Beste Mede-forum gebruikers.
Ik kom even om jullie advies vragen.
Zoals de titel al luid, wil ik mijn bestaande huis graag "slimmer"maken.
En wil graag beginnen met de verlichting draadloos aan te sturen.
Maar ik wil graag mijn bestaande schakelaars en lampen behouden.
Philps hue etc is leuk en mooi maar al die kleurtjes ben ik niet zo fan van.
De led spots en de aparte "design" lamp in mijn eettafellamp zijn in mijn ogen prima.
Nu heb ik gelezen over een kastje van KAKU die je achter je schakelaar kan plaatsen in je WCD.
Maar er zijn hier niet heel veer ervaringen over te vinden, wellicht hebben jullie hier ervaring mee?
En ook kwam ik dit kastje tegen om de gehele boel aan te sturen.: KlikAanKlikUit Octopus Internet Control Station - ICS-2000
iemand ervaringen mee?
Dit is dus waar ik denk dat ik het beste mee kan beginnen maar zoals ik al eerder aangaf, al het advies is welkom en ook totaal andere opties die beschikbaar zijn.
Ook zal het wel heel lekker zijn als je ook buitenhuis alles kan bedienen of een rooster kan instellen (bv als je op vakantie bent) maar dit is meer een luxe en zeker geen vereiste.
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!
Ik kom even om jullie advies vragen.
Zoals de titel al luid, wil ik mijn bestaande huis graag "slimmer"maken.
En wil graag beginnen met de verlichting draadloos aan te sturen.
Maar ik wil graag mijn bestaande schakelaars en lampen behouden.
Philps hue etc is leuk en mooi maar al die kleurtjes ben ik niet zo fan van.
De led spots en de aparte "design" lamp in mijn eettafellamp zijn in mijn ogen prima.
Nu heb ik gelezen over een kastje van KAKU die je achter je schakelaar kan plaatsen in je WCD.
Maar er zijn hier niet heel veer ervaringen over te vinden, wellicht hebben jullie hier ervaring mee?
En ook kwam ik dit kastje tegen om de gehele boel aan te sturen.: KlikAanKlikUit Octopus Internet Control Station - ICS-2000
iemand ervaringen mee?
Dit is dus waar ik denk dat ik het beste mee kan beginnen maar zoals ik al eerder aangaf, al het advies is welkom en ook totaal andere opties die beschikbaar zijn.
Ook zal het wel heel lekker zijn als je ook buitenhuis alles kan bedienen of een rooster kan instellen (bv als je op vakantie bent) maar dit is meer een luxe en zeker geen vereiste.
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!