Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 09:18
Vandaag niets kunnen doen. Morgen vanaf 115 weer verder. Professions en alles bij gehouden (voor de eerste keer). Doelstelling voorlopig = genieten en levelen. Daarna zorgen voor een leuke guild en dan tanken, na jaren nu weer zin in. Dps is gaaf maar nu met een prot pala trekt het tanken echt weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes, nog net lvl 120 geworden op mijn Ally DK :)
eerst op vakantie en daarna maar even kijken of ik op Ally blijf en doorga met mijn DK (Unholy is echt super geweldig btw)of toch terug ga naar Horde.

Heb dus nog wat om over na te denken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Vandaag prot warrior geprobeerd om wat te levelen. Geen dps en geen sustain. Bovendien meer complexiteit, maar spell/abilities, en een grotere verantwoordelijkheid in dungeons.

Dusja, ik weet niet hoe het zit met andere tanks, maar mochten ze de prot warrior nu eens leuk maken zoals arms of fury ... welja misschien zouden er wat meer tanks zijn (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Net gestopt met lvlen 114 en nog steeds de zandalar area niet klaar :p! Lekker rustig alle lore lezen en cinematics checken. Gaat dus nog wel ff duren voordat ik alle zones uitgequest heb.
Iemand idee of LW nog steeds viable is....?

[ Voor 13% gewijzigd door Squishie op 17-08-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:55
Pff het lukt me maar niet om me ilvl op heroic te krijgen. Heb bijna alles wel 300+ maar heb me offhand van 273 en daardoor kom ik niet op de 305. al 2 avonden zit ik daar voor te struggelen :P net 4 runs waycrust manor gedaan omdat daar een 305+ Fist weapon dropt maar niemand had die gekregen. morgen weer een dag.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:32
Ik heb inmiddels wel genoeg gespeeld om een klein oordeel te vellen, en eerlijk gezegd ben ik niet heel positief. Niet dat dit een slechte expansion is, want ik vind de zones tof, maar ik heb dit al eerder gespeeld; Legion.

Het grootste probleem tijdens het questen was de hoeveelheid filler quests. Sommige quests zijn grappig gedaan, maar filler quests met kill 15 dit of loot 10 dat (met een droprate van 25%) zijn per definitie niet leuk. Ik snap dat dit soort quests er tussen moeten zitten, zeker omdat er maar drie zones zijn om te levelen, maar bewaar het dan voor World Quests.

Wat ik ook erg jammer vind is dat de introductie van het andere eiland maar karig is. Je krijgt als Alliance speler amper iets mee van het eiland, behalve dat het een lootzone is voor World Quests. Dat is echt zonde, een deel van het Alliance (en Horde) verhaal had zich moeten afspelen op het andere eiland, althans, dat vind ik.

Dan de Heart of Azeroth, ik vind het maar teleurstellend. Waar je in Legion ieder Artifact een eigen questline had, begint BfA met "hier is je necklace, succes". Vervolgens geen enkele uitleg (die ook niet nodig is) en grinden maar. Het hele ding voelt niet af. Je Artifact wapen had zijn eigen talent tree, en werd je per level een beetje sterker. Nu krijg je wat ilvl erbij en unlock traits van wat gear. Maar de traits die je unlocked zijn in mijn geval verre van boeiend. Of het is een proc, of het is buff die je maar zeer zelden doeltreffend kan gebruiken. De defensieve traits vind ik nog boeiender dan de offensieve. Heart of Azeroth voelt als een artifact wapen zonder talent tree en met enkel defensieve relics.

Het voelt allemaal zo copy-paste aan. Begrijp me niet verkeerd, ik blijf nog wel even spelen (sowieso mijn Horde karakter nog naar 120), alleen al voor het verhaal, maar ik mis toch echt nieuwigheden in de huidige end-game. Waar ik in Legion dagelijk Artifact Power ging verzamelen om mijn Felo'melorn te levelen, zie ik me dat niet doen met Azerite. Daarvoor is mijn HoA niet boeiend genoeg voor. Waarom zou ik deze week mijn best doen voor de 5 ilvls buff van mijn shoulder gear? Ik krijg er alleen maar ilvls voor terug, niets anders.

Hopelijk zijn de hogere moeilijkheidsgraad Island Expeditions de moeite waard en gaan Warfronts hét ding worden van BfA. Anders ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Ik vind het juist de leukste uitbreiding van wow tot nu toe mbt het levelen. Vond de quests goed in elkaar lopen en zeker gevarieerd. Ook quests als slacht 10 van die af en 20 van dat vind ik op zijn tijd heerlijk. Heb zelfs met mijn main (zover mogelijk) alle quests in de 3 zones gedaan die ik tegen kwam. Terwijl ik normaal bijna gelijk stop met questen als ik max level ben.

Het artefact wapen van legion vond ik op zich nog wel leuk, alleen vond ik het jammer dat je op relicks na geen wapen drops meer Had. Dit vond ik altijd 1 van de leukere items om te krijgen. Ik baalde echter van de AP in het begin en je daardoor redelijk snel beperkt was in je keuze tussen specs. Azorite geeft nu nog de optie om te switchen tussen specs en daardoor ben ik arms gaan spelen ipv fury en frost ipv fire. Mijn warrior is ongeveer klaar voor mythics momenteel en mijn mage is 118. Waar ik echt van baalde was dat mijn main niet de juiste legendary kreeg en mijn alts wel, en dat een simpele trinket van een WQ toen de tijd ongeveer de BIS was terwijl ik maanden lang pech had (van die dino quest in suramar. ) dan vind ik het idee dat alles loont voor je HOA wel leuk.

De dungeons zijn ook echt heel vet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:36

vhal

ಠ_ಠ

Nu net ik ben begonnen met het levelen in Legion (ik heb BfA dus niet) snap ik eerlijk gezegd niet waarom die artifactweapons uitgezet zijn. Lorewise zou je nog wel het e.e.a. kunnen verzinnen maar voor nieuwe spelers die de gehele Legion expansion niet hebben gespeeld en nu net terug komen is het wel jammer dat je niks meekrijgt van je artifactweapons (afgezien van de quest). Nou heb ik met mijn hunter dus een artifact wapen maar je kan er geen reet mee :/

In WoD deed de legendary cloak uit MoP het tenminste nog wel even maar sinds BfA hebben ze alles maar uitgezet en kan je überhaupt niks meer doen met dit ding nadat je hem krijgt. Merkte sowieso dat ze alle legendary questlines hebben verwijderd waaronder die L.Ring uit WoD waar ik ergens in chapter 3 was 8)7

Uiteindelijk gaat het nergens om want "oude content" maar het is wel een beetje vreemd...

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 18-08-2018 10:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 21:13
Al sinds het begin van wow speel ik af en aan maar nooit echt voor een lange tijd daarnaast ben ik ook nog ooit mijn account kwijt geraakt met als gevolg dat ik weer vers instap bij Bfa. Wat ik me afvraag is of het mogelijk is om ook de Legion content te ervaren met een geboost character (lvl110).

