Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:48:
[...]
De volgende die een persoonlijke aanval plaatst of probeert die lijn op te zoeken mag eveneens op vakantie. Het gaat op dit moment geheel niet over standpunten en inhoud en bovenstaande is een goed voorbeeld van over de grens waar we blijkbaar de afgelopen tijd de teugels te los hebben gelaten.
Jij hebt het over het plaatsen van een persoonlijke aanval of in ieder geval die lijn op te zoeken. En de beloning

daarvan: een welverdiende vakantie.
Is dat slechts toebedeeld aan de ALLE Tweakers-users, of zijn Mods daarvan uitgesloten?
In oktober een topic geopend n.a.v het opstarten van een crowdfunding actie voor mijn nichtjes, die het syndroom van Usher (doof en blind) hebben.
Ik had destijds een aantal zaken waar ik mee zat en, hoopte met alle beste bedoelingen uiteraard, informatie te verkrijgen van mensen hier op Tweakers die wellicht ervaring hebben met het opzetten van zo'n (soortgelijke) crowdfunding actie.
Fonds starten voor mijn nichtjes met het Usher Syndroom
Er kwamen zeer goede tips en adviezen, echter was dit de allereerste reactie van een Mod in het topic wat ik opende:
''Persoonlijk ben ik van mening dat de beste manier om vorm te geven wat topicstarter beoogt heel simpel is: topicstarter trekt zijn eigen portemonnee en biedt aan wat binnen zijn eigen middelen mogelijk is. Daarmee is de rest van de discussie vrijwel overbodig''.
Tot op de dag van vandaag probeer ik nog steeds te begrijpen wat de toegevoegde waarde is van zo'n reactie en dan met name de allerlaatste zin van zijn reactie.
In welke zin zou ik hiermee geholpen zijn?
Ga je hier als Mod niet een bepaalde lijn opzoeken, zoals in jouw eigen woorden net beschreven?
Hij spreekt wellicht op persoonlijke titel, maar je blijft in mijn ogen als Tweakers- Mod altijd een soort van Ambassadeur van Tweakers (en zeker als je reageert vanuit je Mod username, imho)
Zoals door meerdere mensen al eens aangegeven en afgevraagd, hebben werkelijk alle Mods het nog wel naar hun zin in hun functie van Mod?
Dit, kijkende naar het reactie gedrag van sommige Mods in de diverse topics.
Hoe je het wendt of keert, openlijk (opbouwende) kritiek leveren op een Mod, is vaak jezelf op ''gladijs'' begeven, dat blijkt nu wel uit het topic waarin ik nu reageer.
toevoeging:
Ik ben zeer blij met het forum van Tweakers, ik haal er vaak zeer goede info van andere users en ook mijn kennis van bepaalde zaken delen met mensen geeft mij een fijne voldoening.
Ik ben me gaan interesseren in zaken waar ik eerder nooit bekend mee was.
Ook krijg je soms onverwacht een andere kijk op zaken dan ik eerst zelf had, in die zin dus ook een mooie verrijking.
Ook de 'kracht' ( = opbouwen van een feedback profiel) van V&A is zeer sterk. Ik ken vrijwel geen enkele Nederlandse site die dit zo goed voor elkaar heeft en ook nog eens gratis is, itt bijv Ebay (uiteraard slippen er wel eens ratten

door in V&A, maar die worden vaak vrij snel er uit gepikt)
[
Voor 14% gewijzigd door
_Bailey_ op 01-08-2018 08:37
]