Ik ben er nu een beetje moe van aan het worden.. Elke keer als ik een topic zie waar mods in praten, is het vaak (niet altijd) constructief vanuit zowel de members, als de moderators. Echter nu zie ik een topic waar mijn nekharen toch van overeind gaan staan.
Tweakers, waar ben je mee bezig?
Floppus derailed het gehele topic gelijk met;
Uiteraard heb ik het topic gereport, echter heb ik het gevoel dat het geen nut gaat hebben.
Maar even eerlijke vraag, is dit een normale gang van zaken? En graag had ik van iemand anders een reactie gehad dan Floppus.
En een verzoek, als je dan zelf een topic over kritiek op jou sluit.. zeg dan waar het heen moet, nu komt het heel erg over van "Ik wil het hier niet over hebben, veel succes!"
Tweakers, waar ben je mee bezig?
Floppus derailed het gehele topic gelijk met;
Mensen reageren daar terecht op (ik ook) met de vraag waarom dat nodig is. Wat is zijn reactie?Voordat we het gaan hebben over waar wij mee bezig zijn; wanneer worden de gedupeerden die je met dit account maakte terugbetaald?
Meneer haalt het hele topic onderuit en gaat gigantisch off topic, en gaat daarop gelijk in de aanval. Iets wat ik niet echt netjes vind, reageer normaal, of reageer gewoon 5 minuten later. Maar goed, daar gaat het niet geheel om. Het gaat erom dat een mod acties uithaald die anderen niet mogen (wat compleet terecht is), en dan anderen de schuld geven dat het topic fout gaat.Goed, blijkbaar is het niet mogelijk terug ontopic te gaan. Dan breien we er een einde aan. Je bent hoe dan ook damned if you do, damned if you don't.
Uiteraard heb ik het topic gereport, echter heb ik het gevoel dat het geen nut gaat hebben.
Maar even eerlijke vraag, is dit een normale gang van zaken? En graag had ik van iemand anders een reactie gehad dan Floppus.
En een verzoek, als je dan zelf een topic over kritiek op jou sluit.. zeg dan waar het heen moet, nu komt het heel erg over van "Ik wil het hier niet over hebben, veel succes!"
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 29-07-2018 20:23 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."