Het questen is nu veel meer gepolished dan weer terug te beginnen bij 1 (en waarschijnlijk afhaken) ik weet dat de mechanics rond artifact weapons uit staan maar is het wel mogelijk om alle story mee te krijgen van Legion of eerder expansions? En bv Legion waar begin je dan?

Daarnaast: Weten jullie misschien een actieve beginner friendly guild? Ik zou het leuk vinden om samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@vhal vond ik zelf ook raar en idd helemaal vreemd dat het ook van toepassing is op characters die midden in het Legion levelen en Artifact progression zitten. Lore-technisch heeft het opgeven van de traits een belangrijke reden die recent heeft plaats gevonden maar in het WoW-universum bestaan wel meer verhaallijnen en scenario's naast elkaar. Ik denk dat de nieuwe BFA talent tree de belangrijkste reden is voor het droppen van de traits. Want bepaalde traits uit het artifact zijn nu beschikbaar als keuze in de talent trees en sommige andere traits zijn baseline geworden. Als je de traits en de nieuwe talents/baselines naast elkaar zou laten bestaan, zou het spel niet meer kloppen. Je kan overigens nog wel relics in je artifact weapon stoppen die het ilvl verhogen.

@Retonator wat betreft legion: volgens mij is dat prima mogelijk. Ik denk dat je dan moet beginnen in je order hall, daar zal vast wel een quest giver staan met een diep oranje (dus niet het standaard geel uitroepteken) uitroepteken boven z'n hoofd. Wellicht kan deze addon je helpen: https://www.curseforge.com/wow/addons/btw-quests-legion
(UI openen ingame: /btwquests)

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 18-08-2018 11:00 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo onder de indruk. Vond Legion iets specialer.
Misschien had ik (weeral) teveel verwacht? Of loopt het spel en die engine nu echt wel op zn (voorgoed) laatste pootjes?

Twee redenen die natuurlijk ook niet helpen:
- warrior class is weeral fekked (prot is stom, arms is OK en fury is ook OK maar zeer zwak)
- mijn realm draenor is fubar (90%/10% horde/ally + MASSIVE lag + MASSIVE queueus + AH niet bruikbaar)

Ik speel dus furry warrior en is weer hetzelfde probleem als altijd, 10% crit, geen dps. Beetje frustrerend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 23:52
Ik zit momenteel nog op 114 met mijn DH, de Pala en Warlock staan al wel op Kul'tiras, maar dat is met name om Alchemy te levelen met de spullen die de DH oppikt onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:59
hanswfje schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:46:
Er is vanochtend een Pterrordax Egg gevonden op live servers. Die start een lange quest chain die op het eind een vette Pterrordax mount beloond.

Mocht IEMAND zo een egg vinden. Vóórdat je de eerste quest gaat completen: die quest kan je sharen. Kom even hier, organiseer wat groepen en share de quest met zoveel mogelijk tweakers :D De droprate is namelijk verschrikkelijk van die Pterrordax Egg.

Edit: of als iemand de quest ook weer van iemand anders geshared krijgt natuurlijk. In bijvoorbeeld een random dungeon ofzo.
Dit is gehotfixed. Is niet meer shareable

https://www.wowhead.com/n...egg-found-on-live-servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Shit! En ik zag gister nog een ton aan groups in de GF die hem sharede. En ik ben nog maar 115 op zijn hoogst hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Persoonlijk ben ik geen fan van die grote mounts, heb liever iets klein en fijn zoals mn goeie ouwe swift white hawkstrider. Nog geprobeerd om die fox mount te krijgen in legion, maar jammergenoeg niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 08:32
SideShow schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:27:
Misschien had ik (weeral) teveel verwacht? Of loopt het spel en die engine nu echt wel op zn (voorgoed) laatste pootjes?

- warrior class is weeral fekked (prot is stom, arms is OK en fury is ook OK maar zeer zwak)
- mijn realm draenor is fubar (90%/10% horde/ally + MASSIVE lag + MASSIVE queueus + AH niet bruikbaar)

Ik speel dus furry warrior en is weer hetzelfde probleem als altijd, 10% crit, geen dps. Beetje frustrerend allemaal.
Fury geen damage? Dan doe je denk toch wat fout in je rotation, want wat ik tot nu toe zie en hoor zijn ze prima gebalanceerd.

En problemen van een full server is logisch en dat weten we allen van te voren en hebben we zelf voor gekozen door deze server te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

stomley schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Fury geen damage? Dan doe je denk toch wat fout in je rotation, want wat ik tot nu toe zie en hoor zijn ze prima gebalanceerd.

En problemen van een full server is logisch en dat weten we allen van te voren en hebben we zelf voor gekozen door deze server te kiezen.
In 2005 heb ik daarvoor gekozen ja. Toen was het medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
SideShow schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:47:
Vandaag prot warrior geprobeerd om wat te levelen. Geen dps en geen sustain. Bovendien meer complexiteit, maar spell/abilities, en een grotere verantwoordelijkheid in dungeons.

Dusja, ik weet niet hoe het zit met andere tanks, maar mochten ze de prot warrior nu eens leuk maken zoals arms of fury ... welja misschien zouden er wat meer tanks zijn (?)
Geen probleem mee gehad tijdens het levelen, geen sustain is een beetje tricky maar de heal van victory rush fixte het voor mij toch, paar mobs pullen, shockwave, revenge voor de dot, eventueel eens een ignore pain, victory rush zodra eentje doodviel, rinse en repeat.

Voor zover ik las in chat konden dps ook de wanted quests niet solo'en wat ik als prot perfect kon, dus was ook handing.
Maarja warrior heeft een healer nodig in dungeons idd, je bent geen blood dk met death strike of pala met oh shit self heal maar ja sustain en magic resist is toch nerfed across the board voor BFA tanks, de goal van blizzard was dat tanks minder self sustained zouden zijn.

Ik heb, en had tijdens het levelen, geen moeite met 4-5 mobs tegelijk, gewoon shockwave en mitigation en victory rush gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Katmi schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Geen probleem mee gehad tijdens het levelen, geen sustain is een beetje tricky maar de heal van victory rush fixte het voor mij toch, paar mobs pullen, shockwave, revenge voor de dot, eventueel eens een ignore pain, victory rush zodra eentje doodviel, rinse en repeat.

Voor zover ik las in chat konden dps ook de wanted quests niet solo'en wat ik als prot perfect kon, dus was ook handing.
Maarja warrior heeft een healer nodig in dungeons idd, je bent geen blood dk met death strike of pala met oh shit self heal maar ja sustain en magic resist is toch nerfed across the board voor BFA tanks, de goal van blizzard was dat tanks minder self sustained zouden zijn.

Ik heb, en had tijdens het levelen, geen moeite met 4-5 mobs tegelijk, gewoon shockwave en mitigation en victory rush gebruiken.
Wanted Quests waren redelijk te doen met mn Havoc DH, al moest ik bij meerdere targets toch echt CC gebruiken, en me met 1 tegelijk bezighouden. Met dan wel het geluk dat er zo nu en dan wat Soul shards op te pikken vallen voor me om mee te healen, ben ook regelmatig dood gegaan, meer dan in Legion dat wel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 08:32
EelcoB schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Wanted Quests waren redelijk te doen met mn Havoc DH, al moest ik bij meerdere targets toch echt CC gebruiken, en me met 1 tegelijk bezighouden. Met dan wel het geluk dat er zo nu en dan wat Soul shards op te pikken vallen voor me om mee te healen, ben ook regelmatig dood gegaan, meer dan in Legion dat wel }:O
En dat is toch juist het leuke :) vind dat mensen teveel willen dat jr alles kan pullen zonder consequenties. Nu is het gevaar er dat je door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
stomley schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:52:
[...]

