Tolbadge Frankrijk de moeite waard?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Palomar schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:09:
Afgelopen vakantie ook weer met de Fulli badge gereden. Had deze keer een nieuwe auto die met dakkoffer hoger dan 2 meter was, maar dat was in de praktijk geen probleem, omdat er op ons traject (route du soleil) overal automatische poortjes waren waar geen hoogterestrictie was (voorgaande jaren nooit op gelet, omdat ik juist altijd die <2M poortjes pakte).

Alleen op de terugweg werkte mijn badge opeens niet meer. Hing gewoon op dezelfde plek voor het raam als op de heenweg. Toen het poortje niet openging heb ik hem ook nog van het raam gehaald en ermee voor het raam gezwaaid en ook nog door het open raam gehouden. Kon toen gelukkig wel een kaartje uit de automaat pakken. Zag verder geen mogelijkheid om mijn badge ergens te scannen oid (wat ik eerder heb gelezen). Nog op de help-knop gedrukt, maar de meneer gaf alleen aan dat ik met bankkaart moest betalen.
Bij een later traject heb ik het nog eens geprobeerd, maar ook daar weigerde mijn badge.

De badge is 1 jaar oud. Kan die kapot zijn? Ik ga er binnenkort wel even mee langs bij de ANWB om te laten testen.
Ik had iets soortgelijks, maar bij mij ging het poortjes bij de 'uitgang' wel gewoon open, staat uiteindelijk ook gewoon op de factuur, is via kenteken gegaan vermoed ik :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Blijft toch elke keer weer spannend of dat ding het doet. Let wel, ik heb er werkelijk nog nooit problemen mee gehad maar aan het apparaat kun je niet zien of de batterij leeg is.
Kortom, als je het 1x per jaar gebruikt is het toch altijd even spannend bij het eerste poortje.

Overigens ook dit jaar geen enkel probleem gehad in Italië. Had voor Oostenrijk ook een digitaal flex vignet geregeld, werkt ook prima. Gaat volledig digitaal op kenteken, geen kastje oid dus.
Bij de auto voor mij ging het wat minder goed, die kreeg een rood licht, automatisch ging een stukje van de vangrail open en kon deze alsnog naar een bemand tolpoortje. Vangrail ging weer dicht en ik kon doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-07 22:29
Hebben jullie de mailing gekregen vanuit Fulli?
Met nieuwe prijzen?
Formule

Fulli Nomade +
France, Espagne,
Portugal, Italie(2)
1,90 € / mois
circulé en France

2,40 € / mois circulé en Espagne / Portugal
+ frais de mise en service
de 15 €

2,40 € / mois
circulé en Italie
+ frais de mise en service
de 15 €
Remplacement suite au non fonctionnement du badge ... Gratuit
Badge détérioré, perdu, volé ou non restitué ... 30,00 €
Support de badge supplémentaire ... Gratuit
Frais de livraison du badge (vers la France métropolitaine) ... 4,50 €
Frais de livraison du badge (vers l’étranger) ... 10,00 €
Frais de livraison du support ... 2,50 €
Frais de mise en service pour changement Nomade à Nomade + ... 4,90 €
Retrait du badge / support (en boutique Fulli) ... Gratuit
Frais de mise en opposition à l’initiative d’APRR ou d’AREA ... 11,00 €
Fourniture d’un récapitulatif annuel de facturation ... 20,00 €
Frais de non utilisation du badge pendant 24 mois consécutifs ... 10,00 €
Acompte de prélèvement IBAN ... 1,00 €
Ik ga kijken of ik de bijlages uit de mail kan toevoegen.
Maar wat betekend die 15 euro bij landen buiten Frankrijk?

--edit--
Tarif particuliers
https://tr.info.fulli.com...oTt_RG0KFnrL_ssjYyVtpc1v4

Tarif nomade
https://tr.info.fulli.com...sUveZM2cNhj0bi_pfJ9btb7Gg

[ Voor 33% gewijzigd door RedRayMann op 05-11-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07:55
RedRayMann schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:28:
Hebben jullie de mailing gekregen vanuit Fulli?
Met nieuwe prijzen?

