Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ook hier al weer geswitched naar m'n legion main. Zat heerlijk in de flow met m'n outlaw rogue, genoot van het levellen, totdat ik 120 werd. Er kwam zo'n shitstorm over me heen aan dingen die ik kon doen en moest doen (soort OCD ofzo). 1 van die dingen was hoog ilvl halen. Nu ben ik 336 in een mum van tijd (dankzij WF) en ben het beu op m'n rogue. Geen zin om dungeons te doen, en bij M+2 kom ik er niet in.
Nu m'n ret pala naar 120 brengen. En dan maar weer kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:49:
[...]

Frost vind ik niet zo leuk omdat het nogal een simpele spec is. In Legion wel veel gespeeld en in de pre-patch ook wel maar niet mijn ding. Je kunt maar weinig fout doen, net als bij Beast Mastery Hunter of Havoc DH bijvoorbeeld. Een van de grootste nadelen van Frost in BFA is dat je twee wapens moet hebben en wapens krijgen is nou juist een probleem.

Tanken is leuk maar helaas is er in mijn guild op dit moment geen ruimte voor nog een tank. Ik tank wel mythics maar raiden is waar het echt om draait.

DK is sinds WotLK al mijn favoriete class geweest dus ik baal er echt van dat Unholy het zo matig doet op dit moment. Frost was leuk toen je nog met een two hander kon spelen maar dat is helaas al lang niet meer mogelijk.
Ik ken het probleem van de Frost DK wel. In Legion ook veel gemained omdat ik wist dat ik daar mee uit de voeten kon komen vergeleken met de Havoc DH van die dagen waar ik heel veel problemen mee had. Qua wapens denk ik dat erg veel geluk heb gehad aangezien ik een 370 en 360 heb. Naast die wapens heb ik er ook niet veel zien droppen tevens. Het probleem van Frost zou denk ik vooral voor een lange tijd blijven. Frost wordt niet meer developed met een 2hander in gedachten want zelfs je skills vereisen het. Blizz wilt het niet dat je dat op die manier speelt en hebben alles daar aan gedaan.

Tevens zijn er genoeg fouten te maken als DH in combinatie met talents en rotatie waardoor je naar beneden zinkt als een baksteen DPS wijs. Dit is vooral single target. AoE...daar kan je weinig fout doen.

DK is een hele leuke class en sinds wotlk vooral gemained op wat tripjes naar andere classes na voor een raid tier. Ik kwam altijd wel terug bij de DK uiteindelijk. Momenteel in BfA zie ik dat niet zo snel gebeuren aangezien ik dik tevreden ben over de DH.

Als je liefde echt DK is, blijf er gewoon bij. Probeer even te simmen wat je zou moeten doen op single target en kijk wat jezelf doet. Als het er ver onder ligt even wat guides doorlezen om even een refresh op je rotatie te doen. Sim je er naar dan zou je even door de zure appel heen moeten bijten tot je weer wat buffs krijgt. Als je guild daar heel moeilijk over doet kun je altijd de sims aanleveren met je logs. Als iets niet meer kan doen dan houd het een beetje op. Maximale wat je kunt doen is je best doen

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kadardar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:02:
[...]

Ik ken het probleem van de Frost DK wel. In Legion ook veel gemained omdat ik wist dat ik daar mee uit de voeten kon komen vergeleken met de Havoc DH van die dagen waar ik heel veel problemen mee had. Qua wapens denk ik dat erg veel geluk heb gehad aangezien ik een 370 en 360 heb. Naast die wapens heb ik er ook niet veel zien droppen tevens. Het probleem van Frost zou denk ik vooral voor een lange tijd blijven. Frost wordt niet meer developed met een 2hander in gedachten want zelfs je skills vereisen het. Blizz wilt het niet dat je dat op die manier speelt en hebben alles daar aan gedaan.

Tevens zijn er genoeg fouten te maken als DH in combinatie met talents en rotatie waardoor je naar beneden zinkt als een baksteen DPS wijs. Dit is vooral single target. AoE...daar kan je weinig fout doen.

DK is een hele leuke class en sinds wotlk vooral gemained op wat tripjes naar andere classes na voor een raid tier. Ik kwam altijd wel terug bij de DK uiteindelijk. Momenteel in BfA zie ik dat niet zo snel gebeuren aangezien ik dik tevreden ben over de DH.

Als je liefde echt DK is, blijf er gewoon bij. Probeer even te simmen wat je zou moeten doen op single target en kijk wat jezelf doet. Als het er ver onder ligt even wat guides doorlezen om even een refresh op je rotatie te doen. Sim je er naar dan zou je even door de zure appel heen moeten bijten tot je weer wat buffs krijgt. Als je guild daar heel moeilijk over doet kun je altijd de sims aanleveren met je logs. Als iets niet meer kan doen dan houd het een beetje op. Maximale wat je kunt doen is je best doen
Als ik m'n char sim zou ik rond de 10,7K moeten doen. Afhankelijk van de fight zit ik op 8-9K. Bij AOE fights zoals Zul kan ik gebruik maken van de vele adds om mijn DPS flink op te krikken maar single target voelt gewoon kut.

Ik moet maar doorbijten denk ik maar op dit moment haal ik weinig genot uit m'n class (en wellicht BFA in het algemeen).

Af en toe speel ik op een BM Hunter altje (voornamelijk om herbs te farmen), speelt heel erg leuk maar je kunt dat echt met twee vingers in je neus spelen en dat gaat in raids wel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap; de contribution van Alliance gaat wel als een malle... 61% alweer. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
RustStorm schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:38:
Holy crap; de contribution van Alliance gaat wel als een malle... 61% alweer. :)
Nou blij dat ik gister alle rares al gekilled heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
perryvdbosch schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:38:
[...]

Nou blij dat ik gister alle rares al gekilled heb :)
Je hebt sowieso nog een week de tijd om dat te doen nadat ze 100% hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:49:
[...]

DK is sinds WotLK al mijn favoriete class geweest dus ik baal er echt van dat Unholy het zo matig doet op dit moment. Frost was leuk toen je nog met een two hander kon spelen maar dat is helaas al lang niet meer mogelijk.
Unholy matig? Dan heb je toch heel andere ervaring dan ik. Het is een heel gevarieerde spec die leuk is om te spelen. In Mythic+ ben je echt wel een van de nuttigste specs, je Aoe dmg is super en ook single target bosses in m+ die niet lang leven ben je echt wel goed omdat je best veel cd's hebt die voor een hoge start dps zorgen. Daarnaast heb je grips, stuns, cc 5min undead control is in veel instances echt goed en interrupts.
Mobility is een minpunt maar echt een deal breaker vind ik dat niet.
In raids zit ik bij single target fights toch ook makkelijk in de top. Alleen mythrax is de enige boss waar unholy echt slecht op zijn naar mijn mening.
Nee voor mij is Unholy nog altijd een van de leukste specs om te spelen op dit moment.

Enige reden waarom Unholy zo laag staat op rankings is omdat alle mythic raiders enkel frost spelen omdat die puur single target beter is. Laat alle dk's eens unholy spelen en dan gaat die ook wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Zondag ook meer weer BFA aangeschaft en een sub genomen.
Hopelijk hou ik het nu langer vol dan 2 weken.
Gelijk mijn boost gebruikt om een compleet andere char te spelen (BM hunter)
Misschien dat dat de aandacht wat langer blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:34:
[...]

Als ik m'n char sim zou ik rond de 10,7K moeten doen. Afhankelijk van de fight zit ik op 8-9K. Bij AOE fights zoals Zul kan ik gebruik maken van de vele adds om mijn DPS flink op te krikken maar single target voelt gewoon kut.

Ik moet maar doorbijten denk ik maar op dit moment haal ik weinig genot uit m'n class (en wellicht BFA in het algemeen).

Af en toe speel ik op een BM Hunter altje (voornamelijk om herbs te farmen), speelt heel erg leuk maar je kunt dat echt met twee vingers in je neus spelen en dat gaat in raids wel vervelen.
10.7K... welk ilvl moet ik me daar bij indenken? Heb je wel de goede talents voor single target? Want sims worden gebaseerd op de opties die je neemt maar ook je huidige actieve talents. Als je AoE talents neemt en gaat simmen op single target is het vanzelf sprekend dat die naar beneden kelderen als een malle.

