Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Matig weekend 11 winst 10 lose.
Vrijdag nacht gewoon 5x op rij verloren, vond de speel snelheid toen heel snel en heel raar aanvoelen.
Zaterdag ochtend op wifi 5x op rij gewonnen, niks aan de hand.

Het zal wel aan mij liggen.

Ben toch maar aan het sparen voor Ramos.

Team is als volgt nu

Oblak
Carvajal - Godin - Varane - Marcelo
Mbappe - Vidal - Promes
Bale - Suarez - Griezmann

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

fifanoob schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 05:33:
Hm godin of piqué weg doen.. Ramos wordt de vervanger maar voor wie..

En met Isco ben ik ook klaar, 3x niks gaat ook de verkoop in.
Sowieso Pique even verkopen deze maand! Max BIN insta sell...

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:10:
Vrijdag nacht gewoon 5x op rij verloren, vond de speel snelheid toen heel snel en heel raar aanvoelen.

Team is als volgt nu

Oblak
Mbappe - Vidal - Promes
Aan het team ligt het in ieder geval niet ;)

PSN/Steam: Xamsix

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
Mars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:10:

Team is als volgt nu

Oblak
Mbappe - Vidal - Promes
Je speelt 4-1-5?

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
https://www.easports.com/...Id=evNzp20inOtha:FFA19PS4

Mijn team nu. wie zal ik als eerst nog moeten kopen?

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Wat doen jullie altijd met je spelers in je club?
Ik heb ongeveer 500 spelers in de club zitten.
Houden jullie deze voor SBC of verkopen jullie deze?
Gaat om spelers tussen de 83 en lager.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Bale voor Dembele?
Kroos voor Thiago?
Ramos voor Pique?

wijze woorden

• shabalala
Valandil schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

Bale voor Dembele?
Kroos voor Thiago?
Ramos voor Pique?
oja Bale helemaal vergeten :P moet ik nog ff sparen.

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Wow net Neymar gepacked uit m'n wekelijkse pre-order jumbos! Nog nooit zoiets gepacked... Ga 'm wel verkopen gata nu rond de 600k weg. Wat een ochtend.

Edit: voor 599k verkocht! Twijfel nu heel erg of ik voor een andere Nederlandse Icon moet gaan... (Van der Sar was geen succes)

[ Voor 30% gewijzigd door krosis op 15-10-2018 09:36 ]

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Weet iemand Wanneer de nieuwe tow komt

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
1987Michael1987 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:13:
Weet iemand Wanneer de nieuwe tow komt
Woensdag 19.00 (in pakjkes). Maar dat is hier al vaker gezegd, en als je 'totw fifa 19' googled, dan in je eerste hit wordt verteld dat het op woensdag is :)

PSN/Steam: Xamsix

• shabalala
gisteren 100 euro aan pakketjes gekocht. Beste speler was 30k waard. Man man man. Drama!

van 2000 tot 0 fifa points geen 1x borden gehad.

• Valandil
krosis schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:12:
Wow net Neymar gepacked uit m'n wekelijkse pre-order jumbos! Nog nooit zoiets gepacked... Ga 'm wel verkopen gata nu rond de 600k weg. Wat een ochtend.
Nice!
Ik had 4 jumbo pakketjes (ook die van de squad battles). Hoogste was een 82 rated keeper uit de bundesliga |:(

afgelopen 5 pakketjes kwamen ook niet hoger dan 81... kortom 9 pakketjes voor max 82 rated speler. Kan je nagaan als ik daarvoor had betaald... 9 x prut!

wijze woorden

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik zojuist 84 Sanchez uit m’n pre-order pakketje. Mooi verkocht voor 60k!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

shabalala schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:22:
gisteren 100 euro aan pakketjes gekocht. Beste speler was 30k waard. Man man man. Drama!

Je moet ook geen geld uitgeven aan pakketjes haha

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Valandil schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Nice!
Ik had 4 jumbo pakketjes (ook die van de squad battles). Hoogste was een 82 rated keeper uit de bundesliga |:(

afgelopen 5 pakketjes kwamen ook niet hoger dan 81... kortom 9 pakketjes voor max 82 rated speler. Kan je nagaan als ik daarvoor had betaald... 9 x prut!
Hebben jullie trouwens nog het idee of het uitmaakt of je die pakketjes open maakt op de console of op de pc via de web app? Ik zelf vind openen op de console leuker ivm animatie, maar zal toch niet uitmaken voor de 'kans' op goede spelers?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Voor mij squad battles de laatste keer geweest. Elite 2 en echt helemaal niets in de pakjes.

