Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Ben FUT speler van het eerste uur, maar heb ergens bij Fifa 14 de handdoek in de ring gegooid. Wordt altijd zo geschift lijp van dit spel en het kost me ook klauwen met geld. Toch maar weer begonnen en sommige dingen, zoals afmaken, gaat wel prima. Ik merk echter wel dat ik amper onder de constante druk van mijn tegenstanders uit kom terwijl zij mij wel direct onder druk zetten.

Wat zijn standaard dingen die ik onder de knie moet krijgen? Denk hier aan ball roll, afschermen van de bal, dribbelen en verdedigen. Wat werkt voor jullie het best?
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Misschien is dit wel de vervanging van de icon sbc van vorig jaar. Volgens mij kwam die ook ongeveer deze tijd uit. CL kon je verwachten ivm de rechten. Ik hou mijn hart maar vast wat er allemaal vrijdag op ons af gaat komen.
Veel belangrijker, hoe kunnen we ervan profiteren. Alle high-rated sbc kaarten zijn vrijwel uitgestorven en de icon SBC haalt ook alle goedkope IFs uit de markt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:43:
[...]

Veel belangrijker, hoe kunnen we ervan profiteren. Alle high-rated sbc kaarten zijn vrijwel uitgestorven en de icon SBC haalt ook alle goedkope IFs uit de markt.
yup TOTW discard investments gaan zo ook niet lukken...

Maar is die rare player pack in die icon SBC nog de moeite waard, met al je untradables kun je hem goedkoop voor elkaar krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 15-10-2018 20:52 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Gewoon lekker spelen en niet zo druk maken om de coins genoeg gratis pakketjes dit jaar :)
llovesoccerx7 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:01:
Gewoon lekker spelen en niet zo druk maken om de coins genoeg gratis pakketjes dit jaar :)
99% is toch echt bagger :)
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

yup TOTW discard investments gaan zo ook niet lukken...

Maar is die rare player pack in die icon SBC nog de moeite waard, met al je untradables kun je hem goedkoop voor elkaar krijgen.
Vind het wel zonde dat je voor de SBC een Icon nodig hebt. Was bij sommige Icon SBCs niet zo vorig jaar. Toen heb ik voor 300k Rui Costa gehad, die meer dan 500 wedstrijden heeft gespeeld.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Je hoeft het niet te spelen..
Tja niet iedereen heeft dezelfde insteek in dit spel, ik begrijp niet zo goed waar je naar toe wilt. Jij begint over gratis packs, ik zeg het is bagger en vervolgens begin je over niet te spelen...

Daarnaast is spelen een manier om coins te generen.

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 15-10-2018 21:13 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Zo jammer dat de 83 rated spelers nog niet gehypt worden.. heb er 50 klaar staan(ingekocht onder de 950coins allemaal)🤣
Benieuwd wanneer deze flink gaan stijgen.. we wachten geduldig af..

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:17
Razz89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:23:
Zo jammer dat de 83 rated spelers nog niet gehypt worden.. heb er 50 klaar staan(ingekocht onder de 950coins allemaal)🤣
Benieuwd wanneer deze flink gaan stijgen.. we wachten geduldig af..
Aanstaande vrijdag en het weekend: La Liga / Bundesliga POTM en repeatable Scream SBC :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

AntraXxX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Aanstaande vrijdag en het weekend: La Liga / Bundesliga POTM en repeatable Scream SBC :).
En een baby-icon SBC aangezien ze vrijdag inmiddels wel op zijn :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Ja als je nu even de goedkoopste icon had gekocht heb je meteen je inzet verdubbeld :P die waren dan snel en makkelijk terug verdient :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hoeveel swap items heeft iedereen al verzameld? Kan zijn dat ik er wat gemist heb aan het begin van de maand

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Die bronze en zilver sbc van de icon levert best een goed pakketje op voor erg weinig als je dr schotse comp pakt ofzo!
Ik wacht lekker met mijn 82 83 84 kaarten tot vrijdag... wordt een gekte denk ik!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
SH-FR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:56:
Heb de tactiek en opstelling van 4-4-1-1 rechtstreeks van @sjakieman overgenomen en moet zeggen dat het toch best wel een erg fijne formatie is!

Ben ermee gepromoveerd naar divisie 3, helaas vrij snel weer gedegradeerd maar won in divisie 3 ook gewoon een paar potjes terwijl ik het team pas net heb. Speel nu in de hoge regionen van divisie 4 (1850 skillbeoordeling) en vooral hier speelt het heel erg fijn.

Uit mijn Gold 1 SB rewards Kompany, kon slechter. Wel uitermate ontevreden met de WL vorig weekend (16-14). Maar het was ook niet handig om vlak ervoor een nieuw team te maken zonder daar eerst aan gewend te zijn. De week daarvoor stond ik er met een veel minder team met 17-10 veel beter voor. Helaas kan ik na telkens een goed begin met zo’n 9-1 het dan niet volhouden.

Dit is trouwens een erg fijne week om te investeren. Komen veel nieuwe events aan, en er is veel over op YouTube over te vinden. Met name 83 en 84 rateds zijn erg interessant op dit moment en stijgen al snel.

Dit is nu mijn team; iemand nog tips? 😁
https://www.futbin.com/19/squad/818952
Mooi dat ie jou ook bevalt! Ik ben nog steeds een beetje aan het tweaken met de instellingen en de opstelling bevalt nog steeds met de wedstrijd beter! Zelfs als ik verlies heb ik tot nu toe steeds een lekkere wedstrijd gespeeld.

