Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik vind het echt verdacht rustig in de questzones, of is iedereen al op 120 aanbeland? Op Silvermoon-EU zag ik gisteravond maar 20 man volgens /who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

shoombak schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:01:
Ik vind het echt verdacht rustig in de questzones, of is iedereen al op 120 aanbeland? Op Silvermoon-EU zag ik gisteravond maar 20 man volgens /who
Ik kom er in mijn gebied flink wat tegen. Draenor. Moet zeggen dat ik die 8uur zeker niet haal.met.levelen naar max. Maar moet ook bekennen dat ik een beetje op de AH speel en weer andere dingen doe tussendoor

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
thundermo schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:52:
Heerlijke expansion so far. Mythic dungeons zijn weer een verademing, je kan zien dat ze gemaakt zijn met mdi in het achterhoofd. Questen ging in een lekker tempo naar 120, geweldig verhaal in alle zones. Nu op naar de 340 en dan kan het raid festijn gaan beginnen!!!
Hoe heb jij gegeared vanaf 120? Ik heb moeite om boven 305+ te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wat je kunt gaan doen wanneer je level 120 bereikt hebt?
MMO-Champion heeft een mooi lijstje gemaakt:
- https://www.mmo-champion....track-on-Spotify-WoWcraft

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ben inmiddels ilvl 333! :D Maar moet vanavond nog even wat mythics doen. Tot op heden pas 2 gedaan :{

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Ik kan tot op heden niets vinden over de nieuwe Zandalari Trolls als Allied race, heeft iemand er toevallig wel informatie kunnen vinden ?

Neem trouwens aan dat er een exalted status voor nodig is voor die faction en weer een of andere questline/achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Metalbuster schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:14:
[...]

Hier staan goede tips in om je gear ilevel te verhogen: Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Ik kom er in mijn gebied flink wat tegen. Draenor. Moet zeggen dat ik die 8uur zeker niet haal.met.levelen naar max. Maar moet ook bekennen dat ik een beetje op de AH speel en weer andere dingen doe tussendoor
Ik gebruik Zygor, maar daarmee ga ik algauw naar 2 uur per level. Moet zeggen dat ik een hoop automatische zaken als quests accepten en travel uit heb gezet om nog wel wat van het verhaal mee te krijgen.

Verder lijkt vooral Zygor zich meer te richten op een zone efficient afronden ipv zsm van 110-120 te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Ik ben niet de persoon waar je op reageerd maar ik ben nu ilvl 331.

Gewoon world quest doen, dungeons, meer world quests en 1 of 2 heroics. 5 man bij elkaar geraapt(ilvl's tussen de 290-309) en 7 mythics gedaan.

De mythics zijn gewoon erg goed te doen, ook al met een lager ilvl. Zeker als je een volle groep heb. Het is vooral een kwestie van de tactics volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
[...]

Normal dungeons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 16:53
Maandag ochtend, weer een nieuwe week en weer zit ik op het werk |:( te bedenken wat ik vanavond allemaal ga doen in de alternatieve digitale wereld van WoW. Vanavond staat voor mij in het kader van mythic dungeon clearen, ervaar als DPS veel moeite om in groepen te komen.

Ben nu Ilvl 322 en wil ze alle 10 clearen voor de weekly reset. Zijn er hier mensen die ook op Silvermoon EU nog de mythic willen/moeten doen of die mij een handje willen helpen?:)

Hopelijk maakt de klok snel een sprong naar 17:00 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
JDdeV1992 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:04:
Maandag ochtend, weer een nieuwe week en weer zit ik op het werk |:( te bedenken wat ik vanavond allemaal ga doen in de alternatieve digitale wereld van WoW. Vanavond staat voor mij in het kader van mythic dungeon clearen, ervaar als DPS veel moeite om in groepen te komen.

Ben nu Ilvl 322 en wil ze alle 10 clearen voor de weekly reset. Zijn er hier mensen die ook op Silvermoon EU nog de mythic willen/moeten doen of die mij een handje willen helpen?:)

Gaat hard we zijn al 32 minuten verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21

even een vraagje, is het noodzakelijk om op de zelfde realm te zitten voor mythic dungeons?

Maatje van me wilt ook weer graag spelen maar zijn oude chars zitten nog op een realm die ik niet meer speel.. is het voor hem beter aan te raden te gaan starten "level 110 booster" naar de realm waarop ik zit? Hij zou namelijk wel liever zijn oude chars nog willen spelen, en begrijpelijk. Maar goed die info doet er niet heel veel toe natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Tweakwondo schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:37:
even een vraagje, is het noodzakelijk om op de zelfde realm te zitten voor mythic dungeons?

Maatje van me wilt ook weer graag spelen maar zijn oude chars zitten nog op een realm die ik niet meer speel.. is het voor hem beter aan te raden te gaan starten "level 110 booster" naar de realm waarop ik zit? Hij zou namelijk wel liever zijn oude chars nog willen spelen, en begrijpelijk. Maar goed die info doet er niet heel veel toe natuurlijk. :)
Mythic Dungeons zijn niet realm gebonden, alleen huidige content Mythic Raids zijn realm only.
Dus je hoeft dus niet op dezelfde realm te zitten om Mythic Dungeons te doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Flaxourne schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:44:
Hebben jullie tips om 2 verschillende spec's te managen op 1 character? Of is het beter een 2e character (puur tank) te levelen.
Ik level momenteel mijn druid door middel van questen als Guardian (want je bent nauwelijks stuk te krijgen. I like that :p ) maar ik heb in Legion eigenlijk alle zin in random groups dungeons te tanken verloren. Teveel gezeik.