• krosis
gaizka schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Hebben jullie trouwens nog het idee of het uitmaakt of je die pakketjes open maakt op de console of op de pc via de web app? Ik zelf vind openen op de console leuker ivm animatie, maar zal toch niet uitmaken voor de 'kans' op goede spelers?
Volgens mij speelt de mythe wel rond dat op web-app je kans hoger is. Fyi ik kreeg Neymar net op de webapp terwijl ik naar werk liep.

Ik geloof er zelf niet in.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
krosis schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Volgens mij speelt de mythe wel rond dat op web-app je kans hoger is. Fyi ik kreeg Neymar net op de webapp terwijl ik naar werk liep.

Tot nu toe mijn beste packluck via de webapp :p vorig jaar ook al. Laatste week troep via console week ervoor via webapp kassa. Kan geluk zijn maar blijf nu via de webapp deze week. Vanochtend via console uit elite 2 squad battles allemaal zooi.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

krosis schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Als je het profi aan wilt pakken ga je die coins investeren. Markt is rommelig, spelers gaan vaak richting de feestdagen dalen. Icons kopen is wellicht niet verstandig.

Maar als het je niet boeit, en je “gewoon” wilt spelen. Pak je verlies en kopen, kopen, kopen maar ;)

Maar als je echt een ultiem D1, team wilt hebben tegen de kerst. Moet je nu investeren en coins maken!

Edit: kan iemand in zn glazen bol kijken of Lacazette na deze TOTW weer naar de 17K zakt? Beetje zonde om hem nu voor 25K aan te schaffen, de man heeft wel een hype om zich heen.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 15-10-2018 09:51 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat zal ik doen...

Ik packte net king IF.....heb wel een BPL team....dus kan hem op zich gebruiken.....

Alleen ik denk dat ik momenteel meer coins voor hem krijg dan als ik hem hou en pas over een maandje ofzo verkoop.

Burp

• Mars18
Nee 4-1-2-1-2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Welke packs worden hier trouwens het meest gekocht? Of het liefst geopend?

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
joey1990 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:53:
Iemand?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Ik bewaar alles voor de sbc's & alles boven 1500 verkoop ik.

• shabalala
Ik heb soms dagen dat het echt heerlijk gaat. sommige dagen verlies je alles. lijkt wel of soms alles sneller gaat dan normaal. Iemand hier ook last van?
Weekly packs: 84 rated Son

Ik denk nog: leuk spelertje, check even de waarde: wtf 90k...

• Mars18
shabalala schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:21:
Ik heb soms dagen dat het echt heerlijk gaat. sommige dagen verlies je alles. lijkt wel of soms alles sneller gaat dan normaal. Iemand hier ook last van?
Dat zeg ik net over vrijdag nacht

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Iemand die mij misschien kan helpen?

Afgelopen week heb ik gemerkt dat echt 95% van de keren dat ik een voorzet doe - en ik de bal op doel wil koppen - mijn aanvaller een volley doet (en vaak keihard over schiet).

Voor mijn gevoel heb zou ik echt veel vaker scoren als ze koppen, maar dit weigeren ze gewoon....

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Schuimpje schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:05:
Welke packs worden hier trouwens het meest gekocht? Of het liefst geopend?
Bronze 400 coins.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Iemand een leuke aanrader voor een CM in mijn BPL squad. Heb 30k muntjes te spenderen en speel op dit moment met Seri, Kovasic en Felani. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• shabalala
Mars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Dat zeg ik net over vrijdag nacht
Ik zie het ja, Sorry. Maar wel heel frustrerend als het niet loopt.

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
hmr schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:36:
Iemand een leuke aanrader voor een CM in mijn BPL squad. Heb 30k muntjes te spenderen en speel op dit moment met Seri, Kovasic en Felani. :)
Ik zou Fred halen, zet een architect chem op hem om zijn passing en fysiek te verbeteren. Hij heeft H/H workrate 4 star skills 4 star weakfoot.

[ Voor 10% gewijzigd door deltananie82 op 15-10-2018 10:44 ]

• shabalala
deltananie82 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Natuurlijk Fred, zet een architect chem op hem om zijn passing en fysiek te verbeteren.
maken die kaartjes de spelers veel beter?

• deltananie82
shabalala schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:44:
[...]

maken die kaartjes de spelers veel beter?
Ik merk het wel, ik had in het begin veel problemen met mijn tika taka gameplay, mijn hele middenveld heeft nu de engine of architect chem en nu gaat het echt vele malen beter.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
https://www.futbin.com/19...tion=CDM,CM,CAM&league=13

;)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Maar dan mis je de onmisbare tips van GoT ;). Sommige speler spelen nou eenmaal beter dan de andere!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Vanmorgen David Silva, Marquinhos en Bailly uit SB Goud 2, toch even 70k op de maandagmorgen :)
Heb nu Navas op doel staan (gekocht voor 13k) maar zie dat die voor max bin weg gaat (24k). Afgelopen weekend nauwelijks op de markt te vinden.
Zal hier de max bin nog van aangepast worden? Zo ja, wanneer? Of zou het beter zijn hem nu te verkopen en Ter Stegen terug te kopen?
fifanoob schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 05:33:
Hm godin of piqué weg doen.. Ramos wordt de vervanger maar voor wie..

