We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Vorig jaar zat ik steeds tussen divisie 1 en 2 en was ik ook goud 1 in WL. Maar wat je zegt over Rivals kan goed kloppen inderdaad.Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:40:
[...]
Klopt wel ongeveer toch, WL goud is toch ook gewoon middenmoot?
Denk dat er sowieso door Rivals, veel meer goede spelers deze modus spelen ivm vorige editie.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:42:
[...]
Vorig jaar zat ik steeds tussen divisie 1 en 2 en was ik ook goud 1 in WL vandaar mijn vraag. Maar wat je zegt over Rivals kan goed kloppen inderdaad.
Ik zit in divisie 4. Vorige week vond ik het niveau in rivals hoger, het lijkt iets minder te worden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:37:
Mensen die in goud zitten met WL, in welke divisie zitten jullie met division rivals? Ik word zelf goud 2 of goud 1 maar zit met rivals in divisie 5 wat wel laag is. Maar vind het niveau zo hoog dat ik denk dat er veel meer WL goud spelers in divisie 5 zitten. Ben benieuwd of dit ook zo is.
Vorig jaar voornamelijk divisie 1-2 en meestal goud 1.
[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 16-10-2018 21:50 ]
Rivals had sowieso de *** weekend league moeten vervangen, de setup is vele malen beter.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:42:
[...]
Vorig jaar zat ik steeds tussen divisie 1 en 2 en was ik ook goud 1 in WL. Maar wat je zegt over Rivals kan goed kloppen inderdaad.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Nee doe maar beideBossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:50:
[...]
Rivals had sowieso de *** weekend league moeten vervangen, de setup is vele malen beter.
Als iedereen 2x meer coins krijgt dan maakt dat ook geen verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:52:
[...]
Nee doe maar beide. 2x meer coins dan vorig jaar en dat iedere week.
Verwijderd
Ik oefen wel eens op wl bij een hele lage tg lukt nipt winnen nog wel eens, maar op een hoger niveau lukt het mij nog geen eens om de bal te pakken. Hoe lukt dit welWSL036 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Oefenen en op hoger niveau spelen: WL, proberen om in hogere divisies te komen. Je gaat vaak verliezen maar op een gegeven moment heb je het.
Vorig jaar kon ik nooit 4 wedstrijden in het kwalificatietoernooi winnen om me te plaatsen voor de WL. Tot het me ineens wel lukte en na het spelen van de weekend league kon ik me ineens moeiteloos kwalificeren.
Ook nu bak ik er nog niks van, maar dat komt hopelijk vanzelf wel.
Verwijderd
Nou ja niet iedereen speelt weekend league, waardoor dat wel meevalt. Ben blij dat beide er is. 1 voor de betere spelers en iets voor de mindere spelers.Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
Als iedereen 2x meer coins krijgt dan maakt dat ook geen verschil.
Verwijderd
Divisie 3 en goud 1👌. Niveau in div 3 is wel aardig hoog. Zo win ik weer wat op rij en dan verlies ik weer wat. Daar moet aan gewerkt worden, want uiteindelijk wil ik natuurlijk mee kunnen komen in div 1 dit jaar. Vorig jaar div 1 en goud 1Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:37:
Mensen die in goud zitten met WL, in welke divisie zitten jullie met division rivals? Ik word zelf goud 2 of goud 1 maar zit met rivals in divisie 5 wat wel laag is. Maar vind het niveau zo hoog dat ik denk dat er veel meer WL goud spelers in divisie 5 zitten. Ben benieuwd of dit ook zo is.
Verwijderd
Ik hoop ook uiteindelijk mee te kunnen draaien in div 1. Ben benieuwd het is natuurlijk nog vroeg in FIFA 19.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
Divisie 3 en goud 1👌. Niveau in div 3 is wel aardig hoog. Zo win ik weer wat op rij en dan verlies ik weer wat. Daar moet aan gewerkt worden, want uiteindelijk wil ik natuurlijk mee kunnen komen in div 1 dit jaar. Vorig jaar div 1 en goud 1
je bedoelt een voor doordeweeks en een voor het weekend. Vind weekend league niet perse iets voor de betere spelers, maar meer voor spelers met meer vrije tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
Nou ja niet iedereen speelt weekend league, waardoor dat wel meevalt. Ben blij dat beide er is. 1 voor de betere spelers en iets voor de mindere spelers.
Dat is ook meteen het grote gebrek aan de WL, de kunstmatige beperking mbt tot speeltijd is totaal overbodig.
Naar mijn inziens word dat voornamelijk gebruikt om het meer exclusief te maken dan dat het daadwerkelijk waarde toevoegd. Rivals is een goed voorbeeld hoe het zou moeten zijn.
Je hebt mij overtuigd ik ga t morgen testen. Ik scoor wel eens uit een voorzet maar niet vaak.. terwijl ik gemiddeld er toch wel 5 tot 8 voor geef in een wedstrijd.. zit bijna altijd wel verdediger tussen, ben benieuwdsjakieman schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:56:
[...]
Bij iedereen staat ie anders als standaard. Denk dat ie automatisch de instellingen van de vorige Fifa's mee neemt. Maar hij moet dus niet op semi maar op ASSISTED!
Hoor van sommigen dat het bij hun niet goed werkt maar bij mij zijn het nu 50% van de goals. En dan zijn mijn vleugelspelers niet eens echt goed in voorzetten en mijn spitsen niet groot. Misschien ligt het aan de manier van voorzetten geven. En voorzet van buiten het strafschopgebied naar stilstaande spelers in het strafschopgebied gaat er bijna nooit in. Geef je 'm op inlopende spelers dan is de kans al een stuk groter. En als je 'm vanuit het strafschopgebied geeft op een inlopende speler dan tel ik 'm eigenlijk al!
wl is ook voornamelijk een competitie voor de e-sporters waar wij ook gewoon aan mee kunnen doen. Mocht je het goed doen in de wl kan je uitnodiging krijgen voor toernooien, iets wat je ook tijd kost dus ik vind dat wel goed.Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
je bedoelt een voor doordeweeks en een voor het weekend. Vind weekend league niet perse iets voor de betere spelers, maar meer voor spelers met meer vrije tijd.