En dat is toch juist het leuke :) vind dat mensen teveel willen dat jr alles kan pullen zonder consequenties. Nu is het gevaar er dat je door kan gaan.
Klopt, is ook niet erg, heeft er ook mee te maken dat ik ook niet veel met mn demonhunter heb gespeeld, behalve dmv invasions naar 110 brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-06 13:32

Fury warrior is juist in een goede positie nu. Zie en hoor alleen maar positiviteit. Een class kiezen om hoe hoog de damage is, dat gaat sowieso enkel maar onvrede brengen! Die cijfertjes veranderen per patch en soms meerdere malen in een patch.

Als je 2 specs OK vind en 1 niet leuk zou denk ik eerder nog de vraag moeten zijn of je op dit moment wel Warrior moet spelen. Speel een class waar je meerdere specs (minimaal 2) leuk vind zodat je altijd wel goed zit ongeacht wat damage cijfers doen et cetera.

Wat betreft overvolle server. Ja ik merk het ook op zowel Draenor als Silvermoon maar dan switch je toch van server? Als je geen zin hebt om er voor te betalen dan wacht je tot gratis server swaps of level je een nieuwe character.

Het is kiezen of delen als je het mij vraagt. Speel een volle server en slik ook de lag of ga voor een minder volle server en vind minder mensen in de wereld, raiding guilds et cetera. Zie de opmerking hier vaker voorbij komen en ook op de WoW forums... heeft totaal geen zin, doe er wat aan of accepteer het zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 19:54
Is het eigenlijk zinvol nog om met WoW te starten als je nooit WoW gespeeld hebt?
Vind het voornamelijk leuk om met andere te spelen via TS/Discord en wou WoW wel eens een kans gaan geven.

Heb wel ervaring met o.a. Diablo dus ben niet helemaal nieuw in het genre.

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 18-08-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Retonator schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:33:
Al sinds het begin van wow speel ik af en aan maar nooit echt voor een lange tijd daarnaast ben ik ook nog ooit mijn account kwijt geraakt met als gevolg dat ik weer vers instap bij Bfa.
Je zou eens contact met Blizzard op kunnen nemen om te kijken of ze nog iets kunnen betekenen voor je oude account. Volgens mij kunnen ze nl best veel betekenen daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RedHat schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:41:
Is het eigenlijk zinvol nog om met WoW te starten als je nooit WoW gespeeld hebt?
Vind het voornamelijk leuk om met andere te spelen via TS/Discord en wou WoW wel eens een kans gaan geven.

Waarom niet? je krijgt een lvl 110 boost bij BfA, dus je kan relatief snel instappen in de nieuwe content als je dat wilt. Je kunt uiteraard ook vanaf lvl 1 beginnen, en op die manier je character op een wat langzamere manier onder de knie krijgen, maar dan kan je niet direct met de rest meespelen, tenzij die ook vanaf lvl1 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54

Jahoor, dat is zeker zinvol als je het leuk lijkt. Er is geen enkele reden om het te laten. Nu met de expansion begint iedereen toch weer vrijwel met schone lei en als je de boost gebruikt die je bij de expansion krijgt dan kan je direct aan het nieuwe spul beginnen. Maar als je niet direct 50 euro wilt betalen dan zijn er alternatieven:

Je kan level 1-20 gewoon gratis spelen, daarmee leer je of de mechanics wat voor je zijn. Daarna kan je tot en met level 110 spelen zonder de expansion te kopen. Je hoeft daarvoor alleen maar een maand te kopen voor 13 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk heeft het zin.
En je kan natuurlijk altijd beginnen met de Starter edition. Die is gratis en die kan je zo lang uitproberen als je wilt. Je krijgt dan een goede indruk hoe dat de game is. Dan kun vanuit daar bepalen of je verder wilt spelen. ;)

En tegenstelling tot wat Blackmage zegt zou ik eerst gewoon rustig spelen en de game op je gemak leren door gewoon te levelen. De character boost zou ik in het begin nog even laten voor wat het is. Leer eerst Warcraft maar eens kennen. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje

Ik wil je met alle plezier een beetje op sleeptouw nemen hoor in de game mocht je het een keer willen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:00
EelcoB schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

Waarom niet? je krijgt een lvl 110 boost bij BfA, dus je kan relatief snel instappen in de nieuwe content als je dat wilt. Je kunt uiteraard ook vanaf lvl 1 beginnen, en op die manier je character op een wat langzamere manier onder de knie krijgen, maar dan kan je niet direct met de rest meespelen, tenzij die ook vanaf lvl1 beginnen
Sowieso niet boosten naar 110 als je het nog nooit gespeeld hebt, dan wordt je echt overwhelmed met alle opties die je hebt en is de kans groot dat je het snel weer laat liggen. Lekker vanaf level 1 beginnen en rustig aan alles gaan verkennen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:54:
[...]

Sowieso niet boosten naar 110 als je het nog nooit gespeeld hebt, dan wordt je echt overwhelmed met alle opties die je hebt en is de kans groot dat je het snel weer laat liggen. Lekker vanaf level 1 beginnen en rustig aan alles gaan verkennen :).
Precies. Qua lore is dat ook veel leuker. Leer warcraft en zn verhaal kennen en het spel wordt zoveel beter door de rijkheid van alle verhalen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Bartske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:54:
[...]

Klopt, maar als je snel met je vrienden op max lvl wil spelen is dat wel de snelste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb dan BfA wat later gekregen waardoor ik pas sinds gisteren echt aan het spelen ben maar daaaamn ik hou nu al ontzettend van Kul Tiras.. de sfeer daar is zo vet.. ik explore echt ieder hoekje van de map voor quests en verstopte dingen..

Met als gevolg dat ik al dik in level 114 zit en ik ben de eerste zone nog niet eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Blizz heeft Arms Warrior kapot gemaakt...? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:59
icemotion schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:04:
Met als gevolg dat ik al dik in level 114 zit en ik ben de eerste zone nog niet eens uit..
Ik was 116 en pas mijn eerste zone gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:32

Als je WoW nog nooit gespeeld heb zou ik gewoon bij lvl 1 beginnen. anders wordt je overwhelmed met teveel info dat gelijk op hoog lvl actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-06 21:08
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:17:
[...]

Als je WoW nog nooit gespeeld heb zou ik gewoon bij lvl 1 beginnen. anders wordt je overwhelmed met teveel info dat gelijk op hoog lvl actief is.
Mocht ik het willen proberen, is er dan een bepaalde server waar tweakers op spelen?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:32
TTHEEBO1 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:48:
[...]