Daarnaast is het assisted ipv bij voorzetten echt te goed! Ik scoor nu zo'n 50% van de goals uit voorzetten, vooral vanuit het strafschopgebied zelf naar een speler dicht bij het doel. Vaak ook de kleine Ben Yedder tegen een topverdediger van 1,90+ en keeper. Maar die 50% komt ook wel omdat ik 1 op 1 met de keeper zowat alles mis. Als ik daar wat beter in word dan gaat mijn winrate gelijk een stuk omhoog omdat ik elke wedstrijd wel kansen 1 op 1 krijg (en dus mis). De tegenstander scoort deze kansen juist wel vaak, misschien ligt het ook wel aan de kwaliteit van de spelers.

Perisic is trouwens echt geweldig als false 9 spits! Staat veel op het middenveld maar loopt zowel met doelpunten en assists nu 1 op 1.
Wat is het toch een dramatisch spel af en toe ook. Ik denk dat ik vanavond wereldkampioen lelijke doelpunten scoren ben geworden. Allemaal hotseknots goals, flipperkast goals of een combinatie van alle clowneske elementen die ze erin hebben gegooid.
Ik kan alleen maar vermoeden dat EA aandelen controllers heeft gekocht van ps4 en xbox, want kan mij voorstellen dat met deze gameplay er een heleboel sneuvelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:00:
Wat is het toch een dramatisch spel af en toe ook. Ik denk dat ik vanavond wereldkampioen lelijke doelpunten scoren ben geworden. Allemaal hotseknots goals, flipperkast goals of een combinatie van alle clowneske elementen die ze erin hebben gegooid.
Ik kan alleen maar vermoeden dat EA aandelen controllers heeft gekocht van ps4 en xbox, want kan mij voorstellen dat met deze gameplay er een heleboel sneuvelen.
Bij mij valt dat allemaal best wel mee eigenlijk. Kan het niet deels aan jouw opstelling liggen ook? Misschien heel veel players in de box? Ik heb dat juist steeds meer verlaagd omdat ik dan beter rond kan tikken maar kan me voorstellen dat je met meer spelers vaker hotseknots/flipperkast goals maakt.

• sjakieman
Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Maar als je 1 van de drie zou moeten kiezen zou ik zelf voor prime cannavaro gaan. Nesta is geen optie ivm verschrikkelijke balance en agility.
Een wat ouder bericht maar bedacht me dat ik daar nog op wilde reageren. Want is agility inderdaad zo belangrijk voor verdedigers? Is dit niet alleen aan de bal en niet als je de bal niet hebt? Het staat misschien niet voor niets onder dribbling? Op internet vond ik niet veel, alleen want over FUT's van jaren geleden. Als test heb ik dit weekend (en nu nog) met Acerbi als CD gespeeld met een dramatische 33 agility en 35 balance maar best aardige def ratings. En hoewel je niet altijd tijd hebt om te kijken welke verdediger je precies speelt, had ik niet het idee dat er qua beweeglijkheid echt verschil zat met mijn andere centrale verdedigers. Nou zijn die ook niet geweldig maar toch.
Nou een dag om te vergeten..denk stuk of 6 1ste minuut of laatste minuut doelpunten tegen gehad en vervolgens 6x gelijk en elke bal op doel mis of mega redding van de keeper...

Ik snap die hoge pressing ook niet...altijd zit er bij de tegenstander een voetje tussen. Als ik hoge pressing speel dan zit ik constant mis, soms om moe van te worden. Is daar nog een goede tip voor?

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Overstag gegaan en van Basten (91) gehaald. Vind die van 93 het prijsverschil niet waard (plus ik heb 't niet). Dus ik doe maar alsof ik hem gepacked heb en niet neymar :p wel 100k bij moeten gooien. Depay naar CAM gezet en werkt best lekker.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-11 11:51
krosis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:13:
Overstag gegaan en van Basten (91) gehaald. Vind die van 93 het prijsverschil niet waard (plus ik heb 't niet). Dus ik doe maar alsof ik hem gepacked heb en niet neymar :p wel 100k bij moeten gooien. Depay naar CAM gezet en werkt best lekker.
Vorige fifa had ik de prime v basten, mat een beest. Denk dat hij nu nog fijner is aangezien pace niet meer zo belangrijk is. Ik ben jaloers op je ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

sjakieman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:15:
[...]

Een wat ouder bericht maar bedacht me dat ik daar nog op wilde reageren. Want is agility inderdaad zo belangrijk voor verdedigers? Is dit niet alleen aan de bal en niet als je de bal niet hebt? Het staat misschien niet voor niets onder dribbling? Op internet vond ik niet veel, alleen want over FUT's van jaren geleden. Als test heb ik dit weekend (en nu nog) met Acerbi als CD gespeeld met een dramatische 33 agility en 35 balance maar best aardige def ratings. En hoewel je niet altijd tijd hebt om te kijken welke verdediger je precies speelt, had ik niet het idee dat er qua beweeglijkheid echt verschil zat met mijn andere centrale verdedigers. Nou zijn die ook niet geweldig maar toch.
Wacht maar tot je in een 1:1 komt Gabriel Jesus/Martial etc. Indien mogelijk probeer ik altijd een CB met agi/voetballende kwaliteiten te hebben naast een sloper.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ondertussen speel ik alweer een week met dit team: https://imgur.com/WOTS2j3
M’n winrate is echt omhoog geschoten. Vandaag nog even cancelo oppikken voor karsdorp en wil allan wisselen voor dybala. Hier nog tips :)?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:10:
M’n winrate is echt omhoog geschoten. Vandaag nog even cancelo oppikken voor karsdorp en wil allan wisselen voor dybala. Hier nog tips :)?
Alex Sandro voor Dalbert
Florenzi is ook niet verkeerd, qua stats gelijk aan Cancelo

wijze woorden

Verwijderd

https://www.futbin.com/19/squad/844526
Dit is mijn team. Heb hiermee dit weekend 21-9 gehaald. Iemand nog tips?