Dat is ook meteen het grote gebrek aan de WL, de kunstmatige beperking mbt tot speeltijd is totaal overbodig.
Naar mijn inziens word dat voornamelijk gebruikt om het meer exclusief te maken dan dat het daadwerkelijk waarde toevoegd. Rivals is een goed voorbeeld hoe het zou moeten zijn.
Wl is meer voor de hardcore FIFA speler die tijd vrij kan en wil maken voor het spelletje.
Ik moet zeggen 30 potjes is prima te doen, was zaterdag avond al klaar waar ik anders zondags nog 10 moest doen.
Niveau best ff wennen heb 17 winst gehaald.
In rivals zit ik rank1 div4
Met een team van 80k speel ik ook divisie 5 en heb afgelopen weekend league goud 2 behaald. Speel nu beter en maak bijna stap naar Divisie 4. Denk ook als je betere spelers hebt dat je wat makkelijker doorstroomt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:37:
PSN/Steam: Xamsix
Iemand een onderbouwde mening om de hele flikkerse boel verkopen voor het weekend? Of als je alles 2-3K onder BIN hebt gekocht, lekker vasthouden?
Heb ik ook om gek van te wordenFidoDido schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:20:
Ik weet dat de squad battles een ramp zijn en weinig van klopt maar nu is het wel heel erg zeg.
Het weekend alles op legendary gespeeld en 1 keer verloren en gewoon ook leuke wedstrijden gespeeld en kansen creëren gewoon weg leuk een keer. 4-2 of keer 5-0 en op ze tijd de bekende net aan wedstrijden prima
Sinds gisteren het is werkelijk waar een omgekeerde wereld kan op professional amper winnen net aan met 1-0 of 2-0 en zelfs verloren.... zelfs een pase over 1 of 2 meter gaat niet. Elke schot en cross wordt geblokt en ze tikken rond in een tempo wat niet bij te houden is.
Vind het ronduit schandalig dat EA de boel zo manipuleerd met squad battles
Het verschil is gewoon dag en nacht tussen het weekend en de laatste 2 dagen, ben gewoon benieuw of mensen die het ook spelen dit ook opmerken? Lijkt wel of begin van de week onmogelijk is en naar mate de week verdord het simpeler wordt. Doe het nu voor de swap kaarten met name
Onbegrijpelijk dat dit in het spel blijft zitten.
Bij mij trekt het alleen ook door naar de Rivals
Waarschijnlijk doen ze dit om te voorkomen dat mensen even makkelijk pakketjes komen ophalen met Squad Battles terwijl anderen wel moeten 'werken' voor de muntjes via Rivals wat natuurlijk veel meer op vaardigheden aankomt. Als je alles zo makkelijk zou winnen via SB kunnen ze je net zo goed de pakketjes zo geven. Dus als je deze modus speelt weet je dat het je af en toe onmogelijk gemaakt wordt, hoe stom ik het zelf ook vind.jerommeke96 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:37:
[...]
Heb ik ook om gek van te worden![]()
![]()
Onbegrijpelijk dat dit in het spel blijft zitten.
Bij mij trekt het alleen ook door naar de Rivalswaar ik het weekend nog won met mn fitnessteam verlies ik nu allen met mn beste team dus zal zeker ook aan mij liggen.
Maar je snapt ook wel dat dit ook overdreven is....RFRF schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:41:
[...]
Waarschijnlijk doen ze dit om te voorkomen dat mensen even makkelijk pakketjes komen ophalen met Squad Battles terwijl anderen wel moeten 'werken' voor de muntjes via Rivals wat natuurlijk veel meer op vaardigheden aankomt. Als je alles zo makkelijk zou winnen via SB kunnen ze je net zo goed de pakketjes zo geven. Dus als je deze modus speelt weet je dat het je af en toe onmogelijk gemaakt wordt, hoe stom ik het zelf ook vind.
Uiteraard! Ook bloedirritant en zonde van de tijd. Maar het verbaast me soms wel eens als ik online een sterrenteam tegen kom dat er eigenlijk niks van kan. Dan zijn misschien de offline beloningen te hoog of heeft dit een andere oorzaak?bvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Maar je snapt ook wel dat dit ook overdreven is....
Niet met van Basten (93) maar heb nu (91), het is letterlijk op schieten drukken en hij vliegt erin. Beweegelijk, goede passer. De 93 moet dan al helemaal heerlijk zijn.biertje79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:58:
Heeft iemand al met van Basten (93) of Kluivert (91) gespeeld? Ik wil 1 van de twee kopen en ik neig kwa naam meer naar van Basten, maar als ik het kaartje en de workrates zie, lijkt Kluivert mij de betere.
[...]
Waarschijnlijk doen ze dit om te voorkomen dat mensen even makkelijk pakketjes komen ophalen met Squad Battles terwijl anderen wel moeten 'werken' voor de muntjes via Rivals wat natuurlijk veel meer op vaardigheden aankomt. Als je alles zo makkelijk zou winnen via SB kunnen ze je net zo goed de pakketjes zo geven. Dus als je deze modus speelt weet je dat het je af en toe onmogelijk gemaakt wordt, hoe stom ik het zelf ook vind.
[/quot
Pakketjes zijn juist makkelijk te halen, Elite 3 is zelfs voor prutsers zoals ik te halen.