Dus ik doe nu mijn dungeons (okeej ik heb er nog maar 1 gedaan..) als healer. Toch een vlotte queue maar iets minder pressure om de optimale route door de dungeon te kennen etc.. gewoon achter de tank aanrennen en I'm good xD

Dus ik heb nu 2 wapens (een Agility en een Int) en 2 sets Azerite gear (voor de traits) en de rest is redelijk hetzelfde. Mede omdat beide specs relatief dezelfde secondary stats hetzelfde hebben qua belangrijk.

Mogelijk dat ik later nog iets ga doen met Balance als spec, maar dat zie ik dan nog wel.. eerst maar gewoon alle zones etc uit questen en daarna mn Hunter aan de Horde kant levelen.

Van de week maar verder in Stormsong, van het weekend Tiragarde Sound afgerond.. zoveel quests om te ontdekken.. dat vind ik echt supertof. In tegenstelling tot @Kapoen vind ik het echt heel cool om overal wanted postertjes etc tegen te komen die me halverwege een quest nog een extra quest geven in hetzelfde gebied.. en nee dat is niet altijd efficient, maar voor mij geeft het zoveel meer leven aan een zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vanavond maar eens 120 worden :P ik was wat dagen in buitenland en geen tijd gehad ervoor,gisteravond weer thuisgekomen en de stap naar 119 gemaakt dus vanavond 120 moet wel lukken. gister ook nog wat normal dungeons gedaan met guildies,kon aardig meekomen met dps ondanks lagere level :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_pl0visi0n
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Dit is niet de bedoeling om hier te bespreken, hoe goed het ook bedoeld is

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 20-08-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:17:
[...]
Ik level momenteel mijn druid door middel van questen als Guardian (want je bent nauwelijks stuk te krijgen. I like that :p ) maar ik heb in Legion eigenlijk alle zin in random groups dungeons te tanken verloren. Teveel gezeik.
Ik was gisteren als mistweaver in mijn eerste (random) heroic dungeon. De tank had dat door en gaf mij tussen pulls door de tijd om te starten met drinken. Ik whisperde hem dat ik mijn hots op hem zou gooien en dat hij kon pullen zodra ik zat, ik heb standaard een kleine 400 mana drinks in mijn tassen :)

Na de eerste boos vertrokken alle drie de dps. Geen idee waarom, todat de tank me vertelde dat ze hem whisperden dat hij een noob was en door moets pullen ipv steed out of combat gaan.

Uiteindelijk niet echt boeiend voor ons aangezien je binnen 10 seconden 3 nieuwe dps hebt, maar jezus wat lopen er voor klootzakken rond in wow. De communitie is grotendeels wel om zeep sinds LFG.
Overigens heeft de guild tanks tekort voor M+ straks, dus ik ga me lekker op Brewmaster en Mistweaver focussen en laat windwalker voor wat het is. Leather farmen werkt toch beter als BrM :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 09:46
Hebben ze temple spawn gefixd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 08:50
xavento schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:34:
Mochten de questen en lore je verder niet interesseren kun je ook de addon Azeroth auto Pilot gebruiken. Deze skipped alle cinematics, quest windows, geeft aan wat het beste pad is om te nemen enzv.

Hiermee zat ik zelf met 2 characters binnen 8 uur op 120.
N

Goede tip, dank je ik ga hem straks proberen voor mijn 2de char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 08:50
Maduth schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:28:
[...]

Niet voor iedereen, ik ben 114 en ik ben al tegen de 8 uur bezig. Ben ik over het algemeen niet echt snel met levellen maar vooruit. Helemaal als je die k#* allies tegen komt :+
Yep, same here, gisteren wel 10x overhoop gehakt door groepen van 5 a 6 horde. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij als je world pvp aan hebt staan. Anders haal ik straks mijn Rogue van stal en ga ik rustig wraak nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Maduth schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:28:
[...]
Niet voor iedereen, ik ben 114 en ik ben al tegen de 8 uur bezig. Ben ik over het algemeen niet echt snel met levellen maar vooruit. Helemaal als je die k#* allies tegen komt :+
Als je niet van PvP houd, warmode uit. Anders niet klagen. Het is maar 10% bonus en zonder warmode ben je gewoon op een PvE server.

Ikzelf ben diverse keren aangevallen door horde, maar dat hebben ze duur moeten verkopen. Het enigste waar ik wel een hekel aan heb is dat ze alleen aanvallen met een overmacht 5/1 of als je solo bezig bent met de 3-5 man group boss. Disc is zeer sterk momenteel, en het regent klachten, nou kunnen ze niet binnen 3 seconden een clothie afmaken en ze beginnen direct op de forums te huilen. Ik hoorde ook echter van een guildy dat een discpriest in een mythic run 15k DPS deed single target. Ik kom niet hoger uit 4-5k dps met uitschieters naar 7k. Maar met 15k DPS kan ik me voorstellen dat ze vragen om een nerf.

Ik hoor van verschillende guildies dat ze warmode inderdaad al uitgezet hebben. Ze konden er niet meer tegen. Ik heb een tijd op een PvP server gezeten waar je als priest altijd de underdog was. Zolang je mij niet aanval, val ik niet aan. Alleen die ratten van Defias Brotherhood is kill on sight. Nog nooit zo'n stel onsportievelingen bij elkaar gezien en kunnen heel hard rennen met de staart tussen de benen als ze tegenstand krijgen. Mooiste was nog wel in Dulvar waar een feral druide mij probeerde af te maken terwijl ik bezig was met die haai. Gelukkig kon hij niet goed overweg met 3D battle en toen hij wegzwom werd hij afgemaakt. Dat krijg je ervan als je vecht in de buurt van een haven met guards :p
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:32:
[...]
Ik was gisteren als mistweaver in mijn eerste (random) heroic dungeon. De tank had dat door en gaf mij tussen pulls door de tijd om te starten met drinken. Ik whisperde hem dat ik mijn hots op hem zou gooien en dat hij kon pullen zodra ik zat, ik heb standaard een kleine 400 mana drinks in mijn tassen :)
Dan had je in ieder geval nog een goede tank. Voor mij was het de eerste normal en ik had een warrior tank die niet een maal pain suppression of shieldblock heeft gebruikt. Daarna met de guild als DPS mijn 4 heroics gedaan, helaas verdwijnt met gear-updates mijn haste als sneeuw voor de zon. Momenteel nog maar 6% haste over als disc.