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Misschien is dit wel de vervanging van de icon sbc van vorig jaar. Volgens mij kwam die ook ongeveer deze tijd uit. CL kon je verwachten ivm de rechten. Ik hou mijn hart maar vast wat er allemaal vrijdag op ons af gaat komen.
Misschien een gekke vraag, maar wat gaat er vrijdag gebeuren? Wat voor consequenties zou dat moeten hebben op de markt?
RFRF schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:16:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar wat gaat er vrijdag gebeuren? Wat voor consequenties zou dat moeten hebben op de markt?
Allemaal geruchten. POTM Bundesliga komt eraan. Scream SBC worden verwacht.

Als ik toch iets heb geleerd deze FIFA is dat alle SBCs zowat anders ingevuld worden dit jaar. Dus we gaan het zien.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Matuidi voor Allan
Hamsik op de plek van Pjanic
Dybala op de plek van Hamsik.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:32
misschien Costa voor Insigne? Echt een geweldenaar die Costa. Bonucci misschien, is voetballen wat beter als 't merendeel van de CV's.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Mir64za schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Matuidi voor Allan
Hamsik op de plek van Pjanic
Dybala op de plek van Hamsik.
Pjanic dus op de bank als ik het zo lees?

• Mir64za
Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Pjanic dus op de bank als ik het zo lees?
Ja prima backup.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te winnen. Gister 6 potten gespeeld, 5 verloren 1 gelijk. Ik geef veel te veel ruimte weg achter in, mn middenvelders lopen als dikke stront door een trechter en ik kan het gewoonweg niet verdedigen. Meerdere opstellingen geprobeerd en zit nu hier op;
https://www.futhead.com/19/squads/238560/

Heb op het middenveld ook nog kroos tot mn beschikking maar die komt niet lekker uit ivm teamgeest.
Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie verdediging druk zet? Hoe staan jullie custom tactics?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Korkss
Effe wat otw mariano’s opgepikt voor 28,5k aangezien benzema er voorlopig uit ligt.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Mir64za
aDutchCow schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:13:
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te winnen. Gister 6 potten gespeeld, 5 verloren 1 gelijk. Ik geef veel te veel ruimte weg achter in, mn middenvelders lopen als dikke stront door een trechter en ik kan het gewoonweg niet verdedigen. Meerdere opstellingen geprobeerd en zit nu hier op;

Heb op het middenveld ook nog kroos tot mn beschikking maar die komt niet lekker uit ivm teamgeest.
Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie verdediging druk zet? Hoe staan jullie custom tactics?
Persoonlijk speel ik met constant druk zetten dat betekend dat ik spelers zoek met snelle PAC en veel Stamina op elke posities zelfs in de verdediging ik zou Naldo vervangen door Tah en Thiago door Goretzka.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Mir64za schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:18:
[...]

Persoonlijk speel ik met constant druk zetten dat betekend dat ik spelers zoek met snelle PAC en veel Stamina op elke posities zelfs in de verdediging ik zou Naldo vervangen door Tah en Thiago door Goretzka.
Dat komt goed uit want, die zitten op mn bank ;). Bedankt voor de tip!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Mir64za
aDutchCow schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Dat komt goed uit want, die zitten op mn bank ;). Bedankt voor de tip!
Ook betekend het dat je spelers wel snel moe worden daarom ook op tijd wisselen.
Met het constant druk zetten heb je bijna altijd de bal en maak jij het spel tegen de tegenstander.
Dus let daarom op energie van de spelers anders krijg je veel counters tegen.

Een update van mijn team op dit moment: https://www.easports.com/...Id=kPUPrp8hnOt63:FFA19PS4

en nog 200k over.

• FidoDido
aDutchCow schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:13:

Probeer deze is uit YouTube: FIFA 19 BEST CUSTOM TACTICS & GAME PLANS TUTORIAL - BEST ATTACK ...
Speel hier nu 2 weken mee bevalt mij wel en speel de 4411 opstelling die hier eerder is genoemd met wat eigen aanpassingen daarop. False 9 past niet bij mijn spitsen dus gebruik ze meer op get behind en soms target man.
Met de opstelling weinig ruimte achterin en aanvallend creëer je ook genoeg, goede balans vind ik zelf

Team pressure is leuk maar ik gebruik het niet meer, na 60 minuten is je hele team simpelweg vermoeid. En mijn spelers hebben stamina van 80+ Daarna kreeg ik te veel om mijn oren. Probeer het met fases te gebruiken zelf.

Voorbeeld van mijn teams met 4411
https://www.futbin.com//19/squad/420844
https://www.futbin.com//19/squad/420803
Mir64za schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:18:
[...]