Wat ik irritant vindt is dat je prof selecteert en dan verwacht je dat je prof tegenstand krijgt en dit vervolgens niet te winnen is omdat alle ballen verkeerd gaan of de tegenstand (verdediging) gewoonweg wereldklasse is.
Ik kan dan de tegengoals al voorspellen, de uitslag weet je ook als je drie open kansen op de paal geschoten hebt die je normaal maakt.
Rivals beloningen zijn nog makkelijker, paar potjes winnen en je zit al op 30.000 munten ofzo daar moest je vorig jaar bij SB elite 2 ofzo voor halen
ook online heb ik het idee dat er wel wat scripting inzit. Eergisteren verlies ik alles en gisteren win ik weer met slecht spel met de meeste irritante klutsdoelpunten of 3 minuten in blessuretijd.RFRF schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:55:
[...]
Uiteraard! Ook bloedirritant en zonde van de tijd. Maar het verbaast me soms wel eens als ik online een sterrenteam tegen kom dat er eigenlijk niks van kan. Dan zijn misschien de offline beloningen te hoog of heeft dit een andere oorzaak?
Dat massal bieden op zilver spelers van league SBC's is ook niet meer eenvoudig. Zet net 50 zilvers op de lijst allemaal gaan ze uiteindelijk weg voor 500 of meer
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 17-10-2018 10:10 ]
Dat is waar, we worden hoe dan ook af en toe voor de gek gehoudenbvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:08:
[...]
ook online heb ik het idee dat er wel wat scripting inzit. Eergisteren verlies ik alles en gisteren win ik weer met slecht spel met de meeste irritante klutsdoelpunten of 3 minuten in blessuretijd.
Ow das mooi kan ik mischien me kapotte joystick clamen zat eerst bijna in div4 nu net nog in 5 van 1520 punten naar 1200 gegaan hoe kan dit 😢 niks lukt meerRFRF schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Dat is waar, we worden hoe dan ook af en toe voor de gek gehouden
Thanks voor je input! Dan ga ik van Basten proberen 💪🏻krosis schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:02:
[...]
Niet met van Basten (93) maar heb nu (91), het is letterlijk op schieten drukken en hij vliegt erin. Beweegelijk, goede passer. De 93 moet dan al helemaal heerlijk zijn.
Ik had dit:sirkeith schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Zou jij je huidige getweakte versie eens kunnen posten qua player instructions en custom tactics?
Of desnoods in een PM
En ik moet zeggen dat dit heerlijk speelde. Er waren zoveel wedstrijden dat ik dacht dat mijn tegenstander toch wel een paar niveautjes lager was. 65% balbezit en veel kansen! Maar... Ik verloor toch veel te vaak! In het begin denk je nog dat het pech was maar als dit het hele weekend zo is dan moet het toch iets anders zijn en ik denk dat ik nu de ideale manier gevonden heb!Backs en CM's op stay back (aanvallend doen ze toch wel mee, zelfs Allan en Kessie). Verder heb ik : pressure on heavy touch, width 6, depth 3, balanced, width 7, pib 3, corners/fk 2. Hier speel ik verder tijdens de wedstrijd wel mee. Width zet ik vaak wat lager tegen een 41212 en heb ook een aanvallender variant met meer depth.
Edit: Twijfel ook nog over aggressive interceptions bij de CM's. Het heeft zeker meerwaarde maar je moet wel 2 CM's op de bank zetten om ze te wisselen als de conditie op is (ja zelfs Kessie met 96 stamina!). Ik gebruik het nu vaak in de tweede helft alleen.
Dit zijn de dingen die ik veranderd heb: Geen pressure on heavy touch maar balanced, width in def naar 4, corners naar 3 (in weekend league geen enkele corner gescoord terwijl ik er een recordaantal kreeg, daarna van 2 naar 3 gezet en scoorde drie wedstrijden op rij). Bij de spelersinstructies staat aggressive interceptions nu vanaf het begin aan voor de CM's (al is Goretzka dan wel dood na 90 minuten met zijn 85 stamina en H/H). De CM's heb ik nu ook op cover center. En de vleugelspelers op come back on defence.
Hiervoor was elke bal die ik op mijn eigen helft verspeelde bijna standaard een goal voor de tegenstander. Nu staat het allemaal een stuk degelijker terwijl je aanvallend niet heel veel inlevert. Heb zelfs het idee dat de wingers aanvallend meer betrokken zijn nu ze op come back on defence staan. Dubbel voordeel dus!
Kan je die nog niet inleveren? Anders ben je ze kwijt iig!jOnAt schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:09:
Kan iemand mij vertellen of je kwalificaties voor de WL optellen? Ik sta nu op 2000 pt. maar krijg die morgen ook als beloning voor de vorige WL.
Ik zou ze zelf alvast aanmelden voor weekend league indien je dan geen Silver 1 behaald heb je toch nog die andere 2k achter de hand volgens mij is er geen mogelijkheid boven de 2k te gaan.jOnAt schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:09:
Kan iemand mij vertellen of je kwalificaties voor de WL optellen? Ik sta nu op 2000 pt. maar krijg die morgen ook als beloning voor de vorige WL.
De volledige online code is nagelopen door bepaalde mensen en er is geen stukje code gevonden dat voor scripting zorgt voor online in tegenstelling tot offline waar dit wel volledig is gevonden.bvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:08:
[...]
ook online heb ik het idee dat er wel wat scripting inzit. Eergisteren verlies ik alles en gisteren win ik weer met slecht spel met de meeste irritante klutsdoelpunten of 3 minuten in blessuretijd.
Dat massal bieden op zilver spelers van league SBC's is ook niet meer eenvoudig. Zet net 50 zilvers op de lijst allemaal gaan ze uiteindelijk weg voor 500 of meer
Iemand ervaring met Eriksen? Twijfel om een team om hem heen te bouwen omdat hij mijn favo was bij Ajax.