Heb je ook genoeg rekening gehouden met stat weights en je azerite traits in dat geval? Een ilvl upgrade is niet altijd perse een DPS upgrade namelijk. Daar kan ook een verschil bij komen als je simmed op bepaalde opties ST vs AoE kunnen totaal anders stats gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:45:
[...]
Nu hard bezig met recruiten om elke week gewoon een vol team te hebben, maar iedereen op de realm(frostmane) is naar DPS aan het zoeken zo lijkt het. Ook wil ik er graag een HPally bij, maar die zijn ook niet te vinden.
Waarom is dat als ik vragen mag ?
Ik bedoel : Waarom zoek je er 1 en waarom zijn ze er niet ?

Ik ben er nu 1 aan het levelen (lvl 112 nu) en het bevalt mij erg goed. Krijg idd wel heel veel invites en/of whispers maar zocht daar niets achter :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 18-09-2018 11:51 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Grompie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:40:
[...]

Unholy matig? Dan heb je toch heel andere ervaring dan ik. Het is een heel gevarieerde spec die leuk is om te spelen. In Mythic+ ben je echt wel een van de nuttigste specs, je Aoe dmg is super en ook single target bosses in m+ die niet lang leven ben je echt wel goed omdat je best veel cd's hebt die voor een hoge start dps zorgen. Daarnaast heb je grips, stuns, cc 5min undead control is in veel instances echt goed en interrupts.
Mobility is een minpunt maar echt een deal breaker vind ik dat niet.
In raids zit ik bij single target fights toch ook makkelijk in de top. Alleen mythrax is de enige boss waar unholy echt slecht op zijn naar mijn mening.
Nee voor mij is Unholy nog altijd een van de leukste specs om te spelen op dit moment.

Enige reden waarom Unholy zo laag staat op rankings is omdat alle mythic raiders enkel frost spelen omdat die puur single target beter is. Laat alle dk's eens unholy spelen en dan gaat die ook wel omhoog.
In mythics is de spec inderdaad handig, de AOE damage is wel goed. Een grote pull kapot knallen met D&D en Epidemic gaat wel hard.

ST is vergeleken met mijn guildmaten maar matig, ik heb verschillende talent builds geprobeerd maar zit nu met All Will Serve, Ebon Fever, Soul Reaper, Pestilence en Unholy Frenzy.
Kadardar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:45:
[...]

10.7K... welk ilvl moet ik me daar bij indenken? Heb je wel de goede talents voor single target? Want sims worden gebaseerd op de opties die je neemt maar ook je huidige actieve talents. Als je AoE talents neemt en gaat simmen op single target is het vanzelf sprekend dat die naar beneden kelderen als een malle.

Heb je ook genoeg rekening gehouden met stat weights en je azerite traits in dat geval? Een ilvl upgrade is niet altijd perse een DPS upgrade namelijk. Daar kan ook een verschil bij komen als je simmed op bepaalde opties ST vs AoE kunnen totaal anders stats gebruiken.
Ik heb inderdaad de goede single target talents gekozen. ilvl is op dit moment 348. Gear selecteer ik op stats en traits, niet alleen op ilvl. Haste > Crit/Vers > Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens ben ik onlangs begonnen met een DID paladin en aan het levelen geslagen in protection spec. Leuk hoor! HEb ik nog niet eerder gedaan, maar het bevalt me meer dan goed. :)

Ik ga proberen om m'n warrior en paladin 120 te krijgen binnen niet al te lange tijd; maar daar zal ik mezelf écht toe moeten zetten, want het levelen is niet meer zoals het was als je dat zo vaak gedaan hebt... ;) (ondanks dat het wel relatief snel kan gaan).

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Iusedto schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:49:
[...]

Waarom is dat als ik vragen mag ?
Ik bedoel : Waarom zoek je er 1 en waarom zijn ze er niet ?

Ik ben er nu 1 aan het levelen (lvl 112 nu) en het bevalt mij erg goed. Krijg idd wel heel veel invites en/of whispers maar zocht daar niets achter :)
Op dit moment hebben we een holy priest(ik), restro druid en twee monks. We hadden zondag door een pug die woensdag ook al mee was 5 healers. En dat was wel echt heel fijn. Dus ik wil er graag een dedicated 5e healer bij. Aangezien we geen HPally hebben, en die met zijn healing erg goed is in tanks healen(al doen monks dat ook prima) lijkt me dat een mooie toevoeging.

Helaas zie je er niet zo veel... in m+ schijnen ze ook niet zo heel goed te zijn, misschien dat het daarom minder wordt gespeeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:58:
Ik heb inderdaad de goede single target talents gekozen. ilvl is op dit moment 348. Gear selecteer ik op stats en traits, niet alleen op ilvl. Haste > Crit/Vers > Mastery.
Even gekeken bij een guildie die doet 11.9k ST (klein beetje cleave op fetid) en dat is op een 70% ilvl% (348) dus daar zit nog wel wat meer in op die fight vergeleken alle logs op warcraftlogs. Meeste DKs spelen Frost voor progress omdat een foutje niet gelijk super bestraft wordt in die spec. Dus tot alles op farm komt voor vele gaan we ook niet super parses zien voor unholy DKs, dat is helaas hoe unholy werkt.

Dus ja alhowel je idee goed is denk ik toch echt dat je gewoon pech hebt gehad met drops. Wel upgrades maar geen goede stats om echt het maximale eruit te krijgen. Ik vind soms ook wel upgrades nav stat weights maar de stats hoeven niet perse altijd even goed te zijn. Ik zou gewoon even doorbijten aangezien het mij geen algemeen DK probleem lijkt te zijn.

Je kunt natuurlijk altijd even kijken op warcraftlogs naar de top unholy parses en jezelf vergelijken met hun qua stats en rotatie. Dan kom je er snel genoeg achter wat de verschillen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 18-09-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Kadardar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:28:
[...]

Even gekeken bij een guildie die doet 11.9k ST (klein beetje cleave op fetid) en dat is op een 70% ilvl% (348) dus daar zit nog wel wat meer in op die fight vergeleken alle logs op warcraftlogs. Meeste DKs spelen Frost voor progress omdat een foutje niet gelijk super bestraft wordt in die spec. Dus tot alles op farm komt voor vele gaan we ook niet super parses zien voor unholy DKs, dat is helaas hoe unholy werkt.

Dus ja alhowel je idee goed is denk ik toch echt dat je gewoon pech hebt gehad met drops. Wel upgrades maar geen goede stats om echt het maximale eruit te krijgen. Ik vind soms ook wel upgrades nav stat weights maar de stats hoeven niet perse altijd even goed te zijn. Ik zou gewoon even doorbijten aangezien het mij geen algemeen DK probleem lijkt te zijn.
UH is gewoon zwak op dit moment, ik ben niet de enige die erover klaagt. Helaas duurt het altijd heel erg lang voordat Blizzard dit soort dingen door krijgt dus ik kan beter Frost gaan spelen todat Unholy wat aandacht krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:37:
[...]

UH is gewoon zwak op dit moment, ik ben niet de enige die erover klaagt. Helaas duurt het altijd heel erg lang voordat Blizzard dit soort dingen door krijgt dus ik kan beter Frost gaan spelen todat Unholy wat aandacht krijgt :(
Maar is dat ook zo of zijn het gewoon mensen die geen goede stats/rotatie gebruiken? Warcraftlogs wijze zou ik je helaas teleur moet stellen. Zien er perfect meekomend uit wat mij betreft. Ja Unholy DK staan onder Frost DK maar echt zwak vergeleken alle andere classes... nee. Linkje ter referentie: https://www.warcraftlogs.com/zone/statistics/19/

Aanvulling: Daarbij zijn er maar 620 parse voor Unholy tegenover die Frost parses van 1.5k+. Dus zeker geen veel voorkomende spec momenteel. Stel je voor wat er nog verbeterd kan worden als er wel meer Unholy parses bijkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 18-09-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Kadardar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:48:
[...]

Maar is dat ook zo of zijn het gewoon mensen die geen goede stats/rotatie gebruiken? Warcraftlogs wijze zou ik je helaas teleur moet stellen. Zien er perfect meekomend uit wat mij betreft. Ja Unholy DK staan onder Frost DK maar echt zwak vergeleken alle andere classes... nee. Linkje ter referentie: https://www.warcraftlogs.com/zone/statistics/19/
Zet hem op heroic en je ziet een heel ander beeld.