[...]

[...]

Ik ga kijken of ik de bijlages uit de mail kan toevoegen.
Maar wat betekend die 15 euro bij landen buiten Frankrijk?

--edit--
Tarif particuliers
https://tr.info.fulli.com...oTt_RG0KFnrL_ssjYyVtpc1v4

Tarif nomade
https://tr.info.fulli.com...sUveZM2cNhj0bi_pfJ9btb7Gg
Ja ook ontvangen.
Ga niet bijna 2 euro per maand betalen voor iets wat ik niet gebruik.
Kijken hoe ik kan opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:03
Je betaald toch alleen de maanden dat je gebruikt? Of ga je nu elke maand betalen ongeacht gebruik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:09
Het staat 'gewoon' in de prijslijst bij de voetnoten:
Les frais de gestion mensuels ne sont dus que pour les mois où le badge est utilisé.
Dus:
spoiler:
De maandelijkse beheervergoeding is alleen verschuldigd voor de maanden dat de badge wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
U123456 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:00:
Het staat 'gewoon' in de prijslijst bij de voetnoten:
[...]
Dus:
spoiler:
De maandelijkse beheervergoeding is alleen verschuldigd voor de maanden dat de badge wordt gebruikt.
Die 2,40 voor Spanje, Portugal, Italië is maandelijks als je het gebruikt. Dat was al zo en is duidelijk.

Maar die 15 euro? Eenmalig? Of ook alleen wanneer je hem gebruikt?
Want waarom maken ze het niet 17,40 euro?

Heb rond gekeken maar de Nederlandse vertaling is soms erg bagger en mijn Frans is even bagger :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:09
RedRayMann schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:31:
[...]

Die 2,40 voor Spanje, Portugal, Italië is maandelijks als je het gebruikt. Dat was al zo en is duidelijk.

Maar die 15 euro? Eenmalig? Of ook alleen wanneer je hem gebruikt?
Want waarom maken ze het niet 17,40 euro?

Heb rond gekeken maar de Nederlandse vertaling is soms erg bagger en mijn Frans is even bagger :-)
Oh, je hebt het over de 2e pdf. Dus:
frais de mise en service de 15 €
Dat zijn activatie kosten. Inderdaad onduidelijk wat er daarmee bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
Ga hem toch wel opzeggen want ik heb hem al 1,5 jaar en nog niet gebruikt. (In Frankrijk waren we tijdens de zomervakantie van 2023 toevallig geen tolpoortjes tegen gekomen)....
Komend/Volgend jaar ga ik ook niet naar Frankrijk/Italië op vakantie.
Frais de non utilisation du badge pendant 24 mois consécutifs ..... 10,00 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:14
R20141016 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 07:57:
Ga hem toch wel opzeggen want ik heb hem al 1,5 jaar en nog niet gebruikt.
Dan moet je dat ding terugsturen toch?
Of kun je de incasso blokkeren oid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
ASW1 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:01:
[...]

Dan moet je dat ding terugsturen toch?
Of kun je de incasso blokkeren oid...
Klopt, je moet hem terugsturen.
Als je dat niet doet kost het je € 30,-.
Incasso blokkeren zal ik niet doen, straks krijg je aanmaningen aan je huisadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

Och ik geef m ook weleens mee aan familie en vrienden, dan wordt ie wel vaak gebruikt.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Sport_Life schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:12:
Och ik geef m ook weleens mee aan familie en vrienden, dan wordt ie wel vaak gebruikt.
Wijzig jij dan kenteken en betaalgegevens in de app/website?

Ben benieuwd want mijn schoonouders gaan vaker op reis en kunnen hem dan lenen.
Maar mn schoonvader deed wat moeilijk over de betaling via mijn rekening. Ik denk zelf, zodra ik de eindfactuur krijg stuur ik een betaalverzoek. Kost mij bij wijze van spreken 1 dag geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

RedRayMann schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:36:
[...]

Wijzig jij dan kenteken en betaalgegevens in de app/website?