Op zijn fysiek na is eriksen fantastisch! Ik heb nu delle alli in zijn plaats (kon aardige winst maken op eriksen) vind alli fijner omdat ie iets sterker is aan de bal. Maargoed maar net hoe je speelt denk ik.stomley schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:51:
[...]
De volledige online code is nagelopen door bepaalde mensen en er is geen stukje code gevonden dat voor scripting zorgt voor online in tegenstelling tot offline waar dit wel volledig is gevonden.
Iemand ervaring met Eriksen? Twijfel om een team om hem heen te bouwen omdat hij mijn favo was bij Ajax.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Interessant! Waar heb je dat gevonden? Dat idee had ik trouwens altijd al. Vaak zijn ongeluk/veel klutsballen e.d. ook wel te verklaren door een bepaalde tactiek die je zelf of de tegenstander gebruikt. Squad battles heb ik altijd saai gevonden en daarom ook bijna nooit gespeeld. Maar zelfs in die paar potjes die ik wel speelde had ik soms het idee dat ik niet mocht scoren.stomley schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:51:
[...]
De volledige online code is nagelopen door bepaalde mensen en er is geen stukje code gevonden dat voor scripting zorgt voor online in tegenstelling tot offline waar dit wel volledig is gevonden.
In Fifa 19 niet met Eriksen gespeeld maar in Fifa 17 en 18 was hij top. Qua stats kan ook het bijna niet mis en 5* weak foot is voor mij 1 van de belangrijkste dingen van het spel!
Voor mijn andere team had ik de veel duurdere Benatia gehaald maar het is duidelijk dat Kimpembe de betere aankoop was! Wat een speler zeg! Wel leuk dat hij in een mindere league speelt en je dus wel wat moeite moet doen om 'm in je team te krijgen. Dan zie je 'm niet elke wedstrijd weer.Fraaank schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:57:
[...]
Die man is een held! Kimpembe is voor mij de nieuwe Bailly!
Doel je op de career mode of op Ultimate Team?timano schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:14:
Is er een manier om een echte coach te zijn als je bijvoorbeeld manchester united bent dat je dan ook Mourinho ziet en niet een of andere net avatar. Het is natuurlijk leuker om de echte coaches bij de club te hebben die je ook bent.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Zonde dat die zo kort is, ik moet gewoon werken. Maar voor eind werkdag is de SBC alweer voorbijWii4all schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:20:
Ter info er is een nieuwe fut swap deal sbc
Ik bedoel career modeXamsix schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:41:
[...]
Zonde dat die zo kort is, ik moet gewoon werken. Maar voor eind werkdag is de SBC alweer voorbij
Web app of companion app?Xamsix schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:41:
[...]
Zonde dat die zo kort is, ik moet gewoon werken. Maar voor eind werkdag is de SBC alweer voorbij
Ik speel nu met Kimpembe en Thiago Silva achterin, dat is lang niet gek hoor
speel nu zo: https://www.futbin.com/19/squad/884000
En wil dan denk ik als volgende stap(pen) hierheen:
https://www.futbin.com/19/squad/884056
ingame gaat het dan naar een 4231-2 of 41212
https://www.futbin.com/19/squad/884092
Dit is mijn huidige team en heb een budget van 300k. Nu twijfel ik om Griezmann te halen en op CAM te zetten (leenspeler beviel best goed).
Nu wissel ik wat tussen Benzema, Hulk en Depay op CAM positie.
Wat zijn jullie ideeën en eventuele tips?
[ Voor 9% gewijzigd door crab- op 17-10-2018 12:56 ]
Mijn belangrijkste speler is Perisic! Hij speelde tot nu tot 23 wedstrijden en scoorde daarin 25 goals en gaf 23 assists! En dat als false 9 spits waardoor hij veel op het middenveld staat (en daar ook erg belangrijk is!). Ben Yedder IF staat in mijn andere team op dezelfde positie en heeft na ook 23 wedstrijden ook veel goals (21) maar maar 5 assists!
Mijn buitenspelers zijn Bailey, Thauvin en Bonaventura. Maar een speler van 700 speelt daar het best: Alex Teixeira! Speelt bij mij als linksbuiten en is eigenlijk de enige buitenspeler die echt regelmatig scoort (met Deadeye). Verder is hij dribbelend ook het moeilijkst van de bal te krijgen door de tegenstander.
Mijn beste middenvelder is verrassend genoeg Kessie (met Shadow). Ik heb inmiddels al duurdere spelers als Goretzka, Kondogbia en Allan maar Kessie is zo belangrijk! Zijn passing en dribbeling is goed genoeg en af en toe scoort hij een afstandschot. Maar met zijn kracht, snelheid en verdedigende stats is hij zonder bal zo belangrijk! Hij wint daarnaast ook nog eens elk kopduel. Maar het belangrijkste is zijn 96 stamina waardoor hij de hele wedstrijd kan blijven gaan, zelfs met aggressive interceptions aan! 96 stamina en bijvoorbeeld 86 is echt een wereld van verschil!
Szczesny is tot nu toe met afstand mijn beste keeper. Ik heb verschillende 83 keepers gebruikt zoals Fahrman, Viviano en Adan maar die waren allemaal duidelijk minder. Szczesny maakt gewoon geen enkele blunder en mist alleen de onhoudbare ballen tot nu toe!
Zou eerder voor Ben Yedder IF kiezen dan. Redelijk vergelijkbare types en een stuk goedkoper (en tweebenig!).crab- schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:52:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en af en toe komen er geniale tips voorbij.
Dit is mijn huidige team en heb een budget van 300k. Nu twijfel ik om Griezmann te halen en op CAM te zetten (leenspeler beviel best goed).
