch best wel mee. Speel retri paladin op het moment en hak mobs toch meestal al met 2 hits af.
Ha dat heb je snel gedaan met de schildpadjes. Heb je pet battles of de contract ervoor gebruikt of zo? Ik heb ze verder ook allemaal revered maar Tortallan zit ik op 8k mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

Dat moet wel iets gebuffed worden in vergelijking met andere classes. Misschien is het anders op ilvl 350+
Als het goed is word de Feral met al zijn skills gebuffed met 15% dmg.
Weet niet of dit a.s. woe al gebeurd. Anders zeker wel volgende week.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MetalPool schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:44:
[...]

Alleen de aoe skills zijn gebuffed (swipe trash brutal slash), niet de single target skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik geprobeerd een groep te vinden voor Mythic Tol Dagor. Om een of andere reden is het niet gemakkelijk in een groep te komen via de groupfinder. Zijn binnen no-time full of je wordt declined. Natuurlijk zal de aanhouder winnen, maar tot dusverre geen geluk gehad en dus ook gestopt met zoeken.

Wil mezelf eindelijk eens wagen aan Mythic dungeons en meekomen met "de rest", en nu hoor ik jullie denken en zeggen -- gewoon zelf een groep maken. Maar het liefst doe ik dat nog niet zelf, omdat het (vermoedelijk) niet gemakkelijk is een random tank en healer te vinden.

Vanavond wellicht nog een keer proberen... Lijkt me toch wel leuk om dat voor elkaar te krijgen namelijk, :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Je zit in de verkeerde week man.
Nog 1 hele lockout voordat uldir opent.
5 September pas ;)
toolkist schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Hate to break it maareh, 9 dagen :P
Owh crap, ik leef soms iets tever in de toekomst :+ Zou het even aanpassen :X

Ricmaniac schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

MetalPool schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:44:
[...]

Waar je op doelt is dit: https://www.wowhead.com/n...uning-aoe-buffs-announced echter denk ik dat dit van mijn 9k sim iets van een 10k sim zou maken. Neemt nog steeds niet weg dat een DH dan beter blijft aangezien die al al 11k deed met 8 ilvls minder. Ik denk niet dat dit de fix is voor ferals waar je heel blij van moeten worden en denken... YES we kunnen mee komen want daar is deze buff te weinig voor naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Ha dat heb je snel gedaan met de schildpadjes. Heb je pet battles of de contract ervoor gebruikt of zo? Ik heb ze verder ook allemaal revered maar Tortallan zit ik op 8k mee.
Alle quests and WQ doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:02:
Gisteren heb ik geprobeerd een groep te vinden voor Mythic Tol Dagor. Om een of andere reden is het niet gemakkelijk in een groep te komen via de groupfinder. Zijn binnen no-time full of je wordt declined. Natuurlijk zal de aanhouder winnen, maar tot dusverre geen geluk gehad en dus ook gestopt met zoeken.

Wil mezelf eindelijk eens wagen aan Mythic dungeons en meekomen met "de rest", en nu hoor ik jullie denken en zeggen -- gewoon zelf een groep maken. Maar het liefst doe ik dat nog niet zelf, omdat het (vermoedelijk) niet gemakkelijk is een random tank en healer te vinden.

Vanavond wellicht nog een keer proberen... Lijkt me toch wel leuk om dat voor elkaar te krijgen namelijk, :)
makkelijke oplossing, tank levelen :) insta queue ftw.

maar het DPS probleem is een cirkel, want als ik een groep maak nodig ik ook (bijna) nooit de 320 ilvl uit als er ook een 335 queued. Waardoor die 335 hoger wordt en die 320 niet, waardoor die 335 nog vaker geinvite wordt .........awel je snapt hem.

[ Voor 12% gewijzigd door Madbee op 27-08-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ach ik ben nog niet eens max level.. ik neem mn tijd..