En met Isco ben ik ook klaar, 3x niks gaat ook de verkoop in.
Pique...wachten tot max bin wordt aangepast aangezien hij extinct is.

@sjakieman thanks voor de tip...vanavond uitproberen. Hier zijn voorzetten ook niet OP namelijk🤣

Hier uit SB reward Mane gekregen. Supersub houden of toch donderdag verkopen?

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 15-10-2018 11:07 ]

krosis schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:12:

Edit: voor 599k verkocht! Twijfel nu heel erg of ik voor een andere Nederlandse Icon moet gaan... (Van der Sar was geen succes)
Het merendeel van de icons zijn momenteel goed omdat er nog weinig high-rated/inflated kaartjes beschikbaar zijn (spelers met meerdere IFs/POTMs etc). Mocht je voor icons gaan, raad ik je sowieso aan om voor echte gamechangers te gaan dan bijvoorbeeld een Sar/Rijkaard die je later toch weer gaat vervangen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

shabalala schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:22:

Je timing is wel matig. In het begin verkoopt alles of wacht tot de volgende promo (scream/black friday)

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe lang duurt zo'n transferban normaal gesproken?

• Valandil
gaizka schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Nee volgens mij niet. Hoewel mijn grootste packluck (Modric) via de webapp kwam. Maar de hoeveelheid aan prutspelers is zowel op console als webapp even hoog. Ik geloof daar dus niet heel veel in. Denk dat het achterliggende systeem het uit 1 database oid haalt.
joey1990 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:53:
Verschilt; gebruik ze voor SBC's of met wat hogere waarde verkoop ik ze weer.
Meestal vanaf 1,5k a 2k zet ik ze op de transfermarkt...
De beste spelers uit mijn team heb ik namelijk gekocht en niet uit packs (Nainggolan, Mertens, Perisic, Alex Sandro, etc......)

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 15-10-2018 11:33 ]

wijze woorden

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:25
Heb er nu net als jullie paar weekjes op zitten en vind deze FIFA toch wel een verbetering t.o.v. vorig jaar. Keepers zijn zeker betrouwbaarder. Lengte is belangrijk maar dat is rl ook zo. Viel me wel op dat ik nu al 2 x een eigen goal gehad heb met de keeper omdat aanvallers tegen de keeper opbotsen bij een hoge bal. Normaal fluit de scheids maar dus ook 2 x een eigen goal op deze manier gehad. Beetje jammer.

Aanvallend kan ik mijn favoriete formatie nog niet vinden. Speel graag een 433 variant maar 433-4 is defensief erg kwetsbaar en bij alle 433 formaties vind ik de afstand tussen spits en buitenspelers zo groot waardoor passes vaak onderschept worden. Speelde vorig jaar vaak met 4312 en probeer ik nu ook wel maar dan vind ik het voorin niet breed genoeg... Zoeken dus nog even.

Opvallend, en wellicht kunnen jullie me tips geven: Ik verlies als verdedigende partij bijna alle hoge ballen die naar voren worden geschoten. Niet omdat ik niet kan koppen maar puur omdat mijn verdedigers niet op tij bij de bal zijn.

En de irritatie met spelers switchen blijft helaas bestaan....

• Thomas18GT
Riemer schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:40:
Heb er nu net als jullie paar weekjes op zitten en vind deze FIFA toch wel een verbetering t.o.v. vorig jaar. Keepers zijn zeker betrouwbaarder. Lengte is belangrijk maar dat is rl ook zo. Viel me wel op dat ik nu al 2 x een eigen goal gehad heb met de keeper omdat aanvallers tegen de keeper opbotsen bij een hoge bal. Normaal fluit de scheids maar dus ook 2 x een eigen goal op deze manier gehad. Beetje jammer.

Aanvallend kan ik mijn favoriete formatie nog niet vinden. Speel graag een 433 variant maar 433-4 is defensief erg kwetsbaar en bij alle 433 formaties vind ik de afstand tussen spits en buitenspelers zo groot waardoor passes vaak onderschept worden. Speelde vorig jaar vaak met 4312 en probeer ik nu ook wel maar dan vind ik het voorin niet breed genoeg... Zoeken dus nog even.