Heb je misschien een link met je teams, ik ben wel benieuwd?sjakieman schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:54:
Wat zijn jullie favoriete spelers tot nu toe deze Fifa?
Mijn belangrijkste speler is Perisic! Hij speelde tot nu tot 23 wedstrijden en scoorde daarin 25 goals en gaf 23 assists! En dat als false 9 spits waardoor hij veel op het middenveld staat (en daar ook erg belangrijk is!). Ben Yedder IF staat in mijn andere team op dezelfde positie en heeft na ook 23 wedstrijden ook veel goals (21) maar maar 5 assists!
Mijn buitenspelers zijn Bailey, Thauvin en Bonaventura. Maar een speler van 700 speelt daar het best: Alex Teixeira! Speelt bij mij als linksbuiten en is eigenlijk de enige buitenspeler die echt regelmatig scoort (met Deadeye). Verder is hij dribbelend ook het moeilijkst van de bal te krijgen door de tegenstander.
Mijn beste middenvelder is verrassend genoeg Kessie (met Shadow). Ik heb inmiddels al duurdere spelers als Goretzka, Kondogbia en Allan maar Kessie is zo belangrijk! Zijn passing en dribbeling is goed genoeg en af en toe scoort hij een afstandschot. Maar met zijn kracht, snelheid en verdedigende stats is hij zonder bal zo belangrijk! Hij wint daarnaast ook nog eens elk kopduel. Maar het belangrijkste is zijn 96 stamina waardoor hij de hele wedstrijd kan blijven gaan, zelfs met aggressive interceptions aan! 96 stamina en bijvoorbeeld 86 is echt een wereld van verschil!
Szczesny is tot nu toe met afstand mijn beste keeper. Ik heb verschillende 83 keepers gebruikt zoals Fahrman, Viviano en Adan maar die waren allemaal duidelijk minder. Szczesny maakt gewoon geen enkele blunder en mist alleen de onhoudbare ballen tot nu toe!
Burp
Nee die optie is er voor zover ik weet niet. Je vervangt immers de huidige coach.
kort valt ook wel mee, gewoon een SBC van 24h, hij staat er al sinds begin gisteravond al op. Dus als je gisteravond even gekeken hadXamsix schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:41:
[...]
De wedstrijden van gisteren uit de Nation League zullen vast niet meetellen voor TOTW of wel, anders komt er een Griezmann IF aan.
[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 17-10-2018 13:10 ]
Ik wordt juist helemaal gek van die vent. Eerst deed hij het best goed in mijn team, maar wordt met de wedstrijd slechter.. Komt niet meer uit bij voorzetten, staat super slecht opgesteld met corners en 1vs1 is die helemaal kansloos.. Geen idee waar dat vandaan komtsjakieman schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:54:
Szczesny is tot nu toe met afstand mijn beste keeper.
mee eens! Heb hem al heel lang in mijn team, destijds gekocht voor 65k en meteen cam van gemaakt. 2 benig is voor mij een pre als nummer 10!sjakieman schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:56:
[...]
Zou eerder voor Ben Yedder IF kiezen dan. Redelijk vergelijkbare types en een stuk goedkoper (en tweebenig!).
Ook wou ik nog even terugkomen op het voorzetten verhaal. Deze staat inderdaad standaard op semi, ik heb deze op CPU hulp gezet en 3 voorzetten alle 3 goal..
Ik twijfelde nog even of ik het wel zou delen want ben bang zodra het grote publiek dit ook doorheeft iedereen daar mee gast spelen.. het voelde een beetje als cheaten bij mij..
maar aangezien het hier ook al gezegd is en wij een kleine groep zijn vergeleken met het aantal spelers en het vroeg of laat toch wel bekend wordt.
Jongens pas het allemaal gewoon aan!! Je tegenstander gebruikt het vroeg of laat toch ook en dus kunnen wij dat dus beter ook maar doen!
Maar ik hoop dat ze het aanpassen! Te makkelijk scoren nou..
Verwijderd
Klopt heb het sinds gisteren ook aan staan. Leuk als je tegenstander het niet weet. Maar ik heb regelmatig gehad dat de tegenstander het wel weet en dan krijg je uitslagen van 5-5 of 6-4 of 4-6... je zou de breedte van je team op veel streepjes kunnen zetten dat helpt wel iets. Dan ontstaat er meer ruimte in het centrum maar minder aan de zijkant waardoor de tegenstander moeilijker kan voorgeven.fifanoob schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:14:
[...]
mee eens! Heb hem al heel lang in mijn team, destijds gekocht voor 65k en meteen cam van gemaakt. 2 benig is voor mij een pre als nummer 10!
Ook wou ik nog even terugkomen op het voorzetten verhaal. Deze staat inderdaad standaard op semi, ik heb deze op CPU hulp gezet en 3 voorzetten alle 3 goal..
Ik twijfelde nog even of ik het wel zou delen want ben bang zodra het grote publiek dit ook doorheeft iedereen daar mee gast spelen.. het voelde een beetje als cheaten bij mij..
maar aangezien het hier ook al gezegd is en wij een kleine groep zijn vergeleken met het aantal spelers en het vroeg of laat toch wel bekend wordt.
Jongens pas het allemaal gewoon aan!! Je tegenstander gebruikt het vroeg of laat toch ook en dus kunnen wij dat dus beter ook maar doen!
Maar ik hoop dat ze het aanpassen! Te makkelijk scoren nou..
Ik heb zelf griezmann en messi. Griezmann speelt denk ik nog wel lekkerder dan messi.crab- schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:52:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en af en toe komen er geniale tips voorbij.
Nu wissel ik wat tussen Benzema, Hulk en Depay op CAM positie.