Hoe lukt het je om constant goed druk te zetten, ik werd gisteren aan alle kanten van de bal afgelopen hierdoor, maar kreeg het zelf niet voor elkaar (loop de X knop en R1 te spammen, maar bij mij doet de AI dan geen tackle).

• Mir64za
bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Hoe lukt het je om constant goed druk te zetten, ik werd gisteren aan alle kanten van de bal afgelopen hierdoor, maar kreeg het zelf niet voor elkaar (loop de X knop en R1 te spammen, maar bij mij doet de AI dan geen tackle).
Constant druk moet worden gecombineerd met Snelheid,Fysiek, en Stamina met een lucas ga je geen constant druk kunnen spelen die man is bijvoorbeeld al na 40minuten kapot alsof die 3 dagen lang aan het rennen is.

Mijn verdedigers onderscheppen meeste steekpasses en zo kan ik snel al weer mijn eigen spel spelen tegen de tegenstanders werkt behoorlijk goed op dit moment Div 4 en Weekend league 15 potjes gespeeld 11 gewonnen. Helaas had ik niet veel tijd dit weekend.
Mir64za schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Constant druk moet worden gecombineerd met Snelheid,Fysiek, en Stamina met een lucas ga je geen constant druk kunnen spelen die man is bijvoorbeeld al na 40minuten kapot alsof die 3 dagen lang aan het rennen is.

Mijn verdedigers onderscheppen meeste steekpasses en zo kan ik snel al weer mijn eigen spel spelen tegen de tegenstanders werkt behoorlijk goed op dit moment Div 4 en Weekend league 15 potjes gespeeld 11 gewonnen. Helaas had ik niet veel tijd dit weekend.
Dat begrijp ik, alleen hoe zet je technisch constante druk, hoe pak je het aan? Nu lijkt het of je verdedigers als AI gewoon de bal onderscheppen en je zelf dus passief blijft?

• Mir64za
bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:47:
[...]

Dat begrijp ik, alleen hoe zet je technisch constante druk, hoe pak je het aan? Nu lijkt het of je verdedigers als AI gewoon de bal onderscheppen en je zelf dus passief blijft?
Ik switch meestal met spelers en L1 en dan meteen rondje om de bal af te pakken meteen indien dat niet mogelijk is kruisje inhouden zodat die de man blijft volgen en niet meteen happen en dan heb ik de bal meestal terug.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Valandil schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:33:
[...]

Alex Sandro voor Dalbert
Florenzi is ook niet verkeerd, qua stats gelijk aan Cancelo
Ik ben zelf fan van icardi, wellicht kun je hem eens proberen ipv higu

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb trouwens al een aantal keer iets gelezen over assisted voorzetten? Kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoud en hoe in te stellen?

Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:53:
Heb trouwens al een aantal keer iets gelezen over assisted voorzetten? Kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoud en hoe in te stellen?
Las hier ook een stukje over in dit topic. Je moet je voorzetten op Assisted zetten, want dan komt de bal beter aan bij een voorzet, daarom zijn ze zo OP. Toen ik dit echter ging checken, was dit bij mij de default.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Van mij mag deze week wel een Eredivisie SBC uitkomen.
Heb nu denk ik wel genoeg spelers om hem gelijk te kunnen voltooien :)

• Valandil
sjakieman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Mooi dat ie jou ook bevalt! Ik ben nog steeds een beetje aan het tweaken met de instellingen en de opstelling bevalt nog steeds met de wedstrijd beter! Zelfs als ik verlies heb ik tot nu toe steeds een lekkere wedstrijd gespeeld.

Daarnaast is het assisted ipv bij voorzetten echt te goed! Ik scoor nu zo'n 50% van de goals uit voorzetten, vooral vanuit het strafschopgebied zelf naar een speler dicht bij het doel. Vaak ook de kleine Ben Yedder tegen een topverdediger van 1,90+ en keeper. Maar die 50% komt ook wel omdat ik 1 op 1 met de keeper zowat alles mis. Als ik daar wat beter in word dan gaat mijn winrate gelijk een stuk omhoog omdat ik elke wedstrijd wel kansen 1 op 1 krijg (en dus mis). De tegenstander scoort deze kansen juist wel vaak, misschien ligt het ook wel aan de kwaliteit van de spelers.

Perisic is trouwens echt geweldig als false 9 spits! Staat veel op het middenveld maar loopt zowel met doelpunten en assists nu 1 op 1.
Deze ook maar eens geprobeerd. Vind het wel fijn hoe de CF (Icardi) de spits induikt en ST (Mertens) zich laat inzakken.. komt in ieder geval tot meer kansen dan voorheen. Er is nu voorin bij de spitsen een stuk meer dynamiek en afwisseling ipv de statische houding bij de default setting. Nu het afronden nog :)
ajaxalex schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Ik ben zelf fan van icardi, wellicht kun je hem eens proberen ipv higu
Heb zelf ook Icardi...
Higuain is stuk sterker aan de bal, maar vind zelf Icardi beter de 16 induiken om het af te maken.
Maar misschien past Higuain weer beter in mijn 4-4-1-1 opstelling... eerst maar even blijven proberen met Icardi.