Opvallend, en wellicht kunnen jullie me tips geven: Ik verlies als verdedigende partij bijna alle hoge ballen die naar voren worden geschoten. Niet omdat ik niet kan koppen maar puur omdat mijn verdedigers niet op tij bij de bal zijn.

Welke verdedigers heb je?

• Thomas18GT
hmr schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Maar dan mis je de onmisbare tips van GoT ;). Sommige speler spelen nou eenmaal beter dan de andere!
Ik zou voor Alli gaan, vrij complete speler :)

• Riemer
Diversen....

BPL team: sanchez en Matip en Seria A speel ik met Benatia en Skriniar (of hoe die heet)
Ik speel 4231 met 3 CAMs. Waarbij de tweede buitenste vaak als LW/RW fungeren.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27

Je zegt dat je de afstand tussen je spits en buitenspelers te groot vindt, wellicht even naar opties kijken bij de rollen van je vleugelspelers? Daar kan bv staan dat ze op de flanken moeten blijven, maar je kan ook instellen dat ze naar binnen moet snijden, wellicht is dat iets voor jou?

• Thomas18GT
Riemer schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:52:
[...]

Diversen....

BPL team: sanchez en Matip en Seria A speel ik met Benatia en Skriniar (of hoe die heet)
Hmm, die zouden toch wel wat duels moeten kunnen winnen

• Riemer
Thomas18GT schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:01:
[...]

Hmm, die zouden toch wel wat duels moeten kunnen winnen
Gaat er ook niet om dat ze de duels niet winnen. Ze staan vaak te laat bij het duel. Hoge ballen uit verdediging richting spits komen de centrale verdedigers eigenlijk standaard te laat aan. Ik heb mijn verdediging op balans staan dus zou het niet aan moeten liggen.

• Korkss
  • Laatst online: 22-11 11:51
Riemer schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:09:
[...]

Gaat er ook niet om dat ze de duels niet winnen. Ze staan vaak te laat bij het duel. Hoge ballen uit verdediging richting spits komen de centrale verdedigers eigenlijk standaard te laat aan. Ik heb mijn verdediging op balans staan dus zou het niet aan moeten liggen.
Ik merkte in de WL ook dat mijn verdedigers vaak een meter te ver staan te dekken. Zo koppen ze vaak niks weg (uittrap vd keeper) of de spits heeft alle tijd voor een aanname/draai. Heb met high pressure gespeeld en alles maar dat veranderde niks.
Speel met v dijk en sanchez achterin dus die zouden toch moeten kunnen verdedigen :-P

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• dutchgio
  • Laatst online: 01:29
Aanpassen naar druk zetten en de verdedigende lijn verder naar voren?

• Riemer
dutchgio schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:17:
Aanpassen naar druk zetten en de verdedigende lijn verder naar voren?
Ik heb de verdedigende lijn al op 7 balkjes ofzo. Staat dus vrij hoog.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Kan ook zomaar zijn dat hun spits als valse 9, dan is het juist weer de taak van de spits om weg te lopen bij de centrale verdedigers.
triple20 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:34:
Voor mij squad battles de laatste keer geweest. Elite 2 en echt helemaal niets in de pakjes.
Zit er sowieso aan te denken om net Squad-Battles te stoppen, ff een rondje voor de wekelijkse packs en dan klaar.

Speel nu meerdere rondjes tijdens het weekend wat altijd genoeg is voor Gold1/Elite 3 maar denk dat ik meer terug krijg als ik deze tijd besteed aan Rivals :)

In ieder geval minder frustratie

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• deltananie82
Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:27:
[...]

Zit er sowieso aan te denken om net Squad-Battles te stoppen, ff een rondje voor de wekelijkse packs en dan klaar.

Speel nu meerdere rondjes tijdens het weekend wat altijd genoeg is voor Gold1/Elite 3 maar denk dat ik meer terug krijg als ik deze tijd besteed aan Rivals :)

In ieder geval minder frustratie
Stop nu ook met SB, de reward is te laag voor de moeite dat je erin stopt. Voor rivals hoef je maar een paar matches te winnen en je krijgt al 27.500 munten

Verwijderd

Te te tetetete ... Gini Wijnaldum! (CL kaart). Harde werker en kan ook nog prima schieten.

