RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:30:
Ik heb een vraag aan iedereen die zich kostelijk vermaakt bij het levelen van characters vanaf level 1.
Welke methode gebruiken jullie om zo snel mogelijk maximaal level te zijn?
Want ik hoor doorgaans: dungeons spammen! --> maar daar word ik echt echt echt heel erg simpel van (vind ik gewoon niet leuk om te doen)
Questen daarentegen vind ik een stuk leuker --> maar heb het allemaal al zo vaak gedaan...
Met andere woorden; ik wil heel graag nog meer characters levelen naar max level (zoals de DID en overige gnomes), maar op dit moment ben ik gewoon heel snel "bored" tijdens het proces...
Tips... tricks... welke nog niet eerder gedeeld zijn? (dus combinatie van dungeons en quests is in dit geval ook een "obvious" antwoord).
Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met een methode die niet goed bekend is maar wel echt als een MALLE werkt...
Ik ben mij er van bewust dat de kans heel groot is dat hier geen antwoord op is en dat het een kwestie is van doorbijten
Gebruik zoveel mogelijk heirloom gear. Elk beetje xp boost helpt.
Elke dungeon 1x doen is het sowiezo wel waard, want de meeste hebben ook quests waardoor elke 1e run op een character veel waard is. Genoeg die je 1-2 levels opleveren in 1 run.
Gebruik verder levelling guide om je te helpen optimaal te questen tijdens het wachten in de que.
Denk ook aan gathering professions (skinning/herb/mining) want gathering geeft ook xp. Datzelfde geldt voor PVP en mini-pet battles. Misschien niet 100% optimaal, maar samen met dungeons/questing kan het wel net dat beetje extra afwisseling geven om vol te houden.
Als je meerdere alts wilt (zoals jij klinkt) denk dan ook aan de rested xp bonus om omheen te spelen, zodat je uiteindelijk in totaal de minste tijd kwijt bent. Dus maar 1x per week de alt spelen en de rest gewoon je main. Of elke dag een andere alt, whatever works for you.
In kalender dagen ben je dan veeeel langer onderweg dan een week doorbijten, maar in absolute tijd spelen kun je het dan nog verder terugbrengen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Xanaroth op 19-09-2018 14:00
]