wijze woorden

• ajaxalex
sirkeith schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:10:
Van mij mag deze week wel een Eredivisie SBC uitkomen.
Heb nu denk ik wel genoeg spelers om hem gelijk te kunnen voltooien :)
Ik hoop op Serie A, mis nog 20 spelers de rest allemaal ingekocht.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
sjakieman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Zou jij je huidige getweakte versie eens kunnen posten qua player instructions en custom tactics?
Of desnoods in een PM :)
Korkss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:16:
Effe wat otw mariano’s opgepikt voor 28,5k aangezien benzema er voorlopig uit ligt.
Zag het gisteren ook op RunTheFut Market, ik had er al een paar ingeslagen voor 25k bij release.
Zaterdag kijken hoe sterk de hype is en de prijzen verdubbelen, wedstrijd begint al om 13h zie ik, dus geen tijd om ze in de gaten te houden. Voor hoeveel zou je ze in de markt zetten, 2x de huidige prijs?

• Korkss
bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Zag het gisteren ook op RunTheFut Market, ik had er al een paar ingeslagen voor 25k bij release.
Zaterdag kijken hoe sterk de hype is en de prijzen verdubbelen, wedstrijd begint al om 13h zie ik, dus geen tijd om ze in de gaten te houden. Voor hoeveel zou je ze in de markt zetten, 2x de huidige prijs?
Wat ik doe is ze dit weekend niet eens verkopen. Gok er gewoon eens op. Benzie schijnt niet maar 1 week out te zijn. Mocht je wel verkopen zou ik mikken op rond de 40k voor de pot?!

Korkss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Wat ik doe is ze dit weekend niet eens verkopen. Gok er gewoon eens op. Benzie schijnt niet maar 1 week out te zijn. Mocht je wel verkopen zou ik mikken op rond de 40k voor de pot?!
Ja ik dacht 50/50, helft wel al in de verkoop en andere helft achter de hand houden (heb er 6)

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Iemand ervaring met Milinkovic op CM/CVM?

Heb er nu Nainggolan staan, maar twijfel om er Milinkovic of Goretzka neer te zetten

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
WSL036 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:42:

Heb er nu Nainggolan staan, maar twijfel om er Milinkovic of Goretzka neer te zetten
Milinkovic bevalt mij erg goed. Verdedigend sterk en bij corners altijd gevaarlijk met koppen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-11 15:44
Eindelijk een mooie pack luck hier!

Gabriel Jesus van City.

Zie nu op de TL dat die wel 60k kan opleveren.

Nu gelijk in verkoop doen? Of nog even wachten, ik dacht namelijk dat de categorie 82/83/84 binnenkort zou gaan stijgen, dacht het hier te lezen?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Sleehond schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:08:

Gabriel Jesus van City.

Nu gelijk in verkoop doen? Of nog even wachten, ik dacht namelijk dat de categorie 82/83/84 binnenkort zou gaan stijgen, dacht het hier te lezen?
Vasthouden tot aankomend weekend :)

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27

Gabriel Jesus van City.

Die categorie gaat wel stijgen, maar niet in die prijs range..
De 82/83/84 spelers die je kan kopen voor rond de 1000 daarvan wordt verwacht dat ze meer waard worden ivm SBC waar je ze nodig bent. Maar ik verwacht dat niet met spelers als Jesus, tenzij er een speciale SBC van hem komt of iets dergelijks.

Althans dat zijn mijn ervaringen qua transferwaardes

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Gabriel Jesus van City.

Er zit wel een groot verschil tussen 'standaard' 82/83/84 rated spelers en iemand zoals Jesus. Jesus is relatief duur omdat mensen daadwerkelijk met hem willen spelen - sbc's zullen daar veel minder invloed op hebben. Mensen gaan richting het weekend meer bezig met de teams voor de weekend league, dan zal de prijs van Jesus waarschijnlijk wel weer iets stijgen.

De prijsstijging waar jij het over hebt komt bij sbcs vandaan waarvoor je high rated teams moet inleveren. Daardoor stijgen de prijzen van die spelers.

futbin/futhead zijn trouwens handige sites om prijzen van spelers te checken :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

icon sbc arrived :)!

• fifanoob
al een tijdje hoor ;)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Oh! Ik zag hem net pas op mijn Fut App.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Heeft iemand enig idee waarom mijn Promes totaal niet lekker speelt? Hij heeft toch 10 Chem maar is voor mijn gevoel erg traag en zn aanames schieten meters van ze voeten af.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2vn5t3l.png

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Ik neem aan dat er vanavond nog geen Champions League SBC’s zullen verschijnen in verband met de interlandperiode?

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
mrjobby schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:24:
Heeft iemand enig idee waarom mijn Promes totaal niet lekker speelt? Hij heeft toch 10 Chem maar is voor mijn gevoel erg traag en zn aanames schieten meters van ze voeten af.

[Afbeelding]
Hij staat bij mij ook in de basis (zie hier: http://prntscr.com/l6oyff) en hij heeft af en toe wat mooie acties. Ik vond hem het beste spelen als invaller (centraal!) - heel raar.
SH-FR schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:28:
Ik neem aan dat er vanavond nog geen Champions League SBC’s zullen verschijnen in verband met de interlandperiode?
CL is toch volgende week?

Als je nog ergens in wil investeren is misschien Inter Milan een goede, heeft deze week de derby Inter-AC en volgende week Inter- Barcelona in de CL.

• FidoDido
bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:45:
[...]

CL is toch volgende week?