En tot dusver bevalt mijn keuze om niet meer te tanken in BFA me wel.. heb nu 2 normal dungeons gedaan als healer en dat levert me een stuk minder stress op. Nog steeds lekker in de support role (met relatief korte queues) maar een stuk minder gedoe overall.

Van de week maar weer eens verder met Stormsong valley.. denk dat ik de halve map gehad heb nu ongeveer.. en dan Drustvar nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb dit weekend voor het eerst sinds 6 jaar weer eens wow gespeeld.
Al mijn oude characters waren vervangen voor level 1's met Qwerty123 namen dus neem aan dat ik een keertje gehackt ben.

Heb nu een Fury Warrior gemaakt en geboost naar 110. Er is wel erg veel veranderd met skills en talents en dergelijke. Houd het voorlopig nog maar bij simpel questen en levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Madbee schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

makkelijke oplossing, tank levelen :) insta queue ftw.

maar het DPS probleem is een cirkel, want als ik een groep maak nodig ik ook (bijna) nooit de 320 ilvl uit als er ook een 335 queued. Waardoor die 335 hoger wordt en die 320 niet, waardoor die 335 nog vaker geinvite wordt .........awel je snapt hem.
Dat is het gehele idiote probleem...

En ik heb nog niet eens een heel erg laag ilvl: 330 op het moment. Maarja...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
servival7 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:26:
Ik heb dit weekend voor het eerst sinds 6 jaar weer eens wow gespeeld.
Al mijn oude characters waren vervangen voor level 1's met Qwerty123 namen dus neem aan dat ik een keertje gehackt ben.

Heb nu een Fury Warrior gemaakt en geboost naar 110. Er is wel erg veel veranderd met skills en talents en dergelijke. Houd het voorlopig nog maar bij simpel questen en levelen.
Namen met cijfers erin na zo'n lange tijd betekent dat de originele namen vrij zijn gegeven om door anderen weer gebruikt te worden. ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

met 330 moet je toch wel aan de bak komen... blijven proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Daarnaast, er zijn genoeg mensen 320 die mythics willen doen. Die kunnen dat dan toch mooi samen doen. Dan blijf ik met de 335 groepjes gaan, tot die 320's ook beter gegeared zijn.

En laten we eerlijk zijn; gearen naar 330 is niet het lastigste dat er is. WQ + heroics en je bent er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:02:
Daarnaast, er zijn genoeg mensen 320 die mythics willen doen. Die kunnen dat dan toch mooi samen doen. Dan blijf ik met de 335 groepjes gaan, tot die 320's ook beter gegeared zijn.

En laten we eerlijk zijn; gearen naar 330 is niet het lastigste dat er is. WQ + heroics en je bent er al.
Ook ilvl 320 mensen zullen iemand met een ilvl van 335 eerder meenemen dan een met ilvl 330. Dus het is gewoon krom. Ik vermoed dat ik uiteindelijk zelf een groep moet gaan maken als dps. Het is jammer, maar waar.

En ja, ook de mensen met een ilvl van 335 hebben ooit 330 gehad en 320, maar het gaat mij om het idee en het (in mijn ogen) egoistische standpunt van die leiders.

Nogmaals; ik zal niet in rant-modus gaan, want dat vind ik het helemaal niet waard. Maar het is wel teleurstellend als je jezelf er eindelijk toe zet een Mythic te gaan doen en je tegen veel dichte deuren aan loopt. :)

Persistance is a virtue ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Ook ilvl 320 mensen zullen iemand met een ilvl van 335 eerder meenemen dan een met ilvl 330. Dus het is gewoon krom. Ik vermoed dat ik uiteindelijk zelf een groep moet gaan maken als dps. Het is jammer, maar waar.

En ja, ook de mensen met een ilvl van 335 hebben ooit 330 gehad en 320, maar het gaat mij om het idee en het (in mijn ogen) egoistische standpunt van die leiders.

Nogmaals; ik zal niet in rant-modus gaan, want dat vind ik het helemaal niet waard. Maar het is wel teleurstellend als je jezelf er eindelijk toe zet een Mythic te gaan doen en je tegen veel dichte deuren aan loopt. :)

Ik snap je frustratie(zelf geen last van gehad want healer). Uiteindelijk moet iedereen een kans krijgen.

