Dat merkte ik in mijn guild ook. Mensen die raiden waren veel eerder level 120 dan mensen die niet raiden. Met name door hogere storting gear die ze hadden. Bij 115 was die gear en legendary weg en deden ze met de “rest” mee.EnigmaNL schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:14:
[...]
Ik was heroic/mythic Antorus geared en had BIS legendaries voor Unholy DK. Tot en met lvl 115 was het extreem makkelijk (10 mobs of meer pullen en kapot AoEen in een paar seconden en door) en vanaf 116 moest ik ineens heel rustig aan doen. Niks is frustrerender dan moeite hebben met een grote groep mobs en dan een lvl112 monk voorbij zien komen die met gemak een veel grotere groep neermaait...
Hallo allen,
Ik speel nu voor het eerst een mage (fire), en ondanks dat fire gepromoot wordt als een AOE character zie ik toch echt wel dat mijn meeste damage single target is, maar wat daar mis gaat moet ik nog even zoeken. Ik merk zelf wel dat bij elk level dat ik omhoog ga (ben nu lvl 109) dat de mobs mee gaan op een manier dat het steeds lastiger voor mij wordt. Vroeger was doodgaan een kwestie van verkeerde timen en ongelukkige mobs aantrekken, nu voelt het bijna als iets wat kan gebeuren bij een pull van 2 mobs
Ik speel nu een heel stuk langzamer en dit voelt bijna als het tempo van vanilla wow.
Ik vroeg me eigenlijk af of er hele belangrijke dingen zijn die je mist als je lvl 100 boost gebruikt? Zoals b.v. Garrison, of moet dat nog komen?
Ik speel nu voor het eerst een mage (fire), en ondanks dat fire gepromoot wordt als een AOE character zie ik toch echt wel dat mijn meeste damage single target is, maar wat daar mis gaat moet ik nog even zoeken. Ik merk zelf wel dat bij elk level dat ik omhoog ga (ben nu lvl 109) dat de mobs mee gaan op een manier dat het steeds lastiger voor mij wordt. Vroeger was doodgaan een kwestie van verkeerde timen en ongelukkige mobs aantrekken, nu voelt het bijna als iets wat kan gebeuren bij een pull van 2 mobs
Ik vroeg me eigenlijk af of er hele belangrijke dingen zijn die je mist als je lvl 100 boost gebruikt? Zoals b.v. Garrison, of moet dat nog komen?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Volgens mij moest je zorgen dat je niet een lvl 1 character boost, maar een 100-110 trial character. Bij het laatste kreeg je wel een level 3 garrison.weszz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:31:
Hallo allen,
Ik speel nu voor het eerst een mage (fire), en ondanks dat fire gepromoot wordt als een AOE character zie ik toch echt wel dat mijn meeste damage single target is, maar wat daar mis gaat moet ik nog even zoeken. Ik merk zelf wel dat bij elk level dat ik omhoog ga (ben nu lvl 109) dat de mobs mee gaan op een manier dat het steeds lastiger voor mij wordt. Vroeger was doodgaan een kwestie van verkeerde timen en ongelukkige mobs aantrekken, nu voelt het bijna als iets wat kan gebeuren bij een pull van 2 mobsIk speel nu een heel stuk langzamer en dit voelt bijna als het tempo van vanilla wow.
Laatste character die ik booste was mijn lvl 67 lock. Die had gewoon een level 3 garrison toen die eens in dreanor wat te zoeken had.
Volgens mij krijg je altijd een lvl 3 garrison van een level 100 boost.
Dat je een lvl3 garrison kreeg van een level 110 boost van een level 100 trial is volgens mij omdat die level 100 trial gewoon een tijdelijke boost is (als je die boost naar 110 heb je dus feitelijk 2 boosts gehad). Maar nu zijn de trials ook 110, zou me niks verbazen als je dus daar nu ook geen garrison meer van krijgt.
Maargoed, die garrison is nu toch niet meer nuttig, tenzij je er veel tijd/geld in steekt om die AH erin te krijgen. Dan is die 5k gold de minste van je zorgen
Dat je een lvl3 garrison kreeg van een level 110 boost van een level 100 trial is volgens mij omdat die level 100 trial gewoon een tijdelijke boost is (als je die boost naar 110 heb je dus feitelijk 2 boosts gehad). Maar nu zijn de trials ook 110, zou me niks verbazen als je dus daar nu ook geen garrison meer van krijgt.
Maargoed, die garrison is nu toch niet meer nuttig, tenzij je er veel tijd/geld in steekt om die AH erin te krijgen. Dan is die 5k gold de minste van je zorgen
Zo, eindelijk de lightforged draenei unlocked via mijn paladin. focus op alle classes naar 110 heeft me toch te veel laten wegdriften van de repuitations unlocken (wat ik meestal toch al niet heel belangrijk vindt).Nu nog de anglers en argussian reach en ik hoef voorlopig de oude content niet in (totdat mijn allied races gelevelled moeten worden).
Speel momenteel iedere dag een uurtje, met die azeroth quest addon gaat levellen een stuk sneller! Shaman is lvl 115,5 inmiddels. Je hebt alleen niets aan het 'verhaal ', want dat popt weg. op een andere toon nog maar eens rustig kijken
Speel momenteel iedere dag een uurtje, met die azeroth quest addon gaat levellen een stuk sneller! Shaman is lvl 115,5 inmiddels. Je hebt alleen niets aan het 'verhaal ', want dat popt weg. op een andere toon nog maar eens rustig kijken
Gisteren weer een heroic kunnen doen; in dit geval was het Tol Dagor... en ik moet zeggen: dat was echt een leuke instance! Zeker nu het allemaal nog niet te rushen is vermaak ik mij uitstekend.
Leuke groep waar ik mee speelde die gezellig met elkaar aan het kletsen was. I love it... Dat is zoals het zou moeten zijn als je het mij vraagt. 
Een item mogen looten, titanforged volgens mij. Helaas niet een item waar ik naar op zoek ben binnen die instance, maar beter dan helemaal geen item en/of upgrade.
Dus al met al een fijne run! 
Vanavond waarschijnlijk op de bank met m'n meisje en geen WoW. Maar van het weekend komt het wel weer goed!
Een item mogen looten, titanforged volgens mij. Helaas niet een item waar ik naar op zoek ben binnen die instance, maar beter dan helemaal geen item en/of upgrade.
Vanavond waarschijnlijk op de bank met m'n meisje en geen WoW. Maar van het weekend komt het wel weer goed!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben gister ook 120 geworden
Maar poe he, wat een hoop werk ligt er nog om een beetje bij te komen qua gear. Monsters in de wereld zijn direct wel veel harder geworden, en dat er zo weinig flightpoints zijn in het gebied van je tegenpartij vind ik ook een beetje meh eigenlijk
Bijna een kwartier lopen naar een World Quest
Maar dat schijnt beter te worden als je verder komt in je War Campaign.