Het is makkelijk om te zeggen dat het niet aan een spec ligt als je die spec zelf niet speelt :) Ga een tijdje unholy spelen en je merkt dat er iets niet klopt. Zeker in vergelijking met Legion voor de pre-patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:54:
[...]

Zet hem op heroic en je ziet een heel ander beeld.

Het is makkelijk om te zeggen dat het niet aan een spec ligt als je die spec zelf niet speelt :) Ga een tijdje unholy spelen en je merkt dat er iets niet klopt. Zeker in vergelijking met Legion voor de pre-patch.
Ik kijk liever naar het einde van de game dan ergens midden in. Maar goed de mythic charts kunnen zo maar veranderd zijn over een paar weken wanneer meer guilds mythic aan het doen zijn en iedereen langzaam zijn BiS gear vind. Maar goed, heroic wijze geef ik je momenteel gelijk. Ziet er niet al te best uit. Die hele jump van Frost naar Windwalker is best groot. Kan zo maar wat mis zijn maar als het echt gefixed moet worden komt blizzard daar vast wel. Class balancing doe je niet op een ochtendje aan een koppie koffie. Zit wel wat meer tijd in. Het is duidelijk dat shamans eerste instantie wat liefde gaan krijgen, daarna volgt de rest.

Geen tijd voor om een alt te gaan spelen en al helemaal niet om hem raid ready te maken, daarbij is er totaal geen interesse om een Unholy DK te gaan spelen. Als ik iets doe op de DK is het Frost of Blood (altijd zo geweest, gaat ook altijd zo blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er is gewoon maar 1 speler die ze Heart of Azeroth level 27 heeft. ik vond dat ik nog best ver was met level 22 :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die extra Rep als human tikt na verloop van tijd best wel aan zeg, wow ;)
Best wel handig eerlijk gezegd

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:20:
Er is gewoon maar 1 speler die ze Heart of Azeroth level 27 heeft. ik vond dat ik nog best ver was met level 22 :P
Damn, dat is niet verkeerd... Wat je er aan hebt? geen idee... ;)

Ik zit zelf op ruim 21 volgens mij, en daar doe ik zeker niet m'n stinkende best voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36
RustStorm schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:51:
[...]

Ik zit zelf op ruim 21 volgens mij, en daar doe ik zeker niet m'n stinkende best voor...
Enige is dat je heart per lvl er 2 ilvl op vooruit gaat dus eigenlijk niet zoveel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:51:
[...]

Naja veel azerite gear required op hoger ilvl dat je rank 26 moet zijn voor alle azerite traits bijv.
en als jij door azerite level ook je ilvl dus met 5 en daarna 10 van een gearpiece kan verhogen is dat wel weer lekker meegenomen voor de dps van extra agility/strength etc wat je krijgt

+ de hoger je heart of azeroth level de hoger je ilvl van je neck en dus ook stat increase. al zijn die verschillen in ilvl door azerite level omhoog te werken heel klein

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 18-09-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ricmaniac @Akaendra ; hehe, ik begrijp wel wat je uiteindelijk kan met de neck en welk doel het dient; maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee wat voor voordeel je haalt uit een hoog azerite trait level. :)

Bedankt voor jullie posts mannen. :) Ik voel me als altijd gehoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik ben ook gestopt met moeite doen voor het level van mijn neck, ik doe de eilandjes. En ik vind het wel prima. Zit nu op level 21.

Die grind voor de marginale gains heb ik echt geen zin in.
Upcomming content patch :
Tides of Vengeance

The Horde and Alliance conflict may feel more distant right now, but that's all about to change.
Tides of Vengeance is the next update!
Coming to the PTR by the end of the week!

New Content

The War Campaign continues.
Incursions are coming - Similar to Legion Assaults. Horde/Alliance forces will invade an area, turning off World Quests, and adding an objective for the area.
New World Quests are coming.
Saurfang, Tyrande, and Vol'jin story lines will be advanced.
Heritage Armor is coming for other races: Dwarves and Blood Elves. It is unlocked via a racial quest, Exalted and Max Level? You can log in, do the quest, and unlock it!
New Warfront - The Battle for Darkshore. Night Elves vs Forsaken. New Structures and Upgrades. Darkshore will have max level character content and zone updates.

Island Expeditions

Two New Island Expeditions - Jorundall (Vrykul) and Havenswood (Gilnean City)
Island Expeditions will have new events and enemies, more variety, holdouts that can be triggered, and Azerite Extraction points that you'll have to depend.
Island Expeditions will have major spawning improvements. Won't be uniformly blanketed by spawns. More clusters and hubs, more gaps, more navigability between hubs.

New Raids

Siege of Zuldazar
Different than any raid before.
The enemy is the opposite faction, with separate faction experiences.
Alliance start at the docks and climb the pyramid, eventually fighting King Rastakhan.
The Horde will defend the city, starting outside on the far north of the pyramid. They fight towards Rastakhan, which will be the middle of the raid for them. They then fight Alliance forces down towards harbor, ending with Alliance commanders and Jaina on the high seas.
This is two separate six boss experiences.
After completing the faction specific experience, you'll be able to experience the other 3 faction bosses that you didn't get to experience firsthand.
There are a total of nine new boss encounters.
We'll see a new interior of the pyramid that we've never seen before.
Crucible of Storms
This raid has two bosses and is located under Stormsong Valley,
It will be released after Zuldazar.
There will be supporting world content.
Hints at influence of Queen Azshara

System Improvements

Class updates, new Azerite Traits, new profession recipes, Gnomeregan Pet Battle Dungeon, and more!
Team has learned from the Azerite Traits, current ones are a floor in terms of complexity, new traits with more complexity coming.
Replacements are coming for traits that are not interesting or effective.
In the past, first Tier set bonuses were simpler, with more complex ones coming later.
Map and Reputation improvements are coming.
Champion of Azeroth reputation will be effectively account wide. If you are already Revered, you can level an alt and go get your upgrades right away at Level 120.
Reputation restricted transmog items will have restrictions removed.
Progress towards the X Number of Exalted reputations achievements will be account wide.
In the events following the raid, we should be able to recruit the Kul Tiran and Zandalari Allied Races. If you are Exalted with the Zandalari / Proudmoore and played through the War Campaign, that's enough, nothing additional to do.

FUMES et CARNES

Een van de veranderingen wat ik écht FANTASTISCH vind: reputations worden accountwide! Kan ik eindelijk écht kiezen voor de class dat ik wil spelen, zonder in het achterhoofd te hebben dat m'n warrior main (dwarf op nagrand) alle reputations heeft gehaald tot nu toe en ik daar dus op verder "moet" om de 100 exalted achievement te halen... jeeeeej fijn zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2018 08:29 ]

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:28:
Een van de veranderingen wat ik écht FANTASTISCH vind: reputations worden accountwide! Kan ik eindelijk écht kiezen voor de class dat ik wil spelen, zonder in het achterhoofd te hebben dat m'n warrior main (dwarf op nagrand) alle reputations heeft gehaald tot nu toe en ik daar dus op verder "moet" om de 100 exalted achievement te halen... jeeeeej fijn zeg.
Ze worden niet echt account-wide, alleen de voortgang van de achievement wordt account-wide. Als je exalted bent met 7th legion op character A ben je dat niet op character B.

Wat er gaat veranderen is dat alle exalted reps op al je chars meetellen voor de achievement. Niet bijzonder nuttig helaas (afgezien van de rep locked transmogs die nu ook voor al je chars beschikbaar worden).
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:31:
[...]

Wat er gaat veranderen is dat alle exalted reps op al je chars meetellen voor de achievement. Niet bijzonder nuttig helaas (afgezien van de rep locked transmogs die nu ook voor al je chars beschikbaar worden).
Maar dat bedoelde ik ook... ik snap dat het niet op alle characters hetzelfde gaat worden; maar dat afzonderlijke exalted factions wel per character worden opgeteld vind ik bijzonder fijn.

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:33:
[...]