Overigens heb ik de eerste week de mythics gedaan met volle guildgroep/vrienden. Ik was toen ilvl 309 en de tank 305 met de dps onder de 300.. Dat ging.

Deze week meer alleen gedaan, maar dan zoek ik wel 325+ groepen, want waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Tja.. doet mij denken aan WoD, waar op geen gegeven moment groepen gemaakt werden voor heroic raids en de leiders een minimun iLVL vroegen wat hoger was dan uberhaubt in de raid viel...
(en ga je vervolgens zelf die leader inspecten en merk je dat hij zelf ruim eronder zat _O- )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Puc van S. schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Tja.. doet mij denken aan WoD, waar op geen gegeven moment groepen gemaakt werden voor heroic raids en de leiders een minimun iLVL vroegen wat hoger was dan uberhaubt in de raid viel...
(en ga je vervolgens zelf die leader inspecten en merk je dat hij zelf ruim eronder zat _O- )
Vetgedrukte deel is belachelijk, dat is gewoon onbeschoft.

Ja maar mensen die met zulke runs meegaan gaan niet voor de loot, maar voor quests, kans op legendaries etc. Dus die willen een snelle cleane run en dat gaat makkelijker met overgeared mensen.

Mensen die gear nodig hebben kunnen elkaar ook prima vinden om met die reden naar een raid te gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door garriej op 27-08-2018 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een guild groep de eerste mythics gedaan.

Ik had zelf met 324 het hoogste ilevel, behalve drie wipes omdat onze tank (311 overigens) en een dps de tactics niet kenden ging dat prima.

Uiteraard niet dubbele groepen pullen en af en toe even stoppen omdat ik wel veel mana gebruikte bij het healen. Uiteindelijk echter prima runs gehad. Dan kijk je even later nog even voor een pug run en wil niemand je hebben omdat je niet minimaal 235 ilevel hebt.

Ik had geen zin om zelf een groep te starten, omdat ik snel even een mythic wilde doen, maar ik ben wel een beetje klaar met de 'community'

edit: moet nog even wennen aan de squish hoor, inde 300 ipv 200 dus :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie / welke guild wil een lieve gnome hunter hebben op Chamber of Aspects? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
garriej schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:19:
[...]

Vetgedrukte deel is belachelijk, dat is gewoon onbeschoft.
Helaas is dit multiplayer tegenwoordig. Over lijken van anderen. Misschien zie ik het zwart wit, maar ik merk die trend vaak in games. Je bent er daarnaast wel zelf bij.

Een ander voorbeeld waar ik me altijd frustreer zijn quest, waarbij je items moet looten. Sta je een pack te clearen naast een lootpoint komt er toch nog iemand snel voor je lootpoint wegpikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

En met guildies of friends queuen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
overdoseh schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:31:
[...]

En met guildies of friends queuen?
Guildies; lastig zonder guild, vandaar de eerdere post dat een lieve gnome hunter een thuis zoekt. ;)

Friends; moet eerlijk zeggen dat ik wel aantal in m'n lijst heb staan, maar daar nog nooit mee gespeeld heb, enkel en allee gesproken over mounts en pets. :) Het is een mogelijkheid, zeker weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:34:
[...]

Guildies; lastig zonder guild, vandaar de eerdere post dat een lieve gnome hunter een thuis zoekt. ;)

Friends; moet eerlijk zeggen dat ik wel aantal in m'n lijst heb staan, maar daar nog nooit mee gespeeld heb, enkel en allee gesproken over mounts en pets. :) Het is een mogelijkheid, zeker weten.
Misschien tijd om je gnome achter te laten en de horde te bezoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:16
Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Misschien tijd om je gnome achter te laten en de horde te bezoeken >:)
Op Draenor is nog wel ruimte voor een nieuw poppetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:34:
[...]