Even een algemene vraag: Zijn max-level trinkets nu altijd zonder primary stats? Ik vind het een beetje moeilijk om een ilvl 280 trinket met 120 int en een haste proc te vervangen door een trinket met alleen een secundary stat en een primary stat proc
Maar poe he, wat een hoop werk ligt er nog om een beetje bij te komen qua gear. Monsters in de wereld zijn direct wel veel harder geworden, en dat er zo weinig flightpoints zijn in het gebied van je tegenpartij vind ik ook een beetje meh eigenlijk
Even een algemene vraag: Zijn max-level trinkets nu altijd zonder primary stats? Ik vind het een beetje moeilijk om een ilvl 280 trinket met 120 int en een haste proc te vervangen door een trinket met alleen een secundary stat en een primary stat proc
Je kan bij de addon instellingen aangeven of hij die cutscenes moet skippen of niet. Zoveel tijd scheelt dat niet dus dat heb ik ook gewoon uitgezet bij mijbrothermaynard schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:57:
Zo, eindelijk de lightforged draenei unlocked via mijn paladin. focus op alle classes naar 110 heeft me toch te veel laten wegdriften van de repuitations unlocken (wat ik meestal toch al niet heel belangrijk vindt).Nu nog de anglers en argussian reach en ik hoef voorlopig de oude content niet in (totdat mijn allied races gelevelled moeten worden).
Wat is dat voor Addon, ik ken alleen Zygor. Enlighten me pleasebrothermaynard schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:57:
Deze : https://wow.curseforge.com/projects/azeroth-auto-pilotperryvdbosch schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:14:
[...]
Wat is dat voor Addon, ik ken alleen Zygor. Enlighten me please
Is echt een speed leveling addon waar Zygor dat niet echt is
Maar alles wat daar staat, kan Zygor ook? Dus waarom zou deze sneller zijn dan Zygor? Denk dat het uiteindelijk niet zo heel erg veel uitmaakt om eerlijk te zijn.Hairy23 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:17:
[...]
Deze : https://wow.curseforge.com/projects/azeroth-auto-pilot
Is echt een speed leveling addon waar Zygor dat niet echt is
Enige waar ik op dit moment wel moeite mee heb is de navigatie van Zygor. Dat laat nog wel eens te wensen over. Maar dat zal in loop van tijd wel opgelost worden; zeker als flying is unlocked.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Als ik even snel naar Zygor kijk, dan lijkt het er wel veel op, maar dat is iets waar je voor moet betalen (als ik goed kijk), dus dat maakt Azeroth Auto Pilot automatisch oneindig beter.
Maar wat het doet in een paar woorden: Het zegt wat je moet doen. Niet meer zelf nadenken, gewoon het pijltje volgen en doen wat hij zegt dat je moet doen. Als je je hier aan houdt dan volg je de efficiëntste route en doe je alle quests die je moet doen. Ik werd echt level 120 toen ik onderweg was om de laatste quest in de laatste zone in te leveren en ik had alle achievements die nodig zijn om verder te gaan.
Maar wat het doet in een paar woorden: Het zegt wat je moet doen. Niet meer zelf nadenken, gewoon het pijltje volgen en doen wat hij zegt dat je moet doen. Als je je hier aan houdt dan volg je de efficiëntste route en doe je alle quests die je moet doen. Ik werd echt level 120 toen ik onderweg was om de laatste quest in de laatste zone in te leveren en ik had alle achievements die nodig zijn om verder te gaan.
Ik vraag me echt af of die autopilot nu echt veel sneller is dan normaal levelen
In twee zones ben je al 120 en het is nou niet echt rocket science zeg maar
Ze verkopen hier in Griekenland WoW sleutelhangers btw. De Nerd in mij gaat er een paar kopen lol
In twee zones ben je al 120 en het is nou niet echt rocket science zeg maar
Ze verkopen hier in Griekenland WoW sleutelhangers btw. De Nerd in mij gaat er een paar kopen lol

FUMES et CARNES
Genoeg te vinden met primary stats.BlackMage schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:09:Even een algemene vraag: Zijn max-level trinkets nu altijd zonder primary stats? Ik vind het een beetje moeilijk om een ilvl 280 trinket met 120 int en een haste proc te vervangen door een trinket met alleen een secundary stat en een primary stat proc
https://www.wowhead.com/intellect-dps-trinkets#0-2-4
Ook genoeg zonder inderdaad. Tot nu toe heb ik het voor mezelf simpel gehouden met "hoger ilvl is altijd beter".
Volgens mij gaat gewoon levelen door de verhaallijn te volgen en bonus objectives te doen net zo snel.Iusedto schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:31:
Ik vraag me echt af of die autopilot nu echt veel sneller is dan normaal levelen
In twee zones ben je al 120 en het is nou niet echt rocket science zeg maar![]()
Verwijderd
Ik kan je uit ervaring vertellen dat die monk op 116 dezelfde frustratie hadEnigmaNL schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:14:
[...]
Ik was heroic/mythic Antorus geared en had BIS legendaries voor Unholy DK. Tot en met lvl 115 was het extreem makkelijk (10 mobs of meer pullen en kapot AoEen in een paar seconden en door) en vanaf 116 moest ik ineens heel rustig aan doen. Niks is frustrerender dan moeite hebben met een grote groep mobs en dan een lvl112 monk voorbij zien komen die met gemak een veel grotere groep neermaait...
Voor pvp hebben we al besloten om te kijken hoe viable een 5 mans world pvp team in BiS items op level 115 is.

Voor mijn gevoel ga ik gerichter door de content heen, ipv tijd te verdoen aan moeizame sidequests. het voelt efficienter. Ik ga de cutscenes weer aanzetten, die zijn altijd de eerste keer erg tof (waardoor ik bijv bij een eerste PUG -raid pas halverwege een nieuwe boss aansluitEnigmaNL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:33:
[...]
Volgens mij gaat gewoon levelen door de verhaallijn te volgen en bonus objectives te doen net zo snel.

Volgens mij is er het 1 en ander gehotfixxed inmiddels waardoor een 120 sterker is als een 110-119.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:37:
[...]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat die monk op 116 dezelfde frustratie hadIk had niet door dat ik 116 was geworden, pulde de volgende groep mobs ... dood. Ik had heroic Antorus gear (aantal titan/warforged items) en BiS legendaries).
Voor pvp hebben we al besloten om te kijken hoe viable een 5 mans world pvp team in BiS items op level 115 is.
Minimaal verschil, maar met Zygor of die andere AddOn zal het net iets sneller zijn. Dit omdat je hiermee gerichter te werk gaat en alles volgt via een bepaalde route (wat sneller kan zijn). Buiten de addons om zal je sneller geneigd zijn om rond te lopen en quests te doen die je tegen komt.Iusedto schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:31:
In twee zones ben je al 120 en het is nou niet echt rocket science zeg maar![]()
Gebruik hier ook Zygor, maar puur omdat ik het fijner vind spelen.
Rupsen, Rapsen.
Iemand trouwens geleveled als prot warrior naar 120 ?
Was daarmee bezig in de beta en dat beviel mij wel heel erg goed.
Moet mijn eerste Horde char uberhaupt nog levelen (vakantie) en overweeg als prot te gaan
Misschien ook een maar meteen healer maatje zoeken als ik terug ben
Moet mijn eerste Horde char uberhaupt nog levelen (vakantie) en overweeg als prot te gaan
FUMES et CARNES
Nog even een update met het grote FPS probleem. Ik heb vanalles geprobeerd, ook het aanwijzen van 2 cores etc. Het lijkt gewoon niet te werken. Ik overweeg nog even om Windows opnieuw te installeren als final oplossing. Als ik The Motherlode join en gelijk <50 fps krijg.. lijkt er toch iets niet te kloppen. Op sommige gebieden gaat het dan wel weer goed. In een wat meer open gebied haal ik dan weer 160. Logisch dat dat hoger ligt natuurlijk.
