Mijn broer heeft dat ook, reden voor mij om voor Quooker te kiezen (al wist de keuken verkoper mij heel goed te vertellen dat het nét zo heet/goed was met Selsiuz)! "Dan zal het bij uw broer wel verkeerd zijn aangesloten".AOC schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 13:22:
Klopt het dat een selsiuz boiler (single) geen kokend water geeft zoals een Quooker dat doet?
De Quooker bij vrienden, daar spettert het kokend water eruit zegmaar. Hoop lawaai om het maar te beschrijven.
De selsiuz die ik heb staan geeft gewoon een constante straal water, geen gespetter of lawaai en ik meet hooguit 90 graden met de thermische camera.
Dit terwijl het water direct vanuit de boiler door de kraan gaat (geen mengkraan oid).
Volgens selsiuz is het water in de boiler 105 graden en zou het 100 graden moeten zijn wanneer het water de kraan verlaat.
Wat klopt er niet of is het normaal gedrag passende bij de kwaliteit van selsiuz? Zit al aan de tweede boiler ivm defect
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
:strip_exif()/f/image/avn3YcXL4HMzLJZ98zKyVHgo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4c8tBfkXg5QiDjT7ex9D4aPQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EXhf1lsU6BcWzKem8TvIdPv5.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eJjl4Fr593J3aklPfEFSr9s7.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kdzS4snGCWfrXgMGJeCrAPOt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tkbhlls2oCxtSDf5lViUtVwc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wO1cvDTvS5vJOG0mWjOh7WnQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2G76ISBgMKjeiJHYfruWDubG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pjAfnJX7NS2QmfefUiRAtDxI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n7fjxosnkHfTEMvyJHljVNfh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LFK2nkkHowNNtEzHaJsir5Vf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tjCB1TsWWLMXze7KKgPck1rx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ebm3GdU0rcaZhS4sfnF8daXk.jpg?f=fotoalbum_large)