Verhuizen naar Silvermoon, daar struikel je bijna over de Nederlandse guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Ik heb even gauw gezocht, maar kon op Silvermoon zo gauw niks vinden, maar dat kan ook liggen aan de guild finder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister toen ik even met me DH ging tanken zag ik al de eerste 340+ groepen in mythic voorbij komen. Voor tank en healer is het easy om gewoon te zeggen ik queue met lager want een tank of healer ga je niet links laten liggen omdat je een te hoge eis stelt. Maar DPS only classes kunnen echt in de problemen komen. Je kunt natuurlijk zelf een groep maken maar als je zelf nog niet bekend bent met de tacts wil je dit waarschijnlijk niet want meeste verwachten van de leader dat die het een en ander kan uitleggen.

Tip voor de mensen die beetje laag in ilvl zitten. Probeer vooral de chill groups te vinden. Die stellen vaak niet achterlijk hoge eisen aan je behalve dat je wat geduld hebt na een wipe. Dat zou je enige echte keuze moeten zijn als DPS only class als je niemand hebt die met je mee wilt.

OF

rondneuzen op discord en forums om mensen in het zelfde schuitje zitten te vinden of mensen die wat lagere ilvls willen helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 27-08-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn; maar dat ga ik niet doen, tenzij er ECHT niets te vinden is op Chamber of Aspects. :) Vind het eigenlijk wel lekker om niet op een overpopulated server te zitten. Chamber of Aspects dient zijn functie uitsteken. :)

En tevens: ik ben niet per se op zoek naar een Nederlandse guild. :) Zou natuurlijk wel grappig zijn!

@Kadardar Chill groeps zijn er inderdaad wel, maar dan moet je geluk hebben. :) Heb ze voorbij zien komen gisteren.

Nogmaals; het komt wel goed hoor, maar wilde even m'n mythic zoektocht avontuur delen. ^_^

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 27-08-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Fuuuu, ben ik net vanwege een collega van Silvermoon overgestapt naar Azjol-Nerub.
Nou ja, heb op Azjol nieuwe characters gerollt dus mijn oude characters zijn er nog wel op Silvermoon. Voor het eerst met scaled-levelling nu aan het doorknallen en dat gaat eigenlijk best lekker tot nu toe. Meteen onderweg wat loremaster dingetjes oppikken die ik nog niet had (Blijkbaar had ik nog nooit in Desolace, Dustwallow Marsh, Feralas, en Thousand Needles gequest. Of in ieder geval nooit afgerond voor de achievements)

Voordeel van de scaled levelling: Ik heb het gevoel dat het sneller gaat omdat de XP ook mee blijft scalen.
Nadeel: Het voelt dat ik op lvl40 evenveel power heb als op lvl1. Vind het toch jammer dat ik niet meer in een keer de halve zone kan pullen aan het eind van een questline omdat ik overlevelled ben geraakt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
RustStorm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:49:
[...]

Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn; maar dat ga ik niet doen, tenzij er ECHT niets te vinden is op Chamber of Aspects. :) Vind het eigenlijk wel lekker om niet op een overpopulated server te zitten. Chamber of Aspects dient zijn functie uitsteken. :)
Hele drukke realms zijn vaak juist beter, de Auction House heeft betere prijzen en je kunt veel makkelijker een goede guild vinden, zeker als de expansion al een tijdje uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Hele drukke realms zijn vaak juist beter, de Auction House heeft betere prijzen en je kunt veel makkelijker een goede guild vinden, zeker als de expansion al een tijdje uit is.
Je hebt wel weer queues en meer lag enz. Op Draenor is het AH bijv. alleen bruikbaar in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar Fijn om te zien dat je toch weer gewisselt bent lol ;)

Nog een weekje en dan mag ik eindelijk BfA horde in d:)b
Kan niet wachten.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raanegaw
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07-2024
Mij maakt ilvl niet zo veel uit voor mythics. Ik heb liever een ilvl 300 die de tactics snapt, dingen interrupt die nodig zijn en geen onnodige dmg krijgt. Dan een ilvl 340 die dat allemaal negeert en dan op mij loopt te klagen omdat ik hem niet in leven hou :)