Probleem is, is dat ik nu in Dungeons dus al met mijn FPS dit te kloten, wat voor mijn gevoel gewoon te laag is. Vraag me af hoe het gaat worden als ik ga raiden. Dan lijkt het me al helemaal een drama. Ik speel gewoon op recommended settings (7) met view distance, environment detail en ground clutter op 6.
ps: al eerder genoemd, maar speel op een GTX 1070, 16 gb ram, i5 7600. 2560 x 1080 resolutie.
Probleem is, is dat ik nu in Dungeons dus al met mijn FPS dit te kloten, wat voor mijn gevoel gewoon te laag is. Vraag me af hoe het gaat worden als ik ga raiden. Dan lijkt het me al helemaal een drama. Ik speel gewoon op recommended settings (7) met view distance, environment detail en ground clutter op 6.
ps: al eerder genoemd, maar speel op een GTX 1070, 16 gb ram, i5 7600. 2560 x 1080 resolutie.
Stop die telefoon/ laptop weg en sluit je volledig af van wow of deze forum, xD en geniet van je vakantie!Iusedto schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:21:
Iemand trouwens geleveled als prot warrior naar 120 ?
Speel eens een 40vs40 southshore versus tarren mill Battlegroundoverdoseh schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:32:
Nog even een update met het grote FPS probleem. Ik heb vanalles geprobeerd, ook het aanwijzen van 2 cores etc. Het lijkt gewoon niet te werken. Ik overweeg nog even om Windows opnieuw te installeren als final oplossing. Als ik The Motherlode join en gelijk <50 fps krijg.. lijkt er toch iets niet te kloppen. Op sommige gebieden gaat het dan wel weer goed. In een wat meer open gebied haal ik dan weer 160. Logisch dat dat hoger ligt natuurlijk.
Overal heb ik gewoon 60fps op setting 6.
Maar als ik die BG speel zakt dit gewoon doodleuk naar 3-4fps ondanks dat de cpu niet boven 10% load komt en de GPU niet boven de 60%.
Edit: ik speel overigens al op aardig oude hardware. een i7 2600 icm een GTX 580 en 12gb RAM.
[ Voor 3% gewijzigd door hanswfje op 23-08-2018 10:39 ]
3 - 4 fps?? dat is toch letterlijk onspeelbaar.. als dat zo is ga ik daar niet eens kijken.hanswfje schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:38:
[...]
Speel eens een 40vs40 southshore versus tarren mill Battleground![]()
Maar als ik die BG speel zakt dit gewoon doodleuk naar 3-4fps ondanks dat de cpu niet boven 10% load komt en de GPU niet boven de 60%.
Edit: ik speel overigens al op aardig oude hardware. een i7 2600 icm een GTX 580 en 12gb RAM.
Nee zou ik ook niet doen haha. Ik weet ook niet wat het is met die BG. Elke andere BG haal ik ook gewoon 60fps. Alleen in new dala zat ik rond de 40. In raids kom ik ook nooit lager als 50. Het is altijd enkel die BG.Vegetto schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
3 - 4 fps?? dat is toch letterlijk onspeelbaar.. als dat zo is ga ik daar niet eens kijken.
Ff ander vraagje tussendoor, ben er al lang uitgeweest gister 120 geworden, is er nog verschil met PVP gear en PVE gear of is dat allang niet meer zo?
Dat heb ik gedaan.. daar ging mijn FPS ook naar <10. Dat is echt niet te spelen.hanswfje schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:38:
[...]
Speel eens een 40vs40 southshore versus tarren mill Battleground![]()
Verwijderd
Misschien kun je Display Driver Uninstaller eens proberen:
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html
Heb een half jaar geleden de meest rare problemen gehad met mijn videokaart na een herinstallatie van Windows. Black screens, freezes, random reboots tijdens gamen. Heb toen echt van alles geprobeerd. Uiteindelijk bleek DDU mijn problemen te verhelpen.
DDU en de nieuwste driver voor je videokaart downloaden. Verbinding met internet verbreken. System restore point maken. Opstarten in veilige modus. DDU draaien om de huidige drivers volledig te uninstallen. Computer opnieuw opstarten. Nieuwste driver installeren. Opnieuw starten. Daarna pas weer verbinding met internet maken.
Heel misschien verhelpt dat de fps problemen. Poging waard.
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html
Heb een half jaar geleden de meest rare problemen gehad met mijn videokaart na een herinstallatie van Windows. Black screens, freezes, random reboots tijdens gamen. Heb toen echt van alles geprobeerd. Uiteindelijk bleek DDU mijn problemen te verhelpen.
DDU en de nieuwste driver voor je videokaart downloaden. Verbinding met internet verbreken. System restore point maken. Opstarten in veilige modus. DDU draaien om de huidige drivers volledig te uninstallen. Computer opnieuw opstarten. Nieuwste driver installeren. Opnieuw starten. Daarna pas weer verbinding met internet maken.
Heel misschien verhelpt dat de fps problemen. Poging waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2018 11:02 ]
Dat is al even niet meer zo, alle gear wordt gelijk getrokken tot een bepaald ilvl, alle ilvls die je hebt boven de gelijkgetrokken waarde geven een kleine bonus op je stats, het is dus niet meer zo dat je met goeie gear gelijk over iedereen heenloopt, het verschil is een stuk kleiner geworden, en het komt dus meer op skills aan.Vegetto schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:46:
Ff ander vraagje tussendoor, ben er al lang uitgeweest gister 120 geworden, is er nog verschil met PVP gear en PVE gear of is dat allang niet meer zo?
Gister viel me ook nog wat op. Ik was als Horde in Kul'Tiras voor een World Quest en ik liep door een questhub met pvp guards heen. Die aggrode ik, en ik had dus voor 5 minuten die "oude" pvp mode. Warmode stond gewoon uit, ook tijdens die 5 minuten.
Hoe zit dat... kan een Alliance zonder warmode mij dan aanvallen?
goede vraag, ik vermoed van niet, want in warmode zijn de 'vijandige' spelers zichtbaar die je kunt aanvallen, anders niet. Jij bent zichtbaar door je pvp acties tegen de npc voor 5 minuten, maar omgekeerd zal dit niet zo werken neem ik aanBlackMage schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
Gister viel me ook nog wat op. Ik was als Horde in Kul'Tiras voor een World Quest en ik liep door een questhub met pvp guards heen. Die aggrode ik, en ik had dus voor 5 minuten die "oude" pvp mode. Warmode stond gewoon uit, ook tijdens die 5 minuten.
En de streaming zoals hier verder boven besproken uitzetten werkt ook niet ?overdoseh schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:32:
Nog even een update met het grote FPS probleem. ...
dat kan, alleen die zit er net zoals jou er niet op te wachten om te pvpen. dus een lage kans dat het ook gebeurd.BlackMage schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
[ Voor 54% gewijzigd door knightofn1 op 23-08-2018 12:12 ]
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Hopelijk morgen, maar anders zeker zaterdag avond eindelijk weer eens een game avond. Dwz, kids naar bed en vanaf 20.00uur tot de kleine uurtjes lekker ontspannen WoW spelen.. daar waar ik doordeweeks niet verder kom dan 1, top 2 uurtjes en dan 1 a 2 avonden in de week..