Mocht ik het willen proberen, is er dan een bepaalde server waar tweakers op spelen?
Horde: Draenor
Alliance: Silvermoon? (dacht ik)

Ik raad je Draenor af, overpopulatie.
Dat betekend dat je in de spitstijd een wachtrij hebt om in te kunnen loggen op de server.
Je kan overigens altijd wel dungeons doen met tweaker vrienden van dezelfde faction als je ze in je friendlist hebt staan (dit is dus niet server gebonden) misschien kan dit ook met raids maar daar heb ik geen ervaring in.

Je kan het beste imo een server joinen die medium populated is.
Ik speel zelf op Bloodscalp, een medium populated server, ik heb nooit last van inloggen of extra lag omdat het zo druk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Daarnet even als tank proberen te spelen ... absolute nachtmerrie.
Was dungeon "motherlode", redelijk hektisch al op zich en had die dus nog nooit gedaan.
Dit in combinatie met de spec gewoon raken.
Ook 2 andere warriors die het blijkbaar nodig vonden om alles te pullen met hun throw.
En dan als compliment te horen krijgen "ur too slow". Wat wipen en wat requeuen want healer loopt weg :')
Leuk zeg, echt van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 20:10
Level 120!!! Het is eindelijk over! Bloed, zweet en tranen.

Heb het vaker gezegd, maar naast MoP heb ik met deze expansion het minst plezier gehad met levelen.

Nu snel wat gear bij elkaar verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Daniel168 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:07:
Euhm nee ? ze hebben gewoon Mastery relevant gemaakt.

Voor deze hotfix had Mastery een waarde van 0.20 ofzo terwijl haste crit en versa allemaal 1.20+ waren, en een stat hebben die totaal onbelangrijk is is slecht voor de balance want zo kan binnenkort je ilvl 300 item beter zijn dan je 340 omdat op je 340 item Mastery stond, zo erg was het gesteld met de value van mastery.

Veel mensen zien de hemel vallen omdat ze in de hotfix lezen '' Damage of all Arms abilities decreased by 14%. This excludes Arms Azerite Traits. '' maar je moet verder lezen dan je neus lang is, azerite traits zijn excluded van de nerf en het is geen flat out 14% nerf omdat het met een aura werkt + deep wounds is immens gebuffed dus overall heb je gewoon een nerf op de damage nummers van bv Mortal Strike en Execute maar niet je overall dps.

In het algemeen betekend dit dat je idd wat lagere hits gaat zien op MS of Execute, maar tegelijk doet deep wounds dan weer meer dmg wat mastery weer relevant blijft, en in de grootste lijn blijft je dps roughly the same dan voor de hotfix ( ervan uit gaande dat je iets of wat mastery hebt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zo inmiddels mijn mage ook op 120 en kan nu beginnen om die ook te gearen en mijn warrior de mythics in te gooien.

Ik keek er echt naar uit om een Fury Warrior te maken. Maar sinds 116 ofzo is het Arms geworden en is Fury helemaal buiten beeld. Ik vind het wel jammer dat de raw dmg generfd is en de Dots geboost. Ik zie liever grote MS en Execute nummers dan bleed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Grote nummers ga je snel genoeg weer zien want een stat squish by blizzard stelt nooit veel voor, zelfs al zijn je abilities generfed ga je vrij binnenkort weer 50k+ executes en MS zien en dan erna weer over de 100k crits.

Op mn tank bv had ik tijdens de prepatch net geen 50k hp, nu op 120 en 315ilvl heb ik al bijna weer 150k en dat is in crappy blues, dus stel je dat weer eens voor binnen een raid of 2 als we aan 500ivl opnieuw zitten.

Maarja dat is het enige negatieve dat je kan zeggen aan de mastery hotfix, dat een heel groot deel van je dmg done van een passive bleed effect komt en daardoor de mastery saai is, maar dat arms nu nuttoloos is zoals sommige op forums claimen is dan ook weer heel van de pot genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suppiedl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-02 22:21
Dag allen,

Nooit eigenlijk nagedacht om eens te kijken voor het wow topic hier haha. Terwijl ik het spel toch ook al sinds het begin speel.

Ik moet BFA nog aanschaffen ivm vakantie, zit nu nog in Frankrijk. Maar zodra ik weer ben zal ik het kopen en uiteraard alle characters levelen. Wel heb ik mijn huidige main char = Fury warrior ook geparkeerd. Vond hem erg vervelend spelen na de laatste pre-patch.

Vermoedelijk zal ik destruction lock gaan spelen als main voor BFA. Al ligt het ook een beetje aan de guild (ben zelf officer in Fogey op Draenor / Horde).

Afijn leuk om zo een aantal zaken te lezen :-)

Hoop dat BFA weer enigszins leuk wordt gezien ik nogal uitgespeeld was met Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vreemde beslissing want Fury is imo stukken beter dan Legion ( qua speelstijl dan, ik heb het niet over verloren artifact traits ) dingen als enrage en dmg taken while enraged zijn aangepakt en overall speelt het als een trein die 200km/h gaat waardoor je je ook echt als een raging berserker voelt.

Maar misschien dat je problemen tijdens de pre patch ergens anders lagen dan de speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben net lvl 115 na de eerste zone en ik ben er eigenlijk al weer klaar mee :')
Het levelen voelt enorm traag waarbij ik me bij de ene quest een pack kan pullen heb ik bij de volgende quest moeite om in leven te blijven bij single target. Denk dat ik dit spel ontgroeid ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59

GforceNL

Out of memory....

shoombak schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:34:
Ik ben net lvl 115 na de eerste zone en ik ben er eigenlijk al weer klaar mee :')
Het levelen voelt enorm traag waarbij ik me bij de ene quest een pack kan pullen heb ik bij de volgende quest moeite om in leven te blijven bij single target. Denk dat ik dit spel ontgroeid ben
Snap precies wat je bedoelt. Kan me ook niet veel langer dan een uurtje boeien, terwijl ik vandaag in principe de hele dag vrij had gemaakt op te gamen...

Worden we te oud?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Na 115 is nu ook wel net de turnaround waar mobs opeens voelen alsof ze langer duren, elk lvl dat je dichter bij 120 komt droppen je secondary stats die je had van Legion meer en meer, alsook legendaries stoppen met werken.