[ Voor 18% gewijzigd door sabriel op 20-08-2018 12:59 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik level mn 2e character ook met Azeroth Auto Pilot. Ik heb wel de cutscenes enzo gewoon aan, maar het levelt bijna 2x zo snel dan zelf een beetje aanklooien. Het is wel een beetje vreemd, want soms lijkt het niet logisch. Dan heb je direct naast je route iets om te doen, maar toch moet je ergens anders heen. Maar daar is dan een reden voor.

Ook geeft ie "optionele" quests voor groepen. Die 3 player dingen zijn door sommige classes wel te solo-en, maar als het je niet lukt dan moet je zitten klooien om verder te gaan met de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend level 120 geworden met m'n hunter.

Ik blijf me kostelijk vermaken.

Nu verder met het questen en op m'n gemak beetje gearen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:32:
[...]

Na de eerste boos vertrokken alle drie de dps. Geen idee waarom, todat de tank me vertelde dat ze hem whisperden dat hij een noob was en door moets pullen ipv steed out of combat gaan.

Uiteindelijk niet echt boeiend voor ons aangezien je binnen 10 seconden 3 nieuwe dps hebt, maar jezus wat lopen er voor klootzakken rond in wow. De communitie is grotendeels wel om zeep sinds LFG.
Overigens heeft de guild tanks tekort voor M+ straks, dus ik ga me lekker op Brewmaster en Mistweaver focussen en laat windwalker voor wat het is. Leather farmen werkt toch beter als BrM :)
Ja en zeker als tank krijg je vaak de meeste crap over je heen.. in Legion was dat voor mij in ieder geval een reden om zo goed als geen Mythic dungeons te doen.. sterker nog, ik heb niet eens alle dungeons gedaan.. zou ik nog wel eens moeten doen; oa return to Karahzan voor de twee (tenminste als dat nu nog kan..) mounts..

Mijn eerste dungeon in BfA als healer gedaan en dat was wel even spannend.. ik merkte dat ik toch mn rotatie en sommige skills nog niet geoefend had.. moest er soms behoorlijk aan trekken en bijna gewiped op de tweede boss omdat de rest van de party plat lag en ik de laatste paar procent er zelf nog af kon schieten... maar ja vervolgens was ik het 'rezz party' knopje kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Vegetto schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:31:
Zijn hier ook mensen die in drukke gebieden of in een 5 man niet hele beste fps halen? Questen is lekker 144 heb een asus 144hz gsync met een 1080 En Ryzen 1600x naar in een 5 man zit hij rond de 55 / 65 op setting 5..... volgens mij was dat 2 weken geleden stukken hoger
Niemand hier iets op te melden of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy2005 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:48:
[...]

Yep, same here, gisteren wel 10x overhoop gehakt door groepen van 5 a 6 horde. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij als je world pvp aan hebt staan. Anders haal ik straks mijn Rogue van stal en ga ik rustig wraak nemen :)
Ik heb gisteren voor de warcampaign pvp voor het eerst uit moeten zetten.

In de quest chain vlieg je naar de volgende quest locatie, alwaar twee groepen van 5 hordes de alliance op stonden te wachten en aan het corpse campen waren. Je zit daar midden in horde territory, dus geen beginnen aan. Even de cloak genomen naar SW HS terug en verder questen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Vegetto schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Het kan best een addon zijn die dat veroorzaakt. Probeer het eens zonder addons. Of in ieder geval zonder addons die veel data verwerken zoals damagemeters, auctioneer/etc. Maar beter om schoon te beginnen, en langzaam stuk voor stuk ze weer aan te zetten totdat je de boosdoener hebt.

Als dat niet helpt:
- WoW opnieuw installeren
- Drivers updaten
- Kijken of je hardware wel koel blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
BlackMage schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Het kan best een addon zijn die dat veroorzaakt. Probeer het eens zonder addons. Of in ieder geval zonder addons die veel data verwerken zoals damagemeters, auctioneer/etc. Maar beter om schoon te beginnen, en langzaam stuk voor stuk ze weer aan te zetten totdat je de boosdoener hebt.

Als dat niet helpt:
- WoW opnieuw installeren
- Drivers updaten
- Kijken of je hardware wel koel blijft
ja addons had ik al niet ben zonder begonnen, kan idd eens een herinstallatie proberen.. blijft apart het is pas sinds deze patch / update

Drivers zijn ook up to date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

Ik heb gisteren voor de warcampaign pvp voor het eerst uit moeten zetten.

In de quest chain vlieg je naar de volgende quest locatie, alwaar twee groepen van 5 hordes de alliance op stonden te wachten en aan het corpse campen waren. Je zit daar midden in horde territory, dus geen beginnen aan. Even de cloak genomen naar SW HS terug en verder questen...
Terecht ook. Wegwezen uit Horde territory :9 :9 :9.

Ik heb Warmode aan en vind het wel leuk! Ben oldschool pvp server gewend en vind het dan ook geen probleem! If it's red -) its dead!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:24:
[...]

Ik heb Warmode aan en vind het wel leuk! Ben oldschool pvp server gewend en vind het dan ook geen probleem! If it's red -) its dead!
Same. Elke ally is kill on sight. Geen genade. Alle cooldowns poppen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Same. Elke ally is kill on sight. Geen genade. Alle cooldowns poppen. :w
Dis is our land! Horde land! You wanna stay? You stay here forever! We gonna bury you here...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik neem ze het niet kwalijk, tijdens het levellen was het ook red = dead voor iedere horde die ik tegen kwam.