Denk dat dit wel herkenbaar is voor een aantal van ons..
Maar waar ik meer benieuwd naar ben, wat drinken/eten(snacken) jullie zoal op z'n avond? Red Bull en Chips of is er nog variatie
. Lekker speciaal biertje maakt m'n avond ook compleet. Vriend van mij completeerde zijn avond met Pindaknabbels, resultaat: een aangekoekt laagje pindaknabbels op z'n muis
Maar waar ik meer benieuwd naar ben, wat drinken/eten(snacken) jullie zoal op z'n avond? Red Bull en Chips of is er nog variatie
Ik heb eindelijk een wapen! Door PVP kistje uiteindelijk. Geen ideale stats, maar wel een 45% upgrade, dus ik ben tevreden.
Doe nu wel dikke dps. Rond de 11 k sustained en met wings nog stuk hoger. ilvl 343 nu
Doe nu wel dikke dps. Rond de 11 k sustained en met wings nog stuk hoger. ilvl 343 nu
Als ik snack dan inderdaad een zoutje, soms wat blokjes kaas. Drinken meestal gewoon cola light of water, Red bull zit me veel te vol met caffeine en suikers om gezond te zijn (en is in sommige landen voor kids om die reden verboden!)marijnvtg schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:11:
Hopelijk morgen, maar anders zeker zaterdag avond eindelijk weer eens een game avond. Dwz, kids naar bed en vanaf 20.00uur tot de kleine uurtjes lekker ontspannen WoW spelen.. daar waar ik doordeweeks niet verder kom dan 1, top 2 uurtjes en dan 1 a 2 avonden in de week..
Maar waar ik meer benieuwd naar ben, wat drinken/eten(snacken) jullie zoal op z'n avond? Red Bull en Chips of is er nog variatie. Lekker speciaal biertje maakt m'n avond ook compleet. Vriend van mij completeerde zijn avond met Pindaknabbels, resultaat: een aangekoekt laagje pindaknabbels op z'n muis
Zeker herkenbaar, 2 kleine kinderen, ben blij als ik meer dan een paar uurtjes kan pakken in de avonden, gelukkig heeft mijn guild normaliter eens in de week een social/alt run op normal, dus die content kan ik dan op die dag gelukkig meestal wel meepakken.marijnvtg schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:11:
Maar waar ik meer benieuwd naar ben, wat drinken/eten(snacken) jullie zoal op z'n avond? Red Bull en Chips of is er nog variatie. Lekker speciaal biertje maakt m'n avond ook compleet. Vriend van mij completeerde zijn avond met Pindaknabbels, resultaat: een aangekoekt laagje pindaknabbels op z'n muis
Ik hou het meestal erg basic, wat fris, of water, met wat nootjes of chips, aangezien ik meestal de volgende dag weer erg vroeg op moet
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel DPS ik doe met mijn beastmastery hunter. Heb heel lang geleden de dps-meters verbannen omdat het een bepaalde obsessie werd en m'n gameplezier er door verminderd werd. Gelukkig een goede keuze geweest, maar het zorgt voor een blijvend vraagteken omtrent mijn DPS.Leon Zwiers schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:32:
Ik heb eindelijk een wapen! Door PVP kistje uiteindelijk. Geen ideale stats, maar wel een 45% upgrade, dus ik ben tevreden.
@marijnvtg Haha, wat een heerlijk vooruitzicht...
Hier ook. Nadat ik ben gestopt met raiden begin MoP, gelijk de metertjes verwijderd. Eigenlijk is het niet zo interessant hoeveel schade je nou hebt gedaan, als het monster maar dood is aan het einde van het gevecht.RustStorm schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:02:
[...]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel DPS ik doe met mijn beastmastery hunter. Heb heel lang geleden de dps-meters verbannen omdat het een bepaalde obsessie werd en m'n gameplezier er door verminderd werd. Gelukkig een goede keuze geweest, maar het zorgt voor een blijvend vraagteken omtrent mijn DPS.
Beleef er zo ook veel meer plezier aan dan steeds weer op die meter kijken of het niet beter had gekund.
Nou, niet zozeer om mijn eigen dps op te geilen. Maar wel graadmeter waar je staat.Yukidaruma schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Hier ook. Nadat ik ben gestopt met raiden begin MoP, gelijk de metertjes verwijderd. Eigenlijk is het niet zo interessant hoeveel schade je nou hebt gedaan, als het monster maar dood is aan het einde van het gevecht.
Beleef er zo ook veel meer plezier aan dan steeds weer op die meter kijken of het niet beter had gekund.
Ik ben als tank ook wel eens een group geleaved omdat de dps zo damn laag was dat we nooit die dungeon hadden kunnen halen ( ik stond 2 tries zelfs bovenaan de dps meter op de 1e boss) . Dan ben ik blij met het metertje. Bespaard me zoveel ellende en tijd dan.
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2018 13:16 ]
Toch vind ik het toch fijn om te weten hoe ik presteer in een groep. Of het nou 5 man is of 40 man.......ik als lock (mits goed gegeared) hoort gewoon redelijk boven aan te staan in DPS. Doe ik dat niet....dan ga ik me toch afvragen wat ik mogelijk verkeerd doe. Heb zo al meerdere malen voor mezelf een tweak in mijn rotation gevonden die resulteerde in hogere dps. Wel is het zo dat een schreeuwlelijk in een PUG mij weinig zal boeien. Ik weet gewoon in sommige gevechten ik mindere DPS zal doen door bijvoorbeeld mechanics van een baas. Als een druiloor dan begint te miepen gaat die meteen op ignore.Yukidaruma schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Hier ook. Nadat ik ben gestopt met raiden begin MoP, gelijk de metertjes verwijderd. Eigenlijk is het niet zo interessant hoeveel schade je nou hebt gedaan, als het monster maar dood is aan het einde van het gevecht.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik zit ook niet te wachten op DPS meters hier.
Wat mij betreft mogen ze die informatiestroom over damage en abilities van je groep gewoon weghalen, en alleen aan de party- of raidleader van zelf gevormde groepen geven. Anderen krijgen alleen informatie waar ze zelf bij betrokken waren.
Wat mij betreft mogen ze die informatiestroom over damage en abilities van je groep gewoon weghalen, en alleen aan de party- of raidleader van zelf gevormde groepen geven. Anderen krijgen alleen informatie waar ze zelf bij betrokken waren.
Sinds kort ook ervaring hiermee, nadeel van een baby is alleen dat je nooit weet wanneer hij wakker wordt. Dan denk je eindelijk een paar uur te gamen, denkt meneertje er anders overEelcoB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:02:
[...]
Zeker herkenbaar, 2 kleine kinderen, ben blij als ik meer dan een paar uurtjes kan pakken in de avonden, gelukkig heeft mijn guild normaliter eens in de week een social/alt run op normal, dus die content kan ik dan op die dag gelukkig meestal wel meepakken.
Ik hou het meestal erg basic, wat fris, of water, met wat nootjes of chips, aangezien ik meestal de volgende dag weer erg vroeg op moet

Gelukkig de laatste weken redelijk vast tijd met naar bed gaan 's avonds dus kan ik meestal van 20.00/21.00 volop WoW doen.