Ik vloog door 110-115 maar 116-120 was hier ook een stukje trager, voelde toch alsof mobs trager dood gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 22:33
Beetje frustratie hoe weinig wapens er droppen. Na altijd een wapen te hebben door een artifact is dit toch wel rete irritant. Loop met beide specs nog met poepwapens van het lvlen rond. Zit op 325 ilvl, maar kom niet verder omdat ik dus gewoon geen weapon drops krijg.......Zijn ook maar 4 bosses in alle dungeons die er 1 kunnen droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Zelfde hier, nog steeds een 285 wep en shield :+) ik krijg wel de juiste dungeons ervoor maar het dropt niet, maar hier ook dat er maar 2 of max 3 tank shields droppen in heel die dungeons, zelfde met one handed weps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Net ook eerste mythic dungeon gedaan. Ging op zich redelijk soepel.
Alleen...... geen..... enkele......drop :( :(

Wtf Blizz, leuk die personal loot, maar dit slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Zelf had ik geen moeite met single target enemys. Weet je zeker dat je niks moet doen? Want vaak als een singel target te sterk is moet je hem met een item nerfen. Zijn aantal quest waar je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:14
Mensen die exploit aan het runnen? Had vandaag 2x die dune scavenger maar je kan er maar 1 dragen helaas. Dus die ene maar moeten gebruiken. Daarnaast nog een gun geloot dus voor ongeveer 500k goud erbij ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:55
Holy shit wat ziek hey! gewoon net weer een worlddrop gekregen. 350 epic cloak. het eerste uur van BFA vond ik een ring die ik heb verkocht voor 450k. deze ga ik ook maar gewoon verkopen denk ik. Wil toch die dino uiteindelijk halen.. en dat ilvl komt wel goed straks als de raid er is.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik heb nog geen enkele expansie een mount of boe gevonden zolang die een ton gold waard zijn, misschien een hidden message dat ik ook ooit eens in mn leven moet exploiten als er een exploit is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:12
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:06:
Beetje frustratie hoe weinig wapens er droppen. Na altijd een wapen te hebben door een artifact is dit toch wel rete irritant. Loop met beide specs nog met poepwapens van het lvlen rond. Zit op 325 ilvl, maar kom niet verder omdat ik dus gewoon geen weapon drops krijg.......Zijn ook maar 4 bosses in alle dungeons die er 1 kunnen droppen.
Dat is echt mijn vloek met elke WoW expansion (op Legion na dan). Ik loop nog rond met een 280 wapen en zelfs een 260 off-hand terwijl de rest van mijn gear wel al genoeg zou moeten zijn voor heroic dungeons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Hoe zit het nu eigelijk met item lvl en HP op de lagere levels

In TBC had ik bijvoorbeeld op lvl 70 bij 9K hp met ilvl 128

Hoe gaat de schaling nu precies tot 120 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:12
Ligt het aan mij of zijn er deze expansion erg veel bugs en/of exploits (oa cooking en de mount quest share) die het tot in de live game hebben gehaald in tegenstelling tot eerdere expensions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik heb geen mount en geen BOE purple gevonden....zoals gewoonlijk :(
Heb wel 230 k gold verdiend met darkmoon cards verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:26
Ik durf me zelf niet aan de boe crafting te wagen. Heb het gevoel dat ik niet uit de kosten kom, msh is dit realm afhankelijk ook. Bij mij is het ruwe ore en herbs waar het geld zit 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Op dit moment ben ik Item LvL 318, offhand dagger en broek voorkomen dat ik boven 320 ben. Dit resulteert in moeilijkheden omtrent puggen mythic dungeons.

Nog altijd op zoek naar een semi-hardcore raiding guild op Silvermoon Alliance. Mocht ik geen succes hebben richt ik zelf een guild op. Heb vanuit het verleden hier aardig goede ervaring mee.

Zijn er hier nog mensen die het zien zitten om 3 maal per week te raiden? Doel is om HC en Mythic te clearen wanneer het relevant is. Wellicht idee om dan samen een guild op te zetten.

Een tweakers/dutch only guild zie ik niet zitten.

Vandaag kan ik helaas niet spelen :( baal als een stekker heb dan meteen het gevoel achter de feiten aan te lopen maar goed het is niet anders.

Succes iedereen die wel lekker kan spelen vandaag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Katmi schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:08:
Zelfde hier, nog steeds een 285 wep en shield :+) ik krijg wel de juiste dungeons ervoor maar het dropt niet, maar hier ook dat er maar 2 of max 3 tank shields droppen in heel die dungeons, zelfde met one handed weps.
Als je die simpele nesingwary quest doet met die wanted quest krijg je iig een wapen van 298 die natuurlijk met een beetje geluk hoger kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:08
038Zwolle schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

Als je die simpele nesingwary quest doet met die wanted quest krijg je iig een wapen van 298 die natuurlijk met een beetje geluk hoger kan worden.
Kijk, nadat ik per ongeluk mijn wapen heb gescrapped is dit een handige opmerking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Nu lvl 119 op mijn DH main. Op 118 was ik maar eens begonnen met mijn war campaign. Die is voor nu ook klaar (als in, kan niet verder want nog geen 120). Dus nu maar gaan beginnen aan mijn laatste zone. Ik kan me wel vinden in wat andere zeggen omtrent de quests. Het is heel veel 'verzamel 10 dit, vermoord 10 zo'. Maar ik persoonlijk vind het niet afbreuk doen aan de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Laatst online: 16:12
038Zwolle schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

Thanks voor de tip! Ook eindelijk mijn weapon te weten upgraden nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Gebruik iemand hier TSM4? Wil me er eens in gaan verdiepen, maar volgens mij is dit gewoon next level. Je moet er zelfs een aparte service voor installeren?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ff aan het prutten met m'n UI. Nu heb in het verleden kgPanels en LitePanels gebruikt om een layout te bouwen. Aangezien die addons al tijden niet meer zijn geupdate, vroeg ik mij af er een alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Laatst online: 18-06 08:31

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Zeror schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:59:
Ik ben ff aan het prutten met m'n UI. Nu heb in het verleden kgPanels en LitePanels gebruikt om een layout te bouwen. Aangezien die addons al tijden niet meer zijn geupdate, vroeg ik mij af er een alternatief is.
Bartender 4?

Ik gebruik zelf Gw 2 ui en elvui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
grote_oever schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:19:
Gebruik iemand hier TSM4? Wil me er eens in gaan verdiepen, maar volgens mij is dit gewoon next level. Je moet er zelfs een aparte service voor installeren?!?!
Ik gebruik TSM4, de losse tool is voor het binnenhalen van AH prijzen van AH items in de regio en/of server, zonder kan je ook werken, maar dan moet je elke keer de AH scannen voor de huidige prijzen, en dat kost gewoon stukken meer tijd dan de tool op de achtergrond laten draaien.

TSM kan heel veel, maar afhankelijk van wat je er mee wil kan het redelijk simpel werken, ik gebruik het puur voor AH posten van m'n items die zijn onderverdeeld in groepen. Bij elke groep geef je aan welke items in die groep moeten vallen, vervolgens kan ik per groep dan een speciale pricing, stackgrootte en posttijd hanteren op basis van marktwaarde, of een algemene aanhouden. Zo post ik dus bags bv op stacks van 1, met een max van 5 auctions. Herbs kan je dus bv doen met een stackgrootte van 20, of 50.

Het lastigste is het bepalen van de juiste formules van de prijzen, daar kan je heel ver mee gaan, op basis van marktprijs, of op crafting costs met daarbovenop bv een x bedrag, of percentage.

Ik zou zeggen, begin is met 1 groepje van items die je wilt verkopen, en ga daarmee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DidierB schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Bartender 4?

Ik gebruik zelf Gw 2 ui en elvui.
Bartender gebruik ik al. Met kgPanels/LitePanels kon je rechthoeken/panelen voor grafische elementen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Ik probeer het te gebruiken :), maar dan zonder die aparte desktop app. Ik betrouw dat niet echt, maar that's just me :). Vind de market data van andere realms eerlijk gezegd ook niet zo interessant. Je verkoopt toch gewoon op je eigen realm, dus wat boeit het vind ik dan om te weten dat de prijs op een andere realm twee keer zo hoog is.