Het enige probleem is dat je dat niet kan zien in de LFD tool, en dus maar vaak de hoogste ilvl kiest omdat die hopelijk zover is gekomen omdat ie de tactics etc snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:07:
@Kadardar Fijn om te zien dat je toch weer gewisselt bent lol ;)

Nog een weekje en dan mag ik eindelijk BfA horde in d:)b
Kan niet wachten.
Hehe, nou ja ik ben niet super veel gewisseld. Ik had al vanaf week 1 door dat Feral Druid iets niet helemaal lekker ging. Kills duurde lang, 2 mobs was pittig. 3 mobs was over het algemeen dood. Dus ik heb toen al gelijk na mijn Feral een DH geleveld zodat ik het verschil zelf mee kon maken en voelen. Kreeg al snel door dat een DH heel erg sterk was zonder gear zeg maar. Heb dat ding in misschien 1 uur per level op gekregen dus grofweg 10 uur spelen van 110 naar 120. Bij de Feral had ik al lang door dat ik echt geen uur per level kon doen. Daarom staan ze dus ook zo redelijk gelijk aan elkaar. Later een beetje met de talents gespeeld en bloodtalons gedropped en omen of clarity genomen en speelde al direct een stuk beter maar wel ten kosten van DPS. Circa zo 200 a 300 dps sim matig., in ganme vertaalde het wel in meer DPS omdat het een stuk relaxdere speelstyle is en bij een foutje je niet direct onderuit wordt geschopt zoals bij bloodtalons

Ik laat de Druid niet vallen. Hij zou af en toe wat aandacht krijgen voor gear en later met de alt runs mee gaan. :) Dus in de loop der tijd zou die niet bijzonder veel onder doen. Mocht het ooit gebeuren dat de ferals mee kunnen met de rest dan ga ik zeker overwegen om de druid als main raid character te nemen omdat ik wel een helel euke class/spec vind. Als ik nu nog zou zeggen ik blijf toch op de druid is het echt niet dat ik achter gelaten wordt in de guild omdat de guild liever heeft dat ik speel wat ik echt leuk vind dan dat ze wat extra DPS hebben. Maar begin op progress is DPS natuurlijk lekkerder om te hebben dan iemand die het leuk vind een class/spec te spelen die niet echt mee kan komen met de rest.

BTW. waarom moet je nog een week wachten? Queu's zijn zo goed als weg zover ik heb gezien. De vrouw kon zaterdag direct inloggen rond een uur of 7.

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 27-08-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:14:
[...]

Hehe, nou ja ik ben niet super veel gewisseld. Ik had al vanaf week 1 door dat Feral Druid iets niet helemaal lekker ging. Kills duurde lang, 2 mobs was pittig. 3 mobs was over het algemeen dood. Dus ik heb toen al gelijk na mijn Feral een DH geleveld zodat ik het verschil zelf mee kon maken en voelen. Kreeg al snel door dat een DH heel erg sterk was zonder gear zeg maar. Heb dat ding in misschien 1 uur per level op gekregen dus grofweg 10 uur spelen van 110 naar 120. Bij de Feral had ik al lang door dat ik echt geen uur per level kon doen. Daarom staan ze dus ook zo redelijk gelijk aan elkaar. Later een beetje met de talents gespeeld en bloodtalons gedropped en omen of clarity genomen en speelde al direct een stuk beter maar wel ten kosten van DPS. Circa zo 200 a 300 dps sim matig., in ganme vertaalde het wel in meer DPS omdat het een stuk relaxdere speelstyle is en bij een foutje je niet direct onderuit wordt geschopt zoals bij bloodtalons

Ik laat de Druid niet vallen. Hij zou af en toe wat aandacht krijgen voor gear en later met de alt runs mee gaan. :) Dus in de loop der tijd zou die niet bijzonder veel onder doen. Mocht het ooit gebeuren dat de ferals mee kunnen met de rest dan ga ik zeker overwegen om de druid als main raid character te nemen omdat ik wel een helel euke class/spec vind. Als ik nu nog zou zeggen ik blijf toch op de druid is het echt niet dat ik achter gelaten wordt in de guild omdat de guild liever heeft dat ik speel wat ik echt leuk vind dan dat ze wat extra DPS hebben. Maar begin op progress is DPS natuurlijk lekkerder om te hebben dan iemand die het leuk vind een class/spec te spelen die niet echt mee kan komen met de rest.

