Ik had iets soortgelijks, maar bij mij ging het poortjes bij de 'uitgang' wel gewoon open, staat uiteindelijk ook gewoon op de factuur, is via kenteken gegaan vermoed ikPalomar schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:09:
Afgelopen vakantie ook weer met de Fulli badge gereden. Had deze keer een nieuwe auto die met dakkoffer hoger dan 2 meter was, maar dat was in de praktijk geen probleem, omdat er op ons traject (route du soleil) overal automatische poortjes waren waar geen hoogterestrictie was (voorgaande jaren nooit op gelet, omdat ik juist altijd die <2M poortjes pakte).
Alleen op de terugweg werkte mijn badge opeens niet meer. Hing gewoon op dezelfde plek voor het raam als op de heenweg. Toen het poortje niet openging heb ik hem ook nog van het raam gehaald en ermee voor het raam gezwaaid en ook nog door het open raam gehouden. Kon toen gelukkig wel een kaartje uit de automaat pakken. Zag verder geen mogelijkheid om mijn badge ergens te scannen oid (wat ik eerder heb gelezen). Nog op de help-knop gedrukt, maar de meneer gaf alleen aan dat ik met bankkaart moest betalen.
Bij een later traject heb ik het nog eens geprobeerd, maar ook daar weigerde mijn badge.
De badge is 1 jaar oud. Kan die kapot zijn? Ik ga er binnenkort wel even mee langs bij de ANWB om te laten testen.
Float like a butterfly, sting like a bee.