Ben benieuwd want mijn schoonouders gaan vaker op reis en kunnen hem dan lenen.
Maar mn schoonvader deed wat moeilijk over de betaling via mijn rekening. Ik denk zelf, zodra ik de eindfactuur krijg stuur ik een betaalverzoek. Kost mij bij wijze van spreken 1 dag geld.
Kenteken wijzig ik wel (volgens mij moet dat 48h van tevoren) en ik stuur een tikkie voor de betaling, die is meestal pas na een paar weken..
Zou m niet aan iedereen meegegeven (ook niet alle familie :+)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedRayMann
Sport_Life schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:38:
[...]

Kenteken wijzig ik wel (volgens mij moet dat 48h van tevoren) en ik stuur een tikkie voor de betaling, die is meestal pas na een paar weken..
Zou m niet aan iedereen meegegeven (ook niet alle familie :+)
Herkenbaar. Tnx.
Dat was dus precies wat ik dacht.
Ouders en schoonouders.
Mijn zus, broertje en schoonzus.

Die zijn close en wil ik ook wel 100+ euro eventueel voor voorschieten (zelf 250 euro aan tolweg gehad naar Spanje en terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-07 23:25
Het is alweer tijd om te orienteren.
Nu kwam ik er vorig jaar achter dat mijn fulli badge na 1 jaar al niet meer werkte (geen enkel tolpoortje werkte meer dus moest alsnog met kaartjes en creditcards aan de slag)
Nu wil ik dit jaar gewoon de batterij laten vervangen ofzo? Kan dat ergens? Bij de ANWB of lever je daar het ding in en dan krijg je een nieuwe dat is niet helemaal duidelijk op de site.

Op de site van fulli staat nu een aanbieding tot maart 2025
https://www.fulli.com/nl/...jk-Spanje-Portugal-Italie

Is het dan logisch om gewoon alvast een nieuwe aan te vragen en de oude als defect te markeren? Of toch maar eerst langs ANWB om het door te meten?

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peedebee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-07 20:05
DonJunior schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:38:
Nu kwam ik er vorig jaar achter dat mijn fulli badge na 1 jaar al niet meer werkte (geen enkel tolpoortje werkte meer dus moest alsnog met kaartjes en creditcards aan de slag)
Nu wil ik dit jaar gewoon de batterij laten vervangen ofzo? Kan dat ergens? Bij de ANWB of lever je daar het ding in en dan krijg je een nieuwe dat is niet helemaal duidelijk op de site.

Is het dan logisch om gewoon alvast een nieuwe aan te vragen en de oude als defect te markeren? Of toch maar eerst langs ANWB om het door te meten?
Volgens mij is een batterij vervangen niet mogelijk en wordt het een nieuwe. Een lege batterij na een jaar is echter niet normaal. Bij mijn Bip&Go badge zit een zakje van aluminiumfolie waar je de badge in hoort te bewaren als je hem niet gebruikt. Doe je dat niet dan kan de batterij snel leeg raken schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

De mijne wordt 3 jaar oud en zal tztz ook vervangen moeten worden. Ik dacht dat dat bij de grotere servicestations gewoon kon langs de tolwegen?

hoe dan ook die website blijft een ramp

edit, volgens de ANWB
Is je tolbadge leeg, dan kun je deze inleveren bij een ANWB winkel en direct een nieuwe aanvragen. Je kunt ook een nieuwe aanvragen via het account van Fulli. Houd rekening met een lange levertijd, dus vraag minstens 4 weken van tevoren een nieuwe aan.

Ben je op vakantie en is je tolbadge leeg? Dan kun je deze kosteloos omruilen bij de Area servicepunten in Frankrijk. De tolbadge is dan direct weer te gebruiken.

[ Voor 55% gewijzigd door franssie op 08-02-2025 22:31 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reklameon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:14
Ik wil mijn abonnement bij fulli opzeggen en de bage retour sturen.
Adres waar het naar toe gezonden moet worden heb ik gevonden, er schijnt een retourformulier bij te moeten. Dat retourformulier kan ik niet vinden?

Of is het retourformulier hetzelfde als het intrekkingsformulier/herroepingsformulier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Reklameon schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:42:
Ik wil mijn abonnement bij fulli opzeggen en de bage retour sturen.
Adres waar het naar toe gezonden moet worden heb ik gevonden, er schijnt een retourformulier bij te moeten. Dat retourformulier kan ik niet vinden?