BTW. waarom moet je nog een week wachten? Queu's zijn zo goed als weg zover ik heb gezien. De vrouw kon zaterdag direct inloggen rond een uur of 7.
Ik ga zelf dit keer (in afwachting van verbetering) als Guardian levelen, packs binnenhalen en dan gaat het nog snel genoeg zonder dat je bang hoeft te zijn om het loodje te leggen. Heb ik ook met mijn DK gedaan, gelevelled als Blood, ging best wel snel en nu bezig om Frost/Blood naast elkaar te gearen (331 / 330 op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ioramus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:23:
[...]

Ik ga zelf dit keer (in afwachting van verbetering) als Guardian levelen, packs binnenhalen en dan gaat het nog snel genoeg zonder dat je bang hoeft te zijn om het loodje te leggen. Heb ik ook met mijn DK gedaan, gelevelled als Blood, ging best wel snel en nu bezig om Frost/Blood naast elkaar te gearen (331 / 330 op dit moment).
Ik vind het altijd een beetje op de situatie om als tank te gaan. Ik had naar mijn mening sneller kunnen lvellen door simpelweg een wat meer AoE build te nemen samen met omen of clarity achteraf ipv bloodtalons.

Tank wordt zover door de meeste aangeraden om te levellen omdat je gewoon veel meer kan hebben en je AoE kan gebruiken. Ik ben zelf altijd meer fan van DPS levellen en eventueel naar tank springen indien nodig, bijv. een moeilijke mob (zover ben ik die bijna niet tegen gekomen op wat Wanted: quests na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zertaxka schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Namen met cijfers erin na zo'n lange tijd betekent dat de originele namen vrij zijn gegeven om door anderen weer gebruikt te worden. ;)
Mijn oude characters zijn ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Zeker, maar Chamer of Aspects is [High] populated realm. :) Dus heel goed te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Kadardar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:35:
[...]

Ik vind het altijd een beetje op de situatie om als tank te gaan. Ik had naar mijn mening sneller kunnen lvellen door simpelweg een wat meer AoE build te nemen samen met omen of clarity achteraf ipv bloodtalons.

Tank wordt zover door de meeste aangeraden om te levellen omdat je gewoon veel meer kan hebben en je AoE kan gebruiken. Ik ben zelf altijd meer fan van DPS levellen en eventueel naar tank springen indien nodig, bijv. een moeilijke mob (zover ben ik die bijna niet tegen gekomen op wat Wanted: quests na).
Ja, als je niet een hele groep tegelijk pakt is het langszaam. Maar nu greep ik alles wat in de buurt was, incl. rares, yellow npcs etc. Ik heb geen instances gedaan tot 120 dus niet getanked (doe dat alleen maar in een guild groep zowiezo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
[b][message=56246805,noline]
Ik had geen zin om zelf een groep te starten, omdat ik snel even een mythic wilde doen, maar ik ben wel een beetje klaar met de 'community'

edit: moet nog even wennen aan de squish hoor, inde 300 ipv 200 dus :X
Laten ze Mythic gewoon in de dungeon tool gooien.
Ik ervaar het meer als irritant dan leuk om zelf groepen te maken.
Ze willen je het Vanilla gevoel geven maar dat is het al lang niet meer.
Het is niet zo dat Mythic erg moeilijk is ofzo, zelfs niet voor een casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Zo veel NL guilds zijn er ook weer niet op SM met wat niveau. Behalve Ignite eigenlijk..