De choke points zijn aan beide zijden bekend en worden nu af en toe flink gecamped, gelukkig heb ik nu i.t.t. vroeger wel de mogelijkheid pvp uit te zetten als ik er even geen zin in heb en wat quests wil afwerken.

Er zit heel veel weggelocked achter die warcampaign en als je gecorpsecamped wordt kom je echt niet verder. Ik heb nu bijna alles wat ik daarme kan vrijspelen vrijgespeeld. Zodra ik 'klaar' ben met de warcampaign gaat het weer aan.

edit: wel opvallend dat je met goede legendaries op 115 het dodelijkst bent. Wij zijn al met een groepje aan het kijken om naar 115 te levellen, dan BiS gear voor dat level te verzamelen en daarmee te gaan pvp-en, aangezien honorlevel tegenwoordig accountwide is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Ik neem ze het niet kwalijk, tijdens het levellen was het ook red = dead voor iedere horde die ik tegen kwam.

De choke points zijn aan beide zijden bekend en worden nu af en toe flink gecamped, gelukkig heb ik nu i.t.t. vroeger wel de mogelijkheid pvp uit te zetten als ik er even geen zin in heb en wat quests wil afwerken.

Er zit heel veel weggelocked achter die warcampaign en als je gecorpsecamped wordt kom je echt niet verder. Ik heb nu bijna alles wat ik daarme kan vrijspelen vrijgespeeld. Zodra ik 'klaar' ben met de warcampaign gaat het weer aan.

edit: wel opvallend dat je met goede legendaries op 115 het dodelijkst bent. Wij zijn al met een groepje aan het kijken om naar 115 te levellen, dan BiS gear voor dat level te verzamelen en daarmee te gaan pvp-en, aangezien honorlevel tegenwoordig accountwide is.
Over choke points gesproken, wij gingen gister Tol Dagor. Daar werden we warm verwelkomt door een klein groepje hordes:
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/477033880109711360/480811626757619722/unknown.png?width=1091&height=614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
garriej schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:56:
[...]

Over choke points gesproken, wij gingen gister Tol Dagor. Daar werden we warm verwelkomt door een klein groepje hordes:
[afbeelding]
Al die dode Ally's!! wat een prachtig gezicht <3 xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Inderdaad PvP is nu een keuze, het het eerst gedaan, tot questen onmogelijk werd (en ik wil snel naar 120) dus hebt het uitgezet maar ga als ik eenmaal up-to-spec ben warmode weer aanzetten want vond het wel ontzettend leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Bij mij blijft warmode lekker uit, world pvp kan me gewoonweg niet bekoren en als ik deze thread zo zie heb ik de juiste keuze gemaakt :D
Ik zwaai wel lekker naar de hordies waar ik langshuppel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zlysher schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:02:
[...]

Al die dode Ally's!! wat een prachtig gezicht <3 xD
Ja en zo gingen wij van de week in voldun op jacht, werkt twee kanten op. Ik vind het vooral leuk dat World PVP zo leeft.

Ik ben er ook compleet niet boos over dat ze daar stonden. Alleen summonen ging niet lukken :+ Gelukkig heeft de alliance daar gewoon een flightpad zitten, dus het is 1 van de minst erge dungeons om heen te lopen. De hordes moeten geloof ik helmaal over het water heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 21:33
[...]
Kwam net dit op Reddit tegen: https://www.reddit.com/r/..._that_could_dramatically/
Het is wel een dingetje dat in Cataclysm al opgelost had moeten zijn, maar blijkbaar loopt het nog steeds niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Yukidaruma schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:51:
[...]

Kwam net dit op Reddit tegen: https://www.reddit.com/r/..._that_could_dramatically/
Het is wel een dingetje dat in Cataclysm al opgelost had moeten zijn, maar blijkbaar loopt het nog steeds niet helemaal lekker.
ik ervaar dezelfde problemen in Boralus.. Al heb ik een 8600k en als ik de comments mag geloven lijkt die oplossing alleen met skylake te werken, ga het toch maar proberen. wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Yukidaruma schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:51:
[...]

kwam die ook tegen maar is dat niet alleen voor INTEL? ik weet t niet meer maar als andere het al hebben met een 8700k die toch echt veel beter is dan mijn ryzen 1600x dan zal t wel aan de game liggen, dan maar omlaag schroeven alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Vegetto schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

kwam die ook tegen maar is dat niet alleen voor INTEL? ik weet t niet meer maar als andere het al hebben met een 8700k die toch echt veel beter is dan mijn ryzen 1600x dan zal t wel aan de game liggen, dan maar omlaag schroeven alles.
Ik heb werkelijk geen idee hoe het precies werkt, helemaal omdat ik hier nu al 8 jaar verschillende verhalen over lees.
Misschien is het iets dat Blizzard in de code moet verwerken per type processor en dat om wat voor reden ook de Skylake-X processoren hier nog niet tussen zitten. Dan gaat zelf een config setting aanpassen niets opleveren, of zelfs slechtere resultaten geven. Maar niet geschoten, is sowieso mis. Ik ga het vanavond zelf ook maar eens testen, alhoewel ik er niets van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
maar als ik het goed begrijp laten de fps bij jullie ook nog enigzins te wensen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vegetto schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:19:
maar als ik het goed begrijp laten de fps bij jullie ook nog enigzins te wensen over?
MEt vsync uit was bij mij sowieso niet te doen, dus die staat aan. Ik heb stabiel 60fps in de meeste gevallen. Alleen in steden, hele drukke gebieden dropt deze naar 45 en dat merk ik echt heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Marshalty schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:16:
Ik kan tot op heden niets vinden over de nieuwe Zandalari Trolls als Allied race, heeft iemand er toevallig wel informatie kunnen vinden ?