Of is het retourformulier hetzelfde als het intrekkingsformulier/herroepingsformulier?
Is het nog gelukt? Twijfel zelf om er een te regelen omdat het opzeggen zo onduidelijk is en er voor inactief wel een bedrag gerekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:14
Deveon schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:34:
[...]

Is het nog gelukt? Twijfel zelf om er een te regelen omdat het opzeggen zo onduidelijk is en er voor inactief wel een bedrag gerekend wordt.
Goede vraag. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid de sepa incasso blokkeren, die vindt je in je rekeningoverzicht onder 'APRR'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:39
[...]

Wij hadden er een van Fulli via de ANWB. Dan heb je wel opstartkosten dacht ik, maar kun je hem gewoon inleveren in NL bij een ANWB winkel. (Duurde overigens wel lang voordat we bevestiging kregen van Fulli dat de badge ontvangen was...)

De Fulli badges kun je ook bij een Fulli "winkel" inleveren geloof ik. Maar dat is dan alleen te doen als je bij je laatste reis al weet dat je er vanaf wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wij hebben nu al 5 jaar zo'n kastje, super fijn.
Toch zijn we benieuwd naar de accu. Ik heb begrepen dat ze hem kunnen laten piepen bij de ANWB winkel.
Maar ... kunnen ze daar ook het accu niveau zien?
En per wanneer moet je hem vervangen?
Wij rijden ongeveer elk jaar 1 of 2 weken door Frankrijk. Naar mijn idee ligt de badge 99% van de tijd gewoon 'uit' in het dashboard kastje, en zou de accu vele jaren mee moeten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reklameon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:14
[...]

Ja was uiteindelijk vrij eenvoudig. Zoeken binnen de website van fulli zelf is een drama maar als je zoekt via Google dan komt je snel op de juiste pagina uit.

https://www.fulli.com/nl/hulp-contact/contract-opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Blasterxp schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:25:
Wij hebben nu al 5 jaar zo'n kastje, super fijn.
Toch zijn we benieuwd naar de accu. Ik heb begrepen dat ze hem kunnen laten piepen bij de ANWB winkel.
Maar ... kunnen ze daar ook het accu niveau zien?
En per wanneer moet je hem vervangen?
Wij rijden ongeveer elk jaar 1 of 2 weken door Frankrijk. Naar mijn idee ligt de badge 99% van de tijd gewoon 'uit' in het dashboard kastje, en zou de accu vele jaren mee moeten gaan.
Zie: https://www.anwb.nl/vakan...badge/veelgestelde-vragen
Hoelang gaat de batterij van de Fulli tolbadge mee?

De batterij van de tolbadge kan leeg raken.

Gemiddeld gaat de batterij voor de tolbadge (van Fulli) ongeveer 7 jaar mee. Wil je zeker weten dat jouw tolbadge goed werkt voordat je op reis gaat?

In deze geselecteerde ANWB winkels kun je de batterij van de tolbadge laten testen:

Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Den Haag Wassenaarseweg, Den Bosch, Eindhoven Centrum, Enschede, Groningen, Hilversum, Hoofddorp, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nieuwegein, Roermond, Rotterdam Centrum, Utrecht Neude, Zaandam en Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Helaas beschrijft dat niet of je het percentage krijgt te zien; of dat ze checken: hij piept ...
Het zou handig zijn als hij anders piept als hij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:43:
[...]

Goede vraag. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid de sepa incasso blokkeren, die vindt je in je rekeningoverzicht onder 'APRR'
Klopt, maar gezien die op de eigen site nu gratis te bestellen is voelt het wel alsof er ergens een catch moet zijn.. De tolbadge van Maut1 die ANWB online levert is véél duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Deveon schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:14:
[...]

Klopt, maar gezien die op de eigen site nu gratis te bestellen is voelt het wel alsof er ergens een catch moet zijn.. De tolbadge van Maut1 die ANWB online levert is véél duurder.
Jij dacht dat de ANWB er voor zijn leden was? Die is er vooral voor zijn eigen portemonnee.