Dit zijn mijn laatste versies: https://www.futbin.com/19/squad/837407 en https://www.futbin.com/19/squad/862533Wii4all schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
Heb je misschien een link met je teams, ik ben wel benieuwd?
Ik speel 4-4-1-1. Bij de 1e opstelling staan Bonaventura en Teixeira als vleugelspelers en Perisic als false 9 spits met Lucas op cf.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Komt mooi uit heb 10x banega in mijn club voor onder 1k gekocht zit nu al op 2.3Korkss schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:37:
Messi potm zag ik, laat de stuani’s maar stijgen dan :-D
Nog even snel wat biglia oppikken voor cheap prijs, heb alleen geen ruimte meer
[ Voor 19% gewijzigd door FidoDido op 17-10-2018 13:52 ]
Ah dat is jammer , zou wel leuker zijn als je de echte coach kon zijn.
Maar bedankt voor je reactie
Als die sbc komt en de bundesliga sbc (reus hoop ik) ga ik echt knaken pakken. Heb nu 800k aan investeringen klaar staan.FidoDido schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:51:
[...]
Komt mooi uit heb 10x banega in mijn club voor onder 1k gekocht zit nu al op 2.3En 3x stuani voor discard dus idd laat maar komen
Nog even snel wat biglia oppikken voor cheap prijs, heb alleen geen ruimte meerzoiezo winwin gezien ac milan marquee waarschijnlijk en argentijn
dan heb je maar 10 kaarten ervan toch?Korkss schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:03:
[...]
Als die sbc komt en de bundesliga sbc (reus hoop ik) ga ik echt knaken pakken. Heb nu 800k aan investeringen klaar staan.
Als hij de speler zelf heeft gekocht wel, maar dat lijkt me niet een hele veilige investering...
Scream promo komt eraan, Ajax - Feyenoord volgende week (marquee matchups?), League SBC's en discard IF's zijn altijd veilig.shabalala schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:13:
iemand nog handel tips? ik verkoop helaas niks meer. markt lijkt wel dood.
[ Voor 3% gewijzigd door WSL036 op 17-10-2018 14:41 ]
Dat is mijn topscorer, ondanks dat hij samen met Suarez / Griezmann speeltsjakieman schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:56:
[...]
Zou eerder voor Ben Yedder IF kiezen dan. Redelijk vergelijkbare types en een stuk goedkoper (en tweebenig!).
En hoe weet je dat zo zeker? 😁Korkss schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:37:
Messi potm zag ik, laat de stuani’s maar stijgen dan :-D
Het is voor mij nu ook tijd om wat investeringen te gaan doen. Beetje aan de late kant, maar toch. Buiten Milan en AC spelers, iemand nog andere tips? Bepaalde informs of 83/84 rateds?
https://twitter.com/hashtag/potm zag het zelf hier staanSH-FR schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
En hoe weet je dat zo zeker? 😁
Het is voor mij nu ook tijd om wat investeringen te gaan doen. Beetje aan de late kant, maar toch. Buiten Milan en AC spelers, iemand nog andere tips? Bepaalde informs of 83/84 rateds?
wat ik wel apart vind is dat deze dan eerder bekend is dan de bundesliga terwijl die dacht ik eerder komt.
Ik vind het maar riskant. De Bundesliga POTM word al een flink stuk langer over gesproken je zou dus inderdaad zeggen dat die eerst komt.FidoDido schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:50:
[...]
https://twitter.com/hashtag/potm zag het zelf hier staan
wat ik wel apart vind is dat deze dan eerder bekend is dan de bundesliga terwijl die dacht ik eerder komt.
Daarbij, de Messi kaart zal extreem duur worden en omdat er al een gebrek is aan hoge beoordeling kaarten vraag ik me ten zeerste af of de markt hierdoor nog beïnvloed word en prijzen nog verder zullen stijgen. Op Reddit lijkt ook al te worden getwijfeld of er überhaupt een SBC van komt
Serie A en BPL zijn weer rijkelijk beloont
Bailly en van Dijk in je BPL team staat niet verkeerd
[ Voor 27% gewijzigd door bvbal79 op 17-10-2018 16:10 ]
Ja ze moeten natuurlijk wel zorgen dat mensen veel packs kopen en de markt weer aanvullen, om deze vervolgens weer leeg te trekken met SBC'sbvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:08:
Wat een TOTW kaarten zeg...
Vooral BPL danbvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:08:
Wat een TOTW kaarten zeg...
https://www.laliga.es/en/santander-awardsSH-FR schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
En hoe weet je dat zo zeker? 😁
Haha, ik kan niet wachten tot weer players te mogen picken van de rechterkant van het TOTW
Van Dijk zou wel erg welkom zijn, zijn normale is al fantastisch..
[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 17-10-2018 16:26 ]
Dat is nog geen bevestiging van een SBC. En daar ging de vraag om. Investeren in een SBC die nog niet confirmed is.Jaap. schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:25:
[...]
https://www.laliga.es/en/santander-awards
Haha, ik kan niet wachten tot weer players te mogen picken van de rechterkant van het TOTW
Maar messi lijkt mij net zoals hazard toch wel vrij zeker, bij die statistieken van de maand september komt niemand in de buurt.
er is een verschil nog tussen uitkomt en aankondigenFidoDido schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:31:
als je investeringen doet wanneer de sbc uitkomt ben je in feite al te laat lijkt mijhet blijft soms een gok waarbij je wint of verliest.
Maar messi lijkt mij net zoals hazard toch wel vrij zeker, bij die statistieken van de maand september komt niemand in de buurt.
In de quote die ik link stond de vraag hoe diegene zo zeker wist dat Messi POTM is/was en dat heb ik je zojuist gelinked; bevestigd op de site van La Liga.bvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:27:
[...]