Maar dat bedoelde ik ook... ik snap dat het niet op alle characters hetzelfde gaat worden; maar dat afzonderlijke exalted factions wel per character worden opgeteld vind ik bijzonder fijn.
Het is fijn maar echt account-wide reputations is het nog niet. Ik vind dat ze gewoon ervoor moeten zorgen dat als je op character A exalted bent met XXXX dat je dat op alle characters van die faction ook bent. Rep grind is kut.
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:34:
[...]

Het is fijn maar echt account-wide reputations is het nog niet. Ik vind dat ze gewoon ervoor moeten zorgen dat als je op character A exalted bent met XXXX dat je dat op alle characters van die faction ook bent. Rep grind is kut.
Dat zou inderdaad ultiem zijn. :) Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting... ;) Wat niet is kan nog komen zullen we maar zeggen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:35:
[...]

Dat zou inderdaad ultiem zijn. :) Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting... ;) Wat niet is kan nog komen zullen we maar zeggen. :D
Daar heb je gelijk in, denk dat we daar nog 4 expansions op moeten wachten 8)7

Ze mogen wat mij betreft snel met 8.1 komen, BFA heeft het hard nodig.

• perryvdbosch
Dat wordt een beste update!

Beter komt die snel uit!

• Akaendra
Ik verwacht 8.1 eigenlijk dit jaar niet eens meer. Met wat geluk december, maar gok meer Januari/Februari.
Dwarf Heritage armor ziet er wel goed uit van het plaatje iig :P

• perryvdbosch
Akaendra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:54:
Ik verwacht 8.1 eigenlijk dit jaar niet eens meer. Met wat geluk december, maar gok meer Januari/Februari.
Dwarf Heritage armor ziet er wel goed uit van het plaatje iig :P
Nou dan heb ik nog ALLLEEEE tijd van de wereld om alle reps op exalted te krijgen :+

• BlackMage
De voorgestelde veranderingen lijken me ook erg goed. Veel nieuwe content en een paar fixes, maar mist toch nog steeds wel wat. Bijv de Legion allied races, die hadden wel vrij mogen komen. Eventueel pas de heritage armor als je wel voldoet aan alle oude eisen incl reputation.

Ik denk dat we deze patch in de laatste week van november wel kunnen verwachten. Dat is een tijd waar veel games uitkomen dus dat gaat ze subs kosten als ze dan nog niks nieuws hebben :)

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik zou eerder november/december gokken als uiterste datum, maar mogelijk zelfs eerder. Kerstperiode is het moment om spelers te verliezen bij gebrek aan content, maar tegelijkertijd ook spelers te winnen bij goede content omdat die dan mooi onder de boom kan etc.

Daarnaast lijkt het heel veel fixes te bevatten die op korte termijn nodig zijn (CoA rep, transmogs, en de beloofte class changes die niet op tijd waren voor 8.0), en zijn ze duidelijk wat content uitstellen wat ze veel ruimte geeft 8.1 te pushen en richting 8.2 meer tijd hebben met deze mini-releases (raid die later in 8.1 opent, allied races die pas na de raid komt).

Veel van de fixes zijn daarnaast vooral alt-focussed (o.a. reps/heritage sets), en welke betere periode is er voor alts dan een 1-2 weken durende wereldwijde werkpauze die kerst/nieuwjaar is.

[ Voor 12% gewijzigd door Xanaroth op 19-09-2018 09:33 ]

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:59:
De voorgestelde veranderingen lijken me ook erg goed. Veel nieuwe content en een paar fixes, maar mist toch nog steeds wel wat. Bijv de Legion allied races, die hadden wel vrij mogen komen. Eventueel pas de heritage armor als je wel voldoet aan alle oude eisen incl reputation.

Ik denk dat we deze patch in de laatste week van november wel kunnen verwachten. Dat is een tijd waar veel games uitkomen dus dat gaat ze subs kosten als ze dan nog niks nieuws hebben :)
Helaas geld dat je de heritage alleen krijgt als je het leveld vanaf lvl20.
Je boost gebruiken op allied race --> dag heritage armour.
Betekend dus dat als je heritage gear wilt hebben van void elf, dark iron en light... je dus 3 keer een character mag levelen vanaf lvl20. Geef me dan maar de rep-grind :p

btw, weet iemand of oude materials überhaupt nog waarde hebben op de AH. Aangezien je niet meer al je professions hoeft te levelen vanaf 1 naar 800 betekend dat volgens mij het farmen van materials in alle tussenliggende expensions hun waarde hebben verloren.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

sabriel schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:32:
[...]

btw, weet iemand of oude materials überhaupt nog waarde hebben op de AH. Aangezien je niet meer al je professions hoeft te levelen vanaf 1 naar 800 betekend dat volgens mij het farmen van materials in alle tussenliggende expensions hun waarde hebben verloren.
Ik hoop het... want ik ben iemand die, als ik ergens aan begin, ik het wel volledig wil afmaken. Ik ben bijvoorbeeld begonnen met het levelen van een DID paladin en heb gekozen voor mining en BSing (vanwege de racials). Heel fijn dat de afzonderlijke expansion professions ranges zijn toegevoegd, maar ik ben wel iemand die het uiteindelijk wel zo compleet mogelijk wil hebben... DUs als dan alle oude meuk gewoon lekker heel betaalbaar wordt, heb ik mijn doel eerder bereikt. :D

• Xanaroth
[...]

Betekend dus dat als je heritage gear wilt hebben van void elf, dark iron en light... je dus 3 keer een character mag levelen vanaf lvl20. Geef me dan maar de rep-grind :p

Materials valt mee. Er zijn wat completionists, en praktisch enkel alts die old-content materials opleveren.

Je gaat er geen tokens mee verdienen, maar als je de materials tijdens het levellen op AH gooit kun je vaak wel paar gold binnenharken - zodat je bijvoorbeeld 5k flying kunt kopen wanneer je zover bent.

Andersom, als je crafting wilt doen ben je de sjaak, want dan heb je soms honderden nodig met hier en daar maar 10-20 op de AH. Is te doen, maar wel aan te raden geduld te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 19-09-2018 09:37 ]

• Rhain
Ben ik de enige met een natte droom voor 'upright' undeads/forsaken zoals op de screenshot van de presentatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:46:
Ben ik de enige met een natte droom voor 'upright' undeads/forsaken zoals op de screenshot van de presentatie?
Dat denk ik niet. Want ook al speel ik geen horde, ik weet wel dat ik de huidge undead pose echt niet mooi vind. Dus mogelijke verandering, net als bij de orcs, juich ik sowieso toe; maakt het toch een stuk meer "badass". Ook al hebben undead natuurlijk weinig spieren om de rechte houding te kunnen rechtvaardigen. ;)

• BlackMage
[...]

Qua allied races bedoel ik dat je ze direct zou moeten kunnen gebruiken (wel eerst die quest doen). Maar als je de heritage armor (en de mount wat mij betreft) wilt, dan moet je zowel rep grinden als echt hebben geleveld naar 120.

En wat betreft oude mats... je kan gewoon kijken op The Undermine Journal wat die items opleveren op de AH van jouw en andere realms.

• Xanaroth
marijnvtg schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:46:
Is dat niet een van de 2e verwachtte allied races die er waarschijnlijk nog extra bijkomen deze expac? De redeemed forsaken oid, beetje zoals de upright orcs ook een ander ras zijn.

Meen te herinneren uit posts dat er zoiets in de boeken gemeld werd, en dat gerelateerd content (o.a. begraafplaats van forsaken die door sylvannas gedood waren) nu ook ingame terug te vinden is. Ook zou er al een en ander gedatamined zijn, zoals de models.

• Rhain
Xanaroth schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:04:
[...]
Is dat niet een van de 2e verwachtte allied races die er waarschijnlijk nog extra bijkomen deze expac? De redeemed forsaken oid, beetje zoals de upright orcs ook een ander ras zijn.

Meen te herinneren uit posts dat er zoiets in de boeken gemeld werd, en dat gerelateerd content (o.a. begraafplaats van forsaken die door sylvannas gedood waren) nu ook ingame terug te vinden is. Ook zou er al een en ander gedatamined zijn, zoals de models.
Zou ook leuk zijn :) beetje als Nathanos Blightcaller? maar de optie upright zou voor mij al voldoende zijn. Heb vooralsnog weinig met de allied races of kun je race change doen (betaald) als je het allied race vrij heb gespeeld?