Heeft iemand misschien nog een grafiekje van vorig jaar hoever de 83'ers stijgen met die SBC's waar je 83+ voor nodig hebt. Heb nu veel ingekocht voor 1300. Stegen vorig jaar naar 3k uit mijn hoofd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 13:24 ]

• krosis
Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Het merendeel van de icons zijn momenteel goed omdat er nog weinig high-rated/inflated kaartjes beschikbaar zijn (spelers met meerdere IFs/POTMs etc). Mocht je voor icons gaan, raad ik je sowieso aan om voor echte gamechangers te gaan dan bijvoorbeeld een Sar/Rijkaard die je later toch weer gaat vervangen.
Ja inderdaad, moet dan echt vaste waarde hebben rest van FUT. Als ik echt de prime versies (1vd2) wil hebben van Bergkamp of Seedorf moet ik nog 400k bijsparen. Naja nog maar ff volhouden dan en hopen dat ze beetje dalen haha.

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Iniesta, Verratti, Pique, Busquets allemaal amper te krijgen. Eergister ook Januzaj alleen te krijgen voor 10k. Hoop dat dit nog wat afneemt anders kan ik die laatste POTM Hazard SBC niet afronden.
deltananie82 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:31:
[...]

Stop nu ook met SB, de reward is te laag voor de moeite dat je erin stopt. Voor rivals hoef je maar een paar matches te winnen en je krijgt al 27.500 munten
Volgens mij zijn de SQB rewards ook verlaagd tov FUT18:

edit: van google gekopieerd, is idd aangepast

FUT18 - ELITE 3:

💰 20,800 coins
🎴 1 x Jumbo Premium Gold Pack
🎴 1 x Premium Gold Players Pack
🎴 1 x Rare Gold Pack

FUT19 - ELITE 3:

REWARDS
💰 12,000 coins
🎴 2 x Premium Gold Players Packs
🎴 1 x Mega Pack

Verwijderd

Pepe gaat ineens ook voor 10k 👍🏽
Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

FUT18 - ELITE 3:

💰 20,800 coins
🎴 1 x Rare Gold Pack

FUT19 - ELITE 3:

REWARDS
💰 12,000 coins
🎴 1 x Mega Pack
Inderdaad 9vanaf het begin bekend trouwens :)) Gewoon stoppen bij gold 3 dacht ik, daar krijg je 10.000 coins voor. Rest kun je dan spelen in Divsion Rivals.

Maar goed ik speel niet voor de packs maar grind de coins zo wel bij elkaar. Deze week voor het eerst WL, zag dat de wedstrijden meetellen voor Division Rivals. Als je nu een div1 team voor de grap verslaat in WL (utopie) natuurlijk, krijg je dan meer punten en vaardigheidsbonus?
Blakapim schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:40:
Iniesta, Verratti, Pique, Busquets allemaal amper te krijgen. Eergister ook Januzaj alleen te krijgen voor 10k. Hoop dat dit nog wat afneemt anders kan ik die laatste POTM Hazard SBC niet afronden.
Janazuj kun je bij gebrek 3 swap cards voor inleveren :) heb je gelijk een 84 rated erbij

• FidoDido
Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

FUT18 - ELITE 3:

💰 20,800 coins
🎴 1 x Rare Gold Pack

FUT19 - ELITE 3:

REWARDS
💰 12,000 coins
🎴 1 x Mega Pack
Ga elite 2 ook niet meer halen dat is me een grind zeg. Houd het bij elite 3 of gold 1 vanaf nu. Sinds eind vorige week speel ik op legendary alle teams onder de rating 80 zijn goed te doen maar er boven en vooral met chemistry rond de 50 is niet te doen dan.

De potjes die ik verloor kon ik op voorhand al voorspelen.... elke pass gaat gewoon fout niets komt aan, en de cpu die tikt de bal als een waanzinnige rond. En ze spelen zelf wel met legacy defending aan...

Vind het wel ontzettend jammer want speel zelf liever offline dan online vanwege me beperkte skill rating :P
Erg jammer dat de rewards matig zijn en de cpu slaat met squad battles helemaal nergens meer op, op bepaalde momenten

Maar inmiddels 3k punten rivals divisie 6, misschien dat ik probeer rank 2 is te halen deze week, alleen verlies meer dan dat ik win dus duurt voor mij ook wel even :P

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Maar goed ik speel niet voor de packs maar grind de coins zo wel bij elkaar. Deze week voor het eerst WL, zag dat de wedstrijden meetellen voor Division Rivals. Als je nu een div1 team voor de grap verslaat in WL (utopie) natuurlijk, krijg je dan meer punten en vaardigheidsbonus?
Volgens mij krijg je een standaard 400 punten bij WL omdat EA vond dat je niet gestraft moest worden als je verloor van een sterkere speler enzo, maar betekend dus ook als je die wel wint je als nog maar 400 punten krijgt

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Zojuist dit weekend de eerste weekend league gedaan 15 games maar kunnen spelen maar toch meteen 11 wins er uitgehaald hopelijk volgend weekend meer tijd en dan toch meer wins pakken.
FidoDido schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Ga elite 2 ook niet meer halen dat is me een grind zeg. Houd het bij elite 3 of gold 1 vanaf nu. Sinds eind vorige week speel ik op legendary alle teams onder de rating 80 zijn goed te doen maar er boven en vooral met chemistry rond de 50 is niet te doen dan.