Neem trouwens aan dat er een exalted status voor nodig is voor die faction en weer een of andere questline/achievement.
Zandalari Trolls zijn op dit moment nog niet beschikbaar als Allied race. Als dit al komt, zal het in een patch gaan komen maar voorlopig nog niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Niet dat ik weet in ieder geval. Ben bij WoW niet heel gevoelig voor een wat lagere framerate. Het kan best dat ik al die tijd rond de 40FPS zit, zonder dat ik hier iets van merk. Maar extra prestaties uit je systeem krijgen, zonder dat je hiervoor settings naar beneden bijsteld, is natuurlijk altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

Zandalari Trolls zijn op dit moment nog niet beschikbaar als Allied race. Als dit al komt, zal het in een patch gaan komen maar voorlopig nog niet dus.
Gruwelijk mooie stad ook _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Had ergens gelezen dat je "WoW client" uitzetten ook kan helpen. Ik ga die CPU oplossing ook nog eens proberen die hierboven voorgesteld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Alleen beetje onpraktisch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Ik ben als Alliance zijnde door de troll stad heen gebanjert voor zover mogelijk maar wth is die stad onpraktisch. Boralus is wat dat betreft stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Mwah, als engineer met glider is het naar beneden juist leuk :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

[...]

Los van het feit dat bepaalde zones effectief zwaarder zijn of minder geoptimaliseerd, is er volgens mij ook gewoon een bug/rariteit in de warcraft engine of hoe ze hem toepassen in bepaalde locaties.

Dit omdat de gpu en cpu usage (ik gebruik msi afterburner) in deze probleemzones dikwijls ver onder de 100% blijft, terwijl ik inderdaad maar, laat ons zeggen, 50 fps heb. Normaal heb ik 100+, mijn machine is dan ook bovengemiddeld sterk.

Ik beheer over het algemeen zeer secuur en nauwlettend mijn PC/programma's/addons, dus daar ligt het alvast niet aan. Dit probleem heb ik ook vastgesteld in Legion, bvb suramar.

Wat ik gemerkt heb, is dat het iets beter gaat als je SSAO niet op ultra zet en de draw distance ook wat naar omlaag schroeft. Logisch zou je denken, maar lees dan hierboven, alwaar ik zeg dat de kracht van het systeem niet volledig wordt benut.

[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 20-08-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

War mode pvp is mega kapot door die scaling.
Ik heb ilvl 334 en tijdens het doen van een world quest ben ik als priest letterlijk ge 2 shot door een paladin van lvl 114....

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
Arnevld schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:30:
Ik heb ilvl 334 en tijdens het doen van een world quest ben ik als priest letterlijk ge 2 shot door een paladin van lvl 114....
Dus scaling werkt ook in PvP? Nou wist ik wel dat er een soort scaling in BG's waren voor lage levels maar dit is wel erg triest... vind het zelf jammer dat er war mode is en geen pvp servers meer, laat me lekker kiezen.. als ik op pvp server speel ( en de mensen ook die daarvoor hebben gekozen) wil ik ze gewoon kunnen afslachten als ik ze tegen kom. Hoog of laag level maakt niet uit, zo heb je tenminste nog wat fun tijdens het questen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben ik toch niet met je eens, ik vermaak me prima met Warmode, tijdens het levelen maar ook tijdens de WQ's tot nu toe, met ons WQ groepje zijn we al redelijk wat keren Assassin geweest, allemaal "The Horde Slayer" title en FoS behaald. Flink wat leuke teamfights gehad, een paar keer flink gesteamrolled door Horde raids wanneer we een bounty op onze kop hadden :D Paar keer juist de Horde assassin gekilled.

Maar Flightpad of corpse campen blijft gewoon te triest voor woorden en je krijgt er nog niet eens honor voor ook nog. Misschien moeten ze dishonorable kills maar weer in gaan voeren ;) Snap niet dat spelers dat leuk vinden, juist gevechten met een redelijk gelijke sterkte qua groepjes zijn veel leuker, zeker zolang het niet boven de 5 per groepje komt. Wanneer het raid worden, wordt het al snel weer een zerg mode.
Dit moeten ze inderdaad wel snel fixen, want dit slaat echt nergens op. Kwam dit laatst al tegen in de Duellers Guild, een lvl shaman 114 versloeg echt iedere 120, ook ervaren glads.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennism op 20-08-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
@Dennism Dat is de hele reden dat ik nog niet aan die duelers guild heb durven beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door hanswfje op 20-08-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hanswfje schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:06:
@Dennism Dat is de hele reden dat ik nog niet aan die duelers guild heb durven beginnen.
Duellers guild niet gelimit tot maxlevel is bizar raar...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 26-09 09:46

Geluk dat je doordeweeks kan spelen. Afspraak met de vrouw dat ik doordeweeks mijn tijd aan haar besteed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:25
Eindelijk! mijn wapen vervangen. Horde War Effort geeft een 330 2h weg op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

038Zwolle schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:20:
Eindelijk! mijn wapen vervangen. Horde War Effort geeft een 330 2h weg op dit moment
340 :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Lucky :P

Wel een gaaf model ook trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:49
War effort? Hoe, wie, wat en waar? Is dat een WQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Tribunus schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:05:
War effort? Hoe, wie, wat en waar? Is dat een WQ?
Horde Emissary Quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:49
Hmm, ik had wel een horde emissary quest maar daar kreeg ik geen wapen van. Is dat voor iedereen dan verschillend? Dacht dat dit voor iedereen gelijk was 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
hanswfje schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:48:
[...]