https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Azerox schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Laten ze Mythic gewoon in de dungeon tool gooien.
Ik ervaar het meer als irritant dan leuk om zelf groepen te maken.
Ze willen je het Vanilla gevoel geven maar dat is het al lang niet meer.
Het is niet zo dat Mythic erg moeilijk is ofzo, zelfs niet voor een casual.
AUB geen mythic in de dungeon finder tool.
Ik kom vaak genoeg mensen tegen die echt hun hoofd niet uit hun achterste kunnen halen.
Men interrupt niks, men ccd niks, men doet 1k dps op ilvl 320, etc..
Laat het zoals het nu is, laat mij zelf kiezen wie ik in mijn groep wil en nog een beetje mensen die er wel moeite voor willen doen erin krijgen.
Als mensen op Heroic al dingen extreem fout doen nee danku, dan doe ik het wel gewoon met een pug die ik zelf uitzoek.
De hele community is al verziekt en self entitled to in oblivion geworden, en dan willen we nog meer content naar 1 click queue + kick als iemand je niet bevalt brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Ik kom vaak genoeg mensen tegen die echt hun hoofd niet uit hun achterste kunnen halen.
Laat het zoals het nu is, laat mij zelf kiezen wie ik in mijn groep wil en nog een beetje mensen die er wel moeite voor willen doen erin krijgen.
Als mensen op Heroic al dingen extreem fout doen nee danku, dan doe ik het wel gewoon met een pug die ik zelf uitzoek.
De hele community is al verziekt en self entitled to in oblivion geworden, en dan willen we nog meer content naar 1 click queue + kick als iemand je niet bevalt brengen...
Je HOEFT de LFG niet te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Maar je kan ook een HC met een pre made groep doen, dit is wel een beetje kort door de bocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:43:
[...]

Zodra Mythic in de RDF komt zullen weinig mensen nog zelf groepen opzetten.
Kijk naar Heroic daar zie je geen groepen voor in de LFG,. Dus nee als het op RDF komt word je door de community zowat geforceerd als je enigsinds mee wilt komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 27-08-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Ryada schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Zodra Mythic in de RDF komt zullen weinig mensen nog zelf groepen opzetten.
Kijk naar Heroic daar zie je geen groepen voor in de LFG,.
Als het gewenste niveau ontbreekt, gaan mensen vanzelf weer zelf een groep maken.

Maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om een groep te maken met bekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:43:
[...]

Weet je nog back in the good old days?

Spammen in /LookingForGroup LF1M UBRS, last spot need tank! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:45:
[...]

Als het gewenste niveau ontbreekt, gaan mensen vanzelf weer zelf een groep maken.

Een community joinen als Failtrain een optie? Genoeg mensen te vinden op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:45:
[...]

Iedereen heeft de mogelijkheid: een guild vinden die bij je past. Je moet er alleen wat moeite voor doen, daar hebben veel mensen dan weer geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Grimmie187 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Zo damm, the good old days. In Westfall blijven spammen voor The Deadmines.

Pfff, daar heb ik echt geen tijd meer voor, :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, laten we mythic aub buiten LFD houden. Mythic is bedoelt als de stap hoger waar mensen iets van moeite voor moeten doen. 9 van de 10 mensen in Heroic zijn breindood of beginnen te pullen als een malle als het ze even niet snel genoeg gaat. Mythic merk je gewoon dat mensen iets voorzichtiger zijn na een Premade group omdat ze er niet even snel uit kunnen zonder dat de hele groep zegt van ja... op de blocklijst met jou!

Ik zou zeggen misschien is het een idee om mythic open te gooien naar de eerste major patch in LFD maarja dan krijg je weer mensen die ook willen dat bepaald niveau raids LFD tools krijgen.... dus nee. Laten we dat vooral achteraf niet doen terwijl het prima zou kunnen werken naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Laatst online: 22-08 16:59
Haha, heb laatst nog een mage gehad in een mythic dungeon die IQ van een murloc had. heletijd random packs pullen, en na zen death releasen en tijdens de walk terug weer shit pullen en doodgaan.. daarna ook nog eens de weg niet weten te vinden terwijl de ingang RECHT LANGS em was..