De potjes die ik verloor kon ik op voorhand al voorspelen.... elke pass gaat gewoon fout niets komt aan, en de cpu die tikt de bal als een waanzinnige rond. En ze spelen zelf wel met legacy defending aan...

Vind het wel ontzettend jammer want speel zelf liever offline dan online vanwege me beperkte skill rating :P
Erg jammer dat de rewards matig zijn en de cpu slaat met squad battles helemaal nergens meer op, op bepaalde momenten

Maar inmiddels 3k punten rivals divisie 6, misschien dat ik probeer rank 2 is te halen deze week, alleen verlies meer dan dat ik win dus duurt voor mij ook wel even :P
Bij Squad Battles weet ik in de eerste 10 minute al of ik een kans heb of niet, het is gewoon duidelijk dat de AI je een kans gaat geven of niet.

Gisteren een paar potjes rivals gespeeld in D6, 48xx punten als ik me niet vergis, hopelijk is dat weer voldoende voor 27k aangezien ik vrijdag pas weer kan spelen.

• shabalala
Wat ik echt super handig vindt, is dat je 2 buitenspelers voorin blijven en de spits ook en als aanspeelpunt. scheelt zoveel. Wat vinden jullie goed bij de instructies?

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
shabalala schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:04:
Wat ik echt super handig vindt, is dat je 2 buitenspelers voorin blijven en de spits ook en als aanspeelpunt. scheelt zoveel. Wat vinden jullie goed bij de instructies?
Idd, ik kan ook nog wel wat tips gebruiken met die custom tactics. Af en toe merk je iets op wat beter kan, pas je het aan en dan gaat het voor geen ene meter :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

aDutchCow schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:06:
[...]

Idd, ik kan ook nog wel wat tips gebruiken met die custom tactics. Af en toe merk je iets op wat beter kan, pas je het aan en dan gaat het voor geen ene meter :(
Het is simpelweg ook afhankelijk van hoe je tegenstanders hun poppetjes etc hebben neergezet.

@shabalala Ik speel tot nu toe vergelijkbaar als in FUT18 met 41212-2 en 4231 aangezien ik beide formaties met dezeflde spelers kan spelen.

4321/433 varianten zijn erg vervelend om tegen te spelen met een inzakkende/sterke spits zoals Kane (target-man/false-nine) icm met diepgaande buitenspelers.

Pompi schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

Volgens mij krijg je een standaard 400 punten bij WL omdat EA vond dat je niet gestraft moest worden als je verloor van een sterkere speler enzo, maar betekend dus ook als je die wel wint je als nog maar 400 punten krijgt
Dat zou mooi zijn, want dan heb ik door 30 wedstrijden te spelen al 12000 punten. Dat scheelt alweer.
aDutchCow schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:06:
[...]

Dat komt, omdat je het dan vaak aanpast op basis van 1 of 2 wedstrijden. In de WL merk je gewoon (zeker als je een aantal wedstrijden hebt gevonden en richting gold gaat) dat tegenstanders slimmer spelen, betere custom tactics hebben, maar vooral: anders spelen. Bij de bronze en silvers heb je nog heel vaak mensen die gewoon standaard 41212 spelen, want "dat doen alle Youtubers ook". Dan lijkt jouw taktiek inderdaad super te werken, tot je tegenstanders krijgt die andere formaties of andere custom tactics gebruiken. Dat is 1 van de mooie aspecten van FIFA, en ik denk zeker dit jaar, je moet echt aanpassen (of super dominant zijn).

• fifanoob
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Dat zou mooi zijn, want dan heb ik door 30 wedstrijden te spelen al 12000 punten. Dat scheelt alweer.
volgens mij krijg je die 400 alleen bij winst in de wl?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Heb de tactiek en opstelling van 4-4-1-1 rechtstreeks van @sjakieman overgenomen en moet zeggen dat het toch best wel een erg fijne formatie is!

Ben ermee gepromoveerd naar divisie 3, helaas vrij snel weer gedegradeerd maar won in divisie 3 ook gewoon een paar potjes terwijl ik het team pas net heb. Speel nu in de hoge regionen van divisie 4 (1850 skillbeoordeling) en vooral hier speelt het heel erg fijn.

Uit mijn Gold 1 SB rewards Kompany, kon slechter. Wel uitermate ontevreden met de WL vorig weekend (16-14). Maar het was ook niet handig om vlak ervoor een nieuw team te maken zonder daar eerst aan gewend te zijn. De week daarvoor stond ik er met een veel minder team met 17-10 veel beter voor. Helaas kan ik na telkens een goed begin met zo’n 9-1 het dan niet volhouden.