• BlackMage
Als er nog een allied race bij zou komen voor de alliance dan zou ik eerder denken aan de Naga. Die waren sowieso al gepland voor vanilla en als we gedurende deze expansion de Aszhara storyline afronden dan zou het me niet verbazen dat een bepaalde sub-factie Naga weer deels terug transformeert naar Night Elves en dat ze naar de Alliance gaan.

En dan de Vulpera naar de Horde.

Maar ik wil heel graag Hozen :x

• Akaendra
Ik gok niet dat we naga krijgen, dat zijn nu officieel old god minions en ik denk niet dat de Night elves er blij van worden als die zich zouden aansluiten.

Vulpera is wel een given naar de Horde.
Enige counterpart voor hen is op dit moment de Sethrak en ik gok dat die eerder de corresponderende allied race worden (Hebben immers ook de heart of azeroth obtain animatie enzo)
blizzard zal daar vast wel een verhaaltje aan vastmaken a la nightborne ofzo met waarom ze naar de alliance gaan. Geen idee of de Horde ook daadwerkelijk Vorrik redt, de alliance doet dat namelijk wel in Vol'dun

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:28:
Tja, hadden ze dat maar aan het begin van Bfa gedaan ... maar goed, een belangrijke verbetring dus ik ben alsnog blij :D
Ik kan toch nog nergens vinden welke classes je kan spelen met Kul Tiran humans of Zandalari trolls.
Ben erg benieuwd :)

FUMES et CARNES

• BlackMage
Akaendra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:38:
Ik gok niet dat we naga krijgen, dat zijn nu officieel old god minions en ik denk niet dat de Night elves er blij van worden als die zich zouden aansluiten.

Vulpera is wel een given naar de Horde.
Enige counterpart voor hen is op dit moment de Sethrak en ik gok dat die eerder de corresponderende allied race worden (Hebben immers ook de heart of azeroth obtain animatie enzo)
blizzard zal daar vast wel een verhaaltje aan vastmaken a la nightborne ofzo met waarom ze naar de alliance gaan. Geen idee of de Horde ook daadwerkelijk Vorrik redt, de alliance doet dat namelijk wel in Vol'dun
Er zijn al Naga die niet meer naar Azshara luisteren en sommige Naga hebben zelfs voor de Burning Legion (=anti Old God) gevochten. Dus een factie dissidenten is niet ondenkbaar.

Daarnaast hoeven de Night Elves er niet blij mee te zijn. Ik denk wel dat ze deze groep dissidenten kunnen tolereren als ze hebben geholpen om Azshara te verslaan. Als ze zo haatdragend waren dan hadden ze nooit de Demon Hunters toegelaten.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:18
Iusedto schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:06:
Ik kan toch nog nergens vinden welke classes je kan spelen met Kul Tiran humans of Zandalari trolls.
Ze staan anders gewoon in de tabel hier: https://wow.gamepedia.com/Allied_race (geen idee hoe accuraat dat lijstje is, maar er staan wat bronvermeldingen in)

• EnigmaNL
Iusedto schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:06:
Ik hoop Death Knight maar dat zal wel niet... Het zou moeten kunnen want er waren vast wel Kul Tirans betrokken in de strijd tegen de Scourge en dan zijn er ongetwijfeld ook een paar omgetoverd naar Death Knights.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
x3rius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
Zou het mogelijk zijn dat ze voor Alliance/Horde een verschillende raid maken? Of verschillende eindbaas?
UTADDICT schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
Mogelijk? Ja. Waarshijnlijk? Nee.
Het gaat de goede kant op iig :9
anboni schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:20:
[...]

Ze staan anders gewoon in de tabel hier: https://wow.gamepedia.com/Allied_race (geen idee hoe accuraat dat lijstje is, maar er staan wat bronvermeldingen in)
Betwijfel of die lijst wel compleet is. Bij Zandalari staan er 8 of zo classes en bij Kul Tiran maar 3 en dat geloof ik niet.

FUMES et CARNES

• BlackMage
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:23:
[...]

Ik hoop Death Knight maar dat zal wel niet... Het zou moeten kunnen want er waren vast wel Kul Tirans betrokken in de strijd tegen de Scourge en dan zijn er ongetwijfeld ook een paar omgetoverd naar Death Knights.
Ze hebben aangegeven dat ze geen plannen hebben om de hero classes te geven aan allied races, maar dat ze het niet uitsluiten.

Death Knights zijn ook niet consistent met de lore. Eigenlijk zouden alleen humans dat kunnen zijn, want een Death Knight was in zn leven een Paladin. Dwarves zijn pas later toegelaten en de andere rassen die een Paladin kunnen worden zijn dat ook alleen maar voor gameplay redenen. Maar zelfs als je dat negeert is het niet logisch dat een ras dat geen Paladin optie heeft wel een DK kan worden.

En (als ik het goed heb) hebben de Kul Tirans weinig met de "Holy Light" en meer met natuur en spirits enzo. Dus ik denk dat ze ook geen Paladin kunnen worden. Maar wie weet. Al sinds vanilla is de ras/lore/geslacht logica opzij gezet voor gameplay (bijv de female nightelves die een druid kunnen worden, of male nightelves die een priest kunnen worden).

• EnigmaNL
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:47:
[...]

Ze hebben aangegeven dat ze geen plannen hebben om de hero classes te geven aan allied races, maar dat ze het niet uitsluiten.

Death Knights zijn ook niet consistent met de lore. Eigenlijk zouden alleen humans dat kunnen zijn, want een Death Knight was in zn leven een Paladin. Dwarves zijn pas later toegelaten en de andere rassen die een Paladin kunnen worden zijn dat ook alleen maar voor gameplay redenen. Maar zelfs als je dat negeert is het niet logisch dat een ras dat geen Paladin optie heeft wel een DK kan worden.

En (als ik het goed heb) hebben de Kul Tirans weinig met de "Holy Light" en meer met natuur en spirits enzo. Dus ik denk dat ze ook geen Paladin kunnen worden. Maar wie weet. Al sinds vanilla is de ras/lore/geslacht logica opzij gezet voor gameplay (bijv de female nightelves die een druid kunnen worden, of male nightelves die een priest kunnen worden).
Van origine waren het inderdaad Paladins maar dat is al heel lang geleden geretconned. Ik hoop dat ze DK's kunnen worden, de Kul Tiran mannetjes zien er gaaf uit.
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:47:
[...]
Met dat gegeven kom je uit op ?
Druid, hunter, warrior en dan misschien monk, rogue. Warlock zou op zich ook nog wel kunnen ?

FUMES et CARNES

• Akaendra
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:16:
[...]

Er zijn al Naga die niet meer naar Azshara luisteren en sommige Naga hebben zelfs voor de Burning Legion (=anti Old God) gevochten. Dus een factie dissidenten is niet ondenkbaar.

Daarnaast hoeven de Night Elves er niet blij mee te zijn. Ik denk wel dat ze deze groep dissidenten kunnen tolereren als ze hebben geholpen om Azshara te verslaan. Als ze zo haatdragend waren dan hadden ze nooit de Demon Hunters toegelaten.
Eh, de Nightborne zijn ook richting horde gegaan door de Night elves, specifiek Tyrande omdat die een beetje boos was.
Demon Hunters zijn alsnog Night elves en Tyrande is eigenlijk nooit haatdragend geweest richting Illidan, meer teleurgesteld. Maiev aan de andere kant dan weer, maar goed. Naga lijkt mij een beetje uit den boze, maar we gaan het vanzelf zien. Ik verwacht wel wat meer info tijdens Blizzcon eigenlijk.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik hoop vooral dat ze eens wat gaan doen aan de absurde benodigheden van flasks en feast. Maak het iig mogelijk dat feast kunnen proccen bij 3*.
Ben nu bijna 10 uur aan het vissen geweest om 20 grote feasts te kunnen maken en 20 kleine feasts.
Dit ga ik dus echt niet elke week meer doen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• BlackMage
Iusedto schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:56:
[...]

Met dat gegeven kom je uit op ?
Druid, hunter, warrior en dan misschien monk, rogue. Warlock zou op zich ook nog wel kunnen ?
Er is nog een redelijk belangrijke Kul Tiran die een mage is, dus dat is vast ook niet uitgesloten.

En shaman zou ook kunnen, maar dan hadden we al wel designs van de totems gezien denk ik.