En de aanbieders willen je gewoon als klant. Is jammer dat het niet gewoon op kenteken gaat en je zo'n kastje moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Blasterxp schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:20:
Helaas beschrijft dat niet of je het percentage krijgt te zien; of dat ze checken: hij piept ...
Bel ze dan gewoon even op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:57:
[...]

Jij dacht dat de ANWB er voor zijn leden was? Die is er vooral voor zijn eigen portemonnee.

En de aanbieders willen je gewoon als klant. Is jammer dat het niet gewoon op kenteken gaat en je zo'n kastje moet.
Het is vooral het abonnement en 5% oplage van Maut1 waar ik bezwaar mee heb. Eenmalig 20 euro vind ik de service van ANWB nog wel waard van een fysieke winkel.

Overigens heeft ANWB hemel en aarde moeten bewegen om die dingen überhaupt te mogen leveren. Winst maken ze daar niet mee, het lokt met name wel vakantiegangers de winkel in en eventueel richting lidmaatschap of pechhulp. De winkels zelf zijn juist een enorme kostenpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59
Ik heb vorige week de badge van Fulli via hun eigen site besteld. Enkel 1,- betaald voor het checken van de bankrekening. als het goed is komt morgen de badge binnen.

Dus inderdaad, gratis badge, geen verzendkosten en 12 maanden geen maandbedrag als je op tolwegen rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel1978
  • Laatst online: 08-07 09:48
BlueSS50 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:45:
Ik heb vorige week de badge van Fulli via hun eigen site besteld. Enkel 1,- betaald voor het checken van de bankrekening. als het goed is komt morgen de badge binnen.

Dus inderdaad, gratis badge, geen verzendkosten en 12 maanden geen maandbedrag als je op tolwegen rijd.
Die heb ik gisteren dus ook besteld.

Wanneer zou die €1 afgeschreven gaan worden, want ik heb alleen maar een bankrekening en telefoonnummer doorgegeven (en de SMS-code vanaf mijn telefoon), en daar doet ie het dan mee? Ik vind het best hoor, maar heb een beetje twijfel of dat nou genoeg is voor de Rabobank om toestemming te hebben voor het afschrijven van een bedrag.

En is er ook een mogelijkheid om te checken of je kastje nu eigenlijk werkt? Mijn collega had er vorig jaar een besteld en bij haar werkte het niet (waarbij dan ook de kans bestaat dat ze de installatie zelf niet goed gedaan hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:44
Blasterxp schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:20:
Heb laatst mijn Fulli laten controleren - het enige wat ze doen is checken of hij piept :+

Half uur rijden, 1 minuut binnen en weer een half uur terug omdat ze niet in elke ANWB winkel dit kunnen controleren 8)7

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59
Je kunt hem in frankruik langs de route du soleil laten checken.
Mocht i niet werken kun je altijd nog een bonnetje uit het poortje trekken.
Je moet hem volgens mij ook in de houder schuiven voordat hij werkt. in de houder zit een fliepeltje wat in de badge gaat die de batterij activeert en deactiveert.

Volgens mij word alles rond e 15e afgeschreven

[ Voor 30% gewijzigd door BlueSS50 op 26-06-2025 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:51

Rannasha

Does not compute.

Michiel1978 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:15:
[...]

En is er ook een mogelijkheid om te checken of je kastje nu eigenlijk werkt? Mijn collega had er vorig jaar een besteld en bij haar werkte het niet (waarbij dan ook de kans bestaat dat ze de installatie zelf niet goed gedaan hebben).
De eerste keer door een "gewoon" tolpoortje gaan. Dus niet eentje die enkel voor de telepéage is. De gewone poortjes werken ook met de badge, maar als hij dan toevallig niet werkt, dan kun je gewoon een bonnetje uit het apparaat halen en hoef je niet suf in de achteruit om een ander poortje te zoeken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-07 23:25
DonJunior schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:38:

Nog even terugkomend op dit verhaal.
Ik ben dus destijds langsgeweest bij de ANWB. Die konden inderdaad zien dat de badge defect was, alleen ze konden deze niet voor mij vervangen omdat ik hem destijds via de site van Fully zelf besteld had.
Advies van hen, neem contact op met Fulli.