Dit is trouwens een erg fijne week om te investeren. Komen veel nieuwe events aan, en er is veel over op YouTube over te vinden. Met name 83 en 84 rateds zijn erg interessant op dit moment en stijgen al snel.

Dit is nu mijn team; iemand nog tips? 😁
https://www.futbin.com/19/squad/818952
fifanoob schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:53:
[...]
volgens mij krijg je die 400 alleen bij winst in de wl?
Vandaar mijn initiele vraag hoe werken de punten van WL door naar Division Rivals :)

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Je hebt dit jaar niet zoveel meer aan de maandelijkse statistieken in de WL toch?

Deze week heb ik een eerste en waardeloze WL gehad. Had nog twee potten over, maar kon niet meer stijgen dus heb ze niet gespeeld

• fifanoob
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:42:
[...]

Vandaar mijn initiele vraag hoe werken de punten van WL door naar Division Rivals :)
Net wat ik zeg, zodra je een potje wint in de WL krijg je er 400 punten bij in rivals.

Als je een potje verliest in de WL dan niks.
fifanoob schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:44:
[...]

Net wat ik zeg, zodra je een potje wint in de WL krijg je er 400 punten bij in rivals.

Als je een potje verliest in de WL dan niks.
Maar dan wordt je dus ook gestraft als je tegen een te goede speler komt te staan dus helaas....en waarom de cap dan op 400 punten is dan ook onbegrijpelijk

edit/ je krijgt dus 400 punt per wedstrijd onafhankelijk van uitslag

https://www.reddit.com/r/..._towards_division_rivals/
https://www.reddit.com/r/...als_points_in_fut_champs/

Had dit natuurlijk ook zelf kunnen opzoeken,excuus. Maar dan heeft iedereen hier die info :)

[ Voor 29% gewijzigd door bvbal79 op 15-10-2018 16:54 ]

• fifanoob
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:47:
[...]

Maar dan wordt je dus ook gestraft als je tegen een te goede speler komt te staan dus helaas....en waarom de cap dan op 400 punten is dan ook onbegrijpelijk
Ja als het glas half leeg is ipv half vol..

Ik vind het mooi meegenomen dat ik 400 punten er bij krijg bij elk potje dat ik win in de WL.
Zo zit ik nu mooi rank 1 in Rivals terwijl ik geen 1 potje rivals heb gespeeld.

Het is gewoon een extra bonus.

Dus nee je wordt niet gestraft, je krijgt gewoon niks als je verliest.
fifanoob schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Ja als het glas half leeg is ipv half vol..

Ik vind het mooi meegenomen dat ik 400 punten er bij krijg bij elk potje dat ik win in de WL.
Zo zit ik nu mooi rank 1 in Rivals terwijl ik geen 1 potje rivals heb gespeeld.

Het is gewoon een extra bonus.

Dus nee je wordt niet gestraft, je krijgt gewoon niks als je verliest.
Ik begrijp je eerste zinnen niet helemaal, maar zie boven mijn link, je zit wrs rank 1 doordat je alle potjes 400 punten hebt gekregen :)

• fifanoob
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Ik begrijp je eerste zinnen niet helemaal, maar zie boven mijn link, je zit wrs rank 1 doordat je alle potjes 400 punten hebt gekregen :)
in de situatie dat jij en ik ook er nog vanuit gingen dat je alleen die 400 punten kreeg bij winst.

Jij ziet het als een straf dat je dan niks zou krijgen bij verlies, ik zie het als een bonus wat je krijgt bij winst.
Dus is het glas dan half leeg of is ie half vol zo bedoelde ik dat :)

Maar idd je link gelezen, je krijgt dus standaard voor elke pot 400

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Zojuist een hele goude selectie ingeleverd voor een 2 spelers pack waren toch al niet verhandelbaar en moest me club een beetje opruimen pack ik Kante eruit!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Icon sbc
complete bullshit... 30 dagen en je moet een icon inleveren. Goedkoopste op de markt 500k
bvbal79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:10:
[...]

complete bullshit... 30 dagen en je moet een icon inleveren. Goedkoopste op de markt 500k
Niks moet alles mag. Dat ze de boel leegtrekken is goed voor de andere investeringen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:14:
[...]

Niks moet alles mag. Dat ze de boel leegtrekken is goed voor de andere investeringen :)
Nog weinig effect op de 82, 83 en 84 helaas

• FidoDido
PetrCech_3 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:15:
[...]

is ook pas 15 minuten live ;)
PetrCech_3 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:15:
[...]