En een priest zou me ook niet verbazen. Ze hebben niks met de light, maar wel met de void.
x3rius schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:33:
[...]

[...]

Het gaat de goede kant op iig :9
mooi toch hoe dat kan veranderen? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ioramus
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:54:
[...]

Van origine waren het inderdaad Paladins maar dat is al heel lang geleden geretconned. Ik hoop dat ze DK's kunnen worden, de Kul Tiran mannetjes zien er gaaf uit.
Het gaat nog veel verder terug eigenlijk: The original death knights were created for Orgrim Doomhammer by Gul'dan as powerful soldiers of the Horde. These death knights were created by placing the souls of slain Shadow Council warlocks into the corpses of fallen Stormwind knights, the first of whom was Teron Gorefiend.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:25
Ik heb nog steeds een boost tot mijn beschikking en heb altijd Horde gespeeld.
Ik denk erover om 1 alliance character te maken (Draenei paladin) om zo ook het verhaal van alliance te snappen.
Welke Tweaker server voor alliance was het ook alweer? Silvermoon? en is er plaats voor mij om te joinen in de guild? :)

nothing stops this train

Ik heb een vraag aan iedereen die zich kostelijk vermaakt bij het levelen van characters vanaf level 1.

Welke methode gebruiken jullie om zo snel mogelijk maximaal level te zijn?

Want ik hoor doorgaans: dungeons spammen! --> maar daar word ik echt echt echt heel erg simpel van (vind ik gewoon niet leuk om te doen)

Questen daarentegen vind ik een stuk leuker --> maar heb het allemaal al zo vaak gedaan... :-(

Met andere woorden; ik wil heel graag nog meer characters levelen naar max level (zoals de DID en overige gnomes), maar op dit moment ben ik gewoon heel snel "bored" tijdens het proces...

Tips... tricks... welke nog niet eerder gedeeld zijn? (dus combinatie van dungeons en quests is in dit geval ook een "obvious" antwoord). ;)

Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met een methode die niet goed bekend is maar wel echt als een MALLE werkt...

Ik ben mij er van bewust dat de kans heel groot is dat hier geen antwoord op is en dat het een kwestie is van doorbijten

• Kol Nedra
probeer het te mixen met dungeon runs en questen.
questen vanaf lvl 60+ gaat sneller, want dan kun je flying mounts gebruiken.

ik heb sinds vanilla 9 horde classes naar lvl 85+ gelvld (4 ervan lvl 110 en 1 lvl 120) maar lvlen is echt een no-no voor mij meer. teveel gedaan :P

nothing stops this train

• Ioramus
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:30:
Ik heb een vraag aan iedereen die zich kostelijk vermaakt bij het levelen van characters vanaf level 1.

Want ik hoor doorgaans: dungeons spammen! --> maar daar word ik echt echt echt heel erg simpel van (vind ik gewoon niet leuk om te doen)

Questen daarentegen vind ik een stuk leuker --> maar heb het allemaal al zo vaak gedaan... :-(

Met andere woorden; ik wil heel graag nog meer characters levelen naar max level (zoals de DID en overige gnomes), maar op dit moment ben ik gewoon heel snel "bored" tijdens het proces...

Tips... tricks... welke nog niet eerder gedeeld zijn? (dus combinatie van dungeons en quests is in dit geval ook een "obvious" antwoord). ;)

Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met een methode die niet goed bekend is maar wel echt als een MALLE werkt...

Ik ben mij er van bewust dat de kans heel groot is dat hier geen antwoord op is en dat het een kwestie is van doorbijten
1-58 questen en dungeons spammen, 59-79 dungeons spammen (questen is zoo traag), 80 questen (en af en toe dungeons) 90-98 treasures & bonus objectives (gebruik hiervoor handynotes), 99-> legion invasions.

Alles met heirlooms aan.

Blijft een uitdaging en ik zie er tegenop (ben nu 39 met mijn Iron Dwarf) maar 't mot voor die heritage armor.

• Kol Nedra
Ioramus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:48:
[...]

1-58 questen en dungeons spammen, 59-79 dungeons spammen (questen is zoo traag), 80 questen (en af en toe dungeons) 90-98 treasures & bonus objectives (gebruik hiervoor handynotes), 99-> legion invasions.

Alles met heirlooms aan.

Blijft een uitdaging en ik zie er tegenop (ben nu 39 met mijn Iron Dwarf) maar 't mot voor die heritage armor.
Ik ben nu lvl 31 met mijn mag'har warrior.....maar ik heb het opgegeven lol
wie weet ooit in de toekomst dan als ik in een gekke bui ben :)

er komen ook herritage armor voor bestaande races:

''Heritage Armor is coming for other races: Dwarves and Blood Elves. It is unlocked via a racial quest, Exalted and Max Level? You can log in, do the quest, and unlock it!''

andere races zullen vast ook komen

nothing stops this train

• Xanaroth
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:30:

Gebruik zoveel mogelijk heirloom gear. Elk beetje xp boost helpt.

Elke dungeon 1x doen is het sowiezo wel waard, want de meeste hebben ook quests waardoor elke 1e run op een character veel waard is. Genoeg die je 1-2 levels opleveren in 1 run.

Gebruik verder levelling guide om je te helpen optimaal te questen tijdens het wachten in de que.

Denk ook aan gathering professions (skinning/herb/mining) want gathering geeft ook xp. Datzelfde geldt voor PVP en mini-pet battles. Misschien niet 100% optimaal, maar samen met dungeons/questing kan het wel net dat beetje extra afwisseling geven om vol te houden.

Als je meerdere alts wilt (zoals jij klinkt) denk dan ook aan de rested xp bonus om omheen te spelen, zodat je uiteindelijk in totaal de minste tijd kwijt bent. Dus maar 1x per week de alt spelen en de rest gewoon je main. Of elke dag een andere alt, whatever works for you.
In kalender dagen ben je dan veeeel langer onderweg dan een week doorbijten, maar in absolute tijd spelen kun je het dan nog verder terugbrengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 19-09-2018 14:00 ]

• Ioramus
Kol Nedra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:55:
[...]

''Heritage Armor is coming for other races: Dwarves and Blood Elves. It is unlocked via a racial quest, Exalted and Max Level? You can log in, do the quest, and unlock it!''
Ik wou dat dit ook voor d enieuwe races zo was, dan had ik mijn boost er wel voor gebruikt, heb de eerste 4 gedaan, nu Dark Iron en Mag'Har nog en dan maar afwachten what's next.
Bedankt voor de antwoorden heren! (dames...? ;))

Ik ben er bang voor dat ik gewoon moet doorbijten. Zygor gebruik ik al. Eenmalig dungeons doen vanwege de quests is zeker een goede optie (zelf nog niet eerder aan gedacht! :O) en voor de rest is het questen... questen... en mining (eventueel herbalism inderdaad)...

Ik ga gewoon mijn best doen er zo min mogelijk tijd aan te spenderen... kijken of ik het volhoud en of ik ga bereiken wat ik wil. :)

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Meest snelle optie is 60eu lappen .. ;)

• BlackMage
Is dungeons spammen echt zo efficient qua tijd? Toen ik mn lock levelde moest ik per keer zo'n 10-15 minuten in de queue wachten. Ook had ik het gevoel dat ik totaal niet in de buurt gekomen ben van de snelheid van gewoon questen, zelfs als ik geen wachttijd zou hebben.

Ik neem aan dat je voor deze tactiek een tank of healer moet zijn of niet?

• EnigmaNL
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:14:
Is dungeons spammen echt zo efficient qua tijd? Toen ik mn lock levelde moest ik per keer zo'n 10-15 minuten in de queue wachten. Ook had ik het gevoel dat ik totaal niet in de buurt gekomen ben van de snelheid van gewoon questen, zelfs als ik geen wachttijd zou hebben.

Als je tank bent kun je heel snel dungeons doen, je hebt dan bijna altijd een instant queue. Als DPS moet je lang wachten dus dan is het minder efficiënt.

Wat ik ga doen binnenkort is samen met een vriend een nieuwe char levelen dmv. dungeons. Ik tank, hij healt.