Toch, als ik in mijn geval een warlock top dmg zie doen ga ik toch altijd even checken: Wat heeft hij voor gear, welke spec speelt hij en welke abilities doen bij hem of haar de meeste dmg. Dus puur voor mezelf vind ik die metertjes toch echt wel een uitkomst. Alleen maar om zelf beter te kunnen presteren.BlackMage schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:17:
Ik zit ook niet te wachten op DPS meters hier.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Zitten hier nog mensen op Silvermoon? Ben ook vorige week begonnen met BFA en inmiddels 120 op mijn warlock. Mijn ilvl is nu 302 maar heb nog steeds geen dungeon gezien
Dikke queues als dps. Tot nu toe alle zones aan het afronden, World quests aan het doen en mijn professions aan het lvl'en.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Queue als DPS is inderdaad wel een beetje lang op het moment. Gelukkig heb ik nog heel veel dingen te doen, en dus tijdens het wachten. Zal in loop der weken wel veranderen vermoed ik...WillieWuks schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:54:
Zitten hier nog mensen op Silvermoon? Ben ook vorige week begonnen met BFA en inmiddels 120 op mijn warlock. Mijn ilvl is nu 302 maar heb nog steeds geen dungeon gezienDikke queues als dps. Tot nu toe alle zones aan het afronden, World quests aan het doen en mijn professions aan het lvl'en.
Die van ons zijn inmiddels al wat ouder, en slapen gelukkig normaal gesproken de hele nacht door, dus heb ik wat meer rust in de avondenPannekook schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Sinds kort ook ervaring hiermee, nadeel van een baby is alleen dat je nooit weet wanneer hij wakker wordt. Dan denk je eindelijk een paar uur te gamen, denkt meneertje er anders over![]()
Gelukkig de laatste weken redelijk vast tijd met naar bed gaan 's avonds dus kan ik meestal van 20.00/21.00 volop WoW doen.
Precies, ik kan niet genieten van WoW als ik weet dat ik ondermaats presteer. Ik moet daarom niet altijd perse bovenaan staan natuurlijk, maar als ik zie dat ik 'normaal' gegeared ben, en door iedereen compleet outdpssed wordt, nee dat kan ik niet verkroppen. Voor mij is WoW gedeeltelijk een nummertjesgame, en ik wil léúke nummers zien ;p
Ik vond het zo belangrijk, dat ik lang geleden deze dps meter heb gemaakt, die toch een bescheiden succesje kende: https://www.curseforge.com/wow/addons/tinydps
:fier:
hiero, je kan kan altijd de guild joinen, een aantal zijn begonnen met HC dungeons (ik ben aan het slacken blijkbaarWillieWuks schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:54:
Zitten hier nog mensen op Silvermoon? Ben ook vorige week begonnen met BFA en inmiddels 120 op mijn warlock. Mijn ilvl is nu 302 maar heb nog steeds geen dungeon gezienDikke queues als dps. Tot nu toe alle zones aan het afronden, World quests aan het doen en mijn professions aan het lvl'en.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb nu een aantal uren in mijn nieuwe char gestoken (Lvl 22). Toch voel ik Human Hunter niet zo... zeker nadat ik een aantal jaar geleden een Monk speelde en mij veel meer betrokken voelde tijdens de battles, sta ik daar nu een beetje pijltjes te schieten.
Wil graag een nieuwe char beginnen, maar dan wel eentje waarbij je in bijvoorbeeld een Dungeon de rol als Tank kan ervaren. Een class (liefst alliance) die weet te incasseren maar ook zeker kan uitdelen wat dps betreft. Heeft iemand tips?
Wil graag een nieuwe char beginnen, maar dan wel eentje waarbij je in bijvoorbeeld een Dungeon de rol als Tank kan ervaren. Een class (liefst alliance) die weet te incasseren maar ook zeker kan uitdelen wat dps betreft. Heeft iemand tips?
Als je als Hunter wat dichterbij wil staan dan zou je de Survival spec kunnen uitproberen, dat is een melee class.ScreamGT schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:35:
Heb nu een aantal uren in mijn nieuwe char gestoken (Lvl 22). Toch voel ik Human Hunter niet zo... zeker nadat ik een aantal jaar geleden een Monk speelde en mij veel meer betrokken voelde tijdens de battles, sta ik daar nu een beetje pijltjes te schieten.
Maar als je wil tanken dan heb je opties als Druid (guardian) / Paladin / Warrior en de hero classes Death Knight en Demon Hunter.
Ik ben zelf een fervent druid speler omdat je daar alle kanten mee op kan, maar Guardian in zijn huidige vorm voelt wat traag aan en is weinig uitdagend qua gameplay. Demon hunter vond ik in Legion heel erg fijn, maar dat is een hero class en kan je pas starten als je al een hoger level character hebt.
Vergeet monk tanks nieticemotion schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:02:
[...]
Als je als Hunter wat dichterbij wil staan dan zou je de Survival spec kunnen uitproberen, dat is een melee class.
Maar als je wil tanken dan heb je opties als Druid (guardian) / Paladin / Warrior en de hero classes Death Knight en Demon Hunter.
Ik ben zelf een fervent druid speler omdat je daar alle kanten mee op kan, maar Guardian in zijn huidige vorm voelt wat traag aan en is weinig uitdagend qua gameplay. Demon hunter vond ik in Legion heel erg fijn, maar dat is een hero class en kan je pas starten als je al een hoger level character hebt.
Steam: Ryada.
Nah, slecht idee.loki53221 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:36:
[...]
Stop die telefoon/ laptop weg en sluit je volledig af van wow of deze forum, xD en geniet van je vakantie!
Als je moet wachten op 3 mensen die nog voor je moeten douchen dan is dit forum een uitkomst hehe
FUMES et CARNES
Ik heb al heel wat gelezen over Druids. Maar het lijkt mij juist zo ingewikkeldicemotion schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:02:
[...]
Als je als Hunter wat dichterbij wil staan dan zou je de Survival spec kunnen uitproberen, dat is een melee class.
Gisteren een pak slaag gehad van een priest, volgens mijn disc. Ik was niet heel hoog in ilvl, maar als pala tank dacht ik wel wat te kunnen hebben. Als ik hem op 75% heb gekregen was het veel en binnen 10 sec was het gevecht al over.
Zijn die gasten zo overpowerd of is de scaling zo beroerd?
Verwijderd
Heya! Hoe zit het met de low level dungeons nu? Las dat daar nogal wat problemen mee waren door de level scaling. Iemand ervaring mee sinds de release van de expansion?
Jup, ook op silvermoon. Als (voornamelijk) holy priest. Heel relaxed voor snelle ques. En een groep vrienden om mytics mee te doen.WillieWuks schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:54:
Hoor wel dat dps ques minder lang zijn dan timers doen vermoeden.
Ik heb vorige week ragefire chasm, wailing caverns en Shadowfang keep gedaan met een vriend. Ik tanken en hij healen. Het ging voor mijn gevoel vooral langzamer dan ik het in gedachte had. De dmg van bosses is niet eens hoog ofzo... packs zijn gevaarlijker wat dat betreft... ik denk dat de dps lager is, maar vooral dat de HP van mobs en bosses achterlijk hoog is.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:01:
Heya! Hoe zit het met de low level dungeons nu? Las dat daar nogal wat problemen mee waren door de level scaling. Iemand ervaring mee sinds de release van de expansion?
Maar het is zeker te doen hoor. Laatste keer dat ik speelde was alleen 1-2 jaar geleden en toen ging het makkelijker dacht ik.
Gisteren een paar heroics gedaan; maar man man man, ik vermaak me prima
Helaas niet veel geluk met items, maar dat komt (zoals eerder gezegd) vanzelf wel. 
Hebben jullie er geen "last" van dat er op dit moment zo veel te doen is? Ik moet nog questen doen, WQs (het liefst zo veel mogelijk, maar sowieso emissary ones) en natuurlijk heroics... Pfoeh... Geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om dat alles voor elkaar te krijgen. En dan heb ik het niet eens over de expeditions die ook nog gedaan kunnen / moeten worden...
Conclusie is wel: DAMN ik hou van deze expansion tot nu toe!
Hebben jullie er geen "last" van dat er op dit moment zo veel te doen is? Ik moet nog questen doen, WQs (het liefst zo veel mogelijk, maar sowieso emissary ones) en natuurlijk heroics... Pfoeh... Geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om dat alles voor elkaar te krijgen. En dan heb ik het niet eens over de expeditions die ook nog gedaan kunnen / moeten worden...
Iemand nog tips voor leuke (NL) alliance guild op Silvermoon?
door de keuzestress heb ik slechts een dungeon getanked nadat ik 120 ben geworden en ben daarna mijn paladin gaan levelen.RustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Gisteren een paar heroics gedaan; maar man man man, ik vermaak me primaHelaas niet veel geluk met items, maar dat komt (zoals eerder gezegd) vanzelf wel.
[ Voor 87% gewijzigd door shoombak op 24-08-2018 08:42 ]
Sommige oude dungeons schijnen problemen (gehad) te hebben met scaling van damage. In de wereld heb ik dat bij sommige mobs ook gemerkt, bijv. dots die voor 1k ticken terwijl je 4k hp hebt. En een van die Magnataur quest mobs in Dragonblight staat er ook bekend om dat ie je in 2 hits dood maakt, en dat kan ik bevestigen
Een van de dungeons die problemen zou geven is Dire Maul. Die heb ik 2x gedaan, 1x werd de tank geoneshot door de eerste pack en de 2e keer ging het heel soepel. Maar die eerste keer hadden we een monk tank en de tweede keer een proper plate+shield tank
Misschien dat het daar van kwam 
Dit was echter 2 week geleden. Misschien dat eea al gefixt is nu.
Ik heb mn alt maar even on hold gezet. En ik heb nog niet eens dungeons gedaan, ivm de queue-tijden als DPS.
Ik zie er wel heel erg tegenop om elke week die island expeditions te farmen. Het is zo'n chaos, iedereen doet maar wat en verdoet zn tijd met die gewone mobs. En voor wat het oplevert duren ze ook echt te lang. Misschien moeten ze een currency toevoegen voor wat gear, of een chest met wat zooi en kans op gear als je wint.
Een van de dungeons die problemen zou geven is Dire Maul. Die heb ik 2x gedaan, 1x werd de tank geoneshot door de eerste pack en de 2e keer ging het heel soepel. Maar die eerste keer hadden we een monk tank en de tweede keer een proper plate+shield tank
Ja daar heb ik ook last vanRustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Ik zie er wel heel erg tegenop om elke week die island expeditions te farmen. Het is zo'n chaos, iedereen doet maar wat en verdoet zn tijd met die gewone mobs. En voor wat het oplevert duren ze ook echt te lang. Misschien moeten ze een currency toevoegen voor wat gear, of een chest met wat zooi en kans op gear als je wint.
[ Voor 41% gewijzigd door BlackMage op 24-08-2018 08:50 ]
Ja, ben nog steeds bezig in de laatste zone en terwijl ik gisteren werd uitgenopdigd om de Mythic Siege of Boralus in te gaan met een guildgroup kwam ik erachter dat ik ook on Zandalar nog diverse quest chains moet doen ... dat en dan die WQs en scenarios .... pffff moet echt gaan prioriseren wat ik eerst wil gaan doen.RustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Hebben jullie er geen "last" van dat er op dit moment zo veel te doen is?
World quests begin ik zelf altijd om 9 uur aan, dan zijn ze allemaal gespawned voor de dag en ben ik zo weer 3,5 uur bezig voor ze allemaal klaar zijn en het weer tijd is om naar bed te gaan. Dungeons doe ik eigenlijk niet, geen tijd voor, hoewel ik wel tijd probeer te maken voor dungeons waar een WQ is.RustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Maar binnenkort als ik alle reps op Exalted heb, stop ik toch met alle WQ's doen en doe ik alleen nog maar die voor de emissary. Dan heb ik eindelijk tijd voor dungeons en misschien wat van die secrets zoals Baa'l
Hmm, dat gevoel duurde maar even bij mij. Ben nu al door bijna alle mythics heen voor deze week dus de rest van de week is zoeken naar upgrades via WQs. Zit verder te wachten tot Uldir open gaat eigenlijk aangezien ik verder ook geen PVP speel. Expeditions is wel geinig maar biedt behalve Azerite vrijwel geen boeiende rewards..RustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Gisteren een paar heroics gedaan; maar man man man, ik vermaak me primaHelaas niet veel geluk met items, maar dat komt (zoals eerder gezegd) vanzelf wel.
Verder vind ik de dungeons, visuals en sfeer top dus ik geniet ook van de nieuwe expansion!
De Dire Maul vleugel met die Ogre King is gefixt iig, die had ik net na de squish gedaan als healer wat meerdere wipes ondanks gebruik van cc (BlackMage schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:42:
Een van de dungeons die problemen zou geven is Dire Maul. Die heb ik 2x gedaan, 1x werd de tank geoneshot door de eerste pack en de 2e keer ging het heel soepel. Maar die eerste keer hadden we een monk tank en de tweede keer een proper plate+shield tankMisschien dat het daar van kwam
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Bijna weekend! nog een half uur... Deze week alleen maar bezig geweest met WQ's.. Verder nergens echt tijd voor gehad. Dit weekend maar wat dungeons doen! Moet alleen The MOTHERLODE nog voor hero achievement. Warcampaign is ook al klaar.. Ben benieuwt hoe het verder zal gaan!
ik twijfel toch een beetje om dit weekend mijn tijd in een 2e char te gaan stoppen. Heb momenteel een mistweaver monk op 120 en zit nu op 330 item level, maar het lijkt me toch ook leuk om iets te hebben wat een beetje damage kan doen (vind windwalker absoluut niet leuk om te spelen). Twijfel alleen nog erg over rogue of warrior, iemand suggesties ?
(Unholy) Death Knight, leukste melee class die er is imoDaradius schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:41:
ik twijfel toch een beetje om dit weekend mijn tijd in een 2e char te gaan stoppen. Heb momenteel een mistweaver monk op 120 en zit nu op 330 item level, maar het lijkt me toch ook leuk om iets te hebben wat een beetje damage kan doen (vind windwalker absoluut niet leuk om te spelen). Twijfel alleen nog erg over rogue of warrior, iemand suggesties ?
Als je het mij zou vragen: warrior all the way... Dat gaat sowieso mijn tweede character worden dat ik ga levelen. Helaas geen gnome, maar so be it.Daradius schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:41:
Eens! Moet alleen even een goede rotation vindenEnigmaNL schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:44:
[...]