Als je nog ergens in wil investeren is misschien Inter Milan een goede, heeft deze week de derby Inter-AC en volgende week Inter- Barcelona in de CL.
man utd en juventus is ook interessant. En Dortmund vanwege zowel de bundesliga POTM en als dat niet aanslaat dortmund vs atletico volgende week allemaal kanshebbers UCL Marquee zou ik denken.

Er zijn vrij veilige opties qua investeren.ALs de prijzen net zo gaan als met liverpool vs napoli dan is het die paar duizend coins zeker waard zo niet heb je maar klein verlies :)

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Melbourne spelers zijn alweer 1,3k. Wie veilig wil zijn; uitcashen. :D

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
krosis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Hij staat bij mij ook in de basis (zie hier: http://prntscr.com/l6oyff) en hij heeft af en toe wat mooie acties. Ik vond hem het beste spelen als invaller (centraal!) - heel raar.
Ja ik snap niet hoe dat werkt, voor sommige speelt die geweldig en voor andere weer crap

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Fraaank schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Las hier ook een stukje over in dit topic. Je moet je voorzetten op Assisted zetten, want dan komt de bal beter aan bij een voorzet, daarom zijn ze zo OP. Toen ik dit echter ging checken, was dit bij mij de default.
Volgens mij gewoon toeval hoor.
Ik heb hem een wedstrijd of 10 aan staan (Assisted) en nog steeds komt geen enkele voorzet aan.
Krijg ook bijna geen goal tegen meer uit een voorzet

[ Voor 6% gewijzigd door jerommeke96 op 16-10-2018 15:52 ]

• fifanoob
mrjobby schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Ja ik snap niet hoe dat werkt, voor sommige speelt die geweldig en voor andere weer crap
Staat bij mij ook basis en vind hem niet slecht, ook niet extreem goed ofzo maar gewoon hij doet wat ie moet doen :P

Mijn handeltje in Pepe is ook lekker verlopen, de meeste opgepikt voor rond de 4k en ik heb ze verkocht voor 9k, x 50 stuks, daar was niks mis mee :D

[ Voor 18% gewijzigd door fifanoob op 16-10-2018 15:57 ]

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar je dat cross assistance moet aanpassen? Heb geen idee waar dat staat. Dat moest je naar semi zetten en dan gingen de voorzetten er sneller in las ik hier. Kan iemand me helpen?

• fifanoob
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:58:
Kan iemand mij vertellen waar je dat cross assistance moet aanpassen? Heb geen idee waar dat staat. Dat moest je naar semi zetten en dan gingen de voorzetten er sneller in las ik hier. Kan iemand me helpen?
Daar waar je ook kan instellen of je handmatig switcht van speler of alleen bij hoge ballen etc.
Spelinstellingen?

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:58:
Was er niet juist iemand die zei dat hij juist NIET op semi moest staan, maar op assisted? Dit staat overigens standaard al zo.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Verwijderd

fifanoob schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:59:
[...]

Daar waar je ook kan instellen of je handmatig switcht van speler of alleen bij hoge ballen etc.
Spelinstellingen?
Heb het gevonden. Semi was blijkbaar al standaard maar toch bedankt!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Wat vinden jullie van dit team?

https://www.futbin.com/19/squad/858421

Zit te twijfelen om lukaku aubameyang fabinho en if gundogan aan te schaffen.
Rest van het team heb ik al in bezit

• Blakapim
  • Laatst online: 01-11-2024
joey1990 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:20:
Wat vinden jullie van dit team?

https://www.futbin.com/19/squad/858421

Zit te twijfelen om lukaku aubameyang fabinho en if gundogan aan te schaffen.
Rest van het team heb ik al in bezit
Ik heb een aantal van deze spelers. Auba is wel nice, scoort iig erg veel. Redelijk sterk ook, wat wel fijn is aangezien je binnen no time van de bal gebeukt wordt. Gundogan IF heb ik ook, is opzich wel de moeite waard. Hij is wel na 60 minuten leeg en is redelijk slap fysiek gezien. Fabinho heb ik weinig over te melden. Doet weinig fout, ook niet veel opzienbarends goed. Rashford ook prima, maar ik heb een voorkeur voor Martial. Zijn finesse shot met rechts is echt geniaal.

• SH-FR
Nu na de Pro League bezig om de Liga MX te completen. Lukt wederom erg goed en doe het enorm goedkoop. Wel wat geduld voor nodig.

Vanavond verder investeren in dit weekend, wanneer er denk ik SBC’s komen waarbij 83 en 84 rated spelers nodig zijn.
SH-FR schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:28:
Nu na de Pro League bezig om de Liga MX te completen. Lukt wederom erg goed en doe het enorm goedkoop. Wel wat geduld voor nodig.

Vanavond verder investeren in dit weekend, wanneer er denk ik SBC’s komen waarbij 83 en 84 rated spelers nodig zijn.
levert dat nog iets op, vorig jaar erg lang met Gignac gespeeld :)

• SH-FR
Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:32:
[...]

levert dat nog iets op, vorig jaar erg lang met Gignac gespeeld :)
Het levert een 84 rated Hurtado op, best een overpowerde kaart en leuk als super sub te gebruiken, al heb ik er daar eigenlijk al genoeg van haha.