• Ioramus
BlackMage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:14:

Op dit moment is het redelijk snel 15-20 minuten mx, daarbij is het zo druk dat in vanilla zones het lang duurt om een aantal quests te kunnen doen (kill x of y) zodat dungeons nu zeker effectiever is. En ja, het lijkt boring maar ik heb inmiddels al 21 toons gelevelled dus heb het questen ook wel gehad. Alles wordt boring en time-consuming en aangezien er steeds mar levels bijkomen moet er eens iets naders komen om alts te levelen.

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:17:
[...]

Als je tank bent kun je heel snel dungeons doen, je hebt dan bijna altijd een instant queue. Als DPS moet je lang wachten dus dan is het minder efficiënt.

Wat ik ga doen binnenkort is samen met een vriend een nieuwe char levelen dmv. dungeons. Ik tank, hij healt.
Tja, en dan join je als tank een mythic +2 group and ben je de enige die interrupt, niemand gaat in de damage reduction area staan als de boss ze target waardoor ze unhealable damage krijgen van de healer die ook niet weet wat hem overkomt en je uiteindelijk bij de laatste boss staat met 2 minuten te gaan en kansloos wipet omdat geen van de dps weet wat hij moet doen en ze allemaal in de AoE damage blijven staan (daar kunnen ze dan weer wel in staan).

Timer niet gehaald, maar toch maar even het kistje halen, anders zonde van de tijd. Na nog 3 wipes zonder enige verbetering bij de kansloze dps ben ik vertrokken. En uitgelogd, dit soort randdebielen die gewoon blind op 1 plek gaan staan dps-en en denken tank en healer lossen het wel op verpesten mijn humeur een beetje.

En de guild ... de meesten hebben helaas hun keys overdag door de weeks al gedaan en hebben geen gear meer nodig :(

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Kol Nedra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:57:
Ik heb nog steeds een boost tot mijn beschikking en heb altijd Horde gespeeld.
Ik denk erover om 1 alliance character te maken (Draenei paladin) om zo ook het verhaal van alliance te snappen.
Welke Tweaker server voor alliance was het ook alweer? Silvermoon? en is er plaats voor mij om te joinen in de guild? :)
*snip* let op je taalgebruik... je mag best je mening over een alliance hebben, maar onderbouw die dan op een volwassen manier. Gewoon roeptoeteren heeft niemand wat aan

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2018 08:53 ]

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:25:
[...]

Tja, en dan join je als tank een mythic +2 group and ben je de enige die interrupt, niemand gaat in de damage reduction area staan als de boss ze target waardoor ze unhealable damage krijgen van de healer die ook niet weet wat hem overkomt en je uiteindelijk bij de laatste boss staat met 2 minuten te gaan en kansloos wipet omdat geen van de dps weet wat hij moet doen en ze allemaal in de AoE damage blijven staan (daar kunnen ze dan weer wel in staan).

Timer niet gehaald, maar toch maar even het kistje halen, anders zonde van de tijd. Na nog 3 wipes zonder enige verbetering bij de kansloze dps ben ik vertrokken. En uitgelogd, dit soort randdebielen die gewoon blind op 1 plek gaan staan dps-en en denken tank en healer lossen het wel op verpesten mijn humeur een beetje.

En de guild ... de meesten hebben helaas hun keys overdag door de weeks al gedaan en hebben geen gear meer nodig :(
Huh? Wat heeft dat te maken met levelen dmv. dungeons? :D

Maar inderdaad, dat is wel kut. Betere guild zoeken?

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

[...]

Tja je kan ook vriendelijk in chat vragen of ze X of Y willen gaan interrupten en uitleggen wat ze fout doen. Tot nog toe heeft dat mij veel succes opgeleverd zelfs als DPS niet interrupt etc.
Then again een +2 moet makkelijk te doen zijn zonder interrupts met af en toe een goede stun van de tank.

Steam: Ryada.

• perryvdbosch
Ryada schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:37:
[...]

Tja je kan ook vriendelijk in chat vragen of ze X of Y willen gaan interrupten en uitleggen wat ze fout doen. Tot nog toe heeft dat mij veel succes opgeleverd zelfs als DPS niet interrupt etc.
Then again een +2 moet makkelijk te doen zijn zonder interrupts met af en toe een goede stun van de tank.
Ieder verhaal heeft 2 kanten :X

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
[...]

Als je wil voeg je me maar toe op battlenet. Ik doe vaak mijn keystones later op de avond (ook wanneer de rest in de guild ze allemaal overdag heb gedaan). Ik pug daardoor ook vaak een paar mensen. Enige nadeel is, ik ben ook een tank 😜
Ik moet zeggen dat ik onlangs enigszins teleurgesteld was toen ik een Waycrest Manor M+2 had gedaan (met iemand anders z'n key) en mijn key (ook WM +2) bleef wat het was. Zo wat mij betreft logischer zijn geweest als ook mijn key naar en andere key +4 was veranderd...

Met andere woorden: klopt het dat je je eigen key moet doen om een hogere key te krijgen bij completeren binnen de tijd? En zo ja; kan je dan meerdere keren +2 doen met loot aan het einde of is dat eenmalig net als bij M0?

PS. ik ben nieuw in de M-wereld... vandaar dat m'n vraag waarschijnlijk nogal noobish overkomt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2018 14:53 ]

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:52:
Ik moet zeggen dat ik onlangs enigszins teleurgesteld was toen ik een Waycrest Manor M+2 had gedaan (met iemand anders z'n key) en mijn key (ook WM +2) bleef wat het was. Zo wat mij betreft logischer zijn geweest als ook mijn key naar en andere key +4 was veranderd...

Met andere woorden: klopt het dat je je eigen key moet doen om een hogere key te krijgen bij completeren binnen de tijd? En zo ja; kan je dan meerdere keren +2 doen met loot aan het einde of is dat eenmalig net als bij M0?

PS. ik ben nieuw in de M-wereld... vandaar dat m'n vraag waarschijnlijk nogal noobish overkomt. :)
Je moet je eigen key binnen de tijd afmaken om een upgrade te krijgen. Als je meegaat met iemand ander's key blijft die van jou +2.
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:55:
[...]

Je moet je eigen key binnen de tijd afmaken om een upgrade te krijgen. Als je meegaat met iemand ander's key blijft die van jou +2.
Dat heb ik gemerkt, maar ik vind het gek als het om exact eenzelfde key gaat. :)

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:57:
[...]

Dat heb ik gemerkt, maar ik vind het gek als het om exact eenzelfde key gaat. :)
Zo is het systeem nou eenmaal. Alleen de key die je gebruikt wordt geüpgraded of gedowngraded. Zou ook heel vervelend zijn als dat niet zo is want dan heb je niet meer de vrijheid om na een +2 met dezelfde groep nog een keer een +2 te doen omdat alle keys zijn geüpgraded naar +4 (of als je faalt gedowngraded zijn).

Op deze manier kun je bijvoorbeeld wel 5 +2's achter elkaar doen als iedereen in je groep een +2 key heeft.
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:59:
[...]

Zo is het systeem nou eenmaal. Alleen de key die je gebruikt wordt geüpgraded of gedowngraded. Zou ook heel vervelend zijn als dat niet zo is want dan heb je niet meer de vrijheid om na een +2 met dezelfde groep nog een keer een +2 te doen omdat alle keys zijn geüpgraded naar +4 (of als je faalt gedowngraded zijn).

Op deze manier kun je bijvoorbeeld wel 5 +2's achter elkaar doen als iedereen in je groep een +2 key heeft.
Dat begrijp ik ook, maar dat zeg ik helemaal niet. :)

Het gaat er bij mij om, dat het raar is wanneer groepmembers - exact - dezelfde key hebben als degene dat is gebruikt voor een run.

Voorbeeld
Member 1: King Rest +4
Member 2: Freehold +2
Member 3: Freehold +2
Member 4: Tol Dagor +6
Member 5: Waycrest Manor +4

Als die groep nou Freehold +2 gaat doen en Member 2 gebruik zijn key, dan is het toch gek dat Member 3 zijn key ook niet wordt geupgrade naar een andere key als de run binnen de tijd was...?

Nogmaals, ik begrijp dat het systeem kennelijk zo werkt, maar ik vind het in situaties als omschreven erg vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2018 15:06 ]

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:04:
[...]

Als die groep nou Freehold +2 gaat doen en Member 2 gebruik zijn key, dan is het toch gek dat Member 3 zijn key ook niet wordt geupgrade naar een andere key als de run binnen de tijd was...?
Nee, dat is niet gek. Elke key is persoonlijk.