Moest ie ergens langs invisibility gebruiken.. doet ie Timewarp eerst.. want ja.. die haste is natuurlijk superbelangrijk daar....

[ Voor 19% gewijzigd door Themperror op 27-08-2018 14:55 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
Grimmie187 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Ha ha ... UBRS - Last spot - need key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Laatst online: 01-09 14:27
MazeMouse schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

Voordeel van de scaled levelling: Ik heb het gevoel dat het sneller gaat omdat de XP ook mee blijft scalen.
Nadeel: Het voelt dat ik op lvl40 evenveel power heb als op lvl1. Vind het toch jammer dat ik niet meer in een keer de halve zone kan pullen aan het eind van een questline omdat ik overlevelled ben geraakt.
Ik heb dat nu ook. Lvl 111 Shadow Priest op Ravencrest. Dat levelen duurt zo intense lang als priest omdat je maar 1 mob per keer dan doen. Vroeger kon je als overlevelled dat soort dingen nog wel doen. Maar ik ben voor het levellen denk ik 5x zo lang bezig. Dit betaalt zich wel uit als ik als holy priest kan gaan healen straks waardoor ik niet meer hoef te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Of retards met 287 ilvl die als req 335 plus vragen... Kwam ik er na de eerste boss achter de de leader dus een dergelijk laag ilvl had en gewoon een boost groep had gemaakt.... fucking vermoeiend.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Laatst online: 22-08 16:59
hmr schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:56:
Of retards met 287 ilvl die als req 335 plus vragen... Kwam ik er na de eerste boss achter de de leader dus een dergelijk laag ilvl had en gewoon een boost groep had gemaakt.... fucking vermoeiend.
Dat zijn "slimme" mensen die "Work smart, Not hard" hun levensdoel hebben gemaakt :P

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Themperror schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Dat zijn "slimme" mensen die "Work smart, Not hard" hun levensdoel hebben gemaakt :P
Dat zijn meestal mensen die heel ver komen hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

perryvdbosch schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:59:
[...]

Dat zijn meestal mensen die heel ver komen hahah
Hij kwam tot de eerste boss. Daarna hebben we hem gekicked.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:00:
[...]

Hij kwam tot de eerste boss. Daarna hebben we hem gekicked.
Ook wel heel stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nee. Maar hij deed 0 dps / geen interrupts en ging dom dood. Dus prima om te verwijderen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
hmr schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Nee. Maar hij deed 0 dps / geen interrupts en ging dom dood. Dus prima om te verwijderen.
Ik vind het altijd wel leuk om iemand te helpen, mits hij/zij daarvoor open staat ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Themperror schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:54:
Haha, heb laatst nog een mage gehad in een mythic dungeon die IQ van een murloc had. heletijd random packs pullen, en na zen death releasen en tijdens de walk terug weer shit pullen en doodgaan.. daarna ook nog eens de weg niet weten te vinden terwijl de ingang RECHT LANGS em was..

Moest ie ergens langs invisibility gebruiken.. doet ie Timewarp eerst.. want ja.. die haste is natuurlijk superbelangrijk daar....
Ach ik had gister een groepje opgezet, een healer gepugged. Naja uiteindelijk aan Kings Rest begonnen met een Holy Priest van 317 ilvl.
Nou die rus hebben we een beetje moeten carryen, want hij bleef in zowat elke AOE staan. En hij kon sommige dingen gewoon niet healen om de 1 of andere reden.
Daar moet ik wel bij zeggen alleen de tank en 1 dps waren 340+ de rest was rond 320 of lager.
Maargoed ik blijf wel gewoon mijn groepjes maken, en ga wel gewoon verder met mijn eigen mening. Want ik hoef blijkbaar LFG niet te gebruiken (terwijl we het hadden over RDF voor mythic dungeons) 8)7

Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.