(Unholy) Death Knight, leukste melee class die er is imo
Geen Unholy meer gespeeld sinds WotLK, Altijd Frost/Blood. Moet het toch weer eens gaan proberen denk ik.EnigmaNL schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:44:
[...]
Geen rotation, priority listperryvdbosch schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:47:
[...]
Eens! Moet alleen even een goede rotation vinden
In Legion UH DK als main gehad en nu weer, blijft geweldig met al die skeletons. Helaas een beetje sloom met zo weinig haste als nu (van 29% in Legion naar 9,5% nu) maar daar komt vanzelf verbetering in!
Zeker doen, DK is super leuk om te spelen. Frost was in Legion een beetje easy mode, daarom heb ik voor Unholy gekozen. De grote hoeveelheid (tijdelijke) minions is ook erg leuk, je voelt je haast een Diablo 2 Necromancer.Ioramus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:52:
[...]
Geen Unholy meer gespeeld sinds WotLK, Altijd Frost/Blood. Moet het toch weer eens gaan proberen denk ik.
[ Voor 35% gewijzigd door EnigmaNL op 24-08-2018 11:58 ]
Ik vind die glyph dat je ghoul een gheist word echt geweldigZeker doen, DK is super leuk om te spelen. Frost was in Legion een beetje easy mode, daarom heb ik voor Unholy gekozen. De grote hoeveelheid (tijdelijke) minions is ook erg leuk, je voelt je haast een Diablo 2 Necromancer.
Zeker, ik mis alleen mijn Sludge Belcher wel. Die chain pull was mega handig.perryvdbosch schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:15:
[...]
Ik vind die glyph dat je ghoul een gheist word echt geweldig
mwa, heb in legion heel veel dk gespeeld, wil dit keer wat andersEnigmaNL schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:44:
[...]
Dat duurt (afhankelijk van hoeveel je speelt) een paar dagen tot weken. Zit zelf nu ook in dat schuitje van een te grote lijst.RustStorm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Straks is de gear in orde (zeg >330) en is het enkel even rondkijken voor een upgrade, en de rest van alle gear WQ's al skippen (sidenote: tenzij interessant voor scrapper, disenchant, of dat ze echt trade-able worden). De azerite quests hetzelfde, die gaat steeds trager waardoor het steeds minder cruciaal is die allemaal te doen - in elk geval tot volgende patch, of vinden van items waarvoor hoger necklace level nodig is.
Rep, met de followers die ook dagelijks wat binnenhalen, is honored/revered al snel genoeg om gedurende de expansion vanzelf exalted te halen. Tenzij je echt ergens asap exalted wilt zijn vanwege bepaalde unlocks, dan duurt het iets langer tot je deze van je WQ lijst kan afstrepen als must-have.
Proffesions hetzelfde, eenmaal gelevelled is dat ook niet meer een dagelijks karwei.
Quests vallen er ook onder - vaak is er overlap tussen die en de locatie van WQ's, dus kun je meerdere tegelijk doen.
Zo verkleint de lijst vanzelf, en elke keer dat je wat afstreept heb je meer tijd voor wat je wilt ipv wat voor je gevoel moet.
[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 24-08-2018 13:12 ]
Ik speel zelf Disc en kan in principe 1vs1 niet dood. Zelfs 1vs2, 1vs3 kan ik enorm lang overleven. 1vs3 wordt wel moeilijker als ze de CC / interrupts chainen. Maar man ik ben bijna niet kapot te krijgen. Daarnaast ben ik in een battleground bijna altijd #1 in healing done, en ben ik middenmoot in dmg dealing (je healt onder andere door dmg te doen).tommy2005 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:12:
Gisteren een pak slaag gehad van een priest, volgens mijn disc. Ik was niet heel hoog in ilvl, maar als pala tank dacht ik wel wat te kunnen hebben. Als ik hem op 75% heb gekregen was het veel en binnen 10 sec was het gevecht al over.
Disc is echt heel erg sterk. Ik adviseer dan ook om in World PVP een disc priest te negeren, want ze zijn 1vs1 doorgaans niet kapot te krijgen. Of je moet zin hebben om 30 min te gaan fighten totdat ze geen mana meer hebben.
Ik sluit me er bij aan dat Unholy DK ontzettend leuk is om te spelen.
Ik heb een human DK , vanwege de enorme queues op draenor geleveled op de Silvermoon server als eigenlijk “tweede keus” aangezien ik al 14 jaar Horde speel.
En nu moet ik toegeven dat ik enorm twijfel of ik weer doorga met de Horde of toch niet.
Kan aan Horde kant ook een Unholy gaan levelen. Is niet echt moeilijk.
Als ik een leuke guild op Silvermoon vind zou ik zomaar mijn DK daar blijven spelen.
Ps, unholy DK icm Engineering proffession is helemaal een leuke combo.
Ik heb een human DK , vanwege de enorme queues op draenor geleveled op de Silvermoon server als eigenlijk “tweede keus” aangezien ik al 14 jaar Horde speel.
En nu moet ik toegeven dat ik enorm twijfel of ik weer doorga met de Horde of toch niet.
Kan aan Horde kant ook een Unholy gaan levelen. Is niet echt moeilijk.
Als ik een leuke guild op Silvermoon vind zou ik zomaar mijn DK daar blijven spelen.
FUMES et CARNES
Of uiteindelijk toch maar naar een priest te switchen. Dan heb ik een tank en healer waar ik in een guild dan ook mee uit de voeten kan. Dat lijkt me toch wel het leuks, gewoon met wat vaste mensen dungeons en raids doen. Dan kom je ook wat gemakkelijker in een myhtic dungeon. Met mijn tank zit ik nog niet in een guild, en dan heeft het de voorkeur om met tank en healer in een en dezelfde guild te zitten.overdoseh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:38:
[...]
Ik speel zelf Disc en kan in principe 1vs1 niet dood. Zelfs 1vs2, 1vs3 kan ik enorm lang overleven. 1vs3 wordt wel moeilijker als ze de CC / interrupts chainen. Maar man ik ben bijna niet kapot te krijgen. Daarnaast ben ik in een battleground bijna altijd #1 in healing done, en ben ik middenmoot in dmg dealing (je healt onder andere door dmg te doen).
Disc is echt heel erg sterk. Ik adviseer dan ook om in World PVP een disc priest te negeren, want ze zijn 1vs1 doorgaans niet kapot te krijgen. Of je moet zin hebben om 30 min te gaan fighten totdat ze geen mana meer hebben.
En precies waarom?Iusedto schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:53:
Wait what ? Dit is toch slecht game design ? Voor 45 voor de uitbreiding en 13 de maand had ik meer verwacht.grote_oever schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:24:
[...]
Dat merkte ik in mijn guild ook. Mensen die raiden waren veel eerder level 120 dan mensen die niet raiden. Met name door hogere storting gear die ze hadden. Bij 115 was die gear en legendary weg en deden ze met de “rest” mee.
( ik ben nog aan het twijfelen of ik bfa wel moet kopen )
Wat is hier slecht game design aan?HStyles schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:29:
[...]
Wait what ? Dit is toch slecht game design ? Voor 45 voor de uitbreiding en 13 de maand had ik meer verwacht.
Als iemand moeilijkere content doet heeft hij betere gear. Dat is toch alleen maar logisch
Dat bedoel ik niet. Hoe kan je op lvl 116 slapper zijn dan op 115?Ryada schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:32:
[...]