Ben nu aan het proberen om doormiddel van external sources (Auctionator & Undermine J) ook een deftige prijssetting te bekomen. Weet alleen nog niet of dit wel goed werkt :). Ik hou me voorlopig vooral bij het simpelweg undercutten aangezien de prijzen echt niet voorspelbaar zijn.

De crafting addon en mailing gebruik ik wel gewoon veel, die zijn gewoon handig om dingen door te sturen en in bulk te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:51
Zeror schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:15:
[...]

Bartender gebruik ik al. Met kgPanels/LitePanels kon je rechthoeken/panelen voor grafische elementen toevoegen.
Ik gebruik kgPanels nog gewoon. hij is inderdaad al tijden niet meer geupdate maar als je load out of date addons aanzet doet hij het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:53

Oxigeon

En zo is dat!

Powerblast schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:25:
[...]

Ik probeer het te gebruiken :), maar dan zonder die aparte desktop app. Ik betrouw dat niet echt, maar that's just me :). Vind de market data van andere realms eerlijk gezegd ook niet zo interessant. Je verkoopt toch gewoon op je eigen realm, dus wat boeit het vind ik dan om te weten dat de prijs op een andere realm twee keer zo hoog is.

Ben nu aan het proberen om doormiddel van external sources (Auctionator & Undermine J) ook een deftige prijssetting te bekomen. Weet alleen nog niet of dit wel goed werkt :). Ik hou me voorlopig vooral bij het simpelweg undercutten aangezien de prijzen echt niet voorspelbaar zijn.

De crafting addon en mailing gebruik ik wel gewoon veel, die zijn gewoon handig om dingen door te sturen en in bulk te craften.
Waarom die desktop app neiet gebruiken. Als je die update is die ook 100% accuraat. Die gebruik ik ook sinds jaar en dag. Market Data van andere realms vind ik soms handig als het spul wat ik vind niet op mijn realm te vinden is. Dan weet ik wat deze ongeveer op andere realms waard is. Met die desktop app heb je dus ook geen external sources meer nodig aangezien UNdermine Journal eigenlijk hetzelfde doet als die app.

Sinds TSM4 vind ik die crafting nog een beetje lastig in elkaar zitten. Maar dat mag de pret niet drukken. Dan switch ik wel over naar de WoW standaard layout

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 15:43
Hey allen,

Sinds 2013 geen Wow meer aangeraakt maar het jeukte en drie maanden subscriptie genomen.

Ingelogd en blijkbaar zijn al mij characters verdwenen... Zal een ticketje moeten aanmaken vrees ik.

Dat gezegd zijnde wou ik sowieso misschien eens volledig aan de alliance kant herbeginnen. Is er een server die jullie kunnen aanraden met een leuke Nederlandstalige community? Was er ook niet ergens een tweakers gilde?

Alvast bedankt en misschien tot in het spel.

Afuni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Je moet je er even in verdiepen maar het is niet heel lastig. Als je de desktop app downloadt en een blogje volgt ben je in principe in 10 minuutjes klaar. Maar, zoals gezegd, ligt de kracht echt in zelf uitzoeken waar je naar op zoekt bent en kun je wellicht mooie deals vinden via TSM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Anoniem: 316512 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:04:
[...]

Je moet je er even in verdiepen maar het is niet heel lastig. Als je de desktop app downloadt en een blogje volgt ben je in principe in 10 minuutjes klaar. Maar, zoals gezegd, ligt de kracht echt in zelf uitzoeken waar je naar op zoekt bent en kun je wellicht mooie deals vinden via TSM.
Wil het met name gebruiken voor crafting mats in het begin. Later volgt diepgang wel. In verleden heb ik met mats veel geld verdient in combinatie met auctioneer.
Zeror schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:59:
Na meer dan 10 jaar UI addons te hebben geprobeerd moet ik dit toch opgeven. Je kunt mooie dingen ervan maken, maar 9 van de 10 keer werken ze na een tijdje niet meer. Vroeger altijd KgPanels en bartender gebruikt, maar toen omdat legion de addons kapot maakte overgestapt naar moveanything. Nu is deze juist buggy. Dus in BfA heb ik het bij de default UI gehouden.
Isaya schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:50:
Ligt het aan mij of zijn er deze expansion erg veel bugs en/of exploits (oa cooking en de mount quest share) die het tot in de live game hebben gehaald in tegenstelling tot eerdere expensions?
Nee valt wel mee hoor. Zulke dingen heb je elke expansion. Meestal duurt het twee weken en alles is weer goed en de bugs zijn er uit.
hanswfje schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:26:
Nu lvl 119 op mijn DH main. Op 118 was ik maar eens begonnen met mijn war campaign. Die is voor nu ook klaar (als in, kan niet verder want nog geen 120). Dus nu maar gaan beginnen aan mijn laatste zone. Ik kan me wel vinden in wat andere zeggen omtrent de quests. Het is heel veel 'verzamel 10 dit, vermoord 10 zo'. Maar ik persoonlijk vind het niet afbreuk doen aan de expansion.
Dit is echt de reden waarom BfA één van mijn slechts expansions is die er tot nu toe uitbracht zijn. Ja, sorry.. ik zal wel in herhaling volgen. Maar heb echt het idee dat ik iets over het hoofd zie of dat ik iets fout doe. Meeste mensen genieten ervan.. maar ik heb echt geen idee hoe je van deze expansion kan genieten. Zuldazar maakt het gelukkig nog goed (muziek/omgeving). Diepte punt was voor mij MoP en daarboven komt deze expansion. Deze expansion komt onder WoD. Maar misschien komt het ook doordat we van Legion af komen en dit was ver uit één van de beste leveling expansions die er zijn. Persoonlijk is WotlK nog steeds de beste leveling expansion voor mij. Misschien ook omdat het komt door het gevoel wat ik erbij had.

[ Voor 67% gewijzigd door grote_oever op 19-08-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
grote_oever schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:47:
[...]

Wil het met name gebruiken voor crafting mats in het begin. Later volgt diepgang wel. In verleden heb ik met mats veel geld verdient in combinatie met auctioneer.
Het is idd niet zo lastig als het lijkt. Gewoon ff doorzetten en je hebt het zo draaiende. Ik zou gewoon een paar simpele groepen maken en zien dat je die goed krijgt. Je moet er echter wel echt mee bezig zijn de laatste dagen wil je geld verdienen. De prijzen stijgen en dalen zo snel dat je bijna elk uur moet checken of er geen deals of undercutting is gebeurd. TSM maakt vind ik vooral de bulk acties wat handiger. Als het echter is om je spullen zo snel mogelijk op de huidige marktwaarde op de AH te krijgen, vind ik auctionator beter. Ik gebruik nu een combinatie van beide, werkt tot nu vrij goed. Uiteindelijk is het een spelletje op zich, maar wat extra gold kan nooit kwaad :).

Edit: Vraagje, waar halen jullie Expulsom? Ik kom te kort :p...