Denk dat de community tot zinnen komt

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
FidoDido schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:16:
[...]

is ook pas 15 minuten live ;)
True. Ik hoop dat ik te voorbarig ben ;)
nah alles wordt massaal aangeboden nu waarschijnlijk, dus blijft de prijs laag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:17
Ben benieuwd of de Icons sbc uberhaupt storm gaat lopen aangezien de spelers die je er voor terugkrijgt ook voor 600-700k op de transfermarkt te krijgen zijn. En dan zijn ze ook nog eens tradable.
SBC gaat minimaal 7-8 ton kosten (oke dan krijg je wel packs), maar het blijven ‘middelmatige’ untradable icons voor dat geld.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 15-10-2018 19:23 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

AntraXxX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:22:
Ben benieuwd of de Icons sbc uberhaupt storm gaat lopen aangezien de spelers die je er voor terugkrijgt ook voor 600-700k op de transfermarkt te krijgen zijn. En dan zijn ze ook nog eens tradable.
SBC gaat minimaal 7-8 ton kosten (oke dan krijg je wel packs), maar het blijven ‘middelmatige’ untradable icons voor dat geld.
Wat ik begrijp krijg je keuze uit 5 prime icons. Daar moet toch wat leuks tussen zitten. Hoe dan ook blijft het een gok.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:17
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:24:
[...]

Wat ik begrijp krijg je keuze uit 5 prime icons. Daar moet toch wat leuks tussen zitten. Hoe dan ook blijft het een gok.
Ja Yashin, Gattuso, Okocha, Overmars of Hierro. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• FidoDido
AntraXxX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:26:
[...]

Ja Yashin, Gattuso, Okocha, Overmars of Hierro. :)
Haha inderdaad als het zoals met wc mode ging, zal ik deco of rui costa krijgen :P

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Nou deze SBC ga ik dus zelf ook niet maken, alleen al die Icon SBC kost je zo enorm veel.. Het is wel kassa als je zou hebben geïnvesteerd in Icons, zat vanmiddag nog te kijken toen gingen ze nog voor 250k..
SH-FR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:39:
Nou deze SBC ga ik dus zelf ook niet maken, alleen al die Icon SBC kost je zo enorm veel.. Het is wel kassa als je zou hebben geïnvesteerd in Icons, zat vanmiddag nog te kijken toen gingen ze nog voor 250k..
Hou maar op lol. Na de POTM Hazard crash heb ik flink gecashed. Ik had nog even getwijfeld om ipv prime socrates te investeren in goedkope icons omdat hun minimale waarde in fifa 18 zo'n beetje rond de 400k lagen. Uiteindelijk niet te doen omdat ik toch een prijzig risico vond. Nu ben ik wel blij met Socratis, maar damn dit was een andere hit investering geworden anders :( Maar goed, achteraf is het altijd makkelijk praten.

Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:44:
[...]

Hou maar op lol. Na de POTM Hazard crash heb ik flink gecashed. Ik had nog even getwijfeld om ipv prime socrates te investeren in goedkope icons omdat hun minimale waarde in fifa 18 zo'n beetje rond de 400k lagen. Uiteindelijk niet te doen omdat ik toch een prijzig risico vond. Nu ben ik wel blij met Socratis, maar damn dit was een andere hit investering geworden anders :( Maar goed, achteraf is het altijd makkelijk praten.
Ik ben meer verbaast dat we al zoveel SBC’s hebben, terwijl de game nog maar een paar weken uit is.
5 icons, flash, Champions League etc, zou haast denken dat het continue gaan laten komen deze editie.

Bossie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:53:
[...]

Ik ben meer verbaast dat we al zoveel SBC’s hebben, terwijl de game nog maar een paar weken uit is.
5 icons, flash, Champions League etc, zou haast denken dat het continue gaan laten komen deze editie.
Misschien is dit wel de vervanging van de icon sbc van vorig jaar. Volgens mij kwam die ook ongeveer deze tijd uit. CL kon je verwachten ivm de rechten. Ik hou mijn hart maar vast wat er allemaal vrijdag op ons af gaat komen.

• FidoDido
Vind het niet erg hoor, vind sbc's altijd wel leuk om te doen, alleen de hazard en icon zijn voor mij persoonlijk to much. En packs openen blijft ook altijd leuk, die teleurstelling of dat moment van YES :P + traden gaat lekker dus vermaak me prima tot nu toe.
Nu nog wat beter worden in het spel

Heb vandaag alleen wel een offday voor het eerst, werkelijk alles gaat fout en niets lukt stop er maar even mee :) maar afgelopen weekend paar heerlijk potjes gespeeld gelukkig :)
Pagina: 1 ... 35 ... 200 Laatste