Wat is hier slecht game design aan?
Als iemand moeilijkere content doet heeft hij betere gear. Dat is toch alleen maar logisch
Tis alleen beetje oneerlijk als je terug komt en je wilt content rushen. Daarvoor ben je nu al te laat. En als je eenmaal 115 voorbij bent dan is het weer allemaal gelijk en hebben de hardcore raiders geen voorsprong meer.HStyles schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:29:
[...]
Wait what ? Dit is toch slecht game design ? Voor 45 voor de uitbreiding en 13 de maand had ik meer verwacht.
@HStyles goede gear zorgt er met name voor dat je in begin beter bent. Daarna haalt de ilvl van de rewards je in. Lvl115 is een kantelpunt, want de legion legandaries werken niet meer.
[ Voor 15% gewijzigd door grote_oever op 24-08-2018 16:50 ]
Je wordt ook sterker, alleen de mobs worden ook sterker (scaled met level). En mensen met betere starting gear worden minder snel sterker dan dat de mobs sterker worden. Voor mensen met geen starting gear loopt het meer lineair.HStyles schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:45:
[...]
Dat bedoel ik niet. Hoe kan je op lvl 116 slapper zijn dan op 115?
Legendaries worde gedisabled.HStyles schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:45:
[...]
Dat bedoel ik niet. Hoe kan je op lvl 116 slapper zijn dan op 115?
Sommige trinkets werken niet meer.
Achteraf hadden ze misschien de Legendaries moeten disabelen. Of een vast ilevel geven en de abilities verwijderen. Dan hadden al de scaling problemen er waarschijnlijk niet geweest.
FUMES et CARNES
Ben nu level 30 haha naar wil toch een boost gaan doen nu twijfel ik of dit wel te doen is voor een casual speler. Speel geregeld maar niet regelmatig. Is de end content alleen naar te doen in groepen of ook alleen? Is het niet te overweldigend voor een simpele speler als ik?
Als je nieuw bent in WoW raad ik je de boost zeker af. je kan beste geleidelijk wennen aan alle nieuwe dingen die je unlocked naarmate je lvl omhoog gaat. (bewaar lekker je boost als je met je lvl 30 naar 120 bent en kijk je welke class je nog meer lijkt naast je main)jaydenjarno schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:58:
Ben nu level 30 haha naar wil toch een boost gaan doen nu twijfel ik of dit wel te doen is voor een casual speler. Speel geregeld maar niet regelmatig. Is de end content alleen naar te doen in groepen of ook alleen? Is het niet te overweldigend voor een simpele speler als ik?
Als je in een keer lvl110 bent dan krijg je teveel nieuwe dingen in 1x en weet je niet wat je moet doen etc.
Ga lekker lvlen en geniet van de gameplay, zo leer je op de goede manier van alle WoW content
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 25-08-2018 12:07 ]
nothing stops this train
Mee eens rustig doorlevelen, je zult veel mooie indrukken krijgen! En rustig aan de extraatjes wennen i.p.v. alles over je uitgestort krijgen. Vaak wordt hier ook verzucht “kon ik die mooie eerste stappen in het spel maar herbeleven”, dat zegt genoeg.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Zoals de rest ook al zegt, niet gebruiken. WoW heeft ook altijd catch up mechanics dus je hoeft echt niet nu gelijk 120 te zijn om mee te komen met de rest.jaydenjarno schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:58:
Laatste paar dagen veel moeite gedaan om Seismic Wave traits bij elkaar te krijgen voor mijn warrior. Is het zojuist met 58% gepatched.. Het was wat overpowerd maar Blizzard is altijd wel erg extreem. Eerst 15% minder raw damage en een bufje voor je mastery en nu dit weer. Hoe kun je nou de luiste gear bij elkaar krijgen.
Helaas gebeurt dit bij iedere uitbreiding. Verandering, ten nadele van je eigen character, is nooit leuk. Maar gelukkig zal je het op een gegeven moment niet eens meer weten en/of merken.038Zwolle schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:54:
Laatste paar dagen veel moeite gedaan om Seismic Wave traits bij elkaar te krijgen voor mijn warrior. Is het zojuist met 58% gepatched.. Het was wat overpowerd maar Blizzard is altijd wel erg extreem. Eerst 15% minder raw damage en een bufje voor je mastery en nu dit weer. Hoe kun je nou de luiste gear bij elkaar krijgen.
Verwijderd
Ik ben met een paladinnetje gestart en dat bevalt uitstekend als tank. Met mijn druid wil ik nu eigenlijk ook op die manier gaan levelen (zit op 114) maar mijn gear is gericht op balance druid, hoe kan ik dat snel even omswitchen?
Ik blijf palandin's geweldige tanks vinden. Van alle char's die ik level kom ik bij de tank toch altijd weer terug op de paladin.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:27:
Ik ben met een paladinnetje gestart en dat bevalt uitstekend als tank.
Verwijderd
Maatje en ik levelen hem langzaam omhoog, hij heeft een healer gepakt en ik tank. Beetje dungeons, beetje questen. Alle dungeon quests leveren redelijke XP op.grote_oever schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:39:
[...]
Ik blijf palandin's geweldige tanks vinden. Van alle char's die ik level kom ik bij de tank toch altijd weer terug op de paladin.

Als ik eindelijk BfA echt kan spelen ga ik dat ik proberen te regelen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:42:
[...]
Maatje en ik levelen hem langzaam omhoog, hij heeft een healer gepakt en ik tank. Beetje dungeons, beetje questen. Alle dungeon quests leveren redelijke XP op.Gisteren begonnen, zitten nu op level 30. Gaat hard als je er een hele avond en nacht aan besteed.
Beide zowel een tank als een healer levelen in toerbeurt van 110 naar 120. Dan zou ik bijv eerst een Protadin of Warrior kiezen en daarna een resto druid.
FUMES et CARNES
Als je veel moeite erin steekt om die trait te stacken omdat ie blijkbaar zo goed is, dan is het toch niet heel vreemd dat ie generfd wordt? Dan was ie blijkbaar duidelijk OP038Zwolle schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:54:
Nee, het is zelfs heel logisch. Alleen het is meestal zo extreem gelijk,. 58% hier 15% daar.toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:59:
[...]
Als je veel moeite erin steekt om die trait te stacken omdat ie blijkbaar zo goed is, dan is het toch niet heel vreemd dat ie generfd wordt? Dan was ie blijkbaar duidelijk OP
Ben de laatste dagen bezig geweest met heroics en mythics om de traits te krijgen en mogelijk is het na vandaag allemaal voor niks. Het maakt Arms ook veel leuker doordat je AOE veel beter is ipv een burst in het begin en Sweeping Strikes
Als iets te goed is ........
Wat mij opvalt is hoe weinig je hoort over 8.1 met de shadow priest en shaman rework die aangekondigd was.
Wat mij opvalt is hoe weinig je hoort over 8.1 met de shadow priest en shaman rework die aangekondigd was.
FUMES et CARNES
Hoop dat ze snel met nieuws komen, ben vooral benieuwd naar shadow priest changes. Heb deze eerst geleveld maar als ik het nu vergelijk met m'n paladin is het toch niet echt smooth the noemen. Paladin speelt een stuk sneller en vooral vloeiender vind ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.