Ik wil je met alle plezier een beetje op sleeptouw nemen hoor in de game mocht je het een keer willen proberen.
Misschien kunnen we een keer afspreken op Discord ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vraagje voor xmog farm: weet iemand of ik Xhul'horac-normal of Kormrok-normal in Hellfire Citadel kan solo'n als lvl110 Mage? (ilvl 197).

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 20-08-2018 20:28 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Komen er buiten die recipies die je initieel krijgt bij je trainer nog nieuwe vrij, Vind het aanbod zeg maar toch maar heel beperkt :(. Had toch graag wel wat meer recipies gezien (drops en dergelijke). Verder wel een leuk centje aan verdiend, maar de markt bubble lijkt zo te zien wel voorbij op m'n realm :).

Lees net dat ze shadow priest blijkbaar in patch 8.1 nog gaan aanpakken om dat het toch niet zo goed zit. Verklaart, want vind het idd minder dan in legion. Gelukkig ben ik vooral priest gegaan om te healen :).

Edit: Yey, de OST staat op Spotify :D. Stond net op het punt om misschien nog de collectors edition aan te schaffen voor die soundtrack. Vind 'm echt erg goed deze expansion. Vooral dat nummer Return to Arms _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Powerblast op 20-08-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Zeror wat heb je nu weer gedaan?
* Zeror heeft de Digitale Deluxe gekocht!

Wilde dit keer niet al teveel geld uitgeven aan de nieuwe expansion, maar dat is dus niet gelukt nu. :+
Had alleen de digitale upgrade naar BfA gekocht in eerste instantie, maar nu toch maar die upgrade gedaan. Het is wel de eerste expansion (tBC niet meegerekend) waar ik geen CE van koop.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 20-08-2018 21:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 26-09 09:46
Powerblast schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:40:
Komen er buiten die recipies die je initieel krijgt bij je trainer nog nieuwe vrij, Vind het aanbod zeg maar toch maar heel beperkt :(. Had toch graag wel wat meer recipies gezien (drops en dergelijke). Verder wel een leuk centje aan verdiend, maar de markt bubble lijkt zo te zien wel voorbij op m'n realm :).

Lees net dat ze shadow priest blijkbaar in patch 8.1 nog gaan aanpakken om dat het toch niet zo goed zit. Verklaart, want vind het idd minder dan in legion. Gelukkig ben ik vooral priest gegaan om te healen :).

Edit: Yey, de OST staat op Spotify :D. Stond net op het punt om misschien nog de collectors edition aan te schaffen voor die soundtrack. Vind 'm echt erg goed deze expansion. Vooral dat nummer Return to Arms _/-\o_
Je kan bij de factions verschillende recipes kopen als je de juiste reputatie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Zit ik hier met een 320 :-( Oh wel, kan ik die 315 die ik 10 minuten eerder kreeg weer vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
SideShow schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:25:
[...]

Los van het feit dat bepaalde zones effectief zwaarder zijn of minder geoptimaliseerd, is er volgens mij ook gewoon een bug/rariteit in de warcraft engine of hoe ze hem toepassen in bepaalde locaties.

Dit omdat de gpu en cpu usage (ik gebruik msi afterburner) in deze probleemzones dikwijls ver onder de 100% blijft, terwijl ik inderdaad maar, laat ons zeggen, 50 fps heb. Normaal heb ik 100+, mijn machine is dan ook bovengemiddeld sterk.

Ik beheer over het algemeen zeer secuur en nauwlettend mijn PC/programma's/addons, dus daar ligt het alvast niet aan. Dit probleem heb ik ook vastgesteld in Legion, bvb suramar.

Wat ik gemerkt heb, is dat het iets beter gaat als je SSAO niet op ultra zet en de draw distance ook wat naar omlaag schroeft. Logisch zou je denken, maar lees dan hierboven, alwaar ik zeg dat de kracht van het systeem niet volledig wordt benut.
Ja ik laat het maar zo het is te spelen en geen fps maar een mmo dus ja.. wellicht komen ze nog met optimalisaties vanuit nvidia of blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond ook nog eventjes kunnen spelen. Ondertussen level 115 en in Vol'dun alle quests gehad. Dus die kunnen we ook afvinken op mijn lijst

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:03
Ik kreeg een shield van de emissary...... Nog steeds ilvl 280 wapen.

Zit op 327 ilvl nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 16:53
Siege of boralus.... mythic... laatste baas.... pugs... geen succes!

Nu maar weer werken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
Tip: als je Contract: Champions of Azeroth hebt gebruik... niet op de buff klikken.. Dan moet je weer een nieuwe kopen/maken :( (oeps foutje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Speel als disc en je voelt je een god. Speel tevens met vrienden en je hebt nergens last van.
Als priest al diverse aanvallen gehad op diverse levels maar geen problemen ondervonden. Het is eerlijk gezegd voor het eerst sinds laatste paar expansions dat ik niet direct de grond lig te kussen als er weer eens een melee mijn pad kruist.

Nog geen encounter gehad met DK, dus daar kan ik nog niets over zeggen. De warlock lifedrain hebben ze gelukkig wel iets generfed, 1:1 kon ik nu tenminste eens een affliction afmaken :p
Ben vooral benieuwd hoe de PvP zal zijn op het moment als de raids opengaan. Dan komen denk ik pas echt de scalings-issues boven.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben gisteren zo ver gekomen dat ik heroics kon gaan joinen. Toch wel fijn hoor en eerlijk gezegd vind ik de instances, in tegenstelling tot die van Legion, erg leuk om te doen. :) Dus de queue tijd het heb ik er absoluut voor over.

Enige wat ik wel echt jammer vind: RNG gods are NOT with me. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Powerblast schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:40:
De soundtrack is heel erg fijn inderdaad.. persoonlijke favoriet tot nu in in ieder geval Might of Zandalar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Vraagie, ik heb mijn druid van lvl 44 naar 110 geboost en daarna gaan lvlen, ik zou graag een aantal forms van de legion artifact halen voor mijn cat en bear, echter heb ik legion nooit gedaan, is het mogelijk deze alsnog te halen en zo ja is daar uberhaupt iets van te vinden of kan iemand mij op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Vegetto schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:25:
Vraagie, ik heb mijn druid van lvl 44 naar 110 geboost en daarna gaan lvlen, ik zou graag een aantal forms van de legion artifact halen voor mijn cat en bear, echter heb ik legion nooit gedaan, is het mogelijk deze alsnog te halen en zo ja is daar uberhaupt iets van te vinden of kan iemand mij op weg helpen.
Kort maar krachtig: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Vegetto schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:25:
Sommige zijn nogsteeds mogelijk te halen, maar de mage tower skins kan je niet meer halen.
De disco beren zijn nog gewoon beschikbaar als het goed is.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Denk dat deze guide wel wat kan helpen: https://www.wowhead.com/unlocking-artifact-appearances-guide
Hier staat toch echt wat anders: https://blue.mmo-champion...ance-availability-in-bfa/
This means that the only artifact appearance that will become unobtainable with Battle For Azeroth is the Mage Tower base appearance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:29:
[...]

Sommige zijn nogsteeds mogelijk te halen, maar de mage tower skins kan je niet meer halen.
De disco beren zijn nog gewoon beschikbaar als het goed is.
Voor anderen die de magetower wel hebben gedaan, maar bijvoorbeeld niet de rated BG variant van de mage tower skin is er nog wel de mogelijkheid die te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Heb zelf maar even gezocht maar kort maar krachtig nee is niet het juiste antwoord volgens mij, want ik lees dat je wel degelijk wat forms etc nog kan halen als transmog.

Maar ik vroeg het meer omdat ik dacht dat men het hier toevallig al had meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 22:13
Je kunt alles behalve de mage tower nog steeds halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik ben net 120 gedingd.
Heb Tirasgarde en Drustvar volledig gedaan but thats it.
Waar focus ik mij nu op?
Doe ik dungeons of is het beter om de story af te werken in Stormsong of pak ik meteen de boot richting Zandalar om daar te gaan questen voor de warcampaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 13:51
Ik zit een beetje te dubben. Ik zit te twijfelen om m'n PC te upgraden voor een performance boost in WoW.
Momenteel heb ik de volgende specs:

i5 3570k @ 4.5 GHZ
16GB RAM (DDR3 1600 mhz)
GTX1070

WoW speelt op zich wel lekker, alleen in de BFA areas heb ik af-en-toe wat flinke FPS drops. Heb ook m'n drawing distance moeten terugzetten naar 8. Merk gewoon dat de CPU een bottleneck is.

Nu vraag ik me af of ik uberhaupt een performance boost ga hebben als ik m'n CPU vervang met een i5 8600k.
WoW utilized maar 1 core natuurlijk, een 8600k heeft t.o.v. een 3570k ongeveer ~30% hogere single core performance. Met de flinke OC die ik op m'n CPU heb draaien zal het wel wat minder zijn.

WoW is de enige game die ik speel, voor andere games zal het sowieso een gigantische boost zijn maar die speel ik toch niet. Iemand die ervaring heeft met een soortgelijke upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashtaria schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:37:
Ik ben net 120 gedingd.
Waar focus ik mij nu op?
Doe ik dungeons of is het beter om de story af te werken in Stormsong of pak ik meteen de boot richting Zandalar om daar te gaan questen voor de warcampaign?
Doorgaan met questen tot je alle gebieden af hebt (of de benodigde pathfinder reputation hebt gehaald) en tevens Warcampgain focussen. Als je beide doet, dan unlock je vanzelf de WQs en kan je middels WQs en instances lekker gaan gearen tot je het benodigde ilvl hebt om te raiden. :)

(en dan zijn er nog legio andere dingen te doen uiteraard!) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Yukidaruma schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:53:
[...]

Zit ik hier met een 320 :-( Oh wel, kan ik die 315 die ik 10 minuten eerder kreeg weer vervangen.
Voor elke 10 ilvl die je hebt wordt de reward 10ilvl hoger. Zit je dus bijvoorbeeld op 319, dan kun je beter ff op een andere manier de 320 aantikken want dan wordt de reward 330 ipv 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
toolkist schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:47:
[...]

Voor elke 10 ilvl die je hebt wordt de reward 10ilvl hoger. Zit je dus bijvoorbeeld op 319, dan kun je beter ff op een andere manier de 320 aantikken want dan wordt de reward 330 ipv 320.
Dat is wel superhandig om te weten!
Ondanks dat ik nog 0 heroic dungeons heb gedaan, gisteren 318 ilvl weten te krijgen. Door alle WQ's te doen toch nog 10ilvls erbij, dus op zich mag ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteren amper WoW aangeraakt, mn hele werkkamer omgegooid, was hard nodig na een waterballet een aantal weken terug, gelukkig alle hardware het overleefd, maar alles stond nog provisorisch met stekkerblokken en kabels overal hangend geplaatst. Gelijk van desituatie maar gebruik gemaakt om de hele indeling om te gooien, gevolg is wel dat ik vanavond ook nog niet kan spelen, tenzij ik de zaak vanavond af kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:02:
Gisteren amper WoW aangeraakt, mn hele werkkamer omgegooid, was hard nodig na een waterballet een aantal weken terug, gelukkig alle hardware het overleefd, maar alles stond nog provisorisch met stekkerblokken en kabels overal hangend geplaatst. Gelijk van desituatie maar gebruik gemaakt om de hele indeling om te gooien, gevolg is wel dat ik vanavond ook nog niet kan spelen, tenzij ik de zaak vanavond af kan maken.
Off-topic; damn man, ik hoop dat de schade an sich meevalt...