Heb zelf ook lang met Gignac gespeeld vorig jaar, was wel erg leuk. Maak nu die SBC met name om de packs en omdat ik het ook leuk vind om te doen :)

[ Voor 18% gewijzigd door SH-FR op 16-10-2018 19:11 ]

• Valandil
WSL036 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:42:

Milinkovic heb ik ook, wisselt regelmatig af met hamsik, maar nainggolan is een no brainer en staat altijd basis.

Wat een beest is dat op het middenveld. Zou ik zeker niet inruilen!!

wijze woorden

• sjakieman
Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 06:46:
[...]

Wacht maar tot je in een 1:1 komt Gabriel Jesus/Martial etc. Indien mogelijk probeer ik altijd een CB met agi/voetballende kwaliteiten te hebben naast een sloper.
99% van de spelers in de weekend league en divisie 4 speelden met zulke spelers, de Lukaku's zie ik bijna niet meer. Dat ging dus best goed met deze verdedigers.

Maar heb voor volgende weekend league Kimpembe gekocht, dat is het andere uiterste! Dus ben erg benieuwd naar de verschillen.

• sjakieman
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:54:
[...]

Heb het gevonden. Semi was blijkbaar al standaard maar toch bedankt!
Bij iedereen staat ie anders als standaard. Denk dat ie automatisch de instellingen van de vorige Fifa's mee neemt. Maar hij moet dus niet op semi maar op ASSISTED!

Hoor van sommigen dat het bij hun niet goed werkt maar bij mij zijn het nu 50% van de goals. En dan zijn mijn vleugelspelers niet eens echt goed in voorzetten en mijn spitsen niet groot. Misschien ligt het aan de manier van voorzetten geven. En voorzet van buiten het strafschopgebied naar stilstaande spelers in het strafschopgebied gaat er bijna nooit in. Geef je 'm op inlopende spelers dan is de kans al een stuk groter. En als je 'm vanuit het strafschopgebied geeft op een inlopende speler dan tel ik 'm eigenlijk al!
sjakieman schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

99% van de spelers in de weekend league en divisie 4 speelden met zulke spelers, de Lukaku's zie ik bijna niet meer. Dat ging dus best goed met deze verdedigers.

Maar heb voor volgende weekend league Kimpembe gekocht, dat is het andere uiterste! Dus ben erg benieuwd naar de verschillen.
Die man is een held! Kimpembe is voor mij de nieuwe Bailly!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

sjakieman schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:56:
[...]

Bij iedereen staat ie anders als standaard. Denk dat ie automatisch de instellingen van de vorige Fifa's mee neemt. Maar hij moet dus niet op semi maar op ASSISTED!

Hoor van sommigen dat het bij hun niet goed werkt maar bij mij zijn het nu 50% van de goals. En dan zijn mijn vleugelspelers niet eens echt goed in voorzetten en mijn spitsen niet groot. Misschien ligt het aan de manier van voorzetten geven. En voorzet van buiten het strafschopgebied naar stilstaande spelers in het strafschopgebied gaat er bijna nooit in. Geef je 'm op inlopende spelers dan is de kans al een stuk groter. En als je 'm vanuit het strafschopgebied geeft op een inlopende speler dan tel ik 'm eigenlijk al!
Is assisted hetzelfde als cpu-hulp?

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Jongens, ik zit in een dubio. Kan higuain otw nu verkopen voor 200k, dat zou mij ongeveer 40k winst opleveren. Maar zouden jullie op veilig spelen of hem nog een tijdje aan houden? Sowieso zal hij als hij een if krijgt duurder zijn, maarja dat kan nog maanden duren..

• ajaxalex
Vestendrie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:06:
Jongens, ik zit in een dubio. Kan higuain otw nu verkopen voor 200k, dat zou mij ongeveer 40k winst opleveren. Maar zouden jullie op veilig spelen of hem nog een tijdje aan houden? Sowieso zal hij als hij een if krijgt duurder zijn, maarja dat kan nog maanden duren..
Als je 'm niet gebruikt zal ik 'm verkopen

• sjakieman
Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:04:
[...]

Is assisted hetzelfde als cpu-hulp?
Ja.

• FidoDido
Ik weet dat de squad battles een ramp zijn en weinig van klopt maar nu is het wel heel erg zeg.
Het weekend alles op legendary gespeeld en 1 keer verloren en gewoon ook leuke wedstrijden gespeeld en kansen creëren gewoon weg leuk een keer. 4-2 of keer 5-0 en op ze tijd de bekende net aan wedstrijden prima :)

Sinds gisteren het is werkelijk waar een omgekeerde wereld kan op professional amper winnen net aan met 1-0 of 2-0 en zelfs verloren.... zelfs een pase over 1 of 2 meter gaat niet. Elke schot en cross wordt geblokt en ze tikken rond in een tempo wat niet bij te houden is.
Vind het ronduit schandalig dat EA de boel zo manipuleerd met squad battles

Het verschil is gewoon dag en nacht tussen het weekend en de laatste 2 dagen, ben gewoon benieuw of mensen die het ook spelen dit ook opmerken? Lijkt wel of begin van de week onmogelijk is en naar mate de week verdord het simpeler wordt. Doe het nu voor de swap kaarten met name

• FidoDido
Verkopen zou ik ook zeggen, verkoop op dit moment ook spelers uit mijn 2 teams nu hebben ze waarde die je ergens anders weer kan gebruiken op de markt :)
Speel wel even met een team van 30k a 50k koop over een maand of als de markt het toe laat ervoor wel weer terug of misschien wel betere spelers :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ah top, daar had ik hem al opstaan.
Ik krijg alleen met mijn links of rechtsbuiten nooit een bal fatsoenlijk in de 16 waaruit een goal komt, 90% van deze ballen belanddn altijd bij de keeper of verdedigers van de tegenpartij.. ik geef de voorzet met vierkantje

Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:34:
[...]

Ah top, daar had ik hem al opstaan.
Ik krijg alleen met mijn links of rechtsbuiten nooit een bal fatsoenlijk in de 16 waaruit een goal komt, 90% van deze ballen belanddn altijd bij de keeper of verdedigers van de tegenpartij.. ik geef de voorzet met vierkantje
idem...mij lukt het ook vaker niet dan wel...

• WSL036
Zou de winst lekker pakken en na een slechte wedstrijd weer terugkopen.
FidoDido schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:20:
Ik weet dat de squad battles een ramp zijn en weinig van klopt maar nu is het wel heel erg zeg.
Het weekend alles op legendary gespeeld en 1 keer verloren en gewoon ook leuke wedstrijden gespeeld en kansen creëren gewoon weg leuk een keer. 4-2 of keer 5-0 en op ze tijd de bekende net aan wedstrijden prima :)

Sinds gisteren het is werkelijk waar een omgekeerde wereld kan op professional amper winnen net aan met 1-0 of 2-0 en zelfs verloren.... zelfs een pase over 1 of 2 meter gaat niet. Elke schot en cross wordt geblokt en ze tikken rond in een tempo wat niet bij te houden is.
Vind het ronduit schandalig dat EA de boel zo manipuleerd met squad battles

Het verschil is gewoon dag en nacht tussen het weekend en de laatste 2 dagen, ben gewoon benieuw of mensen die het ook spelen dit ook opmerken? Lijkt wel of begin van de week onmogelijk is en naar mate de week verdord het simpeler wordt. Doe het nu voor de swap kaarten met name
Voor de swap kaarten is gold 3 genoeg toch? Maar eens SB is elke keer weer anders...

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-11 15:44
Fraaank schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Die man is een held! Kimpembe is voor mij de nieuwe Bailly!
Die Kimpembe is echt nice. Ik heb hem centraal staan met Lenglet en het is echt een beest. Hij zit echt overal tussen, voelt nog vrij snel aan en kan goed koppen.

Echt een goede speler!

• FidoDido
bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Voor de swap kaarten is gold 3 genoeg toch? Maar eens SB is elke keer weer anders...
Ja dat klopt is genoeg, maar een sb is inderdaad elke keer anders maar alle 9 van deze week? die heb ik nog niet eerder meegemaakt dan :P
Wil me toch meer op rivals gaan focussen maar gezien weinig tijd deze week kies ik even voor de squad battles ;)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:35:
[...]

idem...mij lukt het ook vaker niet dan wel...
Soms de neiging om m’n controller door de tv te gooien haha. Zo frustrerend dat het vaker niet lukt dan wel.... verdedigen gaat soms super en soms totaal niet, en kansen afmaken laten we het daar maar niet over hebben. Haha

• WSL036
Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Soms de neiging om m’n controller door de tv te gooien haha. Zo frustrerend dat het vaker niet lukt dan wel.... verdedigen gaat soms super en soms totaal niet, en kansen afmaken laten we het daar maar niet over hebben. Haha
Oefenen en op hoger niveau spelen: WL, proberen om in hogere divisies te komen. Je gaat vaak verliezen maar op een gegeven moment heb je het.

Vorig jaar kon ik nooit 4 wedstrijden in het kwalificatietoernooi winnen om me te plaatsen voor de WL. Tot het me ineens wel lukte en na het spelen van de weekend league kon ik me ineens moeiteloos kwalificeren.

Ook nu bak ik er nog niks van, maar dat komt hopelijk vanzelf wel :X .

[ Voor 5% gewijzigd door WSL036 op 16-10-2018 20:57 ]

Sleehond schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Die Kimpembe is echt nice. Ik heb hem centraal staan met Lenglet en het is echt een beest. Hij zit echt overal tussen, voelt nog vrij snel aan en kan goed koppen.

Echt een goede speler!
Ik had eerst ook Lenglet, heb nu Marquinos, die speelt ook wel goed!
Schuimpje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Lukt voornamelijk als spelers tegen de cross aan kunnen lopen, als ze er staan komt de keeper er vrijwel altijd tussen.

@hierboven, ik heb Lenglet CL untradeable en die doet het idd prima. Hij zou ooit wel eens vervangen worden door Umtiti maar die is nog behoorlijk prijzig.

• Delano1992
  • Laatst online: 28-01-2023
Hoe denken jullie over een eventuele crach die vd week moet plaatsvinden met de scream sbc? Las op ea forum dat de mensen wel iets te verwachten. Wil namelijk mijn bpl team verkopen, om vervolgens een team rokd Bale en mbappe te bouwen..

Verwijderd

Mensen die in goud zitten met WL, in welke divisie zitten jullie met division rivals? Ik word zelf goud 2 of goud 1 maar zit met rivals in divisie 5 wat wel laag is. Maar vind het niveau zo hoog dat ik denk dat er veel meer WL goud spelers in divisie 5 zitten. Ben benieuwd of dit ook zo is.
Pagina: 1 ... 36 ... 200 Laatste