[ Voor 7% gewijzigd door Powerblast op 19-08-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Powerblast schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Edit: Vraagje, waar halen jullie Expulsom? Ik kom te kort :p...
Gear scrappen in de scrapper. Dat is de enige manier om aan Expulsom te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
JDdeV1992 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

Gear scrappen in de scrapper. Dat is de enige manier om aan Expulsom te komen!
Dan moet ik maar terug gaan questen, wordt tijd ook :). Ben level 118 net en heb net drustvar uit, de rest komt van herbs gatheren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 21:13
@Retonator wat betreft legion: volgens mij is dat prima mogelijk.
Ik ben nu een DH aan het levelen zo kan ik toch nog 98 -> 110 ervaren (wel zonder echte artifacts).
In eerste instantie ben ik met mijn 110 boost char legion content gaan spelen maar dit voelde toch niet zo goed aan, ik heb al zin om met een groepje wat dungeons te doen (als ze het niet erg vinden mij op sleep touw te nemen ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Retonator op 19-08-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Net zowel een WF als een TF item uit een WQ mogen looten. Toch weer 340 + 350 erbij :). Heel veel geluk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lief dagboek,

weer een dag voorbij met vele dungeons, zowel mythic als heroic. Waar ik wederom geen loot heb mogen ontvangen. Gaat lekker!
Nog steeds geen wapen, ga me afvragen of ze wel in het spel zitten van hoger dan 298. Er zou een oorlog gaande zijn, maar met dat wapentekort kan dat nooit bloederig zijn.

Morgen weer kansen I guess.....

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2018 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 08:36
Zijn hier ook mensen die in drukke gebieden of in een 5 man niet hele beste fps halen? Questen is lekker 144 heb een asus 144hz gsync met een 1080 En Ryzen 1600x naar in een 5 man zit hij rond de 55 / 65 op setting 5..... volgens mij was dat 2 weken geleden stukken hoger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
De nieuwe Dark Legacy Comic gaat over het questen in BfA _O-

Ik kan er mij ongeveer in herkennen, zeker gisteren toen ik de laatste chapters deed in Drustvar.
An sich heb ik geen problemen met het questen op dit moment, alles is nieuw en ik neem mijn tijd om elk hoekje en kantje te verkennen. Deze comic is natuurlijk weer flink bij de haren getrokken ;)

Wat ik een minder puntje vind bij het questen zijn die 'post-its' met extra quests die je blijkbaar altijd tegenkomt wanneer je ergens naar toe gestuurd wordt. Dit is uiteraard subjectief, maar ik heb liever op voorhand een lijstje van al de quests die ik moet doen in een pocket, ipv telkens weer te vertrekken met twee quests en er dan toch vier of vijf te moeten doen. Vooral omdat deze gimmick consistent gebruikt wordt, of zo heb ik het toch ervaren in Tiragarde en Drustvar. De derde regio moet ik nog aanvatten, maar ik ga er van uit dat dit zo blijft...
Afbeeldingslocatie: https://www.darklegacycomics.com/comics/644.jpg

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Ik vond Stormsong wellicht net wat erger wat questspam betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-01 11:00
Katmi schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:27:
Vreemde beslissing want Fury is imo stukken beter dan Legion ( qua speelstijl dan, ik heb het niet over verloren artifact traits ) dingen als enrage en dmg taken while enraged zijn aangepakt en overall speelt het als een trein die 200km/h gaat waardoor je je ook echt als een raging berserker voelt.

Maar misschien dat je problemen tijdens de pre patch ergens anders lagen dan de speelstijl.
Ik vond Fury in Legion ook al fijn spelen, was verrast toen ik mijn warrior naar 110 levelde over het fenijn dat deze speelstijl met zich meedraagt. In derdad tijdens de pre-patch events leek het zelfs te zijn verbeterd en hoewel niet mijn main ga ik de warrior toch wee meer aandacht geven sinds TBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Anoniem: 613510 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:57:
[...]

Ik vond Stormsong wellicht net wat erger wat questspam betreft :+
Ja, voor mij was Stormsong de "ergste" van de drie zones wat dit betreft, moet vaak inzoomen op de map om alles afzonderlijk te kunnen zien - een geklont zooitje van quests.

Maar even goed een toffe zone met veel verhaal :) - LOVE IT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Afgelopen donderdag 120 bereikt \o/ Normaal hou ik me bezig met gearen en mythic raids maar denk dat ik deze uitbreiding lekker rustig aan doe en chill. (Druk met werk). Rep farmen. World Quests. Oud content wat ik nog niet klaar heb. En mounts farmen :3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:46
SideShow schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:47:

Prot en complex? Je hebt in totaal 3 of 4 abilities die je gebruikt (afhankelijk van Devastator talent) in je normale rotatie. Daarbij is de dps tijdens het levelen prima. Je doet geen arms of fury dps maar dps zoals andere tanks en dat is prima.
MadDogMcCree schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 02:11:
Ik heb inmiddels wel genoeg gespeeld om een klein oordeel te vellen, en eerlijk gezegd ben ik niet heel positief. Niet dat dit een slechte expansion is, want ik vind de zones tof, maar ik heb dit al eerder gespeeld; Legion.
En wat je in Legion hebt gedaan, heb je ook al in alle andere expansions gedaan. Een main questline en een heleboel side quests. Waarbij vroeger de side quests niet eens fijn in de buurt lagen of je van hot naar her stuurden.
Wat ik ook erg jammer vind is dat de introductie van het andere eiland maar karig is. Je krijgt als Alliance speler amper iets mee van het eiland, behalve dat het een lootzone is voor World Quests. Dat is echt zonde, een deel van het Alliance (en Horde) verhaal had zich moeten afspelen op het andere eiland, althans, dat vind ik.
De War Campaign speelt zich af op het andere eiland.
Het voelt allemaal zo copy-paste aan. Begrijp me niet verkeerd, ik blijf nog wel even spelen (sowieso mijn Horde karakter nog naar 120), alleen al voor het verhaal, maar ik mis toch echt nieuwigheden in de huidige end-game. Waar ik in Legion dagelijk Artifact Power ging verzamelen om mijn Felo'melorn te levelen, zie ik me dat niet doen met Azerite.
En Blizzard wilde daar ook vanaf want dat is 1 van de meest gehoorde klachten geweest tijdens Legion. Dat men maar AP moet blijven verzamelen. Overigens is dit geweest in het begin van Legion, toen je nog nauwelijks Artifact Knowledge had en je het gevoel had dat je nauwelijks AP kreeg ten opzichte van het level waar je op zat.
AP verzamelen nadat iedereen standaard AK25 kreeg was een stuk makkelijker.