Ik heb echt ongekend veel zin om te gamen. Slaat nergens op. Het is heel erg lang geleden dat ik zo "hunkerde" naar het spelen van een spel, in dit geval dus WoW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
Ashtaria schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:37:
Ik ben net 120 gedingd.
Waar focus ik mij nu op?
WQ unlocken (friendly met de 3 facties van de zones waarin je quest, en war quest)

Daarna de andere quest doen, dan kun je eventueele wq in de burrt meteen meepakken; en qua gear etc gewoon better dan quests rewards

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:07:
[...]

Off-topic; damn man, ik hoop dat de schade an sich meevalt...

Ik heb echt ongekend veel zin om te gamen. Slaat nergens op. Het is heel erg lang geleden dat ik zo "hunkerde" naar het spelen van een spel, in dit geval dus WoW...
Ja, ik was eventje de deur uit, raam stond open, en vlak voor ik terug reed zag ik een enorme donkere wolk, mn vrouw bericht gestuurd dat de ramen nog open stonden, maar die lag ziek op de bank, en was in slaap gevallen.

Gevolg: noodweer tot en met op de weg, waaien, bakken water uit de lucht, in 15m naar huis doorweekt, en een raam in m'n werkkamer die open gewaaid was, door de uitzetter heen. Bureau compleet blank, en alles zeiknat. Gelukkig de stoppen doorgeslagen omdat mn verlengsnoer was volgelopen, denk dat dat de apparatuur gered heeft, tot op heden nog niets defect, al heb ik de voeding van mn zelfbouw NAS nog niet getest, die stond vol met water, dus eerst maar goed laten drogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EelcoB schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

Ja, ik was eventje de deur uit, raam stond open, en vlak voor ik terug reed zag ik een enorme donkere wolk, mn vrouw bericht gestuurd dat de ramen nog open stonden, maar die lag ziek op de bank, en was in slaap gevallen.

Gevolg: noodweer tot en met op de weg, waaien, bakken water uit de lucht, in 15m naar huis doorweekt, en een raam in m'n werkkamer die open gewaaid was, door de uitzetter heen. Bureau compleet blank, en alles zeiknat. Gelukkig de stoppen doorgeslagen omdat mn verlengsnoer was volgelopen, denk dat dat de apparatuur gered heeft, tot op heden nog niets defect, al heb ik de voeding van mn zelfbouw NAS nog niet getest, die stond vol met water, dus eerst maar goed laten drogen...
Een moment stilte voor de apparatuur van deze Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
Valandin schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:38:
Ik zit een beetje te dubben. Ik zit te twijfelen om m'n PC te upgraden voor een performance boost in WoW.
Momenteel heb ik de volgende specs:

i5 3570k @ 4.5 GHZ
16GB RAM (DDR3 1600 mhz)
GTX1070

WoW speelt op zich wel lekker, alleen in de BFA areas heb ik af-en-toe wat flinke FPS drops. Heb ook m'n drawing distance moeten terugzetten naar 8. Merk gewoon dat de CPU een bottleneck is.

Nu vraag ik me af of ik uberhaupt een performance boost ga hebben als ik m'n CPU vervang met een i5 8600k.
WoW utilized maar 1 core natuurlijk, een 8600k heeft t.o.v. een 3570k ongeveer ~30% hogere single core performance. Met de flinke OC die ik op m'n CPU heb draaien zal het wel wat minder zijn.

WoW is de enige game die ik speel, voor andere games zal het sowieso een gigantische boost zijn maar die speel ik toch niet. Iemand die ervaring heeft met een soortgelijke upgrade?
Ik draai wow op een setting van 8 met de volgende specs

Cpu: Q9550
Video: HD7850
Ram: 8GB

Aanzienlijk trager dan jouw specs dus :)

In jouw geval denk ik niet dat een upgrade van welk onderdeel ook wow sneller/soepeler gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
herbalmart77 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

Ik draai wow op een setting van 8 met de volgende specs

Cpu: Q9550
Video: HD7850
Ram: 8GB

Aanzienlijk trager dan jouw specs dus :)

In jouw geval denk ik niet dat een upgrade van welk onderdeel ook wow sneller/soepeler gaat maken.
Wat een raar spel is het ook.. ik zit zelf op een I5 7600, GTX 1070 en 16gb ram. En ik draai het verre van soepel op setting 7. Vaak <50 fps in dungeons. Op andere momenten in open areas weer 100+.

Een grote fight in bijv. Alteric Valley geeft m <30 fps. Blijf het vreselijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik ben blijkbaar ontzettend lucky deze expansion al het op Gear aankomt. Gewoon een paar dungeons met 2 x loot. Nu net een ilvl350 epic van wat trash in een normale Dungeon. Een item die 800k gold doet op de AH op Aggramar. Dat is snel verdient haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
overdoseh schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

Wat een raar spel is het ook.. ik zit zelf op een I5 7600, GTX 1070 en 16gb ram. En ik draai het verre van soepel op setting 7. Vaak <50 fps in dungeons. Op andere momenten in open areas weer 100+.

Een grote fight in bijv. Alteric Valley geeft m <30 fps. Blijf het vreselijk vinden.
Ah vergeten te melden dat ik een fps van 30 acceptabel vind en 35+ prima :)

In Ironforge en rustige steden vaak op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
overdoseh schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

het slaat ook nergens op, maar speel je op 1080 of op 1440p? dat scheelt ook enorm, de poster hierboven met setting 8 met die harware kan wellicht niet zoveel waarde hechten aan fps want die zullen niet al te hoog zijn, maargoed het blijft een aparte game qua performance en fps etc.
Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.