Dat is nog geen bevestiging van een SBC. En daar ging de vraag om. Investeren in een SBC die nog niet confirmed is.
Dat er een SBC komt heeft EA al lang aangegeven, de pagina's zijn zelfs al in de lucht;
https://laligapotm.easports.com/
https://bundesligapotm.easports.com/
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 17-10-2018 16:43 ]
En er is enkel een SBC concept voor de Bundesliga gevonden, van de La Liga zijn geen aanwijzingen...
Dat zijn de pagina's met kandidaten/waar gestemd kan worden. Dat er een SBC volgt is op dit moment een aanname en het belangrijkste voor investeringen is de inhoud van de SBC en dat is altijd gokkenJaap. schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:42:
[...]
In de quote die ik link stond de vraag hoe diegene zo zeker wist dat Messi POTM is/was en dat heb ik je zojuist gelinked; bevestigd op de site van La Liga.
Dat er een SBC komt heeft EA al lang aangegeven, de pagina's zijn zelfs al in de lucht;
https://laligapotm.easports.com/
https://bundesligapotm.easports.com/
https://www.easports.com/...ffId=hpUdKGRrXgR:FFA19XBO
Hoe dan ook. Wat een grap dat Griezmann geen inform heeft gekregen; hielp Frankrijk hoogstpersoonlijk langs Duitsland. Maargoed, gelukkig wel van Dijk een paar dagen geleden gekocht, die gaat nu heerlijk stijgen.
Ik heb vorig jaar veel verdiend met Bas Dost. Inkopen voor 900 en die gingen uiteindelijk voor rond de 3k het stuk. Op dit moment lijken de 83ers nog niet op dat prijspijl te liggen.
Je geeft zelf het antwoord op je vraag.jOnAt schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:13:
Wat is een realistische prijs voor 83-84 rated spelers mocht er een SBC komen? Iemand wellicht ervaring op basis van de Lucas en Hazard SBC's?
Ik heb vorig jaar veel verdiend met Bas Dost. Inkopen voor 900 en die gingen uiteindelijk voor rond de 3k het stuk. Op dit moment lijken de 83ers nog niet op dat prijspijl te liggen.
Maar of dit in fifa19 ook rond de 3k gaat liggen weet niemand, maar voorlopig hanteer ik het nog wel als grens dat ik mijn 83's verkoop. Over andere prijzen van andere rated spelers heb ik eerder mijn grenzen al aangegeven die ik hanteer.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Die player picks van FUT Champions zijn zeker untradeable?Jaap. schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:25:
[...]
https://www.laliga.es/en/santander-awards
Vandaag idd niks te verdienen.shabalala schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:13:
iemand nog handel tips? ik verkoop helaas niks meer. markt lijkt wel dood.
Ik ben nog zoekende naar een vaste handel maar daar waar ik afgelopen dagen heel veel kon verdienen op bepaalde spelers zit de koop en verkoop vandaag bijna op hetzelfde pijl of de prijzen schieten ineens de lucht in. Lijkt erop dat iedereen aan het speculeren is.
Yes, inderdaad. De TOTW packs die je krijgt als je top 100 eindigt zijn wel tradeable als ik het goed heb.Xamsix schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:24:
[...]
Die player picks van FUT Champions zijn zeker untradeable?
Waarom zou EA dit anders faciliteren als ze er niets mee gaan doen? Daarnaast, waarom zouden wel gek zijn het niet te doen. Messi POTM komt ook fantastisch uit (net als Hazard); de requirements zullen insane zijn (de normale kost al rond een miljoen) en zo goed als niemand zal dit direct kunnen doen zonder packs te kopen > dus zullen er weer packs gekocht gaan worden..WSL036 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Dat zijn de pagina's met kandidaten/waar gestemd kan worden. Dat er een SBC volgt is op dit moment een aanname en het belangrijkste voor investeringen is de inhoud van de SBC en dat is altijd gokken
Verwijderd
Als het goed is telde gisteren niet meer mee voor dit TOTWSH-FR schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:07:
Mijn vraag had betrekking tot het uitkomen van een La Liga POTM SBC, om er eventueel in te investeren. Dit omdat ik zelf denk dat de Bundesliga op in ieder geval de korte termijn meer kans maakt om uit te komen.
Hoe dan ook. Wat een grap dat Griezmann geen inform heeft gekregen; hielp Frankrijk hoogstpersoonlijk langs Duitsland. Maargoed, gelukkig wel van Dijk een paar dagen geleden gekocht, die gaat nu heerlijk stijgen.
Je gedachten zijn nog niet de waarheid. Waar faciliteert EA dit? POTM La Liga bestaat al een paar jaar. Het is niet iets wat nu opeens er is en er wat mee gedaan moet worden.Jaap. schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:47:
[...]
Yes, inderdaad. De TOTW packs die je krijgt als je top 100 eindigt zijn wel tradeable als ik het goed heb.
[...]
Waarom zou EA dit anders faciliteren als ze er niets mee gaan doen? Daarnaast, waarom zouden wel gek zijn het niet te doen. Messi POTM komt ook fantastisch uit (net als Hazard); de requirements zullen insane zijn (de normale kost al rond een miljoen) en zo goed als niemand zal dit direct kunnen doen zonder packs te kopen > dus zullen er weer packs gekocht gaan worden..
Verwijderd
De kaart zit inmiddels ook in de database https://twitter.com/Fifan.../1052505774608461825?s=09bvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Je gedachten zijn nog niet de waarheid. Waar faciliteert EA dit? POTM La Liga bestaat al een paar jaar. Het is niet iets wat nu opeens er is en er wat mee gedaan moet worden.