Warrior is prima. Arms is zoals altijd in het begin van een expansion net even wat sterker t.o.v. fury, maar verder kijkende naar andere classes/specs draaien ze prima mee. Daarbij wil je als fury geen crit maar haste/mastery en zal je merken wanneer je haste wat hoger begint te worden, dat je dps ook beter zal worden.
Daniel168 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:07:
Nee
Je bent binnen ~10/12 uur op max level als je wilt, wat een prima snelheid is voor het levelen. Daarnaast ben je tijdens het levelen undergeared en kan je inderdaad niet de hele wereld pullen zoals je op het einde in Legion kon doen in welfare epics. Dat is zelf niks anders dan tijdens vanilla WoW.
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:10:

Wow, 1 dungeon en meteen klagen over geen loot. Ik zal je even uit de droom helpen, maar ook in Legion kon je een mythic doen met group loot en geen enkele drop krijgen. Wanneer je alle 10 de mythics deze week hebt gedaan en dan nog steeds geen loot, dan mag je eens klagen.
Powerblast schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:25:
[...]
Vind de market data van andere realms eerlijk gezegd ook niet zo interessant. Je verkoopt toch gewoon op je eigen realm, dus wat boeit het vind ik dan om te weten dat de prijs op een andere realm twee keer zo hoog is.
Region data is interessant als je je bezig houdt met rare drops (transmog, recipes, mounts). Daar kan je items bij hebben die 100k+ waard zijn en kan voorkomen dat deze op jouw server niet op AH staat. Je wil dan wel de juiste waarde aan het item geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

Je bent binnen ~10/12 uur op max level als je wilt, wat een prima snelheid is voor het levelen. Daarnaast ben je tijdens het levelen undergeared en kan je inderdaad niet de hele wereld pullen zoals je op het einde in Legion kon doen in welfare epics. Dat is zelf niks anders dan tijdens vanilla WoW.
Niet voor iedereen, ik ben 114 en ik ben al tegen de 8 uur bezig. Ben ik over het algemeen niet echt snel met levellen maar vooruit. Helemaal als je die k#* allies tegen komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:03
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:10:

Dit weekend alle mythic dungeons completed met de guild, onze ervaring is dat iedereen minimaal 1 item krijgt per dungeon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:46
Maduth schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:28:
[...]

Niet voor iedereen, ik ben 114 en ik ben al tegen de 8 uur bezig. Ben ik over het algemeen niet echt snel met levellen maar vooruit. Helemaal als je die k#* allies tegen komt :+
Je kan er zeker langer over doen, maar als je echt leveled om zo snel mogelijk max level te zijn is dat prima te doen binnen een uurtje of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 18-06 15:03
Mochten de questen en lore je verder niet interesseren kun je ook de addon Azeroth auto Pilot gebruiken. Deze skipped alle cinematics, quest windows, geeft aan wat het beste pad is om te nemen enzv.

Hiermee zat ik zelf met 2 characters binnen 8 uur op 120.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Is de nieuwe update nog wat? ben inmiddels al een jaar of 6 gestopt. Wil misschien wat casual gaan spelen na mijn vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

xavento schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:34:
Mochten de questen en lore je verder niet interesseren kun je ook de addon Azeroth auto Pilot gebruiken. Deze skipped alle cinematics, quest windows, geeft aan wat het beste pad is om te nemen enzv.

Hiermee zat ik zelf met 2 characters binnen 8 uur op 120.
Is dat niet bijna het zelfde als DE Zygor Guide? Of dat is dat zo 2014 ... die ZYGOR guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 18-06 15:03
Maduth schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Is dat niet bijna het zelfde als DE Zygor Guide? Of dat is dat zo 2014 ... die ZYGOR guide?
Vrijwel hetzelfde, echter is dit gratis en Zygor volgens mij betaald.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Ik speel nu Warrior, level 120. Aangezien de queue's echt een drama waren ben ik gaan Tanken met Fury gear + 286 shield and weapon.

Eigenlijk vind ik tanken op een Prot warrior wel leuk. Misschien nog leuker dan DPS, wanneer ik me een beetje verdiep in de tacts kan het wel een main dingetje worden.
Gisteren de eerste Mythic getanked (Boralus quest) op ilvl 311 met 286 shield and weapon (haha wtf). Dit ging goed en gewoon alle 4 de bosses gekilled.

Echter wil ik mijn Fury spec ook niet helemaal opgeven zeg maar. Ik ga deze week tank gear grinden (had voorheen loot gewoon op Fury staan tijdens het tanken).
Hebben jullie tips om 2 verschillende spec's te managen op 1 character? Of is het beter een 2e character (puur tank) te levelen.

Groetjes en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06 12:56
Heerlijke expansion so far. Mythic dungeons zijn weer een verademing, je kan zien dat ze gemaakt zijn met mdi in het achterhoofd. Questen ging in een lekker tempo naar 120, geweldig verhaal in alle zones. Nu op naar de 340 en dan kan het raid festijn gaan beginnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Flaxourne schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:44:

Hebben jullie tips om 2 verschillende spec's te managen op 1 character? Of is het beter een 2e character (puur tank) te levelen.

Groetjes en bedankt!
Ik probeer hetzelfde met DK, Frost voor questen nu (gaat iets sneller), en Blood voor dungeons (snelle queue). Probleem is gear, met name trinkets, rings en weapons - deze dropped zowiezo al niet zo vaak, maar om per spec een eigen set te hebben wordt al moeilijker. Rest van de gear is niet zo een probleem om twee sets te krijgen. Ik heb diverse sets Head/Shoulders/Chest en dus makkelijk om deze per spec een eigen setje te hebben, reforge dan ook nog niet nodig gehad.Gewoon een beetje geluk hebben eigenlijk. Je kan de drops beinvloeden met spec voor loot (rechtermuisclick op je character) maar het lijkt alsof dit niet veel uitmaakt voor secondary stats - krijg nog steeds 2h op blood met crit ipv hast bijvoorbeeld, of op frost hast ipv crit. Beetje geluk is ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-06 23:59
Ben zelf weer begonnen van het weekend nadat ik rond kerst afscheid heb genomen met Legion :)

De expension was niet helemaal naar mijn smaak, te veel van het zelfde - ja dit heb je vaker bij WoW - maar world quests, daily objectvies etc werden me snel beu.

Ben nu level 101 na ongeveer 3 uurtjes spelen, doe alles lekker rustig, cinematics bekijken etc.

Tot nu toe ben ik te vrede over de expsansion maar enigszins wel teleurgesteld in de classes. Geen nieuwe talenten, spells of game play. Ik speel mage en arcane is echt niet meer leuk! dus dan maar frost gaan spelen.. voelt exact het zelfde aan, met een aantal aanpassingen in procs etc maar rotatie lijkt wel het zelfde te zijn.. Misschien maar eens een andere class spelen.. :+

Hoe vinden jullie de 'end game' tot nu toe? Al informatie over fly mounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Ik vind de end-game prima eigenlijk. Moet nog een paar chapters in mijn laatste zone voor de achievement. Paar WQ's gedaan voor Gear, paar normal dungeons gedaan. Zit nu op 291.

Verder reps reps en nog meer reps. Voor onder andere de pathfinder part one en de mag'har orcs. En uiteraard om mijn war campaign verder voort te zetten.

Hoop over een paar dagen heroics te kunnen gaan doen met m'n guildies. Had gister in 2 dungeons 4 x loot. Die booste m'n ilvl wel aardig. Ik was er zelfs zo van overtuigd dat mijn geluk niet op kon dat ik een uur of 3 pterrodex skyterrors heb gefarmd..... Geen egg gezien..

[ Voor 29% gewijzigd door hanswfje op 20-08-2018 10:02 ]

Pagina: 1 2 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.