Je kunt ook zo'n ding gebruikenpeedebee schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:18:
..op basis van ervaringen van mijn zwager met gekloot met helemaal uit het raam hangen, deur open of uitstappen schaf ik zéker zo'n pas aan!
Je kunt ook zo'n ding gebruikenpeedebee schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:18:
..op basis van ervaringen van mijn zwager met gekloot met helemaal uit het raam hangen, deur open of uitstappen schaf ik zéker zo'n pas aan!
Ik ben met deze combi (5 serie + thule dakdragers + thule Motion xl geloof) ook door die poortjes gegaan, geen probleem gehad (niet gemeten eerlijk gezegd):Palomar schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:29:
Om op een dakkoffer terug te komen. Ik heb eens uitgerekend. Mijn nieuwe auto is 1,58 hoog. De dakkoffer is 0,42. Dat is precies 2 meter. Dan zijn de dakdragers ook nog wel zo'n 5 centimeter hoog. Totale hoogte wordt dan 2,05 meter. Is dat een no go om door die tolpoortjes van max. 2 meter te gaan? Of is jullie ervaring dat dat nog wel kan? Lijkt me toch een beetje tricky eerlijk gezegd...
Als het niet kan is een tolbadge ook een beetje overbodig lijkt me? Want meeste van die tolpoortjes voor de tolbadge zijn volgens mij met 2M hoogte restrictie.
[ Voor 29% gewijzigd door Master__R op 22-05-2023 12:36 ]
Ah zo, ik geloof dat ik al nomade+ heb, tenminste dat staat bij “Mijn badge” in het overzicht, maar erg duidelijk is het allemaal niet, heb voor de zekerheid ook maar mail gestuurd.B-Real schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 16:16:
[...]
Dat had ik zelf ook gevonden inderdaad, maar wilde dus weten of dat geactiveerd kon worden op mijn huidige badge. Het omzetten van mijn account kon ik ook nog niet goed vinden.
Inmiddels heb ik reactie van Fulli. Ik had ze in het Engels gemaild, krijg natuurlijk reactie in het Frans
Heb in elk geval een aanbieding om een nieuwe badge te bestellen die gekoppeld wordt aan mijn account en moet de oude terugsturen. Prima, gaan we dat doen
[ Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 23-05-2023 18:39 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qhGvegfdchS7Ec2h1v0z8eEW.png?f=user_large)
bron: https://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbereiding/tolbadgeAls je voertuig niet hoger is dan 3 meter of zwaarder dan 3500 kilo is
*sowieso
Inspired schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:46:
[...]
Ze (Fulli) hebben elk jaar wel een aanbieding. Zou tzt via Fulli een badge bestellen. Dan de versie voor FR/IT/ES nemen. Al heeft ES sowieso amper tolwegen nog? Tenmiste, niet tm Alicante dit jaar.
/f/image/ihrFHmnqBS21cbHUCxs1TbQ8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Joepla op 05-08-2023 16:04 ]
/f/image/m4WKMJb2OgiElM1uw4kwY7UB.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga dit jaar op vakantie naar Frankrijk maar ik heb geen idee wat ik komende jaren ga doen, misschien blijf ik dan wel in Nederland.... Dus als ik hem 2 jaar niet gebruik moet ik ineens 10 euro per jaar gaan betalen?Tolbadge in ANWB-winkel (via Fulli)
De tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal kost €20,95 voor leden (€22,95 voor niet-leden). Wil je de tolbadge ook in Italië gebruiken? Deze kost €27,95 voor leden (€29,95 voor niet-leden). De trajectkosten voor tol bestaan uit het reguliere trajecttarief en additoneel €3,- per maand per land bij gebruik. Wanneer je de tolbadge twee jaar niet gebruikt wordt er een extra bijdrage gerekend van 10 euro per jaar.
Tolbadge online (via Maut1)
De tolbage kost €24,95 inclusief verzendkosten en jaarlijks €22,90 abonnementskosten. Je betaalt 5% extra bovenop de reguliere trajectkosten.
Beetje laat, maar hier zit 'ie bij mij. Zoals gezegd zonder enige hapering:stanny schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:49:
[...]
waar ergens heb je je badge hangen? kan je eens een foto sturen?
Ik heb vorige week echt elke positie geprobeerd zonder succes...