De link .... ? Als EA er niets mee gaat doen, waarom gaan ze dan een website er voor faciliteren..bvbal79 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Je gedachten zijn nog niet de waarheid. Waar faciliteert EA dit? POTM La Liga bestaat al een paar jaar. Het is niet iets wat nu opeens er is en er wat mee gedaan moet worden.
Anyway, wacht maar.. We gaan het vanzelf zien
Overigens niet de eerste keer dat ik dit had. Denk dat dit ongeveer bij 5-10% van mijn games gebeurt, en gek genoeg tot dusver alleen bij wedstrijden die ik eigenlijk gewonnen had.
Edit: het is dus exact hetzelfde probleem als onderstaande topic. Helaas staat er geen oplossing in.
https://answers.ea.com/t5...r-every-game/td-p/7019633
[ Voor 28% gewijzigd door OosterF op 17-10-2018 18:58 ]
Toevallig op Wi-Fi aangesloten? Is nog bijzonder dat het elke keer op het zelfde moment gebeurt maar dat hij net om gegevens vraagt en de Wi-Fi te langzaam antwoord.OosterF schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:45:
Zojuist twee games gespeeld, respectievelijk 3-0 en 6-1 winst. Echter bij beide wedstrijden knalde de connectie met EA eruit direct na de wedstrijd. Dus precies op het punt dat Fifa de winst moet registreren en de punten bij moet schrijven. Ik krijg dan de melding dat de verbinding met EA verbroken is. FUT wordt vervolgens direct afgesloten. Als ik FUT dan opnieuw opstart krijg ik de melding over "Did not Finish" en dat ik de volgende keer minder coins krijg. De verbinding tijdens beide wedstrijden was prima. Enig idee hoe ik dit op kan lossen? Want dit is echt erg vervelend.
Overigens niet de eerste keer dat ik dit had. Denk dat dit ongeveer bij 5-10% van mijn games gebeurt, en gek genoeg tot dusver alleen bij wedstrijden die ik eigenlijk gewonnen had.
Edit: het is dus exact hetzelfde probleem als onderstaande topic. Helaas staat er geen oplossing in.
https://answers.ea.com/t5...r-every-game/td-p/7019633
Hierdoor degradeer ik elke keer weer terug naar divisie 4 en daarna weer door naar divisie 3 waar dezelfde onzin weer begint, heeft misschien toch te maken met dat ik kansen niet goed genoeg afmaak.
Hoe dan ook, ga wel Rank 1 eindigen, vanavond misschien ook nog wat handelen voor de POTM en Schream events die eraan zitten te komen.
Speel je nog steeds 4-4-1-1 en zo ja met welke instellingen? Ik had vandaag tijd om te spelen en won 9 van de 10 wedstrijden (1 gelijk) in rivals (div 4) met mijn nieuwe, iets verdedigender, variant voordat ik eindelijk verloor. Maar dat laatste verlies kwam duidelijk omdat ik niet scherp genoeg meer was. Zo goed als vandaag ging het nog niet vaak bij FUT!SH-FR schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:21:
Pfff frustrerend, ik schommel met m’n niveau zo tussen Divisie 4 en 3. Elke keer als ik promoveer, speel ik best lekkere wedstrijden maar werkelijk waar de hele tijd verlies ik 50/50 wedstrijden waarin ik eigenlijk vaak zelfs nog iets beter ben, heel erg irritant.
Hierdoor degradeer ik elke keer weer terug naar divisie 4 en daarna weer door naar divisie 3 waar dezelfde onzin weer begint, heeft misschien toch te maken met dat ik kansen niet goed genoeg afmaak.
Hoe dan ook, ga wel Rank 1 eindigen, vanavond misschien ook nog wat handelen voor de POTM en Schream events die eraan zitten te komen.
Ik speel inderdaad nog steeds 4-4-1-1 en heb de Costum Tactics zoals je ze hebt getipt precies overgenomen!sjakieman schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:41:
[...]
Speel je nog steeds 4-4-1-1 en zo ja met welke instellingen? Ik had vandaag tijd om te spelen en won 9 van de 10 wedstrijden (1 gelijk) in rivals (div 4) met mijn nieuwe, iets verdedigender, variant voordat ik eindelijk verloor. Maar dat laatste verlies kwam duidelijk omdat ik niet scherp genoeg meer was. Zo goed als vandaag ging het nog niet vaak bij FUT!
Ben ik de enige met dit probleem? Of zijn de EA servers crap op dit moment?
[ Voor 19% gewijzigd door OosterF op 17-10-2018 19:51 ]
Ik speel inmiddels zo: sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"SH-FR schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Ik speel inderdaad nog steeds 4-4-1-1 en heb de Costum Tactics zoals je ze hebt getipt precies overgenomen!
Ik had namelijk hetzelfde als jou, verloor veel wedstrijden terwijl ik gewoon beter was. Met deze instellingen werkt het veel beter!
[ Voor 17% gewijzigd door sjakieman op 17-10-2018 19:51 ]
Vandaag nergens last van gehad maar mijn laatste potje is alweer wat uren geleden. Dat probleem heb ik wel gehad op de dag dat FIFA net uit was (de normale versie). Toen had ik het 1 of 2x. In Fifa 18 heb ik het misschien 4x gehad in het hele jaar.OosterF schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:46:
Nu de derde keer op een rij. Heb de melding terwijl ik dit type op mijn scherm staan. 3-1 gewonnen en daarna: “The EA servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later.”. Ik zou nu al 3 keer gepromoveerd zijn, maar heb 3 losses erbij. Dit kan toch haast geen toeval meer zijn.
Ben ik de enige met dit probleem? Of zijn de EA servers crap op dit moment?
En vansaag geleerd dat casimiro de slechtste cvm ooit is
[ Voor 15% gewijzigd door stomley op 17-10-2018 21:05 ]