Je doet je eigen key, die heeft ook alleen invloed op jouw eigen key. Anders zou jouw key verneukt kunnen worden door een slechte pug bijvoorbeeld.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nee,want die is niet gebruikt :P had net zo goed een Tol Dagor +2 kunnen zijn.
inderdaad zoals hierboven, als je het nou niet haald wordt zou die andere freehold minder moeten worden...of zelfs ook als " gebruikt" gezet worden en verwijderd :P

bij ons was het ook mooi laatst,deden we siege of Boralus (+0) , gehaald binnen de tijd,daarna had iedereen een Siege of Boralus +2 :+ RNG op zijn best :P

[ Voor 26% gewijzigd door mrsar op 19-09-2018 15:12 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat ik wel is doe, ik had laats een 5 key. toen zat ik in een 6 groep die makkelijk de run ging halen, key verwijderd en je heb een level 7 :+

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:04:
[...]

Dat begrijp ik ook, maar dat zeg ik helemaal niet. :)

Het gaat er bij mij om, dat het raar is wanneer groepmembers - exact - dezelfde key hebben als degene dat is gebruikt voor een run.

Voorbeeld
Member 1: King Rest +4
Member 2: Freehold +2
Member 3: Freehold +2
Member 4: Tol Dagor +6
Member 5: Waycrest Manor +4

Nogmaals, ik begrijp dat het systeem kennelijk zo werkt, maar ik vind het in situaties als omschreven erg vreemd.
Ik vind er niks raars aan. :P

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:32:
[...]

Huh? Wat heeft dat te maken met levelen dmv. dungeons? :D

Maar inderdaad, dat is wel kut. Betere guild zoeken?
Niet direct met levelleen, maar wel met het direct daarop volgende gearen. Tank in pugis helaas in mijn ervaring snelle queues en te veel shit groepen die je shit geven. Ook wel goede ervaringen gehad, maar er zijn te veel slechte om het leuk te houden.

De guild is overigens prima bij het raiden en elkaar helpen met crafting goedkope flasks en food regelen voor de raids e.d. Alleen doen de meeste mensen hun M+ door de weeks overdag of in de namiddag als ik nog niet thuis ben.
Ryada schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:37:
[...]

Uiteraard heb ik in chat aangegevens welke mobs en welke spells geinterrupt moesten worden.En heel soms helpt dat alleen bij deze groep totaal niet. (Eigenlijk had ik op dat moment al weg moeten gaan omdat het duidelijk was dat het een drama zou worden)

Ik interrupte en stunde on cooldown (Brewmaster, dus utility genoeg), de dodelijke combinatie was niet interrupten met een slechte healer.

Ik heb de volgende dag diezelfde M+2 als healer wel afgemaakt, goede tank en 1 goede en 2 slechte dps. Ik had als mistweaver net zoveel damage done als 1 van de dps en de tweede stond maar net iets hoger.

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:20:
[...]

Niet direct met levelleen, maar wel met het direct daarop volgende gearen. Tank in pugis helaas in mijn ervaring snelle queues en te veel shit groepen die je shit geven. Ook wel goede ervaringen gehad, maar er zijn te veel slechte om het leuk te houden.
Puggen tijdens het levelen gaat prima zolang je healer niet retarded is. DPS loopt er maar een beetje bij :)
Raar, omdat? --> in principe heb je met betreffende run er voor gezegd dat ook jouw key binnen de tijd is afgehandeld, ook al is deze niet per sé gebruikt. En andersom geldt hetzelfde; indien de run niet binnen de tijd was, ook op de blaren zitten.

Ik snap wat jullie allemaal zeggen en ik kan me ook voorstellen dat het voor jullie niet raar is en dat het nou eenmaal persoonsgebonden is. Maar ik ben eigenwijs en heb er toch, in deze situatie, er een andere kijk op. ;)

I will deal with it hoor, maar vroeg het me gewoon af waarom dat zo is gemaakt. :)

Dusch... ^_^

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2018 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:27:
Raar, omdat? --> in principe heb je met betreffende run er voor gezegd dat ook jouw key binnen de tijd is afgehandeld, ook al is deze niet per sé gebruikt. En andersom geldt hetzelfde; indien de run niet binnen de tijd was, ook op de blaren zitten.

Ik snap wat jullie allemaal zeggen en ik kan me ook voorstellen dat het voor jullie niet raar is en dat het nou eenmaal persoonsgebonden is. Maar ik ben eigenwijs en heb er toch, in deze situatie, er een andere kijk op. ;)

I will deal with it hoor, maar vroeg het me gewoon af waarom dat zo is gemaakt. :)

Dusch... ^_^
Het zou juist superkut zijn als jouw key kan worden geupgraded of gedowngraded omdat je toevallig met een groep meegaat die dezelfde key doet. Stel je doet een +10 Freehold en je haalt die maar net, dat zou jouw +10 Freehold ineens ook +12 worden en zit je met een key die je eigenlijk niet kunt afmaken. Dan moet je hem downgraden voordat je jouw key kunt afmaken. Of nog erger, jouw +10 wordt een +8 omdat je groep faalt omdat iemand weggaat ofzo.

Dit systeem is juist heel goed en logisch, je kunt eerst key 1 pushen naar een bepaald level tot het niet meer te halen is en daarna kun je key 2 gaan pushen tot een bepaald level. Als beide keys tegelijk geleveled worden zit je met een onhaalbare key.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Voor de brewmasters hierzo ik ben bezig met een WeakAura te maken.
Hij is ontstaan doordat een WA van Legion niet meer geupdate was dus heb ik hem geupdate met wat hulp van een maat, en daarna heb ik support voor bepaalde talents/spells toegevoegd.
Hij is nog steeds WIP maar misschien dat ik jullie er al mee kan interesseren:
https://wago.io/H1vQIJ6OQ

Steam: Ryada.

• Ioramus
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:10:
[...]

Anders zou jouw key verneukt kunnen worden door een slechte pug bijvoorbeeld.
Ja dat zou dan ook de conskwentie zijn, omhoog maar dan ook omlaag natuurlijk - iets wat je toch zeker (in een PUG wereld) niet zou willen?
EnigmaNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:42:
[...]

Het zou juist superkut zijn als jouw key kan worden geupgraded of gedowngraded omdat je toevallig met een groep meegaat die dezelfde key doet. Stel je doet een +10 Freehold en je haalt die maar net, dat zou jouw +10 Freehold ineens ook +12 worden en zit je met een key die je eigenlijk niet kunt afmaken. Dan moet je hem downgraden voordat je jouw key kunt afmaken. Of nog erger, jouw +10 wordt een +8 omdat je groep faalt omdat iemand weggaat ofzo.

Dit systeem is juist heel goed en logisch, je kunt eerst key 1 pushen naar een bepaald level tot het niet meer te halen is en daarna kun je key 2 gaan pushen tot een bepaald level. Als beide keys tegelijk geleveled worden zit je met een onhaalbare key.
Zo had ik het nog niet bekeken! En dan is het huidige systeem inderdaad super fijn! :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een kut dag in WoW :P

ik had Al een 355 chest met goeie rolls op azerite traits.
Nu krijg ik uit de myhtic + chest (waar ik +6 van complete had) een 355 chespiecet.
Van de worldboss een 355 chestpiece. en van de pvp chest een 355 chestpiece

What the actual fuck blizz?

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:53
Method WF!
Ricmaniac schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:57:
Wat een kut dag in WoW :P

ik had Al een 355 chest met goeie rolls op azerite traits.
Nu krijg ik uit de myhtic + chest (waar ik +6 van complete had) een 355 chespiecet.
Van de worldboss een 355 chestpiece. en van de pvp chest een 355 chestpiece

What the actual fuck blizz?
Ik kreeg een head piece uit de weekly chest en ik moet zeggen: ilvl upgrade sowieso, maar helaas zijn de traits a stuk minder. Desalniettemin zal ik hem wel blijven gebruiken.

World boss heeft me niks gegeven, ook niet na een bonusroll. Shit happens... :)

NU maar weer levelen :P

• perryvdbosch
RustStorm schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:59:
[...]

World boss heeft me niks gegeven, ook niet na een bonusroll. Shit happens... :)

NU maar weer levelen :P
Bonusrol?
Pagina: 1 ... 14 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.