Via de website van Fulli kun je gemakkelijk aangeven dat je badge defect is en dat je graag een vervanger wenst. Je moet je eigen badge dan retourneren en krijgt een nieuwe opgestuurd.

Van aanvraag tot ontvangst was ongeveer een week.

Uiteindelijk kosteloos een nieuwe ontvangen.

De mails die je ontvangt zijn heerlijk Frans en Nederlands door elkaar overigens :*)

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
BlueSS50 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:16:
Je moet hem volgens mij ook in de houder schuiven voordat hij werkt. in de houder zit een fliepeltje wat in de badge gaat die de batterij activeert en deactiveert.
Neehoor, er zit niet voor niets een aluminium zakje bij om hem in te doen.
En ik heb ook weleens mensen gezien die hem uit het raam houden omdat ze de houder blijkbaar op een slechte plek hebben zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweebel
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 20:23
jongetje schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:33:
[...]

Neehoor, er zit niet voor niets een aluminium zakje bij om hem in te doen.
En ik heb ook weleens mensen gezien die hem uit het raam houden omdat ze de houder blijkbaar op een slechte plek hebben zitten.
Jep, ik was tijdje terug met een andere auto en had geen raamstickertje meer. Gewoon de badge even bij de ruit vasthouden werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel1978
  • Laatst online: 08-07 09:48
Ik heb mijn Fulli besteld en kan ook in mijn account, maar de €1 wordt pas over ruim twee weken afgeschreven van mijn rekening, is dat problematisch als ik voor die tijd al naar Frankrijk vertrek?
Het lijkt me een soort controle of het afschrijven lukt, maar als dat nog niet gedaan is, is de badge dan wel geactiveerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Michiel1978 op 28-06-2025 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

BlueSS50 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:16:
Dat is niet zo, het is gewoon een houder niet meer dan dat,

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Klopt, wij plakken hem ook niet op. De houder was in een andere auto blijven zitten. Omdat je hem maar kort nodig hebt vind ik het onzin om hem weer op te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rennie01
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:17
Ik heb sinds kort een tollbadge (Fulli) aangeschaft. Ga hem binnenkort voor de 1e keer gebruiken. Nu las ik ergens dat sommigen de eerste keer een ander ("normaal") poortje nemen en niet het poortje voor de tolbadges. Kun je zo dan testen of je badge werkt? Maw werkt de badge ook bij bijv. de creditcard poortjes?

[ Voor 9% gewijzigd door Rennie01 op 02-07-2025 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 14:11
Michiel1978 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:24:
Ik heb mijn Fulli besteld en kan ook in mijn account, maar de €1 wordt pas over ruim twee weken afgeschreven van mijn rekening, is dat problematisch als ik voor die tijd al naar Frankrijk vertrek?
Het lijkt me een soort controle of het afschrijven lukt, maar als dat nog niet gedaan is, is de badge dan wel geactiveerd?
Volgens mij is de badge pas daadwerkelijk actief wanneer je de accountgegevens hebt ontvangen en je de melding krijgt dat de badge nu actief is.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Rennie01 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 14:46:
Ik heb sinds kort een tollbadge (Fulli) aangeschaft. Ga hem binnenkort voor de 1e keer gebruiken. Nu las ik ergens dat sommigen de eerste keer een ander ("normaal") poortje nemen en niet het poortje voor de tolbadges. Kun je zo dan testen of je badge werkt? Maw werkt de badge ook bij bijv. de creditcard poortjes?
Alle poortjes werken, dus inderdaad slim om eerste keer ff 'normaal' poortje te pakken, doet ie het niet, kun je tenminste nog betalen ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
Rennie01 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 14:46:
Gewoon een T poortje inrijden, als het echt niet werkt kun je daar ook een kaartje trekken. En ja, dat is even spannend de eerste keer, maar wat moeten we zonder een beetje spanning 8)

[ Voor 8% gewijzigd door jongetje op 02-07-2025 15:17 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste